Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.553 views

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mobygo76 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:17:
[...]

Je hebt gelijk, helemaal niet naar gekeken, dan ga ik hem annuleren, thanks!
Het is wel echt super smerig die Series X in de titel van de game te zetten daar. Maar 2ga is ook echt een rotsite. Hebben ook wel eens gestolen games en andere vage manieren van aan games komen. Ik zou dat echt mijden als een corona patiënt. :+

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-10-2020 09:22 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Phydomir schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

Same here. Ik heb geen oude Xbox games (ben van de 360 naar PS4 gegaan en toen de 360 verkocht). Ga nu volledig digitaal. Ook omdat een feature als quick resume, niet zo quick is als je alsnog eerst het schijfje moet wisselen.
Op zich wel interessante kwestie trouwens. Werkt quick resume nog steeds als je de disc hebt verwijderd en daarna weer in de XSX stopt? De disc functioneert enkel als een 'licentie check', dus het zou in theorie geen verschil moeten maken...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 15:18
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:19:
[...]

Dank, dan moet het gewoon werken. Er staat hier gewoon maximaal 1 console tegelijkertijd aan.
Het is zelfs zo dat je vader gebruik kan maken van je gold abonnement (online gamen) en of gamepass. Voor het downloaden van games moet je trouwens uit mn hoofd wel altijd even inloggen met je account

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Op zich wel interessante kwestie trouwens. Werkt quick resume nog steeds als je de disc hebt verwijderd en daarna weer in de XSX stopt? De disc functioneert enkel als een 'licentie check', dus het zou in theorie geen verschil moeten maken...
Van X360 games word er idd een licentie check gedaan. De game word namelijk volledig geïnstalleerd op je HDD, sterker nog, hij word gedownload en niet eens van je disc geript. Hoe dat zit bij alle One games weet ik niet.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb zelfs het vermoeden (puur onderbuikgevoel, dus kan het faliekant mis hebben) dat het zelfs zou kunnen werken zonder dat je de disc er weer in moet stoppen.

De verificatie wordt gedaan als je het spel start. Een QR is niet de game starten, maar verder spelen. Er is dan al een keer gecontroleerd of je het spel hebt...

Overigens, is het wel zo dat ik ook een reden kan bedenken waarom het niet werkt. (Maar dan altijd nog wel op jouw manier.) Je zou jaren een spel in de QR kunnen houden en het spel al veel eerder verkocht kunnen hebben. Wil MS dat risico uitbannen, of denken ze dat dat maar heel zelden gaat gebeuren?

edit: getest op de One X met de enkelvoudige QR in de RAM. Hij heeft de disc de hele tijd tijdens het spelen nodig, maar de QR werkt zodra je de disc er weer instopt.

Maar de QR zal absoluut gewoon werken als je de juiste disc erin hebt voor je de QR opstart. De backlash die het zou opleveren als dat niet het geval zou zijn zou echt enorm slecht zijn voor het imago.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-10-2020 09:45 ]

• Rossi46
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Van X360 games word er idd een licentie check gedaan. De game word namelijk volledig geïnstalleerd op je HDD, sterker nog, hij word gedownload en niet eens van je disc geript. Hoe dat zit bij alle One games weet ik niet.
Dit geldt voor de Xbox One games volgens mij ook. Paar dagen geleden een nieuwe game geïnstalleerd, vanaf disc. De Xbox kopieert een beetje data vanaf de disc en de rest vanaf de MS servers. Uiteindelijk draait de game gewoon vanaf de HDD. Moet eigenlijk ook wel, dat is veel sneller dan vanaf disc.

• ArthurMorgan
  • Niet online
@Rossi46 vorige post van mij klopt niet. Ben aan het testen op mijn one X. Als ik tijdens the Witcher goty de disc eruit haal wil hij gelijk niet verder spelen. Ook de huidige RAM QR start niet op zonder disc... het is wel zo dat hij gewoon netjes vraag om de disc en daarna verder gaat met de QR.

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-12 10:10
Stefmeister schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:24:
[...]

Het is zelfs zo dat je vader gebruik kan maken van je gold abonnement (online gamen) en of gamepass. Voor het downloaden van games moet je trouwens uit mn hoofd wel altijd even inloggen met je account
Zelfs dat hoeft niet. :) Mijn Xbox One is de home console van een vriend van me. Hij heeft Gamepass en koopt al zijn games digitaal. Ik kan alles downloaden zonder dat ik als hem inlog. Hij is nooit aangemeld op mijn Xbox en ik heb zijn wachtwoord ook niet.

Enige nadeel is dat je voor Gamepass naar de store moet, de game moet opzoeken en hem zo moet downloaden. Via de Gamepass pagina ging dat nooit direct.

Mogelijk ander nadeel: Via de nieuwe Xbox app kan ik ook zijn console "beheren". Zelf zie ik daar echter geen problemen in, want dit doe je alleen met mensen die je vertrouwt.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 15:19
Nog een unboxer (lees magazijnwerker die niet kon wachten)

[Twitter: https://twitter.com/architectu2/status/1319507800721137664?s=20]

• drakiesoft
Xbox lead Phil Spencer talks Xbox Game Pass 'Platinum' and Xbox TV streaming sticks
"I think you're going to see lower-priced hardware as part of our ecosystem when you think about streaming sticks and other things that somebody might want to just go plug into their TV and go play via xCloud. (...) You could imagine us even having something that we just included in the Game Pass subscription that gave you an ability to stream xCloud games to your television and buying the controller."
https://www.windowscentral.com/xbox-lead-phil-spencer-talks-xbox-game-pass-platinum-and-xbox-tv-streaming-sticks

Leuk voor de kids, nu nog een family plan en dan ben ik klaar.
1 Series X, kids lekker streamen

• Rossi46
  • Nu online
Verder nog Xbox Series X|S nieuws vandaag? Geen nieuwe onthullingen of filmpjes? :+

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:52:
Verder nog Xbox Series X|S nieuws vandaag? Geen nieuwe onthullingen of filmpjes? :+
Ik zat ook al te wachten :P
Best wel hyped ondertussen.... van mij mag het wel 10 november zijn!

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
Als er nieuws komt is 15.00 het moment waarop je wacht. Denk eigenlijk zelf dat we even wat dagen geduld moeten hebben.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Verwijderd. Toch niet publiek toegankelijk was blijkbaar alsnog ingelogd.

[ Voor 70% gewijzigd door sohus op 23-10-2020 14:14 ]

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:43
RoloGeert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:20:
Als er nieuws komt is 15.00 het moment waarop je wacht. Denk eigenlijk zelf dat we even wat dagen geduld moeten hebben.
Welke dag ;)

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:56
Phydomir schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

Same here. Ik heb geen oude Xbox games (ben van de 360 naar PS4 gegaan en toen de 360 verkocht). Ga nu volledig digitaal. Ook omdat een feature als quick resume, niet zo quick is als je alsnog eerst het schijfje moet wisselen.
De disc in de Series X gebruik ik ook niet voor games. Die gebruik ik in de xbox one eigenlijk al voornamelijk voor UHD en Bluray. Van mijn totale collectie games (rond de 300) zijn er 20 op disc, waarvan 12 van de xbox 360.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:22
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ogD5VXT.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:37

Licko

ZVDK

Hij keek er zo erg naar uit dat ie de tissues en lotion al bij de hand had.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Het lijkt me een fantastische console om te hebben, maar dat is niet vanwege het uiterlijk. Lelijkste game apparaat dat ik ooit heb gezien, en dan praat ik over de duurdere versie van de twee.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ziet er goed uit! :)
Kan me goed voorstellen dat iedereen er naar uit kijkt, ik stiekem ook wel maar zal nog langer geduld moeten hebben :P. Planning is nog steeds ergens eind volgend jaar :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rossi46
  • Nu online
RoloGeert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:20:
Of het nieuws is, mwah, maar met het tijdstip zat je erg warm! ;)

[YouTube: Xbox Series X 4K HDR Gameplay - Kingdom Hearts III, PUBG, Titanfall 2, And More]

Volgens mij is het een HDR video, dus als je over een dergelijk display beschikt (TV, telefoon, etc.) even daar op bekijken :)

• drakiesoft
Hij past in de schappen jongens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6mhQrAGJ0NW_jNRR7xolx6KHwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jt8An9lT8CTtUbu9jLl6XTMW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door drakiesoft op 23-10-2020 16:01 ]

• Sidia1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik ben al in de auto gestapt om naar deze winkel te rijden.............jammer dat het ergens in Azië is😋

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Sidia1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:04:
Ik ben al in de auto gestapt om naar deze winkel te rijden.............jammer dat het ergens in Azië is😋
Klein stukkie rijden. Neem er ook gelijk 1 voor mij mee.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:12
Daar kan je ze iig zeker uit de schappen halen op launch day, gezien de geschiedenis van Xbox in Japan :+.

Ben wel benieuwd hoe het deze generatie zal verlopen in Japan. Heb er nog steeds geen hoge verwachtingen van.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12 09:01
Aankomende maandag zullen alle units verscheept worden. Early release. :9

• Rivanov
Kadardar schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:15:
[...]

Klein stukkie rijden. Neem er ook gelijk 1 voor mij mee.
Tegen de tijd dat je er bent is het wel 10 november.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:19:
[...]

Tegen de tijd dat je er bent is het wel 10 november.
En dan mag je eerst twee weken in quarantaine voor je de winkel in mag :D

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
DutchOwnage schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:17:
Daar kan je ze iig zeker uit de schappen halen op launch day, gezien de geschiedenis van Xbox in Japan :+.

Ben wel benieuwd hoe het deze generatie zal verlopen in Japan. Heb er nog steeds geen hoge verwachtingen van.
gaat niet gebeuren, Microsoft is Amerikaans.
En Japan is nog steeds anti Amerika in een bepaalde zin van het bestaan.
en ook het grapje Project midway als codenaam voor de lancering van de eerste xbox
in Japan zijn ze niet vergeten.

Hij zal zeker beter verkopen dan de voorgaande, maar veracht geen wonderen.
ook de playstation 5 zal geen mega aantallen verschepen daar. mede vanwege ruimte gebruik in die poppenhuisjes.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• drakiesoft
Dutchzilla schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

en ook het grapje Project midway als codenaam voor de lancering van de eerste xbox

ook de playstation 5 zal geen mega aantallen verschepen daar. mede vanwege ruimte gebruik in die poppenhuisjes.
Interessante view mr Mitsubishi :) Japanse connecties?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:28
drakiesoft schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:49:
[...]

Interessante view mr Mitsubishi :) Japanse connecties?
Nee, maar Tis gewoon hoe Japan werkt.
Huizen hebben weinig ruimte, daarom is portable daar heel populair. Switch, mobile gaming etc. Waren het de Japanners die vroeger die hard day one consoles kochten is dat nu wel anders. En veel Japanners kiezen niet snel voor Amerikaanse producten 😅
Zeker niet als er een Japans product beschikbaar is.

Europa en Amerika gaan samen zeker 85% van de verkoop op hun naam zetten.
En dat is de belangrijkste markt voor beiden tegenwoordig. 🙂

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Leuk om te zien dat de PS5 nu ook aankomt bij de reviewers (er staat zelfs 8K op de doos :9 )

Mooi moment voor MS om nu alle nieuwe games open zet om te reviewen (ook de multiplatform titles aub zoal Cyberpunk). Ben wel toe om iets nieuws te zien ipv de 'oude meuk' (die ik zeker veel ga spelen overigens).

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
Dutchzilla schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:20:
[...]

Nee, maar Tis gewoon hoe Japan werkt.
Huizen hebben weinig ruimte, daarom is portable daar heel populair. Switch, mobile gaming etc. Waren het de Japanners die vroeger die hard day one consoles kochten is dat nu wel anders. En veel Japanners kiezen niet snel voor Amerikaanse producten 😅
Zeker niet als er een Japans product beschikbaar is.

Europa en Amerika gaan samen zeker 85% van de verkoop op hun naam zetten.
En dat is de belangrijkste markt voor beiden tegenwoordig. 🙂
Voor de console als apparaat zelf misschien de belangrijkste markt inderdaad. Maar ik denk dat Xbox met een ander product toch een andere markt probeert aan te boren.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

De xCloud streaming dienst slaat behoorlijk aan in Zuid-Korea. Denk dat ze daar wel eens een betere voet tussen de deur gaan krijgen, met dank aan de populariteit van mobiel gaming aldaar.

Single player DLC voor Gears 5 is bevestigd!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Wom schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:20:
De xCloud streaming dienst slaat behoorlijk aan in Zuid-Korea. Denk dat ze daar wel eens een betere voet tussen de deur gaan krijgen, met dank aan de populariteit van mobiel gaming aldaar.

[Twitter]
Single player DLC voor Gears 5 is bevestigd!
Yes! Kom maar door, gelijk een reden dus om gears 5 te spelen op de Xbox Series.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Verwijderd

Dutchzilla schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Zo werkt dat niet helemaal. Het is gewoon het enorme gebrek aan Japanse games, die wel op Nintendo en Playstation consoles te verkrijgen zijn. En dan bedoel ik niet de Final Fantasy's, maar de typische Japanse games die wij hier überhaupt nooit te zien krijgen. Zo af en toe verschijnt er wel is 1, en dan zie je ook een kleine piek in het aantal Xbox consoles dat word verkocht. Ja Japanners zijn trots op hun eigen cultuur, maar ze staan ook zeker open voor zaken buiten hun land. Er rijden bijvoorbeeld ook wel Europese auto's rond daar.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hadden ze aan het einde Xbox/MS logo's over :P

Ben heel benieuwd naar Gears op de XSX.

• Rivanov
Jeff Grubs heeft de Series S? ;)

Verwijderd

DF Falconeer video

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2020 23:31 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Rivanov
Wom schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:22:
[...]

Komt dat voorbij in die podcast?
Ja, kijk het eerste stuk eens goed achter hem. Boven z’n hoofd. En na een poos komt die andere gast er ook achter en zegt er iets van waarna Jeff ‘m snel weghaalt.

Maar of dat de echte unit is, of nog die dummy weet ik niet.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Rivanov schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:18:
[...]

Ja, kijk het eerste stuk eens goed achter hem. Boven z’n hoofd. En na een poos komt die andere gast er ook achter en zegt er iets van waarna Jeff ‘m snel weghaalt.

Maar of dat de echte unit is, of nog die dummy weet ik niet.
Lijkt me een dummy: er zit geen kabel aan en hij lijkt me ook heel licht, gezien hoe makkelijk hij hem met 1 hand oppakt en wegzet.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• drakiesoft
Snoop dog heeft de series x fridge !!!!

[ Voor 68% gewijzigd door drakiesoft op 24-10-2020 10:03 ]

• DutchOwnage
Een kort vraagje: Voor een spel als bijv. The Division 2, heeft het toch geen zin om die op de interne SSD van de XSX te zetten, want niet geoptimaliseerd? Als ik die vanaf mijn externe HDD blijf spelen, dan speel ik feitelijk de Xbox One versie toch? Zijn er nog voordelen voor een niet geoptimaliseerde game, om vanaf de interne SDD te draaien?

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:39
DutchOwnage schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:24:
Een kort vraagje: Voor een spel als bijv. The Division 2, heeft het toch geen zin om die op de interne SSD van de XSX te zetten, want niet geoptimaliseerd? Als ik die vanaf mijn externe HDD blijf spelen, dan speel ik feitelijk de Xbox One versie toch? Zijn er nog voordelen voor een niet geoptimaliseerde game, om vanaf de interne SDD te draaien?
Veel snellere laadtijden op de interne ssd lijkt mij?

Playstation 5

• DutchOwnage
Ah, dus toch wel de laadtijden. Stom, had ik natuurlijk moeten weten :z |:( . Zit voor mezelf even af te wegen of ik die expansion SSD de prijs waard ga vinden, of dat ik wellicht beter een andere SSD kan gaan kopen tzt, bijvoorbeeld een Samsung T5. Want wil op termijn wel echt af van mijn normale externe 4GB HDD.

• ArthurMorgan
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:30:
Ah, dus toch wel de laadtijden. Stom, had ik natuurlijk moeten weten :z |:( . Zit voor mezelf even af te wegen of ik die expansion SSD de prijs waard ga vinden, of dat ik wellicht beter een andere SSD kan gaan kopen tzt, bijvoorbeeld een Samsung T5. Want wil op termijn wel echt af van mijn normale externe 4GB HDD.
https://www.eurogamer.net...at-ssd-load-time-analysis

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Viel me op dat de elite controller v2 bij coolblue op nooit meer leverbaar staat en ook bij gamemania online niet leverbaar is.
Zit eraan te denken om er een te kopen maar als er een v3 aan zit te komen, wacht ik liever.

Heeft er iemand een glazen bol 🔮? 😇

• Rossi46
  • Nu online
Erik-1980 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:21:
Viel me op dat de elite controller v2 bij coolblue op nooit meer leverbaar staat en ook bij gamemania online niet leverbaar is.
Zit eraan te denken om er een te kopen maar als er een v3 aan zit te komen, wacht ik liever.

Vrij simpel, de V2 heeft het oude design (geen share button) en de hardware van de vorige generatie. Zeker weten dat een V3 generatie eraan komt. Dus ik zou daar op wachten. Al helemaal omdat de V2 kwalitatief volgens mij niet zo denderend is.

• Rossi46
  • Nu online
Rossi46 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Of het nieuws is, mwah, maar met het tijdstip zat je erg warm! ;)

[YouTube: Xbox Series X 4K HDR Gameplay - Kingdom Hearts III, PUBG, Titanfall 2, And More]

Volgens mij is het een HDR video, dus als je over een dergelijk display beschikt (TV, telefoon, etc.) even daar op bekijken :)
Bij nader inzien toch wel een opmerkelijk/gek filmpje over Auto HDR.

Allereerst vind ik het op sommige (oudere) games zeker geen verbetering. Komt gewoon nep over. Bij andere games lijkt het wel degelijk wat toe te voegen. Beetje hit or miss. En waarschijnlijk verandert dat nog gedurende de tijd, aangezien het een machine learning algoritme is.

Het meest opzienbarende vond ik echter dat minimaal 4 titels die voorbij kwamen, van zichzelf al HDR hebben. Crackdown 3, Sea of Thieves, Foza Motorsport 7 en AC Origins zijn van zichzelf al HDR compatible. Waarom dan in het filmpje laten zien? Daarbij - maar wellicht komt dat door de YouTube compressie en de afwijkende beeldinstellingen in de YouTube modus op mijn tv - vond ik de HDR implementatie van AC Origins in het filmpje veel minder goed dan op mijn XOX als ik het zelf speel (toevallig ben ik momenteel bezig met AC Origins).

De hoofdvraag die het mij bij oproept is hoe je het implementeren van Auto HDR per game kunt in- of uitschakelen. Kan dat on the fly, op moet je daarvoor de game opnieuw opstarten? En onthoudt het systeem de instelling per game?

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Rossi46 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:43:
[...]

Vrij simpel, de V2 heeft het oude design (geen share button) en de hardware van de vorige generatie. Zeker weten dat een V3 generatie eraan komt. Dus ik zou daar op wachten. Al helemaal omdat de V2 kwalitatief volgens mij niet zo denderend is.
Ja dat is / was mijn gedachte ook, alleen benieuwd hoeveel tijd erover heen gaat....
We gaan het zien, wacht het wel even af

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Hij bestaat exht, de XBox vriezer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:25
@Rossi46 @Erik-1980

V1: October 27, 2015.
V2: November 4, 2019

Ik geloof niet dat de V3 zo snel al gaat uitkomen, zouden ze ook wel laten weten als de mighty V3 uitkomt vlak na de almighty tower of power :+

En een tip, bol.com en Microsoft zelf hebben hem op voorraad :)

[ Voor 13% gewijzigd door LuisjeNL op 24-10-2020 12:08 ]

Lichtpuntje...

• Rossi46
  • Nu online
LuisjeNL schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:07:
@Rossi46 @Erik-1980

V1: October 27, 2015.
V2: November 4, 2019

Ik geloof niet dat de V3 zo snel al gaat uitkomen, zouden ze ook wel laten weten als de mighty V3 uitkomt vlak na de almighty tower of power :+

En een tip, bol.com en Microsoft zelf hebben hem op voorraad :)
Is die V2 pas een jaar oud?? Oké, dat had ik niet verwacht... Nee, dan ben ik het met je eens. Wel maf hoor. Had dan een jaar langer gewacht en die tegelijk uitgebracht met de nieuwe Xbox :?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

https://www.windowscentra...__twitter_impression=true

De opmerking dat het hen niet gaat om het totaal aantal console verkopen wordt hiermee wel onderbouwd. Totaal andere strategie deze generatie. Nu kijken of de traditionele games media dit ook door krijgt.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2020 12:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoe kun je vanuit de nieuwe Xbox app, mensen waar je recent tegen gespeeld hebt, meteen een bericht sturen? Vroeger stond het onder recente spelers, maar in de nieuwe app staat het nergens weergegeven.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• drakiesoft
Als je een paar post eerder had gekeken, dan had je het al gezien dubbel poster.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56
drakiesoft schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:09:
[...]

Als je een paar post eerder had gekeken, dan had je het al gezien dubbel poster.
Ik vind het wel fijn dat hij het nog even postte... Ik Zal wel oud worden of zo maar ik vind die Twitter berichten die hier gedeeld worden vaak maar onduidelijk... Altijd zoeken waar je nou moet klikken om naar het Twitter bericht te gaan (weet nog steeds niet hoe dat moet als er geen link naar een plaatje bij staat) en in dit geval zat dat filmpje blijkbaar dus pas in een tweede bericht er onder. Ik had alleen dat filmpje met de bling om zijn nek gezien.

Gamertag: FinrazielNL

• drakiesoft
Finraziel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:27:
[...]

Ik vind het wel fijn dat hij het nog even postte... Ik Zal wel oud worden of zo maar ik vind die Twitter berichten die hier gedeeld worden vaak maar onduidelijk... Altijd zoeken waar je nou moet klikken om naar het Twitter bericht te gaan (weet nog steeds niet hoe dat moet als er geen link naar een plaatje bij staat) en in dit geval zat dat filmpje blijkbaar dus pas in een tweede bericht er onder. Ik had alleen dat filmpje met de bling om zijn nek gezien.
Tja je kan klagen bij Twitter die filmpjes en plaatjes heeft weggelaten. Maar mensen lezen blijkbaar niet meer dan 2 post terug en kwakken dan hetzelfde weer neer. Als je niet de moeite neemt om het geheel te lezen, dan hoef je ook niks te posten wat mij betreft.

• drakiesoft
Nog meer winkel inventory. *knip* lief blijven

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAva9a4LdAFuiQBu7SFVTHsx4z0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xLto4Ea9JhvLJKtjaSICceIL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5WjLhl7Yz0hdYDIe07HnEWloYM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/18vM5WE6c7KHUHnJm0PAjKBD.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 24-10-2020 15:24 ]

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:57

Nogne

>.<

Finraziel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:27:
[...]

Ben het hier zeker mee eens, vaak als je op zo’n Twitter link drukt kom je op iets anders terecht dan waar degene het over heeft. Vind het dan ook wel fijn dat hier ook iemand moeite neemt om het filmpje zelf te delen ipv een Twitter bericht.

Ik heb zelf geen Twitter, en vind het vaak een onoverzichtelijk platform (waarschijnlijk omdat ik geen idee hebt hoe het werkt).

PS/XBL: Nogne

• drakiesoft
Nogne schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Ben het hier zeker mee eens, vaak als je op zo’n Twitter link drukt kom je op iets anders terecht dan waar degene het over heeft. Vind het dan ook wel fijn dat hier ook iemand moeite neemt om het filmpje zelf te delen ipv een Twitter bericht.

Ik heb zelf geen Twitter, en vind het vaak een onoverzichtelijk platform (waarschijnlijk omdat ik geen idee hebt hoe het werkt).
Ok jullie draaien om het punt heen. Er wordt door sommigen hier constant gedubbel post. Laten we dat niet doen, want dan wordt het een zooitje. Verder mag er van Twitter berichten geen plaatje getoond worden volgens de topic rules. Dus je zal het ermee moeten doen.

Verwijderd

drakiesoft schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:32:

Maar mensen lezen blijkbaar niet meer dan 2 post terug en kwakken dan hetzelfde weer neer.
Gefeliciteerd nu weet je hoe forums werken ongeacht hoe strikt de moderatie team is of kan zijn.
Voor hetzelfde backseat moderation is ook ongewenst dus zo maak je jezelf ook schuldig aan iets.
Je kan het proberen te regulieren en dan doen mensen ook op diversen forums, maar double of triple posting en/of niet lezen zal niet minder op worden.

OT: Images van Japanse retailers is leuk en al maar naar mijn geweten heeft Xbox op het ogenblik geen spel voor X|S dat hun aan spreekt. In die zin begaan ze dezelfde fout als Xbox One, ze hebben Blue Dragon en dat soort games weer nodig.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:57

Nogne

>.<

drakiesoft schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:11:
[...]

Ok jullie draaien om het punt heen. Er wordt door sommigen hier constant gedubbel post. Laten we dat niet doen, want dan wordt het een zooitje. Verder mag er van Twitter berichten geen plaatje getoond worden volgens de topic rules. Dus je zal het ermee moeten doen.
Dubbel posts zijn inderdaad niet fijn, maar iemand die even de moeite neemt om het plaatje of filmpje hier te delen vind ik niet erg. Voor jouw post moet ik van Tweakers af, en die post daarna laat het filmpje zien zonder van het forum af te gaan. Dus dat vind ik dan zeker geen dubbelpost, want de eerste laat een bericht van iemand zien (tekst) en de tweede post laat het filmpje zien. En verwacht niet dat Twitter naar Youtube gaat om het filmpje offline te halen omdat dat hun regels zijn.

PS/XBL: Nogne

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
[...]

Ik had terug gelezen (was overigens meer dan twee posts) maar zo'n linkje kijk je zo overheen. Ik had enkel naar filmpjes gekeken. Ik zal voortaan nog beter opletten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Nog 2 weken te gaan zie ik, best interessante strategie? als ze de next-gen game showcase 1 dag voor release uitzenden. Zou het iets met de GameStop deal te maken hebben, dat GS vol gepropt is met Series X|S?

• Rossi46
  • Nu online
Ik vind die Twitter linkjes juist altijd wel handig. Zo handig dat ik zelf niet precies weet hoe je die nou goed embedt :$

Verwijderd

Rossi46 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 15:04:
Ik vind die Twitter linkjes juist altijd wel handig. Zo handig dat ik zelf niet precies weet hoe je die nou goed embedt :$
code:
1
[embed] twitter link goes here [/embed]

Ik vroeg aan een mod om een embed tag toe te voegen aan de editor maar geen reactie.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 12:14
[...]

Het is een offtopic discussie, maar haak hier toch even op in.

1: Dubbelposten is op zich normaal op een forum, zeker bij interessant nieuws. Tenzij het extreem veel wordt gedubbelpost zullen we daar niet snel op ingrijpen.

2: we zien inderdaad liever een twitterlink ge-embed worden, ipv een fullscreen smartphone screenshot van 1140 x 2560 van de Twitter app zonder bijsnijden. Dat laatste is irritant. Er staat echter nergens dat je een plaatje of video uit een twitter bericht zelf direct niet mag plaatsen :)

PS: uitspreken wat wel en niet mag laat je aan de mods over. Maak gewoon een TR aan als je vind dat iemand de regels overtreed.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Ik woon en werk in Duitsland en ik kan bevestigen dat onderstaande kit echt is. Als je alvast "het gevoel" wilt hebben........ :)

YouTube: Xbox Series X Paper Preorder Kit Unboxing - Face Reveal - Big Announ...

Xbox Live: Ofthewell NL

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

*knip* op de man

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 24-10-2020 19:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
Erik-1980 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:21:

Heb zelf 3x een v2 gekocht uit verschillende batches, allemaal regelmatig weigerende A knop en op 2 ook nog eens een plakkende X knop.

Lees de reviews en kijk op reddit.. Sla deze controller over!

• swoutr
  • Laatst online: 01-12 21:14
Hairball schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:09:
Ik woon en werk in Duitsland en ik kan bevestigen dat onderstaande kit echt is. Als je alvast "het gevoel" wilt hebben........ :)

YouTube: Xbox Series X Paper Preorder Kit Unboxing - Face Reveal - Big Announ...
Wat een rare “kit” in de tijd van duurzaamheid. Het voegt ook niks toe imo.. je kijkt er 2 keer naar en het vliegt de prullenbak weer in.

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11 07:13
swoutr schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:32:
[...]

Wat een rare “kit” in de tijd van duurzaamheid. Het voegt ook niks toe imo.. je kijkt er 2 keer naar en het vliegt de prullenbak weer in.
Ach ja, gelukkig is het karton. Ik hoef die dingen zelf ook niet omdat het niets toevoegt. Waarschijnlijk een Duits dingetje.

Xbox Live: Ofthewell NL

• Rossi46
  • Nu online
Hairball schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:25:
[...]

Ach ja, gelukkig is het karton. Ik hoef die dingen zelf ook niet omdat het niets toevoegt. Waarschijnlijk een Duits dingetje.
Karton of niet, dit is niet zo'n bijster handige actie anno 2020. Zeker niet in Duitsland, waar 'de groenen' goed vertegenwoordigd zijn.

Maar goed, dat daargelaten. Nog nieuws vandaag? ;)

• Sjalabert
Rossi46 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:38:
[...]

Karton of niet, dit is niet zo'n bijster handige actie anno 2020. Zeker niet in Duitsland, waar 'de groenen' goed vertegenwoordigd zijn.

Maar goed, dat daargelaten. Nog nieuws vandaag? ;)
Ja nog iets meer dan 2 weken !!!!!!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:58
Maar nu is de vraag klopt de timer wel is het geen uur langer wat tijd wordt verzet

• Sjalabert
Ruudox schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:07:
Maar nu is de vraag klopt de timer wel is het geen uur langer wat tijd wordt verzet
Tweakers kennende zit hier geen millennium bug in ;)

• stijn1309
  • Laatst online: 09:53
Ruudox schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:07:
Kijk eens naar de timer.... dat uur zit er al in

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:58
stijn1309 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:30:
[...]

Kijk eens naar de timer.... dat uur zit er al in
8)7 zie het haha was dat net ook al of kon ik gewoon niet rekenen net :P

• stijn1309
  • Laatst online: 09:53
Ruudox schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:33:
[...]

8)7 zie het haha was dat net ook al of kon ik gewoon niet rekenen net :P
Helaas kon je gewoon niet goed rekenen >:) ... ik heb hier 2 of 3 dagen geleden al aangegeven dat er een uur "teveel" werd geteld... maar kreeg toen als reactie dat dit alvast is gedaan vanwege de wintertijd.

• drakiesoft
*knip* kinderachtig, een grappig halo YouTube filmpje.

Kan niet wachten tot halo infinite uitkomt!

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 24-10-2020 19:46 ]

• Sjalabert
stijn1309 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:35:
[...]

Helaas kon je gewoon niet goed rekenen >:) ... ik heb hier 2 of 3 dagen geleden al aangegeven dat er een uur "teveel" werd geteld... maar kreeg toen als reactie dat dit alvast is gedaan vanwege de wintertijd.
Topper!!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De Xbox Series X koelkast bij iJustine:

Er zijn er blijkbaar 3 van gemaakt. Één er van in bezit van Snoop Dogg, één dus bij deze chick en 1 die je kan winnen.

_/-\o_

Lever maar af bij me thuis. :D

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 24-10-2020 20:50 ]

XBL: MRE Inc

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:53
MRE-Inc schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:46:

Er zijn er blijkbaar 3 van gemaakt. Één er van in bezit van Snoop Dogg, één dus bij deze chick en 1 die je kan winnen.

_/-\o_

[Video: Xbox Series X Fridge Unboxing]
Erg gaaf ding.

• drakiesoft

_/-\o_

Gaaf ding en mooi ingesprongen op die koelkast meme. Ik denk dat ze wel lol hebben gehad aan het maken ervan en bekijken van de reacties natuurlijk.

• sohus
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:47:
[...]
OT: Images van Japanse retailers is leuk en al maar naar mijn geweten heeft Xbox op het ogenblik geen spel voor X|S dat hun aan spreekt. In die zin begaan ze dezelfde fout als Xbox One, ze hebben Blue Dragon en dat soort games weer nodig.
Nope.

Een Amerikaanse console gaat een Japanse console niet verslaan. Einde verhaal. Wat Microsoft wel kan doen is een Japanse publisher kopen zodat ze een reden geven voor een tweede console aankoop.

Verder helpt het dat de Series S past in een gemiddeld Japans huis en de PS5 absoluut te groot is. Joking aside, ook dat gaat mensen niet doen switchen maar wellicht wel de PS5 tegen zitten. Het is echt een serieus ding daar, ruimte.

Verwijderd

sohus schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:06:
Nope.

Een Amerikaanse console gaat een Japanse console niet verslaan. Einde verhaal. Wat Microsoft wel kan doen is een Japanse publisher kopen zodat ze een reden geven voor een tweede console aankoop.

Verder helpt het dat de Series S past in een gemiddeld Japans huis en de PS5 absoluut te groot is. Joking aside, ook dat gaat mensen niet doen switchen maar wellicht wel de PS5 tegen zitten. Het is echt een serieus ding daar, ruimte.
Leuke aaname, maar ik zou het anders verwoorden want nu leest het als feit (m.b.t. ruimte is het wel correct) wat niet het geval is.
Nintendo heeft mede door content laten zien wat er heerst, zelfs in Japan maar dit wisten wij allang, software > rest. Dat Microsoft Amerikaans is zal misschien bij sommigen een rol spelen, maar niet voor de meerderheid.

• sohus
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:16:
[...]
Nintendo heeft mede door content laten zien wat er heerst, zelfs in Japan maar dit wisten wij allang, software > rest. Dat Microsoft Amerikaans is zal misschien bij sommigen een rol spelen, maar niet voor de meerderheid.
True. Dat blijkt met het succes van de iPhone die Japan domineert.

En wat je zegt over content klopt... alleen dat soort content maak je niet als je bedrijf een Amerikaanse cultuur heeft. Zo simpel is het echt gewoon... zelfs tijdens de 360, toen Microsoft met groot geweld Japan wilde binnenstormen, hebben ze zich kapot gelopen op de cultuur. Miljoenen dan niet miljarden hebben ze tegen content aangegooid en al die studios zijn in elkaar geflikkerd omdat het US management gewoon niet aansluit op de Japanse development. Zie ook de samenwerking met Platinum die misging. Hoe kan dat? Letterlijk alle andere projecten/games van platinum waren in meer en minder mate succesvol. Waarom niet het MS project?

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:53
De Nintendo Wii U liep in Japan ook heel behoorlijk. En had veel exclusieve goede content. Dat heeft ons wel geleerd dat vandaag de dag Japan niet meer groot genoeg is als markt en ook niet in zijn eentje de richting kan dicteren.

• D-Ed
  • Niet online

_/-\o_

Cool! En echt ook met alle details _/-\o_

Soort van pimp my fridge :+

Verwijderd

sohus schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:21:

content maak je niet als je bedrijf een Amerikaanse cultuur heeft.
Dat is het probleem van Microsoft en niet gelimiteerd tot Japan, al tijden is het mij opgevallen dat Phil te veel op z'n bord heeft. Zo zie je ook bij E3 en andere shows dat we alleen/voor de meeste gedeelte zijn gezicht ziet.
Xbox heeft een Japanse afdeling maar behalve shows organiseren doen ze volgens mij weinig tot niets met software maken en/of verkrijgen.

Sony eigenlijk ook, voor een Japanse concern hebben zij maar 1 studio - Studio Japan en zelfs daar word leiding door een Brit of Amerikaan gegeven. Japan is weliswaar minder belangrijk geworden, maar er valt alsnog miljoenen daar te verkopen met de juiste tools (software). Nu heeft XGS Tango Gameworks erbij, maar hopen dat mensen de tent niet gaan verlaten.

xCloud zou en kan daar ook aanslaan net als Zuid-Korea, Xbox Japan moet zoals je een beetje aangaf meer vrijheid krijgen en daadwerkelijk werk verrichten, niet dat empty shell wat ze nu zijn.
Met de aankopen van Microsoft is er geen einde ten zicht volgens mij, het is juist erger* geworden - allemaal studios uit het westen. De keuzes als consument op het ogenblik is nogal verrot vind ik (censor station, nintendo on the go, western powerhouse), de golden days qua variatie, quirky etc. etc. is voorbij, maar juist dat zijn de games waar Japan van houdt.

Overigens er zijn best veel succesvolle Amerikaanse bedrijven in Japan, incl IBM dus alles is mogelijk.
Series S is een goede stap qua prijs/performance/afmeting, nu de studios nog, Japanse studios dat creatieve vrijheid hebben. Er zijn tal van studio's die ons hebben laten zijn dat ze kastkrakers uit kunnen brengen, maar Xbox moet het wel doen. Ik zou echt niet willen gamen in een wereld zonder de variatie dat het land van de rijzende zon met zich meebrengt.
D-Ed schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:28:

Cool! En echt ook met alle details _/-\o_

Soort van pimp my fridge :+
Strategische zet volgens mij, Xbox volgt iJustine niet eens op Twitter, dat doet PlayStation wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2020 21:44 ]

• Rivanov
@Verwijderd zij presenteert vaak voor/met Microsoft en Xbox

Verwijderd

Rivanov schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:58:
@Verwijderd zij presenteert vaak voor/met Microsoft en Xbox
Nu dat je het zegt ik herinner me heel vaagjes haar te hebben gezien bij een Xbox iets, ontgaat me volg haar ook niet en was eerder niet geïnteresseerd in Xbox :P

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Nu dat je het zegt ik herinner me heel vaagjes haar te hebben gezien bij een Xbox iets, ontgaat me volg haar ook niet en was eerder niet geïnteresseerd in Xbox :P
Ik volg haar ook zeker niet maar weet toch wie ze is, Microsoft ook en pakt dit wederom slim en met humor aan.

MS is op dit moment als Teflon, negatieve pers blijft niet aan ze plakken, ze omarmen het zelfs. Echt heel tof hoe ze de laatste jaren omgaan met hun communicatie (op wat schoonheidsfoutjes na dan )

Edit: En @Verwijderd, betreffende Phil Spencer z’n performance.. Hij is ook hét gezicht van Xbox. Een beetje zoals in de 360 tijd Peter Moore dat was. Hij heeft een toffe casual uitstraling die aanslaat bij de doelgroep. Dat hij teveel op z’n bord heeft ben ik het niet mee eens. Duidelijk de juiste man voor de job en verantwoordelij voor de grootste koerswijziging in de historie van Xbox mijn inziens..

Tegenwoordig zien we ook meer van hem ivm de vele videocalls dankzij Corona..

Maar ook andere gezichten zoals Larry Bird die veel interviews doet met het Xbox Team zijn erg vermakelijk..

Het enige wat we nu nog nodig hebben zijn nieuwe games van al die nieuwe studio’s en we zijn los _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door D-Ed op 24-10-2020 22:44 ]

• Martinspire
  • Laatst online: 21-12 22:32

_/-\o_

Die van snoop is volgens mij gewoon een reclame. Met green screen erachter e.d.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire
  • Laatst online: 21-12 22:32
Interview met makers van Maneater over hun XSX upgrade:
https://news.xbox.com/en-...ies-x-optimized-maneater/

Sowieso wel een geinige game voor tussendoor

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

D-Ed schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:37:

Phil Spencer z’n performance
Ik zei niets over zijn performance, meer dat hij de reisjes naar Japan maakt terwijl Xbox Japan er bestaat.
Hij reageert te veel op zaken dat het een meme is geworden "Phil says" en dus counter productief, meer gezichten kan geen kwaad en/of persona als Phil zou Xbox juist goed doen IMO.

Overigens weet ik niet hoe goed je gaming geschiedenis is, maar ff een quick and dirty.
Eén van de reden voor Sega's downfall was dat Sega USA geen free reign had en was afhankelijk van wat Sega Japan zei en/of besloot (hetzelfde wat Microsoft zich nu schuldig aan bevindt).
Wij kunnen niet stellen dat Japan onbelangrijk voor ze zijn, want Series X|S komt daar op dezelfde dag als de rest van de wereld, dat zou je niet doen als het vanity was.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2020 23:45 ]

• Redax
  • Laatst online: 09-10 12:38
Zouden de fysieke games ook geinstalleerd moeten worden? Of wellicht een hoop day 1 patches krijgen?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Pagina: 1 ... 114 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden