Halo Infinite was bedoeld als launch title als we zo de doos van de console mogen geloven. We weten allemaal hoe dat is geëindigd.Rck010 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Je koopt voor 500€ een new-gen apparaat incl alle nieuwe technieken/toeters en bellen, daar hoort gewoon een nieuwe generatie launch game bij.
Backwards conpatible is allemaal geweldig, en ook daar kijk ik naar uit. Maar ze slaan gewoon echt de plank mis dat er bij launch geen echte top game beschikbaar is die gebruikt maakt van de nieuwe hardware.
Dat is mijn mening althans.
Ja het is spijtig, maar een nieuwe game maken in een paar weken tijd na de teleurstelling wat Halo heeft laten zien is onmogelijk die dan ook nog eens als showcase dient voor de nieuwe console. Enige wat ik zou kunnen bedenken is 2 games in de maak. Bijv Halo en een Forza of iets van Gears (al was het maar DLC om even een goed next-gen beeld te schetsen). Maar die is er helaas niet, of iig niet aangekondigd. We hebben wel nog 19 dagen... misschien toch nog iets.
Daarnaast zijn er echt wel wat games die op 10 november uitkomen op de Xbox of een verbeterde versie krijgen. Kijk eens naar de Falconeer. Die haalt ook het onderste uit de Xbox naar boven als ik het zo mag geloven op bepaalde resoluties.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
:strip_exif()/f/image/a6CHqvQp6yEnYjVh3dfd3Iaj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X7vMd2UChlFxRfGR7KbWroqc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ygKWxc6Bg1PR68DGnC1Qs8HS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LGxKBTY0r7Y4mj7BRMrwFjwN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/5rc9fwm0z42FuJhrcp6uMBTT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zgR4u2av2l2zU6RXPsbg6mAW.jpg?f=fotoalbum_large)