Gears Tactics blijkt ook uit te komen met de release. Mensen ervaring met deze game op de pc? Denk dat ik deze maar ga spelen om de tijd te overbruggen naar CoD
Er is een Tweakers Discord.Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:49:
Is er interesse of misschien al ergens een topic om xbox vrienden te worden? Lijkt mij wel leuk om wat andere Tweakers te volgen en wellicht een keer samen te spelen, al ben ik best casual en meestal niet zo van de voice chat. π. Heb mijn lijstje helemaal leeg gemaakt, mijn xbox βvriendenβ waren Catan spelers in 2007 π.
https://discordapp.com/invite/BJSqz5e
β25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32β LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34β MSI 341CQP QD-OLED
PC reviews die ik gezien hebben zijn er over te spreken. Is een van de titels waar ik mij volgende week aan wil wagenZuidJ schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:52:
Gears Tactics blijkt ook uit te komen met de release. Mensen ervaring met deze game op de pc? Denk dat ik deze maar ga spelen om de tijd te overbruggen naar CoD
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja ik ben dus niet zo van de voice chat, meer van beetje vrienden volgen wat ze spelen en een beetje chatten (typen) πRivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:54:
[...]
Er is een Tweakers Discord.
Voeg mij maar toe hoor: Wom83Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:03:
[...]
Ja ik ben dus niet zo van de voice chat, meer van beetje vrienden volgen wat ze spelen en een beetje chatten (typen) π
Die invite is verlopen, en er is ook nog een xbox 30+ discord. Maar er zijn ook nog Tweakers communities op Xbox, dat werkt het snelst.Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:54:
[...]
Er is een Tweakers Discord.
Voeg mij maar toe hoor.Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:03:
[...]
Ja ik ben dus niet zo van de voice chat, meer van beetje vrienden volgen wat ze spelen en een beetje chatten (typen) π
β25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32β LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34β MSI 341CQP QD-OLED
Damn, ziet er niet verkeerd uit... Nog goedkoop ook, maar verzenden niet en dichtstbijzijnde winkel waar ik niet de grens voor over zou moeten is een uur rijden... Ik ga helaas dus niet kunnen na apen
Gamertag: FinrazielNL
Je woont in BelgiΓ«?Finraziel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:20:
[...]
Damn, ziet er niet verkeerd uit... Nog goedkoop ook, maar verzenden niet en dichtstbijzijnde winkel waar ik niet de grens voor over zou moeten is een uur rijden... Ik ga helaas dus niet kunnen na apen
Bijna, Maastricht. De website stuurt me juist naar winkels in BelgiΓ«, of Venlo is de dichtstbijzijnde in Nederland.
Ik kende de winkel eigenlijk ook niet echt (vaag wel eens de naam gehoord alleen).
Eindhoven heeft er één..Finraziel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:30:
[...]
Bijna, Maastricht. De website stuurt me juist naar winkels in BelgiΓ«, of Venlo is de dichtstbijzijnde in Nederland.
Ik kende de winkel eigenlijk ook niet echt (vaag wel eens de naam gehoord alleen).
Ja same, casueal en niet echt een voice perosoon, maar ik begin van scratch op Xbox terwijl mn vrienden either ps4 of pc gamers zijn. Staat toch beter om een wat meer gevulde vrienden lijst te hebbenTorgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:49:
Is er interesse of misschien al ergens een topic om xbox vrienden te worden? Lijkt mij wel leuk om wat andere Tweakers te volgen en wellicht een keer samen te spelen, al ben ik best casual en meestal niet zo van de voice chat. π. Heb mijn lijstje helemaal leeg gemaakt, mijn xbox βvriendenβ waren Catan spelers in 2007 π.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik postte het in de Discord ook al - omdat ik altijd Playstation-speler was, heb ik nog niet zoveel XBL-vrienden, maar lijkt me wel leuk om ook wat te kunnen volgen wat andere mensen spelen.
Voeg mij maar gerust toe: Shyheim1995
Blijkbaar moet je op Xbox ook "terug toevoegen", klopt dat? Is niet zoals een vriendschapsverzoek op Facebook dus, eerder zoals volgen en terugvolgen op Instagram?
Blijkbaar moet je op Xbox ook "terug toevoegen", klopt dat? Is niet zoals een vriendschapsverzoek op Facebook dus, eerder zoals volgen en terugvolgen op Instagram?
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Ja, je kunt iemand volgen zonder vrienden te zijn.shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:54:
Ik postte het in de Discord ook al - omdat ik altijd Playstation-speler was, heb ik nog niet zoveel XBL-vrienden, maar lijkt me wel leuk om ook wat te kunnen volgen wat andere mensen spelen.
Watch Dogs: Legion Xbox Series X optimization patch is out. Ray tracing here we come pic.twitter.com/wTjBxN3d7C
β Tom Warren (@tomwarren) 7 november 2020
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2020 22:05 ]
denk je na een digital download aan de slag te kunnen krijg je nog een 37gb patch
Als iemand nog een bier drinkende (tis zaterdag) πbijna 49 jaar oude gamer wil toevoegen :
MicBar71
MicBar71
Ik heb precies hetzelfde..haha. Dus voeg mij maar als Tweakers vriend toe hoor!Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:03:
[...]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Mij kan je toevoegen als je wilt, voornamelijk voice, zit nu nog op pc maar binnekort naar de xbx voor erbij.. coldbulletNL
GT: The Bozzz88Torgo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:03:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Bozznl op 07-11-2020 22:28 ]
GT: The Bozzz88
Opvallend dat ie toch nog wel zo groot is. Ik had verwacht dat ie een heleboel toch al wel binnen had. Audio, veel textures (voor bv veraf). Maar blijkbaar is het toch wel flink. Naja goed, ik heb de 11e vrijgenomen, niet de 10e. Kan ie lekker alles downloaden en dag later spelen. Ik zag dat ook de externe SSD de 11e binnen komt, dus kan dan ook daar nog wel wat vragen over beantwoorden. Samen met de blauwe controller en charge-station trouwens. Al denk ik 1 van de 2 nieuwe controllers straks voor X-cloud te gaan gebruiken.
Mijn id is Dr Stream voice chat doe ik ook aan.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
De download van Call of Duty Black Ops Cold War is begonnen. 76.60GB. Dat is niet klein. Ik mag hopen dat het nog komt vanwege de ondersteuning van de oude systemen dat nog niet alles geoptimaliseerd is, maar dat voorspelt weinig goeds voor de komende tijd voor wie met 1TB veel games wil spelen.
Alleen al het overzetten van 76GB duurt al lang, ook al heb je een hele snelle SSD
Alleen al het overzetten van 76GB duurt al lang, ook al heb je een hele snelle SSD
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2020 22:37 ]
Daarom heb ik 10 Γ©n 11 vrij.Martinspire schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:31:
[...]
Opvallend dat ie toch nog wel zo groot is. Ik had verwacht dat ie een heleboel toch al wel binnen had. Audio, veel textures (voor bv veraf). Maar blijkbaar is het toch wel flink. Naja goed, ik heb de 11e vrijgenomen, niet de 10e. Kan ie lekker alles downloaden en dag later spelen. Ik zag dat ook de externe SSD de 11e binnen komt, dus kan dan ook daar nog wel wat vragen over beantwoorden. Samen met de blauwe controller en charge-station trouwens. Al denk ik 1 van de 2 nieuwe controllers straks voor X-cloud te gaan gebruiken.
Misschien WD Legions toch maar aanschaffen voor de Ray Tracing.. er is nog geen andere game met RT toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2020 22:55 ]
Stallion is Watch Dogs aan het streamen en liet net de grootte van de games zien.

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.. Ik verwacht dat ik WD te snel aan de kant gooi voor de investering..Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:54:
[...]
Daarom heb ik 10 Γ©n 11 vrij.
Misschien WD Legions toch maar aanschaffen voor de Ray Tracing.. er is nog geen andere game met RT toch?
Watch Dogs crashed iedere 30 seconden. Nog niet helemaal klaar dus.
Zo, heb er ineens een aantal vrienden bij. Cool! Anders is 't ook maar kaal en saai
Wel leuk, wie weet spelen we wel nog wat games samen. Handige aan GamePass is dat trial & error-games makkelijk te spelen zijn
Heb een oplijsting gemaakt van de gamertags die ik hier op de voorbije 2 pagina's heb geschraapt en mensen die mij hebben toegevoegd. Van een aantal ken ik de Tweakers-nickname niet, maar copypaste de lijst gerust en vul aan?
Lijkt me wel cool om een XBL-community te hebben
Heb zelf trouwens iedereen in dit lijstje toegevoegd.
Shyheim: Shyheim1995 (ben van 1987, XBL heeft 1995 aan m'n nickname toegevoegd)
Rivanov: Rivanov
DM89: DM89NL
Erik1980: Erik360
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Torgo: TorgoXL
Rossi46: Ross1fum1
Supio: MicBar71
Froggle: Froggle
Coldbullet: ColdbulletNL
Finraziel: Finraziel42
Laurens700: Dr Stream
Melantrix: Melantrix
Kalkie: KalkieNL
Martinspire: Martinspire
Wel leuk, wie weet spelen we wel nog wat games samen. Handige aan GamePass is dat trial & error-games makkelijk te spelen zijn
Heb een oplijsting gemaakt van de gamertags die ik hier op de voorbije 2 pagina's heb geschraapt en mensen die mij hebben toegevoegd. Van een aantal ken ik de Tweakers-nickname niet, maar copypaste de lijst gerust en vul aan?
Lijkt me wel cool om een XBL-community te hebben
Geengrenzuh
madMax
Mbont
[ Voor 7% gewijzigd door shyheim op 08-11-2020 00:33 ]
Heb je ook toegevoegdshyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Zo, heb er ineens een aantal vrienden bij. Cool! Anders is 't ook maar kaal en saai![]()
Lijkt me wel cool om een XBL-community te hebben![]()
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Dan heb je aan mij een mede-Juve-fan en mede-Apple-fan
Volgens mij staat er een volledige lijst in het normale Xbox topic. Er is ook een Tweakers club op de xboxshyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Zo, heb er ineens een aantal vrienden bij. Cool! Anders is 't ook maar kaal en saai![]()
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Gezelligheid!shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Observer: System Redux maakt ook gebruikt van ray tracing en komt op 10 november uit. Wel heel ander soort game natuurlijk. Met een Nederlands hoofdpersonage! (z'n laatste optreden wellicht?)Rivanov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:54:
[...]
Daarom heb ik 10 Γ©n 11 vrij.
And they said the Xbox Series X stand wasn't removable pic.twitter.com/DPMOLTyr8O
β Spawn Wave (@SpawnWaveMedia) 7 november 2020
Ben eigenlijk benieuwd hoe de onderkant er nu uit ziet. Maar dit is idd met dremel oid gedaan, als ik moest gokken.
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:41:
Nondeju sot gaat van 46gb op de x naar 17gb op de s, dat scheelt nog wel eens aan geheugen...
:fill(white):strip_exif()/f/image/wA5ggPQ4aS6gd9SOrmPpz9pn.png?f=user_large)
Er zijn er nog meer die minder ruimte nodig hebben op de XSS.
Maakt alleen de typefout van de prijs van de expension cardWom schreef op zondag 8 november 2020 @ 00:43:
[...]
[Afbeelding]
Er zijn er nog meer die minder ruimte nodig hebben op de XSS.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zie startpost van dit topic voor het discord kanaal.Martinspire schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:06:
[...]
Die invite is verlopen, en er is ook nog een xbox 30+ discord. Maar er zijn ook nog Tweakers communities op Xbox, dat werkt het snelst.
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Kalkie schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:02:
[...]
Zie startpost van dit topic voor het discord kanaal.
-Watch dog LegionTheo27 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:57:
Welke nieuwe game gaan jullie als eerst spelen op de series X?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
:fill(white):strip_exif()/f/image/u75PWDSlxzP2ntrE3nMfgwJI.png?f=user_large)
Series S internals. Eerste foto die ik tegenkom daar van.
Zijn er eigenlijk al custom behuizingen bij third parties te kopen?
Xbox Live: Ofthewell NL
Series XIS SSD is a M.2 2230 format, inserted in a slot on the motherboard. Easy to replace.
β Siri's Ex. (@architectu2) 8 november 2020
via @ratoborrachudo @SHION_2887 @R4NIERI_X pic.twitter.com/fv6rnBeXV3
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MJrrGJXIOvsapdAjpGfbHuUO.jpg?f=user_large)
Ik heb te weinig kennis ervan verder. Maar als leek lijkt het in elk geval best interessante info.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
πArthurMorgan schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:03:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik heb te weinig kennis ervan verder. Maar als leek lijkt het in elk geval best interessante info.
Nee, Wom zat gewoon op de Australische Kotaku.SinergyX schreef op zondag 8 november 2020 @ 00:46:
[...]
Maakt alleen de typefout van de prijs van de expension card
Wat een hoop ruimte! Dit is (ivm de xbox s) bijna volledig toe te schrijven aan het ontbreken van de discdrive maar je zou bijna denken dat hij nog kleiner kan wordenWom schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:22:
[Afbeelding]
Volgens mij zit de interne adapter normaal in die ruimte links.Stefmeister schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:51:
[...]
Wat een hoop ruimte! Dit is (ivm de xbox s) bijna volledig toe te schrijven aan het ontbreken van de discdrive maar je zou bijna denken dat hij nog kleiner kan worden
Dank uWom schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:22:
[Afbeelding]
Dankzij Anandtech hebben wij nu ook bevestigen dat games op de XSS de volledige 8GB van het snellere geheugen kunnen gebruiken. De tragere 2GB 56GB/s pool is gereserveerd voor het systeem en apps.
Dat zou je op het eerste gezicht zeggen hΓ©.Stefmeister schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:51:
[...]
Wat een hoop ruimte! Dit is (ivm de xbox s) bijna volledig toe te schrijven aan het ontbreken van de discdrive maar je zou bijna denken dat hij nog kleiner kan worden
Als ik het moederbord zo zie wordt die ruimte volledig benut en had hij mogelijk wat platter gekund (in het huidige ontwerp) maar dat kan een negatief effect op de koeling en geluidsproductie hebben. Een gamecube formaat, mini tower, was leuk geweest maar verwacht niet haalbaar binnen het budget als ik het moederbord zo zie. Daarnaast is de voeding eruit gehaald op deze foto.
De XSX is natuurlijk compact voor de hardware die erin zit maar dat komt ook met een prijskaartje om te bouwen.
[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 08-11-2020 08:04 ]
Geinig, had verwacht dat hij gesoldeerd zou zijn.ArthurMorgan schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:03:
[Twitter]
[Afbeelding]
Mocht de SSD het dus begeven is er een mogelijkheid om hem te vervangen
Maar kan je hem ook vervangen door een groter formaat..Caayn schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:02:
[...]
Geinig, had verwacht dat hij gesoldeerd zou zijn.
Mocht de SSD het dus begeven is er een mogelijkheid om hem te vervangen
The team is aware some fans are starting to receive consoles ahead of launch. For those of who receive them early, you are welcome to fire it up & start gaming!
β Xbox Support (@XboxSupport) 8 november 2020
FYI: We are still making final touches for launch so please expect multiple platform and game updates pre-launch.
De belangrijkere vraagMelantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:04:
[...]
Maar kan je hem ook vervangen door een groter formaat..
Mogelijk. Op de XB1 kan het geloof ik ook, je moet er wel een paar trucjes voor uithalen maar het is mogelijk.
Hoe zet je het OS (en dergelijke) over, kan dat zonder PC die dat formaat aan kan? (Puur theoretisch natuurlijk, ervan uitgaand dat de Xbox dat niet tegenhoudt.)Caayn schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:06:
[...]
De belangrijkere vraag
Mogelijk. Op de XB1 kan het geloof ik ook, je moet er wel een paar trucjes voor uithalen maar het is mogelijk.
Je maakt simpelweg een kopie van de originele schijf naar een nieuwe. Er zijn online verschillende guides te vinden die dit proces uitleggen.ArthurMorgan schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:08:
[...]
Hoe zet je het OS (en dergelijke) over, kan dat zonder PC die dat formaat aan kan? (Puur theoretisch natuurlijk, ervan uitgaand dat de Xbox dat niet tegenhoudt.)
Paritie indelingen zijn vrij standaard en je hoeft de bestanden van de partitie niet te begrijpen om de partitie zelf aan te passen. Ook encrypted bestanden zijn uiteindelijk gewoon een collectie van enen en nullen op de HDD/SSD. De Xbox One maakt geloof ik gebruik van NTFS partities.
[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 08-11-2020 08:32 ]
Tweede persoon dat een kapotte xsx heeft. Onduidelijk of ie embargos heeft gebroken maar lijkt me niet omdat hij zegt dat hij hem eerder van Walmart heeft gekregen..
Ben benieuwd of dit een groot issue blijkt te zijn..
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Balen als je deze pech hebt maar, mooie reactie πMelantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:31:
Tweede persoon dat een kapotte xsx heeft. Onduidelijk of ie embargos heeft gebroken maar lijkt me niet omdat hij zegt dat hij hem eerder van Walmart heeft gekregen..
Top! Heb dit lijstje ook even gebruikt om me vriendenlijst uit te breiden!shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Geengrenzuh
madMax
Mbont
GT: The Bozzz88
Op zich logisch lijkt mij. De fout ligt immers bij de webshop en niet aan de eindgebruiker. Indien MS wilt klagen moeten ze bij de partij zijn die vroegtijdig heeft aangeboden
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120Β° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300Β° NW
Ik heb de lijst ook toegevoegd, mijn gametag: Rpowershyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Ik ben geswitcht naar team green. En enkel 1 andere maat die voorlopig meegaat. Dus het is wel leuk om aantal mensen van dezelfde community in mijn lijst te hebben. Thanks allemaal!
Ah dat Discord kanaal is wel tof. Ik wist niet dat het een Slack achtige opzet had waar ook chat channels zijnKalkie schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:02:
[...]
Zie startpost van dit topic voor het discord kanaal.
Goh... bedrijf levert 1 miljoen of wat consoles uit, enkele gaan kapot.Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:31:
Volgens de top comment ligt het hieraan:Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:31:
https://answers.microsoft...91-4067-ba81-33ab671179b54K/120hz
Known Issue: If you are using a 4K@120Hz TV that also supports VRR you might encounter no signal or corrupted image when the Xbox is configured for 4K120+VRR. This issue occurs with various TVs from LG, Samsung, or Vizio.
Gelukkig niks hardwarematig dus.
Is het al bevestigd dat op meerde games behalve ori and the wild 4k gaming supportes is op de serie s? Hardwarematig moet die dat toch kunne handelen
Bloomberg heeft een artikel over hoe Microsoft aan het rondkijken is in Japan. Het mag geen verrassing zijn dat we daar mogelijk een overname gaan zien. Meerdere studios bevestigen dat Microsoft met hun gesproken heeft.
Overigens worden er geen namen genoemd.
https://www.bloomberg.com...urf-in-game-console-clash
πWom schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:35:
Bloomberg heeft een artikel over hoe Microsoft aan het rondkijken is in Japan. Het mag geen verrassing zijn dat we daar mogelijk een overname gaan zien. Meerdere studios bevestigen dat Microsoft met hun gesproken heeft.
The Falconeer doet in ieder geval 1800p@60fps of 1080p@120fps op de Series S.Coldbullet schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:23:
Is het al bevestigd dat op meerde games behalve ori and the wild 4k gaming supportes is op de serie s? Hardwarematig moet die dat toch kunne handelen
Dit doen ze al langer hoor.Wom schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:35:
Ziet er niet echt uit als een 4K tv.Guerilla schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
[...]
Volgens de top comment ligt het hieraan:
[...]
https://answers.microsoft...91-4067-ba81-33ab671179b5
Punt is dat er nu natuurlijk nog niet zo veel zijn uitgeleverd.sohus schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:07:
[...]
Goh... bedrijf levert 1 miljoen of wat consoles uit, enkele gaan kapot.
Is toch altijd zo dat er een zeker percentage kapot is. Met de eerste levering altijd meer dan daaropvolgende batches.Melantrix schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:31:
thanks voor de lijst, leuk idee om wat mensen toe te voegen!shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Heb jullie zelf ook allemaal toegevoegd, hoop dat dat ok is
mijn GT is: a smelly pickle
handige site om dinsdag paraat te houden (hopelijk heb je hem alsnog niet nodig)
https://answers.microsoft...-ba81-33ab671179b5?auth=1
Een known issues pagina. Altijd handig. Misschien moeten ze dit gewoon aan de app toevoegen.ArthurMorgan schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:28:
handige site om dinsdag paraat te houden (hopelijk heb je hem alsnog niet nodig)
Ik ben wel benieuwd, ik start met 4k op 120 en VRR.... en dan maar hopen dat die update van mijn tv afgelopen week voldoende is om hem niet te laten crashen
Goede lijstshyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:22:
Geengrenzuh
madMax
Mbont
Flink verschil tussen de consoles qua grootte van de games. Vraag mij af of CoD dit ook voor elkaar gaat krijgen
Update? Welke TV heb je als ik vragen mag? Ik las allemaal nieuws over een update voor de LG OLEDβs. Heb zelf de C9, maar nog geen update. Was het alleen voor de CX nodig, of ook voor de C9? Ik volg het allemaal even niet zo goed meer wat nou wel en niet ondersteund wordt.ArthurMorgan schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:46:
Ik ben wel benieuwd, ik start met 4k op 120 en VRR.... en dan maar hopen dat die update van mijn tv afgelopen week voldoende is om hem niet te laten crashen
Het kan wel. Zoeken hebben ze onder 1 tab gezet. Hierin zoek je naar alles, dus games, gamertags, enz.[b]Alwayshappyz schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:48:[/b]
[...]
Goede lijstik zal vanmiddag als de console aan staat even dit lijstje toevoegen. Kan niet binnen de telefoon app voor zover ik kan zien. Ik sta sowieso wel in de algemene Xbox user lijst, maar mβn tag is Alwayshappyz.
[ Voor 29% gewijzigd door Froggle op 08-11-2020 10:53 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Kan wel op telefoon app hoor. Ga naar 'vergrootglas' en dan zoeken op 'personen'Alwayshappyz schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:48:
[...]
Goede lijstik zal vanmiddag als de console aan staat even dit lijstje toevoegen. Kan niet binnen de telefoon app voor zover ik kan zien. Ik sta sowieso wel in de algemene Xbox user lijst, maar mβn tag is Alwayshappyz.
C9 hier, heb update 5.00.03 gekregen ergens de afgelopen dagen. Komt gefaseerd bij iedereen binnen, maar je kun hem ook downloaden en met USB installeren. Zie voor meer info het LG OLED topic.Froggle schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:51:
[...]
Update? Welke TV heb je als ik vragen mag? Ik las allemaal nieuws over een update voor de LG OLEDβs. Heb zelf de C9, maar nog geen update. Was het alleen voor de CX nodig, of ook voor de C9? Ik volg het allemaal even niet zo goed meer wat nou wel en niet ondersteund wordt.
Lijstje even aangevuld - zo vind ik zelf ook makkelijker terug welke GT bij welke Tweaker hoort
| Tweakers nickname | XBL tag |
| Shyheim | Shyheim1995 |
| Rivanov | Rivanov |
| DM89 | DM89NL |
| Erik1950 | Erik360 |
| ??? | Geengrenzuh |
| ??? | madMax |
| ??? | Mbont |
| Torgo | TorgoXL |
| Rossii46 | Ross1fum1 |
| Supio | MicBar71 |
| Froggle | Froggle |
| Coldbullet | ColdbulletNL |
| Finraziel | Finraziel42 |
| Laurens700 | Dr Stream |
| Melantrix | Melantrix |
| Kalkie | KalkieNL |
| Martinspire | Martinspire |
| Rpower18 | Rpower |
| Bozznl | The Bozz88 |
| Pimmmo | a smelly pickle |
| ??? | De0uweDibbes |
| ??? | Tim2215 |
| Alwayshappyz | Alwayshappyz |
Woops! Dank!Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:53:
[...]
Kan wel op telefoon app hoor. Ga naar 'vergrootglas' en dan zoeken op 'personen'
ArthurMorgan - Wybo76
| Rivanov | Rivanov |
| DM89 | DM89NL |
| Erik1950 | Erik360 |
| ??? | Geengrenzuh |
| ??? | madMax |
| ??? | Mbont |
| Torgo | TorgoXL |
| Rossii46 | Ross1fum1 |
| Supio | MicBar71 |
| Froggle | Froggle |
| Kalkie | KalkieNL |
| Rpower18 | Rpower |
| Bozznl | The Bozz88 |
| ??? | De0uweDibbes |
| ??? | Tim2215 |
| ArthurMorgan | Wybo76 |
| koenvd90 | KvanD90 |
| ??? | Robvd112 |
| ??? | DevorianDevil |
edit: koenvd90 toegevoegd ;-)
edit2: DevorianDevil ook
Edit3: Robvd112
Kunnen jullie enkel hier opTweakers seintje geven, geen idee of dit dezelfde nick is namelijk ^^
@alwayshappyz
https://i.imgur.com/4jdXG67.png
[ Voor 20% gewijzigd door shyheim op 08-11-2020 11:08 ]
Bedankt voor de lijst!shyheim schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:57:
Lijstje even aangevuld - zo vind ik zelf ook makkelijker terug welke GT bij welke Tweaker hoort![]()
Tweakers nickname XBL tag Shyheim Shyheim1995 Rivanov Rivanov DM89 DM89NL Erik1950 Erik360 ??? Geengrenzuh ??? madMax ??? Mbont Torgo TorgoXL Rossii46 Ross1fum1 Supio MicBar71 Froggle Froggle Coldbullet ColdbulletNL Finraziel Finraziel42 Laurens700 Dr Stream Melantrix Melantrix Kalkie KalkieNL Martinspire Martinspire Rpower18 Rpower Bozznl The Bozz88 Pimmmo a smelly pickle ??? De0uweDibbes ??? Tim2215 Alwayshappyz Alwayshappyz
KvanD90 is die van mij
Kwam deze tegen, handig lijstje van Microsoft wat je al kan doen ter voorbereiding van je nieuwe Xbox Series S|X:
https://news.xbox.com/en-...ries-x-and-xbox-series-s/
Lg heeft in ieder geval een firmware update uitgebracht op 30 oktober om 4k/120Hz te ondersteunen op bijvoorbeeld de C9 serie.Guerilla schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
[...]
Volgens de top comment ligt het hieraan:
[...]
https://answers.microsoft...91-4067-ba81-33ab671179b5
| Rivanov | Rivanov |
| DM89 | DM89NL |
| Erik1950 | Erik360 |
| ??? | Geengrenzuh |
| ??? | madMax |
| ??? | Mbont |
| Torgo | TorgoXL |
| Rossii46 | Ross1fum1 |
| Supio | MicBar71 |
| Froggle | Froggle |
| Kalkie | KalkieNL |
| Rpower18 | Rpower |
| Bozznl | The Bozz88 |
| ??? | De0uweDibbes |
| ??? | Tim2215 |
| Slux | Geen naam |
Carpebios is die van mij
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
wordt al een mooi lijstje
| Rivanov | Rivanov |
| DM89 | DM89NL |
| Erik1950 | Erik360 |
| ??? | Geengrenzuh |
| ??? | madMax |
| ??? | Mbont |
| Torgo | TorgoXL |
| Rossii46 | Ross1fum1 |
| Supio | MicBar71 |
| Froggle | Froggle |
| Kalkie | KalkieNL |
| Rpower18 | Rpower |
| Bozznl | The Bozz88 |
| ??? | De0uweDibbes |
| ??? | Tim2215 |
| ArthurMorgan | Wybo76 |
| koenvd90 | KvanD90 |
| ??? | Robvd112 |
| ??? | DevorianDevil |
| Slux | Geen naam |
| Carpebios | Carpebios |
Ik denk dat dat verschil wel mee valt. Echter zal iedereen die op dag één een nieuwe console koopt en een defecte heeft, daar uitgebreid over klagen op Reddit/Twitter etc. Terecht en super kut natuurlijk maar als er straks drie threads op Reddit zijn dan is er gelijk grote paniek, terwijl dit eigenlijk binnen normale marges valt die je kan verwachten bij electronicagiantgiantus schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:17:
[...]
Is toch altijd zo dat er een zeker percentage kapot is. Met de eerste levering altijd meer dan daaropvolgende batches.
Ik heb met consoles gelukkig altijd wel "geluk" gehad. Day 1 Xbox 360 en day 1 PS4 hebben het allebei al die jaren zonder problemen uitgehouden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ongeveer 30 cm hoog. Pfoe liggend past hij dan toch nog in het tv meubelWalkman schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:02:
Kwam deze tegen, handig lijstje van Microsoft wat je al kan doen ter voorbereiding van je nieuwe Xbox Series S|X:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/wODpeHbhF5lP87tVwiv5k1Ee.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EZTSIGqLGHekPvs4tNJQLnSV.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/WYFJLy8AQCAiBFE3bpPmqcMi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yWu0g35iUrHZkwkbQCKpxbYR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/YYQ0WwdZJ1wPdESsaUUP65Y2.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gJ1FQAuSC7YiGzVRYjBCMne9.jpg?f=fotoalbum_large)