Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.649 views

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Rck010 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Je koopt voor 500€ een new-gen apparaat incl alle nieuwe technieken/toeters en bellen, daar hoort gewoon een nieuwe generatie launch game bij.

Backwards conpatible is allemaal geweldig, en ook daar kijk ik naar uit. Maar ze slaan gewoon echt de plank mis dat er bij launch geen echte top game beschikbaar is die gebruikt maakt van de nieuwe hardware.

Dat is mijn mening althans.
Halo Infinite was bedoeld als launch title als we zo de doos van de console mogen geloven. We weten allemaal hoe dat is geëindigd.

Ja het is spijtig, maar een nieuwe game maken in een paar weken tijd na de teleurstelling wat Halo heeft laten zien is onmogelijk die dan ook nog eens als showcase dient voor de nieuwe console. Enige wat ik zou kunnen bedenken is 2 games in de maak. Bijv Halo en een Forza of iets van Gears (al was het maar DLC om even een goed next-gen beeld te schetsen). Maar die is er helaas niet, of iig niet aangekondigd. We hebben wel nog 19 dagen... misschien toch nog iets. :)

Daarnaast zijn er echt wel wat games die op 10 november uitkomen op de Xbox of een verbeterde versie krijgen. Kijk eens naar de Falconeer. Die haalt ook het onderste uit de Xbox naar boven als ik het zo mag geloven op bepaalde resoluties.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:13
Beetje jammer dat Quick Resume op het einde van de stream behoorlijk faalde "something went wrong".

Nog geen definitieve software toch? ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
RoloGeert schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:28:
Ding is denk ik dat de generational leaps een stuk kleiner zijn geworden in vergelijking met vroeger. De verschillen tussen current-gen en next-gen worden met elke generatie kleiner in mijn ogen, waardoor een opgepoetste current-gen game er net zo goed uit kan zien als een enkel voor next-gen ontwikkelde game.
Simpel verdienmodel dan, als we die kant opgaan dan kunnen we wel inpakken.

Ik denk dat er door de nieuwe technieken juist nog meer mogelijkheden zijn, en je dat verschil echt wel gaat zien in games die ontworpen zijn op de nieuwe hardware.

Neem alleen al eens een SSD vs HDD. Daarmee kunnen ze zoveel in nieuwe games, denk hierbij aan laadschermen zonder die balkjes etc...

Edit: Dat verschil tussen current-gen en next-gen wordt echt wel duidelijk, neem dat van mij aan. Developers hebben gewoon veel meer recourses om mee te spelen, bij de huidige generatie zitten ze gewoon tegen de max. Daarnaast heb ik juist gelezen dat de leap tussen deze twee generaties juist groter is dan ooit tevoren.

[ Voor 15% gewijzigd door Rck010 op 21-10-2020 16:46 ]

• Rossi46
Rck010 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:33:
[...]

Simpel verdienmodel dan, als we die kant opgaan dan kunnen we wel inpakken.

Ik denk dat er door de nieuwe technieken juist nog meer mogelijkheden zijn, en je dat verschil echt wel gaat zien in games die ontworpen zijn op de nieuwe hardware.

Neem alleen al eens een SSD vs HDD. Daarmee kunnen ze zoveel in nieuwe games, denk hierbij aan laadschermen zonder die balkjes etc...

Edit: Dat verschil tussen current-gen en next-gen wordt echt wel duidelijk, neem dat van mij aan. Developers hebben gewoon veel meer recourses om mee te spelen, bij de huidige generatie zitten ze gewoon tegen de max. Daarnaast heb ik juist gelezen dat de leap tussen deze twee generaties juist groter is dan ooit tevoren.
Ja, oké. Maar ga je die verschillen ook echt waarnemen? Voorbeeldje: het verschil tussen de SNES en de N64 was grafisch gigantisch. Ineens was Mario 3D! Zulke stappen gaan we gewoon niet meer zien. Ja, enkel als VR alsnog een hit gaan worden op consoles. Dat is echt een changer. De rest is toch meer optimaliseren van het bekende.

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik zie niet helemaal waarom het verdienmodel dan simpel zou zijn? In principe heb je nog steeds nieuwe games nodig, om de big next thing in huis te hebben, maar games hoeven minder de console te verkopen, omdat het vooral om verfijning van de al aanwezige features gaat. Snellere laadtijden, leuk, maar dat kan ook worden getoond met een feature als Quick Resume en hoeft niet met een specifieke game getoond te worden (Hoewel bijv. in Xbox zijn geval The Medium daarvan een voorbeeld kan zijn).

• Rck010
Rossi46 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Ja, oké. Maar ga je die verschillen ook echt waarnemen? Voorbeeldje: het verschil tussen de SNES en de N64 was grafisch gigantisch. Ineens was Mario 3D! Zulke stappen gaan we gewoon niet meer zien. Ja, enkel als VR alsnog een hit gaan worden op consoles. Dat is echt een changer. De rest is toch meer optimaliseren van het bekende.
Ja, maar met 2D naar 3D noem je ook wat. Hetzelfde van zwart/wit naar kleur...

Maar nooit een game als GTA San Andreas zitten spelen, jaren geleden en gedacht "Soww, waar gaat het heen, mooier dan dit is toch niet meer mogelijk?!".

Wie had een jaar/twee jaar geleden van Raytracing gehoord? Ik ben van mening dat er nog wel genoeg in het vat zit.

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Rck010 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Ja, maar met 2D naar 3D noem je ook wat. Hetzelfde van zwart/wit naar kleur...

Maar nooit een game als GTA San Andreas zitten spelen, jaren geleden en gedacht "Soww, waar gaat het heen, mooier dan dit is toch niet meer mogelijk?!".

Wie had een jaar/twee jaar geleden van Raytracing gehoord? Ik ben van mening dat er nog wel genoeg in het vat zit.
TES IV Oblivion was dat moment voor mij, maar dat was ook de laatste keer. Daarvoor hadden open world games altijd dikke mist op ~100m afstand omdat ze niet alles konden renderen, maar dan stap je uit die intro-grot in Oblivion en zie je ineens kilometers vooruit.

Maarja, tegenwoordig valt er gewoon minder te behalen omdat er een stuk minder limitaties zijn. Real-time path tracing duurt nog wel een generatie.
Hopen dat het infinite detail systeem van Epic een beetje schaalt.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:56
Rossi46 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Dat soort stappen worden nu ook gemaakt. Maar je moet dan wel eerlijk vergelijken met de Xbox One en niet met een tussen-upgrade als de One S of One X.

De stap die nu wordt gezet zit daarnaast voornamelijk in een ander deel van de game experience, laadtijden, switchen en in seconden doorgaan op het punt waar je was.

Verwijderd

Ik heb de afgelopen generatie buiten wat Nintendo games weinig gespeeld, dus ik heb bij de release genoeg te doen. Net even een lijstje gemaakt:

Halo Masterchief Collection
Witcher 3
Dragon Quest
Forza Horizon

Maar vooral ook een hele sloot kleinere games:
The Touryst
Two Point Hospital
Cities Skylines
Hollow Knight
Ori
Hotshot Racing
Minecraft
Untitled Goose Game
Moving Out
No Man’s Sky
The Escapists 2

Het mooiste: allemaal Gamepass titels. Het zijn geen next gen games, maar kan me hier de komende tijd goed mee vermaken. En dat is toch het belangrijkst.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 15:19
Scorn gameplay

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:10
Ik zit te kijken naar een monitor. Het is toch mogelijk dat ik 1440p met 120fps of 4K met 60fps vanuit Series X op monitor kan weergeven zonder HDMI 2.1? Want danzoek ik een monitor met 1440p met 144hz.

• Rossi46
SunnieNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:23:
[...]

Dat soort stappen worden nu ook gemaakt. Maar je moet dan wel eerlijk vergelijken met de Xbox One en niet met een tussen-upgrade als de One S of One X.

De stap die nu wordt gezet zit daarnaast voornamelijk in een ander deel van de game experience, laadtijden, switchen en in seconden doorgaan op het punt waar je was.
Ja, oké, goed punt. Maar toch, ik vind het meer evolutie dan revolutie. Toch? Over 10 jaar kunnen we vast 8k+ gamen. Maar ga ik dat verschil nog zien?

• Rossi46
Bij dit soort games vraag ik me altijd af "wie verzint zoiets?!" :S Maar goed, dat heb bij zoiets als Doom ook ;)

• Rossi46
Rck010 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Zonder lang na te denken: Forza Motorsport 5
Die schiet me zo al te binnen. Ik zou een moord plegen voor een nieuwe Forza game bij launch..

Edit: we hebben het nu uiteraard over Xbox one launch.
Forza 5 stelde naar mijn mening weinig voor. Sterker nog, dat was het begin van glijdende schaal waar Forza Motorsport in terecht is gekomen (geen overbodige luxe dat ze nu stellen de IP weer helemaal vanaf de grond af op te bouwen).

En Halo Infinite had natuurlijk de grote klapper moeten zijn bij launch. Maar ja, daar heeft MS flink de plank mee misgeslagen. Gelukkig hebben ze het juiste besluit genomen en de game (lang) uitgesteld. Het was enkel een deceptie geweest als die wel bij launch beschikbaar zouden zijn.

Maar vergeet ook vooral niet dat een launch game commercieel vaak helemaal niet zo'n verstandig besluit is (voor developer en uitgever). De 'install base' is gewoon nog veel te klein. Het is vele malen lucratiever om een game uit te brengen die zowel op de next-gen als de current-gen speelbaar is. Of nog beter (voor hen): uitbrengen aan het einde van de current-gen en dan een upgrade (niet gratis) voor de next-gen.

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Wat ik niet begrijp...

Over 20 dagen wordt de Xbox Series X uitgebracht. We hebben de foto's voorbij zien komen van pallets vol met exemplaren. Er zijn welgeteld 0 Xbox Series X exclusieve launch titels. Wat houdt Microsoft tegen om de xbox niet gewoon nu uit te leveren??

Snappen ze niet dat wij niet kunnen wachten ;)

• Rck010
Rossi46 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:17:
[...]

Ja, oké, goed punt. Maar toch, ik vind het meer evolutie dan revolutie. Toch? Over 10 jaar kunnen we vast 8k+ gamen. Maar ga ik dat verschil nog zien?
Op een 55" scherm ga jij die 8k niet zien op een "normale" kijk afstand, nee. Maar wie zegt dat we over 10 jaar (of nog veel eerder) niet standaard 90-100 inch in huis hebben staan? Op zo'n formaat is het namelijk wel te zien. 10 jaar geleden hadden we ook niet aan 65" durven denken.

Tijden veranderen. Ik herhaal mezelf, maar dit soort discussies heb ik in het verleden vaak genoeg gevoerd. Elke keer dachten we "dit kan toch niet meer mooier/beter".

[ Voor 4% gewijzigd door Rck010 op 21-10-2020 18:34 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
WTF did I just watch :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

H.R. Giger the videogame! Ziet er heel tof uit. Alien invloeden zijn overduidelijk maar het doet me ook denken aan SOMA van een aantal jaar geleden. Beetje zelfde vibe.

• drakiesoft
Ik was onder de indruk van wat ik hoorde. Wat een geluid! En dat uit een mobieltje.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
Rck010 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:28:
[...]
Op een 55" scherm ga jij die 8k niet zien op een "normale" kijk afstand nee. Maar wie zegt dat we over 10 jaar (of nog veel eerder) niet standaard 90-100 inch in huis hebben staan? Op zo'n formaat is het namelijk wel te zien.
Een beetje off-topic, maar het gaat eigenlijk vooral over comfortabele beeldbreedtes. Ik vind dat met 4K al op het randje. Bij sommige 4K games is de tekst zo klein dat je de sofa nog wat dichter moet zetten tot op een niveau waar je bij het gamen al moet gaan beginnen rond kijken om alles te zien. Als ik wil rondkijken, ga ik wel naar VR eigenlijk.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
Resolutie en field of view/schaling hud zijn toch verschillend, nou geef ik je gelijk dat ze bij sommige games behoorlijk kleine tekst hebben hoor!

Maar het beeld zou prima schaalbaar moeten zijn met een optie om de tekst qua grootte aan te passen

Lichtpuntje...

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01
ik zag net op twitter iets over Xbox All Access.
Gamepass ultimate werd ook in dat filmpje genoemd.
$ 24.99

Is dit nu weer iets anders dan gamepass ultimate ?
Is er nog een stapje hoger dan GPU ?

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01
Mag het hopen van niet heb net 3 jaar gamespass afgesloten met de brazil truc:)

Playstation 5

• Rudoo
ja hier ook, daarom vroeg ik het me af ...

https://twitter.com/Xbox/status/1318945147078373379?s=20

[ Voor 41% gewijzigd door Rudoo op 21-10-2020 18:58 ]

• Stylze
Ah is dat niet die Abbo voor gamespass + console die je in een paar landen kan aanschaffen maar niet in NL

Playstation 5

• Rudoo
Stylze schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Ah is dat niet die Abbo voor gamespass + console die je in een paar landen kan aanschaffen maar niet in NL
ahhhhh. ok, nu is het duidelijk.
Gelukkig, ik schrok al even .... :p

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Stylze schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Ja.

• joe-black
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26

joe-black

D.O.A.

SunnieNL schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:44:
Niet direct Xbox gerelateerd, side step, ivm dat Geometry Wars straks in HDR werkt :)
Vandaag een Hue Gradient Lightstrip en Sync Box gehaald en aangesloten. Dat geeft toch wel een andere game ervaring :p
Mag ik vragen waar je de Lightstrip gehaald hebt want bijna overal staat Uitverkocht.

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Ik weet niet of dit hier al bekend is maar MS heeft een speciaal event op de 9e November aangekondigd. Xbox Nieuw Zeeland Twitter.

https://twitter.com/XboxA...before-series-x-launch%2F

[ Voor 52% gewijzigd door Ofthewell op 21-10-2020 20:16 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:04
De timer klopt volgens mij niet toch?
Of tellen we af naar 01:00 ipv middernacht?

Bij mij staat nu namelijk 19 dagen en 4 uren en 40 minuten.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:04
Ik ben onder de indruk van Scorn zijn graphics. Ziet er ook uit als een game die ik ga spelen, ondanks zijn vage/gore setting :9

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
stijn1309 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:19:
De timer klopt volgens mij niet toch?
Of tellen we af naar 01:00 ipv middernacht?

Bij mij staat nu namelijk 19 dagen en 4 uren en 40 minuten.
Wellicht zit het verschil in de wintertijd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:04
Lekker Ventje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:20:
[...]

Wellicht zit het verschil in de wintertijd.
Aaah slim, nu al rekening mee gehouden :P

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-12 08:12
Pffff nog 19 dagen tot release en dan eigenlijk nog een maand wachten op The Medium ( waar ik tbh het meeste naar uitkijk nog dit jaar )

Dus eigenlijk is het nog 7 weken voor mijn total fun begint :P

• Finraziel
  • Laatst online: 23:23
Rossi46 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Beetje jammer dat Quick Resume op het einde van de stream behoorlijk faalde "something went wrong".

Nog geen definitieve software toch? ;)
Ben er nu naar aan het kijken, maar vind het ook nogal langzaam. Heb het niet echt getimed, maar zelf tellend kwam ik op dik 30 seconden om van fallout 3 maar nv te gaan. Ik zou ongeveer 1/3 daarvan verwachten.

Edit: ok nv naar Fable is wel weer de verwachte 10 seconden.

... En Fable naar FO3 weer 21 seconden. Vaag dat het zoveel varieert.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 21-10-2020 21:30 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2PDJbnCO7rA-E0rR4GF4FvwBhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a6CHqvQp6yEnYjVh3dfd3Iaj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIh2UJFHqq1Z6Kt1q2jgTZvFteU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X7vMd2UChlFxRfGR7KbWroqc.jpg?f=fotoalbum_large

De lagere latency van de controller draagt hier misschien ook nog aan bij?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Thalaron
  • Laatst online: 22:53
Die beelden van Scorn zijn echt... wazig. De look/vibe/sound spreken mij enorm aan maar... of de game ook echt iets zal zijn voor mij?...

Ach ja.. Hij komt beschikbaar op GamePass dus het scheelt dat het geen geld gaat kosten indien hij tegenvalt :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Nice, dit soort weirde dingen heeft Xbox nodig naast de standaard games. Hoop echt dat dit een goeie wordt! Zoals eerder gezegd inderdaad een soort Giger wereld. _/-\o_

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sa9G_kLFRsmbEYeBwtxQruVT6qU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ygKWxc6Bg1PR68DGnC1Qs8HS.jpg?f=fotoalbum_large

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

Wom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:11

De lagere latency van de controller draagt hier misschien ook nog aan bij?
Denk dat vooral de 120fps mode hier aan bijdraagt.

Edit: zie nu ook dat de 60fps modes een stuk lager liggen. Wellicht heb je toch gelijk Wom!

[ Voor 16% gewijzigd door Geengrenzuh op 21-10-2020 21:48 ]

PSN: Geengrenzuh

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:56
joe-black schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:07:
[...]

Mag ik vragen waar je de Lightstrip gehaald hebt want bijna overal staat Uitverkocht.
Mediamarkt Breda had er een stuk of 5 liggen. Op de website werden ze nog niet eens aangeboden (dus je kan ook geen voorraad checken). ik ging eigenlijk voor wat anders er heen toen ik ze zag staan.
Mogelijk liggen ze ook gewoon bij andere media markt in de winkels.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Dit ziet er echt ziek uit. I love it.

Jammer dat ik dit niet overdag kan spelen want kinderen. Dit in de avond spelen heeft ook wel zo'n zijn charme. Alleen hopen dat ik dan nog slaap +)

Kom maar door zou ik zeggen!

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• drakiesoft
Nu ook de achterkant van de xdoos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QvFzu4qweLtcvdc3OsJXXvEaqZQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGxKBTY0r7Y4mj7BRMrwFjwN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wn7TO_hNTmeolO1tlBExgqAS224=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5rc9fwm0z42FuJhrcp6uMBTT.jpg?f=fotoalbum_tile

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de mensen, zoals ik met een GXT 247, controller docking station. Als ik het goed begrijp zijn de klepjes van de controllers voor de Series veranderd en gaat de huidige setup dus niet werken.

de oorspronkelijke bron van de video waarin ik dat zag heb ik niet meer. Maar als ik hier kijk: https://www.windowscentra...-x-s-charging-accessories
Best Charging Dock: PowerA Dual Charging Station for Xbox
The changes come with the battery doors, including four in the box; two for Xbox One and two for Xbox Series X or S. It allows the dock to accommodate peripherals across generations, ideal when jumping switching new and old gamepads.
Dat lijkt dus wel bevestigd.

Dus hou in elk geval rekening daarmee dat je de 10de straks goede backup voorzieningen geregeld hebt :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

ArthurMorgan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:33:
Voor de mensen, zoals ik met een GXT 247, controller docking station. Als ik het goed begrijp zijn de klepjes van de controllers voor de Series veranderd en gaat de huidige setup dus niet werken.

de oorspronkelijke bron van de video waarin ik dat zag heb ik niet meer. Maar als ik hier kijk: https://www.windowscentra...-x-s-charging-accessories

[...]

[...]

Dus hou in elk geval rekening daarmee dat je de 10de straks goede backup voorzieningen geregeld hebt :)
Die heb ik ook, en de pasvorm is al vrij strak. Maar de accu's beginnen flink te slijten, dus denk er toch over iets anders te halen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:09
In Australië ontvangen ze deze e-mail (van Reddit).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YlexQTR.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:04
Rivanov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:58:

[Afbeelding]
Haha, dat zou me toch een potje fantastisch zijn hoor. Gewoon die consoles eruit knallen :D
Lijkt me nou echt een actie voor MS, afgaande op hoe ze alles aangepakt hebben. Alles goed doordacht.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 22-10-2020 08:03 ]

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Rivanov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:58:

[Afbeelding]
Ook al 2 uit Singapore op Reddit :?

• Stylze
Wtf dat zou nice zijn zeg als dat hier ook zou gebeuren, maar als alle marketing gericht is op 10 november gaan ze dit toch niet doen lijkt me eigenlijk.

Playstation 5

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-12 07:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1YwO0UNuqkDVpTOMUT7_TeQNAHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zgR4u2av2l2zU6RXPsbg6mAW.jpg?f=fotoalbum_large
Bron: reddit

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Finraziel
  • Laatst online: 23:23
Leek me ook heel onwaarschijnlijk omdat het nooit zou lukken om de winkels mee te krijgen daarmee zonder dat het al lang uitgelekt was en als je alleen de preorders bij Microsoft zelf zo vroeg uit gaat sturen dan maak je minstens zoveel mensen heel erg pissed off als dat je blij maakt.

Gamertag: FinrazielNL

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik zo een melding krijg post ik hem pas als de bezorger geweest is.

Nooit slapende honden wakker maken :D

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:44:
Als ik zo een melding krijg post ik hem pas als de bezorger geweest is.

Nooit slapende honden wakker maken :D
Deze gedachte ging ook al door mijn hoofd heen O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

Ben ik nou biased of ziet het er veel beter uit dan de gameplay van een paar maanden geleden;

[ Voor 11% gewijzigd door CerandoX.nl op 22-10-2020 09:06 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

CerandoX.nl schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:01:
[...]

Ben ik nou biased of ziet het er veel beter uit dan de gameplay van een paar maanden geleden;

[YouTube: SCORN Gameplay Demo (2020 4K 60FPS)]
Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind het er echt niet mooi uitzien en lijkt me ook ontzettend saai...Not impressed :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 12:49
roell24 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:28:
Wat ik niet begrijp...

Over 20 dagen wordt de Xbox Series X uitgebracht. We hebben de foto's voorbij zien komen van pallets vol met exemplaren. Er zijn welgeteld 0 Xbox Series X exclusieve launch titels. Wat houdt Microsoft tegen om de xbox niet gewoon nu uit te leveren??

Snappen ze niet dat wij niet kunnen wachten ;)
Hehe, maar dat is dus puur marketing.
Zo heb je wat ruimte om ervoor te zorgen dat alles ook echt overal ligt en je zou wat mooie PR-momenten kunnen creëren (zonder corona dan...), zoals bijvoorbeeld de mensen die in de kou in de rij voor jouw product staan 's nachts, etc.
Daarnaast zijn er vast ook nog developers heel druk bezig met day one patches, dus die zouden niet blij zijn als ze nu opeens massal bij consumenten komen te liggen.

Zelf had ik wel al onder andere Kameo een maand voor de launch van de 360 direct van Microsoft gekregen, en dat was helemaal de hel, omdat ik alleen naar het schijfje kon staren :D

Verwijderd

Kapot schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:14:
Ik ga gewoon opnieuw beginnen met RDR2 en GTA5 op mijn nieuwe XSX, en tussendoor weer zoals ik al jaren doe op de PS4; Rainbow six Siege, met alles van 0 beginnen want de vorige generatie ben ik voor Sony gegaan maar die spellen zijn zo goed dat ik dat niet erg vind!
RDR2 heeft niet heel zin, die zal gewoon 4K/30 zijn. Je zal alleen minder frame drops hebben. Zelfde voor GTA5.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:11:
[...]

RDR2 heeft niet heel zin, die zal gewoon 4K/30 zijn. Je zal alleen minder frame drops hebben. Zelfde voor GTA5.
Voor RDR maakt dat minder uit, maar de framedrops met GTA op mijn oX vind ik echt heel erg belabberd. Daar verwacht ik puur daardoor echt een veel fijnere game door.

(Al ga ik zelf eindelijk GTA 4 maar eens afmaken, heerlijk op 60 fps met auto HDR :D Alleen jammer dat de resolutie niet dynamisch is.)

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 08:10

CerandoX.nl

Vides

Thrace Grumble schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind het er echt niet mooi uitzien en lijkt me ook ontzettend saai...Not impressed :)
De laatste gameplay qua graphics wel, maar de stijl is misschien wat eentonig. Aan de andere kant hebben we nog niet zoveel gezien.

• Caelorum
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:11:
[...]
RDR2 zou 4k/60 zijn op de series X, met heel af en toe een drop in resolutie, maar overwegend stabiel.

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

RDR2 zou 4k/60 zijn op de series X, met heel af en toe een drop in resolutie, maar overwegend stabiel.
Bron? Prijs?

• Rossi46
Caelorum schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:20:
[...]

Maar dan moet er dus een XSX patch komen. Nu ligt de cap op 30fps.

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-12 11:48

Rpower18

PSN: Rpower18

ArthurMorgan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:33:

[...]

[...]

Hier had ik ook een vraag over.

Ik wilde graag de elite controller halen, die heeft een eigen dock charger. Nu vroeg ik mij af of er ook accu's zijn welke je in een reguliere controller kan stoppen zodat je deze ook kan opladen op de charger van de elite controller. Ik kon het online niet vinden, wellicht dat iemand hier ervaringen mee heeft?

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-12 13:08
RDR2 heeft voordat de XSX patch er is natuurlijk wel een ander flink voordeel, de laadtijden zullen een stuk minder extreem zijn. Ik ben zelf ook van plan om hem weer eens te proberen, dat lijstje met games die ik een tweede kans wil geven is alleen zo lang aan het worden!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

mark_78 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:28:
RDR2 heeft voordat de XSX patch er is natuurlijk wel een ander flink voordeel, de laadtijden zullen een stuk minder extreem zijn. Ik ben zelf ook van plan om hem weer eens te proberen, dat lijstje met games die ik een tweede kans wil geven is alleen zo lang aan het worden!
Maar dat is alleen opstarten toch?
Op een One X en een externe USB 3 schijf vind ik het allemaal wel meevallen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
mark_78 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:28:
Ben benieuwd hoe snel de game gaat inladen op de XSX, ik heb laatst nog gekeken hoe snel het spel bij mij opstart vanaf de Samsung T5. Vanaf het moment dat ik het spel opstart tot ik kan spelen duurt momenteel ongeveer rond de 40 seconden _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Caelorum
  • Nu online
Het was een serie van tweets waar ze niet zozeer aangaven dat het een feit is, maar wel sterk op hinten. We gaan het merken..

• Miesjh

Miesjh

Nog wat foto's van de doos:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ek5nz3VUYAA2r9_?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ek5n9ltVMAECAK_?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkyL79TVMAEdomy?format=jpg&name=large

[ Voor 17% gewijzigd door Miesjh op 22-10-2020 10:15 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Als ik het goed zie krijgen we er weer netjes een nieuwe HDMI kabel bij _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2020 10:05 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wat is het logo links van het HDMI logo?

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-12 12:06
Caayn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:06:
[...]
Wat is het logo links van het HDMI logo?
Ultra HD volgens mij

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

• Miesjh

Miesjh

G_Dragon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:05:
[...]

Jazeker...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ekb5PdHXYAAScyQ?format=jpg&name=large

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32
G_Dragon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:05:
[...]

Weet iemand hoe lang zo'n HDMI kabel is? Vanaf de XSX naar beneden het TV meubel in en dan een meter naar rechts en weer een meter omhoog, 2.5m zou ideaal zijn :)

Verwijderd

Het is als het goed is ook een HDMI kabel die de 2.1 specs 'aankan' :)
Zijn vaak de wat duurdere kabeltjes. Hoop in ieder geval op minimaal 1,5 meter lengte.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Torgo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Weet iemand hoe lang zo'n HDMI kabel is? Vanaf de XSX naar beneden het TV meubel in en dan een meter naar rechts en weer een meter omhoog, 2.5m zou ideaal zijn :)
Ziet er vrij kort uit op de foto. Ik denk maximaal 1,5 meter, misschien nog wel minder.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rossi46
Strakke verpakking wel! d:)b

• Miesjh

Miesjh

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:19:
[...]

Het is als het goed is ook een HDMI kabel die de 2.1 specs 'aankan' :)
Zijn vaak de wat duurdere kabeltjes. Hoop in ieder geval op minimaal 1,5 meter lengte.
Die bij de One X was 2 meter. @MRE-Inc heeft dat nog opgemeten. :)

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Torgo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Volgens mij is een bijgeleverde kabel nooit langer geweest dan 1, 1.5 of 2 meter.

Dus ik denk dat je opzoek mag naar een extra langere kabel.

Verwijderd

Voorkant kan anders/beter IMHO, maar smaken verschillen I guess dus zal wel.
Microsoft heeft alles goed gedaan, verpakking, social media/user engagement, acquisitions, price/performance, backwards compatibility, etc etc en misschien klinkt dat fanboy achtig maar is het absoluut niet want ik heb nooit een Xbox gehad. Zeg het puur als consument met z'n ogen wijd open.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:07

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De fans zijn er ook klaar voor, kwam deze fan trailer tegen, erg leuk gedaan :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:19:

[YouTube: Xbox Series X Launch Trailer - Unrivalled Power]
Wow, daar zou MS de rechten van moeten kopen en die gelijk overnemen. Echt schitterend.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:35:
[...]

Voorkant kan anders/beter IMHO, maar smaken verschillen I guess dus zal wel.
Microsoft heeft alles goed gedaan, verpakking, social media/user engagement, acquisitions, price/performance, backwards compatibility, etc etc en misschien klinkt dat fanboy achtig maar is het absoluut niet want ik heb nooit een Xbox gehad. Zeg het puur als consument met z'n ogen wijd open.
Eensch :). Behalve een triple A launch game.

• D-Ed
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l41m1ru9158vPTm2k/giphy.gif

Verwijderd

DutchOwnage schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

Ja it is what it is, zal weinig aan veranderen nu denk ik.
Als ze agressief en/of honger blijven zal het hopelijk wel goed komen (hoop ik).
Meevallertje is de next-gen game showcase wat de klap een beetje verzacht.

Ik zat gisteren te denken over de strategie van Microsoft i.v.m. GamePass en hoeveel games de gemiddelde consument per generatie koopt (bron: PlayStation - 9). Daar zit dus toch een dikke marge op, het is misschien geen investering wat je meteen ziet maar in de loop van generatie komen ze toch aardig goed mee weg en is best winstgevend. Weet niet hoe ik het uit moet leggen, die gasten denken heel ver vooruit.

• Rossi46
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Ja it is what it is, zal weinig aan veranderen nu denk ik.
Als ze agressief en/of honger blijven zal het hopelijk wel goed komen (hoop ik).
Meevallertje is de next-gen game showcase wat de klap een beetje verzacht.

Ik zat gisteren te denken over de strategie van Microsoft i.v.m. GamePass en hoeveel games de gemiddelde consument per generatie koopt (bron: PlayStation - 9). Daar zit dus toch een dikke marge op, het is misschien geen investering wat je meteen ziet maar in de loop van generatie komen ze toch aardig goed mee weg en is best winstgevend. Weet niet hoe ik het uit moet leggen, die gasten denken heel ver vooruit.
Dit marge wordt toch pas realiteit als de prijzen omhoog gaan. Nu heeft iedereen GamePass voor een prikkie. Het kost mij nu 0,028 euro per maand ;) Als straks de prijzen genormaliseerd worden, dan haak ik denk ik af. Ik game namelijk niet zo veel, dan is los kopen en verkopen veel voordeliger.

• D-Ed
  • Niet online
Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Dit marge wordt toch pas realiteit als de prijzen omhoog gaan. Nu heeft iedereen GamePass voor een prikkie. Het kost mij nu 0,028 euro per maand ;) Als straks de prijzen genormaliseerd worden, dan haak ik denk ik af. Ik game namelijk niet zo veel, dan is los kopen en verkopen veel voordeliger.
Hier in huis merken we juist dat we méér gamen sinds GP.. Je checkt sneller eens een spelletje omdat de drempel lager is en zo blijf je ook sneller ergens hangen.. Tegen de tijd dat we meer moeten betalen zal dat weinig weerstand vinden verwacht ik.

Verwijderd

Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Als straks de prijzen genormaliseerd worden, dan haak ik denk ik af.
Wat een schandalige gamer, dit kan niet hé :P
De aantal actieve subs zal wel kelderen na Corona / 3 jaar trucje, op het ogenblik zitten ze op 15 miljoen.
Mocht de markt weer een beetje in balans zijn en Microsoft een beetje blijft kopen en dus hun games meteen op GP uitbrengt zou het best een win/win zijn voor gamers en/of Microsoft.

Time will tell, ik vind het interessant om te zien hoe de next-gen vorm krijgt en niet alleen games, specs etc maar over het algemeen van alles wat het met zich meebrengt.

Verwijderd

Linksquest schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:19:

[YouTube: Xbox Series X Launch Trailer - Unrivalled Power]
Moet je deze is bekijken, van dezelfde makers. Duurt een minuut langer, maar ook erg indrukwekkend!

• Rossi46
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:59:
[...]

Wat een schandalige gamer, dit kan niet hé :P
De aantal actieve subs zal wel kelderen na Corona / 3 jaar trucje, op het ogenblik zitten ze op 15 miljoen.
Mocht de markt weer een beetje in balans zijn en Microsoft een beetje blijft kopen en dus hun games meteen op GP uitbrengt zou het best een win/win zijn voor gamers en/of Microsoft.

Time will tell, ik vind het interessant om te zien hoe de next-gen vorm krijgt en niet alleen games, specs etc maar over het algemeen van alles wat het met zich meebrengt.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit ook mede wordt veroozaakt doordat ik de charme van het hebben van een game op disc niet wil kwijtraken ;) Toevallig gisteren nog eentje gekocht (Yooka-Laylee & The Impossible Lair voor een tientje bij Game Mania) en daar ben ik dan als een kind zo blij mee :+

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32
Vergeet niet hoe waardevol een 3 jaar contract is. In de zakelijke wereld is een forse korting ook gebruikelijk bij zo'n lang contract.

Ze hebben nu gegarandeerd voor langere tijd een minimale user base. Voor die user base, hebben ze nu 3 jaar de tijd om GamePass onmisbaar te maken, ipv het risico dat iedereen na jaar 1 afhaakt.

Een aantal impulsieve mensen die door de korting over te streep getrokken zijn die na een paar maanden al zouden afhaken en misschien hun xbox verkopen en hun GamePass opzeggen blijven nu plakken want het is zo zonde van al die maanden ongebruikte GamePass.

Bovendien is die groep best klein, de vraag is hoeveel van de 15M subscribers nu 3 jaar GamePass hebben en in vergelijking met waar ze naar toe willen groeien, hoeven ze op de eerste 15M subscribers denk ik geen winst te maken, dat komt wel als ze 10x of meer zijn gegroeid. :)

De eerste groep GamePass gebruikers zal anderen aanmoedigen om ook een XBOX te nemen + GamePass omdat je natuurlijk met je vrienden wil spelen, dus dit zal de groei accelereren.

• Rossi46
Torgo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:07:
Vergeet niet hoe waardevol een 3 jaar contract is. In de zakelijke wereld zijn een forse korting ook gebruikelijk bij zo'n lang contract.

Ze hebben nu gegarandeerd voor langere tijd een minimale user base. Voor die user base, hebben ze nu 3 jaar de tijd om GamePass onmisbaar te maken, ipv het risico dat iedereen na jaar 1 afhaakt.

Een aantal impulsieve mensen die door de korting over te streep getrokken zijn die na een paar maanden al zouden afhaken en misschien hun xbox verkopen en hun GamePass opzeggen blijven nu plakken want het is zo zonde van al die maanden ongebruikte GamePass.

Bovendien is die groep best klein, de vraag is hoeveel van de 15M subscribers nu 3 jaar GamePass hebben en in vergelijking met waar ze naar toe willen groeien, hoeven ze van de eerste 15M subscribers denk ik geen winst te maken, dat komt wel als ze 10x of meer zijn gegroeid. :)

De eerste groep GamePass gebruikers zal anderen aanmoedigen om ook een XBOX te nemen + GamePass omdat je natuurlijk met je vrienden wil spelen, dus dit zal de groei accelereren.
Heb je ook zeker gelijk in!

Verwijderd

Rossi46 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit ook mede wordt veroozaakt doordat ik de charme van het hebben van een game op disc niet wil kwijtraken ;) Toevallig gisteren nog eentje gekocht (Yooka-Laylee & The Impossible Lair voor een tientje bij Game Mania) en daar ben ik dan als een kind zo blij mee :+
Game boekje snuiven omdat het nieuw is, ken 't :P
Krijg je trouwens nog z'n boekje erbij tegenwoordig of is dat digitaal "om kosten te besparen"?

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Even een vraagje over dat streamen via gamepass ultimate. De connectie is echt dramatisch. Ik zit letterlijk een meter van een wifipunt vandaan op 5ghz en toch heb ik constant lag en disconnects. Ervaren anderen hetzelfde euvel met streamen via gamepass? Want dan is er nog heel veel werk aan de winkel om die ervaring te verbeteren. En ja ik weet dat het een beta is maar het voelt nu meer als een Alpha product.

Verwijderd

Als je 2 games per jaar koopt is Gamepass al voordeliger (als je van adviesverkoopprijzen uitgaat). Maar inderdaad, als je elk jaar alleen Fifa koopt schiet niet veel op met Gamepass.

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-12 07:26
Kaasje123 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:11:
Even een vraagje over dat streamen via gamepass ultimate. De connectie is echt dramatisch. Ik zit letterlijk een meter van een wifipunt vandaan op 5ghz en toch heb ik constant lag en disconnects. Ervaren anderen hetzelfde euvel met streamen via gamepass? Want dan is er nog heel veel werk aan de winkel om die ervaring te verbeteren. En ja ik weet dat het een beta is maar het voelt nu meer als een Alpha product.
Eens. Bij Google Stadia Pro heb ik geen last van latency, slecht beeld, etc. Xcloud/Gamepass heeft artifacts en best veel input lag. Bovendien maar 1080p.

P.s. 45 Mbits koper VDSL

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Verwijderd

Kaasje123 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:11:
Misschien dat van kanaal wisselen helpt, ik zit zelf op 44 (5GHz):
https://routerguide.org/best-5ghz-channel/
Pagina: 1 ... 112 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden