Helemaal mee eens!D-Ed schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
Ik volg haar ook zeker niet maar weet toch wie ze is, Microsoft ook en pakt dit wederom slim en met humor aan.
MS is op dit moment als Teflon, negatieve pers blijft niet aan ze plakken, ze omarmen het zelfs. Echt heel tof hoe ze de laatste jaren omgaan met hun communicatie (op wat schoonheidsfoutjes na dan )
Edit: En @Verwijderd, betreffende Phil Spencer z’n performance.. Hij is ook hét gezicht van Xbox. Een beetje zoals in de 360 tijd Peter Moore dat was. Hij heeft een toffe casual uitstraling die aanslaat bij de doelgroep. Dat hij teveel op z’n bord heeft ben ik het niet mee eens. Duidelijk de juiste man voor de job en verantwoordelij voor de grootste koerswijziging in de historie van Xbox mijn inziens..
Tegenwoordig zien we ook meer van hem ivm de vele videocalls dankzij Corona..
Maar ook andere gezichten zoals Larry Bird die veel interviews doet met het Xbox Team zijn erg vermakelijk..
Het enige wat we nu nog nodig hebben zijn nieuwe games van al die nieuwe studio’s en we zijn los
Spencer teveel op zijn board? Hij is Microsoft VP Gaming. Hij heeft mensen voor alles. De correcte stelling zou dan zijn dat hij niet overal de juiste mensen heeft zitten die hij nodig heeft. Sowieso is hij niet meer verantwoordelijk voor de content zelf.... wel voor overnamebeleid en strategie.
Daarnaast romantiseer je de tijd van vroeger. Enige wezenlijke verandering is het vertrek van Sega, wat wel een unieke club was: een blend van Amerika en Japan gezien hun roots en management. Die kant moet Microsoft een beetje opgaan ook...series als Yakuza en Phantasy Star Online naar Xbox gaan trekken.
En de Xbox content die gaat komen gaat rond 2022.... dan zie je de eerste echte resultaten van die gigantische overnames en investeringen, oprichten nieuwe studios etc.

:strip_exif()/f/image/ptFe7NJpuVQ9QKlV0RW4Eomd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/J0xGqh2SCZAazgp3Kk2dG2NM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5QBcE4LpgttaQQp4ebTMOzuF.jpg?f=fotoalbum_large)