Bij mij kon ik ze ook redeemen op Windows 10, door de regio even op Brazilië te zetten en ze dan te verzilveren via de Microsoft Store app. Scheelt een paar stappen ;-)MissMe NL schreef op Sunday 8 November 2020 @ 22:25:
Een noob hier die ook games wil kopen via vpn.
Welke vpn gebruiken/adviseren jullie?
Volgorde is dus:
Braziliaanse giftcards kopen(moet dat met vpn?)
Vpn aan met Braziliaanse ip adres.
Naar xbox.com en taal op Brazilië zetten(moet ik nog iets instellen op het Account zelf?).
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Daarna gewoon downloaden op je xbox?
Kan dit allemaal gewoon met je huidige xbox account of word aangeraden om een nieuwe aan te maken?
Kijk, dat is gezellig 👍🏼MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:18:
[...]
Ik las de naam gaat veranderen dus dan kunnen we lekker door kletsen 😁
psn: jagermeistertim
Ik vind Planet Coaster in Gamepass best een big deal..*knip* Microsoft geeft gewoon even Planet Coaster weg op launchday.
geen vs
geen vs
[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 04:44 ]
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
/f/image/6Kur4dbRIh4M7v63tqULg3vb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VCvojdiEOWHrNsjgYatwR9uT.png?f=fotoalbum_large)
Dit krijg je bij je launch Series S/X in Taiwan
Edit: De eerste X aantal kopers bij verschillende kooppunten krijgen dit*
[ Voor 35% gewijzigd door Vagax op 09-11-2020 19:40 ]
Tunnel bear, 500 mb gratisMissMe NL schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:25:
Volgorde is dus:
Naar xbox.com en taal op Brazilië zetten(moet ik nog iets instellen op het Account zelf?).
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Kan dit allemaal gewoon met je huidige xbox account of word aangeraden om een nieuwe aan te maken?
Nee maar jacksparrow zijn post onder jou legt het blijkbaar uit. Wel met vpn dus.
Vergeten jullie trouwens ook niet dat Flight Simulator ook direct in Gamepass vliegt?
Wanneer?????doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:42:
Vergeten jullie trouwens ook niet dat Flight Simulator ook direct in Gamepass vliegt?
Ik blijf maar zoeken naar info over MS Flight Simulator!
When it's done! Maar hij komt wel naar Xbox en direct in gamepass. Ik geloof dat het oorspronkelijke idee Q4 2020 was voor de Xbox release, maar ik verwacht Q1 2021.Danno88 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:43:
[...]
Wanneer?????
Ik blijf maar zoeken naar info over MS Flight Simulator!
[ Voor 16% gewijzigd door doobieters op 09-11-2020 19:50 ]
Ik dacht dat ik 'm laatst zag staan maar alleen voor PC..doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:44:
[...]
When it's done! Maar hij komt wel naar Xbox en direct in gamepass. Ik geloof dat het oorspronkelijke idee Q4 2020 was voor de Xbox release, maar ik verwacht Q1 2021.
Super, heel erg bedankt, gekocht!Katseviool schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
[...]
https://www.eneba.com/xbo...-live-key-united-states-2
AKS als promotion gebruiken. Is hij uiteindelijk 38.20.
Daarna tunnelbear naar US connecten en code invoeren op https://redeem.microsoft.com/.
Voelt toch anders, een nieuwe console zonder nieuwe game, dan kan ik in ieder geval van de raytracing genieten!
duidelijk en waar kan ik die Braziliaanse giftcards kopen ?To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:39:
[...]
Nee maar jacksparrow zijn post onder jou legt het blijkbaar uit. Wel met vpn dus.
www.mtcgame.com Duurt meestal wel een minuut of 20 voordat je de code hebt. Geduld dusSlux schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:59:
[...]
duidelijk en waar kan ik die Braziliaanse giftcards kopen ?
[ Voor 16% gewijzigd door harrytasker op 09-11-2020 20:04 ]
Ik ontvang ze altijd direct. Nooit problemen mee gehad.harrytasker schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:00:
[...]
www.mtcgame.com Duurt meestal wel een minuut of 20 voordat je de code hebt. Geduld dus
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Getwijfeld over Valhalla, maar ik laat ‘m voorlopig even liggen.
Typische Ubisoft game weer blijkbaar, tegenvallende combat en vol met bugs.
Ik wacht wel op wat patches en een discount actie.
Ik heb geen account daar dus ik weet niet of dat uit maakt. Verder betaal ik met iDeal, ik weet niet of dat nog uitmaakt.Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:05:
[...]
Ik ontvang ze altijd direct. Nooit problemen mee gehad.
Ik heb inderdaad wel een account en betaal altijd met creditcard.harrytasker schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:07:
[...]
Ik heb geen account daar dus ik weet niet of dat uit maakt. Verder betaal ik met iDeal, ik weet niet of dat nog uitmaakt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
gemiddelde van 8+ bij reviews is toch best goed?Rck010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:06:
Getwijfeld over Valhalla, maar ik laat ‘m voorlopig even liggen.
Playstation 5
Eigenlijk wil ik NBA2K21 wel kopen want die ziet er grafisch echt bizar goed uit.
Dank, dus als ik 2 a 3 van deze koop zit ik goed ?harrytasker schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:00:
[...]
www.mtcgame.com Duurt meestal wel een minuut of 20 voordat je de code hebt. Geduld dus
https://www.mtcgame.com/t...x-gift-card-brazil-br-200
Xbox Gift Card Brazil - BR $200
Tetris Effect ook, nice wist geneens dat hij in Game Pass zou komenLastpost. schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:08:
[...]
Wat?! Dat zou vet zijn.
Edit: Zie 't her en der inderdaad. Cool. [Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mwa, dunno.. 60-70€ vind ik een hoop geld voor AC, al helemaal in de huidige staat.Stylze schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:09:
[...]
gemiddelde van 8+ bij reviews is toch best goed?Ik heb er zin in ieder geval! lees ook dat hij er echt gruwelijk mooi uit ziet op de series X
Jup.Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:11:
[...]
Dank, dus als ik 2 a 3 van deze koop zit ik goed ?
https://www.mtcgame.com/t...x-gift-card-brazil-br-200
Xbox Gift Card Brazil - BR $200
Verwijderd
Voor de paar euro verschil zou ik niet lopen kloten en gewoon EU kaarten gebruiken.MissMe NL schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:25:
Volgorde is dus:
Giftcards redeemen.
De game kopen.
Wie kan mij uitleggen hoe het zit met Halo? Ik had Halo 5 klaar staan in my GamePass maar nu lees ik dat Halo: The Master Chief Collection een XSX patch krijgt en Halo 5 niet?
Ik ben geloof ik op de Xbox360 gestopt bij Halo 3, maar alles weer vergeten.
En speelt Halo: The Master Chief Collection alsof het één spel is of is het gewoon een bundle?
En speelt Halo: The Master Chief Collection alsof het één spel is of is het gewoon een bundle?
Had iemand anders al geadviseerd maar blijkt dat je helemaal geen vpn nodig hebt voor games kopen in het buitenland bij xbox.com.
Zou leuk zijn, maar ik verwacht niet dat we hier zoiets krijgen. Mocht dat wél het geval zijn, dan ben ik (hoop ik) wel een kanshebber (09:00 uur order afgerondVagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit krijg je bij je launch Series S/X in Taiwan
Edit: De eerste X aantal kopers bij verschillende kooppunten krijgen dit*
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Valhalla Gold scheelt bijna 40 euro, dat is niet echt een paar euro. Met giftcards heb je geen VPN nodig.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:17:
[...]
Voor de paar euro verschil zou ik niet lopen kloten en gewoon EU kaarten gebruiken.
Nee niet met vpn. Wel taal op Brazilië zetten bij xbox.com. mag alleen hier niet uitgebreid over praten in het forum. Vandaar was ik een beetje vaag. Je mag me een pb sturen als je interesse hebt.To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:39:
[...]
YouTube: Forza Horizon 4 on the Xbox Series X|S
nieuwe Forza trailer.
damn, dit ziet er wel sick uit op mijn tv.
nieuwe Forza trailer.
[ Voor 7% gewijzigd door Mick3112 op 09-11-2020 20:28 ]
WowMick3112 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:27:
YouTube: Forza Horizon 4 on the Xbox Series X|S
nieuwe Forza trailer.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je kan idd betalen met ideal via klarna. Heb ik vanochtend ook gedaan voor het eerst op die site.harrytasker schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:07:
[...]
Ik heb geen account daar dus ik weet niet of dat uit maakt. Verder betaal ik met iDeal, ik weet niet of dat nog uitmaakt.
Gears Tactics (Game Pass) is live :
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 09-11-2020 20:35 ]
Boel tower of power dozen bij elkaar
These consoles shipped out weeks ago destined for players around the world. Today, they begin arriving as Australia and New Zealand kickoff the global launch of Xbox Series X|S. Please join us, our partners and friends for a day of fun and play together https://t.co/ilyzZDvENv pic.twitter.com/4C4atSlHSM
— Phil Spencer (@XboxP3) 9 november 2020
AC Valhalla was die nu wel of niet native 4K op Xbox?
variabele resolutie tussen 1440p en 4k op 60fps zoals ik begreepSmeldor schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:37:
ja echt heerlijk! en tja alleen gold is al duurder onderhandVagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:25:
[...]
Toch wel een heerlijk idee dat je 3 jaar lang dus geen first party game meer hoeft te kopen en dat alles direct speelbeer is
Deep Dive
Hahaha geniet er van!TTHEEBO1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit heb ik allemaal Gemist. Tegen de tijd dat ik hiermee klaar ben meld ik me in het aanloop-naar-release-topic van de Xbox Series Y.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja zonde van je geld. Paar maandjes en hij is 20 en wss is er tegen die tijd al zoveel mooiers uit dat je deze matige game überhaupt niet wil spelen.Rck010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:11:
[...]
Mwa, dunno.. 60-70€ vind ik een hoop geld voor AC, al helemaal in de huidige staat.
Zat er aan te denken, zijn denk genoeg Nederlandse Xbox Ambassadors die misschien wel iets willen plannen, ook al is het kleinschaligdrakiesoft schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:50:
Xbox Launch Party met drones bij onze oosterburen. WTF Xbox Nederland????
[Afbeelding] [Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 09-11-2020 21:05 ]
Lekker super scherp reclames kijkenRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:10:
Eigenlijk wil ik NBA2K21 wel kopen want die ziet er grafisch echt bizar goed uit.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ach ja. Als je gaat wielrennen zie je allemaal mannetjes met shirts van 90 euro vol met reclame. Overigens bij super veel sportkleding etc het geval. Waarom dit opeens een probleem is in een game snap ik niet.
Volgens mij dus wel Native op series X, bij de concurrent niet.Smeldor schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:37:
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 09-11-2020 21:07 ]
Playstation 5
Omdat je het in dit geval niet eens kan wegklikken, en je de volle pond mag betalen voor de game, en er een achterlijke hoeveelheid microtransactions inzit. Denk ik 🤣giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:06:
[...]
Ach ja. Als je gaat wielrennen zie je allemaal mannetjes met shirts van 90 euro vol met reclame. Overigens bij super veel sportkleding etc het geval. Waarom dit opeens een probleem is in een game snap ik niet.
Hall MCC is een collectie van oude Halo games van 1 t/m 4 + ODST. Halo 5 is buiten/na de MCC om uitgebracht.Torgo schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:21:
Wie kan mij uitleggen hoe het zit met Halo? Ik had Halo 5 klaar staan in my GamePass maar nu lees ik dat Halo: The Master Chief Collection een XSX patch krijgt en Halo 5 niet?
Halo 5 krijgt helaas geen patch maar je moet niet vergeten dat Halo 5 dynamic resolution toepast en dus zonder patch op de Series X en S wel weer beter speelbaar zal worden. Daarnaast heeft Halo 5 al een 4K patch gehad ten tijde van de Xbox One X en die was echt super goed.
My 2 cents; gewoon spelen :-) heb de SP 2 x uitgespeeld en behoorlijk wat potjes MP gedaan plus uren Halo 5 esports gekeken en vind het een heerlijke game.
Ja opzich eens. Maar mensen geven zo vaak geld uit om iets te kopen vol met reclame. Bij games is dat opeens een probleem. Vind ik gek.TTHEEBO1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:09:
[...]
Omdat je het in dit geval niet eens kan wegklikken, en je de volle pond mag betalen voor de game, en er een achterlijke hoeveelheid microtransactions inzit. Denk ik 🤣
Met als aanvulling dat Halo 5 middels de auto HDR functie op de XSX ook eindelijk over HDR beschiktBbfreak schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:09:
[...]
Hall MCC is een collectie van oude Halo games van 1 t/m 4 + ODST. Halo 5 is buiten/na de MCC om uitgebracht.
Halo 5 krijgt helaas geen patch maar je moet niet vergeten dat Halo 5 dynamic resolution toepast en dus zonder patch op de Series X en S wel weer beter speelbaar zal worden. Daarnaast heeft Halo 5 al een 4K patch gehad ten tijde van de Xbox One X en die was echt super goed.
My 2 cents; gewoon spelen :-) heb de SP 2 x uitgespeeld en behoorlijk wat potjes MP gedaan plus uren Halo 5 esports gekeken en vind het een heerlijke game.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Thx!Phydomir schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:04:
[...]
1: dit weet niemand met zekeheid. Er is veel onduidelijkheid over hoeveel er is geproduceerd en hoeveel er geleverd gaat worden. Nederland is wel echt een Playstation land waardoor mijn verwachting is dat je makkelijker een XSX gaat vinden dan een PS5. Ondanks dat je de vraag naar de Xbox hier wel ziet stijgen lopen die wat dat betreft nog wel wat achter, wat alleen maar positief is voor ons.
2: geen idee
3: Over een jaar ga je zeker geen games meer zien uit komen die niet "optimized for Series S/X" zijn. Bijna alle (grote) games die uitkomen na de release van XSX zijn dit al. Enige grote titel waarvoor in eerste instantie de current gen versie van uitkomt is Cyberpunk. Maar daarvoor geld ook al dat zodra CDPR de optimized versie af heeft je deze gratis als update krijgt. Hoef je niets voor te doen en nadat deze update uit is zal je XSX ook altijd de juiste versie downloaden. Zo kun je bijvoorbeeld ook niet perongeluk de One (X) versie van Gears 5 spelen op je XSX. Als je die download op je XSX zal het altijd de juiste versie zijn.
Kom maar door
Game was al bizar mooi op de One X, met Smart Delivery op de Series X wordt het echt watertanden !
Game was al bizar mooi op de One X, met Smart Delivery op de Series X wordt het echt watertanden !
Ja, deels met je eens wel hoor. Ik denk dat het hier vooral een probleem is omdat het de gameplay echt in de weg zit. Halftime ff doorklikken, of ondertussen aan je tactics sleutelen kan ineens niet meer. Dat schiet bij veel gamers in het verkeerde keelgat. Die reclameborden in andere games heb je niet echt laat van.giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:10:
[...]
Ja opzich eens. Maar mensen geven zo vaak geld uit om iets te kopen vol met reclame. Bij games is dat opeens een probleem. Vind ik gek.
Zelf had ik deze game graag tof willen vinden. Was vroeger groot basketbal fan en heb games als NBA jam en NBA live (en Loony tunes basketball
Of zijn handen zijn extreem groot
[ Voor 5% gewijzigd door LewisVries op 09-11-2020 21:40 ]
Hopelijk morgen meer nieuws over de Smart Delivery update voor Samurai Shodown
@ de gamepass screenshots -> en morgen komt daar nog Titanfall 2, Jedi: Fallen Order, ... bij ^^
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Mijn vriendin heeft daar ook last van, heel irritant is dat. Dan lijken veel dingen al snel kleiner.
Denk wel serieus dat die XSS goede zaken gaat doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 09-11-2020 21:52 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Oh no you didnt say that...Wom schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:49:
[...]
Mijn vriendin heeft daar ook last van, heel irritant is dat. Dan lijken veel dingen al snel kleiner.
Titan Fall 2 gelukkig al gespeeld, heerlijke game. Jedi Fallen order destijds op de PS4 een stuk gespeeld, wellicht dat ik die wel weer oppik.shyheim schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:44:
@ de gamepass screenshots -> en morgen komt daar nog Titanfall 2, Jedi: Fallen Order, ... bij ^^
Ik las wel dat de EA play app mogelijk wat problemen had op de Series consoles. Las ik in hun “known issues” posts. Weet niet hoe snel dat gefixt is.
Ah dit is ge-update:
EA Play app
Known Issue: The EA Play app will not launch or install on an Xbox Series X|S device.
Workaround: There is no workaround at this time but we are working with our app partners to find potential resolutions for the future. At this time, the app will only work on an Xbox One generation device.
If you are looking for ways to claim your 10-Hour trials for popular games like FIFA 21 or Madden 21 on an Xbox Series X|S device, you can find them in the Store. To do this, go to Store and Search for your game. Select the game desired from the search results and click on the “Free Trial with EA Play” button on the game description page.
If you are looking to play full games included with your EA Play subscription, you can access them in My Games & Apps > Full Library > EA Play.
Valt mee dus. Voor overige issues:
https://answers.microsoft...-ba81-33ab671179b5?auth=1
Ah dit is ge-update:
EA Play app
Known Issue: The EA Play app will not launch or install on an Xbox Series X|S device.
Workaround: There is no workaround at this time but we are working with our app partners to find potential resolutions for the future. At this time, the app will only work on an Xbox One generation device.
If you are looking for ways to claim your 10-Hour trials for popular games like FIFA 21 or Madden 21 on an Xbox Series X|S device, you can find them in the Store. To do this, go to Store and Search for your game. Select the game desired from the search results and click on the “Free Trial with EA Play” button on the game description page.
If you are looking to play full games included with your EA Play subscription, you can access them in My Games & Apps > Full Library > EA Play.
Valt mee dus. Voor overige issues:
https://answers.microsoft...-ba81-33ab671179b5?auth=1
[ Voor 79% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2020 21:59 ]
Goedenavond. Sorry als dit het verkeerde topic is om dit te vragen...
Ik wil nog even snel een externe SSD bestellen voor de Series X om mijn games over te zetten. De Samsung SSD T5 1TB is een goede optie lijkt me of raden jullie wat anders aan rond dat prijspunt?
Veel plezier aan de gelukkigen morgen met een Series X of S!
Ik wil nog even snel een externe SSD bestellen voor de Series X om mijn games over te zetten. De Samsung SSD T5 1TB is een goede optie lijkt me of raden jullie wat anders aan rond dat prijspunt?
Jedi Fallen Order heb ik ook wel zin in.. ooit mezelf beloofd nooit meer geld uit te geven aan een EA game... bij deze flink lopen twijfelen afgelopen zomer. Maar nu voor “nop” ga ik hem zeker proberen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Het is zo aantrekkelijk om een tweede controller er bij te nemen. Maar ik wil wachten tot er wat meer keuzes zijn (die blauwe is anders wel heel vet)
Prima optie.SantinoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:57:
Hij is de moeite waardThalaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:58:
Jedi Fallen Order heb ik ook wel zin in.. ooit mezelf beloofd nooit meer geld uit te geven aan een EA game... bij deze flink lopen twijfelen afgelopen zomer. Maar nu voor “nop” ga ik hem zeker proberen
Alleen voor het overzetten van games? Kun je net zo goed network transfer tussen de Xbox'n gebruiken. Kost niksSantinoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:57:
Lichtpuntje...
Thanks.
Overzetten én afspelen uiteraard.LuisjeNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:11:
[...]
Alleen voor het overzetten van games? Kun je net zo goed network transfer tussen de Xbox'n gebruiken. Kost niks
Planet coaster komt naar gamepass. Man gamepass is echt absurd goed.
En om games te kunnen spelen.LuisjeNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:11:
[...]
Alleen voor het overzetten van games? Kun je net zo goed network transfer tussen de Xbox'n gebruiken. Kost niks
Blijft deze ook voor altijd in Game Pass? Is geen Microsoft game toch?Kaasje123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:15:
Opzich een prima optie, maar ik zou ook de Samsung T7 in de gaten houden tijdens black friday. Die heeft namelijk net als de XSX|S een 10gbit/s USB interface. Toch dubbel zo snel als een Samsung T5.SantinoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:15:
[...]
Thanks.
[...]
Overzetten én afspelen uiteraard.
Die blauwe heb ik er ook bij besteld ziet er tof uit!Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:05:
Het is zo aantrekkelijk om een tweede controller er bij te nemen. Maar ik wil wachten tot er wat meer keuzes zijn (die blauwe is anders wel heel vet)
Playstation 5
Al vaker uitgelegd: de XSX ondersteund USB 3.1 Gen 1 en die gaat niet sneller dan 5Gbps wat neerkomt op +/- 600Mb/s.Trishul schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:20:
[...]
Opzich een prima optie, maar ik zou ook de Samsung T7 in de gaten houden tijdens black friday. Die heeft namelijk net als de XSX|S een 10gbit/s USB interface. Toch dubbel zo snel als een Samsung T5.
De snelheid van de T7 haal je dus niet.
Ik hoop dat ze ook raytracing toevoegen aan de nieuwe Mass Effect Trilogie remaster.
Op aanraden van Springbok Gears of War Ultimate Edition net gespeeld. Eerste half uur was doorbijten (hoog "MERICUH FUCK YEAH"-gehalte), but it grows on you. Leuke shooter die de tand des tijds wel aardig heeft doorstaan. Enkel eindbaas was wat lastig.
Nu nog 2-3-4 en dan kan ik Gears 5 beginnen als launchgame
Nu nog 2-3-4 en dan kan ik Gears 5 beginnen als launchgame
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Ben wel blij dat ik mijn aankopen en overige console/tv zaken een beetje gespreid heb. In juli alvast een nieuwe tv gekocht. Zaterdag mijn gehele tv meubel opgeruimd en al wat zaken verplaatst om ruimte te maken voor de Series X. Backup van games naar HDD/SSD gemaakt.
Morgen is het alleen een kwestie van neerzetten, HDMI kabel even netjes wegwerken en op HDMI1 zetten en de SSD/HDD omprikken en gaan. Denk dat ik binnen een klein kwartiertje up en running ben.
Morgen is het alleen een kwestie van neerzetten, HDMI kabel even netjes wegwerken en op HDMI1 zetten en de SSD/HDD omprikken en gaan. Denk dat ik binnen een klein kwartiertje up en running ben.
XBL: MRE Inc
Hij komt morgen zelfs.Kaasje123 schreef op Monday 9 November 2020 @ 22:15:
Volgens mij niet, maar als hij er een jaar ofzo inzit. dan kun je hem daarna vast wel goedkoper aanschaffen.Rivanov schreef op Monday 9 November 2020 @ 22:20:
[...]
Blijft deze ook voor altijd in Game Pass? Is geen Microsoft game toch?
If you have a 2020 or 2019 @Samsung or @LGUS TV, look for firmware updates rolling out today to take full advantage of the capabilities of #XboxSeriesX and #XboxSeriesS
— Jason Ronald (@jronald) 9 november 2020
Weet iemand een leuke game als toffe testcase voor een Series S die niet al te duur is? Ben niet echt geïnteresseerd in de eenheidsworst van Ubisoft btw.
[ Voor 27% gewijzigd door doobieters op 09-11-2020 22:41 ]
Nee een maand je game pass en probeer Forza Horizon 4, Gears 5 en Ori. En al het andere wat je leuk lijkt.doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:41:
Weet iemand een leuke game als toffe testcase voor een Series S die niet al te duur is? Ben niet echt geïnteresseerd in de eenheidsworst van Ubisoft btw.
Die update schijnt dus al wat langer beschikbaar te zijn. Ik had hem nog niet (toen ik gisteren checkte), nu is hij er wel. Dus laat die Series X nu maar komen!
Update is al enkele dagen via USB te installeren. Nu rolt hij OTA uit.JackSparrow schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:49:
[...]
Die update schijnt dus al wat langer beschikbaar te zijn. Ik had hem nog niet (toen ik gisteren checkte), nu is hij er wel. Dus laat die Series X nu maar komen!
Pff ziek mooi die game, niet echt into basketbal games zou hem bijna alleen voor de graphics aanschaffen;P
Playstation 5
Ik zie geen update hoor? Nog steeds 03.11.26Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:50:
[...]
Update is al enkele dagen via USB te installeren. Nu rolt hij OTA uit.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ik heb versie 03.11.25 op mijn cx is dit de laatste?Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:50:
[...]
Update is al enkele dagen via USB te installeren. Nu rolt hij OTA uit.
Quick Resume is fully operational with 1000's of titles and we’re excited to keep expanding it. We’ve found some Optimized titles may be experiencing issues, so to ensure the best experience for fans we’ve temporarily disabled QR for select titles and are working quickly to fix.
We will update as Quick Resume comes online for these titles once the fix has been tested and implemented. Thank you for your support and patience Xbox Community! We can’t wait for you to experience the next generation of gaming on Xbox Series X|S with us!
Bol heeft The Falconeer verzonden, nu de xsx nog
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Inderdaad een update voor mijn Samsung tv! Morgen om 10:00 om de Xbox en gamen maar!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
JackSparrow schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:49:
[...]
Nu bezig met de update
Bol heeft zojuist de xsx verzonden, morgen de tv updaten en gaan!
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/0GCXujFMse75UmQxJ3Iva0u6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8u30hOUunkVI214ZiOp4D7WO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/v5goaNm0Hw9el5cFgFSKkoUq.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/0eEhuq0KjxCCmFUL5novwPyy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IE8qzycFXSg0uBuaezoEj4nI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xAkMXunUNjwHGZm4zlUegr01.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0iAxZf58fF4EhNWPN772yrdd.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/ue05PLhWTCLyXZs8R7VpUEha.png?f=fotoalbum_large)