Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.552 views

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
D-Ed schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:
[...]

Ik volg haar ook zeker niet maar weet toch wie ze is, Microsoft ook en pakt dit wederom slim en met humor aan.

MS is op dit moment als Teflon, negatieve pers blijft niet aan ze plakken, ze omarmen het zelfs. Echt heel tof hoe ze de laatste jaren omgaan met hun communicatie (op wat schoonheidsfoutjes na dan )

Edit: En @Verwijderd, betreffende Phil Spencer z’n performance.. Hij is ook hét gezicht van Xbox. Een beetje zoals in de 360 tijd Peter Moore dat was. Hij heeft een toffe casual uitstraling die aanslaat bij de doelgroep. Dat hij teveel op z’n bord heeft ben ik het niet mee eens. Duidelijk de juiste man voor de job en verantwoordelij voor de grootste koerswijziging in de historie van Xbox mijn inziens..

Tegenwoordig zien we ook meer van hem ivm de vele videocalls dankzij Corona..

Maar ook andere gezichten zoals Larry Bird die veel interviews doet met het Xbox Team zijn erg vermakelijk..

Het enige wat we nu nog nodig hebben zijn nieuwe games van al die nieuwe studio’s en we zijn los _/-\o_
Helemaal mee eens!

Spencer teveel op zijn board? Hij is Microsoft VP Gaming. Hij heeft mensen voor alles. De correcte stelling zou dan zijn dat hij niet overal de juiste mensen heeft zitten die hij nodig heeft. Sowieso is hij niet meer verantwoordelijk voor de content zelf.... wel voor overnamebeleid en strategie.

Daarnaast romantiseer je de tijd van vroeger. Enige wezenlijke verandering is het vertrek van Sega, wat wel een unieke club was: een blend van Amerika en Japan gezien hun roots en management. Die kant moet Microsoft een beetje opgaan ook...series als Yakuza en Phantasy Star Online naar Xbox gaan trekken.

En de Xbox content die gaat komen gaat rond 2022.... dan zie je de eerste echte resultaten van die gigantische overnames en investeringen, oprichten nieuwe studios etc.

• sohus
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:42:
[...]

Sony eigenlijk ook, voor een Japanse concern hebben zij maar 1 studio - Studio Japan en zelfs daar word leiding door een Brit of Amerikaan gegeven. Japan is weliswaar minder belangrijk geworden, maar er valt alsnog miljoenen daar te verkopen met de juiste tools (software). Nu heeft XGS Tango Gameworks erbij, maar hopen dat mensen de tent niet gaan verlaten.
Sony en Nintendo zijn aandeelhouder in alle grote Japanse publishers. Het gaat niet zozeer om Sony 1st party games... het gaat over alle Japanse franchises die wel op hun consoles verschijnen en niet op Xbox en in mindere mate op de Nintendo Switch. Dit maakt de PlayStation een unieke propositie voor Japan. Persona, Shin Megami, Final Fantasy exclusiviteit, tot voorheen Yakuza exclusiviteit... Als Microsoft exclusiviteit krijgt op dat caliber franchise dan hebben ze een kans om dominanter te worden in Japan.

Maar Japan is maar een kleine markt... en ook steeds minder belangrijk aangezien het Westen nu de innovatie dicteert in gaming en de Japanse studios praktisch volgers zijn geworden (paar uitzonderingen daargelaten zoals Dark Souls franchise). En zeker ook als Microsoft erin slaagt om de mainstream aan te boren en de algehele markt uit te bouwen dan hebben ze die hardcore Japanse games minder nodig.

Ik acht het onmogelijk dat Microsoft in-house een nieuwe IP ontwikkeld die de Japanse markt gaat veroveren. Dat gaat gewoon nooit gebeuren. En zelfs Sony slaagt daar zelf niet in.

Verwijderd

sohus schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:42:

Sony en Nintendo zijn aandeelhouder in alle grote Japanse publishers.
Bron?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:26:
[...]

Ik zei niets over zijn performance, meer dat hij de reisjes naar Japan maakt terwijl Xbox Japan er bestaat.
Hij reageert te veel op zaken dat het een meme is geworden "Phil says" en dus counter productief, meer gezichten kan geen kwaad en/of persona als Phil zou Xbox juist goed doen IMO.
Ik begrijp wat je zegt maar MS miste focus deze generatie. Als je dan iemand hebt die de focus weer terugbrengt, het uit kan leggen én de goodwill van de fanbase heeft.. waarom dan niet daarop doorpakken?

Waar is te zien dat zijn optredens contraproductief zijn? En op welke zaken reageert hij ‘teveel’ volgens jou?

• sohus
Heb ik in een artikel gelezen inzake potentiele overname van Sega door Microsoft.

Voor Nintendo & Bandai-Namco kan ik het iig zo vinden: https://www.bandainamco.co.jp/en/ir/stock/shareholder.html

Sony had shares in Square-Enix maar blijkbaar in 2014 verkocht omdat ze in geldnood zaten https://www.ign.com/artic...uare-enix-shares-revealed

Anyway, let's go back on topic.

[ Voor 32% gewijzigd door sohus op 24-10-2020 23:59 ]

Verwijderd

D-Ed schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:49:

ls je dan iemand hebt die de focus weer terugbrengt, het uit kan leggen én de goodwill van de fanbase heeft.. waarom dan niet daarop doorpakken?

Waar is te zien dat zijn optredens contraproductief zijn? En op welke zaken reageert hij ‘teveel’ volgens jou?
Daar ben ik het mee eens en in de gaming wereld (tussen platform holders) is hij de enige waar ik me een beetje kan associëren. Als je sites als N4G, NeoGAF of ResetEra leest zijn genoeg threads en/of artikelen waar hij uitgelachen wordt het heeft toch een impact op mij en ik denk niet dat ik alleen ben daarin.

Haal zaken niet door elkaar, te veel dingen tegelijk doen kan counter productief zijn en hoor je mensen daarvoor te hebben maar je ziet of hoort amper van ze. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hun bedrijfsstructuur heel anders is en dat ik er niet aan gewend ben, hoe dan ook ben ik hun niet aan het afkraken laat dat duidelijk zijn.
Je zei dat Sony/Nintendo aandelen had in alle Japanse developers om vervolgens links te plaatsen van twee bedrijven. Over de Microsoft/Sega gerucht ben ik van bewust, zelfs Dreamcast draaide op Windows ME en daarna hun samenwerkingsverband.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2020 00:05 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:00:
[...]

Daar ben ik het mee eens en in de gaming wereld (tussen platform holders) is hij de enige waar ik me een beetje kan associëren. Als je sites als N4G, NeoGAF of ResetEra leest zijn genoeg threads en/of artikelen waar hij uitgelachen wordt het heeft toch een impact op mij en ik denk niet dat ik alleen ben daarin.
Dan noem je ook wel een beetje het afvoer putje van het internet op. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:00:
[...]

Haal zaken niet door elkaar, te veel dingen tegelijk doen kan counter productief zijn en hoor je mensen daarvoor te hebben maar je ziet of hoort amper van ze. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hun bedrijfsstructuur heel anders is en dat ik er niet aan gewend ben, hoe dan ook ben ik hun niet aan het afkraken laat dat duidelijk zijn.

[...]

Je zei dat Sony/Nintendo aandelen had in alle Japanse developers om vervolgens links te plaatsen van twee bedrijven. Over de Microsoft/Sega gerucht ben ik van bewust, zelfs Dreamcast draaide op Windows ME en daarna hun samenwerkingsverband.
Het kan contraproductief zijn maar is het naar mijn idee niet.. Xbox heeft er volgens mij nooit beter voorgestaan dan nu voor een release van een nieuwe console ;)

Overigens zie ik het ook niet als afkraken hoor, don’t worry. Je haalt je nieuws van andere plekken dan ik zo te zien. Ik kom daar nooit eigenlijk. Beetje Twitter, YouTube/Reddit en hier zijn de plekken waar ik kom voor het ‘nieuws’ 👍

Volgens mij gaf je eerder aan dat je nog niet zo bekend bent met Xbox dus dat kan je visie ook ‘kleuren’.. Hier op Tweakers zijn de ‘Xbox fans’ ook net zo goed kritisch op ontwikkelingen.. Maar de trend is de laatste jaren wat positiever en niet alleen hier, en ja.. Ik denk dat Spencer een groot aandeel heeft daarin :)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:14:

Dan noem je ook wel een beetje het afvoer putje van het internet op. :)
Dat krijg je als een platform te veel "enthousiast" fans heeft, je kan geen discussie meer voeren want het word overvloed met je weet wel. Maar was/zijn goed genoeg om de allerlaatste gaming nieuws te volgen, gewoon niet meedoen niet reageren :P
D-Ed schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:20:
Je haalt je nieuws van andere plekken dan ik zo te zien. Ik kom daar nooit eigenlijk. Beetje Twitter, YouTube/Reddit en hier zijn de plekken waar ik kom voor het ‘nieuws’ 👍

Maar de trend is de laatste jaren wat positiever en niet alleen hier, en ja.. Ik denk dat Spencer een groot aandeel heeft daarin :)
Ja van overal eigenlijk, Twitter, YouTube (incl. de al te leuke commentaren - cough cough), Reddit via via.
Het is inderdaad sinds One S / One X beter geworden, ik denk dat men het mee eens zijn dat hij het schip gered heeft. Als ze agressief blijven zal de Japanse games misschien wel komen en dus Japanse (of andere) developers op hun podium verschijnen (dit bedoelde ik eigenlijk plus meer gezichten vanuit Xbox).

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:10
Redax schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:27:
Zouden de fysieke games ook geinstalleerd moeten worden? Of wellicht een hoop day 1 patches krijgen?
Games worden altijd geïnstalleerd. Een disc drive is veel te langzaam.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:22
D-Ed schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:
[...]

Ik volg haar ook zeker niet maar weet toch wie ze is, Microsoft ook en pakt dit wederom slim en met humor aan.

MS is op dit moment als Teflon, negatieve pers blijft niet aan ze plakken, ze omarmen het zelfs. Echt heel tof hoe ze de laatste jaren omgaan met hun communicatie (op wat schoonheidsfoutjes na dan )

Edit: En @Verwijderd, betreffende Phil Spencer z’n performance.. Hij is ook hét gezicht van Xbox. Een beetje zoals in de 360 tijd Peter Moore dat was. Hij heeft een toffe casual uitstraling die aanslaat bij de doelgroep. Dat hij teveel op z’n bord heeft ben ik het niet mee eens. Duidelijk de juiste man voor de job en verantwoordelij voor de grootste koerswijziging in de historie van Xbox mijn inziens..

Tegenwoordig zien we ook meer van hem ivm de vele videocalls dankzij Corona..

Maar ook andere gezichten zoals Larry Bird die veel interviews doet met het Xbox Team zijn erg vermakelijk..

Het enige wat we nu nog nodig hebben zijn nieuwe games van al die nieuwe studio’s en we zijn los _/-\o_
Neem aan dat je Larry Hryb (Major Nelson) bedoelt in plaats van de oud-basketballer. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 16:53
Las dit net op Reddit, dit is wel echt een dingetje als dit klopt. Voor de mensen onder ons die de Series X op een nieuwe hdmi 2.1 receiver aan willen sluiten.

Reddit link
Duits artikel (translate link)

In het kort.. De nieuwe hdmi 2.1 chipset in Denon, Marantz en Yamaha werkt niet probleemloos met 4k 120hz op de Series X (wel op PS5) en dit is ook niet te fixen met een firmware update.

according to the current state of knowledge, all HDMI 2.1-compatible receivers from Denon, Marantz and Yamaha are not able to transfer videos in these ultra-high resolutions to the TV without errors with certain players

[ Voor 10% gewijzigd door DeLyon op 25-10-2020 07:29 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:54

Wom

Redax schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:27:
Zouden de fysieke games ook geinstalleerd moeten worden? Of wellicht een hoop day 1 patches krijgen?
Ook fysieke games moet je installeren. Daarnaast ga je in veel gevallen ook een patch ontvangen, dat is wel een beetje hoe het werkt de laatste jaren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:14
DeLyon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:26:
Las dit net op Reddit, dit is wel echt een dingetje als dit klopt. Voor de mensen onder ons die de Series X op een nieuwe hdmi 2.1 receiver aan willen sluiten.

Reddit link

In het kort.. De nieuwe hdmi 2.1 chipset in Denon, Marantz en Yamaha werkt niet probleemloos met 4k 120hz op de Series X (wel op PS5) en dit is ook niet te fixen met een firmware update.

according to the current state of knowledge, all HDMI 2.1-compatible receivers from Denon, Marantz and Yamaha are not able to transfer videos in these ultra-high resolutions to the TV without errors with certain players
Op een ander forum heb ik het ook reeds gezegd maar koop nooit de eerste versie van apparatuur met een nieuwe hardware feature. Ik was zelf ook op zoek naar een HDMI 2.1 receiver maar ik wacht nog wel een jaar. Dan zijn de kinderziektes eruit en weten ze hoe het wel moet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
Ik heb zelf trouwens het gevoel dat Microsoft iets te vroeg gepiekt heeft met de informatie naar buiten brengen. Voor mij lijkt het nu alweer even stil en we moeten nog dik 2 weken. Benieuwd of ze echt nog met iets komen of dat het nu een kabbelend beekje blijft.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:09:
Ik heb zelf trouwens het gevoel dat Microsoft iets te vroeg gepiekt heeft met de informatie naar buiten brengen. Voor mij lijkt het nu alweer even stil en we moeten nog dik 2 weken. Benieuwd of ze echt nog met iets komen of dat het nu een kabbelend beekje blijft.
Enige wat we eigenlijk nog niet (echt) gezien hebben is Series X optimized game performance (wat betreft Series X). Maar dat zal ook wel samen hangen met review embargos op die games. Daarnaast nog niet veel gezien van de Series S. Ik denk dat het laatste de komende week wel naar voren zal komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:46:
De Xbox Series X koelkast bij iJustine:

Er zijn er blijkbaar 3 van gemaakt. Één er van in bezit van Snoop Dogg, één dus bij deze chick en 1 die je kan winnen.

_/-\o_

Lever maar af bij me thuis. :D

[Video: Xbox Series X Fridge Unboxing]
Haha, wat een super gaaf ding om te zien. Ik ken iJustine wel van haar YouTube kanaal, maar volg dr niet, mooie dame... maar ze kan behoorlijk overdreven reageren.

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:13:
[...]

Neem aan dat je Larry Hryb (Major Nelson) bedoelt in plaats van de oud-basketballer. :+
:+

Oeps _O-

• Rivanov
Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:09:
Ze zetten het nieuws even in de koelkast.

Badumtsj! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nog maar 15 dagen 14 uur 10 minuten en 25 seconden!

Edit: Nog maar 15 dagen 14 uur 10 minuten en 10 seconden

Edit 2: Nog maar 15 dagen 14 uur 9 minuten en 55 seconden

Ik heb er wel zin in. :) Ik heb ook niet de behoefte dat ik in die 15 dagen 14 uur 7 minuten en 55 seconden echt nog veel nieuws nodig heb. Alles wat ik wilde weten is bekend. Daarnaast bij launch ook direct wat nieuwe games, zoals Gears Tactics en The Falconeer. :)

[ Voor 101% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2020 09:52 ]

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:50

Licko

ZVDK

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 08:06:
[...]

Op een ander forum heb ik het ook reeds gezegd maar koop nooit de eerste versie van apparatuur met een nieuwe hardware feature. Ik was zelf ook op zoek naar een HDMI 2.1 receiver maar ik wacht nog wel een jaar. Dan zijn de kinderziektes eruit en weten ze hoe het wel moet.
Jij wacht dus op de opvolger van de Series X? 8)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:39
Moet je wel heel veel geduld hebben inderdaad, wel knap maar ik heb liever vanaf launch de next gen in huis:)

Playstation 5

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:53
Rivanov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Ze zetten het nieuws even in de koelkast.

Badumtsj! :+
Dat zou fijn zijn, maar denk dat we er wel zijn.
De pre-orders zijn binnen. De Series S die nog niet verkocht zijn zijn zeer goed voor in de winkels om geen nee te hoeven verkopen in het begin.

Nu nog met grote aankondigen komen bied geen strategisch voordeel meer. Kan je beter doen als de hype inkakt en er weer grote voorraden van de Series X zijn.

De kerstperiode gaat cruciaal zijn voor Xbox en PS, hoeveel kunnen ze in de winkels krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Retrospect op 25-10-2020 10:08 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:49:

Ik heb er wel zin in. :) Ik heb ook niet de behoefte dat ik in die 15 dagen 14 uur 7 minuten en 55 seconden echt nog veel nieuws nodig heb. Alles wat ik wilde weten is bekend. Daarnaast bij launch ook direct wat nieuwe games, zoals Gears Tactics en The Falconeer. :)
Haha baas actie _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47

Jij hebt misschien geen nieuws meer nodig. Maar nu de deadline komt voor het aankoop van next-gen zijn er denk ik nog genoeg mensen in twijfel en kan een nieuwsbericht over iets toch nog een verschil maken.

Dus volledige radio stilte lijkt me ook niet handig. Ik hoop op nog 1 groot nieuw bericht, want ik denk dat Microsoft nog iets achter de hand heeft wat nog niet gemeld is. Ik denk dat ze het pas bekend gaan maken in de laatste 7 a 5 dagen zodat het lekker blijft hangen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 01:50
DeLyon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:26:

Reddit link

Ik neem aan dat MS dit wel netjes op gaat lossen als het een probleem betreft.....

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kadardar schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:07:
[...]

Jij hebt misschien geen nieuws meer nodig. Maar nu de deadline komt voor het aankoop van next-gen zijn er denk ik nog genoeg mensen in twijfel en kan een nieuwsbericht over iets toch nog een verschil maken.

Dus volledige radio stilte lijkt me ook niet handig. Ik hoop op nog 1 groot nieuw bericht, want ik denk dat Microsoft nog iets achter de hand heeft wat nog niet gemeld is. Ik denk dat ze het pas bekend gaan maken in de laatste 7 a 5 dagen zodat het lekker blijft hangen.
De deadline voor aankoop van next- gen is al geweest. Namelijk toen de pre-orders open gingen. :) Want ze zijn dadelijk gewoon uitverkocht. En als iemand nu nog niet de keuze heeft gemaakt gaan een paar nieuwtjes extra ook niet helpen gok ik.

Ik verwacht geen rare dingen meer die ze achter de hand hebben gehouden. Enige wat ik echt nog tof zou vinden is als ze MS Flight Simulator aankondigen voor in november of december. :)

• Kadardar
uchiha tijntje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

De deadline voor aankoop van next- gen is al geweest. Namelijk toen de pre-orders open gingen. :) Want ze zijn dadelijk gewoon uitverkocht. En als iemand nu nog niet de keuze heeft gemaakt gaan een paar nieuwtjes extra ook niet helpen gok ik.

Ik verwacht geen rare dingen meer die ze achter de hand hebben gehouden. Enige wat ik echt nog tof zou vinden is als ze MS Flight Simulator aankondigen voor in november of december. :)
Denk het niet, in mijn omgeving heb ik nog 3 mensen die nog steeds twijfelen. Dit zijn ook de mensen die het niets boeit of ze op launch of een paar maanden later pas de console hebben. Maar ook dit blijven potentiële klanten voor beide partijen.

Maar goed we gaan het zien. Een aankondiging zoals een Extra game, Een extra game bedrijf wat ze hebben gekocht of wellicht de "Windows mode". Alhoewel ik zou denken dat het laatste allang aangekondigd zou zijn geweest onder de features.

• Martinspire
  • Laatst online: 21-12 22:32

Ik kan er bij mij rustig 20 uur bij op tellen, want eerder komt PostNL hier toch niet :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Ik kan er bij mij rustig 20 uur bij op tellen, want eerder komt PostNL hier toch niet :')
Ik ga het zelfde doen als met de Xbox One, namelijk naar de Mediamarkt. Gelukkig hoef ik nu maar 10 minuten te rijden, in plaats van 2 uur naar Duitsland :P

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

Ik ga het zelfde doen als met de Xbox One, namelijk naar de Mediamarkt. Gelukkig hoef ik nu maar 10 minuten te rijden, in plaats van 2 uur naar Duitsland :P
Mja ik wacht gewoon thuis en heb de 11e vrijgenomen, niet de 10e al.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Hier hetzelfde, werk de 10e thuis en de 11e ben ik vrij. De 10e zal wel een korte werkdag worden ben ik bang >:)

• Martinspire
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:39:
[...]

Hier hetzelfde, werk de 10e thuis en de 11e ben ik vrij. De 10e zal wel een korte werkdag worden ben ik bang >:)
Hier net zo lang als normaal wat voor velen ook niet de hele werkdag is }:O

• Kadardar
Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Hier 10e en 11e vrijgenomen. Gaat weinig meer gewerkt worden wanneer de pakketbezorger langs is geweest.

Beetje geluk heb ik hem al in de ochtend aangezien UPS hier altijd wel vroeg is.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:54

Wom

We krijgen ergens volgende week te horen wie er allemaal ontslagen worden bij ons, dus het kan zijn dat ik héél véél tijd ga hebben 😅 (moet 140 man uit op 500, automotive gaan niet zo lekker helaas).

Maar ik heb geen preorder staan, verwacht dat bij de Series S dat niet zo'n probleem gaat zijn. Al moet ik bekennen dat ik wat twijfel. Want de stap naar een Series S vanaf een One S is er eentje puur voor laadtijd en FPS. Op dit moment dan toch.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

MS maakt toch gebruik van UPS ?

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
xandoortje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:52:
[...]

Ligt eraan waar je besteld hebt. Bol maakt gebruik van PostNL, Microsoft van UPS en weer een ander misschien van DHL of wat dan ook.

• edgarf28
  • Niet online
Ik heb hem bij Amazon.nl besteld en er staat verwachte leverdatum 13-14 november...
Ik hoop stiekem dat dit toch wel 10 november gaat worden

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 16:53
Kapot schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:11:
[...]

Ik neem aan dat MS dit wel netjes op gaat lossen als het een probleem betreft.....
Het is geen MS probleem, maar een probleem van de receiverfabrikanten. Ze hebben er al op gereageerd en zijn bezig met een oplossing: https://www.audioholics.com/news/bug-in-hdmi-2.1-chipsets

• Kadardar
[...]

Pas geleden een Xbox wireless adapter stick bij MS besteld en dat kwam met UPS. Verwacht niet dat ze voor de console een andere zouden gaan gebruiken.

• Ernepper
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11 11:26
DeLyon schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Het is geen MS probleem, maar een probleem van de receiverfabrikanten. Ze hebben er al op gereageerd en zijn bezig met een oplossing: https://www.audioholics.com/news/bug-in-hdmi-2.1-chipsets
Bedankt voor het delen. Mocht ik dit issue tegen komen in mijn nieuwe setup dan is het in ieder geval geen verrassing en weet ik wat te doen :)

Moet zeggen dat ik er super naar uitkijk om de nieuwe setup in actie te zien op de XSX :*)
  • OLED55GX6LA
  • Denon X3700H
  • 5.1 setup met B&W 606 S2 Anniversary Edition front, B&W 607 S2 Anniversary Edition rear, B&W HTM6 Anniversary Edition center en B&W ASW610 subwoofer
Van de week de OLED ophangen en eind deze week de audio set ophalen en plaatsen.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:40
uchiha tijntje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

Hier precies hetzelfde ! Om 9.45 sta ik klaar met mijn vlaggetje voor de deur EN mondkapje.

• xandoortje
  • Laatst online: 17-01 12:31
Starbucks schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

Ligt eraan waar je besteld hebt. Bol maakt gebruik van PostNL, Microsoft van UPS en weer een ander misschien van DHL of wat dan ook.
MS polen.

• Rivanov
Kadardar schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Hier 10e en 11e vrijgenomen. Gaat weinig meer gewerkt worden wanneer de pakketbezorger langs is geweest.

Beetje geluk heb ik hem al in de ochtend aangezien UPS hier altijd wel vroeg is.
Idem hier. Ook 10 en 11 vrij. Direct in de ochtend direct naar de Mediamarkt en dan genieten!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
Hele week vrij met de release van de Series X, kijk er wel naar uit om Valhalla, Watchdogs en Yakuza te doen.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:29
Ernepper schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Bedankt voor het delen. Mocht ik dit issue tegen komen in mijn nieuwe setup dan is het in ieder geval geen verrassing en weet ik wat te doen :)

Moet zeggen dat ik er super naar uitkijk om de nieuwe setup in actie te zien op de XSX :*)
  • OLED55GX6LA
  • Denon X3700H
  • 5.1 setup met B&W 606 S2 Anniversary Edition front, B&W 607 S2 Anniversary Edition rear, B&W HTM6 Anniversary Edition center en B&W ASW610 subwoofer
Van de week de OLED ophangen en eind deze week de audio set ophalen en plaatsen.
Ik ben ook zo goed als klaar voor 10 november 😁 en ik kan niet wachten.

Ik heb een LG OLED C9 en heb inmiddels een Denon X2700H besteld i.v.m de HDMI 2.1 aansluiting. (Ik was nog niet op de hoogte van het probleem met HDMI 2.1 dus maar goed dat ik het hier lees 🤔 en hoop dat het opgelost kan worden dan.

Een hele mooie set heb jij daar 👌

Waar ik eerst voor een soundbar zat te twijfelen uiteindelijk toch maar gekozen voor losse componenten en het onderstaande past in mijn budget en komt aankomende week binnen.

Ik heb gekozen voor de DenonenX2700H samen met Q Acoustics 3020i front en 3090ci center en een Klipsch R12SW subwoofer, later komt de surround nog.

Hier meer info over het HDMI probleem, niet op te lossen door een firmware update, twijfel nu of ik de x2700h uberhaupt wel hou of tijdelijk ga werken met eARC tot het volgende model..

https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 25-10-2020 14:46 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
Zijn er mensen die Mortal combat Ultimate gaan aanschaffen? dat lijkt me dan nog wel een leuke game naast gamepass. had heb 11 op de playstation maar ben gestopt met spelen. maar overweeg om dit hele pakket te kopen. Iemand anders nog aanraders. geen walhalla :P blijf erbij dat odyssee er beter uitziet :P
release komt echt dichtbij nu :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Rivanov

• Phusebox
Licko schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:51:
[...]

Jij wacht dus op de opvolger van de Series X? 8)
Receivers en tv's zijn altijd een probleem met nieuwe technieken en er worden toch goedkopere componenten vaak gebruikt en crappy software.

Toch iets anders als een console die veel meer verkocht gaat worden, beter getest etc.

• Martinspire
[...]

Ja ok, die is er een uurtje eerder maar alsnog de hele dag is dan al voorbij.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Ik moet juist naar het werk, bij bestellen afleveradres van kantoor genomen.

Hopelijk is het levering met de DHL (besteld bij BCC), die zijn altijd vroeg. Kan ik mooi op tijd weer thuis werken :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Famous schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:15:
Ik moet juist naar het werk, bij bestellen afleveradres van kantoor genomen.

Hopelijk is het levering met de DHL (besteld bij BCC), die zijn altijd vroeg. Kan ik mooi op tijd weer thuis werken :)
Volgens mij ben jij en anderen ziek op die dag :+

• Kapot
  • Laatst online: 14-12 01:50
edgarf28 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:52:
Ik heb hem bij Amazon.nl besteld en er staat verwachte leverdatum 13-14 november...
Ik hoop stiekem dat dit toch wel 10 november gaat worden
Same here, en ik hoop ook dat de bezorging om 9:00 is, of liever nog 21:00 op 9 November!!!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:21:
[...]

Volgens mij ben jij en anderen ziek op die dag :+
Oh nee hoor.
In principe enkel mijn telefoon nodig, dan kan ik prima werken.

Dat ik misschien wat minder actief ben zou kunnen :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Rivanov
Xbox One X verkocht. Dus komende twee weken even “Xbox-loos”.
Opzich geen ramp, want bij iedere game die ik nu start denk ik: “doe nu niet, het is over twee weken zóveel beter” :+

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Rivanov schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:45:
Opzich geen ramp, want bij iedere game die ik nu start denk ik: “doe nu niet, het is over twee weken zóveel beter” :+
Had er ook aan lopen denken, maar ik kan helaas geen afstand doen van mijn Xbox One X Cyberpunk Editie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

Nevermind, zie je de benaming zorgt voor verwarring. _O-

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2020 19:52 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:55
En dan een doa ontvangen op de 10e of een postbode die een pakje kwijt is 😂

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Ik zou 't niet kunnen hoor. Dan maar 50 euro minder vangen als ie op mp komt.

• Rivanov
giantgiantus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:02:
[...]

En dan een doa ontvangen op de 10e of een postbode die een pakje kwijt is 😂
Heb twee pre-orders staan. Eén fysiek in de Mediamarkt winkel en één via Bol.com ;)

• Rivanov
DutchOwnage schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:07:
Ik zou 't niet kunnen hoor. Dan maar 50 euro minder vangen als ie op mp komt.
Mwa. Twee weken is wel te overbruggen. Door de week speel ik toch vrij weinig vanwege tijdgebrek. En dan is het nog maar twee weekendjes. ;)

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 15:19
Handig voor degene die hem ook als mediaplayer willen gebruiken.

https://www.amazon.com/PDP-Media-Remote-Xbox-X/dp/B08FCVG5DX

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpBn52uCTlk5gWqJSpHLT_waPuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ptFe7NJpuVQ9QKlV0RW4Eomd.jpg?f=fotoalbum_large

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:39
Ik heb mijn PS4 verkocht, heb ik net uitslag gekregen van corona test: Positief, zit ik dan komende week in qaurantaine zonder console:( Gelukkig duurt Series X niet al te lang meer ga ik wel lekker veel youtube filmpjes met gameplay etc kijken.

Playstation 5

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:36
Heb nog die van PDP liggen voor de One. Werkt ook op S|X

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ziet er niet verkeerd uit, mooi smal en strak. Niet te veel poespas aan knoppen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Ik zit ook echt te twijfelen of ik hem nu al ga verkopen. Maar ik ben er nog steeds niet zeker van dat ik de series x ook echt 10 november ontvang...

• Rivanov

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:38
Is het overkill om hem te gebruiken voor Netflix? 🤔. Mijn TV Netflix app heeft vanaf dag 1 een bug icm mijn receiver en gebruik tot op heden een Apple TV (HD, niet 4K). Dan kan de Apple TV weg en zou ik eventueel ook nog mijn Netflix op 4K kunnen kijken 🙂

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Stylze schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 20:23:
Ik heb mijn PS4 verkocht, heb ik net uitslag gekregen van corona test: Positief, zit ik dan komende week in qaurantaine zonder console:( Gelukkig duurt Series X niet al te lang meer ga ik wel lekker veel youtube filmpjes met gameplay etc kijken.
Beterschap!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik snap dat je enthousiast bent om dingen te delen, maar dit is letterlijk 3 posts boven je al geplaatst. Volgende keer misschien een klein stukje terugkijken? :)

[ Voor 49% gewijzigd door BM op 26-10-2020 08:31 ]

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Was interessant geweest als de XSX lossless Atmos en Dolby Vision op disc had ondersteunt.

Ben bang dat ik voorlopig toch nog m'n Nvidia shield (UHD rips met lossless Atmos) en m'n UHD blu-ray speler (Dolby Vision) moet houden.

Ik keek ernaar uit om deze twee devices van de hand te doen, en een device voor alles kon gebruiken. Maar zoals het er nu uitziet gaat dat (nog) niet gebeuren.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
Rck010 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:20:
[...]

Was interessant geweest als de XSX lossless Atmos en Dolby Vision op disc had ondersteunt.

Ben bang dat ik voorlopig toch nog m'n Nvidia shield (UHD rips met lossless Atmos) en m'n UHD blu-ray speler (Dolby Vision) moet houden.

Ik keek ernaar uit om deze twee devices van de hand te doen, en een device voor alles kon gebruiken. Maar zoals het er nu uitziet gaat dat (nog) niet gebeuren.
Waarom zou die geen Atmos ondersteunen? Dat doe de Xbox one x nu ook al.
Dolby vision weet ik niet, volgens mij heb ik alleen hdr10 4K films op disc. Maar ga er eigenlijk vanuit dat de Series X dat gaat ondersteunen, gezien ze dat ook in games willen doen.

• Rck010
SunnieNL schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:23:
[...]

Waarom zou die geen Atmos ondersteunen? Dat doe de Xbox one x nu ook al.
Dolby vision weet ik niet, volgens mij heb ik alleen hdr10 4K films op disc. Maar ga er eigenlijk vanuit dat de Series X dat gaat ondersteunen, gezien ze dat ook in games willen doen.
Zover ik weet ondersteunt ie lossy Atmos (DD+), geen lossless Atmos (True-HD).
Met gamen wellicht niet zo spannend, maar voor geluid in films wel degelijk.

Dolby Vision wordt ondersteunt in games en streaming apps, maar niet op de disc drive (althans dat zijn de geruchten momenteel).

[ Voor 11% gewijzigd door Rck010 op 25-10-2020 21:32 ]

• zwembroek
  • Laatst online: 18-12 23:55
Rck010 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:31:
[...]

Dolby Vision wordt ondersteunt in games en streaming apps, maar niet op de disc drive (althans dat zijn de geruchten momenteel).
Waar heb je dat gelezen? Als dat waar is word ik gek. Heb nu naast de ps5 een series x besteld met name ook voor de uhd schijfjes. Omdat Sony waarschijnlijk geen atmos en vision gaat ondersteunen. Dat zou echt ruk zijn want dat zou betekenen dat er nog een derde apparaat bij moet komen. Kan toch niet...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Rck010
zwembroek schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:49:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Als dat waar is word ik gek. Heb nu naast de ps5 een series x besteld met name ook voor de uhd schijfjes. Omdat Sony waarschijnlijk geen atmos en vision gaat ondersteunen. Dat zou echt ruk zijn want dat zou betekenen dat er nog een derde apparaat bij moet komen. Kan toch niet...
Op reddit wat zaken gelezen, op YouTube laatst besproken in een filmpje en ik zie het nog altijd nergens officieel vermeldt worden. Als dit een feature was, zou het toch wel adverteert worden?

Ik ga af op wat ik hoor/lees, zekerheid hebben we nog niet.
Laten we hopen dat die disc drive tegen de geruchten in wel beide ondersteunt, maar ik ben er bang voor.

• SunnieNL
Rck010 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:31:
[...]

Atmos is nu ook true-HD op de Xbox one X. Althans, volgens mijn receiver wel. Signaal wordt pass through doorgegeven namelijk. In Netflix is het wel DD+ maar dat komt omdat Netflix niet anders doorgeeft.
Het lijkt mij vrij sterk dat ze dan in de Series X ineens geen Atmos true HD meer ondersteunen via pass through naar de versterker.

[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 25-10-2020 22:00 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12 09:00

Louw Post

Cerenas

Rck010 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:53:
[...]

Op reddit wat zaken gelezen, op YouTube laatst besproken in een filmpje en ik zie het nog altijd nergens officieel vermeldt worden. Als dit een feature was, zou het toch wel adverteert worden?

Ik ga af op wat ik hoor/lees, zekerheid hebben we nog niet.
Laten we hopen dat die disc drive tegen de geruchten in wel beide ondersteunt, maar ik ben er bang voor.
Lossless Atmos wordt wel ondersteund op de One serie voor blurays (uit eigen ervaring met One S en One X). Dolby Vision werkt nog niet voor blurays, maar ik ga er vanuit dat het bij XSX dit wel het geval zal zijn. Dolby Vision werkt dacht ik alleen met de Netflix app.

Je kan de Xbox instellen op bitstream voor audio en dan doet de Xbox er zelf niks mee.

• Rck010
SunnieNL schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:59:
[...]

Atmos is nu ook true-HD op de Xbox one X. Althans, volgens mijn receiver wel. Signaal wordt pass through doorgegeven namelijk. In Netflix is het wel DD+ maar dat komt omdat Netflix niet anders doorgeeft.
Het lijkt mij vrij sterk dat ze dan in de Series X ineens geen Atmos true HD meer ondersteunen via pass through naar de versterker.
Vanaf waar wordt True-HD Atmos meegegeven in jouw case, disc drive? Enig idee wat ie met streams in Kodi ofzo doet?

Laat ik het zo zeggen, ik heb UHD rips en UHD discs die ik graag met een device zou willen afspelen.
Momenteel heb ik daar een UHD speler en een Nvidia Shield voor.

De Xbox zou dan DV en lossless Atmos op zowel de disc drive, als de apps moeten ondersteunen.
Wat ik her en der gelezen heb, zou dat niet zo zijn. Maar ik laat me heel graag positief verrassen.

[ Voor 24% gewijzigd door Rck010 op 25-10-2020 22:08 ]

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Nog een unboxing filmpje om het weekend mee uit te luiden.....

YouTube: Xbox Series X Full Unboxing Video Leaked

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Ik ga ook echt hopen dat UHD discs wel gewoon Atmos en Dolby Vision gaan ondersteunen. We hebben een UHD speler, maar die heeft wat gebreken bij bepaalde films, maar ook geen zin om een nieuwe te kopen. We gebruiken nu de One X als alternatief voor de selectieve films die niet goed afspelen, het liefst gebruiken we in de toekomst de series X.

• SunnieNL
Rck010 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:05:
[...]

Vanaf waar wordt True-HD Atmos meegegeven in jouw case, disc drive? Enig idee wat ie met streams in Kodi ofzo doet?

Laat ik het zo zeggen, ik heb UHD rips en UHD discs die ik graag met een device zou willen afspelen.
Momenteel heb ik daar een UHD speler en een Nvidia Shield voor.

De Xbox zou dan DV en lossless Atmos op zowel de disc drive, als de apps moeten ondersteunen.
Wat ik her en der gelezen heb, zou dat niet zo zijn. Maar ik laat me heel graag positief verrassen.
De Xbox doet wat Kodi aangeeft en kodi zal wel geen pass through doen maar zelf de decodering van t geluid willen afhandelen. Dan wordt het bitstream Atmos en dat zal idd wel DD+ zijn. Gebruik de kodi app nauwelijks omdat die vrij buggy werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 25-10-2020 22:47 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Alwayshappyz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:45:
Ik ga ook echt hopen dat UHD discs wel gewoon Atmos en Dolby Vision gaan ondersteunen. We hebben een UHD speler, maar die heeft wat gebreken bij bepaalde films, maar ook geen zin om een nieuwe te kopen. We gebruiken nu de One X als alternatief voor de selectieve films die niet goed afspelen, het liefst gebruiken we in de toekomst de series X.
Atmos werkt al op de One X. Dolby Vision niet.

• Guerilla
  • Laatst online: 25-08 23:47
Zij hoeven geen nieuwe Xbox batches te verwachten als het klopt dat zij hun exemplaren al verstuurd hebben naar klanten die een pre-order hebben geplaatst. 😅

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb de originele. Die lijkt een stuk kleiner en werkt overigens weer 100% op de One X na een system reset inclusief de laatste update @Wom Zonde dat Microsoft ze zelf niet meer maakt.

XBL: MRE Inc

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:43
Zo weer een nacht overleefd :s Begint nu echt dichtbij te komen :)

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

Nu zou ik wel graag eens wat vergelijkingen zien tussen de XSX en PS5, nog maar bijna twee weken.

• sohus
CerandoX.nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:06:
Nu zou ik wel graag eens wat vergelijkingen zien tussen de XSX en PS5, nog maar bijna twee weken.
Gaat niet gebeuren. In de NDA van beide partijen zal staan dat dit niet is toegestaan tot na de volledige embargo lift, die vermoedelijk een dag voor de lancering is (US streetdate).

• Licko

Licko

ZVDK

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar reviews over de XSX aan een next-gen tv met HDMI 2.1 :Y

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Deleon78
  • Laatst online: 21-12 22:59
sohus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:36:
[...]

Gaat niet gebeuren. In de NDA van beide partijen zal staan dat dit niet is toegestaan tot na de volledige embargo lift, die vermoedelijk een dag voor de lancering is (US streetdate).
Gaat sowieso niet in dit topic gebeuren ;) haha

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Licko schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:40:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar reviews over de XSX aan een next-gen tv met HDMI 2.1 :Y
Nog 14 dagen, 15 uren, en 11 minuten. Dan kan ik je een beknopte review geven :p

PS/XBL: Nogne

• drakiesoft
Haha dat muziekje eronder. Net of ik YouTube kids aan het kijken ben.

• drakiesoft
MRE-Inc schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:08:
[...]

Heb de originele. Die lijkt een stuk kleiner en werkt overigens weer 100% op de One X na een system reset inclusief de laatste update @Wom Zonde dat Microsoft ze zelf niet meer maakt.
Heb de originele ook nog. Net batterijtjes vervangen. Stonden op het punt te gaan lekken.
Na alle shitstorm van vorige release zullen ze het wel laten om media functies te benoemen en uit te brengen, maar goed. Stiekem zit het er gewoon nog in en zoals eerder gepost, hebben ze het infrarood lampje mooi verborgen. Hopelijk is het bereik of ontvangst ervan beter als de huidige Xboxen. Vanaf een bepaalde afstand wordt het al een stuk minder.

• Rivanov
Licko schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:40:
Als je twee weken geduld hebt, kan ik je alles vertellen over de XSX i.c.m. met de LG 65CX. ;)

• Licko

Licko

ZVDK

Rivanov schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:15:
[...]

Als je twee weken geduld hebt, kan ik je alles vertellen over de XSX i.c.m. met de LG 65CX. ;)
Haha ja same, maar ik wil gewoon weten of 't met mijn CX lekker werkt met VRR en HDR etc :P
Geduld hebben blijkt niet mijn sterkste kant te zijn.

• Rivanov
Licko schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

Haha ja same, maar ik wil gewoon weten of 't met mijn CX lekker werkt met VRR en HDR etc :P
Verwacht daar geen enkel probleem mee, aangezien dat nu ook al werkt met de One X. ;)

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:43
De combinatie thuiwerken, tweakers en hapines thee is niet goed voor deze jongen!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2T0wpqC4Rmj-aAn9oG7nRpfgLM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J0xGqh2SCZAazgp3Kk2dG2NM.png?f=fotoalbum_large

HYPER HYPER

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:10
Licko schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

HDR vast wel, want dat werkt op mijn C9 middels de XOX ook fantastisch. VRR is voor mij nog altijd een vaag begrip, waarbij ik niet weet hoe ik zelf kan vaststellen dat dat (correct) functioneert :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nARtK224F_Ey0-dOeHN3uapejlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QBcE4LpgttaQQp4ebTMOzuF.jpg?f=fotoalbum_large

Verveling op mijn werk...... aftellen tot 10 november.

• SunnieNL
Rossi46 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

HDR vast wel, want dat werkt op mijn C9 middels de XOX ook fantastisch. VRR is voor mij nog altijd een vaag begrip, waarbij ik niet weet hoe ik zelf kan vaststellen dat dat (correct) functioneert :?
Dat probleem heb ik ook. Maar ik ga op mijn C9 voor een stabiele 4k 60fps. Heb 2 weken geleden de knoop doorgehakt om de Denon versterker niet te upgraden (en met de berichten van gisteren, ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb) en voor een Hue Syncbox te gaan. Die doet toch geen 4k 120fps, net als mijn versterker, dus 4k 60fps is het hoogste wat er uit te gooien is :)

En met de voorbeelden van games die ik nu heb gezien, ga ik toch wel voor meer grafische pracht dan die 120fps. Bij meer grafische pracht heb ik toch meer het idee dat je naar een plaatje van de nextgen console zit te kijken :)

• Rivanov
Ik stel de upgrade van mijn huidige Marantz NR1508 receiver ook nog even met een jaartje uit, totdat er nieuwe versies uitkomen die wel 100% functioneren. Tot die tijd sluit ik de Series X gewoon rechtstreeks op de 65CX aan.

Pagina: 1 ... 115 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden