Sowieso blij zijn dat MS Zenimax heeft overgenomen als Xbox fan begrijp ik niet helemaal, de games komen toch wel naar Xbox, je wordt er alleen blij van als je wil console warren...
Daarnaast is het apart te noemen dat mensen het vergelijken met exclusives die in house door een platform houder zijn ontwikkeld. Het moge duidelijk zijn dat het totaal iets anders is. Enige reden om dat niet te willen zien is wederom console warren. Erg jammer wel...
Gezien de meeste games al in ontwikkeling zijn zal MS geen invloed hebben op de richting van de games. Voor nieuwere waar nog niet aan begonnen is kunnen ze dat wel. En met richting bedoel ik niet wel/niet exclusief natuurlijk maar eerder wat voor type game het wordt en welk budget.
Magoe. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat men er wel eens voor zou kunnen kiezen om ze op dag 1 in GamePass te proppen en een maand later uit te geven op andere platforms.
Voor toekomstige games zou het mij niet verbazen als Xbox graag zou willen dat de games meer DLC zal hebben die buiten de GP editie vallen en die ook door GP leden gekocht moeten worden. Dit om meer dan alleen van GP subs te kunnen 'leven' (uiteraard heeft MS geld zat, yadayada maar het is een bedrijf dat uiteraard geld wil verdienen)
[
Voor 12% gewijzigd door
Aenea op 29-10-2020 17:58
]