Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.536 views

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-12 19:23

Licko

ZVDK

Zou mooi zijn als die 'do a kickflip' zou slaan op Skate 4 :9
(Maar het zal wel Skate 3 zijn helaas)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:13
sohus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:23:
[...]

Lijkt me November 19. "Use the Force" en geloof ik ook precies 12 maanden na release van Jedi Fallen Order, wat voor hun flagship titels gebruikelijk is qua beschikbaarheid op EA Play.
Announcement op de 8e, OMG, en idd beschikbaar in GamePass op de 19e. Zou wel mooi zijn d:)b

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-12 13:46
wjsiebes schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:45:
Om terug te komen op de bestelling van Dirt 5 via topgear. Ik had vanochtend nog geen reactie. Topgear gebeld. Konden de bestelling niet terugvinden. Moest een bewijs van betaling naar ze mailen. Dan gedaan maar nog niks gehoord. Vrouw aan de telefoon gaf aan dat ze proberen binnen 2 weken het spel te versturen. Ik denk dus niet dat je hem ontvangt op dag van uitkomst.
Kom hier ook nog even op terug. Had deze donderdag besteld en heb vandaag mijn factuur binnengekregen.
In de week van 26 november zou het eerste topgear exemplaar geleverd worden. Ik vermoed dat de game dan meegeleverd wordt. Er is voor mij sowieso geen haast bij.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-12 01:34

Vagax

Hehe

Zijn er mensen hier die Microsoft Rewards gebruiken? Ik zag dat mijn account suspended was en stuurde een mail naar support er over maar ze hebben mijn account opnieuw geactiveerd en 500 punten er op gezet.

Is het het waard om je er een beetje in te verdiepen? Je kan bijv. GP Ultimate er mee halen of aan Xbox lotterijen mee doen

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 16:58
Vagax schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:39:
Zijn er mensen hier die Microsoft Rewards gebruiken? Ik zag dat mijn account suspended was en stuurde een mail naar support er over maar ze hebben mijn account opnieuw geactiveerd en 500 punten er op gezet.

Is het het waard om je er een beetje in te verdiepen? Je kan bijv. GP Ultimate er mee halen of aan Xbox lotterijen mee doen
Gebruik het zelf niet, maar kwam laatst deze tegen: https://www.reddit.com/r/MicrosoftRewards/

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Als je zo nu en dan wat koopt in de Xbox/Windows Store of via microsoftstore.nl dan kan het best lucratief zijn om er gebruik van te maken, het werkt toch nagenoeg automatisch. De daily/weekly/etc "quests" doe ik overigens niet, dat vind ik zelf de moeite niet waard. Al mijn punten zijn dan ook nagenoeg verzameld met aankopen.

Ik heb er in het verleden een €1000,- tegoedbon* gewonnen via de loterij waarmee ik vervolgens een Surface Book 2 gekocht heb waardoor ik nu weer enorm veel punten heb :9B

*Je krijgt een tegoedbon met de waarde van het gewonnen product.

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 03-11-2020 10:48 ]

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Hier nog mensen met ervaring met de Dolby Access of DTS Sound Unbound apps?

Ik speel meestal met headphones en het lijkt me wat toevoegen maar wat is het verschil tussen de 2 apps, zijn beide 1x kopen en op Xbox en PC gebruiken? En zijn ze qua games die het ondersteunen gelijk (gezien het Windows Spatial audio framework benut)?

• Vagax

Vagax

Hehe

Caayn schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:46:
[...]
Als je zo nu en dan wat koopt in de Xbox/Windows Store of via microsoftstore.nl dan kan het best lucratief zijn om er gebruik van te maken, het werkt toch nagenoeg automatisch. De daily/weekly/etc "quests" doe ik overigens niet, dat vind ik zelf de moeite niet waard. Al mijn punten zijn dan ook nagenoeg verzameld met aankopen.

Ik heb er in het verleden een €1000,- tegoedbon* gewonnen via de loterij waarmee ik vervolgens een Surface Book 2 gekocht heb waardoor ik nu weer enorm veel punten heb :9B

*Je krijgt een tegoedbon met de waarde van het gewonnen product.
Fijn om te horen dat de lotterij dus wel redelijk haalbaar zijn, tijd om wat punten te scoren :P

Edit: Op Reddit zie ik mensen die blijkbaar makkelijk 10-20 duizend punten halen in 1 maand, daarma zou je 20 euro aan Microsoft tegoed mee kunnen halen, klinkt bijna te mooi om waar te zijn als dat allemaal zo makkelijk zou kunnen

[ Voor 12% gewijzigd door Vagax op 03-11-2020 10:56 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:20

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Credit card afschrijvingen, leveradressen etc mogen naar --> [XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 09:38

GmR

Microsoft Rewards is een mooie manier om met het spelen van games wat Xbox Live tegoed te verdienen :).
Er waren voor NL gebruikers voorheen vrij weinig puntjes te behalen, maar sinds de Game Pass quests en de Rewards app op de Xbox gaat het een stuk harder.
De kans op winst bij die sweepstakes lijkt vrij klein te zijn. GPU halen kan leuk zijn, maar is via de bekende truc natuurlijk extreem goedkoop, dus imho is inwisselen voor tegoed het meest gunstig.
Zo heb ik dit jaar al een paar tientjes verdient, die mooi gebruikt konden worden voor de Series X preorder (in mijn geval heeft ie dankzij dat tegoed, en goedkope gift cards van Gamivo maar zo'n €270,- gekost :D).

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32
Ik wil me met de xsx juist weer meer op rewards en de gamepass quests gaan richten... Quick resume lijkt me daar een geweldige match voor :9
Vond het op de one x vervelend worden deels vanwege het steeds opnieuw starten van games.

Gamertag: FinrazielNL

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 15:19
Vergelijkingsfilmpje Series X RTX 3080.
Blijft Youtube capture, dus nog even DF afwachten.
Beide zien er goed uit overigens.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-12 19:10
drakiesoft schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:47:

[YouTube: Watch Dogs Legion Xbox Series X vs RTX 3080 Ray Tracing 4K Early Graphics Comparison]
Jammer dat ze niet ook een vergelijking maken met de Xbox One X, dat vergelijkt iets beter met wat ik krijg :)
Zie zo direct niet een verschil tussen de XSX en RTX.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Hebben jullie een idee hoe het update van Xbox One naar Xbox Series X zal werken voor videogames?

Ik zit namelijk met het probleem dat ik bij mijn internet provider met een limiet ziet van 150GB voor downloads. Vanavond zal ik al een grote Apex Legends Seizoen 7 download moeten doen, dus het zou mij niet verbazen als ik tegen dinsdag 10 november nog maar 100GB beschikbaar heb.

Wat ik dacht te doen was mijn games over te zetten van mijn Xbox One op een externe harde schijf, en ze 10 november over te zetten op mijn Xbox Series X. Met de hoop dat de Xbox Series X de game zal update, en dus veel minder moet downloaden. Maar gaat dit ook zo werken? Of ben ik er aan voor de moeite en zal ik gewoon wat extra download limiet ruimte moeten kopen?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

Phydomir

Dennis

Dat zou moeten werken. Als je ze op die schijf laat staan dan zal hij gewoon in backwardscompatability mode werken en zal hij volgens mij geeneens een patch moeten downloaden. Hoe groot de patches zijn die straks wel voor Series X optimized moet gaan zorgen weet nog niemand precies.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
X-Fighter schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:07:
Hebben jullie een idee hoe het update van Xbox One naar Xbox Series X zal werken voor videogames?

Ik zit namelijk met het probleem dat ik bij mijn internet provider met een limiet ziet van 150GB voor downloads. Vanavond zal ik al een grote Apex Legends Seizoen 7 download moeten doen, dus het zou mij niet verbazen als ik tegen dinsdag 10 november nog maar 100GB beschikbaar heb.

Wat ik dacht te doen was mijn games over te zetten van mijn Xbox One op een externe harde schijf, en ze 10 november over te zetten op mijn Xbox Series X. Met de hoop dat de Xbox Series X de game zal update, en dus veel minder moet downloaden. Maar gaat dit ook zo werken? Of ben ik er aan voor de moeite en zal ik gewoon wat extra download limiet ruimte moeten kopen?
Huh, had er geen idee van dat dit soort abonnementen met een limiet überhaupt hier bestonden

• X-Fighter
Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:21:
[...]

Huh, had er geen idee van dat dit soort abonnementen met een limiet überhaupt hier bestonden
Basic Internet van Telenet in Belgie.

• Nogne
  • Laatst online: 12:38

Nogne

>.<

Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:21:
[...]

In Nederland zie je dit soort abonnementen niet, tenzij het over een 4G verbinding gaat.

PS/XBL: Nogne

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-12 23:41
X-Fighter schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:07:

Zelf nog geen ervaring mee maar van wat ik gelezen heb kun je ook via je interne netwerk games overzetten van je oude console naar je nieuwe.

Scheelt weer rommelen met een externe disk.

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-12 02:39
X-Fighter schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:22:
[...]

Basic Internet van Telenet in Belgie.
Ja dat bestaat nog, maar mijn provider heeft mijn downloadlimiet (500gb) afgeschaft tot ergens in december. Wegens lockdownregels.

Misschien dat telenet hetzelfde ook nog gaat doorvoeren?

• X-Fighter
RenegadexRIPxx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:30:
[...]

Ja dat bestaat nog, maar mijn provider heeft mijn downloadlimiet (500gb) afgeschaft tot ergens in december. Wegens lockdownregels.

Misschien dat telenet hetzelfde ook nog gaat doorvoeren?
Hebben ze bij mijn weten vorige keer niet gedaan, dus ik verwacht het nu ook wel niet. Maar we zullen wel zien. Ik verwacht ik door Smart Delivery enkel de nodige assets zal downloaden, en anders koop ik wel wat limiet bij.

Verwijderd

150GB, dat haal je al als je een beetje Netflix kijkt in de maand. Het is geen 2003 meer? Misschien niet een idee om over te stappen op een andere provider?

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12 08:12
Verwijderd schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:35:
150GB, dat haal je al als je een beetje Netflix kijkt in de maand. Het is geen 2003 meer? Misschien niet een idee om over te stappen op een andere provider?
Hij moet niet overstappen op een andere provider maar gewoon meer betalen, het is niet TN hun schuld als jij Basic neemt en dat het limiet dan niet over elkaar komt met je gebruikspatroon.

Voor de prijs die hij nu betaald vind je op geen enkele plaats in Belgie limitloos dus kan je even goed een duurdere formule bij je huidige ISP nemen.

• RenegadexRIPxx
Katmi schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:42:
[...]

Hij moet niet overstappen op een andere provider maar gewoon meer betalen, het is niet TN hun schuld als jij Basic neemt en dat het limiet dan niet over elkaar komt met je gebruikspatroon.

Voor de prijs die hij nu betaald vind je op geen enkele plaats in Belgie limitloos dus kan je even goed een duurdere formule bij je huidige ISP nemen.
Voor 35€ heb ik limietloos internet in belgië (https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html?)

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12 08:12
Als je geen 2km van de telefoon node in je straat woont want anders haal je nog geen 5Mbps met VDSL ( ik zit zelf bij Proximus dus ik ken de pain, maar gelukkig staat die ''mushroom'' hier net aan de overkant van de straat dus ik haal 100 down en 20 up )

Bij Telenet of Orange zal je altijd je snelheid hitten.

• RenegadexRIPxx
Katmi schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:53:
[...]

Als je geen 2km van de telefoon node in je straat woont want anders haal je nog geen 5Mbps met VDSL ( ik zit zelf bij Proximus dus ik ken de pain, maar gelukkig staat die ''mushroom'' hier net aan de overkant van de straat dus ik haal 100 down en 20 up )

Bij Telenet of Orange zal je altijd je snelheid hitten.
Draaide dan ook over limietloos hé :p.
Orange is in basis ook limietloos, maar ze verplichten u wel naar een combinatie van internet + mobiel of internet + digitale TV + mobiel. Maar als je het houdt met internet met mobiel ben je in principe ook gedekt met 44€ (goedkoopste abonnement) - https://www.orange.be/nl/...lant?TP=AX_00_00_00_00_00
Telenet blijft een dure vogel.

maar bon, beetje offtopic eigenlijk.

• X-Fighter
Katmi schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:42:
[...]

Die limiet wordt enkel overschreden bij een maand zoals nu, waarbij ik plots 5 games moet downloaden. In elk ander geval kom ik makkelijk toe met die 150GB, anders zou ik inderdaad gewoon een duurder abonnement nemen.

We zullen zien wat het geeft op release dag zelf. Alvast goed om te weten dat ik de games kan overzetten van mijn oude Xbox One naar de Xbox Series X via het lokaal netwerk, en hopelijk werkt Smart Delivery dan zoals geadverteerd. Dan zal er wel geen probleem zijn.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:59
Parijs wordt klaargestoomd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfK-zv-BQ8lSJrvEz9SBcGFvU60=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YembKqi6bAnscXm5Md2jaAvW.jpg?f=user_large

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:40
drakiesoft schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:47:

[YouTube: Watch Dogs Legion Xbox Series X vs RTX 3080 Ray Tracing 4K Early Graphics Comparison]
Ik heb het vergelijkingsfilmpje bekeken en met de door jouw benoemde slagen om de arm in het achterhoofd is het echt zoeken naar de verschillen. Ziet er top uit.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
sohus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:22:
Ik lees ook enorm veel geruchten dat Sony de PS5 een week eerder gaat uitbrengen in Europa vanwege onzekerheid omtrent lockdowns in allerlei landen en wellicht dat Microsoft dan ook direct zijn orders vrij gaat geven. Even in de gaten houden dus.
Mag ik vragen waar jij deze geruchten hebt gelezen?

Als de geruchten kloppen dan zou dat echt wel een chaos worden.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-12 09:46
Hoe gaan jullie eigenlijk je data van je Xbox one overzetten naar de nieuwe console?

Ik lees over een netwerktransfer of het aanhangen van een losse harde schijf.

Het gaat mij persoonlijk eigenlijk alleen om mijn instellingen en Savegames. (spellen opnieuw downloaden is geen probleem) Dat ging toch via de Cloud ofzo?

• Caayn
  • Niet online
Mick3112 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:05:
Hoe gaan jullie eigenlijk je data van je Xbox one overzetten naar de nieuwe console?

Het gaat mij persoonlijk eigenlijk alleen om mijn instellingen en Savegames. (spellen opnieuw downloaden is geen probleem) Dat ging toch via de Cloud ofzo?
Saves games worden volledige automatisch gesynchroniseerd op elke Xbox waar jij op inlogt. Ook als je geen Xbox Live Gold abonnement hebt. Daar hoef jij je dus geen zorgen om te maken :)

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:41

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Met die lopende timer durf ik dit topic bijna niet meer aan te klikken. De tijd gaat gevoelsmatig hierdoor nog langzamer :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51

Ik heb al onze Xbox One X spellen al op een harde schijf gezet. Die doe ik er bij de series X gewoon weer in. En dan kijk ik nog wel welke games ik op die SSD wil hebben; rest laat ik lekker op de harde schijf staan. Die uitbreiding SSD zie ik mezelf ook nog wel een keer halen, maar niet bij launch al.

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12 22:52
Ik gooi alles over via network transfer naar de SSD zodat hij direct vol zit, en dan ga ik langzaam ruimte maken voor next gen games, door af en iets wat ik niet vaak meer speel te verwijderen.

• PepieNL
Dan zit ik aardig te klootviolen hier, in parijs wordt er hard doorgewerkt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dOP94omqAjF1RaRzbkXlm77w4A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EMkVHq99J7m4TRkODCMvcrhK.jpg?f=user_large

• Caayn
  • Niet online
Kijk je dan de hele dag tegen zo'n toren aan :+

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-12 19:10

Ik heb de games sowieso alleen op externe disken staan (1x 2TB SSD en 1x 2TB HDD), dus dat is gewoon ompluggen. Alleen de apps staan op de interne disk. Zo had die disc verder niets te doen dan continue recording (5sec 4k geloof ik), de apps en OS spul.
Savegames staan in de cloud, dus die komen wel terug via cloud synchronisatie. Duurt paar seconde de 1ste keer starten, maar is ook nauwelijks merkbaar vermoed ik op de Series X :)

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 16:57

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Alles staat bij mij op een externe 2 TB HDD. Die gaat straks aan de XSX en van daaruit verplaats ik de games die ik het meest speel naar de extra geheugenmodule.

Heb vanochtend weer beelden van de vernieuwingen aan Anthem gezien. Ben toch wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, zag er goed uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Caayn schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:50:
Kijk je dan de hele dag tegen zo'n toren aan :+
TowerOfPower ;)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Melantrix
  • Laatst online: 16-12 11:20
Lekker Ventje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:21:
Heb vanochtend weer beelden van de vernieuwingen aan Anthem gezien. Ben toch wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, zag er goed uit.
mag ik vragen waar je die hebt gezien? Ik vond de base game al wel vermakelijk (voor zeer korte duur maar het concept is tof) dus ik wil de vernieuwingen wel in de gaten houden voor eventueel de toekomst!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33

Wom

Melantrix schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:36:
[...]

mag ik vragen waar je die hebt gezien? Ik vond de base game al wel vermakelijk (voor zeer korte duur maar het concept is tof) dus ik wil de vernieuwingen wel in de gaten houden voor eventueel de toekomst!
Stel die game game komt in EA Play, dan wordt de potentiele doelgroep wel plots een flink stuk groter. Als ze dan de nodige verbeterigen kunnen toevoegen, kan er eventueel iets met de potentie gedaan worden.

Maar ik ken de game niet goed genoeg verder. Maar via GamePass kun je wel een groot publiek bereiken. Iets wat misschien handig is met een toch wat 'besmette' titel.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
In het kader van 'het komt nu wel heel dicht bij' , bol.com heeft een nieuwe humoristische manier van communiceren gevonden. Ik kan het wel waarderen :) ....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ce0z5ZPymHn9Toiq2xZ7e-cwfQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XeuGnCkqel9yLsr46tHst81P.jpg?f=fotoalbum_large

• drakiesoft
Caayn schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:06:
[...]
Saves games worden volledige automatisch gesynchroniseerd op elke Xbox waar jij op inlogt. Ook als je geen Xbox Live Gold abonnement hebt. Daar hoef jij je dus geen zorgen om te maken :)
Dat zeg je nou wel, maar de Minecraft savegames worden lokaal opgeslagen.

• Wom

Wom

Duidelijk dat The Coaltion een constante FPS boven resolutie heeft gekozen. Denk dat we toch vaker dynamische resoluties gaan zien. Toch zeker met de huidige cross-gen games.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5l5oVLy1ev5bx2Ps2-f296C1LP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m4n4frU07noz4liQ3m2nwCGO.png?f=fotoalbum_large

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Wom schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:01:
[...]

Duidelijk dat The Coaltion een constante FPS boven resolutie hebben gekozen. Denk dat we toch vaker dynamische resoluties gaan zien. Toch zeker met de huidige cross-gen games.

[Afbeelding]
Liever dynamisch en 60fps dan full 4k. Iedereen schreeuwt altijd wel dat ze dat kunnen zien, maar ik denk dat zodra je de game speelt en midden in de actie zit je dat gauw over het hoofd ziet hoor dat die ene seconde een wat lagere resoluties was.

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12 12:43
Vooral omdat deze game niet gemaakt is voor de Series. Ik denk dat we pas over 1,5 tot 2 jaar iets kunnen zeggen hoe het echt gaat worden :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-12 22:08
[...]

Duidelijk dat The Coaltion een constante FPS boven resolutie heeft gekozen. Denk dat we toch vaker dynamische resoluties gaan zien. Toch zeker met de huidige cross-gen games.

[Afbeelding]
Waarbij ik er vanuit ga dat die 1080p voor de 120fps modus geldt? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• sohus
[...]

[Afbeelding]
Op basis van PC prestatie is native 4k60 gewoon niet realistisch op de nieuwe consoles in AAA games. Tuurlijk, er is meer optimalisatie en de velocity architecture als standaard helpen de performance, maar voor goede 4K performance heb je gewoon een RTX3070/80/90 nodig of een RTX 2080 Ti. Die laatste is waar de nieuwe consoles bij in de buurt komen, maar niet helemaal en tevens lagere CPU clocks.

Ik heb zelf nog een 1080p TV en ik vind het ergens wel mooi, want op die resolutie gaan de nieuwe consoles kei hard leveren met 60fps en waarschijnlijk zelfs met ray-tracing. Het is puur HDR waar ik nog een upgrade naar een 4K televisie voor overweeg, want 1080p lijkt de resolutie waarop je altijd maximale performance gaat krijgen deze generatie en dat vind ik belangrijker dan puur resolutie.

• Vagax

Vagax

Hehe

Zat rond te kijken naar games en het valt me op dat ik het nog zelf vrij verwarrend vind hoe ze de hoesjes gemaakt hebben.

Bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/55ef0e29e4b099e22cdc9eea/1594919207651-TDIK45T4P0YSRIK0RJCL/ke17ZwdGBToddI8pDm48kIUgqhCfzt0i_8zy-CNU0KgUqsxRUqqbr1mOJYKfIPR7LoDQ9mXPOjoJoqy81S2I8PaoYXhp6HxIwZIk7-Mi3Tsic-L2IOPH3Dwrhl-Ne3Z2GIDVrWKuRsAEvPqQlgLwiQlWBlHXL7oFWVOB66uFXkIm_AaHWq01a8yFgqe9oqFs/wdl.jpg

Dit is dan nog een smart delivery titel, die dus op One en Series werkt maar ik gok dat straks het enige verschil tussen een One of Series titel, de zwarte balk links is waar staat of het een Xbox One of Xbox Series titel is. Is er al een voorbeeld van een hoesje die alleen op de Series X uitkomt?

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 03-11-2020 16:09 ]

• sohus
Rossi46 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:07:
[...]

Nee de campaign mode. 1080p is de laagste resoltie die in het ergste scenario wordt geleverd, wat blijkbaar niet veel voorkomt vergelijken met de One X.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 16:57

Miesjh

squizur schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:03:
Vooral omdat deze game niet gemaakt is voor de Series. Ik denk dat we pas over 1,5 tot 2 jaar iets kunnen zeggen hoe het echt gaat worden :)
Dit werd idd benadrukt. Maakt niet gebruikt van de Velocity Architecture.

• Rossi46
sohus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:08:
[...]

Nee de campaign mode. 1080p is de laagste resoltie die in het ergste scenario wordt geleverd, wat blijkbaar niet veel voorkomt vergelijken met de One X.
1080p met 60fps is toch eigenlijk bijna mogelijk op de XSX, zou je zeggen... Of ze hebben en grafisch dermate zwaar gemaakt natuurlijk.

Naja, we zien het wel :)

• Wom

Wom

Rossi46 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:07:
[...]

In de video komt naar voren dat ze op een zeer beperkt aantal momenten 1080p hebben gezien. Maar was te verwaarlozen. Gemiddelde resolutie lag in de 1600p regio als ik het goed begrepen heb.

Grootste winst is de VRS/VRR schijnbaar. Latency is nog beter dan voorheen en de game loopt heel 'smooth'. Er is nog een kleine bug rond de stabiele 60FPS zijn, maar die is inmiddels verholpen aldus de ontwikkelaar.

De 120hz/1080p modus is rocksolid.

• Steven030
Vagax schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:08:
Zat rond te kijken naar games en het valt me op dat ik het nog zelf vrij verwarrend vind hoe ze de hoesjes gemaakt hebben.

Dit is dan nog een smart delivery titel, die dus op One en Series werkt maar ik gok dat straks het enige verschil tussen een One of Series titel, de zwarte balk links is waar staat of het een Xbox One of Xbox Series titel is. Is er al een voorbeeld van een hoesje die alleen op de Series X uitkomt?
Ik moet zeggen dat ik dit ook wel een beetje jammer vind. Had het wel leuk gevonden als XSX doosjes er anders uitzagen, bijvoorbeeld zwart ipv groen zoals het logo van de Xbox Game Studio's. Geeft toch net extra dat next-gen gevoel en zaait ook minder verwarring. Zelfde geldt trouwens voor de UI. Ik start sinds de laatste update zo min mogelijk mijn One X op om niet gespoiled te worden over de UI, want ik vind het mooi als dat straks helemaal nieuw is op de XSX.

Maar er is nog hoop, er is nog geen fysieke game te koop die exclusief is voor next-gen

• Vagax

Vagax

Hehe

AMD has an answer to DLSS, DirectML Super Resolution

Zo te zien krijgt Xbox misschien ook wel een oplossing zoals Nvidia's DLSS, zou echt top zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWutMSUDS3sB8p_KbTZZFYFXuE8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b5EgIhTCJiOjTiCUCgVfMiQK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Vagax op 03-11-2020 16:21 ]

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

[...]

[Afbeelding]
Dit valt ontzettend tegen moet ik zeggen.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

CerandoX.nl schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:20:
[...]

Heb je het hele filmpje wel gezien? Upgrades zien er gruwelijk uit man. Grootste deel van de campaign draait ie op een veel hogere resolutie dan 1080p.

PSN: Geengrenzuh

• DutchOwnage
  • Laatst online: 13:13
Dat vindt ik eerlijk gezegd ook wel. XSX averaged op 1600p. Ondanks dat de visual upgrades er natuurlijk goed uitzien.

[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 03-11-2020 16:24 ]

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

Geengrenzuh schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:22:
[...]

Heb je het hele filmpje wel gezien? Upgrades zien er gruwelijk uit man. Grootste deel van de campaign draait ie op een veel hogere resolutie dan 1080p.
Ja heb het gezien, maar het valt mij nog tegen. Het doet mij zelfs twijfelen om voor een 6800 XT of 6900 XT te gaan.

• Vagax

Vagax

Hehe

[...]

Dit is nog een last-gen game die dus waarschijnlijk niet compleet de hardware van de console nuttigt, en The Coalition heeft liever dat de resolutie naar beneden gaat en jij lekker 60fps - 120fps kan spelen dan dat er eventuele framedrops in voor komen.

• Wom

Wom

[...]

Snap ik, had het ook anders verwacht ergens. Maar als je kijkt naar de beelden, is het de vraag of je het echt gaat merken eerlijk gezegd. Dat is het gevaar altijd met deze Digital Foundry video's, je zit te pixelstaren op een manier die je anders nooit doet.

Het zijn juist zaken als de fraaie belichting, de knappe HDR en de VRS/VRR die de game heel stabiel laat aanvoelen, die het verschil gaan maken. Gok ik althans, want ik heb hem nog niet gespeeld op een XSX.

Zoals hier al aangehaald, veel van de nieuwe technieken worden in Gears 5 nog niet gebruikt. Dat is een gevolg van de cross-gen aanpak vermoed ik.

Maar als je ziet hoeveel meer detail er in de textures zit, is het wel knap hoe de game er an sich uit ziet hoor. In de video hoor je ook het verhaal dat door de lagere latency de game gewoon veel beter speelt. Zeker de 120FPS modus schijnt echt overtuigend te zijn voor dergelijke framerates in multiplayer.

Maar dit alles op basis van deze ene video. Kijk hem zelf voor een eigen idee.

• PepieNL

Bijvoorbeeld:
[Afbeelding]

Ik vind het heel verwarrend.
Zeker met Activison die het zo gaat aanpakken (rechts is een versie voor Xbox One/One X die in back compatability mode draait op de Series S/X):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fcr6r8n8HstMBn_2o4sOjelxR-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tr6k8yH76wnN4eWTWKfFS1fe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 03-11-2020 16:33 ]

• drakiesoft
Wom schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:27:
[...]

Snap ik, had het ook anders verwacht ergens. Maar als je kijkt naar de beelden, is het de vraag of je het echt gaat merken eerlijk gezegd. Dat is het gevaar altijd met deze Digital Foundry video's, je zit te pixelstaren op een manier die je anders nooit doet.

Het zijn juist zaken als de fraaie belichting, de knappe HDR en de VRS die de game heel stabiel laat aanvoelen, die het verschil gaan maken. Gok ik althans, want ik heb hem nog niet gespeeld op een XSX.

Zoals hier al aangehaald, veel van de nieuwe technieken worden in Gears 5 nog niet gebruikt. Dat is een gevolg van de cross-gen aanpak vermoed ik.

Maar als je ziet hoeveel meer detail er in de textures zit, is het wel knap hoe de game er an sich uit ziet hoor. In de video hoor je ook het verhaal dat door de lagere latency de game gewoon veel beter speelt. Zeker de 120FPS modus schijnt echt overtuigend te zijn voor dergelijke framerates in multiplayer.

Maar dit alles op basis van deze ene video. Kijk hem zelf voor een eigen idee.
Klopt oude Unreal Engine 4. Er schijnt een nieuwe aan te komen, heet Unreal Engine 5.

• Caayn
  • Niet online
Ziet er uit als een mooie patch voor een bestaande game, goed om te zien dat ze wat VRS issues van Gears Tactics hebben aangepakt in Gears 5. Plus 120fps in multiplayer ziet er aardig stabiel uit _/-\o_

En misschien ook wel één van de onderbelichte features van de Xbox Series X|S: DLI. Gears 5 heeft volgens de grafiek gemiddeld genomen een stuk lagere input latency ten opzichte van de XB1X versie waardoor de game beter aanvoelt bij een gelijke framerate.

• Caayn
  • Niet online
drakiesoft schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:53:
[...]

Dat zeg je nou wel, maar de Minecraft savegames worden lokaal opgeslagen.
Ik heb net een nieuwe wereld gemaakt op mijn XB1X in de woonkamer en deze opgeslagen, vervolgens Minecraft opgestart op mijn andere XB1X en daar stond de nieuwe wereld netjes in mijn lijst met werelden.

• Wom

Wom

Caayn schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:30:
[...]
En misschien ook wel één van de onderbelichte features van de Xbox Series X|S: DLI. Gears 5 heeft volgens de grafiek gemiddeld genomen een stuk lagere input latency ten opzichte van de XB1X versie waardoor de game beter aanvoelt bij een gelijke framerate.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bA3z4_VJWp8cyFPBAHrbViJP-4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KdXmPM7SGRnJSesV4z01S4WP.png?f=fotoalbum_large

Hoeveel LG CX'en zullen er wel niet verkocht worden voor PS5 en XSX consoles? Weer een reden er bij :+

• Tim01
  • Laatst online: 28-11 13:55
PepieNL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:28:
[...]

Zeker met Activison die het zo gaat aanpakken (rechts is een backwards compat. versie):

[Afbeelding]
Haha was ze net aan het opzoeken maar je was mij voor. Als dit zo de hoesjes blijven voor cross platform titels die geen smart delivery ondersteunen verwacht ik veel teleur gestelde kinderen met sinterklaas/kerst :+ Voor ouders die niets met gaming hebben is dit verschil toch totaal niet te zien

• PepieNL
Tim01 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:33:
[...]

Haha was ze net aan het opzoeken maar je was mij voor. Als dit zo de hoesjes blijven voor cross platform titels die geen smart delivery ondersteunen verwacht ik veel teleur gestelde kinderen met sinterklaas/kerst :+ Voor ouders die niets met gaming hebben is dit verschil toch totaal niet te zien
Ja toch.. helemaal handig is het niet.
Goed opletten voorlopig..

• Rossi46
[...]

Zeker met Activison die het zo gaat aanpakken (rechts is een versie voor Xbox One/One X die in back compatability mode draait op de Series S/X):

[Afbeelding]
En dat Series X logo rechtsboven is wordt ook niet structureel gevoerd, volgens mij. Ik heb Controle Ultimate thuis liggen. Die krijgt een Series X upgrade (in dat geval dus geen BC), maar die heeft dat logo niet daar staan. Watch Dogs Legion dan weer wel, die zowel op de Xbox One als op de Xbox Series draait (in laatste geval niet BC maar met eigen versie)

Wie snapt het nog? -O-

EDIT: ik heb nogmaals even naar de hoesjes van Activision gekeken, ze zijn eigenlijk bijna hilarisch :D Dat snapt toch niemand meer. Zeker niet als de ene niet naast de andere ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door Rossi46 op 03-11-2020 16:51 ]

• Caayn
  • Niet online

Bijvoorbeeld:
[Afbeelding]

[...]

Zeker met Activison die het zo gaat aanpakken :

[Afbeelding]
Het kan best verwarrend zijn. Helemaal met Activision die een lekker verwarrende verpakking de markt op gooit.

Waar moet je op letten:
- Xbox Series X games hebben geen "Xbox One" in de groene banner staan maar hebben er simpelweg "Xbox" staan.
- Xbox Series X games hebben een XSX logo in de rechterbovenhoek staan.

Bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yv4HvraLhiSxpdeb6gmI9o7MHQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hUfhZPEfb9QrY6wP6ifXA9ay.png?f=user_large

Oudere games die een Xbox Series X upgrade krijgen zullen uiteraard niet altijd voorzien zijn van de juiste logo's.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 03-11-2020 16:45 ]

• Rossi46

• Caayn
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:46:
[...]

Hoe plaats ik hier mijn eigen foto's? :$ Zal ik hier even een fotootje plaatsen van het doosje van Control Ultimate :+
Ja, maar daar is 505 games ook de publisher van :P

Ik ben bang dat Control Ultimate Edition net tussen wal en schip is geland met betrekking tot de logo's. Het eerste "enhanced/optimized for XSX" logo zag er anders uit maar is na commentaar last minute aangepast naar het huidige logo rechtsbovenin.

Verwijderd

Rossi46 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:55:

Is al gepost... ;) Hoewel, zonder artikel. Laat maar, ik vind 'em alsnog nuttig d:)b
Ja zag het net ik moest 2 pagina's terug scrollen i.p.v. 1, zag "1 hour ago", maar was al om 3u gepost.
Maar goed nu heeft men de artikel dat erbij hoort tot hun beschikking.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Ik heb vandaag watch dogs legion nog gekocht om deze volgende week op mijn nieuwe series x te spelen. Maar misschien een domme vraag maar aangezien hier geen xbox series x op het hoesje staat is deze toch wel gewoon optimalized voor de series x?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPC9IS5KKm-Efia0crb16tbv53Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yyONFQEnEpyQO7HRDHXT8nnS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 03-11-2020 23:17 . Reden: plaatje wat kleiner gemaakt ]

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
airwolf83 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:59:
Ik heb vandaag watch dogs legion nog gekocht om deze volgende week op mijn nieuwe series x te spelen. Maar misschien een domme vraag maar aangezien hier geen xbox series x op het hoesje staat is deze toch wel gewoon optimalized voor de series x?

[Afbeelding]
Ubisoft doet mee aan smart delivery, dus krijg je automatisch de series x versie, zodra je hem op de sxs installeert.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

airwolf83 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:59:

[Afbeelding]
Ja de nieuwe Ubisoft titels vallen onder smart delivery en krijgen een series x update bij launch.
Lekker verwarrend allemaal. De one maar snel uitfaseren dan. :P

PSN: Geengrenzuh

• drakiesoft
Caayn schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:31:
[...]
Ik heb net een nieuwe wereld gemaakt op mijn XB1X in de woonkamer en deze opgeslagen, vervolgens Minecraft opgestart op mijn andere XB1X en daar stond de nieuwe wereld netjes in mijn lijst met werelden.
Je hebt geen realm abo?

• Steven030
Klopt het nou dat support en garantie van een geregistreerde console altijd via Microsoft zelf kan lopen, ongeacht waar je de console gekocht hebt? Dus dat je of je hem nou direct via MS, een fysieke Mediamarkt of Bol.com koopt, je bij een defect gewoon alles direct met Microsoft support af kan handelen. Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:40
Geen ervaring, maar ik zou bij een probleem of defect gewoon contact opnemen met Microsoft, wellicht/waarschijnlijk zullen zij dit rechtstreeks, zonder tussenkomst van de winkelier oplossen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-12 22:19
Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:15:
Klopt het nou dat support en garantie van een geregistreerde console altijd via Microsoft zelf kan lopen, ongeacht waar je de console gekocht hebt? Dus dat je of je hem nou direct via MS, een fysieke Mediamarkt of Bol.com koopt, je bij een defect gewoon alles direct met Microsoft support af kan handelen. Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
Bij de koop van mijn one x bij gamemania werd mij dit inderdaad verteld.

• Caayn
  • Niet online
Nope, ik heb ook een gewone wereld aangemaakt geen realm via een trial of iets dergelijks.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:17
Steven030 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:15:
Fabrieksgarantie sowieso, voor de zaken die daarbuiten vallen, maar wel binnen de wettelijke garantie moet je naar de verkoper. Geen idee wat de issues bij een xbox zoal kunnen zijn en wat wel of niet gecovered is, maar over het algemeen doet MS niet echt moeilijk over garantie op hardware.

• sohus
CerandoX.nl schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:24:
[...]

Ja heb het gezien, maar het valt mij nog tegen. Het doet mij zelfs twijfelen om voor een 6800 XT of 6900 XT te gaan.
Zeker doen als je het absolute beste wil.

Nogmaals, een 499 euro console gaat geen 1500 euro PC verslaan. Gaat gewoon niet gebeuren.

Dus het is of dynamische resolutie met bells & whistles zoals ray tracing.
Of je krijgt een "medium" preset waarbij je wel 4k60 voorgeschoteld krijgt.

Dit is gewoon de harde realiteit, iedereen die anders verwacht maakt zichzelf gek op basis van marketing praatjes, die altijd het best mogelijke scenario voorschotelen (e.g. 120FPS! alleen dan op effectief 720p resolutie of 4K60 alleen dan op een "low tot medium" PC preset).

PC heeft verder geen antwoord op quick resume, en wil overhead en extra layers waar je mee moet dealen. Daarnaast is de PC versie van Game Pass minder interessant qua aanbod. Dus keuzes maken zeg ik :)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:04:
[...]

Ja de nieuwe Ubisoft titels vallen onder smart delivery en krijgen een series x update bij launch.
Lekker verwarrend allemaal. De one maar snel uitfaseren dan. :P
MS had het best goed voor elkaar, totdat bepaalde uitgevers het nodig vonden om hun klanten nog een keer extra uit te melken. }:O

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uon49ER1ZLUT4pRCeZKUKKNaRh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uvOBswHNNrJW8Fpwnco4g2nt.png?f=fotoalbum_large

Je kunt nu de EA Play titels al downloaden. Worden pas de 10de unlocked, maar iets zegt mij dat de downloadsnelheid de 10de wel eens wat kan tegen vallen ;)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:28
sohus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:34:
[...]

Mensen hebben blijkbaar nog altijd heel veel moeite met wat "early adopter" zijn inhoudt. Het betekent in feite dat je onvolwassen technologie adopteert en dat betekent dat je dus een hoop hobbels gaat tegenkomen en uiteindelijk geen volwassen technologie in huis hebt.

Meeste van mijn vrienden hebben onlangs allemaal een televisie aangeschaft maar ik wacht nog tot 2022. Weinig zin om een eerste generatie product te hebben, wil een 2e of 3e generatie HDMI2.1 toestel met VRR waarbij alle kinderziektes en compatibiliteitsproblemen zijn opgelost. Geduld is een schone zaak.

Daarnaast zou ik bijna zeggen dat een 1080p set de beste televisie is voor een Series X ;) .... want na 2 eerdere generaties die het niet waar maakten lijkt dit de eerste machine te gaan zijn die gewoon consequent en stabiel 1080p gaat leveren met bells en whistles. Alleen jammer dat ik geen HDR heb :+
Snap wel wat je zegt hoor. Maar ik heb nu alweer 2 jaar een q90r met prachtige beelden en die vervang ik binnenkort door de opvolger en over 2 jaar weer. Rest van de familie ook blij want die krijgen mijn oude tv’s. Ik kan me niet voorstellen dat je nu bewust kiest om niet te genieten van HDR. Echt een game changer, die je nu kan krijgen. Die hele 120hz is toch totale onzin met machines van 500€. Met technologie kan je altijd wel wachten, er is nooit een goede tijd om iets kopen. Mijn stelling: als je het geld hebt koop het gewoon, je leeft maar 1 keer. Zonde om dan jaren te wachten op iets nieuws.

• edgarf28
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:58:
[Afbeelding]

Je kunt nu de EA Play titels al downloaden. Worden pas de 10de unlocked, maar iets zegt mij dat de downloadsnelheid de 10de wel eens wat kan tegen vallen ;)
Hoe kom je daar? Ik heb de EA Play app gedownload op m'n Xbox, maar dan moet ik eerst lid worden
De EA Games zelf zie ik (nog) niet bij Gamepass staan

• Wom

Wom

edgarf28 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:15:
[...]

Hoe kom je daar? Ik heb de EA Play app gedownload op m'n Xbox, maar dan moet ik eerst lid worden
Vanuit GamePass, maar heb het zelf nog kunnen proberen. Screenshot komt hier vandaan: https://twitter.com/tomwarren/status/1323676683564711936

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Deze zag ik hier nog nergens langskomen, alternatieve controllers voor series x/s (vooral de twee programeerbare knoppen langs achter zijn interessant. Heb de vorige versie en ben er tevreden over.

https://www.powera.com/product_platform/xbox-series-x-s/

Laadoplossigen en mobiele gaming oplossingen ook ik het gamma, jammer dat dit in benelux lastig te verkrijgen is (enkel amazon?)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Wybob schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:25:
Deze zag ik hier nog nergens langskomen, alternatieve controllers voor series x/s (vooral de twee programeerbare knoppen langs achter zijn interessant. Heb de vorige versie en ben er tevreden over.

Laadoplossigen en mobiele gaming oplossingen ook ik het gamma, jammer dat dit in benelux lastig te verkrijgen is (enkel amazon?)
Alleen met draadje er vast aan? Al is de Elite veel duurder, dat blijft mijn favoriet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Iemand al iets gelezen over het pre loaden van Series X versies? Heb nieuwe Assassins Creed, Watch Dogs, gears 5 en tactics geïnstalleerd, maar zal toch niet dat ik 100gb opnieuw moet downloaden komende dinsdag?

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Ja met een draadje voor 30 euro lijkt me dit logisch. Ik zit op een 2M van mijn scherm ik stoor me niet aan een draad, ik vind batterijen opladen vervelend. Kwaliteit is wel beter dan pdp. Een upgrade naar een elite v3 controller hou ik ook in de gaten al is hun Fusion Pro evenwaardig (met draadje)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
edgarf28 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:15:
[...]

Via de store naar subscriptions gaan, dan EA Play en dan iets naar onder staat er een linkje naar de games en vervolgens een link naar alle games.

Je kunt nog niet alles pre-installen zag ik en eerlijk gezegd staat er geen enkele titel bij die ik ga installeren. De paar die de moeite waard zijn had ik al en verder is het een hoop oude prut. Voegt voor mij niks toe aan GamePass.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
mobygo76 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:40:
Iemand al iets gelezen over het pre loaden van Series X versies? Heb nieuwe Assassins Creed, Watch Dogs, gears 5 en tactics geïnstalleerd, maar zal toch niet dat ik 100gb opnieuw moet downloaden komende dinsdag?
Ben ik ook wel benieuwd naar..

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
mobygo76 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:40:
Je kunt die games op een externe USB zetten. Die USB dan vervolgens aansluiten op de Series X en dan de spellen overzetten.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wybob schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:25:

Ze verkopen wel controller laders, maar geen oplaadbare controllers... Hopelijk gaat dat eens snel komen. Al die 3rd party controllers lijken allemaal bedraad.
Pagina: 1 ... 125 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden