Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.363 views

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Heerlijk hoe snel de series X is. Beide consoles lijken me wel wat, maar er gaan wel steeds meer pluspunten naar de series X op deze manier. Goed nieuws dat de SSD blijkbaar zo goed werkt _/-\o_Plus een enorm krachtige consolle. Nice hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 07-11-2020 11:10 ]

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:54
Alwayshappyz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:50:
[...]

Heerlijk hoe snel de series X is. Beide consoles lijken me wel wat, maar er gaan wel steeds meer pluspunten naar de series X op deze manier. Goed nieuws dat de SSD blijkbaar zo goed werkt _/-\o_Plus een enorm krachtige consolle. Nice hoor.
k zou mij er niet op blind staren.
Dit is in backwards compatibiliteitsmodus. Dus in principe gebruikt geen van de 2 al zijn optimale snelheid.
We gaan pas echt kunnen vergelijken indien men er expliciet voor ontwikkelt en rekening houdt met het feit dat de PS5 een snellere SSD heeft specsgewijs.

• Alwayshappyz
RenegadexRIPxx schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:57:
[...]

k zou mij er niet op blind staren.
Dit is in backwards compatibiliteitsmodus. Dus in principe gebruikt geen van de 2 al zijn optimale snelheid.
We gaan pas echt kunnen vergelijken indien men er expliciet voor ontwikkelt en rekening houdt met het feit dat de PS5 een snellere SSD heeft specsgewijs.
Het feit dat de Series X ook héél snel opgestart zegt ook wel wat. Maakt mij ook niet uit welke er op de lange termijn sneller gaat zijn; punt is dat de Series X (en de concurrent natuurlijk ook) sowieso erg snel is. En dat is gewoon heel goed nieuws.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-12 21:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Rpower18 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:46:
[...]

Heeft iemand een verklaring van deze wonderbaarlijke laadtijden?
Over 1 minuut laadtijd is wonderbaarlijk? Nee sorry het is een flink verbetering tov huidige generatie. Maar next gen kan echt veel beter. Nieuwe spiderman kan in 4sec van home menu naar game menu cold boot. En binnen 2sec savegame laden. Dit is wat ik verwacht van next gen niet wat we nu zien in bc op beide consoles. En natuurlijk die bc verbeteringen zijn gaaf en laat zien dat Microsoft hun bc soms beter is met bv beter gebruik van de ssd. Maar ik verwacht meer in de trend van spiderman te gaan zien( fingers crossed). En bv quick resume vind ik een veel beter voorbeeld van de power van een ssd dan de cold boot laadtijden in bc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:03:
[...]

Over 1 minuut laadtijd is wonderbaarlijk? Nee sorry het is een flink verbetering tov huidige generatie. Maar next gen kan echt veel beter. Nieuwe spiderman kan in 4sec van home menu naar game menu cold boot. En binnen 2sec savegame laden. Dit is wat ik verwacht van next gen niet wat we nu zien in bc op beide consoles. En natuurlijk die bc verbeteringen zijn gaaf en laat zien dat Microsoft hun bc soms beter is met bv beter gebruik van de ssd. Maar ik verwacht meer in de trend van spiderman te gaan zien( fingers crossed). En bv quick resume vind ik een veel beter voorbeeld van de power van een ssd dan de cold boot laadtijden in bc.
Er zijn nu nog veel games die niet geoptimaliseerd zijn, een goed voorbeeld is ook Warzone, zal op S en X even veel ruimte in nemen, dat is echt gewoon luiheid van de developer. Titels die echt voor next gen worden ontwikkeld kunnen ook goed gebruik maken dan de features en meestal halen alleen first party titels echt het maximale uit de consoles, bij de Series XS is dat gewoon nog even wachten maar dat komt vanzelf.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12 16:36
Homeland schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:07:
[...]

Er zijn nu nog veel games die niet geoptimaliseerd zijn, een goed voorbeeld is ook Warzone, zal op S en X even veel ruimte in nemen, dat is echt gewoon luiheid van de developer. Titels die echt voor next gen worden ontwikkeld kunnen ook goed gebruik maken dan de features en meestal halen alleen first party titels echt het maximale uit de consoles, bij de Series XS is dat gewoon nog even wachten maar dat komt vanzelf.
Warzone blijft in ieder geval altijd een redelijke lange 'inbelmoment' nodig hebben om te verbinden met hun servers. Dat vertraagt het behoorlijk voordat je in main menu bent..

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-12 11:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQRf6LwmolNpEJYmOVR0BJoRQDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/divbbuIr2SbzdrMKT8eiZe75.jpg?f=fotoalbum_large

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12 16:36
Is dat Rogue Company iets? Heb het weleens voorbij zien komen op Twitch maar gezien de streamers er vrij snel van afgestapt zijn is dat meestal geen goed teken..

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04:02
Alwayshappyz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:00:
[...]

Het feit dat de Series X ook héél snel opgestart zegt ook wel wat. Maakt mij ook niet uit welke er op de lange termijn sneller gaat zijn; punt is dat de Series X (en de concurrent natuurlijk ook) sowieso erg snel is. En dat is gewoon heel goed nieuws.
Start dan wel maar een 1080p menu op en zonder meteen de ingebouwde store om maar even wat nuance in te brengen. Maar uiteindelijk wel fijn dat het zo rap is (op beiden)

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
Moet ik beginnen met Ori and the Blind Forest of meteen Ori and the Will of the Wisp? 🤔. Die eerste krijgt volgens mij geen XSX patch?

[ Voor 20% gewijzigd door Torgo op 06-11-2020 22:36 ]

• Alwayshappyz
Torgo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:36:
Moet ik beginnen met Ori and the Blind Forest of meteen Ori and the Will of the Wisp? 🤔
Ik denk dat het het fijnste is om met Blind Forest te beginnen, al hebben wij die niet gespeeld. We zijn meteen voor Will of the Wisps gegaan en hadden niet het idee iets van verhaal te missen.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Torgo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:36:
Moet ik beginnen met Ori and the Blind Forest of meteen Ori and the Will of the Wisp? 🤔. Die eerste krijgt volgens mij geen XSX patch?
Voor het verhaal toch Blind Forest. Tevens kan je daar 'minder' dan in deeltje 2, dus als je het andersom speelt kan het wat gek aanvoelen.

Daarbij, Blind Forest is op de One X op een OLED ook al schandalig mooi en tof _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-12 07:25
Alwayshappyz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:37:
[...]

Ik denk dat het het fijnste is om met Blind Forest te beginnen, al hebben wij die niet gespeeld. We zijn meteen voor Will of the Wisps gegaan en hadden niet het idee iets van verhaal te missen.
Verhaal mis je op zich niet zo veel, het is meer de ontwikkeling van Ori en een band met het poppetje wat je wat meer opbouwt als je de eerste eerst speelt.

Gamertag: FinrazielNL

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik zou gewoon beginnen met Ori and the Blind Forest. In dat spel wordt Ori gewoon op een hele mooie manier geintroduceerd. De gameplay is ook wat minder complex en diepgaand dan in the Will of the Wisps, waardoor je deel 1 niet snel meer gaat spelen als je deel 2 hebt gespeeld. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:08
geen versus

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 07-11-2020 03:50 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12 21:51

Famous

R 400+

Wilde deze Assassin’s Creed overslaan maar wordt door jullie (en gameplay) toch beetje hyped :+
Gelukkig is er toch soort van stealth mogelijk!

Eens in de gaten houden welke “oude” games een patch krijgen om nog eens op te starten.
Ori vond ik er al goed uitzien op de One X en een OLED, denk niet dat die een replay waard is? :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-12 14:58
Famous schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:34:
Wilde deze Assassin’s Creed overslaan maar wordt door jullie (en gameplay) toch beetje hyped :+
Gelukkig is er toch soort van stealth mogelijk!

Eens in de gaten houden welke “oude” games een patch krijgen om nog eens op te starten.
Ori vond ik er al goed uitzien op de One X en een OLED, denk niet dat die een replay waard is? :o
Wellicht dat deze wiki van Xbox Series games je daarbij kan helpen? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
geen versus

[ Voor 112% gewijzigd door Geronimous op 07-11-2020 03:50 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-12 19:14
Nu pas tijd gehad om dit filmpje in 4k te kijken en wtf dit ziet er rete mooi uit, kan niet wachten om dit te spelen dinsdag.

Playstation 5

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlGVw_M7--T36aunSjxq4CXzuac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xdZvROM68ir8MF6V7WaXlQl.jpg?f=fotoalbum_large

Weltrusten

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-12 20:41
Dinsdag wekker zetten om stipt om 10 uur voor de deur bij de winkel te staan en de console op te halen... Voel me net een kind weer

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Als je bij de serie s of x een door xbx ondersteunde. Externe ssd aansluit, hier kan je alleen de backward comp op instaleren? Stel ik zet daar een xbx one s spel op instaleerd die dan ook de nieuwe gen update van de serie x of s? Of alleen de stock game instellingen?
En de nieuwe gen games kan je die ook op de ssd zetten en vanaf spelen zonder de quick resume natuurlijk

Wat ik eingelijk wil zeggen dus: met een externe ssd kan je alle games op instaleren zonder de quick resume? Kom daar zo 123 niet in uit.
Ja ja nogsteeds de twijfel tussen de s en x.
Heb ook een game pc 4k hdr die alles nogsteeds perfect draaid dus is niet de main game computer.

[ Voor 27% gewijzigd door Coldbullet op 07-11-2020 07:49 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-12 11:48
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:22:
Als je bij de serie s of x een door xbx ondersteunde. Externe ssd aansluit, hier kan je alleen de backward comp op instaleren? Stel ik zet daar een xbx one s spel op instaleerd die dan ook de nieuwe gen update van de serie x of s? Of alleen de stock game instellingen?
En de nieuwe gen games kan je die ook op de ssd zetten en vanaf spelen zonder de quick resume natuurlijk

Wat ik eingelijk wil zeggen dus: met een externe ssd kan je alle games op instaleren zonder de quick resume? Kom daar zo 123 niet in uit.
Ja ja nogsteeds de twijfel tussen de s en x.
Heb ook een game pc 4k hdr die alles nogsteeds perfect draaid dus is niet de main game computer.
Op een reguliere externe SSD kan je alle games installeren. Echter de next gen games kan je niet spelen en zal je eerst naar de interne SSD moeten kopiëren. Alle current gen games kan je gewoon vanaf je externe SSD spelen en hebben zelfs quick.resume indien ondersteund.

• Thalaron
  • Laatst online: 09:51
drakiesoft schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:53:
[...]

Op een reguliere externe SSD kan je alle games installeren. Echter de next gen games kan je niet spelen en zal je eerst naar de interne SSD moeten kopiëren. Alle current gen games kan je gewoon vanaf je externe SSD spelen en hebben zelfs quick.resume indien ondersteund.
Is er überhaupt een game die in november de interne SSD nodig heeft?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:30
Thalaron schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:55:
[...]

Is er überhaupt een game die in november de interne SSD nodig heeft?
Alle bc games die optimized zijn voor de SXS en de third party games zoals AC en Dirt bijvoorbeeld.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Man man wat twijfel ik nog tussen de xbox series x en de ps5.
Vind het beide prachtige machines, maar ben bang da xbox community flink stuk minder is.
Als ik dit topic vergelijk met de ps5 topic is het inderdaad ongeveer de helft, maar ga je dat ooit merken in vinden van games? Geen idee

Online platform van xbox is gratis en dus kan je dat geld investeren in de game pass.
Ps5 krijg wat betere exclusives, maar ik speel die eigenlijk nooit.
Heb wel altijd playstation 4,3,2 gehad dus zit soort van in de “genen” dat je automatisch ps5 kies.

Gezien de levering problemen van ps5 en de kans bestaat dat je ergens volgend jaar pas weer kan gamen voelt niet oke.
Ben inmiddels alweer jaar gestopt met gamen en verlang zo weer naar zo nu en dan gamen :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:05

[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2020 08:18 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:55
@fevo-1190 Nee online merk je niks, succes met je keuze :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Coldbullet

Coldbullet

drakiesoft schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:53:
[...]

Neem aan dat de games van current gen met quick resume op de interne ssd moet staan? Of kan dat ook van de externe ssd?

• Clemensmaxt
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 15:59
fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:17:
Vind het beide prachtige machines, maar ben bang da xbox community flink stuk minder is.
Als ik dit topic vergelijk met de ps5 topic is het inderdaad ongeveer de helft, maar ga je dat ooit merken in vinden van games? Geen idee

Online platform van xbox is gratis en dus kan je dat geld investeren in de game pass.
Heb wel altijd playstation 4,3,2 gehad dus zit soort van in de “genen” dat je automatisch ps5 kies.

Gezien de levering problemen van ps5 en de kans bestaat dat je ergens volgend jaar pas weer kan gamen voelt niet oke.
Ben inmiddels alweer jaar gestopt met gamen en verlang zo weer naar zo nu en dan gamen :P
Volgens mij ben je er wel uit. Gamepass is voor mij ook de reden voor XSX en ik wil ook zo nu en dan gamen. Heerlijke optie! *O*

Niet nodig om je keuze te laten afhangen van aantal posts op de tweakers forums, lijkt me? :9B

• fevo-1190
Clemensmaxt schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:25:
[...]

Volgens mij ben je er wel uit. Gamepass is voor mij ook de reden voor XSX en ik wil ook zo nu en dan gamen. Heerlijke optie! *O*

Niet nodig om je keuze te laten afhangen van aantal posts op de tweakers forums, lijkt me? :9B
Ja wel groot voordeel en aangezien de xbox “gewoon” nog leverbaar is.
Zou je zeggen de keus is simpel, maar dat vind ik niet hoor.
Nou dat is mooi vergelijkingsmateriaal toch? Zal in real time ook zoiets worden dan.

Maar bedankt voor je reactie! Xbox wel gewoon op te halen in een winkel?

• Thalaron
fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:28:
[...]

Nou dat is mooi vergelijkingsmateriaal toch? Zal in real time ook zoiets worden dan.

Je beste kans om nog een X-Box Series in huis te halen met zekerheid op levering op day-1 of dit jaar lijkt mij Coolblue... Maar dat zal wel een puinhoop worden op die site maandag schat ik zo in...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Zat met hetzelfde dilemma en heb zowel xbox series x als ps5 in pre order. Ik ga toch voor de xbox vanwege gamepass (3 jaar voor minder dan 100 euro), controller en het goede gevoel wat ik had bij de xbox 360. Heb nu een ps4 en heb de grootste exclusives wel gekocht maar vrijwel geen een uitgespeeld. Daarnaast heeft microsoft het in aanloop naar de launch qua communicatie veel beter gedaan (voor wat het waard is...)
En ja, ik ken om mij heen ook slechts 1 iemand met een xbox.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het aantal posts in een topic zegt niets

Daarentegen zal de xbox ook deze generatie minder verkopen is mijn inschatting. Net zoals de Xbox One. Echter kan ik geen enkele game noemen die daardoor online in de problemen is gekomen door een lagere userbase. Maak je daar geen zorgen over.

Het online platform is alleen niet gratis. Xbox live kost een maandelijks bedrag. Echter als je Gamepass Ultimate gebruikt zit dat bedrag er al in verrekend. En ik kan maar heeeeel weinig redenen bedenken waarom een consument die een Xbox koopt geen Gamepass Ultimate afsluit. Zeker met de mogelijkheid die er nu is om dit voor lange tijd te regelen tegen zeer lage kosten.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12 19:08

Waarom haal je dan niet een series s?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41

Aantal pagina’s zegt niets, het kan zomaar honderd pagina’s over hetzelfde gaan.
Je moet voor jezelf plussen en minnen, doorslag voor mij was en is de controller om van de XBox mijn main console te maken. PS5 staat ook in bestelling maar is enkel voor Horizon en GT7. Ik speel vooral multiplatform en die haal ik altijd voor de XBox.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rossi46

Hoe bedoel je het dik gedrukte precies? :) Want het is zeker waar dat in Nederland (en België natuurlijk!) meer mensen actief zijn op het Playstation platform. Maar dat houdt niet in dat niemand een Xbox heeft hoor ;)

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Ik speel redelijk wat Overwatch - zowel op Xbox als op PS4. Op elk moment van de dag heb ik even veel queue op Xbox als op PS4, dus geen zorgen ;)

Aantal pagina’s op een forum is nogal een maffe vergelijking.

[ Voor 18% gewijzigd door shyheim op 07-11-2020 08:50 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Naja community zegt wel iets natuurlijk. Destijds bij GTA online was er een grote actieve tweakers PlayStation groep spelers. Dat was helaas bij de Xbox wel minder. Maar als je ook buiten tweakers kijkt is het echt nooit een probleem. Ook niet als je met Nederlands sprekenden wilt spelen. Vaak werkt het beste om van een spel een soort van forum te zoeken.

Ik zou het daarom niet een echt grote rol laten spelen in de keuze.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-12 21:38
Word het online platform werkelijk gratis? Ik heb jarenlang betaald voor de standaard Xbox one.

• fevo-1190
Rossi46 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:47:
[...]

Hoe bedoel je het dik gedrukte precies? :) Want het is zeker waar dat in Nederland (en België natuurlijk!) meer mensen actief zijn op het Playstation platform. Maar dat houdt niet in dat niemand een Xbox heeft hoor ;)
Nou community bijv al hier op tweakers.
Er zal een minder grote playerbase zijn hier op tweakers en waarschijnlijo daarbuiten, maar heeft dat invloed op vinden van games? Vooral games die minder in trek zijn.
shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:49:
Ik speel redelijk wat Overwatch - zowel op Xbox als op PS4. Op elk moment van de dag heb ik even veel queue op Xbox als op PS4, dus geen zorgen ;)

Aantal pagina’s op een forum is nogal een maffe vergelijking.
Kijk dat bedoel ik, maar dat zijn natuurlijk wel de grootste games kwa playerbase.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

babbi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:53:
Word het online platform werkelijk gratis? Ik heb jarenlang betaald voor de standaard Xbox one.
Nee:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:34:
[...]
Het online platform is alleen niet gratis. Xbox live kost een maandelijks bedrag. Echter als je Gamepass Ultimate gebruikt zit dat bedrag er al in verrekend.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is helaas slechts een gerucht. En ook niet echt hard onderbouwd. Kwam met name omdat MS stopte met het aanbieden van jaarabonnementen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• fevo-1190
Ryatzu schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:35:
[...]

Waarom haal je dan niet een series s?
Waarom wel als ik de X gewoon kan betalen? Waarom zou een “mindere” versie nemen terwijl je een “betere” kan kopen?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:56:
[...]

Er zal een minder grote playerbase zijn hier op tweakers en waarschijnlijo daarbuiten, maar heeft dat invloed op vinden van games? Vooral games die minder in trek zijn.
[...]
Zoals ik aangaf ken ik daar geen enkel voorbeeld van.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12 11:20
fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:28:
[...]

Als Coolblue niet lukt maandag, zou ik de MediaMarkt in de gaten houden. Er zijn hier alleen al een zooi mensen die dubbel hebben geboekt, 1 bij Microsoft en 1 bij MediaMarkt. In mijn geval zal ik die van de MediaMarkt cancellen. Er zullen dus wel wat consoles in de winkel liggen. Iig veeel eerder dan de ps5

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:34
[...]

[...]

Kijk dat bedoel ik, maar dat zijn natuurlijk wel de grootste games kwa playerbase.
Bij een warzone bijvoorbeeld gaan ze wel matchen met pc gamers. Dat is geen feest kan ik je vertellen. Je wilt echt geen crossplay met pc. Er zullen wellicht meer games zijn en komen waar je rekening mee mag houden.

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

[...]
Rocket League, Call of Duty en F1 allen hetzelfde hoor. :D

Edit: THPS1+2 ook trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door shyheim op 07-11-2020 09:18 ]

• fevo-1190
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:08:
[...]

Bij een warzone bijvoorbeeld gaan ze wel matchen met pc gamers. Dat is geen feest kan ik je vertellen. Je wilt echt geen crossplay met pc. Er zullen wellicht meer games zijn en komen waar je rekening mee mag houden.
Crossplay met pc :'( dat kan haast toch niet. Als console gamer ben je dan altijd net te laat!
Vd week MM bezoeken en hem even in huis halen. Als die niet beval na 6mndn kan ik hem alsnog verkopen en eventueel de ps5 halen. Of haal hem erbij :9 word ook weer een dilemma schat ik zo in >:)

• Rossi46
Dat is inderdaad nergens bevestigd. Echter, als je GPU hebt dan heb je ook automatisch Live Gold.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 18:04
Beter van niet

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 07-11-2020 11:11 ]

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
beter van niet

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 07-11-2020 11:11 ]

• Katmi
beter van niet

[ Voor 98% gewijzigd door BM op 07-11-2020 11:11 ]

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Ben wel van mening als je xbox one x hebt en deze nog maar net of dit jaar hebt gekocht dat je perfect nog kan wachten met het aanschaffen van een series X . Er komen ook nog geen exclusives games uit dat je zegt van hier moet ik een series X voor hebben . En er zitten nog geen toppers aan te komen voor de komende maanden die exclusief zijn voor Xbox .

Denk als je pc hebt en one X dat je al goed verder kunt voor dit en volgend jaar .
Game pass is de max maar de meeste games over de jaren heen toch al uitgespeeld . Steam account staat vol

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:34
fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:12:
[...]

Crossplay met pc :'( dat kan haast toch niet. Als console gamer ben je dan altijd net te laat!
De hoeveelheid cheaters met aimbots etc zorgt dat niemand meer met crossplay aan wil spelen. Helaas geeft Xbox je die optie niet in Warzone om het uit te schakelen. Het is niet bekend welke games hier in toekomst last van zullen hebben.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Eens met @tommy50. Ik denk dat de xsx een mooi product is in een mooi ecosysteem. Maar in mijn ogen blijft het onbegrijpelijk dat je met het geld wat MS er tegen aan gooit je geen enkele nieuwe game klaar hebt die laat zien wat de xsx toe in staat is. Had anders net als Sony een uitbreiding op een bestaande game gemaakt (Gears ofzo).

Nu komt hij dinsdag binnen en is er eigenlijk geen noodzaak om direct met een game te beginnen. Zonde bij een lancering van zo’n mooi product.

• Coldbullet

Coldbullet

Is alleen seagate doe externe ssd maakt voor xbx ? Zullen wel meerdere merken zijn toch? Of kan gewoon iedere ssd erop?

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:07
Niet Xbox gerelateerd maar wel dit topic gerelateerd: Iemand enig idee waarom de duimpjes weg zijn in dit topic? In andere topics kan ik nog wel duimpjes geven.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

Gewoon lekker series x halen joh. En die ps5 volgend jaar als de echte klappers komen. :) Multiplats zijn steeds meer crossplay dus de userbase zit wel goed. Ik vind persoonlijk de Xbox community hier wel erg tof en behulpzaam ook al is ie wellicht wat kleiner. Er is ook een leuke discord opgezet voor 30+ gamers om online af te spreken en wat te ouwehoeren bijvoorbeeld.

PSN: Geengrenzuh

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:07
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:40:
Is alleen seagate doe externe ssd maakt voor xbx ? Zullen wel meerdere merken zijn toch? Of kan gewoon iedere ssd erop?
Op dit moment is het enkel Seagate. De verwachting is dat er later ook andere merken zullen komen en ook met andere schijfinhoud.
Via USB kan je van alles en nog wat aansluiten, maar dat gaat niet werken voor je Xbox Series X/S games heb ik begrepen. Enkel voor Xbox One, Xbox 360 en Xbox games. .

• Erik-1980
giantgiantus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:39:
Eens met @tommy50. Ik denk dat de xsx een mooi product is in een mooi ecosysteem. Maar in mijn ogen blijft het onbegrijpelijk dat je met het geld wat MS er tegen aan gooit je geen enkele nieuwe game klaar hebt die laat zien wat de xsx toe in staat is. Had anders net als Sony een uitbreiding op een bestaande game gemaakt (Gears ofzo).

Nu komt hij dinsdag binnen en is er eigenlijk geen noodzaak om direct met een game te beginnen. Zonde bij een lancering van zo’n mooi product.
Volgens mij komt er toch DLC uit voor gears 5?
https://www.gamesradar.com/uk/gears-5-story-dlc/

Daarnaast krijg je bij xbox voor veel games een mooie upgrade👍

[ Voor 4% gewijzigd door Erik-1980 op 07-11-2020 09:45 ]

• Coldbullet

Coldbullet

Geengrenzuh schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:42:
Gewoon lekker series x halen joh. En die ps5 volgend jaar als de echte klappers komen. :) Multiplats zijn steeds meer crossplay dus de userbase zit wel goed. Ik vind persoonlijk de Xbox community hier wel erg tof en behulpzaam ook al is ie wellicht wat kleiner. Er is ook een leuke discord opgezet voor 30+ gamers om online af te spreken en wat te ouwehoeren bijvoorbeeld.
Welke discord is het dan? Ben we geinterreseerd

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Toevallig krijgt Gears 5 een gratis uitbreiding ;)

• Katmi
Retrospect schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:41:
Niet Xbox gerelateerd maar wel dit topic gerelateerd: Iemand enig idee waarom de duimpjes weg zijn in dit topic? In andere topics kan ik nog wel duimpjes geven.
Dan zijn we blijkbaar weer stout geweest en zijn ze voorlopig weg :+

Over die Seagate storage, je kan USB SSDs aan je xbox hangen maar je kan daar geen xbox series x enhanced games op spelen.
Enkel dat speciaal slot achteraan waar je die expansion kaart insteekt maakt gebruik van de Velocity tech en van dezelfde snelheid als de interne SSD.

• tommy50

Klopt je hebt assassins creed valhalla , call of duty black ops en cyberpunk en deze zal nog niet gebruik maken wat de nieuwe consoles aankan dit zal pas komen met een patch ergens volgend jaar ( nog geen datum gegeven ) deze games kan je perfect spelen op one x alsook op ps4 pro en ps5 .

Het zal hem toch uiteindelijk gaan om de exclusives waarmee je u console het best kunt verkopen .. dit zal pas voor 2021 zijn en dan nog te zien hoe het zal verlopen met het corona virus waardoor alles van games / films de release date wordt uitgesteld

• Erik-1980
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:46:
[...]

Welke discord is het dan? Ben we geinterreseerd
Kalkie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:11:

Focus op 30+ maar dat is geen harde eis. De server is te vinden onder deze link in discord: https://discord.gg/XreasqX.

• giantgiantus
Caayn schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:47:
[...]
Toevallig krijgt Gears 5 een gratis uitbreiding ;)
Ohjee. Dat nieuws heb ik echt totaal gemist. Maar ook geen reviews van gezien in tegenstelling tot Miles Morales.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:05

Phydomir

Dennis

fevo-1190 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:12:
[...]

Vd week MM bezoeken en hem even in huis halen. Als die niet beval na 6mndn kan ik hem alsnog verkopen en eventueel de ps5 halen. Of haal hem erbij :9 word ook weer een dilemma schat ik zo in >:)
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:08:
[...]

In Warzone/CoD kan je gewoon aangeven dat je alleen met mensen wordt gematched die dezelfde input gebruiken. Iets wat je steeds vaker ziet met crossplay titels.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Caayn
  • Niet online
[...]

[...]

Met zowel een PlayStation als Xbox in bezit heb ik weinig gemerkt van de kleinere userbase voor multiplayer.

Zo speel ik veel Monster Hunter World, een game die van origine erg populair is in Japan waardoor sommige bang waren voor een slechte multiplayer ervaring op Xbox. Ondertussen zijn wij 2.5 jaar verder en heb ik op Xbox nog steeds geen enkel probleem om andere spelers te vinden.

Games die online dood zijn, zijn vaak op beide platformen dood.

Uiteindelijk zal PlayStation ongetwijfeld meer verkopen. Er zijn simpelweg teveel mensen die bijvoorbeeld vooral Fifa of CoD spelen en zonder na te denken een nieuwe PlayStation daarvoor kopen omdat ze dat nou eenmaal kennen. Ja dan heb je een grotere userbase maar die zit dan vooral in de populaire spellen die toch al, ongeacht het platform, een grote userbase hebben.

• giantgiantus
tommy50 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:50:
[...]

Klopt je hebt assassins creed valhalla , call of duty black ops en cyberpunk en deze zal nog niet gebruik maken wat de nieuwe consoles aankan dit zal pas komen met een patch ergens volgend jaar ( nog geen datum gegeven ) deze games kan je perfect spelen op one x alsook op ps4 pro en ps5 .

Het zal hem toch uiteindelijk gaan om de exclusives waarmee je u console het best kunt verkopen .. dit zal pas voor 2021 zijn en dan nog te zien hoe het zal verlopen met het corona virus waardoor alles van games / films de release date wordt uitgesteld
Ik dacht dat COD wel al kwam met verbeteringen voor de ps5/xsx? Mijne inziens is het zonde om cyberpunk te spelen voordat die goed gepatched is dus die laat ik nog wat maandjes doorsudderen. AC Valhalla is voor mij het perfecte voorbeeld van waarom ik geen lange games wil, maar goede games. Wat een verschrikkelijke franchise is dat geworden.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zelfs voor Halo 1 zijn nog gevulde lobby’s te vinden via de MCC 👍

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zolang er dagelijks nog miljoenen mensen met een Xbox 360 inloggen op Live (aldus Phil Spencer), zal het met die userbase wel meevallen.

• fevo-1190
Oke top bedankt voor alle info. Xbox zal komende week hier in huis belanden.
Iemand vroeg aan mij waarom de X en geen S nemen? Ben wel benieuwd waarom je dat zou zeggen?

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Retrospect schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:41:
Omdat wij onze duimpjes nodig hebben voor onze XSX-controllers dinsdag 8) 8)

• Coldbullet

Coldbullet

Ben 31 dus pegi 30+ Voldoe ik aan

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:55:
[...]

Ohjee. Dat nieuws heb ik echt totaal gemist. Maar ook geen reviews van gezien in tegenstelling tot Miles Morales.
Omdat die pas in december komt en er van DLC eigenlijk nooit reviews worden gemaakt? :)

• Coldbullet

Coldbullet

shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:03:
[...]

Geen duimpje? Dan maar zo,
like comment

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
shyheim schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:03:
[...]

_O-

• Coldbullet

Coldbullet

Arghhh ik
Neig nogsteeds er naar de s... alleen die 360gb.. full hd gamen met toch alle gimmics vind ik al
Prima met de extra game console.
Teminste hdr/rt worden ondersteund ook
Op de full hd? En daarvan word de full hd denk ik uoscaled naar 4k?
Teminste ga ervan uit dat de tv geen 1440 p
Ondersteund

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:05:
[...]

Omdat die pas in december komt en er van DLC eigenlijk nooit reviews worden gemaakt? :)
Ja ok. Dan is mijn eerste punt dus wel geldig. Hoe krijgt een MS het voor elkaar om niet op 10 november iets vets hebben klaar te staan. En hoe dom kan je marketing machine zijn om het als dlc te verkopen en niet Miles Morales stijl, zonder reviews etc.

Maargoed dinsdag staat hij hier ook:).

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 07-11-2020 10:11 ]

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:23
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:09:
Arghhh ik
Neig nogsteeds er naar de s... alleen die 360gb.. full hd gamen met toch alle gimmics vind ik al
Prima met de extra game console.
Teminste hdr/rt worden ondersteund ook
Op de full hd? En daarvan word de full hd denk ik uoscaled naar 4k?
Teminste ga ervan uit dat de tv geen 1440 p
Ondersteund
Hier ook de series s besteld lijkt me een heel mooi apparaat alleen de opslag ben ik me ook even aan het verdiepen externe ssd of hdd hebben we hier vast nog wel in huis rond slingeren

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:10:
[...]

Ja ok. Dan is mijn eerste punt dus wel geldig. Hoe krijgt een MS het voor elkaar om niet op 10 november iets vets hebben klaar te staan. En hoe dom kan je marketing machine zijn om het als dlc te verkopen en niet Miles Morales stijl, zonder reviews etc.

Tja. Vraag het MS. :)

Gears tactics is trouwens prima te spelen op de 10e :P Vet genoeg voor mij. MS kon die game op de PC wel uitstellen en nu pas launchen om zo echt een nieuwe “launchgame” te hebben, maar wat heeft dat voor toegevoegde waarde?

Verder wel eens dat het jammer is dat ze alles op Halo hadden gezet en dat dat erg mislukt is :P Een kleine exclusive game die als showcase kon dienen was niet verkeerd geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2020 10:34 ]

• Lekker Ventje
giantgiantus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:10:
[...]

Dat vets is verneukt door 343! Studios. Maar gezien de kleine hoeveelheid studio's die MS had was het ook best lastig om een exclusive te hebben. Ik had op een nieuwe Forza gehoopt maar Turn 10 heeft de afgelopen 3 jaar schijnbaar een sabatical gehad dus dat duurt ook nog wel minstens 2 jaar. Ik ga er vanuit dat het over 7 jaar beter geregeld zal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-11-2020 10:22 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Coldbullet

Coldbullet

michaeltjeh1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:19:
[...]

Hier ook de series s besteld lijkt me een heel mooi apparaat alleen de opslag ben ik me ook even aan het verdiepen externe ssd of hdd hebben we hier vast nog wel in huis rond slingeren
Haha ja, kan mij herrineren dat je ook een pc had toch? En de s voor drbij?
Wat een leuke problemen he🤓

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:23
Haha luxe problemen 😁

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-12 07:25
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:23:
[...]

Neem aan dat de games van current gen met quick resume op de interne ssd moet staan? Of kan dat ook van de externe ssd?
Quick resume staat compleet los van waar de game op geïnstalleerd staat. Dat kan dus zelfs gewoon nog van een oude langzame USB HDD.
Op het moment dat quick resume gebruikt wordt schrijft de Xbox gewoon het interne geheugen weg naar de SSD, heeft dus niks te maken met waar de game files staan. Schakel je terug naar zo'n game, dan wordt de boel weer van de SSD ingeladen en in het geheugen gezet en de game gaat door met waar hij mee bezig was (en de game zelf zal dan weer files van die HDD halen).

Gamertag: FinrazielNL

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-12 18:23
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:07:
[...]

Geen duimpje? Dan maar zo,
like comment
Ahum: (y) / d:)b

Lichtpuntje...

• tommy50
Denk ook de mensen die nu een console kopen ook wel de die hard fans zijn . De meeste mensen / kinderen zullen pas console kopen als er ook een vette game/ exclusive bij is . Dat je kan zeggen hiervoor alleen al wil ik een nieuwe console ..

En ook het merendeel zal afhangen van welke vriendengroep waar zit als jij een xbox series x koopt en je speelt fifa/cod/fortnite ( 80% wrsh van de gamers ) ga je niet zomaar switchen naar ps5 als de rest ook niet switch . Denk dat de meeste mensen nu gewoon aan het afwachten zijn .. je kan de console toch bijna nergens niet verkrijgen

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

tommy50 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:33:
je kan de console toch bijna nergens niet verkrijgen
Dat is goed nieuws! :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lekker Ventje
Even een offtopic tussendoor. Maakt het bij CDKeys uit of er bv (UK) achter de game titel staat of is die enkel op een UK account te spelen? Heb hier zelf nog nooit gekocht maar er staan wel hele leuke voordeeltjes tussen, hoezo is digitaal duur? :)

• Coldbullet

Coldbullet

Nondeju sot gaat van 46gb op de x naar 17gb op de s, dat scheelt nog wel eens aan geheugen...

• Coldbullet

Coldbullet

Finraziel schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:32:
[...]

Quick resume staat compleet los van waar de game op geïnstalleerd staat. Dat kan dus zelfs gewoon nog van een oude langzame USB HDD.
Op het moment dat quick resume gebruikt wordt schrijft de Xbox gewoon het interne geheugen weg naar de SSD, heeft dus niks te maken met waar de game files staan. Schakel je terug naar zo'n game, dan wordt de boel weer van de SSD ingeladen en in het geheugen gezet en de game gaat door met waar hij mee bezig was (en de game zelf zal dan weer files van die HDD halen).
De quick resume kan je eigenlijk beetje vergelijken met apple fusiondisk ?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:41:
Nondeju sot gaat van 46gb op de x naar 17gb op de s, dat scheelt nog wel eens aan geheugen...
Bedoel je Sea of Thieves? Dat is wel goed nieuws voor de S gebruikers. Nu nog developers zoals die van CoD overtuigen dat ze er wat meer werk in stoppen :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1I-396rlr8ojo8CWRj7xuSj7S0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BtbT1gEPPw9MlU4mpLBCF4y5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzgxTfDl-qYZjM0e2pQNS6zbqOE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/COeJi28XI57mbZETzTzPmHsJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCvVToNnKVRx-WOQrfM5AGt1AR8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1QBi4aRY4DW7CvtzQtcvWnob.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG1gLYhvpfoAGagzP_6IKqP0khA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a8FsZTUjiIQyahO3vCY2NVTA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8XbR3vD5OXjrPMQGcBeq5MrFY8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJPPeCSkaJeWFTs4TeLRPGp0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZrsNTdh9Jp1VEuL0pFMJkQXX7AA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HJ1ztBLxK6oUeX1XWMz890fv.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxHOylc_t1cRp3hKqtWYvXl4iWs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hdMU4t3rB90Cz8pbx2LUoeNR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y4430L4h6zs3iDDBkK2SiNuTQeo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0n3iqxNeVwRlEH90MlWPnUjH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KmiPgcBZf421Fgu3hOiAeEcutA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hrLN4NOid2CcqxPOeLcPvx5z.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGZrKq1w8T7uJhYxuF5BGA4k7hI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqAWdW665eGtjm6U6sk6TqYi.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhNKXwc-4OV5Y11ptlaTi5HtsCA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fm75qfqcdKzaHf78pKFlVZlM.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sc8uuVV0tRa2tWH9zYoX55ZSxE0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HnD2K8WL7ahcaBu2qtILwZMp.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWv1U49gbl4mRWF47rDIUKR7PWg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8sM3Br0WkebSADSnDPObIoqE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_WpZVRwi-WUfpLQJ5q7idexbjU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6eNDaVyTDo5atvLCgWvEYodR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jljy1cf3dDSef1C7HPQMEFYA_Qc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKo67yyv3lDnadhDxeBHLei5.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scMQd8f07OXgEddRypLJygCHPLs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HilBY6hBLT0Psp4wBPhSj3L6.jpg?f=fotoalbum_tile

Screenshots van Valhalla, genomen direct vanaf de Xbox Series X.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Caayn
  • Niet online
Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:42:
[...]

De quick resume kan je eigenlijk beetje vergelijken met apple fusiondisk ?
Nee, Apple's Fusion drive is niks meer dan een fancy naam voor een HDD met een klein laagje NAND(/SSD) cache. Ook wel SSHD genoemd. Wat performance op een gewone HDD moet verbeteren.

Quick resume schrijft een complete dump van het geheugen weg naar de interne SSD en plaatst dit terug naar het geheugen wanneer jij de game weer start. Hoe de game in eerste instantie in het geheugen is geladen maakt voor Quick Resume niet uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 07-11-2020 10:49 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Las hierboven ergens dat je het best kunt wachten met kopen als je nu een One X hebt staan totdat de nieuwe game klappers gaan komen en daar zit natuurlijk wat in maar ik kan persoonlijk niet wachten om aan de slag te gaan met de snellere laad tijden.

Ook Fallout 4 @ 60 fps lijkt me geweldig, No Mans Sky, GTA4 ga ik ook nog wel een keer spelen, Battlefield 5 zal misschien wat beter lopen (weet ik niet zeker) heb Skyrim hier nog liggen, Gears 5 heb ik nog nooit gespeeld maar al wel vast gedownload via GP.

Maar kijk nog het meest uit naar Valhalla @ 60 fps.

Lekker hoor ik zou me voorlopig wel ff vermaken, Maandag speciaal vrij genomen, nu de hoop nog op Coolblue :P

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52

Wom

Coldbullet schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:41:
Dit is goed nieuws! Hopelijk volgen meer devs dit voorbeeld :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-12 16:06
tommy50 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:33:
En ook het merendeel zal afhangen van welke vriendengroep waar zit als jij een xbox series x koopt en je speelt fifa/cod/fortnite ( 80% wrsh van de gamers ) ga je niet zomaar switchen naar ps5 als de rest ook niet switch . Denk dat de meeste mensen nu gewoon aan het afwachten zijn .. je kan de console toch bijna nergens niet verkrijgen
Dit snap ik niet zo. Tegenwoordig hebben de spellen die je opnoemt Crossplay. Maakt niet zoveel meer uit

• Coldbullet

Coldbullet

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:43:
[...]

Bedoel je Sea of Thieves? Dat is wel goed nieuws voor de S gebruikers. Nu nog developers zoals die van CoD overtuigen dat ze er wat meer werk in stoppen :)
Jup ik doelde op sea of thieves, cod is drama kwa optimalisatie.. altijd al geweest! ( geen bash hoor soeel het zelf ook)
Pagina: 1 ... 133 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden