Ik hoop nog steeds op FH5 in Japan. Ray traced Tokio, zie je het voor jeSpringbokkie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:19:
[...]
Dat is ook niet zo verwonderlijk. "Het wel gezien hebben" gebeurt uiteindelijk wel met elke game.
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met FH5 qua setting en hoe ze de kracht van de XSX ècht goed kunnen implementeren...
Ik kan niet wachten om alle halo's te spelen en Gears 5. Heb alleen halo 1 gespeeld op mijn originele xbox vroeger. Ik ben ook erg benieuwd naar de XSX update van No Man Sky. Dat is een van mijn favoriete games allertijden. Mooie tijden staan in het verschiet.
Ik lees steeds vaker lovende woorden over No Man's Sky. Is dat echt zo'n goede game tegenwoordig?Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:23:
Ik kan niet wachten om alle halo's te spelen en Gears 5. Heb alleen halo 1 gespeeld op mijn originele xbox vroeger. Ik ben ook erg benieuwd naar de XSX update van No Man Sky. Dat is een van mijn favoriete games allertijden. Mooie tijden staan in het verschiet.
Al wel binnen gehaald via Game Pass, maar nog nooit gespeeld eerlijk gezegd.
Xbox Live: Springbok NL
/f/image/x9qhEGBEfvxAojPrhYr0Q3zX.png?f=fotoalbum_large)
Er zitten echt hele vette controllers in de Microsoft store, jammer dat ze allemaal nog Xbox One versies zijn aangezien ik graag de share knop wil hebben en de hybrid d-pad, wil ook niet te lang wachten met een tweede controller dus zal wel voor de blauwe of witte controller gaan maar had graag iets als dit gewilt
Volgens mij was FM eerst aan de beurt voor een nieuw deel, daarna mag Forza Horizon pas weerDutchOwnage schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:21:
[...]
Ik hoop nog steeds op FH5 in Japan. Ray traced Tokio, zie je het voor je
Zat die DF video nog te kijken met BC mode, ze hebben ACC een unlock framerate gegeven en lijkt dus ergens 45-55 fps te gaan zitten, dat is opeens best interessant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind het een heerlijke game, al vanaf dag 1. Maar nu is het een hele solide uitgebreide game als je houd van richtingloos exploren, upgraden en bouwen. Mijn nr 1 van de afgelopen 5 jaar.Springbokkie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:27:
[...]
Ik lees steeds vaker lovende woorden over No Man's Sky. Is dat echt zo'n goede game tegenwoordig?
Al wel binnen gehaald via Game Pass, maar nog nooit gespeeld eerlijk gezegd.
Mja ik snap niet wat die gozers als games hebben gespeeld de afgelopen jaren, maar het voelt niet als een game uit 2020 als je de graphics even buiten beschouwing laat. Maar Gamingbolt krijgt echt een harde van de graphics. Ik zie ook veel first person view, waarbij het wel wat realistischer lijkt, maar als je veel 3rd person rijdt (zoals ik) dan zie je je auto vooral over de weg zweven.Rossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:03:
[...]
Hoe bizar is het dan eigenlijk dat GamingBolt Dirt 5 een 9 geeft![]()
[YouTube: Dirt 5 Review - The Final Verdict]
Ik moet het uiteraard nog zelf aan ervaren hoor, maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Die dingen die je omschrijft en mist, kom je bijvoorbeeld juist wel tegen in FH4 en dat is één van de redenen waarom dat echt een giga goede game is geworden.
Maar goed, ik wacht Dirt 5 rustig af. De 120fps modus gaat vast ALLES goedmaken![]()
Als je kijkt, geven ze daar sowieso hoge cijfers. Een 9 voor Watch dogs wijkt ook wel af van de rest, project cars 3 een 8, wrc 9 een 8. Waar de rest toch echt lagere cijfers geeft. F1 2020 een 9, maar Assetto Corso (PS4) weer een 5. Klinkt als iemand die ook alleen maar arcade-racegames goed kan, want als het een beetje realistisch wordt, dan haakt men af.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-11-2020 11:32 ]
No Mans Sky word de eerste game die we op de Series X gaan spelen, had het kort op PC gespeeld en het grinden uiteindelijk vond ik iets minder maar met vrienden is alles een stuk leukerJasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:29:
[...]
Ik vind het een heerlijke game, al vanaf dag 1. Maar nu is het een hele solide uitgebreide game als je houd van richtingloos exploren, upgraden en bouwen. Mijn nr 1 van de afgelopen 5 jaar.
Het grinden wordt bijna niet bestaand als je 3 S klasse scanner upgrades regelt voor je multitool. Dan krijg je met elke scan +- 400.000 units en kun je alle materialen die je maar nodig hebt direct kopen bij de spacestations in bulk. Dat is het mooie van NMS, iedereen kan spelen zoals die wil. Ben je echter een gamer die van verhalende games houdt en altijd een richting op geduwd moet worden dan is het niets voor jou. Ik persoonlijk ben echt gek op NMS. Ik vind het super ontspannend.Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:31:
[...]
No Mans Sky word de eerste game die we op de Series X gaan spelen, had het kort op PC gespeeld en het grinden uiteindelijk vond ik iets minder maar met vrienden is alles een stuk leuker
Ah dan komt het goed, heb zelf 1000 uur zitten in Terreria en waarschijnlijk iets vergelijkbaars met Minecraft toen ik het vroeger speelde met mods. NMS past prima in mijn straatjeJasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:33:
[...]
Het grinden wordt bijna niet bestaand als je 3 S klasse scanner upgrades regelt voor je multitool. Dan krijg je met elke scan +- 400.000 units en kun je alle materialen die je maar nodig hebt direct kopen bij de spacestations in bulk. Dat is het mooie van NMS, iedereen kan spelen zoals die wil. Ben je echter een gamer die van verhalende games houdt en altijd een richting op geduwd moet worden dan is het niets voor jou. Ik persoonlijk ben echt gek op NMS. Ik vind het super ontspannend.
Same here. Dan past NMS inderdaad prima in jouw straatje!Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ah dan komt het goed, heb zelf 1000 uur zitten in Terreria en waarschijnlijk iets vergelijkbaars met Minecraft toen ik het vroeger speelde met mods. NMS past prima in mijn straatje
We gaan het zien. Ik krijg toevallig zojuist een mailtje van Top Gear dat mijn kopie van Dirt 5 vandaag wordt verpakt en aangeboden aan DHL. JoepieMartinspire schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:30:
[...]
Mja ik snap niet wat die gozers als games hebben gespeeld de afgelopen jaren, maar het voelt niet als een game uit 2020 als je de graphics even buiten beschouwing laat. Maar Gamingbolt krijgt echt een harde van de graphics. Ik zie ook veel first person view, waarbij het wel wat realistischer lijkt, maar als je veel 3rd person rijdt (zoals ik) dan zie je je auto vooral over de weg zweven.
Als je kijkt, geven ze daar sowieso hoge cijfers. Een 9 voor Watch dogs wijkt ook wel af van de rest, project cars 3 een 8, wrc 9 een 8. Waar de rest toch echt lagere cijfers geeft. F1 2020 een 9, maar Assetto Corso (PS4) weer een 5. Klinkt als iemand die ook alleen maar arcade-racegames goed kan, want als het een beetje realistisch wordt, dan haakt men af.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Aha, dacht dat we daar intussen alles al van kenden
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Een "Far East" Forza Horizon: in het westen stulpa's en de Himalaya's van Nepal. In het noorden de gortdroge woestijnen van Mongolië. In het zuidoosten Hong Kong en dan de rest van de map Chinees geöriënteerd, waarin je over bijvoorbeeld de Chinese Muur heen kan scheuren. En dan Japan als DLC. DLC's kunnen groter worden met meer rekenkracht.DutchOwnage schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:21:
[...]
Ik hoop nog steeds op FH5 in Japan. Ray traced Tokio, zie je het voor je
Volgens mij ook. Waarschijnlijk zal de meeste aandacht wel naar de Series S gaan.shyheim schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:50:
[...]
Aha, dacht dat we daar intussen alles al van kendenthx!
Gewoon effe proberen met Game Pass zou ik dan zeggen. Heb je dat niet, dan is het wel een gunstige deal om het te halen met de trucjes die overal en nergens staanVagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ah dan komt het goed, heb zelf 1000 uur zitten in Terreria en waarschijnlijk iets vergelijkbaars met Minecraft toen ik het vroeger speelde met mods. NMS past prima in mijn straatje
Werkt ''mijn kind is ziek en moet ik van school halen'' niet in jouw geval?uchiha tijntje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:59:
Grrr, op de 10e staat heel mijn agenda vol met overlegafsprakenEven kijken hoe laat ik naar de MM kan
Hier komt PostNL toch pas rond een uur of 15.00, ik heb mijn agenda vanaf dat moment geblokt staan
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Welke Mediamarkt ga jij 'm afhalen?uchiha tijntje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:15:
[...]
Nah ik heb hem bij de MM besteld en kan hem gewoon afhalen. Maar dan moet ik gewoon zelf even de tijd vinden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Was dit al gepost? Zo zie je of een game optimized is voor Series X/S. 

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2020 12:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MS is op dit vlak erg goed bezig geweest inderdaad. Iets minder fijn voor mijn portemonnee overigens... Heb inmiddels volgens mij 5 van die 'speciale' controllers liggen.Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:28:
[Afbeelding]
Er zitten echt hele vette controllers in de Microsoft store, jammer dat ze allemaal nog Xbox One versies zijn aangezien ik graag de share knop wil hebben en de hybrid d-pad, wil ook niet te lang wachten met een tweede controller dus zal wel voor de blauwe of witte controller gaan maar had graag iets als dit gewilt
Hier nog niets, maar heb ook pas dinsdag bevestiging + factuur gekregen.Rossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:37:
[...]
We gaan het zien. Ik krijg toevallig zojuist een mailtje van Top Gear dat mijn kopie van Dirt 5 vandaag wordt verpakt en aangeboden aan DHL. Joepie
Wanneer had jij deze besteld?
Om alvast meteen te kunnen gamen als de bestelling er volgende week is zojuist alvast Gamepass Ultimate aangeschaft (bedankt hier voor de tips om eerst Gold te kopen en dan te upgraden) zodat ik een aantal games kan voorselecteren en daarnaast ook al wat spellen via streaming kan spelen. Zojuist even Forza horizon gespeeld en dat werkt best goed. Begreep ook dat je progress via streaming gewoon wordt gesyncd en ik straks dus op m'n Xbox gewoon verder kan gaan. Al een paar jaar geen Xbox meer gespeeld, maar was weer fijn om het achievement geluidje te horen.
Beetje afleiding om het wachten sneller te laten gaan
Beetje afleiding om het wachten sneller te laten gaan
Zenuwslopend proces, maar 3 jaar Gold naar Ultimate omgezet met dank van dit draad.
3 jaar lang de nieuwste games spelen op de Series X
Nice, dit wist ik nog niet. 
Voor wie ook de LG CX heeft.
Voor wie ook de LG CX heeft.
Press the green button on the magic remote repeatedly. It will show the information with fps in real time, resolution, VRR/Freesync ...
Ja ik heb ook nog steeds hoop op een toffe game, wacht wel op de reviews van de Series X versie van wat meer sites.Rossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:03:
[...]
Hoe bizar is het dan eigenlijk dat GamingBolt Dirt 5 een 9 geeft![]()
[YouTube: Dirt 5 Review - The Final Verdict]
Ik moet het uiteraard nog zelf aan ervaren hoor, maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Die dingen die je omschrijft en mist, kom je bijvoorbeeld juist wel tegen in FH4 en dat is één van de redenen waarom dat echt een giga goede game is geworden.
Maar goed, ik wacht Dirt 5 rustig af. De 120fps modus gaat vast ALLES goedmaken![]()
Playstation 5
Had de vraag gister ook gesteld, maar beetje ondergesneeuwd. Is er inmiddels al bevestigd dat AC: Valhalla & Immortals Phoenyx Rising ook echt afspelen op native 4k/60 FPS? Of is dat ook weer een 1440 4k upscale met dynamische resolutie en 60 FPS? Zoals ik bij de Gears 5 patch zag. RT hoeft van mij niet zo nodig, maar zou native 4k/60 wel echt fijn vinden.
Ik heb al weken geleden besteld, dus ik denk dat ze die van jou nog aan het verwerken zijnNubtrix schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:58:
[...]
Hier nog niets, maar heb ook pas dinsdag bevestiging + factuur gekregen.
Wanneer had jij deze besteld?
zie ook https://tweakers.net/nieu...-op-next-genconsoles.htmlAlwayshappyz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:24:
Had de vraag gister ook gesteld, maar beetje ondergesneeuwd. Is er inmiddels al bevestigd dat AC: Valhalla & Immortals Phoenyx Rising ook echt afspelen op native 4k/60 FPS? Of is dat ook weer een 1440 4k upscale met dynamische resolutie en 60 FPS? Zoals ik bij de Gears 5 patch zag. RT hoeft van mij niet zo nodig, maar zou native 4k/60 wel echt fijn vinden.
Immortals Fenyx Rising: 4k@60 (series x)
valhalla: 4k@60 (series x)
Ik dacht een paar dagen geleden een tweet van Ubisoft gezien te hebben waarin ze aangaven dat AC Valhalla idd echt native 4k/60 op de XSX draaien, als enige console. Maar ik kan de tweet nu even niet vinden...Alwayshappyz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:24:
Wat een lekkere interface. Ik kom van de PS4 Pro (laatste Xbox was een 360) af en zie zoveel quality of life verbeteringen in de Xbox UI.Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:20:
Was dit al gepost? Zo zie je of een game optimized is voor Series X/S.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb AC: Valhalla besteld en Control: Ultimate Edition, voor die laatste zou ook meteen een next-gen patch komen toch?
Nog maar een paar dagen en dan gaan we de doos openen. De doos van de Tower of Power.
Heb expres geen filmpjes gekeken van de unboxing, maar van de paar seconden die ik zag en commentaar wat ik las, gingen ze bij Microsoft wel voor de premium unboxing ervaring dus ik kijk al uit naar het langzaam uitpakken van de XJasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:39:
Nog maar een paar dagen en dan gaan we de doos openen. De doos van de Tower of Power.
Moet nog even kijken wat ik ga doen qua accu. Panasonic Eneloop of Play & Charge kit. Ik denk het eerste, zijn er nog suggesties voor batterijen/accu's?
Ik gebruik al jaren Eneloops, altijd opgeladen en makkelijk en snel te wisselen. IKEA schijnt dezelfde batterijen te hebben (Ladda?) maar hier heb ik geen ervaringen mee.CerandoX.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:45:
Moet nog even kijken wat ik ga doen qua accu. Panasonic Eneloop of Play & Charge kit. Ik denk het eerste, zijn er nog suggesties voor batterijen/accu's?
Same here! Ik heb nul unboxing filmpjes gekeken. Ik ben zo benieuwd en wil het helemaal zelf beleven.Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:44:
[...]
Heb expres geen filmpjes gekeken van de unboxing, maar van de paar seconden die ik zag en commentaar wat ik las, gingen ze bij Microsoft wel voor de premium unboxing ervaring dus ik kijk al uit naar het langzaam uitpakken van de X
Zelf gewoon de Play & Charge kit gekocht via Microsoft-store zelf. Gewoon USB-C kabeltje inpluggen, is toch nog net iets minder gedoeCerandoX.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:45:
edit: of kunnen die Eneloops ook gewoon opladen via de USB-C port?
Geen idee hoe lang de kabel is, maar die van de Xbox One X was alleszins wel lang genoeg om mee te gamen terwijl de controller aan 't opladen was.
[ Voor 5% gewijzigd door shyheim op 05-11-2020 13:49 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Panasonic Eneloops en Ikea's Ladda staan goed aangeschreven. Zelf heb ik bij de 360 altijd gebruik gemaakt van gewone oplaadbare Duracell batterijen met een oplader onder mijn stoel/bank.CerandoX.nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:45:
Met de XB1 heb ik besloten om een Play&Charge kit uit te proberen en de originele die ik in 2013 met de launch van de XB1 heb gekocht doet nog steeds dienst in mijn Elite controller. De USB kabel die erbij zat was zo'n 2.5m.
Met geen van beide opties ga je fout
[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 05-11-2020 13:53 ]
Nouja het is waarschijnlijk precies zoals je het je voor kan stellen. Je doet de doos open en ziet eerst een hoop plastic vervolgens papier met waarschuwingen die je nooit zal lezen misschien wat promotie kaartjes van het een of ander en een handleiding, vervolgens wat kabels en een stekker en daarnaast of eronder de console zelf.Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:47:
[...]
Same here! Ik heb nul unboxing filmpjes gekeken. Ik ben zo benieuwd en wil het helemaal zelf beleven.
Hier al vaker gezegd: zelf een enorm tevreden gebruiken van die sterkste Ikea oplaadbare batterijen. Die gaan zo gigantisch lang mee, het verbaast me iedere keer weer. Opladen is ook zo gepiept. Maarrrr, daarvoor moet je wel steeds de batterijen uit de controler halen.
Toch zal het een tantrische ervaring worden.Kaasje123 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:56:
[...]
Nouja het is waarschijnlijk precies zoals je het je voor kan stellen. Je doet de doos open en ziet eerst een hoop plastic vervolgens papier met waarschuwingen die je nooit zal lezen misschien wat promotie kaartjes van het een of ander en een handleiding, vervolgens wat kabels en een stekker en daarnaast of eronder de console zelf.
[Multi] Algemeen Headset TopicSlux schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:00:
Weet iemand wat de beste headset/mic is voor de XSX ?
Kaasje123 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:56:
[...]
Nouja het is waarschijnlijk precies zoals je het je voor kan stellen. Je doet de doos open en ziet eerst een hoop plastic vervolgens papier met waarschuwingen die je nooit zal lezen misschien wat promotie kaartjes van het een of ander en een handleiding, vervolgens wat kabels en een stekker en daarnaast of eronder de console zelf.
Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:59:
[...]
Toch zal het een tantrische ervaring worden.
Geen idee wat ik mij daar bij moest voorstellen, maar na even Googlen ben ik inmiddels op weg naar India om mijn Yogi te gaan bezoeken.Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:59:
[...]
Toch zal het een tantrische ervaring worden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat is nogal een brede vraag, vind je niet?Slux schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:00:
Weet iemand wat de beste headset/mic is voor de XSX ?
Ik ben zelf overigens erg onder de indruk van de tests van Ratings.com -> zie bijvoorbeeld hier.
Denk aan iemand die zijn ogen maar half open heeft en een soort kreunend geluid maakt terwijl hij de doos openmaakt.Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:02:
[...]
Geen idee wat ik mij daar bij moest voorstellen, maar na even Googlen ben ik inmiddels op weg naar India om mijn Yogi te gaan bezoeken.
Goed, bij iedere foto die straks geplaatst wordt van mensen die hun XSX hebben ontvangen ga ik dus dat beeld zien. BedanktJasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:04:
[...]
Denk aan iemand die zijn ogen maar half open heeft en een soort kreunend geluid maakt terwijl hij de doos openmaakt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
quorumz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:33:
[...]
zie ook https://tweakers.net/nieu...-op-next-genconsoles.html
Immortals Fenyx Rising: 4k@60 (series x)
valhalla: 4k@60 (series x)
ThanksRossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:36:
[...]
Ik dacht een paar dagen geleden een tweet van Ubisoft gezien te hebben waarin ze aangaven dat AC Valhalla idd echt native 4k/60 op de XSX draaien, als enige console. Maar ik kan de tweet nu even niet vinden...
Wom schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:06:
[...]
Goed, bij iedere foto die straks geplaatst wordt van mensen die hun XSX hebben ontvangen ga ik dus dat beeld zien. Bedankt

Zoiets dus
Laatst ook gebruikt voor mijn dochter; die zit voorlopig wel goed. Ik moet eind 2021 eens kijken wat de prijzen dan doenVagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:14:
Zenuwslopend proces, maar 3 jaar Gold naar Ultimate omgezet met dank van dit draad.
Er zijn er toch maar een paar die werken met de xbox ? Ik had een Logitech G935 maar die werkte echt voor geen meter met de xboxRossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:04:
[...]
Dat is nogal een brede vraag, vind je niet?![]()
Ik ben zelf overigens erg onder de indruk van de tests van Ratings.com -> zie bijvoorbeeld hier.
Zojuist mijn internet snelheid verhoogd van 100/10 naar 250/25 bij Ziggo voor 8,50 EUR p/m meer waarvan de eerste 6 maanden gratis.
Scheelt toch weer een paar minuten bij het downloaden van nieuwe spellen
Een hogere bandbreedt is niet alles, je bent ook afhankelijk van de uploadsnelheid van de server...Torgo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:21:
Zojuist mijn internet snelheid verhoogd van 100/10 naar 250/25 bij Ziggo voor 8,50 EUR p/m meer waarvan de eerste 6 maanden gratis.Scheelt toch weer een paar minuten bij het downloaden van nieuwe spellen
Ik heb Ziggo 500/40 maar m'n Xbox One X kwam nooit hoger dan 300Mbit.Torgo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:21:
Zojuist mijn internet snelheid verhoogd van 100/10 naar 250/25 bij Ziggo voor 8,50 EUR p/m meer waarvan de eerste 6 maanden gratis.Scheelt toch weer een paar minuten bij het downloaden van nieuwe spellen
Benieuwd hoe de Series X gaat performen.
@Caayn @Radko
Thanks! Ja de Ladda had ik ook gezien, maar er zit hier geen Ikea in de buurt en ze hebben online bestellingen nog niet onder de knie daar, de verzendkosten zijn idioot duur.
Thanks! Ja de Ladda had ik ook gezien, maar er zit hier geen Ikea in de buurt en ze hebben online bestellingen nog niet onder de knie daar, de verzendkosten zijn idioot duur.
Nee dat kan niet, de Play & Charge it connect via andere connectoren dan de batterijen. Heb wel gekeken of ik daar ergens een shell van kan vinden waar je batterijen in kan doen. Want de Eneloop batterijen gaan veel langer mee.shyheim schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:48:
[...]
Zelf gewoon de Play & Charge kit gekocht via Microsoft-store zelf. Gewoon USB-C kabeltje inpluggen, is toch nog net iets minder gedoe![]()
edit: of kunnen die Eneloops ook gewoon opladen via de USB-C port?
Geen idee hoe lang de kabel is, maar die van de Xbox One X was alleszins wel lang genoeg om mee te gamen terwijl de controller aan 't opladen was.
Probeer ook eens Subnautica, zit ook in de gamepass. ik moest er wel heel erg inkomen, eerste paar (1-4) uren was ik een beetje lost en wist ik niet zo goed wat ik moest doen en hoe alles werkte maar daarna werd het erg leuk, ben er nu bijna klaar mee met m'n eerste playthroughJasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:37:
[...]
Same here. Dan past NMS inderdaad prima in jouw straatje!
yep. Als ik op mijn xbox in Edge een speedtest uitvoer haal ik wel de maximale snelheid van m'n provider. Maar een update van fortnite binnen halen gaat 10x zo langzaam...Springbokkie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:23:
[...]
Een hogere bandbreedt is niet alles, je bent ook afhankelijk van de uploadsnelheid van de server...
Ze zullen toch wel een flink Content Delivery Network hebben en de statische update content distribueren zodat dit schaalt.Joosty10 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:30:
[...]
yep. Als ik op mijn xbox in Edge een speedtest uitvoer haal ik wel de maximale snelheid van m'n provider. Maar een update van fortnite binnen halen gaat 10x zo langzaam...
Nou is een update binnen halen 5 minuten nadat hij uitkomt natuurlijk een ander verhaal maar als ik dinsdag mijn XSX aanzet en ga downloaden dan zijn er slechts een paar anderen die ook toevallig een nieuwe XBOX hebben en gaan downloaden. Als dat al contentie/congestie creëert dan zijn ze wel erg amateuristisch bezig.
Ik verwacht toch drukte op het netwerk op die dag hoor. Natuurlijk ook allemaal dezelfde games downloaden. En vergeet ook de OS day one patch niet.Torgo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:34:
[...]
Ze zullen toch wel een flink Content Delivery Network hebben en de statische update content distribueren zodat dit schaalt.
Nou is een update binnen halen 5 minuten nadat hij uitkomt natuurlijk een ander verhaal maar als ik dinsdag mijn XSX aanzet en ga downloaden dan zijn er slechts een paar anderen die ook toevallig een nieuwe XBOX hebben en gaan downloaden. Als dat al contentie/congestie creëert dan zijn ze wel erg amateuristisch bezig.
Ik ben geen techneut, dus ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben sinds een maand of 4 van 250/25 naar 500/40 gegaan en merk niet heel veel verschil bij het binnenhalen van updates, vandaar. Maar goed, elke minuut minder wachten en meer games is meegenomen..Torgo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:34:
[...]
Ze zullen toch wel een flink Content Delivery Network hebben en de statische update content distribueren zodat dit schaalt.
Bijna 15:00...
Verwacht je nog iets "nieuws" in de reviews te lezen dan?Rossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:52:
Bijna 15:00...
Mij maakt het vrij weinig uit.. hecht nooit zo heel veel waarde aan reviews.
Ik annuleer er m'n bestelling echt niet door.
Gewoon meer voorpret
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Play & Charge kit er bij bestelt, wist even niet dat je anders gewoon batterijen moest gebruiken
Netwerk wordt uiteraard gethrottled. Belangrijkste is denk ik het hebben van een stabiele verbinding. Met mijn 100/100 glasverbinding haal ik regelmatig een hogere constante dan de kabel verbindingen van maten die respectievelijk met een 100/10 en 225/25 verbinding zijn aangesloten.
En zorg dat je bekabeld aangesloten bent!
En zorg dat je bekabeld aangesloten bent!
reviews: Xbox Series X - Krachtig, stil en lekker compact
En we zijn los
En we zijn los
[ Voor 6% gewijzigd door Mavel 128 op 05-11-2020 15:00 ]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Edit: verkeerde topic, mea culpa
[ Voor 90% gewijzigd door Notna op 05-11-2020 15:04 ]
Digital Foundry review
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-xbox-series-x-console-review
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-xbox-series-x-console-review
[ Voor 6% gewijzigd door drakiesoft op 05-11-2020 15:01 ]
Power Unlimited: Een VETTE console zonder games!
Edit: Denk dat hun titel een beeeeetje kort door de bocht is, aangezien er in feite gigantisch veel games er voor zijn. Maar ik neem aan dat ze vooral first-party exclusives bedoelen
Edit: Denk dat hun titel een beeeeetje kort door de bocht is, aangezien er in feite gigantisch veel games er voor zijn. Maar ik neem aan dat ze vooral first-party exclusives bedoelen
[ Voor 46% gewijzigd door Vagax op 05-11-2020 15:15 ]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Xbox Live: Miesjh NL
Heb 3 geschreven reviews er bij gepakt en tot zo ver komt eigenlijk een beetje neer dat het een technisch wonder is maar dat de games simpelweg vrijwel compleet ontbreken. Maar dat het zichzelf later zeker kan terugwinnen.
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door Xgar op 05-11-2020 15:05 ]
Eigenlijk alles wat iedereen al wist dus. De console is top, maar er zijn geen games.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Resetera topics:
Series X Reviews: https://www.resetera.com/...s-x-review-thread.319549/
Series S Reviews: https://www.resetera.com/...-series-s-reviews.319540/
Series X Reviews: https://www.resetera.com/...s-x-review-thread.319549/
Series S Reviews: https://www.resetera.com/...-series-s-reviews.319540/
Jammer.
Niet gewijzigd dus.The notion of a powerful 4K console delivering a 1080p interface - often replete with low resolution game art in iconography and the Xbox Store - doesn't exactly give the impression of a premium experience either. This is function over form, with Microsoft opting to reduce the system footprint in terms of RAM allocation as much as possible, to give as much system resource as possible to game-makers.
Je bedoelt exclusieve 1st party games, er is genoeg aanbod van 3rd parties naar mijn mening, evenals series x opgewaardeerde games van de huidige gen.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:06:
Eigenlijk alles wat iedereen al wist dus. De console is top, maar er zijn geen games.
Geen echte next-gen launchtitels dan... Niks dat een console launch waardig is imho.Xgar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:09:
[...]
Je bedoelt exclusieve 1st party games, er is genoeg aanbod van 3rd parties naar mijn mening, evenals series x opgewaardeerde games van de huidige gen.
Iemand al gespot hoeveel GB er vrij is op de Series X?
Nice. 
Next up, variable refresh rate is potentially a game changer. This required a beta firmware update for the CX that'll roll out soon for consumers, but the bottom line is that for games targeting 60fps that don't quite hit their performance target, VRR smooths off the experience to the extent where it's really hard to tell the difference. I saw this in Dirt 5, Sekiro and even Assetto Corsa Competizione - which is some way off a locked 60fps, but still looks consistent in motion in a way that is simply not possible on an older display without the feature. The only HDMI 2.1 feature that didn't work in my tests? That'll be 8K display output, which I tested on a 75-inch LG NANO99. I'm told it is coming in future, and Moon Studios has already announced a 6K-rendered version of Ori and the Will of the Wisps (and an 8K mode as an option would be wonderful - if only for future-proofing).
Dat was al bekend. 820GB.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:10:
[...]
Geen echte next-gen launchtitels dan... Niks dat een console launch waardig is imho.
Iemand al gespot hoeveel GB er vrij is op de Series X?
Oh sorry wist niet dat er een definitief getal al was
Verwijderd
Op mijn C9 heb ik de betreffende firmware afgelopen maandagochtend binnengehaald, gewoon via ota. Volgens mij is die firmware al live, en anders is de uitrol momenteel bezig.Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:10:
Nice.
This required a beta firmware update for the CX that'll roll out soon for consumer
Excuus. 802GB.Phusebox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:11:
[...]
Oh sorry wist niet dat er een definitief getal al was
https://www.tomsguide.com...ealed-and-theres-bad-newsOn paper, the Xbox Series X’s 1TB of SSD space trumps the PS5’s 825GB SSD. But according to people that have had hands-on time with Microsoft’s console, there’s only 802GB of actual usable storage space.
Vraag me af hoe de xsx de issues met VRR en raised blacks handelt...fingers crossed
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Inderdaad, was nog een beetje hoopvol door dit artikel (alweer een tijdje geleden), misschien in de toekomst vooralsnog
Betekent dit dat we eindelijk GTA V laad tijden kunnen zien van de Series X?
[ Voor 12% gewijzigd door Vagax op 05-11-2020 15:18 ]
Forza Horizon 4 4K/60 footage: https://www.gamersyde.com..._x_gameplay-45385_en.html
U vraagt, wij draaien.Vagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:17:
Fijn stukje leeswerk van Digital Foundry. Gewoon eerlijk en straight: "I love the hardware in terms of what I can potentially experience with it and the expert implementation of many of its forward-looking features - but a console is defined by its games, and in that sense, I still feel that I barely know the machine at all."
Eigenlijk wisten we dit allemaal al en vind ik het dikke prima op dit moment. De laatste Gears 5 video van DF ook gezien op de tv in de woonkamer en dat was volle bak genieten, dan nog beetje Forza, Destiny en wat old school multiplayer met de nieuwe 'ouwe lullen' op Discord en ik kom de donkere dagen wel door volgens mij
Eigenlijk wisten we dit allemaal al en vind ik het dikke prima op dit moment. De laatste Gears 5 video van DF ook gezien op de tv in de woonkamer en dat was volle bak genieten, dan nog beetje Forza, Destiny en wat old school multiplayer met de nieuwe 'ouwe lullen' op Discord en ik kom de donkere dagen wel door volgens mij
Die zijn al meer dan een week bekendVagax schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:17:
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2020 15:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nadeel is dat Microsoft een poort gebruikt met een nieuwe vormfactor en dat heeft invloed op de prijs. De kaart die wij konden uitproberen is met een prijskaartje van 250 euro beduidend duurder dan andere ssd's van 1TB, die al voor 130 euro te koop zijn.
Dit stukje in de review vind ik niet echt een eerlijke opmerking, volgens mij krijg je voor 130 euro geen ssd die gelijk aan de snelheid is aan de interne.
Edit, ff het stukje uit de review cursief gezet, leest wat makkelijker.
Edit 2: Review is aangepast, mijn opmerking is dan ook niet meer van toepassing.
Dit stukje in de review vind ik niet echt een eerlijke opmerking, volgens mij krijg je voor 130 euro geen ssd die gelijk aan de snelheid is aan de interne.
Edit, ff het stukje uit de review cursief gezet, leest wat makkelijker.
Edit 2: Review is aangepast, mijn opmerking is dan ook niet meer van toepassing.
[ Voor 17% gewijzigd door Xgar op 05-11-2020 16:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden