Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.344 views

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:51
Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:00:
Gok van niet omdat we in een semi lockdown zitten :p
ja dat is waar haha, maar kan alsnog beetje creatief zijn en wat leuks doen zonder een massa mensen toch.

Playstation 5

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:59:
Gaan ze in NL ergens ook nog wat doen? wel nice om die beelden te zien, we zijn er bijna!
Xbox en NL :+

Het beste wat je kan verwachten is wat reclame op TV.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12 13:05
gise schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:04:
in die stream van Xbox Aus/NZ zeiden ze dat Xbox UK ook nog ergens een stream gaat doen, maar heb nog niet gekeken waar/hoe/hoelaat etc.
Dat zeiden ze gewoon gelijk in de stream :D "in 6 hours" als ik het me goed herinner. Ik denk dus 18:00.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-12 10:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Caayn schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:05:
[...]
Xbox en NL :+

Het beste wat je kan verwachten is wat reclame op TV.
Ja of product placement in Flikken Maastricht. Die liepen toen met een Lumia telefoon rond. Verder 0,0, niks, nada, niente.

XBL: MRE Inc

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Melantrix schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:06:
[...]

Dat zeiden ze gewoon gelijk in de stream :D "in 6 hours" als ik het me goed herinner. Ik denk dus 18:00.
https://news.xbox.com/en-...unch-celebration-details/
hier staan alle launch events wereldwijd.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:05

justifire

Shut up and squat !!

SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:58:
[...]

Microsoft geeft aan dat er minimaal 5cm vrij moet zijn aan de rechterkant (waar hij de lucht uitblaast). "Een klein beetje speling" klinkt als te weinig, dus dan zijn die gaten zeker wel wenselijk (of mooi roostertje in het meubel)
5 inch ...

4-6 inch = 10-15 cm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vq4EEuhlYHZrav_NTsYkttcACiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QYTFKysqVdP3dlOodhjBeMRH.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• wells.p
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 16:52
Phydomir schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:02:
[...]

Technisch dus gewoon mogelijk. Zijn standaard M2 kaartjes, je moet alleen zorgen dat je er een in doet die minstens de snelheden kan halen die de oorspronkelijke kaart ook haalt. Maar dan kom je op het punt van software. Hoe zet je dat er weer op? Accepteert het systeem de nieuwe kaart überhaupt of geeft hij direct een soort "unsupported hardware" fout als je hem aanzet.

Hier vanaf 19:50 zie je wat er gebeurd als je one s aan doet met een nieuwe ssd erin.
Later zie je hoe hij het werkend krijgt.

Spoiler:
Voor de xbox one kan je een zip file downloaden om een bootdisk te maken.
https://support.xbox.com/en-US/help/hardware-network/console/reset-console-to-factory-defaults

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-12 10:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Als je dus naar bovenstaande 2 berichten kijkt, dan zie je direct hoe het met globalization is gesteld bij Xbox. Magertjes, heel magertjes.

Inches ??? Hoeveel landen in de wereld gebruiken dat ? Neem de moeite om daar centimeters bij te zetten.

En maar een handje vol landen die iets doen en wat ze doen, is ook vrij mager.

XBL: MRE Inc

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

Is er trouwens niet iets als een soort omhulsel dat eruit ziet als een play and charge kit en je twee batterijen in kunt doen om dan toch via de usb van de controller op te laden?

Ik heb er naar gezocht, dan zou ik daar twee Eneloop batterijen in doen.

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:10
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:47:
[...]

Excuus ik zie dit net pas. Nog steeds is dit niet digitaal toch?
Ik denk het wel, maar ik heb geen ervaring om Xbox games te kopen in de Ubisoft shop. Normaal PC keys. Maar ik denk dat hetzelfde werkt.
Gebruik upoints 100en krijg 20% korting !

[ Voor 13% gewijzigd door GlorixJim op 09-11-2020 15:30 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-12 18:18
justifire schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:34:
[...]

Sympathieke gast die Tomas d:)b
The Falconeer wordt dan ook de eerste game die ik ga spelen op de Series X
Een nuchtere Nederlander die volledig achter zijn product staat, massaal pre-orderen die game !
Eens! (y)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-12 17:06
Borderlands 3 is nu voor 9,95 op te pikken bij Amazon.nl en Bcc, lijkt me een leuke deal aangezien die morgen ook de next gen update krijgt

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:31
Owh ik zie op Xbox Fanfest dat je in amerika/canada de xbox series X koelkast ook kan winnen :P
Als je wint als persoon buiten die landen krijg je een microsoft waardebon van 3000 dollar (duur koelkastje)

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Even gezocht naar die Watch Dogs Legions voor 36 euro, maar goedkoopste wat ik tegen kom is rond de 43 euro

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:24
Rob112 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:27:
Borderlands 3 is nu voor 9,95 op te pikken bij Amazon.nl en Bcc, lijkt me een leuke deal aangezien die morgen ook de next gen update krijgt
Ik wacht wel tot die in GP zit :+

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:58:
[...]

Microsoft geeft aan dat er minimaal 5cm vrij moet zijn aan de rechterkant (waar hij de lucht uitblaast). "Een klein beetje speling" klinkt als te weinig, dus dan zijn die gaten zeker wel wenselijk (of mooi roostertje in het meubel)
Net nogmaals gemeten, de ruimte in het kastje is 45 cm, dus dat is dan precies goed. Gewoon de voet tegen de linkerkant en dan heb je voldoende speling.

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-12 17:06
Blaauw87 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:31:
[...]

Ik wacht wel tot die in GP zit :+
Hoop je daar op of is het zeker dat dat gaat gebeuren?

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:24
Rob112 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:43:
[...]

Hoop je daar op of is het zeker dat dat gaat gebeuren?
Hopen uiteraard, het is sowieso een spel dat ik later nog wel een keer wil spelen. Andere games in mijn backlog hebben nu prioriteit en deze komt het komende half jaar vast nog wel in GP of in de digitale sale.

• vectormatic
  • Laatst online: 13-12 13:32

vectormatic

Warlock of the doorlock

@justifire heb je ook zon plaatje voor als ie op zn kant ligt? Ik moet een extra plankje in het media meubel hangen voor de series S, en ben benieuwd hoeveel ruimte er dan boven vrij moet zijn

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Walkman
  • Niet online
Als ik zie hoeveel games er in Game Pass zitten die ik nog niet heb gespeeld, dan hoef ik voorlopig ook nog geen nieuwe games te kopen :) Ik kan me voorlopig wel zoet houden en is zelfs voor mij genoeg reden om geen haast te maken om er nog een PS5 naast te kopen.

• SunnieNL
vectormatic schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:47:
@justifire heb je ook zon plaatje voor als ie op zn kant ligt? Ik moet een extra plankje in het media meubel hangen voor de series S, en ben benieuwd hoeveel ruimte er dan boven vrij moet zijn
Op zijn zijkant heeft hij toch gewoon net zo veel ruimte nodig aan de kant dat hij de lucht uit blaast?

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-12 11:05

Vagax

Hehe

Nou het feest kan beginnen. Ik heb nu een tijd gekregen van UPS, morgen ook lekker niks aan de hand voor de rest dus dat wordt heel leuk dat ding open maken, aansluiten en 2 uur lang updates installeren en games downloaden :p

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:51:
[...]

Op zijn zijkant heeft hij toch gewoon net zo veel ruimte nodig aan de kant dat hij de lucht uit blaast?
Klopt, maar aan de bovenkant zal ie ook moeten aanzuigen, ik neem aan dat als ik daar maar 1cm ruimte laat, de boel niet lekker gaat werken

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
vectormatic schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:55:
[...]

Klopt, maar aan de bovenkant zal ie ook moeten aanzuigen, ik neem aan dat als ik daar maar 1cm ruimte laat, de boel niet lekker gaat werken
Als hij recht opstaat, zuigt hij volgens mij aan de onderkant aan, en dan warme lucht aan bovenkant eruit.
Sluit je de bovenkant af, dan heeft hij nog een emergency exit aan de achterkant waar hij de warme lucht naartoe kwijt kan.

Als je hem neerlegt zal je hem dus ook wel redelijk strak met de onderkant ergens tegenaan moeten kunnen leggen, daarom zit dat ronde voetje er nog, dat die lucht gaatjes alsnog vrij blijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4IkezWjVL0gZFhHhyIJZqIoHXs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eggDnXrZ08DFUnNtQCS3nvaq.jpg?f=user_large

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@gise Ik had het over de Series S, als je die op zn kant legt, zit de luchtinlaat boven.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

vectormatic schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:47:
De originele tweet heeft het over 4-6 inch aan alle kanten.
Dus niet enkel de rechterkant, maar aan alle zijden van de console 10-15 cm ruimte houden !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Walkman
  • Niet online
Maar voor de series X klopt all sides niet...zou betekenen dat je 'm niet op die voet zou kunnen neerzetten ;)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Walkman schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:01:
Maar voor de series X klopt all sides niet...zou betekenen dat je 'm niet op die voet zou kunnen neerzetten ;)
Don’t shoot the messenger ! :P

• Stylze
Heeft iemand nog tips wat handig is om nog kwa accessoires erbij te halen voor de launch morgen, moet toch langs de Game mania nog om AC Valhalla op te pikken en hoor veel mensen hier over batterijen enzo.. ik wist niet eens dat de xbox controllers hiermee werkten haha (Komende van PS4).

Is het handig om zo'n play en charge kit te halen? of beter om oplaadbare batterijen los te kopen met een oplaadstation.
Verder heb ik nog een headset en een extra controller besteld erbij maar misschien nog andere dingen die handig zijn?

Playstation 5

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

@Walkman Aan draadjes aan het plafond dan maar!

15cm vrij aan alle kant... de enige manier waarop ik dat aan de bovenkant haal is als ik de x1 in 10cm squeeze :P gaan we niet doen dus.

Zijn er al reviews die power usage van de XsS weergeven? Ik kan me niet voorstellen dat ie in de buurt komt van de XsX

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Stylze schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:03:
Heeft iemand nog tips wat handig is om nog kwa accessoires erbij te halen voor de launch morgen, moet toch langs de Game mania nog om AC Valhalla op te pikken en hoor veel mensen hier over batterijen enzo.. ik wist niet eens dat de xbox controllers hiermee werkten haha (Komende van PS4).

Is het handig om zo'n play en charge kit te halen? of beter om oplaadbare batterijen los te kopen met een oplaadstation.
Verder heb ik nog een headset en een extra controller besteld erbij maar misschien nog andere dingen die handig zijn?
Zelf de nieuwe usb-c play&charge meebesteld, play&charge die ik bij de duitse release van de Xbox One had meebesteld functioneert hier nog steeds prima :)

Wil eigenlijk ook de externe opslag bijkopen, maar probeer het even uit te zingen met de 1TB die er al in zit, hopende op een 2 of 4TB nvme uitbreiding (plug&play extern of evt intern vervangen)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-12 20:38
Caayn schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:46:
[...]
Ik vind de XSX, en vrijwel iedere console, er mooier uitzien als hij staat maar dat is helaas niet altijd even praktisch ^) Plus ik vind een lading elektronica wat in het zicht ligt in de woonkamer ook niet persé mooi.

In de woonkamer komt hij in het TV meubel achter een deurtje te liggen waar nu de XB1X ligt. In de studie/game kamer zal hij staand naast de PS5 neergezet worden en gaan de PS4 Pro en XB1X die er nu staan gaan liggen.
Ik vraag me nog steeds af hoe het zit met stof wat er van bovenaf in waait. Ik heb hier ook geen pc-kast met ventilator aan de bovenkant omdat er zoveel stof naar binnen kwam via die kant (zelfs onder de tafel). Ik leg hem liever neer, dan kan ik ook beter bepalen waar de warme lucht heen gaat.

De dingen die pas na langere tijd ontstaan, daar ben ik nog wat bezorgd over. Ik heb ook geen Xbox van de eerste generatie kwam die het ook uit heeft gehouden. Bij de 360 ben ik begonnen, daar heb ik er 2 van gehad die stuk gingen, 1x een Xbox One en 1x een Xbox One X, dus ik verwacht ook bij de XSX wel wat problemen. Nou vind ik het geen probleem om zoiets nog met garantie in te sturen, maar er zijn er 2 die er dus echt buiten vielen en dat is wel balen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023

Die video mapping was toch wel wauw ❤

• Walkman
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:11:
[...]

Ik vraag me nog steeds af hoe het zit met stof wat er van bovenaf in waait. Ik heb hier ook geen pc-kast met ventilator aan de bovenkant omdat er zoveel stof naar binnen kwam via die kant (zelfs onder de tafel). Ik leg hem liever neer, dan kan ik ook beter bepalen waar de warme lucht heen gaat.

De dingen die pas na langere tijd ontstaan, daar ben ik nog wat bezorgd over. Ik heb ook geen Xbox van de eerste generatie kwam die het ook uit heeft gehouden. Bij de 360 ben ik begonnen, daar heb ik er 2 van gehad die stuk gingen, 1x een Xbox One en 1x een Xbox One X, dus ik verwacht ook bij de XSX wel wat problemen. Nou vind ik het geen probleem om zoiets nog met garantie in te sturen, maar er zijn er 2 die er dus echt buiten vielen en dat is wel balen.
Je hebt altijd risico's op issues met de eerste release...maar in het verleden heeft Microsoft het uiteindelijk wel goed opgelost (zelfs als je een 360 zes a zeven keer moet opsturen voordat je de red ring of death niet meer hebt ;) )

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Zo, om het geheel maar af te maken ook maar een Headset besteld. Schijnt een goede te zijn?

https://steelseries.com/gaming-headsets/arctis-7x

Xbox Live: Ofthewell NL

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik weet nog wel dat mijn Xbox 360 kapot ging omdat de DVD drive discs kapot maakte en er een vervolgens vast kwam te zitten, dat ze een kopie van Halo 3 er bij deden + een maand Gold. Vond ik wel netjes toen

• Vagax

Vagax

Hehe

Voor de headset moet ik het doen met een bedraade HyperX Cloud II, ik heb al genoeg centjes uitgegeven aan de Xbox + Game Pass :p

Zou top zijn als ik een degelijke headset (50-70 euro?) kon vinden voor niet al te duur en die draadloos is maar denk niet dat ze veel beter zullen zijn dan de Cloud II

• Stylze
Mooi stukje ook van die disabled gamer, goed dat microsoft daar ook aan denkt.

Playstation 5

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:26:
Voor de headset moet ik het doen met een bedraade HyperX Cloud II, ik heb al genoeg centjes uitgegeven aan de Xbox + Game Pass :p

Zou top zijn als ik een degelijke headset (50-70 euro?) kon vinden voor niet al te duur en die draadloos is maar denk niet dat ze veel beter zullen zijn dan de Cloud II
Wel iets duurder maar heeft een hoop positieve reviews
Turtle Beach Stealth 600

• Vagax

Vagax

Hehe

Slux schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:36:
[...]

Wel iets duurder maar heeft een hoop positieve reviews
Turtle Beach Stealth 600
Hm misschien dat Black Friday er wat euros af kan tikken

• Ysili
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-12-2023
Misschien een stomme vraag maar ik wil graag dat Xbox UK stream event kijken om 18:00. Op welk YouTube kanaal zenden ze dat uit?

Ik kan niks vinden? Of lees ik het officiële bericht van Microsoft niet goed?

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12 07:41
Ok wat betekent deze tech teaser?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3RaEi-13iYGGZBeFDxKBuDJniQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/s0g31d0KvwFtQR2Xh7s0IIuR.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFsGLhIl4vvLKGublDMwuw_YgXY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tnBfbKog0qUt0i08XkyOa5Ym.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AaxsNriFEE345RQ--9isMgwonQY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OlTewpCz0QX3YaodziG0aPsM.jpg?f=fotoalbum_tile

Nog meer verstopt:

[ Voor 3% gewijzigd door drakiesoft op 09-11-2020 16:51 ]

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Vagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:26:

Ik heb ook al een tijdje de Cloud II, maar deze soundcard werkt niet met de Xbox consoles waardoor je hem enkel in stereo modus kan gebruiken via de jack plug van je controller. Heb zelf de Arctis 7X hiervoor als vervanger gehaald. Verder is de Cloud II in zijn prijsklasse mijns inziens wel echt de betere partij, onder de 100 euro vind ik verder de headsets weinig bijzonders als ik eerlijk mag zijn.

• SunnieNL
Dat is geen techteaser. Dat zijn beelden van de launch in Australie vandaag.. waar ze een super goede image mapping op een gebouw deden :P

• drakiesoft
SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:50:
[...]

Dat is geen techteaser. Dat zijn beelden van de launch in Australie vandaag.. waar ze een super goede image mapping op een gebouw deden :P
Gaat om wat ze gemapt hebben 8)7 |:(

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:28

Toshirou

Vinyl Surfer

SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:50:
[...]

Dat was indrukwekkend te noemen! Heel tof gedaan :)

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Hmm, een poging om het typenummer op die BGA chip te googlen levert alleen maar op dat het een SK hynix product is, ik kan niet eens vinden of het RAM of flash is.. datasheets zitten allemaal achter registratie-walls.

• Melantrix
  • Laatst online: 15-12 13:05
Ysili schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:39:
Misschien een stomme vraag maar ik wil graag dat Xbox UK stream event kijken om 18:00. Op welk YouTube kanaal zenden ze dat uit?

Ik kan niks vinden? Of lees ik het officiële bericht van Microsoft niet goed?
https://twitch.tv/XboxOn

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• SunnieNL
drakiesoft schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:52:
[...]

Gaat om wat ze gemapt hebben 8)7 |:(
Dat is toch gewoon een DDR6 geheugenchip?

• Ysili

• drakiesoft
SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]

Dat is de vraag dus.

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]

Als jij iets kan vinden bij dat typenummer, graag, ik krijg alleen ali en andere chinese marktplaatsen waar niet persee duidelijk wordt gemaakt wat het nu voor chip is. Zou gddr6 kunnen zijn, ddr3, flash, weet ik het..

• Wybob
vectormatic schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:16:
[...]

Als jij iets kan vinden bij dat typenummer, graag, ik krijg alleen ali en andere chinese marktplaatsen waar niet persee duidelijk wordt gemaakt wat het nu voor chip is. Zou gddr6 kunnen zijn, ddr3, flash, weet ik het..
https://twitter.com/blueisviolet/status/1247417675187253248

is de geheugen chip van xbox series x

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Uit die twee begrijp ik dat het gddr6 spul samsung is, en die hynix chip iets anders, heeft de XsX ook een mix van langzaam en snel geheugen net als de XsS?

• Wybob
vectormatic schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:22:
[...]

Uit die twee begrijp ik dat het gddr6 spul samsung is, en die hynix chip iets anders, heeft de XsX ook een mix van langzaam en snel geheugen net als de XsS?
Memory Bandwidth 10 GB @ 560 GB/s, 6GB @ 336 GB/s

ja dus

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Zomaar een opmerking, die timer, is die alleen voor de datum 10-11? Want er gaat geen enkele winkel om 0:00 die Xbox verkopen geloof ik.. :X

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Froggle schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:31:
Zomaar een opmerking, die timer, is die alleen voor de datum 10-11?
Denk je ? ;)

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:28

Toshirou

Vinyl Surfer

Froggle schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:31:
Zomaar een opmerking, die timer, is die alleen voor de datum 10-11? Want er gaat geen enkele winkel om 0:00 die Xbox verkopen geloof ik.. :X
Om elkaar een "Happy New Generation" te wensen? :+ ;) :9B

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
gise schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:31:
Even gezocht naar die Watch Dogs Legions voor 36 euro, maar goedkoopste wat ik tegen kom is rond de 43 euro
https://www.eneba.com/xbo...-live-key-united-states-2

AKS als promotion gebruiken. Is hij uiteindelijk 38.20.

Daarna tunnelbear naar US connecten en code invoeren op https://redeem.microsoft.com/.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-12 13:37
Toch maar AC valhalla bij bol kopen. Die hebben tenminste wel een download code. Wil morgen wel beetje next gen kunnen gamen. Ipv alleen games kopiëren en weer door gaan met waar je was op de oude consoles.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

https://news.xbox.com/en-...imate-perks-this-holiday/

Een maandje Disney+ als perk bij Gamepass Ultimate. Genoeg om het eerste seizoen van The Mandelorian te kijken :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Katseviool
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:04:
Toch maar AC valhalla bij bol kopen. Die hebben tenminste wel een download code. Wil morgen wel beetje next gen kunnen gamen. Ipv alleen games kopiëren en weer door gaan met waar je was op de oude consoles.
Heb daarom zelf WD:Legion relatief goedkoop op de kop getikt. Valhalla is straks met BF wel in de aanbieding.

[ Voor 59% gewijzigd door Katseviool op 09-11-2020 18:14 ]

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:04:
Dan zou ik het op de manier doen wat ik ook vandaag heb geleerd van een paar mede tweakers.

Ongeveer 65 euro voor de gold edition. Of de normale voor 38 euro.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

uchiha tijntje schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:12:
https://news.xbox.com/en-...imate-perks-this-holiday/

Een maandje Disney+ als perk bij Gamepass Ultimate. Genoeg om het eerste seizoen van The Mandelorian te kijken :P
Perfect!

PSN: Geengrenzuh

• sohus
  • Laatst online: 29-10 17:24
Alleen voor nieuwe subscribers... dus ik gok ook als je het al ooit een keer gehad hebt met een trial dat het niet gaat werken. Had gehoopt dat ik een maandje kon plussen maar helaas.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05:45

shyheim

busta! straight busta!

Heb al een jaarabo, niks voor mij dus :(

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• To easy
MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:13:
[...]

Dan zou ik het op de manier doen wat ik ook vandaag heb geleerd van een paar mede tweakers.

Ongeveer 65 euro voor de gold edition. Of de normale voor 38 euro.
De manier in het buitenland bestellen met een VPN bedoel je dan?

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:29
Katseviool schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
[...]

https://www.eneba.com/xbo...-live-key-united-states-2

AKS als promotion gebruiken. Is hij uiteindelijk 38.20.

Daarna tunnelbear naar US connecten en code invoeren op https://redeem.microsoft.com/.
Zit er nog verschil tussen ondersteuning welke versie je haalt? Heeft de us versie ook eventuele gewoon Nederlandse ondertiteling?

En wanneer in het proces bij eneba kan je de kortingscode opgeven? Kon het zo niet vinden ...

• Walkman
  • Niet online
Zit al een beetje te kijken naar een externe drive voor de Xbox one en 360 spellen. Las dat het USB 3.1 of 3.2 moet zijn. Wat is hierbij een slimme keuze? Die Seagate game drive? Of gewoon een andere USB drive die aan die spec voldoet?

• sohus
Walkman schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:25:
Zit al een beetje te kijken naar een externe drive voor de Xbox one en 360 spellen. Las dat het USB 3.1 of 3.2 moet zijn. Wat is hierbij een slimme keuze? Die Seagate game drive? Of gewoon een andere USB drive die aan die spec voldoet?
Er is niks anders die aan de spec voldoet. Het is Seagate Game Drive voor max speed of een sub-optimale snelheid. Die NVMe USB 3.2 schijven zijn iets rapper (1000mb vs 600mb) dan SATA, maar valt in het niets bij de Game Drive, maar voor het geld wat ze kosten zou ik lekker voor de Game Drive gaan.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:21
Planet coaster vanaf morgen in de GP. Dan valt hij ook in de brievenbus. Ach nouja. Wel fijn om te houden denk ik.

• Vagax

Vagax

Hehe

Toch wel netjes, zal wel weer veel binnen zitten de komende winter dus kan ik even alle Disney meuk kijken.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
sohus schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:28:
[...]

Er is niks anders die aan de spec voldoet. Het is Seagate Game Drive voor max speed of een sub-optimale snelheid. Die NVMe USB 3.2 schijven zijn iets rapper (1000mb vs 600mb) dan SATA, maar valt in het niets bij de Game Drive, maar voor het geld wat ze kosten zou ik lekker voor de Game Drive gaan.
De USB aansluitingen op de XSX (en XSS) zijn USB 3.1 gen 1, dus 600mb haal je sowieso max via een usb station.

• Walkman
  • Niet online
Hmmm, als ik deze video bekijk lijkt dat game drive vooral marketing te zijn

YouTube: Xbox One 2TB Seagate Game Drive Review

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Hah, toevallig, deze heb ik: https://www.bol.com/nl/p/...tb/9200000079022002/?s2a=

Zat ook 2 maand GPU bij ^^

Gebruik ik nu bij mijn One X, maar is dus kwalitatief OK voor mijn BC-games op XSX te spelen ook?

[ Voor 26% gewijzigd door shyheim op 09-11-2020 18:42 ]

• Ysili
Die UK stream zou toch 1800 starten? Ik kan alleen de Franse stream vinden, en daar versta ik niks van helaas.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ysili schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:44:
Die UK stream zou toch 1800 starten? Ik kan alleen de Franse stream vinden, en daar versta ik niks van helaas.
18u Engelse tijd, 19u hier dus

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 02:39
2 bestellingen geplaatst:

1. Xbox
2. Xbox + controller

Bestelling 1 is volledig door belast op de creditcard, bestelling 2 enkel de controller.
Ondertussen zijn er 3 pakketten onderweg, 2x een xbox (6.5 kg) en 1x een controller (700 gram).

Niet dat ik het niet erg vind hoor als ze niet afschrijven.

• Redax
  • Laatst online: 09-10 12:38
Kan het zo snel nergens terug vinden maar klopt het dat spellen niet doorverkocht kunnen worden? Ivm Microsofts gamepass?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Lekker ! :9

• Katseviool
stijn1309 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:24:
[...]

Zit er nog verschil tussen ondersteuning welke versie je haalt? Heeft de us versie ook eventuele gewoon Nederlandse ondertiteling?

En wanneer in het proces bij eneba kan je de kortingscode opgeven? Kon het zo niet vinden ...
Geen idee. Je download m uiteindelijk vanuit de MS store dus ondersteuning zal niet uitmaken. Ik speel daarnaast ook enkel op Engels dus geen idee hoe dat zit met NL taal.

[ Voor 11% gewijzigd door Katseviool op 09-11-2020 19:20 ]

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
mobygo76 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:38:
Planet coaster vanaf morgen in de GP. Dan valt hij ook in de brievenbus. Ach nouja. Wel fijn om te houden denk ik.
Bron?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• MissMe NL
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:19:
[...]

De manier in het buitenland bestellen met een VPN bedoel je dan?
Nee zonder vpn. Maar wel giftcards.

• stijn1309
  • Laatst online: 22:29
Katseviool schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:56:
[...]

Geen idee. Je download m uiteindelijk vanuit de MS store dus ondersteuning zal niet uitmaken. Ik speel daarnaast ook enkel op Engels dus geen idee hoe dat zit met NL taal.

@Rivanov aangezien jij dit vaker doet, weet jij dit?
Ik zie nu op de desktop site wel de mogelijkheid om de kortingscode te gebruiken op de mobile site zag ik dit niet.

Nederlandse ondertiteling is geen must... zeker niet voor het prijsverschil maar vroeg het mij af ;)

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:13
Bron? Wel gaar dat er blijkbaar een piece limit op zit op de consoleversie..

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• sohus
Walkman schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:39:
Hmmm, als ik deze video bekijk lijkt dat game drive vooral marketing te zijn

YouTube: Xbox One 2TB Seagate Game Drive Review
Ik bedoel meer die card, die Drive is inderdaad niets veel soeps.

• To easy
MissMe NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:59:
[...]

Nee zonder vpn. Maar wel giftcards.
Dat heb ik even gemist. Eens kijken hoe we dat gaan doen!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Planet coaster vanaf morgen in de GP.
Wat?! Dat zou vet zijn.

Edit: Zie 't her en der inderdaad. Cool. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iD5uTP3LoZcUufVSRi7p2VCE6xw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w2p3xSDRbmxFBYOkCbVWqiwM.jpg?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Lastpost. op 09-11-2020 19:11 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:21
https://news.xbox.com/en-...-game-pass-november-2020/

Dubbel 😂

Heb hem ook gekocht, komt morgen binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door mobygo76 op 09-11-2020 19:12 ]

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik heb ook wat mensen aan mijn friendlist toegevoegd uit dit topic. Dus dan weten jullie het als je een verzoek ziet binnenkomen van andrelepate6006

Ik neem aan dat dit topic morgen doodstil is trouwens 😂

psn: jagermeistertim

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Zojuist bericht gekregen morgen om 10.00 kan ik de xbx serie s ophalen bij de mm hij ligt klaar!

• MissMe NL
TTHEEBO1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:16:
Ik heb ook wat mensen aan mijn friendlist toegevoegd uit dit topic. Dus dan weten jullie het als je een verzoek ziet binnenkomen van andrelepate6006

Ik neem aan dat dit topic morgen doodstil is trouwens 😂
Ik las de naam gaat veranderen dus dan kunnen we lekker door kletsen 😁

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Final Fantasy VIII, godver, ik moet echt stoppen met games kopen aan het tempo dat MS ze aan Gamepass toevoegt :)

Nu graag XII en X en X-2 nog - want die heb ik nog niet gekocht O-)

[ Voor 24% gewijzigd door shyheim op 09-11-2020 19:25 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
FIFA 20 met gamepass?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Martinspire
  • Laatst online: 14-12 20:38
Lastpost. schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:08:
[...]

Wat?! Dat zou vet zijn.

Edit: Zie 't her en der inderdaad. Cool. [Afbeelding]
Mooi. Toffe game dat. Erg rustgevend ook. Goed voor de variatie.
En daarbij is het ook een vrij kindvriendelijke game. Ik denk dat 10+ daar prima mee kan vermaken ook. Dat deed ik als kleine Martinspire met Rollercoaster tycoon ook :P

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2020 19:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Vagax

Vagax

Hehe

Ben toch wel blij dat ik hem op tijd hebt besteld, als ik zo al de hele dag de drama en paniek lees in het pre-order draad dan spreek ik wel even van geluk dat ik op me dooie gemak vorige maand er nog een had besteld.

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:30
Final fantasy VIII remastered :o :o die hoef ik dan niet meer te kopen :D

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-12 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, komt vanuit de EA Access, was vorige Fifa ook, nadat nieuwe uit is, wordt de oude EA Access (we zitten nu bij Fifa 21).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:04:
[...]

Dat heb ik even gemist. Eens kijken hoe we dat gaan doen!
Hier ook gemist, weet je inmiddels hoe ?
Pagina: 1 ... 140 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden