Pech kan je altijd hebben, maar ik heb het idee dat je wel héél veel naar hetzelfde moet kijken (of dezelfde games moet spelen) als je met de nieuwere modellen OLED's echt nog stelselmatig kans wil maken op burn in. Hier hebben we er een voor een jaar, maar gelukkig nog geen issues mee gehad. Nu we OLED gewend zijn zouden we echt niet meer terug willen naar LED.S2S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:45:
M’n kameraad heeft nu een 3 jaar oude OLED en in het eerste jaar na een paar maanden dikke vette inbranders ... ik wacht nog wel een paar jaar .. ding koste maar 3300 euro 🤡
Ik heb toen maar een Samsung led gehaald , voor 900 euro prima tv, die nu 1440p 120 Hz doet met de Series X.
Hier ook nog nooit burn-in gehad na 4 jaar... Maar ja heb wel zo goed als elke 13/14 maanden een nieuwe gekochtAlwayshappyz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:04:
[...]
Pech kan je altijd hebben, maar ik heb het idee dat je wel héél veel naar hetzelfde moet kijken (of dezelfde games moet spelen) als je met de nieuwere modellen OLED's echt nog stelselmatig kans wil maken op burn in. Hier hebben we er een voor een jaar, maar gelukkig nog geen issues mee gehad. Nu we OLED gewend zijn zouden we echt niet meer terug willen naar LED.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eigenlijk niets nieuws wat we al niet wisten. We weten dat het een monster is die nog los moet gaan, maar het nu nog niet kan omdat er nog niks voor op de markt is gebracht. Ik kijk er zelf erg naar uit om de oude fallout 3 en Vegas (ja, dat lees je goed) te gaan spelen naast AC Valhalla....Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:03:
Wat vinden jullie de beste Series X review om te kijken? Geen tijd om alles te kijken.
Ik wacht wel op laser TV 🤣
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Is dat niet enorm verliesgevend?Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:06:
[...]
Hier ook nog nooit burn-in gehad na 4 jaar... Maar ja heb wel zo goed als elke 13/14 maanden een nieuwe gekocht
Valt me op dat de review video's maar erg weinig views hebben. Ook al is de focus nu op de verkiezingen, toch valt het me op. Toch minder animo dan men doet geloven?
Dat gevoel van die nieuwe tv maakt dat verlies weer goed.
Weinig views komt wellicht ook doordat niet iedereen van het embargo weet (zoals ik). Daarnaast zijn er al veel mensen die een keuze hebben gemaakt en de anderen die nog geen keuze hebben gemaakt zijn waarschijnlijk pas in januari aan de beurt gezien de levertijden.
[ Voor 38% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-11-2020 20:13 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heeft me op 4 jaar tijd ca. 800 euro gekost... Ja winst maak je er niet mee.
Ik vond deze kerel wel goed.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:03:
Wat vinden jullie de beste Series X review om te kijken? Geen tijd om alles te kijken.
YouTube: Xbox Series X REVIEW - Putting Last Gen To Shame
Gewoon objectief.
[ Voor 11% gewijzigd door Mick3112 op 05-11-2020 20:20 ]
Verwijderd
Plus bijna 200 games op de PC. Zit natuurlijk flink wat overlap in, maar er zitten een aantal interessante PC only titels tussen.sohus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:53:
[...]
150+ games in Game Pass + nog een aantal exclusieve launch games. Die games zijn er echter 10 November en niet nu... dus ze hadden moeten wachten met hun reviews.
Opvallend trouwens dat je bij best wat XSX previews en reviews Batman Arkham Knight voorbij ziet komen. Dat is een Xbox One titel die nog steeds op 900p draait, ook op de XSX. Als één game schreeuwt om een enhancement naar zowel een hogere resolutie als een hogere framerate dan is het die titel wel...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb alles wel zo'n beetje gezien en gehoord. Het is nu gewoon echt de HOOGSTEPhusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:11:
Valt me op dat de review video's maar erg weinig views hebben. Ook al is de focus nu op de verkiezingen, toch valt het me op. Toch minder animo dan men doet geloven?
tijd om dat ding in m'n klauwen te hebben en zelf mee aan de slag te gaan. Leuk hoor die aanloop naar release, maar 't mag nu wel eens tijd zijn
Mwah, volgens mij is alles allang bekend, toch? Ik heb nog niets nieuws gehoord.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:11:
Dat is het effect van al die 'leaks', previews, gedeeltelijke opgeheven embargo's, etc. Uiteindelijk weet je alles al voordat je überhaupt één echte review gezien hebt.
Ik moet zeggen dat ik zelf al over de hype heen ben. Prima dat het ding volgende week komt, maar ik ga nergens meer blown away door worden. Dat komt deels door het gebrek aan nieuwe top games die mij aanspreken maar ook omdat je alles al gezien hebt.
Zoals altijd is het leven naar een release toe het leukste. Zodra het ding thuis staat is de lol er af 😂
Zoals altijd is het leven naar een release toe het leukste. Zodra het ding thuis staat is de lol er af 😂
Ja spellen en DLC kun je gewoon activeren met een VPN.1993jjohan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:43:
[...]
Komt die update direct de 10e?
Ik zie op internet een US key voor squadrons kan kopen voor 18 euro en EU key voor 27 euro. Ik weet dat je gold via vpn kan activeren. Kan dat voor spellen ook gewoon met een vpn? (In het algemeen dus. Niet perse dit spel.)
In de Microsoft store kost die me 35 en dat vind ik net te veel voor wat het is. 18 heb ik er nog wel voor over.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Het hebben van de zaak is het eind der vermaak. Geldt voor alles.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:30:
Ik moet zeggen dat ik zelf al over de hype heen ben. Prima dat het ding volgende week komt, maar ik ga nergens meer blown away door worden. Dat komt deels door het gebrek aan nieuwe top games die mij aanspreken maar ook omdat je alles al gezien hebt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"The chase is better than the catch"Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:45:
[...]
Het hebben van de zaak is het eind der vermaak. Geldt voor alles.
- Scooter
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Helaas is Scooter afgezakt tot een persoon die ik om de 5 YouTube reclames tegenkom voor een product wat ik na 20 keer gezien te hebben me nu nog steeds niet kan herinneren.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:46:
[...]
"The chase is better than the catch"
- Scooter
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Genoeg mensen die je pre order willen overnemen denk ik hoor😉Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:30:
Playstation 5
STRATOOOO!uchiha tijntje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:01:
[...]
Helaas is Scooter afgezakt tot een persoon die ik om de 5 YouTube reclames tegenkom voor een product wat ik na 20 keer gezien te hebben me nu nog steeds niet kan herinneren.
Hij roept het anders toch hard genoeg.
:strip_exif()/f/image/jtzzy7pVusYJGkzQcnxTkhbZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Die kleinere installaties moeten we nu nog niet verwachten geloof ik?
Zijn er al vergelijkingen te vinden tussen huidige generatie en de nieuwe generatie? Of zit overal nog NDA op?
Herkenbaar. 12 uur bezig om pulled pork te maken op de bbq wat je in 10 minuten opeet.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:46:
[...]
"The chase is better than the catch"
- Scooter
Dat gezegd hebbende kan ik mij vinden in wat je schetst. Ik heb nu zoveel gelezen en bekeken de afgelopen weken dat er niets is wat ik nog niet wist. Iedereen vertelt hetzelfde. Is niet erg, maar ook niet spannend meer. Misschien even een xbox info stop tot de release. Ik ga maar even Rene le Blanc filmpjes kijken op YT om mijzelf even te ergeren.....ook leuk
here's Sea of Thieves loading and running at 4K/60fps on the Xbox Series X. Full raw footage here: https://t.co/aL4ngz5RMz pic.twitter.com/oJfOUs07ti
— Tom Warren (@tomwarren) 5 november 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik begin eigenlijk juist meer kriebels te krijgen omdat het nu echt dichtbij komt... Nog een weekendje wachten en dan dinsdag op de bank in de huiskamer gaan thuiswerken (want in mijn kantoortje boven hoor ik de bel niet) en go
Gamertag: FinrazielNL
Ach ja. Dat was te verwachten. Zolang het niet noodzakelijk is, waarom zouden developers daar tijd en energie in stoppen. Men hoopte er echter voornamelijk op omdat we nu niet veel meer ruimte of soms zelfs minder hebben ten opzichte van de vorige generatie.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:39:
[...]
STRATOOOO!
[Afbeelding]
En ja, nu herinner ik me de reclame weer haha.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2020 21:49 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bedoel je games die op zowel de oude als de nieuwe consoles speelbaar zijn?Henkje.doc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:42:
Zijn er al vergelijkingen te vinden tussen huidige generatie en de nieuwe generatie? Of zit overal nog NDA op?
Van Legions zijn er ook dergelijke video's te vinden.
Ja en dan vooral games die een XsX optimalisatie krijgen. Zal eens naar Legions.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:48:
[...]
Bedoel je games die op zowel de oude als de nieuwe consoles speelbaar zijn?
[YouTube: Forza Horizon 4 : Xbox Series X vs Xbox One X!!]
Next gen Destiny 2 kwam ook niet direct met beyond light maar later. Dit zou dus BC mode zijn. Onderaan de streep dus niet geoptimaliseerd.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:39:
[...]
STRATOOOO!
[Afbeelding]
EDIT:
linkje. 8 december dus
[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 05-11-2020 22:02 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ik mag ook weer aan de xbox, heb de 1e xbox en 360 gehad. Heb nog geen gamertag, moet als eerst volgens mij (?)
Games volg ik wel zo'n beetje op alle platforms maar geen idee waar ik als eerst mee wil beginnen op de SX, iemand een leuke top 3/5? Hou niet van ubi games bijv, wel sp games over t algmeen, actie/avontuur, race niet zozeer, platforms weer wel
Games volg ik wel zo'n beetje op alle platforms maar geen idee waar ik als eerst mee wil beginnen op de SX, iemand een leuke top 3/5? Hou niet van ubi games bijv, wel sp games over t algmeen, actie/avontuur, race niet zozeer, platforms weer wel
Als ik het zo lees:BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:03:
Ik mag ook weer aan de xbox, heb de 1e xbox en 360 gehad. Heb nog geen gamertag, moet als eerst volgens mij (?)
Ori
Gears
Halo (master chief collection. moet je zelf even kijken wat je nog niet gespeeld hebt)
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Mijn lijstje vind je hier: Wom in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic"BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:03:
En idd, zodra je de Xbox eerste keer opstart wordt je gevraagd een account te maken, met daarbij ook een Gamertag.
Waarom gebruik je niet het account van de oude 360?BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:03:
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik heb de Xbox Series S besteld , is voldoende voor mij .
Nu heb ik een BenQ XR3501 2560 1080 resolutie spijtig genoeg geen 1440P wat denken jullie ervan aansluiten op dit of toch maar beter op men LCD TV
Nu heb ik een BenQ XR3501 2560 1080 resolutie spijtig genoeg geen 1440P wat denken jullie ervan aansluiten op dit of toch maar beter op men LCD TV
Geen idee meer wat dat was, maak ik liever een nieuwe aanariekanari schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:09:
[...]
Waarom gebruik je niet het account van de oude 360?
Dat is een widescreen, toch? Lijkt mij sowieso niet zo ideaal met een Xbox. Die beeldverhouding wordt niet native ondersteunt. Dus of uitgerekt beeld, of links en rechts zwarte balken.elsympatico schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:11:
Ik heb de Xbox Series S besteld , is voldoende voor mij .
Idd spijtig genoeg geen 1440P oke zal op men tv aansluiten.
Thx voor input
Thx voor input
Ja kan! Met watchdogs gedaan1993jjohan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:43:
[...]
Komt die update direct de 10e?
Ik zie op internet een US key voor squadrons kan kopen voor 18 euro en EU key voor 27 euro. Ik weet dat je gold via vpn kan activeren. Kan dat voor spellen ook gewoon met een vpn? (In het algemeen dus. Niet perse dit spel.)
In de Microsoft store kost die me 35 en dat vind ik net te veel voor wat het is. 18 heb ik er nog wel voor over.
Voor wie de eerdere Gears 5 video van DF bekeken heeft, IGN komt met een soortgelijke video. Ze zijn best onder de indruk.
Video legt oa. uit hoe VRS een flink verschil kan maken. Techniek wordt hier wel goed uitgelegd door developer van The Coalition zelf.
[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 05-11-2020 22:45 ]
https://www.ea.com/news/e...tibility?isLocalized=true
Star Wars™: Squadrons
With Star Wars™: Squadrons, the team at Motive has created two different options for an improved experience on the Xbox Series X|S which you can choose between: one for better visual quality and another for better performance. If you choose to fly across the galaxy with improved visual quality, the game will have a better lighting model where it will run up to 1440p at 60 FPS on the Xbox Series S and up to 2160p at 60 FPS on the Xbox Series X.
If you choose performance, the game will run up to 1440p at 120 FPS and up to 2160p at 120 FPS respectively. Motive also added a Variable Refresh Rate on/off option for those of you with a TV that supports the feature.
Star Wars: Squadrons on the PlayStation 5 will run with improved lighting, at the same resolution and framerate as on the PlayStation 4 Pro. And, no matter the platform - Xbox One, PlayStation 4, PC, Xbox Series X|S or PlayStation 5 - you can compete with other pilots through cross-platform play.
With Star Wars™: Squadrons, the team at Motive has created two different options for an improved experience on the Xbox Series X|S which you can choose between: one for better visual quality and another for better performance. If you choose to fly across the galaxy with improved visual quality, the game will have a better lighting model where it will run up to 1440p at 60 FPS on the Xbox Series S and up to 2160p at 60 FPS on the Xbox Series X.
If you choose performance, the game will run up to 1440p at 120 FPS and up to 2160p at 120 FPS respectively. Motive also added a Variable Refresh Rate on/off option for those of you with a TV that supports the feature.
Star Wars: Squadrons on the PlayStation 5 will run with improved lighting, at the same resolution and framerate as on the PlayStation 4 Pro. And, no matter the platform - Xbox One, PlayStation 4, PC, Xbox Series X|S or PlayStation 5 - you can compete with other pilots through cross-platform play.
Lees ik het nou goed dat Need For Speed geen enkele verbeteringen krijgt (buiten stabielere performance uiteraard) op de nieuwe consoles
Zou dit het eerste wapenfeit van een 'sterkere' console zijn? Hopelijk volgen meer developers en gaan ze de kracht van de XSX vaker gebruiken!PepieNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:42:
https://www.ea.com/news/e...tibility?isLocalized=true
Had vandaag eigenlijk wel watch dogs legion series x beelden verwacht.
Morgen komen wel nieuwe beelden van AC valhalla, ben benieuwd, wordt mijn launchgame.
Morgen komen wel nieuwe beelden van AC valhalla, ben benieuwd, wordt mijn launchgame.
Maar je hebt al een Microsoft account toch? Daar hangen ook eventuele aankopen en progress aan (en misschien wel je mail) he. Je kunt je Gamertage gewoon aanpassen op de Xbox he :-)BigF25 schreef op Thursday 5 November 2020 @ 22:12:
[...]
Geen idee meer wat dat was, maak ik liever een nieuwe aan
Op YouTube staan al dagen lang veel beelden van Legion op de Series X...swoutr schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:10:
Had vandaag eigenlijk wel watch dogs legion series x beelden verwacht.
Mwa, dat zal meevallen, 360 is alweer 12/13jr geleden voor mij, heb destijds niets noemenswaardigs online gekocht, maak lekker nieuwe aanJackSparrow schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:32:
[...]
Maar je hebt al een Microsoft account toch? Daar hangen ook eventuele aankopen en progress aan (en misschien wel je mail) he. Je kunt je Gamertage gewoon aanpassen op de Xbox he :-)
Meer dan de video van ubisoft met verbeteringen voor de series X kan ik niet vinden hoor.. Ja wat in elkaar geplakte video's van mensen die die trailer vergeleken met de huidige xbox.Homeland schreef op donderdag 5 november 2020 @ 23:38:
[...]
Op YouTube staan al dagen lang veel beelden van Legion op de Series X...
De rest is volgens mij fake.
YouTube: Watch Dogs: Legion - Xbox Series X - Exploring NEW Cities!! dit bijvoorbeeld zijn echt geen series X beelden. Geen raytracing reflectie te bekennen, allemaal SSR.
[ Voor 21% gewijzigd door swoutr op 05-11-2020 23:49 ]
Ik word echt gestoord van al die schreeuwlelijkerds die overdreven continu praten tijdens zo'n filmpje. Je moet tegenwoordig echt filteren op Youtube om iets informatiefs te zien, zeggen wat nodig is (op een normale toon) ipv de aandacht vast proberen te houden van pubers met div. concentratiestoornissen.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:48:
[...]
Bedoel je games die op zowel de oude als de nieuwe consoles speelbaar zijn?
[YouTube: Forza Horizon 4 : Xbox Series X vs Xbox One X!!]
Los daarvan:
Net nog Assassins Creed besteld. Meer uit "armoe" dan wat anders, ik vond de eerste delen AC geweldig maar daarna werd het snel mweh. Origins en Odyssee wel (uit)gespeeld op de PS4 maar vond het net als God of War (de reboot) niet je van het. Maar verder had ik alleen Planet Coaster besteld en je wil natuurlijk wel iets zien als je die glimmende XSX aansluit (los van je Gamepass games).
Forza Horizon 4 speel ik nog met regelmaat maar ik verwacht er niet te veel van op de XSX, vind hem op de One X al subliem dus het hoeft voor mij ook niet zo nodig.
Verder maar de boel verhuizen: de Xbox One X gaat van de gameroom naar de woonkamer, de One S die daar staat naar de slaapkamer en de One (Forza Edition) die daar staat naar zolder. Moet wel ff schiften met HDD's, op de One X zit een 4TB externe HDD vol met (BC) 360 titels of Xbox Classic games en die ga ik gebruiken op de Series X voor alles wat niet bedoeld is voor de Series X. Dan heb ik nog een gewone One gekoppeld staan in developer mode maar die blijft onaangeroerd in een hoekje staan.
Op zich dubbel pret, één console nieuw halen en alles verplaatsen naar andere ruimtes
Ik dacht ik ga even State of Decay 2 spelen naar aanloop van de Series X release, wat een toffe game is dat eigenlijk. Volgens mij wordt het wat saaier later in de game als je meer hebt maar tot zo ver is het onwijs gaaf, State of Decay 2 was gemaakt nog tijdens/voor Microsoft ze overnam en er een first party studio van maakte dus ik zie veel potentie in State of Decay 3 wat alleen voor Windows en Series S/X uitkomt
Vind dat nog steeds 1 van de underated games die ze hadden, het is jammer dat het gewoon een reset is als je het spel wil uitspelen en de latere DLC is wat irritant, maar uiteindelijk had ik een perfecte stable base. Jammer dat daarna beetje het doel weg is, maar als ze dit doorzetten in SOD3 (met basebuilding), ben ik helemaal happyVagax schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:43:
Ik dacht ik ga even State of Decay 2 spelen naar aanloop van de Series X release, wat een toffe game is dat eigenlijk. Volgens mij wordt het wat saaier later in de game als je meer hebt maar tot zo ver is het onwijs gaaf, State of Decay 2 was gemaakt nog tijdens/voor Microsoft ze overnam en er een first party studio van maakte dus ik zie veel potentie in State of Decay 3 wat alleen voor Windows en Series S/X uitkomt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Review van GameKings!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Ik denk dat het eerder komt doordat Microsoft een bepaalde verwachting aan het creëren is, terwijl Sony liever ziet dat je gewoon de game nogmaals koopt.Rpower18 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:56:
[...]
Zou dit het eerste wapenfeit van een 'sterkere' console zijn? Hopelijk volgen meer developers en gaan ze de kracht van de XSX vaker gebruiken!
edit: lees dat het komt omdat de One X ook een performance mode had en ze die omhoog hebben gebumped naar 120 fps. De PS4 Pro versie had alleen een normale mode.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2020 00:53 ]
TV talk mag in Televisies & Beamers
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 06-11-2020 10:55 ]
Ik denk dat je eigenlijk gewoon oled of een hoog kwaliteit fald scherm (met veel zones en daarmee net zo duur als oled) nodig hebt.Soccer98 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 05:53:
[...]
Wat wordt eigenlijk als een goedkoop HDR-toestel gezien? Ik vind het altijd heel moeilijk in te schatten wat als referentiekader gebruikt wordt.
Mijn eigen tv (Philips 65pus7354) kan alleen de volledige backlight feller laten branden en ik krijg wel icoontjes te zien dat iets hdr is, maar het is me nooit in positieve zin opgevallen (alleen wel eens gezien dat inderdaad het hele scherm feller werd, maar niet alleen specifieke details zoals het zou moeten).
Ik overweeg zelf om volgend jaar voor een oled te kijken, dan is dat probleem met vrr hopelijk ook opgelost in de volgende serie van LG. Die Philips heb ik nog niet eens zo lang (goed half jaar) maar heb ik ook gekocht voordat ik vrij onverwacht ineens een betere baan kreeg, daarmee meer uren ging werken en dus meer over heb. Hoewel het toch steekt om een tv zo snel weer te vervangen
[ Voor 94% gewijzigd door BM op 06-11-2020 10:55 ]
Review van Power Unlimited
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Te veel de camera op die 2 en te weinig beelden van wat effectief telt ( controller, UI, games, console rondom )
Video is 26 min en controller komt alles bij elkaar opgeteld misschien 38 seconden in beeld, idem met het systeem, UI een paar minuten maar enkel door hier en daar een snippet van pakweg 10 seconden.
Nuja vond die van Gamekings ook al bagger dus misschien zijn Nederlandse reviews gewoon niets voor mij
Video is 26 min en controller komt alles bij elkaar opgeteld misschien 38 seconden in beeld, idem met het systeem, UI een paar minuten maar enkel door hier en daar een snippet van pakweg 10 seconden.
Nuja vond die van Gamekings ook al bagger dus misschien zijn Nederlandse reviews gewoon niets voor mij
In de specifieke tv topics kunnen ze daar denk ik meer over zeggen, maar volgens mij gaat dat alleen op voor heel fel verlichte ruimtes. Direct invallend zonlicht bedoel ik dan, niet dat je de lampen aan wil houden bij het tv kijken, dat is volgens mij geen enkel probleem.Soccer98 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:23:
[...]
Is het juist ook niet zo dat een OLED vooral nut heeft in donkere ruimtes en wat minder in verlichte kamers? Voor dat laatste zouden QLEDs beter zijn begreep ik.
[ Voor 106% gewijzigd door BM op 06-11-2020 10:55 ]
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 06-11-2020 10:55 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
De review van Gamekings vond ik echt genant. Stoere praat van Boris dat hij de Series X in de doos laat liggen tot Cyberpunk.
Ik denk dat de beelden van onder andere Watch Dogs aantonen dat het echt wel de moeite waar is om dit eerder te doen.
Overal denk ik dat iedereen heel tevreden is in de reviews, alleen nieuwe first pary games moeten we missen.
Dit is een terecht punt, maar maak me geen zorgen over de toekomst!
Ik denk dat de beelden van onder andere Watch Dogs aantonen dat het echt wel de moeite waar is om dit eerder te doen.
Overal denk ik dat iedereen heel tevreden is in de reviews, alleen nieuwe first pary games moeten we missen.
Watch Dogs Legion digital key zojuist ook gehaald voor €36 euro. In afwachting voor de Xbox Series X
.
[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 06-11-2020 08:10 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
GK laat ik tegenwoordig volledig links liggen. Laatst ook al dat geintje waarin men beweerde dat Bol.com niet alle PS5 pre-orders zou gaan leveren (waarbij Bol was genoodzaakt dit te ontkrachten), of de eerste hands-on van zowel de XSX als de PS5 waarbij ze van alles door elkaar haalden. Gewoon niet meer de moeite waard.mobygo76 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:59:
De review van Gamekings vond ik echt genant. Stoere praat van Boris dat hij de Series X in de doos laat liggen tot Cyberpunk.
Dat heb ik sowieso al jaren met zowel PU als GK. Ik ben (37) totaal niet hun doelgroep, wat denk ik zo rond de 16 ligt. Beetje te ‘kijk, dit is ons imago’, wat niet bij mij aanslaat.Katmi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:46:
Te veel de camera op die 2 en te weinig beelden van wat effectief telt ( controller, UI, games, console rondom )
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik ben gestopt met Gamekings sinds Shelly wegging. Die vond ik oprecht nog altijd goede punten inbrengen en wist ook echt wel waar ze het over had maar mensen zoals Boris die flauw zit te doen bij een serieus bedoelde review e.d. Bah. Ik weet nu weer waarom ik ze niet meer om hun mening vraag.Thrace Grumble schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:09:
[...]
Dat heb ik sowieso al jaren met zowel PU als GK. Ik ben (37) totaal niet hun doelgroep, wat denk ik zo rond de 16 ligt. Beetje te ‘kijk, dit is ons imago’, wat niet bij mij aanslaat.
Nogmaals, voor consoles is VRR niet heel erg relevant aangezien de meeste games gewoon locked FPS hebben. Pas wanneer je de TV gaat gebruiken voor PC gaming is het een groter “issue”.Phusebox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:52:
Zag net een artikel op hardware.info dat LG de VRR Problemen waarschijnlijk niet kan oplossen... Mooi crap dan. Als het over 2 maanden nog zo is maar eens mijn geld terugvragen.
Waarschuwing dus voor mensen die nog een CX overwegen voor de Xbox.
Ehm juist nu bij backwards compatible wordt het een issue wanneer de Series X niet genoeg kracht heeft om de framerate naar 60fps te trekken van sommige oudere games zoals Monster Hunter. En aangezien een fiks aantal van die games nooit geupdate zullen worden door de developer zit je dus met een probleem...Rivanov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:15:
[...]
Nogmaals, voor consoles is VRR niet heel erg relevant aangezien de meeste games gewoon locked FPS hebben. Pas wanneer je de TV gaat gebruiken voor PC gaming is het een groter “issue”.
Met nog een dag of 3 te gaan, zojuist maar eens een externe 1TB SSD gekocht voor m'n game pass games. Die Seagate expansion card, of moet ik zeggen Seagate expensive card komt er naderhand wel als -hopelijk- de prijzen een beetje droppen..
Mooi om te lezen dat er nog wel mensen zijn die zich ermee vermaken, want ik vond het een grote flop.Vagax schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:43:
Deel 1 heb ik meerdere malen uitgespeeld, helaas kwam ik bij deel 2 er solo amper doorheen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik hoop dat ze snel een 2TB aankondigingenRck010 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:18:
Met nog een dag of 3 te gaan, zojuist maar eens een externe 1TB SSD gekocht voor m'n game pass games. Die Seagate expansion card, of moet ik zeggen Seagate expensive card komt er naderhand wel als -hopelijk- de prijzen een beetje droppen..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, klopt op zich wel, maar juist voor al die 120fps modi - die je toch wel steeds meer aangekondigd ziet worden - is dit toch wel erg jammerRivanov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:15:
[...]
Nogmaals, voor consoles is VRR niet heel erg relevant aangezien de meeste games gewoon locked FPS hebben. Pas wanneer je de TV gaat gebruiken voor PC gaming is het een groter “issue”.
Daar zullen we wel stijl van achterover slaan, die kost net zoveel als de console zelf.G_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:20:
[...]
Ik hoop dat ze snel een 2TB aankondigingen
Haha daar ben ik ook bang voor, laten we hopen dat die prijzen niet lang zo hoog blijvenRck010 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:27:
[...]
Daar zullen we wel stijl van achterover slaan, die kost net zoveel als de console zelf.
Als ik het goed begrijp, kan de cx toch niet 120fps aan zonder gamma problemen te vertonen?Rossi46 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:25:
[...]
Ja, klopt op zich wel, maar juist voor al die 120fps modi - die je toch wel steeds meer aangekondigd ziet worden - is dit toch wel erg jammer
Was t niet zo dat t ontwerp van die dingen na release vrij werden gegeven zodat meer fabrikanten t mogen maken?G_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:29:
[...]
Haha daar ben ik ook bang voor, laten we hopen dat die prijzen niet lang zo hoog blijven!
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Bij Gamekings heb ik altijd het idee dat ze niet heel veel verder kijken dan hun eigen idee en daar ook niet van afstappen. Koos is wel goed trouwens. Bij de review van de Series X heb ik voor mijn gevoel maar de helft van de informatie gehoord en wordt er gedaan alsof er letterlijk geen games zijn, terwijl de tiende wel gewoon Watch Dogs en Assassin's Creed Valhalla uitkomen voor de next-gen.mobygo76 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:59:
Los van GK zie ik veel meer media een punt maken van dat games ook op de Xbox One en PS4 uitkomen en dat dat een slecht iets is. Ik snap dat niet. Bij de vorige generatie consoles was dat ook zo en kraaide er niemand naar. Sterker nog: men vond het een goed idee, zodat nieuwe games gewoon nog op oudere hardware gespeeld kon worden omdat de consoles toch niet breed beschikbaar waren. Een Call of Duty Ghosts en een Assassin's Creed Black Flag kwamen op beide generaties uit.
Voor zover ik weet is er met betrekking tot raised blacks/verkeerde gamma curve niets aan de hand wanneer VRR uitgeschakeld blijft. Een game zónder frame drops met een locked FPS zou dus niet voor problemen moeten zorgen. In dat opzicht is de ontwikkeling dynamische resolutie en locked FPS nog niet zo verkeerdkoenvd90 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:29:
[...]
Als ik het goed begrijp, kan de cx toch niet 120fps aan zonder gamma problemen te vertonen?
Wil je frame drops tegen gaan met VRR dan zou je flikkeringen kunnen zien in zwart door de verandering van de gamma curve. In hoeverre dit aanwezig is op de XSX is nog niet getest geloof ik.
Er circuleren berichten dat dit probleem niet door LG op te lossen is door middel van een firmware update.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Geen idee om eerlijk te zijn, maar zou wel tof zijn!Melantrix schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:31:
[...]
Was t niet zo dat t ontwerp van die dingen na release vrij werden gegeven zodat meer fabrikanten t mogen maken?
Was deeltje 1 ook veel anders dan 2? Misschien dat ik hierna deel 1 ook probeerG_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:20:
[...]
Mooi om te lezen dat er nog wel mensen zijn die zich ermee vermaken, want ik vond het een grote flop.
Deel 1 heb ik meerdere malen uitgespeeld, helaas kwam ik bij deel 2 er solo amper doorheen.
Wat heb je gekocht?Rck010 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:18:
Met nog een dag of 3 te gaan, zojuist maar eens een externe 1TB SSD gekocht voor m'n game pass games.
Ik denk nl. dat ik alles wat ik nu op m'n One X heb staan op een externe schijf wil zetten en deze dan aan de XsX wil hangen om vanaf hier alles te spelen.
XBL: theArthurrrr
Vroeger was Game Kings helemaal de shit omdat het gewoon een vrij brutaal programma was, met games was het "deze game is fucking vet" of "dit is gewoon ruk" en daarbij blijft het zo een beetje, stukjes van de Series X review gezien en ze gaan nooit echt dieper op in dan dat het "een vette krachtige console is"mobygo76 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:59:
Ik ben al lang blij dat we iets als Digital Foundry hebben voor alle technische meuk, ik kan wel uren naar ze luisteren
Een Samsung T5 1TB SSD, op Amazon.nl met prime, nu besteld zometeen nog in huis.DeWaanzin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:54:
[...]
Wat heb je gekocht?
Ik denk nl. dat ik alles wat ik nu op m'n One X heb staan op een externe schijf wil zetten en deze dan aan de XsX wil hangen om vanaf hier alles te spelen.
Je kunt spellen toch niet afspelen van een externe ssd? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?Rck010 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:56:
[...]
Een Samsung T5 1TB SSD, op Amazon.nl met prime, nu besteld zometeen nog in huis.
Volgens mij ben ik de enige hier die nog met regelmaat naar Gamekings kijkt...
Xbox Live: Springbok NL
MVG heeft een mooie uitgebreide review over de Series S, hij heeft op een gegeven moment over een enchaded series S patch voor Sunset Overdrive. Dat het van 900p naar 1080p is gegaan. Ik kan echt nergens info vinden over die patch, iemand daar van gehoord?
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ik heb zelfs maar een ouderwetse 2 TB HDD gehaald. Laadtijden nog altijd beter dan op de oude one x (met 250 GB SSD) Maar met de QR gaat dat volgens mij sowieso helemaal goed komen. Al zal ik de spellen natuurlijk vooral op de interne zetten, en de HDD als storage gebruiken voor next gen games die ik tijdelijk niet speel en ruimte nodig had.DeWaanzin schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:54:
[...]
Wat heb je gekocht?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Series S|X games niet, maar Xbox, Xbox 360 en Xbox One games welkoenvd90 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
[...]
Je kunt spellen toch niet afspelen van een externe ssd? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
alles van voor speciaal voor de Series S/X kan gewoon van een normale externe SSD/HDD gespeeld worden. Dus je hele huidige collectie.koenvd90 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
[...]
Je kunt spellen toch niet afspelen van een externe ssd? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik snap dat het voelt dat sommige reviewers iets in het negatieve doorslaan. Vooral de Nederlandse reviews van GameKings en PU. Echter, het valt toch niet te ontkennen dat deze console iets te vroeg is uitgebracht? Als hij nov 2021 was uitgekomen met 3/4 dikke first party games was het een heel ander verhaal.
Er is zo dik ingezet om oude games er iets beter uit te laten zien, dat het bijna aanvoelt als een redmiddel. Want zonder dat was er helemaal weinig.
Begrijp me niet verkeerd ik koop waarschijnlijk ook een Series X. Maar dan op het moment dat Halo o.i.d. uitkomt. De oude spellen heb ik al gezien en gespeeld.
Er is zo dik ingezet om oude games er iets beter uit te laten zien, dat het bijna aanvoelt als een redmiddel. Want zonder dat was er helemaal weinig.
Begrijp me niet verkeerd ik koop waarschijnlijk ook een Series X. Maar dan op het moment dat Halo o.i.d. uitkomt. De oude spellen heb ik al gezien en gespeeld.
Ik heb amper wat van deze generatie gespeeld en voel me een kind in de ballenbak met gamepass niet wetende welke bal ik het eerste wil pakken.G4mert schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:01:
Ik snap dat het voelt dat sommige reviewers iets in het negatieve doorslaan. Vooral de Nederlandse reviews van GameKings en PU. Echter, het valt toch niet te ontkennen dat deze console iets te vroeg is uitgebracht? Als hij dec 2021 was uitgekomen met 3/4 dikke first party games was het een heel ander verhaal.
Ik heb precies hetzelfde, ik zie het probleem nietKaasje123 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:02:
[...]
Ik heb amper wat van deze generatie gespeeld en voel me een kind in de ballenbak met gamepass niet wetende welke bal ik het eerste wil pakken.
Gamepass is idd heel tof en uiteraard ben je daar uren mee zoet. Maar dat kan net zo goed op de huidige Xbox. Plus heb ik voor mijzelf de meeste GP titels die mij interesseren al gespeeld. En voel ik geen reden om die opnieuw te spelen om dat het ipv dynamic 4k nu 4k native is met iets hogere framerate. Maar misschien ben ik in de minderheid. Hopelijk komen er snel dikke exclusives.Kaasje123 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:02:
[...]
Ik heb amper wat van deze generatie gespeeld en voel me een kind in de ballenbak met gamepass niet wetende welke bal ik het eerste wil pakken.
Ik sluit me hierbij aan.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Zeker niet hoor, ik heb ook een premium abonnement daar. Inmiddels weet ik wel waarvoor je er wel en niet naar moet kijken, en wie je op welk onderwerp serieus moet nemen. Wat betreft hun "review", ik vind het juist wel mooi dat ze de gebruikerservaring meenemen, ook al is die wellicht niet representatief voor iedereen.Springbokkie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
Ik snap de conclusie van wachten met een aanschaf ook goed vanuit hun perspectief. Als ik zelf nu een One X of een goede game-pc had gehad was het voor mij ook geen day one aanschaf geweest. Aangezien ik zelf echter sinds de 360 geen Xbox heb gehad ziet het er voor mij heel anders uit, en heb ik juist een enorme berg aan (enhanced) games waar ik naar uitkijk.
psn: jagermeistertim
Nog 4 dagen, ook ik heb een dikke back log. GOW, Forza, Halo en de andere 200 games die ik nog zal spelen. Ik moet het nog activeren, maar €90,- voor 3 jaar GPU? Beste prijs/kwaliteit verhouding ooit!
Ik heb hun review ook gekeken. Snap het wel die conclusie. Maar als nog maak ik de overstap van xbox one x naar series x op 10/11. Het is meer klaar voor de toekomst en gamepass voor mij. En ja ik heb ook voor 90 euro 3 jaar gamepass gekocht. Het is allemaal erg persoonlijk en dat doet gamekings altijd. kijken vaak uit hun eigen perspectief.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:09:
[...]
Zeker niet hoor, ik heb ook een premium abonnement daar. Inmiddels weet ik wel waarvoor je er wel en niet naar moet kijken, en wie je op welk onderwerp serieus moet nemen. Wat betreft hun "review", ik vind het juist wel mooi dat ze de gebruikerservaring meenemen, ook al is die wellicht niet representatief voor iedereen.
Ik snap de conclusie van wachten met een aanschaf ook goed vanuit hun perspectief. Als ik zelf nu een One X of een goede game-pc had gehad was het voor mij ook geen day one aanschaf geweest. Aangezien ik zelf echter sinds de 360 geen Xbox heb gehad ziet het er voor mij heel anders uit, en heb ik juist een enorme berg aan (enhanced) games waar ik naar uitkijk.
120fps wel. Alles daar onder blijkbaar niet (tot 95fps las ik ergens, maar ik weet niet of dit klopt). En dan met VRR ingeschakeld dus. Maar voor mij is op dit vlak ook nog niet alles duidelijk.koenvd90 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:29:
[...]
Als ik het goed begrijp, kan de cx toch niet 120fps aan zonder gamma problemen te vertonen?
Nee hoor. Af en toe kijk ik nog naar ze.Springbokkie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
Toevallig is de kwaliteit van gamekings laatst ookal ter sprake gekomen in het PS5 topic
Er zijn al meer dan genoeg "journalisten"/"influencers"/etc die zichzelf veels te serieus nemen maar in de praktijk niet verder komen dan het herkauwen van marketing materiaal.
[ Voor 18% gewijzigd door Caayn op 06-11-2020 09:22 ]
Ja deel 2 vond ik SOLO niet te doen, je kon echt merken dat de focus op Co-op lag.Vagax schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:51:
[...]
Was deeltje 1 ook veel anders dan 2? Misschien dat ik hierna deel 1 ook probeer
Alleen was SOLO echt veel moeilijker
Vroeger keek ik er elke keer naar toen het nog werd uitgezonden op TMFSpringbokkie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
Gamekings is wel leuk, maar niet altijd. Dat informele is vermakelijk, maar soms slaat dat net iets te veel door in dat presentatoren van sommige dingen totaal niet op de hoogte zijn. En de houding waarbij GK vooral GK geweldig vindt is soms vervelend. Kwestie van uitpikken wat leuk is.Springbokkie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden