Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Heb inderdaad ook een CX, maar speel geen SoT.Licko schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:27:
[...]
Jij hebt volgens mij ook een CX en speelt Sea of Thieves? Ik had de game laatst geïnstalleerd en het viel me op dat wanneer ik op het begin eiland omhoog kijk naar de zon en zorg dat de zon half in beeld is, er donkere lijnen zichtbaar zijn onder de zon. Heb jij dit ook? Dus kijkend naar de zon zodat deze half zichtbaar is en afgebroken wordt door de rand van je tv.
Zal 'm installeren volgende week en controleren of ik hetzelfde heb.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mja een beetje alsof je het jammer vind dat je geen cd-roms in je dvd-drive kunt gebruiken...Xgar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:26:
Nadeel is dat Microsoft een poort gebruikt met een nieuwe vormfactor en dat heeft invloed op de prijs. De kaart die wij konden uitproberen is met een prijskaartje van 250 euro beduidend duurder dan andere ssd's van 1TB, die al voor 130 euro te koop zijn.
Dit stukje in de review vind ik niet echt een eerlijke opmerking, volgens mij krijg je voor 130 euro geen ssd die gelijk aan de snelheid is aan de interne.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nice, ik heb FH4 extra laten liggen, zin in dinsdag!Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:29:
Die laadtijden in Forza 4 zijn trouwens insane! Gewoon instant car switching nu. Héérlijk!
Trillingen.Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:30:
Ik had geen Xbox One, maar hoe werken die impulse triggers precies? Is het daadwerkelijk dat je voelt dat de trigger wordt tegengehouden of zijn het trillingen?
Je bent denk ik in de war met de Dual Sense controller van de PS5.
Ik vind het noemen van dat bedrag raar, vergelijk het dan met een SSD die aan de snelheidseis van de interne SSD voldoet, dan is die 250 euro helemaal niet zo raar.Martinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:29:
[...]
Mja een beetje alsof je het jammer vind dat je geen cd-roms in je dvd-drive kunt gebruiken...
Ja eens. Bij de PS5 gaat ook het meeste niet compatible zijn wat nu op de markt is, dus dan moet het argument daar ook worden gemaakt...Xgar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ik vind het noemen van dat bedrag raar, vergelijk het dan met een SSD die aan de snelheidseis van de interne SSD voldoet, dan is die 250 euro helemaal niet zo raar.
Nee ik weet wel hoe de Dual Sense werkte, maar wist niet hoe de Xbox controller werkte met de triggersRivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:32:
[...]
Trillingen.
Je bent denk ik in de war met de Dual Sense controller van de PS5.
https://www.gamersyde.com...r_gamersyde-21913_fr.html
zoek maar op youtube....Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:17:
Betekent dit dat we eindelijk GTA V laad tijden kunnen zien van de Series X?
https://www.twitch.tv/tomwarren
I'm going live on Twitch right now for a Q&A session with the Xbox Series S and X. Drop by and I'll try and answer every question. There might even be a little Xbox Game Pass Ultimate giveaway too. Live now: https://t.co/PqNYbeTxsi pic.twitter.com/qKxkdhM1yp
— Tom Warren (@tomwarren) 5 november 2020
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2020 15:59 ]
ja klopt, theoretisch gezien 2: samsung 980 pro en de wd black, die zijn ook al 230 euro voor 1tb.. gooi er een sony certificaat op en sony doosje en je bent welicht zelfs nog meer kwijt dan de seagate 1 tbMartinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:36:
[...]
Ja eens. Bij de PS5 gaat ook het meeste niet compatible zijn wat nu op de markt is, dus dan moet het argument daar ook worden gemaakt...
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Heb nog geen beeldmateriaal bekeken verder, maar daar heb ik nu ook wel vertrouwen in eigenlijk. In ieder geval is nu echt alles naar buiten gebracht. Nog even en we kunnen weer speculeren over datgene waar het echt over gaat, de games.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als je het draad had gelezen zag je al dan zag je dat het al gepost was
Net wat comparison footage van FH4 gezien. Verschil is toch wel groter dan ik verwacht had in positieve zin.
Bizar hoe snel je van auto kunt wisselen. Begreep dat de XSX-versie door Panic Button is gedaan. Die hebben al wat prima ports op hun naam staan inmiddels.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Minstens zo interessant is de vraag of de Series X een uhd-blu-ray af kan spelen. Dat afspelen is geen probleem, maar vreemd genoeg kan daarbij helaas geen gebruik worden gemaakt van Dolby Vision. Als het beeld wel in Dolby Vision op de schijf staat, blijft de weergave beperkt tot HDR10.
Uit de review van Tweakers.
Klopt, PCIe 4 SSD's zoals de Samsung 980 Pro kosten meer dan 200 euro voor 1TB.Xgar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:26:
Nadeel is dat Microsoft een poort gebruikt met een nieuwe vormfactor en dat heeft invloed op de prijs. De kaart die wij konden uitproberen is met een prijskaartje van 250 euro beduidend duurder dan andere ssd's van 1TB, die al voor 130 euro te koop zijn.
Dit stukje in de review vind ik niet echt een eerlijke opmerking, volgens mij krijg je voor 130 euro geen ssd die gelijk aan de snelheid is aan de interne.
Edit, ff het stukje uit de review cursief gezet, leest wat makkelijker.
Precies, de review is nu ook aangepast.XWB schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:19:
[...]
Klopt, PCIe 4 SSD's zoals de Samsung 980 Pro kosten meer dan 200 euro voor 1TB.
Ik heb de filmpjes en voorbeelden gezien. Daar ga ik in elk geval zo goed als niks van merken tijden het spelen. Het is soms wat grijzer ipv zwarter. Big deal. Het is net als bij DF inzoomen op 800 procent om verschillen te zien in een statisch beeld. Machtig interessant in theorie, in praktijk... mwah. Dit zie je iets beter, maar het valt eigenlijk alleen op als je het direct vergelijkt.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Scheelt dat console games vrijwel altijd een locked FPS hebben. VRR is meer voor PC gaming waarbij de FPS wat meer fluctueert.
Helemaal primaDevilish schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:19:
Voor degene die een Xbox Series X willen gebruiken voor Dolby Vision icm UHD Bluray:
Minstens zo interessant is de vraag of de Series X een uhd-blu-ray af kan spelen. Dat afspelen is geen probleem, maar vreemd genoeg kan daarbij helaas geen gebruik worden gemaakt van Dolby Vision. Als het beeld wel in Dolby Vision op de schijf staat, blijft de weergave beperkt tot HDR10.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Bedankt voor deze bevestigingDevilish schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:19:
Voor degene die een Xbox Series X willen gebruiken voor Dolby Vision icm UHD Bluray:
That said, Microsoft's industrial design was excellent with Xbox One X, but it's taken to the next level with the new machine, which is nigh-on silent even under the heaviest loads we could throw at it. The traditional concepts of airflow in a gaming device are thrown to the wind: typically we look to large heat sinks and fans, plenty of space within the chassis and exhausts in all directions. Series X is packed, the densest console we've seen. It's based on the idea of drawing in heat from the bottom of the unit, propelling it through a sandwich-like design of two motherboards, then pushing it through the top, via a 130mm fan.
It all seems counter-intuitive to how high-power components should be cooled, but the thermal photography doesn't lie: the bottom of the unit barely registers to the point where the optical drive area seems to be at room temperature; the bright core in the centre flares up, as expected, but the skin of the console is still only warm to the touch. Only at the top does the heat truly register - which is exactly how it should be. Positioning of Series X shouldn't be too difficult. I'd recommend keeping it away from enclosed spaces within a media cabinet, and ensure that there's adequate air of ambient temperature surrounding it.
ArthurMorgan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:22:
[...]
Ik heb de filmpjes en voorbeelden gezien. Daar ga ik in elk geval zo goed als niks van merken tijden het spelen. Het is soms wat grijzer ipv zwarter. Big deal. Het is net als bij DF inzoomen op 800 procent om verschillen te zien in een statisch beeld. Machtig interessant in theorie, in praktijk... mwah. Dit zie je iets beter, maar het valt eigenlijk alleen op als je het direct vergelijkt.
Tenzij een locked game op 60fps af en toe naar de 59 dropt. Ik hoop niet dat dat gaat zorgen voor een wijziging van gamma wat zorgt voor het verschil in zwart waarde. Dan zou het meer opvallen dan we denken denk ik...Ik hoop dat het meevaltRivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:24:
[...]
Scheelt dat console games vrijwel altijd een locked FPS hebben. VRR is meer voor PC gaming waarbij de FPS wat meer fluctueert.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Welke video is dat? Er staat nu in één keer zoveel online.. Knal ik het zo ff op de tv 👍Mick3112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:14:
Reviews liggen allemaal wel in de lijn van wat we konden verwachten he.
Net wat comparison footage van FH4 gezien. Verschil is toch wel groter dan ik verwacht had in positieve zin.
VRR is een functie die je moet activeren. Dus als je dit niet aanzet, heb je sowieso geen last van verschil in black levels.Licko schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:32:
[...]
[...]
Tenzij een locked game op 60fps af en toe naar de 59 dropt. Ik hoop niet dat dat gaat zorgen voor een wijziging van gamma wat zorgt voor het verschil in zwart waarde. Dan zou het meer opvallen dan we denken denk ik...Ik hoop dat het meevalt
Wat ik ervan begreep was dat het dus niet zo van 60 naar (bijv) 59, maar bij VRR aan wel en bij VRR uit niet. Dat was waarom het niet echt opvalt. Als dat wel zo zou zijn dan zou je flikkeringen krijgen, en dat valt uiteraard wel heel erg op. Maar daar hadden ze het niet over en dat zag ik ook niet in de filmpjes. (wel een maand of wat geleden, maar dat was opgelost)Licko schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:32:
[...]
[...]
Tenzij een locked game op 60fps af en toe naar de 59 dropt. Ik hoop niet dat dat gaat zorgen voor een wijziging van gamma wat zorgt voor het verschil in zwart waarde. Dan zou het meer opvallen dan we denken denk ik...Ik hoop dat het meevalt
Even naar gamersyde.com gaan. Daar kun je 4K HDR footage downloaden van Forza 4, Gears 5 en Gears Tactics.D-Ed schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:36:
[...]
Welke video is dat? Er staat nu in één keer zoveel online.. Knal ik het zo ff op de tv 👍
Link heb ik gepost in topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2020 16:38 ]
Maar dan heb je dus een tv gekocht met een functie die je uit moet zetten omdat het niet goed werktRivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:37:
[...]
VRR is een functie die je moet activeren. Dus als je dit niet aanzet, heb je sowieso geen last van verschil in black levels.
Maar we wachten af, misschien valt het allemaal mee!
Dus het wordt in het ergste geval kiezen voor minder smooth gameplay met VRR uit, of flikkeringen/raised blacks en smooth FPS met VRR aan. Hopelijk kunnen ze eea optimaliseren dmv firmware...ArthurMorgan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:37:
[...]
Wat ik ervan begreep was dat het dus niet is bij van 60 naar (bijv) 59, maar bij VRR aan wel en bij VRR uit niet. Dat was waarom het niet echt opvalt. Bij dat laatste zou je flikkeringen krijgen, en dat valt uiteraard wel heel erg op. Maar daar hadden ze het niet over en dat zag ik ook niet in de filmpjes. (wel een maand of wat geleden, maar dat was opgelost)
[ Voor 45% gewijzigd door Licko op 05-11-2020 16:42 ]
YouTube: Forza Horizon 4 : Xbox Series X vs Xbox One X!!D-Ed schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:36:
[...]
Welke video is dat? Er staat nu in één keer zoveel online.. Knal ik het zo ff op de tv 👍
Deze week bewust zelf ook nog even die 1080p 60fps mode gespeeld op one X om die beeldkwaliteit vers in mijn geheugen te hebben, het verschil was erg groot.
[ Voor 7% gewijzigd door Mick3112 op 05-11-2020 16:42 ]
Thx! Maar euh.. Hoe krijg ik het dan weer in vol ornaat op mn OLED te zien..? Usb en dan interne player van de LG?Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:38:
[...]
Even naar gamersyde.com gaan. Daar kun je 4K HDR footage downloaden van Forza 4, Gears 5 en Gears Tactics.
Link heb ik gepost in topic.
Dat is eigenlijk wel opmerkelijk dan. Immers, dat zou ook een Xbox One titel worden. Blijkbaar is dat dan geel limitatie. Waarom maken de nieuwe Ubisoft games er dan niet volledig gebruik van?Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:43:
Wat ik kon vonden op het internet lijkt dat Halo Infinite de enige titel is die tot zo ver de volledige Velocity Architecture gaat ondersteunen, dus alles laadtijden die we tot zo ver hebben gezien maken simpelweg alleen gebruik van de snelle SSD zonder SFS, decompressie en DirectStorage API?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb je een NAS? Dan daar op gooien. Pakt de interne media player van LG gewoon op. Zelfs over interne wifi, is mijn ervaringD-Ed schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:42:
[...]
Thx! Maar euh.. Hoe krijg ik het dan weer in vol ornaat op mn OLED te zien..? Usb en dan interne player van de LG?
Bijvoorbeeld. Ik gebruik m’n NAS hiervoor en stream het via Infuse op m’n Apple TV 4K.D-Ed schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:42:
[...]
Thx! Maar euh.. Hoe krijg ik het dan weer in vol ornaat op mn OLED te zien..? Usb en dan interne player van de LG?
Die staat al een paar jaar uit helaasRossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:59:
[...]
Heb je een NAS? Dan daar op gooien. Pakt de interne media player van LG gewoon op. Zelfs over interne wifi, is mijn ervaringAnders idd op fatsoenlijk snelle USB stick knallen.
Nu eerst ff door de YT videos en vanavond de USB route bewandelen
Zoals ik begrepen heb zijn het games die al voor de XBX gemaakt zijn automatisch versnelling van de VA set, omdat ze ook de 'oude' methode van Api calls mee hebben genomen. Omdat de snelheid factor 10 omhoog gaat, zolang de engine geen bijzonderheden kent met andere timers, zal dat dus al automatisch mee omhoog gaan.Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:43:
Wat ik kon vonden op het internet lijkt dat Halo Infinite de enige titel is die tot zo ver de volledige Velocity Architecture gaat ondersteunen, dus alles laadtijden die we tot zo ver hebben gezien maken simpelweg alleen gebruik van de snelle SSD zonder SFS, decompressie en DirectStorage API?
Ik verwacht games die VA volledig gaan gebruiken niet per direct zoveel sneller als nu al haarbaar is, maar met name de extra compressie en SFS zullen games eerder compacter/efficienter maken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De pop-in van het gras is hetzelfde als op de one X. Ziet er verder wel zeer gelikt uit op 4K60Mick3112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:41:
[...]
YouTube: Forza Horizon 4 : Xbox Series X vs Xbox One X!!
Deze week bewust zelf ook nog even die 1080p 60fps mode gespeeld op one X om die beeldkwaliteit vers in mijn geheugen te hebben, het verschil was erg groot.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Wel jammer dat ze Infinite hebben uitgesteld want nu wordt er (ondanks Game Pass en dat men voornamelijk multiplats speelt) wel erg benadrukt dat de Xbox geen games heeft. Mij raakt dat persoonlijk niet omdat ik voornamelijk multiplats speel, en dat is het belangrijkste
[ Voor 49% gewijzigd door Steven030 op 05-11-2020 17:12 ]
Al is het gemis van een echte AAA exclusive wel een pittige...
10 december the Medium. Daar kijk ik echt wel naar uit.DutchOwnage schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:17:
Look at the bright side. 2021/2022 is gonna be awesome
Al is het gemis van een echte AAA exclusive wel een pittige...
Waar ga ik de tijd vandaan halen
Well some sad news today! My Xbox Series X is Officially Broken, it turns on but all I see is the Black Screen Of Death. New Video coming soon! @XboxSupport #XboxSeriesX
— PAPIGFUNK (@PAPIGFUNK) 5 november 2020
En dit gebeurd er dus als je embargo's breekt 👍
Dit is die kerel die vd week AC Valhalla gameplay zat te streamen op de Series X.
geniaal 🙃
Series X: 0.25s
One X: 1:27min
Verwijderd
25 seconden wachten is nog lang.Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:09:
Damn! Impressive. Check de RDR 2 laadtijden!
[YouTube: Xbox Series X Game Load Times Compared to Xbox One X]
One X: 1:27min
Dit is in bc mode, dus zonder XSX optimalisaties.
3x sneller zonder verdere optimisatie is vrij snel naar mijn mening
Zal op een Series X die Graphics-modus dan de FPS kunnen draaien van de Performance-modus?
Of zijn zo'n games op Graphics-modus standaard locked op 30 FPS en moet zoiets officieel gepatched worden?
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Heerlijk! Precies wat ik de laatste maanden ook aangeef, ze zitten echt op die ‘Peter Moore’ lijn qua focus maar dan met een wat hipper jasje (want wat zagen die gasten eruit toenVagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:50:
Uit alle reviews maakt de titel van Polygon mij het meest entheusiast: Microsoft recaptures the magic of the Xbox 360 era
Een kwart van een seconde is inderdaad wel enorm snel. Of bedoelde je 25 seconden ?Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:09:
Ik blijf dit maar normaal vinden. Je gaat van HDD naar SSD. Dan mag je toch echt wel verwachten dat het laden 3x sneller gaat. Ik had eerlijk gezegd nog veel beter verwacht.
Haha. Bedoel uiteraard 25 seconden.Twixie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:20:
[...]
Een kwart van een seconde is inderdaad wel enorm snel. Of bedoelde je 25 seconden ?
Ik blijf dit maar normaal vinden. Je gaat van HDD naar SSD. Dan mag je toch echt wel verwachten dat het laden 3x sneller gaat. Ik had eerlijk gezegd nog veel beter verwacht.
[ Voor 10% gewijzigd door Vagax op 05-11-2020 18:35 ]
Star Wars: Squadrons is getting 4K at 60fps on the Xbox Series X and 1440p at 60fps on the Series S. Both will also have a 120fps performance mode. Good news to hear another 1440p addition. The PS5 version gets 4K at 60fps, but no mention of a 120fps mode https://t.co/7V9WnuD0Ll pic.twitter.com/aFx6QFfFB9
— Tom Warren (@tomwarren) 5 november 2020
Wat is je referentiekader voor deze opmerking?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Referentiekader is zijn profielNotna schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:38:
[...]
Wat is je referentiekader voor deze opmerking?
Tuurlijk haal je er niet volledig "alles" uit(120 fps, VRR etc.), maar voor het merendeel van de games is een HDMI 2.0(b) TV prima.
Lol, wat? Minstens 80% van de user base heeft een minder kwalitatief scherm.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:43:
Asking for a friend: is een Series X met een OLED C8 zonde van het geld en de power van de Series X?
[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 05-11-2020 18:51 ]
99% Van de spelers zullen geen 120 hertz scherm hebben.
Ik ook niet, maar wie weet zal de volgende tv dat wel ondersteunen.
Om nu direct een tv te kopen voor die ene feature vind ik onnodig.
Goed mijn antwoord was ook: 4K 120 FPS met "high settings" gaat de Series X nooit doen. Dus 4K 60 FPS is prima.Katseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:50:
[...]
Lol, wat? Minstens 80% van de user base heeft een minder kwalitatief scherm.
Mis je verder alleen nog wat gimmicks.
Edit: Prima TV'tje, ik hoop over een jaar of twee een mooie vette OLED te halen, kan ik allemaal games opnieuw spelen om te kijken hoe het er dan uitziet
[ Voor 45% gewijzigd door Vagax op 05-11-2020 19:15 ]
Verwijderd
En BC, hoewel dat wel besproken wordt, maar toch.Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
Op zich knap hoe men in de Tweakers review het voor elkaar heeft gekregen Gamepass vrijwel compleet te negeren, terwijl dat juist hét paradepaardje is deze generatie. Het lijkt wel of de reviewer vrijwel alle communicatie van Microsoft heeft weten te negeren.
[ Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 05-11-2020 19:09 ]
En ik op een 330 euro 27" 4k LG IPS computer-schermVagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:05:
Ik zit mijn Xbox Series X straks aan te sluiten op een 350 euro 4k HDR10 TV van LG, dus tja
Ah, scherp. @Verwijderd is dus een Playstation troll
Ja, enorm zonde. Geld kan je beter aan mij gevenPhusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:43:
Asking for a friend: is een Series X met een OLED C8 zonde van het geld en de power van de Series X?
Lijkt mij nooit zonde om een dergelijke TV te kopen.
Dit is helaas wat ik in meerdere reviews voorbij ziet komen, laat BC en Game Pass net een van de belangrijkste redenen zijn dat ik een Xbox Series X haalVerwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
Op zich knap hoe men in de Tweakers review het voor elkaar heeft gekregen Gamepass vrijwel compleet te negeren, terwijl dat juist hét paradepaardje is deze generatie. Het lijkt wel of de reviewer vrijwel alle communicatie van Microsoft heeft weten te negeren.
Verwijderd
Linkje: Verwijderd in "Series X review lijkt een stuk te missen"
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2020 19:25 ]
Ms heeft de rules of nextgen console gaming herschreven. Gamepass, is daar een van, maar het is eigenlijk te veel om op te noemen. Ja dan kan je wel eens wat vergeten.Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:16:
Ik heb maar een topic in lieve adjes aangemaakt, want het kan bijna niet dat Gamepass niet tenminste een alinea krijgt in een review. Lijkt mij dat de auteur gewoon is vergeten een alinea toe te voegen.
Ik vind de review van Tweakers ook vrij slecht. Sowieso is de chemie tussen 'Tweakers' en 'Hardware Info' er nog niet echt (hoewel ik beide heren op zich enorm waardeer), maar ook de informatie vind ik gebrekkig. Alsof ze het zelf allemaal nog niet zo goed weten. Terwijl alles allang in geur en kleur bekend is. Hier hadden ze veel meer mee kunnen doen.Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
Ik zit nu de video te checken en daar bespreken ze het wel gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
Edit: Ze hinten zelfs naar het '1 Euro trucje'
[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 05-11-2020 19:37 ]
Niet om je feestje te verpesten, maar goedkope HDR toestellen kunnen eigenlijk amper HDR weergeven. Dan schiet je er alsnog weinig mee op.jaydenjarno schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:25:
Al die mooie en grote tv's. Zelf nu nog een full HD scherm gaat binnenkort naar 4k. Maar geen dure. De graphics is 1, maar de rekenkracht is voor de gameplay nog belangrijker. Er kan meer gebeuren op het scherm. Sneller laden etc. Denk dat een 4k scherm met hdr vaak al wonderen doet. Als je echt het mooiste wil moet je gelijk veel duurder. Maar dat veranderd de gameplay niet
Wat je zegt is op zich waar, zeker HDR doet erg veel voor de beleving, maar dan moet je het wel kunnen zien.
Ik zou ze in ieder geval niet andersom spellen. Als je AC in 60fps gewend bent, dan wil je denk ik niet graag terug naar 30fps...Katseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:34:
Wat gaan jullie op basis van de reviews van vandaag aanschaffen? Ik ga zelf voor de bekende Game Pass spellen en los WD:Legion aangezien ik die RT icm London er wel vet vindt uit zien op YT reviews. A-C twijfel ik nog over. Wil eigenlijk eerst nog odyssey doen.
Nice! Die heb ik bewust laten liggen! Weer een vette game erbij, whoppa.Kaasje123 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:29:
Oh yeah jedi fallen order komt naar EA play 10 November
Ook vet dat squadrons een kleine next gen upgrade krijgt. Vorige week vast in de sale gekocht. Ook superveel zin in!
PSN: Geengrenzuh
https://wccftech.com/godf...ive-ending-may-12th-2021/
The Godfall launch trailer is now available below, featuring a mix of gameplay captured on PlayStation 5 and cinematics. The most interesting part is likely the confirmation that Godfall is a timed console exclusive until May 12th, 2021 - exactly six months after its November 12th, 2020 launch on PS5. At that point, the deal will expire and publisher Gearbox will be free to publish Godfall on other console platforms, with the Xbox Series S/X being the obvious target for such a choice.
-------------
Heb al paar dagen niet gegamed vanwege drukte op t werk. Misschien even doorzetten tot en met dinsdag
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2020 19:42 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Komt die update direct de 10e?Geengrenzuh schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:39:
[...]
Nice! Die heb ik bewust laten liggen! Weer een vette game erbij, whoppa.
Ook vet dat squadrons een kleine next gen upgrade krijgt. Vorige week vast in de sale gekocht. Ook superveel zin in!
Ik zie op internet een US key voor squadrons kan kopen voor 18 euro en EU key voor 27 euro. Ik weet dat je gold via vpn kan activeren. Kan dat voor spellen ook gewoon met een vpn? (In het algemeen dus. Niet perse dit spel.)
In de Microsoft store kost die me 35 en dat vind ik net te veel voor wat het is. 18 heb ik er nog wel voor over.
Ik heb toen maar een Samsung led gehaald , voor 900 euro prima tv, die nu 1440p 120 Hz doet met de Series X.
[ Voor 23% gewijzigd door S2S op 05-11-2020 19:46 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Yep, kocht mijn TV meer voor 4k dan wat dan ook, er zit dus HDR10 op en het verschil is vrijwel minimaal.Rossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:35:
[...]
Niet om je feestje te verpesten, maar goedkope HDR toestellen kunnen eigenlijk amper HDR weergeven. Dan schiet je er alsnog weinig mee op.
Wat je zegt is op zich waar, zeker HDR doet erg veel voor de beleving, maar dan moet je het wel kunnen zien.
Typisch een Gamepass game na verloop van tijduchiha tijntje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:40:
Mocht iemand interesse hebben in Godfall, de timed exclusivity duurt een half jaar. Wellicht komt die daarna naar de Xbox.
https://wccftech.com/godf...ive-ending-may-12th-2021/
The Godfall launch trailer is now available below, featuring a mix of gameplay captured on PlayStation 5 and cinematics. The most interesting part is likely the confirmation that Godfall is a timed console exclusive until May 12th, 2021 - exactly six months after its November 12th, 2020 launch on PS5. At that point, the deal will expire and publisher Gearbox will be free to publish Godfall on other console platforms, with the Xbox Series S/X being the obvious target for such a choice.
-------------
Heb al paar dagen niet gegamed vanwege drukte op t werk. Misschien even doorzetten tot en met dinsdag
150+ games in Game Pass + nog een aantal exclusieve launch games. Die games zijn er echter 10 November en niet nu... dus ze hadden moeten wachten met hun reviews.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:06:
Eigenlijk alles wat iedereen al wist dus. De console is top, maar er zijn geen games.
Tetris: ConnectedKatseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:34:
Wat gaan jullie op basis van de reviews van vandaag aanschaffen? Ik ga zelf voor de bekende Game Pass spellen en los WD:Legion aangezien ik die RT icm London er wel vet vindt uit zien op YT reviews. Valhalla twijfel ik nog over. Wil eigenlijk eerst nog odyssey doen.
The Falconeer
Jedi Fallen Order
Gears: Tactics
Devil May Cry 5: Special Edition
Panzer Dragoon Orta
Child of Eden
Ninja Gaiden II
Hydro Thunder
En ik heb een “oude” OLED die nu bijna 3 jaar oud is en nog perfect werkt voor maar €1299,-...S2S schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:45:
M’n kameraad heeft nu een 3 jaar oude OLED en in het eerste jaar na een paar maanden dikke vette inbranders ... ik wacht nog wel een paar jaar .. ding koste maar 3300 euro 🤡
Ik heb toen maar een Samsung led gehaald , voor 900 euro prima tv, die nu 1440p 120 Hz doet met de Series X.
Vond de review van Tweakers ook wat tegenvallend. Misschien kwam het door de kleine steek naar de PS5 controller maar die heb ik persoonlijk niet in de hand gehad.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Dus het is de schuld van de reviewers? Er hadden gewoon (exclusieve) launch games moeten zijn voor de reviews.sohus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:53:
[...]
150+ games in Game Pass + nog een aantal exclusieve launch games. Die games zijn er echter 10 November en niet nu... dus ze hadden moeten wachten met hun reviews.
NiksKatseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:34:
Wat gaan jullie op basis van de reviews van vandaag aanschaffen? Ik ga zelf voor de bekende Game Pass spellen en los WD:Legion aangezien ik die RT icm London er wel vet vindt uit zien op YT reviews. Valhalla twijfel ik nog over. Wil eigenlijk eerst nog odyssey doen.
Ok ik lieg. Heb de FH4 Ultimate addon bundle gekocht.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/kHwRBoFdo31D0AGwsZ9LSOhF.jpg?f=fotoalbum_large)