Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.555 views

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12 12:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kaasje123 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:11:
Even een vraagje over dat streamen via gamepass ultimate. De connectie is echt dramatisch. Ik zit letterlijk een meter van een wifipunt vandaan op 5ghz en toch heb ik constant lag en disconnects. Ervaren anderen hetzelfde euvel met streamen via gamepass? Want dan is er nog heel veel werk aan de winkel om die ervaring te verbeteren. En ja ik weet dat het een beta is maar het voelt nu meer als een Alpha product.
De keren dat ik het getest heb; nee. Voornamelijk FH4 en GoW 5 getest. Werkt als een tierelier op een Android S9 via een 5Ghz connectie.

Linus heeft er in deze test ook geen last van zo te zien:

Xbox Live ID:Notna8310

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:11:
[...]

Game boekje snuiven omdat het nieuw is, ken 't :P
Krijg je trouwens nog z'n boekje erbij tegenwoordig of is dat digitaal "om kosten te besparen"?
Je krijgt er tegenwoordig echt niks meer bij. Doosje met disc, that's it. Ik heb ook nog wat Xbox 360 doosjes liggen, daar zitten gewoon nog leuke boekwerken bij :)

Overigens één nadeel aan het feit dat Xbox dezelfde doosjes blijft gebruiken voor de Series X|S: die doosjes zijn ruk. Althans, niet het doosje zelf maar wel het mechanisme om de disc los te krijgen. Bij een fatsoenlijk doosje (die van de PS4 bijvoorbeeld) hoef je enkel het mechanisme met één vinger in te drukken en de disc is los. Bij het Xbox doosje werkt dat voor geen meter. Je moet zo'n beetje de disc half krom trekken om 'em los te krijgen. Da's toch zonde... ;(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Even een vraagje over dat streamen via gamepass ultimate. De connectie is echt dramatisch. Ik zit letterlijk een meter van een wifipunt vandaan op 5ghz en toch heb ik constant lag en disconnects. Ervaren anderen hetzelfde euvel met streamen via gamepass? Want dan is er nog heel veel werk aan de winkel om die ervaring te verbeteren. En ja ik weet dat het een beta is maar het voelt nu meer als een Alpha product.
ben2513 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:17:
[...]

Eens. Bij Google Stadia Pro heb ik geen last van latency, slecht beeld, etc. Xcloud/Gamepass heeft artifacts en best veel input lag. Bovendien maar 1080p.

P.s. 45 Mbits koper VDSL
Ik denk toch echt dat dit aan jullie connectie ligt. Ik gebruik inmiddels al weken xCloud veel op mijn telefoon via 5ghz wifi en ik heb zelden issues. Werkt super stabiel en ik heb inmiddels Gears of War 4 en Ori er al via uitgespeeld. Wellicht inderdaad wifi kanalen wisselen?

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-12 12:59
Had ook zoiets bij mn pre-order.
Gewoon een scheet in hun systeem, meer niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNqZ1RnL6ppKruU-ekvk2HKGiDY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xX5OzOqlkBFUDpwepA6VIZ1p.jpg?f=user_large

Verwijderd

Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:21:
Bij het Xbox doosje werkt dat voor geen meter. Je moet zo'n beetje de disc half krom trekken om 'em los te krijgen. Da's toch zonde... ;(
Old school noemen ze dat hahaha.
Microsoft had wel naar de feedback geluisterd over de Optimized for Series X sticker, misschien ff op Twitter t.a. brengen.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:02
Was deze hier al voorbij gekomen?

YouTube: The Elder Scrolls VI: Hammerfell - Reveal Trailer | Xbox Series X|S ...

[ Voor 59% gewijzigd door TTHEEBO1 op 22-10-2020 12:32 ]

psn: jagermeistertim

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 15:19
De nieuwe xdoos!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QvFzu4qweLtcvdc3OsJXXvEaqZQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGxKBTY0r7Y4mj7BRMrwFjwN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wn7TO_hNTmeolO1tlBExgqAS224=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5rc9fwm0z42FuJhrcp6uMBTT.jpg?f=fotoalbum_tile

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Notna schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:21:
[...]

De keren dat ik het getest heb; nee. Voornamelijk FH4 en GoW 5 getest. Werkt als een tierelier op een Android S9 via een 5Ghz connectie.

Linus heeft er in deze test ook geen last van zo te zien:

[YouTube: Is there ANY hope for game streaming? We tried them all.]
Geen idee om eerlijk te zijn, ik gebruik nog dagelijks de Xbox companion app op Windows 10 en dat werkt al sinds dag 1 perfect voor als je vriendin de tv wil gebruiken. Hoop wel dat deze functie straks ook in de nieuwe Xbox app gaat komen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-12 10:10
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:15:
Als je 2 games per jaar koopt is Gamepass al voordeliger (als je van adviesverkoopprijzen uitgaat). Maar inderdaad, als je elk jaar alleen Fifa koopt schiet niet veel op met Gamepass.
Het geeft naast games ook een stuk gemak en je hebt er nog wat extra's bij (Xbox Live Gold, xCloud).

Ik denk ook dat er na een tijdje anders gerekend wordt door mensen. Na 3 jaar kan ik me voorstellen dat er meer gekeken wordt naar de abonnementskosten zelf. Bij Netflix of Disney+ denk ik ook niet meer aan wat ooit werd betaald voor series/films op disc en bij Spotify denk ik niet meer na over het kopen van CD's. Voordat Netflix bestond gaf ik ook veel minder uit aan films/series dan ik deed aan games. Toch heb ik nu Netflix en Disney+ en dat kost meer dan een Gamepass abo voor consoles. Die 10 euro voor Gamepass op consoles past qua prijs prima tussen al die andere abonnementen die mensen tegenwoordig hebben, alleen zijn we nu nog teveel gewend aan het vergelijken met games op disc. Dat ebt nog wel weg de komende jaren.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Die laatste Xbox app voor iOS (& wellicht Android) heeft wel als grootste nadeel voor mij... geen shop & geen achievement tracking :(
Laat dat net zijn waarvoor ik die app voornamelijk gebruikte.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
shyheim schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:46:
Die laatste Xbox app voor iOS (& wellicht Android) heeft wel als grootste nadeel voor mij... geen shop & geen achievement tracking :(
Laat dat net zijn waarvoor ik die app voornamelijk gebruikte.
Same here, ik hoop dat ze dit snel weer toevoegen :(
Ze hadden de app beter in een keer goed kunnen uitbrengen dan hoe ze de App nu half gebakken hebben uitgebracht.

Het regent hier ook klachten

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2020 12:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• drakiesoft
Ik denk dat je een alpha telefoon of een alpha internetprovider hebt :+

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:51
Dit is een concept trailer overigens. Geen officiele gameplay/trailer.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:57
Ik ben benieuwd wat de releasedatum hiervan gaat worden... Ik verwacht weinig voor Q4 2022 eerlijk gezegd... En dan ben ik bang dat het eerder Q4 2024 zal zijn...

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 22-10-2020 13:12 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ek7T0pfXIAE3wLl?format=jpg&name=medium

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Moet je deze is bekijken, van dezelfde makers. Duurt een minuut langer, maar ook erg indrukwekkend!

[YouTube: Xbox Series X - Ready for Next Gen Trailer]
Leuk gedaan, maar jammer dat ze Microsoft Studios gebruiken, terwijl het tegenwoordig Xbox Game Studios is.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Scherp, lijkt inderdaad veel op het "UHD Blu-ray" logo.

Verwijderd

Caayn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:34:
[...]
Scherp, lijkt inderdaad veel op het "UHD Blu-ray" logo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uLx5C-OuJV4YZPapg79eIqZPQc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jhCUgfQ4XUXixVeTEQZ3a2nB.jpg?f=user_large

Dit past inderdaad, tm locatie, Blu-Ray eronder en image lengte.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Even een paar interessante quotes van Phill Spencer in een interview met Strachery (waar ik abonee ben).
Two quick questions on a very easy to answer issue, which is iOS. Here’s the first question. Why is Apple’s App Store any different than the Xbox Store? I mean, you guys charge allegedly 30% or in that area and you can’t use a different payment system when it comes to console games. Why should we think about iOS as being any different?

PS: Well, let me unwind because I think my problem with having xCloud in iOS is not the 30%. We’re banned from having a gaming subscription in the iOS App Store. It’s not actually an economic problem for us it’s actually an access problem. I can’t ship the app. They stopped us.

Would you accept Apple Arcade if they shipped an app on Xbox?

PS: I would have to look at our policies, I don’t know. We’re having discussions with other companies about bringing streaming apps to Xbox and we think that should be a way that people get to access games. I think at the fundamental level, the difference is a general purpose computing device versus a bespoke gaming console. And there is a difference there just like from a legal interpretation, there is a difference there. But I think you’re going to see us be more open on what our console means and how you can acquire games. I know that, it’s part of our plans. It’s inconsistent for us to have one part of our ecosystem that doesn’t function like every other device where somebody’s playing Xbox games in terms of the business model and access and we think about that a lot in our building plans to make it more normalized.

So you could almost say the Xbox/PC line is actually going to disintegrate even more? Is that what you’re hinting at?

PS: Well, we have the program Xbox Play Anywhere, which allows you to sell a copy of a game on PC and get the entitlement on Xbox and I want to do even more work in that space. You can buy virtual currency on different platforms and have it consumed on an Xbox and I want to continue down that path. Just to be clear again on the iOS thing with xCloud, I actually can’t ship the app.

Yeah, no, you’re right. I mis-asked the question. My bad. Amazon launched their gaming service and Google with Stadia, they both have controllers that connect directly to the service. Is that a way around to get stuff working on iOS? Where you don’t have to deal with the more limited Safari API is as far as controller inputs go and whatnot? Is that where you’re thinking as far as getting around the App Store limitation?

PS: It’s not going to be a control problem. We have a good solution on iOS that I think it’ll be coming kind of early next year, I feel good about the solution that we have. The WiFi direct connect that both Stadia and Luna and congrats to Marc [Whitten] and the team at Luna on getting their preview out, it’s hard shipping a new platform and it’s cool to see them doing that. No, that’s something that we’ve looked at. We’ve had a lot of people like Razer and other companies that are doing bespoke controllers for the mobile platform so we don’t really have a need to connect something. They’re building controllers that directly connect to those mobile devices, which is I think a great solution in terms of very low latency, because you’re literally plugged into the device. We’ve looked at WiFi connect and it’s something that we could put in our roadmap. I think we just continued to evaluate it.

So you have a browser-based solution and you feel confident that it’s going to work out and that sort of going to be the path forward.

PS: The biggest issue I think is discovery, right? How do you get customers to actually find it? My friend, Tim [Sweeney] at Epic, he tried with the side loading on Android for a while with Fortnite. I think stores on those devices are as much search engines as they are stores. They’re the place that you go to find any content, anything that you might have interest, whether it’s the airline you’re in or whatever, you go to the store and you search for something and I think the biggest gap for us is you’re not going to show up in the listing when people are going for a place to search and we’ll have to work around that. That’s a challenge for us, it’s a challenge for Luna and anybody who’s not listed in the App Store, but you expect people to consume your content on iOS.

It’s kind of a downer point to end on, I get it, but I do think your point about you might even open up Xbox more is interesting and I believe you. Because I think what’s exciting about what Xbox is doing now is having much more of an orthogonal strategy to the traditional console model, the traditional App Store model even and that enables you to do stuff that stays compatible with your nominal competitors while also achieving your goals. I’m very excited about where you’re going, I think this console generation will be fascinating to watch.

PS: I appreciate that. Yeah, our console for us is the way we get games on the television, and I really like to think about it that way. People want to play games on the biggest screen in their home with probably the best sound system. I want to think about it though as an equal part of the Xbox ecosystem, but I want to think about PC that way as well, and I’ve seen you’ve talked about it. So some of the traditional tropes of how you might look at launch and who’s having success, we’re kind of pushing against those because I’m not doing everything I can to force somebody to buy one device in order for the Xbox ecosystem to be inviting to them. I want people to play more and to make that content available anywhere. So it’s cool to get to talk about it. And I appreciate that.

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
sohus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:15:
Even een paar interessante quotes van Phill Spencer in een interview met Strachery (waar ik abonee ben).

[...]
Thanks for sharing! Heb geen Stratechery abo maar ken het wel als diepgaand en waardevol.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• drakiesoft
Auto HDR door Digital Foundry

Dit stukje vond ik wel interessant:
All round, there are more hits than misses here and it's great to see Microsoft attempt to embellish older games way beyond their original spec. Back compat enhancements can be quite limited on some titles, while non-existent on others - Geometry Wars 2 shipped on Xbox 360 in what you might call a perfect state. It runs at 1080p, it locks to 60fps - so where can Microsoft take that experience beyond its original presentation? Its upcoming 2x frame-rate and increased resolution boosts at the system level are enticing features for the future, but right now, Auto HDR is a great win.
Naast auto HDR krijgen we ook nog Auto 2x framerate en Auto resolution boost @ system level.
Ik dacht dat daar patches voor nodig waren. Nee dus zo lijkt het.

[ Voor 88% gewijzigd door drakiesoft op 22-10-2020 15:13 ]

Verwijderd

Beat me to it!
DF aantal subscribers gaat snel omhoog, al z'n 300k erbij in de afgelopen maand ofzo.
Ik gun het ze wel, ondanks hoe bepaalde "fans" zich gedragen, prima werk geleverd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2020 15:13 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Waar zijn die batterijen eigenlijk voor?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Nieuwe in-game screenshots van Scorn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htG9CsgJagADTMcB4IECP2fVmkk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/noo3ocV2i1Bd1jPl87nVliMp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZt_RXfq8ZLMA97_j8GjLnxhVrY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HcIeJqdFAVHjiQYNjz7lYt7q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smQSSvZdy4fguq6hoEgpKLcUJrA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ttx1KwPEF9DZfPcKp7OmmjoR.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ctewU9EFRWgB7ohnYt38Qg3gno=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KqtWFPXYyEqdtP2xLEsJAHho.jpg?f=fotoalbum_tile

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Wom
  • Nu online

Wom

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

De controller. Die zitten er standaard bij.

• drakiesoft
https://news.xbox.com/en-us/2020/10/22/xbox-touch-controls-on-mobile-giving-more-ways-to-play/

Ik zou toch ook wel van die oled knoppen willen op mn controller.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1lKfwWDQkzhpbvH9kpmxppPmtI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mfe13OH2dTh6rqL3yV5Q5hjd.png?f=user_large

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:59

Nogne

>.<

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Voor de controller, er zit geen accu in de controller.

PS/XBL: Nogne

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:24
Ik zie nu net dat bij bol de xbox series x versie van COD Cold war nu ook op levertijd 13-11-2020 staat. Klopt dit en hoe kun je aan het doosje zien of je de xbox one versie hebt of de xbox series x versie ? Als ik op de site van bol..com kijk dan zie ik tussen de doosjes geen verschil

• drakiesoft
Nog meer falconeer gameplay.
4K/60FPS of 1800p/120FPS

[YouTube: The Falconeer - Xbox Series X Hands-On Preview]

[ Voor 9% gewijzigd door drakiesoft op 22-10-2020 15:34 ]

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:41
edebee schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:27:
Ik zie nu net dat bij bol de xbox series x versie van COD Cold war nu ook op levertijd 13-11-2020 staat. Klopt dit en hoe kun je aan het doosje zien of je de xbox one versie hebt of de xbox series x versie ? Als ik op de site van bol..com kijk dan zie ik tussen de doosjes geen verschil
Bij de ene staat series x eerst in de zwarte balk, bij de andere xone. Deze titel is niet smart delivery want Activision...

• drakiesoft
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:07:
[...]

Beat me to it!
DF aantal subscribers gaat snel omhoog, al z'n 300k erbij in de afgelopen maand ofzo.
Ik gun het ze wel, ondanks hoe bepaalde "fans" zich gedragen, prima werk geleverd.
Zeker en het is ook geen goudmijn.
Ze gaven aan dat ze alle editing zelf doen en Linneman moet eerst zijn oude oled verkopen omdat ie anders geen geld heeft om een nieuwe te halen die wel 120 fps kan 8)7

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
drakiesoft schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:02:
Auto HDR door Digital Foundry

[YouTube: Xbox Series X: Auto HDR Mode Tested - What Works and What Doesn't]

Dit stukje vond ik wel interessant:

[...]

Naast auto HDR krijgen we ook nog Auto 2x framerate en Auto resolution boost @ system level.
Ik dacht dat daar patches voor nodig waren. Nee dus zo lijkt het.
Ze hebben al die hardware features wel echt goed voor elkaar _/-\o_
o.a. Freesync, reeks aan verschillende output resoluties, frame rate verdubbeling (wat klinkt als Low framerate compensation?), ben wel impressed.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

• drakiesoft
clown, jij bent al de tweede vandaag die mijn post dubbel post.
Lezen we tegenwoordig niet meer dan 1 pagina terug?

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

drakiesoft schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

clown, jij bent al de tweede vandaag die mijn post dubbel post.
Lezen we tegenwoordig niet meer dan 1 pagina terug?
Ik heb gekeken, maar waarschijnlijk niet goed genoeg. :+

• drakiesoft
Schijnt foutje te zijn, dus helaas niet.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
drakiesoft schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:45:
[...]

Schijnt foutje te zijn, dus helaas niet.
Ah jammer, Ik dacht het zelf ook nog omdat de game ook in die juli showcase zat en ze toen aangaven dat alles in GP zou zitten wat ze lieten zien.. Ach tja, genoeg te doen de komende maanden en misschien dat ik deze er rond de kerst gewoon aan toevoeg :)

• Xgar
D-Ed schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:54:
[...]

Ah jammer, Ik dacht het zelf ook nog omdat de game ook in die juli showcase zat en ze toen aangaven dat alles in GP zou zitten wat ze lieten zien.. Ach tja, genoeg te doen de komende maanden en misschien dat ik deze er rond de kerst gewoon aan toevoeg :)
Volgens mij zat die game juist niet in die showcase.

https://news.xbox.com/en-...e-news-and-announcements/

[ Voor 9% gewijzigd door Xgar op 22-10-2020 16:10 ]

• Nogne

Nogne

>.<

Klopt die game was geen onderdeel van de showcase. Of ik heb een andere showcase gezien.

• D-Ed
  • Niet online
Aha, dan had ik hem niet scherp :)

• Xgar
D-Ed schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:27:
[...]

Aha, dan had ik hem niet scherp :)
In dit geval had ik liever ongelijk. :P

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gewoon the Falconeer kopen en een NLse ontwikkelaar supporten :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• PepieNL
Hadden we de doos van de S al gezien??
Nee toch..
Target stores krijgen ze al binnen!
En ze zijn klein!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JxNOzTY01zxaQa3Zl1W_cRAZyD0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hp98kj4axSrCqecdRLsWODpK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door PepieNL op 22-10-2020 17:15 ]

• Rossi46
Xgar schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Bij de ene staat series x eerst in de zwarte balk, bij de andere xone. Deze titel is niet smart delivery want Activision...
Oh man, dit gaat nog voor zoveel gezeik zorgen. Moeders die de verkeerde versie kopen voor de kids, dat soort shit ;(

Hier had MS wel even iets beter over na mogen denken hoor 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Rossi46 op 22-10-2020 17:22 ]

• Nogne

Nogne

>.<

Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

[...]

Oh man, dit gaat nog voor zoveel gezeik zorgen. Moeders die de verkeerde versie kopen voor de kids, dat soort shit ;(

Hier dat MS wel even iets beter over na mogen denken hoor 8)7
Kan je met Series versie niet tegen de One versie spelen dan? Dat zou wel een stinkstreek zijn namelijk.

En Microsoft heeft hier goed over nagedacht (Smart Delivery) alleen Activision heeft blijkbaar besloten om dat niet toe te passen.

• Rossi46
Nogne schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Kan je met Series versie niet tegen de One versie spelen dan? Dat zou wel een stinkstreek zijn namelijk.

En Microsoft heeft hier goed over nagedacht (Smart Delivery) alleen Activision heeft blijkbaar besloten om dat niet toe te passen.
Ik bedoel dat moeder de Xbox One versie koopt terwijl ze eigenlijk de Xbox Series X versie zou moeten kopen. Maar ja, neem haar dat maar eens kwalijk. De doosjes zijn bijna identiek.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:11

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Beter kijken ;) Bij de Series X variant staat er in de rechterbovenhoek een best grote 'X' ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Nogne

Nogne

>.<

Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:08:
[...]

Ik bedoel dat moeder de Xbox One versie koopt terwijl ze eigenlijk de Xbox Series X versie zou moeten kopen. Maar ja, neem haar dat maar eens kwalijk. De doosjes zijn bijna identiek.
Ah zo, ja daar heb je wel een punt. En inderdaad dat kan je de moeder/ouder niet kwalijk nemen.

Verwijderd

Nogne schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Series X is naar mijn weten volledig backhands compatible met de One titels, op een aantal titels die Kinect vereisen na dan. Volgens mij zijn alleen niet alle 360 en OG titels compatible.

• Rossi46
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:22:
[...]

Series X is naar mijn weten volledig backhands compatible met de One titels, op een aantal titels die Kinect vereisen na dan. Volgens mij zijn alleen niet alle 360 en OG titels compatible.
Maar geen smart delivery, dus speel je de Xbox One versie op de Xbox Series X dan krijg je Xbox One visuals.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Net even een potje Gears gedaan op de PC met een controller, het was wel weer wennen, maar echt zin om op de TV spelen via de XSX. :-)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:22:
[...]

Ik dacht alleen forehands compatibel. Weer wat geleerd. :+

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:35:
[...]

Ik dacht alleen forehands compatibel. Weer wat geleerd. :+
Geen idee waar mijn gedachten waren net :+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Geen idee waar mijn gedachten waren net :+
Net tennis gekeken of gespeeld toevallig? :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Wat het ook is, die grap heb je geaced

B)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• edebee
Thrace Grumble schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:11:
[...]

Beter kijken ;) Bij de Series X variant staat er in de rechterbovenhoek een best grote 'X' ;)
Dus toch iets gemist bij zoek de verschillen , iets met leesbril mompel mompel :O ;)

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Misschien een rare vraag, maar mijn dochter wil graag Roblox spelen op de Xbox straks. Ik heb het haar min of meer al een beetje beloofd, maar heb geen idee of het kan. Zag wel iets over de xbox one staan, dat hij daar op te spelen is. Ik kom van de ps4 platform en ben een 'overloper' en nog niet bekend met de xbox mogelijkheden. Iemand een idee?

• Wom
  • Nu online

Wom

BasGrunn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:40:
Misschien een rare vraag, maar mijn dochter wil graag Roblox spelen op de Xbox straks. Ik heb het haar min of meer al een beetje beloofd, maar heb geen idee of het kan. Zag wel iets over de xbox one staan, dat hij daar op te spelen is. Ik kom van de ps4 platform en ben een 'overloper' en nog niet bekend met de xbox mogelijkheden. Iemand een idee?
Geen vrees, staat al een paar jaar bij de meest gespeelde games op Xbox ;)

https://www.xbox.com/en-US/games/roblox

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-12 00:24

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

https://twitter.com/major.../1319303597041930241?s=20

In de connect button zit een IR receiver voor de media remote.

[ Voor 30% gewijzigd door Mavel 128 op 22-10-2020 18:38 ]

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:29
Wom schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:42:
[...]

Geen vrees, staat al een paar jaar bij de meest gespeelde games op Xbox ;)

https://www.xbox.com/en-US/games/roblox
En ook beschikbaar voor XsX XsS https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:02:
Gewoon the Falconeer kopen en een NLse ontwikkelaar supporten :P
Dit dus, nogal raar dat Tweakers zelfs geen aandacht heeft gegeven.
Het is best een presentatie voor 1 persoon, één NLer, next-gen launch game, etc etc.
Wired Productions is ook aardig bezig met fan engaging op Twitter, iets waar grote bedrijven naast zich neer leggen omdat het geld toch gegarandeerd is.

• BasGrunn
Goed nieuws! Thnxs voor de update..... Mijn dochter vind het heel leuk! Gelijk even duidelijke afspraken maken dat wanneer ik thuis ben de controller bij mij wordt ingeleverd voor meer 'next gen' games. 8)

• Sjalabert

• Wom
  • Nu online

Wom

@MRE-Inc , het lijkt er op dat 3rd party wel met remotes komt. Weet dat jij daar wat issues mee had?

https://www.windowscentra...lon-media-remote-preorder

• D-Ed
  • Niet online
BasGrunn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Goed nieuws! Thnxs voor de update..... Mijn dochter vind het heel leuk! Gelijk even duidelijke afspraken maken dat wanneer ik thuis ben de controller bij mij wordt ingeleverd voor meer 'next gen' games. 8)
In designlab voor haar een ‘eigen controller’ designer, scheelt je frustratie met lege batterijen, vette vingers op dat ding etc, kunnen de vriendjes en vriendinnetjes ook die van haar gebruiken ;) En als je echt aan de slag wil, koop een Elite voor jezelf waar helemaal niemand aan mag zitten :D

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ek8baCLVcAAIqAZ?format=jpg&name=4096x4096

• BasGrunn
D-Ed schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:39:
[...]

In designlab voor haar een ‘eigen controller’ designer, scheelt je frustratie met lege batterijen, vette vingers op dat ding etc, kunnen de vriendjes en vriendinnetjes ook die van haar gebruiken ;) En als je echt aan de slag wil, koop een Elite voor jezelf waar helemaal niemand aan mag zitten :D
Kijk, dat zijn tips waar ik wat mee kan! Op mijn oude ps4 had in geen problemen met vette chips vingers van kinderen. Met de nieuwe monster machine die 10 november het huis binnen komt wordt het wel even een ander verhaal. Ik heb ook te maken met de 'WAF' die hier eerder al voorbij kwam. Onder het mom van: "Zitten er ook leuke spelletjes voor de kinderen op?". Ja, schat.... no worries.....

• D-Ed
  • Niet online
BasGrunn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:55:
[...]

Kijk, dat zijn tips waar ik wat mee kan! Op mijn oude ps4 had in geen problemen met vette chips vingers van kinderen. Met de nieuwe monster machine die 10 november het huis binnen komt wordt het wel even een ander verhaal. Ik heb ook te maken met de 'WAF' die hier eerder al voorbij kwam. Onder het mom van: "Zitten er ook leuke spelletjes voor de kinderen op?". Ja, schat.... no worries.....
Ik ben redelijk zuinig op mijn spullen en vette vingers komen zeker niet op de controllers gelukkig, De controller die met de Xbox meekomt is voor de visite of mijn vrouw als we eens met z’n drieën Overcoocked spelen :*)

Hyperdot is trouwens ook een fijne multiplayer om samen op de bank te doen (met Max vier personen)

• BasGrunn
D-Ed schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Ik ben redelijk zuinig op mijn spullen en vette vingers komen zeker niet op de controllers gelukkig, De controller die met de Xbox meekomt is voor de visite of mijn vrouw als we eens met z’n drieën Overcoocked spelen :*)

Hyperdot is trouwens ook een fijne multiplayer om samen op de bank te doen (met Max vier personen)
Tof! Ik ga het allemaal eens rustig bekijken wat er allemaal mogelijk is. Ik zag dat je in 2021 pas weer nieuwe controllers kan customizen op die site.

• Rossi46
Over vette vingers: bij het fysiek installeren van je nieuwe XSX wel even goed je handen wassen of zelfs handschoentjes aan doen :+ Want de XSX lijkt in ieder geval één nadeel te hebben, vingerafdrukken zijn goed zichtbaar en schijnen zelfs lastig verwijderen te zijn...

• D-Ed
  • Niet online
BasGrunn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:37:
[...]

Tof! Ik ga het allemaal eens rustig bekijken wat er allemaal mogelijk is. Ik zag dat je in 2021 pas weer nieuwe controllers kan customizen op die site.
Ah, alweer tijdje geleden dat ik daar mee bezig was dus ben niet mee up to date.. Afijn, dan meteen door naar de elite zou ik zeggen (dan mis je wel de share button maar goed.. Kun je ook niet per ongeluk je faal momenten delen :+ )

• Xgar
Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:45:
Over vette vingers: bij het fysiek installeren van je nieuwe XSX wel even goed je handen wassen of zelfs handschoentjes aan doen :+ Want de XSX lijkt in ieder geval één nadeel te hebben, vingerafdrukken zijn goed zichtbaar en schijnen zelfs lastig verwijderen te zijn...
Haha, dus van die katoenen witte handschoentjes bestellen. :*)

• BasGrunn
https://www.rtlnieuws.nl/...wn-het-liefst-vandaag-nog

Zul je net zien, tijdens de release 10 nov zijn alle winkels dicht..... Misschien moeten ze alles nu maar alvast gaan uitleveren.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
BasGrunn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:59:

Zul je net zien, tijdens de release 10 nov zijn alle winkels dicht..... Misschien moeten ze alles nu maar alvast gaan uitleveren.
Lijkt me heel sterk. Golf van het voorjaar was veel erger en zelfs toen bleven de winkels open. Kabinet heeft altijd geroepen een balans te maken tussen zorg en economie, die gaan echt hun best doen om in ieder geval winkels open te houden. Desnoods minder bezoekers in een winkel. En anders kunnen consoles gewoon verzonden worden, want ze gaan de pakketdienst echt niet stoppen imo.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:46
Eigenlijk is het jammer dat er niet een xsx komt zonder drive. Denk dat dat best een goede move zou kunnen zijn. Ik koop de xsx toch vooral voor gamepass. Zie me eigenlijk geen enkele game kopen voor de console.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:48
BasGrunn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:59:

Fysieke winkels gaan misschien wel dicht maar.pakket leveringen gingen wel door bij die vorige lockdown, dus zal wel goedkomen

Playstation 5

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:46
Stylze schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:22:
[...]

Fysieke winkels gaan misschien wel dicht maar.pakket leveringen gingen wel door bij die vorige lockdown, dus zal wel goedkomen
Ik denk dat pakket bezorging inderdaad doorgang zal vinden, wellicht met vertraging. Wel weet ik niet of vorige golf zoveel groter was. Destijds was hij heel geconcentreerd in enkele regio’s. Nu gaat het gestaag in heel Europa omhoog. Spreiding dan veel minder mogelijk.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12 08:12
Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:45:
Even een doos latex gloves uit de Action in slaan :P
Ik haat dat soort van finish zoals op de XSX, mijn afstandsbediening van mijn decoder heeft dat ook en na een tijd slijt die finish af en krijg je dan een glanzende zwarte plek.

Nu is dat voor de console niet echt een probleem want je raakt die behuizing weinig tot niet aan na het installeren maar ik heb de indruk dat de XSX controller dezelfde finish heeft.
Hopelijk gaat die na een tijd niet een soort van glanzend plastic effect krijgen waar je vingers altijd rusten of rondom de face buttons.

• LewisVries
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik zit een beetje te twijfelen. Ben geen hardcore gamer (ivm werk) maar als ik dan straks nieuwe games koop wil ik niet alsnog na een jaar denken: ik koop hem toch, en dan zitten met de Xbox One versies van games zoals Far Cry 6 en Valhalla.

Ik zit dus met 3 zaken:

1. Als ik hem nu order, krijg ik hem dan bij wijze van spreken eind november (snap dat launch day al uitverkocht is) of pas in 2021?
2. Dat bepaalt namelijk ook of ik nu dan de Xbox One S te koop kan zetten (want hoe langer je wacht, des te minder je ervoor krijgt). Ik denk er zelf nog €160 voor te krijgen incl. 2e controller, maar heb totaal geen idee wat de prijzen zijn waarvoor ze nu gaan (op Vraag en Aanbod zie je niet wat de prijs uiteindelijk is geworden, alleen de vraagprijs).
3. Is mijn angst terecht dat ik dan met Xbox One versies van de games zit, of zijn er, in tegenstelling tot de PS5 waar je echt aparte doosjes en discs hebt, helemaal geen XBOX Series versies van de games en werkt alles voorlopig met Xbox One versie/doosje/disc met Smart Delivery voor upgrade graphics?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
LewisVries schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:06:
Ik zit een beetje te twijfelen. Ben geen hardcore gamer (ivm werk) maar als ik dan straks nieuwe games koop wil ik niet alsnog na een jaar denken: ik koop hem toch, en dan zitten met de Xbox One versies van games zoals Far Cry 6 en Valhalla.

Ik zit dus met 3 zaken:

1. Als ik hem nu order, krijg ik hem dan bij wijze van spreken eind november (snap dat launch day al uitverkocht is) of pas in 2021?
2. Dat bepaalt namelijk ook of ik nu dan de Xbox One S te koop kan zetten (want hoe langer je wacht, des te minder je ervoor krijgt). Ik denk er zelf nog €160 voor te krijgen incl. 2e controller, maar heb totaal geen idee wat de prijzen zijn waarvoor ze nu gaan (op Vraag en Aanbod zie je niet wat de prijs uiteindelijk is geworden, alleen de vraagprijs).
3. Is mijn angst terecht dat ik dan met Xbox One versies van de games zit, of zijn er, in tegenstelling tot de PS5 waar je echt aparte doosjes en discs hebt, helemaal geen XBOX Series versies van de games en werkt alles voorlopig met Xbox One versie/doosje/disc met Smart Delivery voor upgrade graphics?
In principe werkt alles op zowel de huidige als de nieuwe generatie XBox. Voor de XSX krijg je dan eventueel nog een upgrade er gratis en voor niks bij (in de meeste gevallen, bij bv CoD moet je betalen).

En wanneer je nu een nieuwe XBox preordered is het niet duidelijk wanneer je hem gaat krijgen maar ik gok op eind november of december. Maar niemand weet het precies. Heb vorige week een PS5 besteld maar MM zegt half maart en Game Mania zegt half januari. Er zou rond launch day wel weer een nieuwe batch geleverd gaan worden maar hoeveel er naar Nederland komen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Filmpje over het duale systeem in the Medium

Dit is toch een van de games waar ik het meest naar uitkijk. En fijn dat hij in game pass zit zodat als het toch niks is ik me er ook geen buil aan val :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

LewisVries schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:05:

Ik zit dus met 3 zaken (aangezien levertijd het belangrijkste punt is, heb ik hem ook hier neer gezet):

1: dit weet niemand met zekeheid. Er is veel onduidelijkheid over hoeveel er is geproduceerd en hoeveel er geleverd gaat worden. Nederland is wel echt een Playstation land waardoor mijn verwachting is dat je makkelijker een XSX gaat vinden dan een PS5. Ondanks dat je de vraag naar de Xbox hier wel ziet stijgen lopen die wat dat betreft nog wel wat achter, wat alleen maar positief is voor ons.
2: geen idee
3: Over een jaar ga je zeker geen games meer zien uit komen die niet "optimized for Series S/X" zijn. Bijna alle (grote) games die uitkomen na de release van XSX zijn dit al. Enige grote titel waarvoor in eerste instantie de current gen versie van uitkomt is Cyberpunk. Maar daarvoor geld ook al dat zodra CDPR de optimized versie af heeft je deze gratis als update krijgt. Hoef je niets voor te doen en nadat deze update uit is zal je XSX ook altijd de juiste versie downloaden. Zo kun je bijvoorbeeld ook niet perongeluk de One (X) versie van Gears 5 spelen op je XSX. Als je die download op je XSX zal het altijd de juiste versie zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 23-10-2020 07:05 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Sjalabert
Zo weer een dag minder :)

Net mijn pre-order van Call of Duty Cold War geannuleerd bij de Store. Voor mij is het niet duidelijk of ik nu een XsX/XsS krijg of dat ik een One versie krijg en een update moet gaan betalen. Voor de zekerheid geannuleerd en dan op de dag dat hij uitkomt (en ik heb de XsX in bezit) opnieuw kopen vanaf dit device. Of weet iemand hoe precies die in mekaar steekt?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sjalabert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:48:
Zo weer een dag minder :)

Net mijn pre-order van Call of Duty Cold War geannuleerd bij de Store. Voor mij is het niet duidelijk of ik nu een XsX/XsS krijg of dat ik een One versie krijg en een update moet gaan betalen. Voor de zekerheid geannuleerd en dan op de dag dat hij uitkomt (en ik heb de XsX in bezit) opnieuw kopen vanaf dit device. Of weet iemand hoe precies die in mekaar steekt?
https://www.callofduty.com/nl/blackopscoldwar
standaard editie is alleen met BC te spelen. Cross-gen en Ultimate krijgen de update wel binnen dezelfde aankoop.

• Rossi46
LewisVries schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:06:

Ik zit dus met 3 zaken:

1. Dat weet niemand zeker. Echt even afwachten. Je kunt er wel op rekenen dat sommige mensen momenteel meerdere pre-orders uit hebben staan en een aantal daarvan zullen annuleren of retour sturen. Dus het aanbod is iets groter dan momenteel lijkt.
2. Reken je niet rijk. 160 euro voor een gebruikte 500gb (neem ik aan) Xbox One S met één extra controller lijkt me aan de hoge kant. Maar eerlijk, maken die paar tientjes meer of minder echt een verschil voor je beslissing?
3. Alle Xbox One games werken op de Xbox Series X. Bij veel games krijg je een gratis upgrade naar Xbox Series X 'spec', maar niet bij allemaal. Dat zul je even per game op moeten zoeken.

• Sjalabert
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

https://www.callofduty.com/nl/blackopscoldwar
standaard editie is alleen met BC te spelen. Cross-gen en Ultimate krijgen de update wel binnen dezelfde aankoop.
Thanks. Nog niet helemaal 'started up'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuaId7dSrfOPYAl_o_wByUF7cXk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cHdnTGybwp85BbwBfmjfGVRQ.png?f=fotoalbum_large

Helaas niet mogelijk om alleen een next-gen aan te schaffen.

Nogmaals dank @ArthurMorgan

• PepieNL
Deze komt er ook wel :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vraagje over gamesharing waar ik niet helemaal uit kom. Stel ik stel de One X van mijn vader in als home, en gebruik thuis op mijn 2 Series Xboxen alleen mijn account. En internet valt uit. Dan kan ik niet de digitale games spelen als ik het goed begrijp. Maar kan ik wel de games spelen die ik op disc heb?

• Sjalabert
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:15:
Vraagje over gamesharing waar ik niet helemaal uit kom. Stel ik stel de One X van mijn vader in als home, en gebruik thuis op mijn 2 Series Xboxen alleen mijn account. En internet valt uit. Dan kan ik niet de digitale games spelen als ik het goed begrijp. Maar kan ik wel de games spelen die ik op disc heb?
Volgens mij moet je op alle xboxen wel eenmaal zijn ingelogd met het 'Xbox Live/Ultimate' account. (instructies)

Zelf heb ik een 2e account aangemaakt om de Brazilië truuk door te kunnen voeren (hoofdaccount was al ultimate). Heb met 2e account op 2 xboxen ingelogd en home gemaakt. Daarna kan ik met mijn hoofdaccount volledig gebruik maken van alles.

Maar volgens mij kun je altijd 'spelletjes' spelen met een disc.

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:55
Sjalabert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:57:
[...]

[Afbeelding]

Als ik het goed begrijp is die crossgen-versie alleen digitaal te verkrijgen. Dus het is alleen mogelijk om digitaal de beste versie van Cold War te spelen op de Series X. Correct me plz if im wrong

• edebee
hotymoty schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:23:
[...]

Als ik het goed begrijp is die crossgen-versie alleen digitaal te verkrijgen. Dus het is alleen mogelijk om digitaal de beste versie van Cold War te spelen op de Series X. Correct me plz if im wrong
Bij.een aantal winkels staat de pre order van de series x versie op13-11-2020.
zie bijvoorbeeld Bol.com, Mediamarkt,Gamemania,Allyourgames.
Nedgame heeft weer de datum fictief op 31-12-2020 staan.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
Sjalabert schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:57:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb deze gekocht, nog niet ontvangen, denk dat ie pas na 10 november wordt uitgegeven, maar verwacht dat het goed komt.
https://www.g2a.com/nl-nl...ey-europe-i10000217220009

[ Voor 3% gewijzigd door mobygo76 op 23-10-2020 09:00 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
/edit: kijk maar bij de productomschrijving op die pagina, One versie, en alleen BC op de Series.

---
Ik betwijfel toch echt of de info die daar staat klopt. G2a staat niet bekend om zijn betrouwbaarheid. En als ik naar de andere meer betrouwbare bronnen kijk dan denk ik echt dat je gewoon de One versie krijgt die inderdaad werkt op de Series.... maar wel puur BC en niet de upgrade.
Ik hoop voor je dat ik het fout heb, but i really doubt it. (Tenzij de fout is dat er de standaard versie staat terwijl ze de cross gen versie verkopen natuurlijk :) )

https://news.xbox.com/en-...war-launches-november-13/

[q]Details on each digital edition below:

Digital Standard Edition ($59.99 USD MSRP): Includes the game on Xbox One. Players can upgrade to the Cross-Gen Edition which includes the Xbox Series X version of the game after launch for an additional $10. (Note: The Digital Standard Edition is playable on Xbox Series X via backwards compatibility but will not include any next gen features. More details in Activision’s FAQ.)

Digital Cross-Gen Edition($69.99 USD MSRP): Includes both Xbox One and Xbox Series X versions of the game through a dual-license tied to your Xbox account.[/]

[ Voor 250% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-10-2020 09:15 ]

Verwijderd

giantgiantus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:21:
Eigenlijk is het jammer dat er niet een xsx komt zonder drive. Denk dat dat best een goede move zou kunnen zijn. Ik koop de xsx toch vooral voor gamepass. Zie me eigenlijk geen enkele game kopen voor de console.
Mee eens. Als ie dan ook een formaatje kleiner was kocht ik 'm blind. Ik doe toch niks meer met discs :)

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 15:18
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:15:
Zoals je het omschrijft gebruik ik het ook thuis, beneden staat mn "home" console en daar kan iedereen mijn digitale games op spelen (zonder dat ik ben ingelogd!)

Op mn 2e xbox kan alleen digitale games gespeeld worden (door mij & anderen) wanneer ik ben ingelogd.

Dit zou ook op een 3e of meer xboxen zo moeten werken, alleen loop je wel dan tegen het probleem aan dat je niet op 2 plekken tegelijk kan zijn ingelogd.

Dus er kan tegelijk maar op max 2 plekken tegelijk met een digitaal gekocht spel gespeeld worden.

Wanneer je geen internet hebt kan je alleen op je "home" console gamen of inderdaad met een schijfje.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:02:
/edit: kijk maar bij de productomschrijving op die pagina, One versie, en alleen BC op de Series.

---
Ik betwijfel toch echt of de info die daar staat klopt. G2a staat niet bekend om zijn betrouwbaarheid. En als ik naar de andere meer betrouwbare bronnen kijk dan denk ik echt dat je gewoon de One versie krijgt die inderdaad werkt op de Series.... maar wel puur BC en niet de upgrade.
Ik hoop voor je dat ik het fout heb, but i really doubt it. (Tenzij de fout is dat er de standaard versie staat terwijl ze de cross gen versie verkopen natuurlijk :) )

https://news.xbox.com/en-...war-launches-november-13/

[q]Details on each digital edition below:

Digital Standard Edition ($59.99 USD MSRP): Includes the game on Xbox One. Players can upgrade to the Cross-Gen Edition which includes the Xbox Series X version of the game after launch for an additional $10. (Note: The Digital Standard Edition is playable on Xbox Series X via backwards compatibility but will not include any next gen features. More details in Activision’s FAQ.)

Digital Cross-Gen Edition($69.99 USD MSRP): Includes both Xbox One and Xbox Series X versions of the game through a dual-license tied to your Xbox account.[/]
Je hebt gelijk, helemaal niet naar gekeken, dan ga ik hem annuleren, thanks!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Stefmeister schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:16:
[...]

Zoals je het omschrijft gebruik ik het ook thuis, beneden staat mn "home" console en daar kan iedereen mijn digitale games op spelen (zonder dat ik ben ingelogd!)

Op mn 2e xbox kan alleen digitale games gespeeld worden (door mij & anderen) wanneer ik ben ingelogd.

Dit zou ook op een 3e of meer xboxen zo moeten werken, alleen loop je wel dan tegen het probleem aan dat je niet op 2 plekken tegelijk kan zijn ingelogd.

Dus er kan tegelijk maar op max 2 plekken tegelijk met een digitaal gekocht spel gespeeld worden.

Wanneer je geen internet hebt kan je alleen op je "home" console gamen of inderdaad met een schijfje.
Dank, dan moet het gewoon werken. Er staat hier gewoon maximaal 1 console tegelijkertijd aan.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12 10:03

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Mee eens. Als ie dan ook een formaatje kleiner was kocht ik 'm blind. Ik doe toch niks meer met discs :)
Same here. Ik heb geen oude Xbox games (ben van de 360 naar PS4 gegaan en toen de 360 verkocht). Ga nu volledig digitaal. Ook omdat een feature als quick resume, niet zo quick is als je alsnog eerst het schijfje moet wisselen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 113 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden