Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.361 views

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:48
shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:03:
[...]

Omdat wij onze duimpjes nodig hebben voor onze XSX-controllers dinsdag 8) 8)
Looooooool

Ik vind de Elite toch wel de beste controller ooit.
Geen kramp meer in je duim door leftstick press = run te mappen naar een van de paddles.
Gewoonweg geniaal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VULhTHQQ-GQZ1Trm5_XjQrtcAAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8nXvqT1mOW5BMYB4F8XZ25fz.jpg?f=fotoalbum_large

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-12 19:13
Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:41:
Even een offtopic tussendoor. Maakt het bij CDKeys uit of er bv (UK) achter de game titel staat of is die enkel op een UK account te spelen? Heb hier zelf nog nooit gekocht maar er staan wel hele leuke voordeeltjes tussen, hoezo is digitaal duur? :)
Nee, wel even activeren via VPN. Daarna gewoon te spelen :Y

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

offtopic:
Waar is @justifire eigenlijk gebleven? Het gehalte duimpjes is flink gezakt de laatste tijd :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:23
Wom schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:03:
[...]
offtopic:
Waar is @justifire eigenlijk gebleven? Het gehalte duimpjes is flink gezakt de laatste tijd :+
Die heeft zijn series x al staan joh! Geen tijd over :+

Lichtpuntje...

• Wom
  • Nu online

Wom

LuisjeNL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:06:
[...]

Die heeft zijn series x al staan joh! Geen tijd over :+
Dit gaat een heel rustig topic worden over een paar dagen dan. 😆

Overigens, compulsion heeft een 60FPS patch uitgebracht. Er zullen nog meer games gaan volgen. Denk dat alle recentere 1st party, waar nodig, wel een patch krijgt. State of Decay 2 heeft ook al een dergelijke patch gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Wom op 07-11-2020 11:39 ]

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:17:
Man man wat twijfel ik nog tussen de xbox series x en de ps5.
Vind het beide prachtige machines, maar ben bang da xbox community flink stuk minder is.
Als ik dit topic vergelijk met de ps5 topic is het inderdaad ongeveer de helft, maar ga je dat ooit merken in vinden van games? Geen idee

Online platform van xbox is gratis en dus kan je dat geld investeren in de game pass.
Ps5 krijg wat betere exclusives, maar ik speel die eigenlijk nooit.
Heb wel altijd playstation 4,3,2 gehad dus zit soort van in de “genen” dat je automatisch ps5 kies.

Gezien de levering problemen van ps5 en de kans bestaat dat je ergens volgend jaar pas weer kan gamen voelt niet oke.
Ben inmiddels alweer jaar gestopt met gamen en verlang zo weer naar zo nu en dan gamen :P
Ik heb ook heel lang getwijfeld. Uiteindelijk ga ik in eerste instantie voor de Series X en dan kijk ik eind volgend jaar wellicht wel of ik nog steeds een PS5 wil voor wat exclusives.

Zelf kies ik voor de series X omdat de exclusives wat vaker multiplayer zijn en dat is fijn omdat ik veel met m’n man speel (that’s what she said, hihaho). Plus game pass. Daarnaast spelen we veel third party games en die zullen hoogstwaarschijnlijk, vanwege de de krachtige hardware, beter draaien op de series X. Ook betere backward compatibility. In mijn ogen dan.

User base is iets kleiner misschien, maar vergis je er niet in. Het is een kwestie van druk (MS) en heel druk (PS). In de games merk je dat niet qua queues hoor. In Amsterdam is het druk, maar New York is het wel heel druk. Uiteindelijk zul je je in Amsterdam ook niet vervelen zeg maar. Genoeg mensen. Vind de MS community sowieso iets fijner persoonlijk.

Uiteindelijk zijn het allebei prima consoles. Controller van de PS5 schijnt fantastisch te zijn en als je meer geïnteresseerd bent in single player exclusives dan is de PS5 echt een goede optie.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

michaeltjeh1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:19:
[...]

Hier ook de series s besteld lijkt me een heel mooi apparaat alleen de opslag ben ik me ook even aan het verdiepen externe ssd of hdd hebben we hier vast nog wel in huis rond slingeren
Ik koop er denk ik gewoon zo'n uitbreiding bij zodra het nodig is. Kost wat centen maar dan laad alles tenminste lekker snel. Al had ik de Series X gekocht dan had dat ook moeten gebeuren, die heeft ook maar ~800GB vrij.

• Wom
  • Nu online

Wom

Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:17:
Betekent dit dat we eindelijk GTA V laad tijden kunnen zien van de Series X? :D

Dat is ook nog een mooie. 5 sec. initial load voor GTA V.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 07-11-2020 11:57 ]

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Kleine tip, in de beginpagina van deze topic staan de afmetingen nergens vermeld.

Ik heb in de kast in de hoogte een 5 a 6 cm over, volgens microsoft is voor de series x 4,5cm vrije ruimte nodig

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:14
Prima hoor de mensen die hier zeggen dat het onnodig is om een series X te nemen voorlopig als je al een Xbox ons X hebt, maar ik ben het daar totaal niet mee eens:)

Waarom zou je in minuten lange laadschermem willen blijven zitten?
Graphics zijn ook zelfs bij de optimized games al een stuk mooier, kijk naar AC Valhalla bijv dat ziet er veel beter uit dan de one X versie.
Quick resume werkt ook rete goed en is echt een quality of life verbetering, console hebben die geen vliegtuig geluid maakt, veel snellere UI en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Meer dan genoeg redenen om nu wel al voor de next gen te gaan, echt niet alleen maar voor de hardcore gamer.

Playstation 5

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:44
Tip: Momenteel kun je bij Mediamarkt.nl een Series S voor 279,99 bestellen.

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

doobieters schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:56:
Tip: Momenteel kun je bij Mediamarkt.nl een Series S voor 279,99 bestellen.
299 bedoel je denk ik ? Ik zit nu op de site en staat echt 299. Staat wel binnen 2 uur ophalen maar denk niet dat dit klopt :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• doobieters
v8power67 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:58:
[...]

299 bedoel je denk ik ? Ik zit nu op de site en staat echt 299. Staat wel binnen 2 uur ophalen maar denk niet dat dit klopt :P
https://nl.pepper.com/aan...s-s-console-500-gb-168616

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:42:
[...]

De quick resume kan je eigenlijk beetje vergelijken met apple fusiondisk ?
Nee, dat is wat anders. Je kan qr better vergelijken met Windows hibernate, maar dan voor een of meerdere games/apps.
Beetje zoals tussen apps switchen op je mobiel, simpel gezegd.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Video is echt het domste format om laadtijden te delen... je zit dus gewoon minuten lang naar laadschermen te staren, waarom ze dit niet gewoon in een artikeltje gieten, tabel met laadtijden erbij en klaar.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Is het wle een vertrouwde webshop? Of ga je dan redorecten naar mediamarkt?

• doobieters
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:05:
[...]

Daar staat alleen de uitleg haha. De webshop is gewoon mediamarkt.nl

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:16

Superkiwi

Hoi doei

Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:05:
[...]

Pepper is een aanbiedingensite. De aanbieding is van de Mediamarkt ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Waarom zou je een S kiezen ipv een X? Wel goedkoop trouwens

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010

Rpower18

PSN: Rpower18

fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:11:
Daar heb je je antwoord al! Voor veel mensen is 500 euro veel geld. Als ik voor mijn zoontje een console zou kopen wordt het ook de S. Hij speelt toch alleen maar FIFA of fortnite.

• doobieters
- Als je het niet erg vind om volledig digitaal te gaan
- Als je geen 4k scherm hebt
- Als je geen bezwaren hebt tegen weinig opslag

[ Voor 8% gewijzigd door doobieters op 07-11-2020 12:13 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Homeland schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:04:
[...]

Video is echt het domste format om laadtijden te delen... je zit dus gewoon minuten lang naar laadschermen te staren, waarom ze dit niet gewoon in een artikeltje gieten, tabel met laadtijden erbij en klaar.
Ha! Ja vind ik dus ook.

Heb ook altijd ontzettend veel moeite met filmpjes die je laten zien hoe je iets moet doen, eerste 30 seconden is intro, dan veel gepraat, en eindelijk na 5 minuten weer je 't. Terwijl in artikel het een 5 stappenplan zou zijn geweest die je kan lezen in 10 seconden...

Maarja met een video krijgen ze meer reclame inkomsten, zucht

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Misschien voor erbij als je al een andere console hebt als main, of 1tje voor boven, of 1 voor de kinderen of gewoon lekker voor de prijs?

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:19
Ik twijfel eigenlijk om een S te halen 'voor erbij'. Ik heb een pre-order van het andere kamp, vooral eigenlijk omdat die voor kinderen toch wel interessanter is, en al zeker met de BC van de PSvier games die ze al hebben.
Zelf interesseert de Xbox Series me eigenlijk wel doordat ik al Gamepass Ultimate heb. En boven hebben we nog gewoon een HDTV staan, dus een XSS zou voor mij wel ideaal zijn.

• Alwayshappyz
Stylze schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:53:
Prima hoor de mensen die hier zeggen dat het onnodig is om een series X te nemen voorlopig als je al een Xbox ons X hebt, maar ik ben het daar totaal niet mee eens:)

Graphics zijn ook zelfs bij de optimized games al een stuk mooier, kijk naar AC Valhalla bijv dat ziet er veel beter uit dan de one X versie.
Quick resume werkt ook rete goed en is echt een quality of life verbetering, console hebben die geen vliegtuig geluid maakt, veel snellere UI en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Meer dan genoeg redenen om nu wel al voor de next gen te gaan, echt niet alleen maar voor de hardcore gamer.
Als de like button er nog was geweest was dit een like waard geweest (y)

Ja, ik zou in theorie ook nog wel een paar maanden kunnen wachten, maar genoeg redenen om de upgrade z.s.m. te willen doen. O+

• Wom
  • Nu online

Wom

Twixie schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:20:
[...]

Ik twijfel eigenlijk om een S te halen 'voor erbij'. Ik heb een pre-order van het andere kamp, vooral eigenlijk omdat die voor kinderen toch wel interessanter is, en al zeker met de BC van de PSvier games die ze al hebben.
Zelf interesseert de Xbox Series me eigenlijk wel doordat ik al Gamepass Ultimate heb. En boven hebben we nog gewoon een HDTV staan, dus een XSS zou voor mij wel ideaal zijn.
Als je al GPU hebt en een 1080p hebt staan, is er amper iets te twijfelen,toch? Zijn vast ook wel games die je kinderen spelen op Xbox te vinden?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:58
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in de Dirt 5 Top Gear actie: ik heb zojuist de game binnen gekregen. Netjes verpakt in een sterke kartonnen verpakking voor door de brievenbus. En het is dus inderdaad gewoon de disc versie die geschikt is voor de Xbox One en de Xbox Series X.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• TimTube
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 18:36
Misschien alleen een dilemma voor mij....maar hoe gaan jullie je Series X neerzetten?

Ik kan 'm rechtop zetten in mijn TV kast met 1cm speling aan de bovenkant. Met het deurtje dicht niet geweldig voor de airflow / warmte denk ik. Op de zijkant past die makkelijk, genoeg speling aan de zijkanten, en veel ruimte aan de bovenkant.

Ik zou de Series X ook redelijk stealthy achter mijn TV kunnen zetten, maar dan staat die wel dicht op de achterkant van m'n TV (ook pakweg 1cm). Dat is dan waarschijnlijk weer niet goed voor de TV.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Wom
  • Nu online

Wom

TimTube schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:26:
Misschien alleen een dilemma voor mij....maar hoe gaan jullie je Series X neerzetten?

Ik kan 'm rechtop zetten in mijn TV kast met 1cm speling aan de bovenkant. Met het deurtje dicht niet geweldig voor de airflow / warmte denk ik. Op de zijkant past die makkelijk, genoeg speling aan de zijkanten, en veel ruimte aan de bovenkant.

Ik zou de Series X ook redelijk stealthy achter mijn TV kunnen zetten, maar dan staat die wel dicht op de achterkant van m'n TV (ook pakweg 1cm). Dat is dan waarschijnlijk weer niet goed voor de TV.
Mijn prioriteit zou als volgt zijn:

1. Genoeg ventilatie
2. Esthetisch aspect

Dus in jouw geval op zijn zijkant gooien. Over een week zie je de XSX niet eens meer staan. Zo werkt dat iig met de herfst decoratie van mijn vriendin, die zie ik inmiddels ook niet meer.

• DevorianDevil
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03-2022
Yep, vind ik ook heel leuk. Echter had ik liever die value of games niet gekend van mijzelf :P

• TimTube
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 18:36
Wom schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:31:
[...]

Mijn prioriteit zou als volgt zijn:

1. Genoeg ventilatie
2. Esthetisch aspect

Dus in jouw geval op zijn zijkant gooien. Over een week zie je de XSX niet eens meer staan. Zo werkt dat iig met de herfst decoratie van mijn vriendin, die zie ik inmiddels ook niet meer.
Goed punt. Ik twijfelde of op de zijkant beter zou zijn voor de console. Over het algemeen waarschijnlijk niet maar in mijn kastje wel, denk ik.

• wjsiebes
  • Laatst online: 16-12 11:54
Dirt 5 via topgear besteld. Zojuist geleverd!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nice :)

Hierbij een linkje naar die van mij, zodat we dit topic niet vol gaan spammen met die awesome stats :P

https://tweakers.net/i/ks...W8YZyVyS.png?f=user_large

Paar opvallende zaken:

Op de Xbox One 320 games gespeeld waarvan 269 gecomplete. Dit in tegenstelling tot op de Xbox 360, waar ik 139 heb gespeeld en 43 heb gecomplete.

In totaal gamerscore 404.000GS. Vanaf juni 2015 tot en met september 2016 eigenlijk een sabbatical gehad van gaming. En de value van mijn games wordt geschat op 15.566 euro. Dus Gamepass for the win!!! :)

Oh en het meest opvallende is dat ik blijkbaar Peggle het meeste heb gespeeld. 15 volledige dagen... Ik gok dat daar een foutje in zit :o

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2020 12:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 21:13
De losse Series X controller is verstuurd vanaf MS (12:48) met UPS, nu de console nog ;)

[ Voor 4% gewijzigd door srdevil op 07-11-2020 12:52 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:25
Stylze schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:53:

Ik vond dat Jeff Grubb het wel goed zei in zijn review... Wil je een Xbox alleen om specifieke exclusives te spelen? Eh, eigenlijk heb je dan helemaal geen console nodig... Je kunt het streamen of op een pc spelen. In ieder geval wachten tot die exclusives er werkelijk zijn, en merk je dan dat je toch liever een console wil om die game in betere kwaliteit op je tv te spelen dan haal er dan een.
Maar ben je iemand die praktisch elke dag al op de Xbox one speelt? Haal dan zo snel mogelijk een series s of x in huis want je bent dat gewoon aan jezelf verplicht alleen al vanwege alle quality of life verbeteringen.
En dat is voor mij dus ook de reden dat ik hem meteen wil hebben. Ik zie totaal geen reden voor mij om te wachten met mezelf een betere ervaring geven. Maar het blijft altijd een persoonlijke afweging waarbij het vooral afhangt van je financiële situatie en hoeveel je er op zou spelen.

Gamertag: FinrazielNL

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso is het wachten een beetje bijzonder. Het duurt vaak jaren voor de prijs echt zakt. En de levensduur is niet afhankelijk van wanneer je hem koopt ook. Als je hem later koopt heb je eigenlijk vooral een hogere afschrijving per jaar. En ondertussen pak je nu mooi die verbeteringen die er al wel zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:10
Wat grappig!

https://www.trueachievements.com/my-xbox-story/920333

Ik heb niet meer gespeeld sinds 2011 en het enige spel dat ik uitgespeeld heb is Catan :D

• Wom
  • Nu online

Wom

Fights in Tight Spaces (Game Preview) – November 10 – Optimized for Xbox Series X|S
Nieuwe titel op release, die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 07-11-2020 13:40 ]

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-12 21:55
Thomas schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:49:
[...]

Ik koop er denk ik gewoon zo'n uitbreiding bij zodra het nodig is. Kost wat centen maar dan laad alles tenminste lekker snel. Al had ik de Series X gekocht dan had dat ook moeten gebeuren, die heeft ook maar ~800GB vrij.
Ja dat is ook nog een idee en mogelijk als je het echt nodig hebt is de seagate variant goedkoper of zijn er andere merken bij gekomen

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:33:
[...]

Wat grappig!

Ik heb niet meer gespeeld since 2011 en het enige spel dat ik uitgespeeld heb is Catan :D
_O-

zo zie je maar: op het internet verdwijnt niks van data ;)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoezo ik speel veel fifa?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tisnmXwPKjXuAmTTc0qWwE9WrNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/POxQJVn28hIm5ATyeYAUVWVo.png?f=user_large

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27
Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:33:
[...]

Wat grappig!

Ik heb niet meer gespeeld since 2011 en het enige spel dat ik uitgespeeld heb is Catan :D
Ik mis blijkbaar 1 van de mass effect games.. maar ik weet toch zeker dat ik ze allemaal gespeeld heb.
https://www.trueachievements.com/my-xbox-story/468203

Verwijderd

Ik heb bijna 5200 uur zitten in mijn meest gespeelde game...en ik speel het al 6 jaar niet meer.

• Wom
  • Nu online

Wom

SunnieNL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:10:
[...]

Ik mis blijkbaar 1 van de mass effect games.. maar ik weet toch zeker dat ik ze allemaal gespeeld heb.
https://www.trueachievements.com/my-xbox-story/468203
Daar komt een remaster van (de eerste drie delen) die ieder moment kan worden bekend gemaakt.

Enkel de eerste Mass Effect gespeeld, dat was toen echt een hele goeie game.

• Wom
  • Nu online

Wom

Verwijderd schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:13:
[...]

Ik heb bijna 5200 uur zitten in mijn meest gespeelde game...en ik speel het al 6 jaar niet meer.
Patience collection?

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 13:55

Vagax

Hehe

Wom schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:30:
[...]

Daar komt een remaster van (de eerste drie delen) die ieder moment kan worden bekend gemaakt.

Enkel de eerste Mass Effect gespeeld, dat was toen echt een hele goeie game.
Komt wel heel goed uit, Mass Effect was een serie die ik nog niet eens hebt aangeraakt (naast 2-3 uur Mass Effect 1) en om hem straks in 4k 60fps te spelen zou fantastisch zijn :o

Overigens, dinsdag maak ik er gewoon een mini feestje van, pizza en bier voor tijdens de eerste uurtjes op de Series X :9B

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Wom schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:39:
[...]

Nieuwe titel op release, die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen.

[YouTube: Fights In Tight Spaces (Announcement Trailer)]
Superhot meets Slay the Spire :P

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Welke nieuwe game gaan jullie als eerst spelen op de series X?

Scrooge NL

• Vagax

Vagax

Hehe

Theo27 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:57:
Forza Horizon 4 denk eerst en daarna State of Decay 2 verder spelen :p

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-12 14:06
Zijn er nog anderen hier die een Series S hebben besteld en ook een 4K tv hebben? Ik wel, maar krijg wat cold feet nu 10 november dichterbij komt...

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:31
AC Valhalla denk ik.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
cjpunt schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:01:
Zijn er nog anderen hier die een Series S hebben besteld en ook een 4K tv hebben? Ik wel, maar krijg wat cold feet nu 10 november dichterbij komt...
Er zijn aantal games dat gewoon 4K ondersteund en daarnaast is upscaling tegenwoordig ook prima. Ik heb een 1080p TV en heb een Series X besteld. Mijn doel is zoveel mogelijk strak op 60fps.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27
De remake van XIII die op dezelfde dag uit komt.. al bestaat de kans dat ik daar mee begin op de One X .. beetje afhankelijk hoe lang het duurt voor de Series X binnen komt.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Weet iemand hoe lang de hdmi kabel is die erbij geleverd gaat worden.

Heb er zeker wel eentje nodig van 2,5 meter maar heb zo'n idee dat degene die erbij geleverd gaat worden niet deze lengte heeft..

En anders weet iemand nog een goede (niet te dure) hmdi 2.1 kabel te koop ergens?

• michaeltjeh1
cjpunt schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:01:
Yes hiero 😁

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:59:
[...]

Forza Horizon 4 denk eerst en daarna State of Decay 2 verder spelen :p
Oh is die vet, State of decay 2?

PSN: Geengrenzuh

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12 18:55
airwolf83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:12:
Weet iemand hoe lang de hdmi kabel is die erbij geleverd gaat worden.

Heb er zeker wel eentje nodig van 2,5 meter maar heb zo'n idee dat degene die erbij geleverd gaat worden niet deze lengte heeft..

En anders weet iemand nog een goede (niet te dure) hmdi 2.1 kabel te koop ergens?
Die er bij zit is 2 meter.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Thnx voor je antwoord.
Dan straks toch nog eens opmeten of 2 meter toch niet genoeg is.

• Vagax

Vagax

Hehe

Geengrenzuh schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:31:
[...]

Oh is die vet, State of decay 2?
Tot zo ver wel ja. Vind het heerlijk van die games waar je klein begint en groot kan eindigen. In dit geval met het aantal overlevers en basis wat je kan laten groeien. Co-op moet ook erg leuk zijn.

Bij reviews las ik vooral dat na een (lange) tijd het een beetje een grind wordt en hetzelfde wordt. Maarja zit er nu 5-6 uur in vermaak me nog reuzen :9

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:39

Phydomir

Dennis

Tja, games op launch.

- Jedi Fallen Order
- Gears 5
- Tetris Effect Connect

Daarnaast nog wat extra dingen die er op blijven staan. Rocket league, Apex Legend weer eens proberen. Celeste nu ook op gamepass, ook even proberen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Sidia1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik heb sinds 2 weken een HDMI 2.1 kabel van bol.com. Kabel heeft een lengte van 3m en de kwaliteit vind ik zeer goed. Voelt heel degelijk en solide aan. Tot nu toe zeer tevreden over.

https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Heb zojuist de meeste spellen van de Xbox One overgezet op mijn Externe hardeschijf. Scheelt enorm met downloaden en zeker dinsdag verwacht ik een file op het netwerk. Dus mooi alles overzetten naar de Series X :)

[ Voor 12% gewijzigd door Starbucks op 07-11-2020 16:29 ]

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:43:
[...]

Tot zo ver wel ja. Vind het heerlijk van die games waar je klein begint en groot kan eindigen. In dit geval met het aantal overlevers en basis wat je kan laten groeien. Co-op moet ook erg leuk zijn.

Bij reviews las ik vooral dat na een (lange) tijd het een beetje een grind wordt en hetzelfde wordt. Maarja zit er nu 5-6 uur in vermaak me nog reuzen :9
Klinkt goed, heb hem aan mn to play list toegevoegd in gamepass. :)

Verder day1:
-Gears 5
-Forza Horizon 4
-Star Wars squadrons
En ori spelen terwijl deze gigabyte klappers downloaden.

PSN: Geengrenzuh

• Vagax

Vagax

Hehe

Zit trouwens te denken dat mijn hele day 1 speel lijst een beetje afhangt wanneer die binnenkomt. Ik weet in ieder geval dat als hij begin de middag komt dat ik voor de rest niet meer zo productief zal zijn _O-

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21
Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:15:
Zit trouwens te denken dat mijn hele day 1 speel lijst een beetje afhangt wanneer die binnenkomt. Ik weet in ieder geval dat als hij begin de middag komt dat ik voor de rest niet meer zo productief zal zijn _O-
Ik sta dinsdagochtend al vroeg te campen voor de deur van de Mediamarkt. 10:00 binnen en 10:05 weer onderweg naar huis hoop ik. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Alwayshappyz
Waarschijnlijk gewoon aan de slag met onze huidige One X backlog. Qua nieuwe games wellicht het eerst AC: Valhalla, of Immortal Phoenyx Rising.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
[...]

Ik sta dinsdagochtend al vroeg te campen voor de deur van de Mediamarkt. 10:00 binnen en 10:05 weer onderweg naar huis hoop ik. ;)
Ik ook! En mijn vriendin kwam vandaag thuis met een xbox hoodie van de primark (blijkbaar hebben die nu merchandise) dus die doe ik dan mooi aan :+

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
[...]

Haha same, als ik ooit te horen krijg dat ie daar klaarligt dan

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-12 14:06
En wat was de reden daar?

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-12 16:23
Verzend bevestiging binnen van MS NL!!! :9 :9 :9
Lekker hoor laat maar komen maandag maar zal wel dinsdag worden verwacht ik |:( |:(

Xbox Live Knalle Arie

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Mass Effect Legendary Edition lente 2021.

https://blog.bioware.com/2020/11/07/happy-n7-day-4/

For many months now, our team at BioWare has been hard at work updating the textures, shaders, models, effects, and technical features of three enormous games. Our goal was not to remake or reimagine the original games, but to modernize the experience so that fans and new players can experience the original work in its best possible form. It’s been amazing to see the adventures of Commander Shepard take on new life in super-sharp resolution, faster framerates, and beautiful visual enhancements. As game developers, we always hope that our games will transcend their original platforms. Having the opportunity to remaster the trilogy means that the fruits of a decade of our work will live on, and will be experienced better and clearer than ever before.

Mass Effect Legendary Edition will include single-player base content and DLC from Mass Effect, Mass Effect 2, and Mass Effect 3, plus promo weapons, armors, and packs – all remastered and optimized for 4k Ultra HD. It will be available in Spring 2021 for Xbox One, PlayStation 4, and PC, with forward compatibility and targeted enhancements on Xbox Series X and PlayStation 5. More information to come in the new year!

Meanwhile here at BioWare, a veteran team has been hard at work envisioning the next chapter of the Mass Effect universe. We are in early stages on the project and can’t say any more just yet, but we’re looking forward to sharing our vision for where we’ll be going next.

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:58:
[...]

Ik ook! En mijn vriendin kwam vandaag thuis met een xbox hoodie van de primark (blijkbaar hebben die nu merchandise) dus die doe ik dan mooi aan :+
Show me!
Steven030 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:00:
[...]

Haha same, als ik ooit te horen krijg dat ie daar klaarligt dan
Ook zonder bericht sta ik er hoor. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
Ik wil ook een Xbox hoodie.
Eens kijken bij Large.

Edit; wel gave kersttruibgevonden; https://eu.geekstore.com/...h8_rKkwWhHZhoCTXoQAvD_BwE

[ Voor 76% gewijzigd door Retrospect op 07-11-2020 17:26 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou je niet 123 verwachten dat bovenop de X series X zoveel meer kan doen, maar dit ziet er zeer goed uit :)
Die heb ik vorig jaar gekocht, best goeie trui :)

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2020 17:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hier ook shipping code, 4 november besteld bij MS DE. Thanks mede tweakers!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:16:
[Twitter]

Mass Effect Legendary Edition lente 2021.

https://blog.bioware.com/2020/11/07/happy-n7-day-4/

For many months now, our team at BioWare has been hard at work updating the textures, shaders, models, effects, and technical features of three enormous games. Our goal was not to remake or reimagine the original games, but to modernize the experience so that fans and new players can experience the original work in its best possible form. It’s been amazing to see the adventures of Commander Shepard take on new life in super-sharp resolution, faster framerates, and beautiful visual enhancements. As game developers, we always hope that our games will transcend their original platforms. Having the opportunity to remaster the trilogy means that the fruits of a decade of our work will live on, and will be experienced better and clearer than ever before.

Mass Effect Legendary Edition will include single-player base content and DLC from Mass Effect, Mass Effect 2, and Mass Effect 3, plus promo weapons, armors, and packs – all remastered and optimized for 4k Ultra HD. It will be available in Spring 2021 for Xbox One, PlayStation 4, and PC, with forward compatibility and targeted enhancements on Xbox Series X and PlayStation 5. More information to come in the new year!

Meanwhile here at BioWare, a veteran team has been hard at work envisioning the next chapter of the Mass Effect universe. We are in early stages on the project and can’t say any more just yet, but we’re looking forward to sharing our vision for where we’ll be going next.
Vet! 👌

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

The amazing @SeaOfThieves will only be 17GB in install size on the #XboxSeriesS 

It's 46GB on the #XboxSeriesX 

Big difference, thanks to the optimizing done by @RareLtd

Xbox Live: Miesjh NL

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-12 21:38
23 sep besteld en gelijk betaald via MM thuisbezorging. Iemand al verzendgegevens via de mail gehad?

• Rivanov
Ben direct naar de Primark gereden en de hoodie gekocht! _/-\o_

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:18:
[...]

Ben direct naar de Primark gereden en de hoodie gekocht! _/-\o_
Hahaha, lol :D Ook de pyama en het t-shirt? ;)

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:20:
[...]

Hahaha, lol :D Ook de pyama en het t-shirt? ;)
Nee zag zo snel enkel de hoodie.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:25:
[...]

Nee zag zo snel enkel de hoodie.
Haha, dinsdag wel aan doen he :)

• Rivanov
Uiteraard. Maar sta bij een andere MM dan jij. ;)

• Vagax

Vagax

Hehe

Hoe ziet de hoodie er uit?

Primark heeft slechte foto's :'(

[ Voor 64% gewijzigd door Vagax op 07-11-2020 18:35 ]

• drakiesoft
Offtopic, maar verzendbericht binnen voor de series x! (Ms store)

• Vagax

Vagax

Hehe

drakiesoft schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:37:
Offtopic, maar verzendbericht binnen voor de series x! (Ms store)
We hebben daar een draad voor :)

• drakiesoft
Yes, maar die kan nu gesloten worden, want onderweg. *O*

• Rivanov
Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:33:
Hoe ziet de hoodie er uit?

Primark heeft slechte foto's :'(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tXae9t2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a538nuQ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Eu64FU5.jpg

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:58
babbi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:06:
23 sep besteld en gelijk betaald via MM thuisbezorging. Iemand al verzendgegevens via de mail gehad?
Nope. Ik denk dat we van MM pas maandag een verzendbevestiging kunnen verwachten. Althans, dat hoop ik...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Na-aper! :P

Review van The Falconeer:

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2020 19:32 ]

Verwijderd

Rossi46 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:14:
[...]

Nope. Ik denk dat we van MM pas maandag een verzendbevestiging kunnen verwachten. Althans, dat hoop ik...
Hier ook nog niks gehoord. Hoop dat ze daar een beetje opschieten, dacht dat ze misschien vandaag al een notificatie zouden sturen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Pfff hoodies.... Onesies FTW. Hier loop ik dinsdag de hele dag in :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSQP1C4nSYsVTMA_Ux7kPjKIPns=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hl7KM3Wr1MAyUlIEoEcCdvHb.jpg?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 07-11-2020 19:54 ]

XBL: MRE Inc

• michaeltjeh1
Hoeveelheid dat ik echt game en vooral welke games (CoD en een race game) tv die wat ouder is en de aanschaf prijs.

• Vagax

Vagax

Hehe

Maandag maar even een hoodie/onesie in huis halen :D

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:51:
Pfff hoodies.... Onesies FTW. Hier loop ik dinsdag de hele dag in :p

[Afbeelding]
Hehe, je lijkt wel een Assassin. Misschien komt er ooit nog een versie Assassins Creed, the console war!

• Rivanov

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:10
Is er interesse of misschien al ergens een topic om xbox vrienden te worden? Lijkt mij wel leuk om wat andere Tweakers te volgen en wellicht een keer samen te spelen, al ben ik best casual en meestal niet zo van de voice chat. 🙂. Heb mijn lijstje helemaal leeg gemaakt, mijn xbox ‘vrienden’ waren Catan spelers in 2007 😂.
Pagina: 1 ... 134 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden