Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 147 Laatste
Acties:
  • 315.650 views

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:13
Dutchzilla schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

Gemiste kans? de algehele presentatie van de game is all redelijk matig zelfs op hoge resolutie met alle toeters en bellen. als je dan een performance mode krijgt en de resolutie wordt lager en toeters en bellen gaan uit. is de game echt het lelijkste jongetje van de klas ben ik bang.

ik ben geen graphics ho*r, maar de hele lineup van Ubi is redelijk ondermaats.
Assassins greed is een draconische mediocre game die echt nog wel maanden polijstwerk nodig had.
alles wat ik zie van Watch dogs zelfde verhaal.

ze willen leveren, maar tis niet klaar.
Euh, gameplay beelden op de XSX (4k, HDR, RT) heb ik even gemist blijkbaar? Waar zijn die beschikbaar? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
sohus schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Probleem is dat Ubisoft net als Activision inzet op jaarlijkse releases voor al hun franchises. Dat betekent dat hoe dan ook een game de deur uit moet. Ze gebruiken hiervoor al verschillende studios die ze rouleren maar dat is nog geen garantie voor kwaliteit. Sowieso gaat Ubisoft gebukt onder #metoo schandalen en zijn aantal van de creatieve directors ontslagen dus dat heeft hoe dan ook effect op kwaliteit.
Ehm, Watch Dogs had in mei moeten uitkomen en is al een half jaar uitgesteld, AC was volgens mij ook al eerder gepland, maar is ook al iets vertraagd .Dus dit is helemaal niet zo snel mogelijk de deur uit. Dat ze nu voor de launch beschikbaar zijn, vind ik nog best netjes.

En het is maar net wat je lelijk vindt, bij The Division 2 vind ik de details, het aantal objecten in beeld en hoe goed deze lijkt op de werkelijkheid gewoon ongekend. Beter dan welke game deze generatie. Serieus, als je een keer in Washington bent geweest, dan herken je gewoon hele straten en musea terug. En dan nog de tiefuszooi van de setting van de pandemie en dergelijke erbij. Waarom men die game lelijk noemt, is me echt niet duidelijk.

En ja WD of AC zijn niet de mooiste games deze launch, maar ze zijn wel weer een stuk mooier en bovendien moet je ook niet vergeten waar ze vandaan kwamen van deze generatie. Dan is de stap van Valhalla al aardig. Plus dat de games nog gewoon op de Xbox One moeten draaien, de console die toch de meeste games wel tegenhoudt om echt visueel vooruit te gaan. De XOX is geen probleem, het is de OG die de boel tegenhoudt. Dat kun je Ubisoft en anderen niet kwalijk nemen. Dat andere games die console half laten liggen en amper een stabiele 30fps op 720 weergeven, is jammer, maar de Ubisoft games draaien daar nog altijd prima op.

Daarnaast zijn de teams gewoon al een paar jaar met zo'n game bezig. Dat de releases jaarlijks zijn, maakt niet dat er maar een jaartje werk in zit. Ze hebben gewoon heel efficient de teams ingezet. Als de ene game nog niet de deur uit is, beginnen de designers al met de volgende. Ja ze zijn dan wellicht wat minder memorabel, maar als je de games snel beu word, is dat meer je eigen schuld. Speel ze dan gewoon een jaartje niet. Het is niet alsof je echt wat mist bij de afgelopen titels. En ook nog: Watch Dogs 2 was van 2016 alweer, dus hoe erg is het dat het vervolg er nu is?

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 19-10-2020 12:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Martinspire schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
En het is maar net wat je lelijk vindt, bij The Division 2 vind ik de details, het aantal objecten in beeld en hoe goed deze lijkt op de werkelijkheid gewoon ongekend. Beter dan welke game deze generatie. Serieus, als je een keer in Washington bent geweest, dan herken je gewoon hele straten en musea terug. En dan nog de tiefuszooi van de setting van de pandemie en dergelijke erbij. Waarom men die game lelijk noemt, is me echt niet duidelijk.
Komop, dat weet je gewoon: Washington is een lelijke stad, daar kan de game niets aan doen :+
Daarnaast zijn de teams gewoon al een paar jaar met zo'n game bezig. Dat de releases jaarlijks zijn, maakt niet dat er maar een jaartje werk in zit. Ze hebben gewoon heel efficient de teams ingezet. Als de ene game nog niet de deur uit is, beginnen de designers al met de volgende. Ja ze zijn dan wellicht wat minder memorabel, maar als je de games snel beu word, is dat meer je eigen schuld. Speel ze dan gewoon een jaartje niet. Het is niet alsof je echt wat mist bij de afgelopen titels. En ook nog: Watch Dogs 2 was van 2016 alweer, dus hoe erg is het dat het vervolg er nu is?
Inderdaad, dit is de grootste reden dat de huidige games die nu ook uitkomen voor de Series X|S niet aanvoelen als "next gen". Die games zijn al jaren geleden gestart met ontwikkeling, en vaak is veel al vastgelegd in de loop van die tijd. Dan komt er 'plotseling' een nieuwe console aan met allerlei nieuwigheden. Het kost bakken met tijd en geld om dingen om te gooien, dus dat doe je natuurlijk niet.
Over een of twee jaar ga je pas grotere verschillen in games zien tussen de One en de Series X|S. Dat zijn games die misschien hooguit een half jaar geleden pas zijn gestart met de productie.

• sohus
  • Laatst online: 29-10 17:24
Martinspire schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:29:
[...]
Feit is dat CDPR en Rockstar 5-8 jaar aan games werken en Ubisoft elke 2-3 jaar een game uitpoept. Dat zegt iets over de kwaliteit, hoe je het ook bekijkt. Valhalla is van het zelfde team als Origins, en die is in 2017 uitgekomen (effectief dus 3 jaar ontwikkeling).

AC Odyssey is in 2018 uitgekomen, en Immortals Fenyx Rising is van hetzelfde team (het is praktisch een reskin met een andere visuele stijl) komt eind 2020 uit (effectief dus 2 jaar ontwikkeling).

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:11

Superkiwi

Hoi doei

sohus schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
(...) en Ubisoft elke 2-3 jaar een game uitpoept.
Zeg maar gerust elk jaar ;)
Wikipedia: Assassin's Creed (computerspelserie)
Na Syndicate hebben ze twee jaar overbrugd tot Origins, wat een welkome vernieuwing van de serie was. Sinsdien lijken ze gewoon weer jaarlijks een AC uit te brengen.

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2020 13:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Rossi46
dvdkiwi schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Na Syndicate hebben ze twee jaar overbrugd tot Origins, wat een welkome vernieuwing van de serie was. Sinsdien lijken ze gewoon weer jaarlijks een AC uit te brengen.
@sohus doelt er meer op dat een Ubisoft studio (ze hebben er meerdere) minder lang doet over het ontwikkelen van een game dan CDPR of Rockstar. En dat is volgens mij feitelijk ook juist.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:11

Superkiwi

Hoi doei

Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:04:
[...]

@sohus doelt er meer op dat een Ubisoft studio (ze hebben er meerdere) minder lang doet over het ontwikkelen van een game dan CDPR of Rockstar. En dat is volgens mij feitelijk ook juist.
Dat spreek ik ook niet tegen. Dat je het terugziet aan de kwaliteit van Ubisoft games ook niet trouwens ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Kunnen we hier niet ook een timer krijgen zoals in het PS5 draadje? Nog 21 dagen, 11 uur... De hype is real :)

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23
dvdkiwi schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Je vergeet dat Odyssey ook alweer twee jaar oud is. Niet dat het niet snel is, maar je kiest een vreemd moment om te zeggen dat ze gewoon jaarlijks een AC uitbrengen als de nieuwste op de markt 2 jaar oud is...

Gamertag: FinrazielNL

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De kans bestaat dat er fatigue optreed onder de gamers als je elk jaar een AC uitpoept en de games zelf een beetje run of the mill en inspiratieloos worden. Een beetje het jaarlijkse COD en Fifa syndroom zeg maar.

Ubisoft heeft echter genoeg interessante IP en ik zou graag zien dat ze bijvoorbeeld elke 3 of 4 jaar een nieuwe AC uitbrengen en de tussenliggende jaren gebruiken voor bijvoorbeeld Watch Dogs, Far Cry, Rainbow Six, The Division, Beyond Good & Evil (hoe staat het daar trouwens mee? de laatste berichten dat de game in development hell zitten en de problematiek rondom de nu opgestapte Ancel belooft niet veel goeds), Prince of Persia en Splinter Cell.

Dat het rommelt aan de top binnen het bedrijf is duidelijk, het ontslaan van hun creative director Hascoet die veel te veel macht had en ook betrokken was bij grensoverschrijdend gedrag zal daar zeker mee te maken hebben. Het opnieuw naar de tekentafel gaan na de erg tegenvallende verkoopcijfers van The Division 2 en Ghost Recon Breakpoint plus het lang uitstellen van Watch Dogs: Legion zijn ook tekenen dat ze de zaken wat anders willen en moeten aanpakken de komende generatie.

Begrijp me niet verkeerd, op z'n tijd een AC spelen vind ik ook zeer vermakelijk echter ik heb deze generatie alleen Black Flag en Origins gespeeld omdat ik die genoeg afwisseling vond bieden. Odyssey kwam meteen een jaar na Origins en leek wel een soort XL versie van Origins, daar knapte ik erg op af. De potentie is er zeker bij Ubisoft, ik hoop alleen dat ze wat meer risico durven nemen en dat het nieuwe creative leiderschap de zaken beter gaat aanpakken.

• Steven030
kazuka schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:33:
De kans bestaat dat er fatigue optreed onder de gamers als je elk jaar een AC uitpoept en de games zelf een beetje run of the mill en inspiratieloos worden. Een beetje het jaarlijkse COD en Fifa syndroom zeg maar.

Ubisoft heeft echter genoeg interessante IP en ik zou graag zien dat ze bijvoorbeeld elke 3 of 4 jaar een nieuwe AC uitbrengen en de tussenliggende jaren gebruiken voor bijvoorbeeld Watch Dogs, Far Cry, Rainbow Six, The Division, Beyond Good & Evil (hoe staat het daar trouwens mee? de laatste berichten dat de game in development hell zitten en de problematiek rondom de nu opgestapte Ancel belooft niet veel goeds), Prince of Persia en Splinter Cell.

Dat het rommelt aan de top binnen het bedrijf is duidelijk, het ontslaan van hun creative director Hascoet die veel te veel macht had en ook betrokken was bij grensoverschrijdend gedrag zal daar zeker mee te maken hebben. Het opnieuw naar de tekentafel gaan na de erg tegenvallende verkoopcijfers van The Division 2 en Ghost Recon Breakpoint plus het lang uitstellen van Watch Dogs: Legion zijn ook tekenen dat ze de zaken wat anders willen en moeten aanpakken de komende generatie.

Begrijp me niet verkeerd, op z'n tijd een AC spelen vind ik ook zeer vermakelijk echter ik heb deze generatie alleen Black Flag en Origins gespeeld omdat ik die genoeg afwisseling vond bieden. Odyssey kwam meteen een jaar na Origins en leek wel een soort XL versie van Origins, daar knapte ik erg op af. De potentie is er zeker bij Ubisoft, ik hoop alleen dat ze wat meer risico durven nemen en dat het nieuwe creative leiderschap de zaken beter gaat aanpakken.
Mwah, een jaar zoals tussen Origins en Oddyssey en daarvoor tussen alle voorgaande AC's vind ik ook te kort. Maar zoals nu 2 jaar en ook voor Origins 2 jaar vind ik persoonlijk perfect

• sohus
Dit vind ik persoonlijk fantastisch. Hopelijk stellen ze wat vrouwen aan als hoofdverantwoordelijk, ik weet zeker dat we dan betere en meer diepgaande games gaan zien.

Probleem is dat deze man veel te veel match had en alles moest aftekenen. Dit betekent dat het hele Ubisoft portfolio conform zijn smaak is gemaakt en ook dat alle franchises dezelfde richting opbewegen. Daarnaast is Ubisoft ook een bedrijf dat vuistdiep in de micro-transacties zit (alle grote 3rd parties) en dit doet ook af aan de kwaliteit van games. En dan heb ik met name over geforceerde MTX in AC games.

Hopelijk komen ze een stuk sterker uit deze crisis. Ze moeten wel gezien het geweld van Sony en Microsoft 1st party studios dat in 2022 - 2025 gaat launchen op consoles. Kwaliteit gaat absoluut omhoog!

• Rossi46

Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Want het is en blijft een commerciële toko. Als de verkoopcijfers goed zijn bij jaarlijkse 'mediocre' titels, dan moet je wel heel veel overtuigingskracht hebben om intern het roer om te kunnen gooien.
Daarbij is Ubisoft beursgenoteerd, dat helpt bij dit soort zaken bepaald niet mee. Men verwacht gewoon een fatsoenlijk jaarlijks rendement. Ga je ineens de helft (of minder) titels per jaar uitbrengen, dan moeten de titels die wèl worden uitgebracht wel heel erg goed verkopen om dat rendement te behalen.

Bij EA weten kennen ze de kritiek op de zoveelste nieuwe Fifa ieder jaar ook wel. Maar ja, men blijft het kopen en niet een beetje ook. Dus zij blijven gewoon lekker ieder jaar een update op de markt brengen. Al helemaal met die FUT kaarten waar ze vrachtwagenladingen aan inkomsten mee binnen harken.

Overigens zijn wij games ook voor een groot gedeelte debet aan dit probleem. We verwachten steeds grotere games (echt, waarom, ik snap dat niet) en we blijven de jaarlijkse mediocre titels gewoon braaf kopen.

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Dat is al een paar keer gebeurt met Assassin's Creed, en dan gooit Ubisoft ineens het roer wel om. Zodra de verkoopcijfers omlaag gaan doen ze wat nieuws.

• Wolfos
  • Laatst online: 21-11 10:00
Welke launch games gaat iedereen trouwens halen?

• Steven030
Wolfos schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:25:
AC: Valhalla juist, erg veel zin in. WD: Legion wil ik ooit ook wel spelen, maar daar wacht ik dan nog even mee. Bright kan misschien ook wel eens leuk worden, maar sowieso even de reviews afwachten. Jammer dat er niet een Ryse-achtige game bij zit, maar ik ben dan voorlopig toch veel te druk met Valhalla

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:16:
[...]

Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Want het is en blijft een commerciële toko. Als de verkoopcijfers goed zijn bij jaarlijkse 'mediocre' titels, dan moet je wel heel veel overtuigingskracht hebben om intern het roer om te kunnen gooien.
Daarbij is Ubisoft beursgenoteerd, dat helpt bij dit soort zaken bepaald niet mee. Men verwacht gewoon een fatsoenlijk jaarlijks rendement. Ga je ineens de helft (of minder) titels per jaar uitbrengen, dan moeten de titels die wèl worden uitgebracht wel heel erg goed verkopen om dat rendement te behalen.

Bij EA weten kennen ze de kritiek op de zoveelste nieuwe Fifa ieder jaar ook wel. Maar ja, men blijft het kopen en niet een beetje ook. Dus zij blijven gewoon lekker ieder jaar een update op de markt brengen. Al helemaal met die FUT kaarten waar ze vrachtwagenladingen aan inkomsten mee binnen harken.

Overigens zijn wij games ook voor een groot gedeelte debet aan dit probleem. We verwachten steeds grotere games (echt, waarom, ik snap dat niet) en we blijven de jaarlijkse mediocre titels gewoon braaf kopen.
Zeker een goed punt. EA, 2K, Activision-Blizzard en Ubisoft spelen het vaak op safe en zolang die strategie werkt zullen aandeelhouders happy zijn. De vernieuwing zal wederom meer moeten komen van de first party studios deze generatie verwacht ik. Maar wanneer heeft Ubisoft nou de laatste grote nieuwe IP gelanceerd? AC stamt al uit 2007, Far Cry deeltje 6 komt eraan (de kleinere tussendelen nog buiten beschouwing gelaten) en ze hebben de Tom Clancy licentie. Het zou ze sieren om tenminste 1 nieuwe grote IP uit proberen te brengen deze generatie die helemaal gericht is op de capaciteiten van de nieuwe consoles.

2K is trouwens ook een mooie; hun sportgames barsten van de MTX en nu proberen ze ook non-skippable reclames in de games te verwerken (NBA 2K21). Ik ben benieuwd hoe ver ze durven te gaan voordat de backlasg zo groot wordt dat ze terugkrabbelen.

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 19-10-2020 14:32 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
AC Valhalla en Destiny 2 Beyond Light.

Denk later ook nog de Falconeer zodra ik klaar ben met AC Valhalla maar wil mezelf niet gelijk overstromen met een berg games die dan verdwijnen en nooit gespeeld worden. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Steven030
kazuka schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Zeker een goed punt. EA, 2K, Activision-Blizzard en Ubisoft spelen het vaak op safe en zolang die strategie werkt zullen aandeelhouders happy zijn. De vernieuwing zal wederom meer moeten komen van de first party studios deze generatie verwacht ik. Maar wanneer heeft Ubisoft nou de laatste grote nieuwe IP gelanceerd? AC stamt al uit 2007, Far Cry deeltje 6 komt eraan (de kleinere tussendelen nog buiten beschouwing gelaten) en ze hebben de Tom Clancy licentie. Het zou ze sieren om tenminste 1 nieuwe grote IP uit proberen te brengen deze generatie die helemaal gericht is op de capaciteiten van de nieuwe consoles.
Ik snap met alle respect de "haat" op Ubisoft niet zo. Ik vind dat ze meer nieuwe IP's lanceren dan menig ander. Rockstar ofzo heeft de afgelopen generatie 1 game (RDR2) uitgebracht en 2 remasters (L.A. Noire VR en GTA V), terwijl ze vóór current gen maarliefst 48 games uitbrachten, maar daar hoor je veel minder over. Ubisoft komt af en toe met een nieuwe IP zoals Watch Dogs of The Division, levert imo steady prima AAA-games af, luisteren enigszins naar de fans, én hun spellen zijn altijd een pak goedkoper dan andere spellen. Ze vragen nooit de hoofdprijs. Dat gezegd hebbende mag er van mij ook wel 2 jaar zitten tussen een AC-deel

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Eerst maar eens Gears 5 opnieuw opstarten en tussendoor Destiny 2 met de uitbreiding aanschouwen (jammer genoeg komt de echte 'next gen update met 60fps pas in december -O- )

En voor de rest gewoon wat Gamepass en huidige titles die een update krijgen gaan spelen. Nog niet echt overtuigd van de release games helaas maar ga sowieso genieten van alles sneller/beter/mooier van de huidige generatie. En in een hoekje zitten janken dat Halo niet is uitgekomen met de launch }:|

Edit: En Cyberpunk wacht ik eerst de reviews af voordat ik die aanschaf (weet zeker dat die tof gaat worden maar ook daar wil ik liever pas aan beginnen als de next gen patch uit is)

[ Voor 12% gewijzigd door D-Ed op 19-10-2020 14:40 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

2K is trouwens ook een mooie; hun sportgames barsten van de MTX en nu proberen ze ook non-skippable reclames in de games te verwerken (NBA 2K21). Ik ben benieuwd hoe ver ze durven te gaan voordat de backlasg zo groot wordt dat ze terugkrabbelen.
Watch Dogs, The Division, The Crew? Ze zijn met een grote pirate game bezig. Ubisoft doet naast de standaard release nog best wel wat helemaal met de nodige kleinere titels die ze uitbrengen. Ook hebben ze de nodige reboots gehad deze generatie: AC, Ghost Recon, Rainbow Six, etc.

AC Origins, Oddyssey en waarschijnlijk ook Valhalla hadden net zo goed een nieuwe IP kunnen zijn gezien het compleet anders speelt dan voorgaande AC games.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-12 12:59
Tetris, AC Valhalla & Gears 5 ben ik wel even zoet mee >:)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Caayn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:42:
[...]
Watch Dogs, The Division, The Crew? Ze zijn met een grote pirate game bezig. Ubisoft doet naast de standaard release nog best wel wat helemaal met de nodige kleinere titels die ze uitbrengen. Ook hebben ze de nodige reboots gehad deze generatie: AC, Ghost Recon, Rainbow Six, etc.

AC Origins, Oddyssey en waarschijnlijk ook Valhalla hadden net zo goed een nieuwe IP kunnen zijn gezien het compleet anders speelt dan voorgaande AC games.
8)7 Inderdaad, ik zie Watch Dogs en The Division compleet over het hoofd! Moet zeggen dat de Snowdrop engine wel echt een pareltje is, die engine levert echt hele mooie beelden en werelden op. Hoop eigenlijk dat meer teams buiten Ubisoft Massive daar ook mee aan de slag gaan. Waren de Ghost Recon games ook niet met die engine gemaakt?

• Rpower18
  • Laatst online: 17-12 11:48

Rpower18

PSN: Rpower18

Voorlopig alleen Cyberpunk en de games via Game pass. Ik stap over van het blauwe kamp, dus ik heb het idee dat ik nog een mega backlog heb hierdoor. :)

Ik had heel veel zin in AC Valhalla, maar na wat beelden gezien te hebben sla ik die voorlopig over. Wie weet komt die later een keer.

• Rossi46
Oh, het is weer launch-games-lijstjes tijd? :+
  • Gears 5 (XSX update)
  • FH4 (XSX update)
  • Ori 2 (XSX update)
  • The Touryst (XSX update)
  • Geometry Wars 2 (auto HDR)
  • Sunset Overdrive (auto HDR)
  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair (auto HDR)
  • Edit: Dirt 5 natuurlijk (besteld via Top Gear magazine, 6x blad op de deurmat en Dirt 5 voor 49,- :) )
Maar deze lijst kan volgende week weer anders ;) Sowieso ben ik erg benieuwd naar hoe sommige BC titels straks op de XSX worden weergegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Rossi46 op 19-10-2020 15:39 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerlijk, ik denk geen. Ik kijk wel wat de huidige games aan extra goodies brengen op de XSX, hopelijk dat ACC flinke update krijgt, de rest mag van mij enkel wat beter laden of iets stabielere framerate krijgen, ben verder nog weinig tegen gekomen dat ik dit jaar nog wil kopen. AC thema trekt me niet, Oddesy ging al enigzins die kant op, niet mijn style combat meer, Cyberpunk ben ik nog steeds niet warm van, misschien outriders als dat nog wat wordt.

En anders pak ik nog wel iets uit de gamepass, flightsim lijkt me wel interessant op console te spelen (speel ik nu al op PC).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-12 07:26
Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:53:
Yooka-Laylee and the Impossible Lair (auto HDR)
Deze staat ook op mijn lijst, momenteel onder de 10 euro op amazon.nl (en volgens mij ook bij GameMania). Amazon is niet op voorraad. Ik kijk er erg naar uit! Besteld maar nog niet geleverd.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Rossi46
ben2513 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:03:
[...]

Deze staat ook op mijn lijst, momenteel onder de 10 euro op amazon.nl (en volgens mij ook bij GameMania). Amazon is niet op voorraad. Ik kijk er erg naar uit! Besteld maar nog niet geleverd.
Ik heb 'em gisteren bij GM besteld idd :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:55
The Medium is toch ook een launch Gamepass titel? Ben eigenlijk best benieuwd naar deze game. Verder 100% AC Valhalla, zeer waarschijnlijk toch ook Cyberpunk, mijn dagelijkse sessie FH4 gaat ook gewoon verder, Gears 5 campaign opnieuw aan de tand voelen, en genoeg in de backlog(Gamepass).

Kom de winter wel door. Volgende aankoop wordt Far Cry 6 in Februari.

Edit: The Medium 10 december, wel een Gamepass titel idd d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 19-10-2020 15:27 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

(Kijk deze op je 4k tv)
Ziet er gruwelijk vet uit, samen met AC Valhalla launch titel voor mij _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 19-10-2020 15:36 ]

Playstation 5

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:09

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Het is me opgevallen dat PQube steeds meer en meer games naar Xbox (X/S) te brengt.
Voorheen alleen PS/Nintendo/PC, maar nu brengen ze hun games eerder uit op Xbox dan PS, ik vraag me af of het iets met censorship bij PS te maken heeft.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-12 15:19
Battlefield V 4k 60fps op series x waarschijnlijk. Speelt iemand dat nog?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-12 11:19
Binnenkort komt de Series X weer beschikbaar voor de voorverkoop aldus het officiële Duitse XBOX Twitter-kanaal.

[ Voor 99% gewijzigd door ariekanari op 19-10-2020 16:41 . Reden: edit: ik weet inmiddels hoe Twitter te embedden. ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DutchOwnage
Straks als EA Play launcht in Gamepass ga ik 'm spelen. In ieder geval even de campain doorlopen.

• Rivanov

• Rossi46
DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:39:
Straks als EA Play launcht in Gamepass ga ik 'm spelen. In ieder geval even de campain doorlopen.
Precies, deze game gaat nog wel een boost krijgen als 'ie in gamepass zit.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik ook man, altijd leuk!

• Rossi46
Hier komt de PS5 er eigenlijk een beetje bekaaid vanaf. Die is nu capped op 1800p, omdat dat op de PS4 Pro ook zo was. Nu lijkt het net alsof de XSX behoorlijk sterker is dan de PS5, maar dat kun je hier dus niet uit opmaken.

(geen poging om een vergelijk te maken tussen XSX en PS5, maar puur ter verduidelijking)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Vond de campaign van BFV eigenlijk best goed. Zeker die missie in Scandinavie was tof. Alleen in zijn geheel wel wat aan de korte kant.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-12 18:46

shyheim

busta! straight busta!

Idem.
Ben ook eens benieuwd of Jedi: Fallen Order daar ook aan toegevoegd wordt, of ze die nog een keertje gaan uitmelken in eindejaarssales alvorens ze aan EA Play toe te voegen.

Normaal gezien worden games namelijk +- een jaartje na release in EA Play gestoken, had ik gelezen, maar Fallen Order is op 15 november 2019 uitgekomen... ongeveer samen met de XSX :+

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• DutchOwnage
Zou wel heeeel prettig zijn als Fallen Order voor 't eind vh jaar ook nog even toegevoegd gaat worden idd d:)b

Gewoon omdat 't kan.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 19-10-2020 17:15 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Hier komt de PS5 er eigenlijk een beetje bekaaid vanaf. Die is nu capped op 1800p, omdat dat op de PS4 Pro ook zo was. Nu lijkt het net alsof de XSX behoorlijk sterker is dan de PS5, maar dat kun je hier dus niet uit opmaken.

(geen poging om een vergelijk te maken tussen XSX en PS5, maar puur ter verduidelijking)
Maar dat is toch ook het resultaat van het design? Als PS5 uitsluitend PS4 in BC modus kan draaien, welke dus gelimiteerd was, lijkt me dit toch gewoon een simpele patch in de BC software om alsnog die 4k te laten draaien. Beetje zoals de XSS de uitgangsmodus van de S pakt, omdat de XBX gericht was op 4k en daarom dus niet voor XSS beschikbaar is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DutchOwnage
Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Ik weet 't niet. Zou best wel eens een indicatie kunnen zijn voor toekomstige third party titels. Al verwacht ik eigenlijk dat de verschillen tussen de 2 dermate klein zijn, dat het in dit resolutieverschil tot uiting komt. Maar je weet 't niet hé. 10.4 vs 12 tfops, al zeggen tflops natuurlijk ook niet alles.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe hoger de resolutie hoe beter.... maar 1800 of 2160? Dat is echt (bijna) niet meer te zien hoor. Als devs andere dingen kunnen implementeren als hogere framerates of meer details en dergelijke mogen ze van mij alle games in 1800 afleveren.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Rossi46
DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

Ik weet 't niet. Zou best wel eens een indicatie kunnen zijn voor toekomstige third party titels. Al verwacht ik eigenlijk dat de verschillen tussen de 2 dermate klein zijn, dat het in dit resolutieverschil tot uiting komt. Maar je weet 't niet hé. 10.4 vs 12 tfops, al zeggen tflops natuurlijk ook niet alles.
In dit geval weet je het wel omdat de games puur in BC modus zullen draaien ;)

De XOX was fors sterker dan de PS4 Pro, dus draaide de XOX op dynamische resolutie met als maximum 4k. En dus kun je op de XSX verwachten dat 'ie constant 4k zal draaien. De PS4 maakte ook gebruik van dynamische resolutie maar dan met als maximum 10801800p en dus zal deze game op de PS5 steady 10801800p draaien.

Naja, never mind, misschien had ik er niet over moeten beginnen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:28:
[...]

In dit geval weet je het wel omdat de games puur in BC modus zullen draaien ;)

De XOX was fors sterker dan de PS4 Pro, dus draaide de XOX op dynamische resolutie met als maximum 4k. En dus kun je op de XSX verwachten dat 'ie constant 4k zal draaien. De PS4 maakte ook gebruik van dynamische resolutie maar dan met als maximum 1080p en dus zal deze game op de PS5 steady 1080p draaien.

Naja, never mind, misschien had ik er niet over moeten beginnen.
1800 hoor, 1080 zou wel heel erg zijn ;)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Deze vergelijking van BF5 is al erg precair, dat hoef niet getorpedeerd te worden met zulke 'lollige' verwijzingen...

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 20-10-2020 02:40 ]

XBL: MRE Inc

• DutchOwnage
ArthurMorgan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:24:
Hoe hoger de resolutie hoe beter.... maar 1800 of 2160? Dat is echt (bijna) niet meer te zien hoor. Als devs andere dingen kunnen implementeren als hogere framerates of meer details en dergelijke mogen ze van mij alle games in 1800 afleveren.
Digital Foundry ziet ALLES :+

• ArthurMorgan
  • Niet online
absoluut, want het is gewoon meetbaar. je smeert 5 pixels hoog en breed uit over 6 pixels hoog een breed (25 op 36) Zeker zonder goede upscaling is dat best wel te zien. Maar (en dan praat ik vooral over de Xbox Series omdat ik daar meer info van lees) ik verwacht dat de upscaling echt zo goed gaat worden dat je bijna met een loep op je 65"Oled 'schermpje' moet zoeken om het te vinden. Zelfs de 800% zooms van DF gaan het lastig krijgen denk ik ;)

Het is te vinden en te zien, maar lastiger dan de vorige generatie denk ik.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:13:
Zou wel heeeel prettig zijn als Fallen Order voor 't eind vh jaar ook nog even toegevoegd gaat worden idd d:)b

Gewoon omdat 't kan.
Absoluut! Al zo vaak op het punt gestaan deze op te pikken.
Lees net dat rainbow six siege eind deze maand naar gamepass komt. Ook een titel waar ik wel nieuwsgierig naar ben eigenlijk.

PSN: Geengrenzuh

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22:51
Wom schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:35:
[...]

Die heruitgave van The Duke heeft die animatie in de controller zelf zitten:

[YouTube: Hyperkin Duke Xbox One Controller Boot Animation]

8)
Ik zie het nu pas, maar awesome.
Vond de VMU en controller van de Dreamcast ook zo leuk. Niet dat het heel nuttig was, maar wel leuk.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

Phydomir

Dennis

Tja, launchgames. Lekker kijken wat er op Gamepass staat en een weekje later aan Cyberpunk beginnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Retrospect
Ik ga lekker beginnen met The Falconeer, ben best wel enthousiast geworden over deze game.
Wel gewoon via GamePass, ik verwacht dat ik nog maar zeer weinig games echt zal kopen de komende generatie.

• Rossi46
Retrospect schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 18:44:
Ik ga lekker beginnen met The Falconeer, ben best wel enthousiast geworden over deze game.
Wel gewoon via GamePass, ik verwacht dat ik nog maar zeer weinig games echt zal kopen de komende generatie.
Komt die in Gamepass? :)

• DutchOwnage
Zou ik ook graag willen weten. Kan in de Store niets van die game vinden.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nee, The Falconeer komt (nog) niet in Gamepass.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Retrospect
Dat nam ik aan, maar nu twijfel ik.

• Rossi46
Retrospect schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 18:58:
[...]

Dat nam ik aan, maar nu twijfel ik.
Maakt niet uit :) Maar volgens mij komt 'ie niet bij launch in Gamepass. Ik zit er dan ook sterk aan te denken de game te kopen, verdient de (Nederlandse) ontwikkelaar wel.

• Retrospect
Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:05:
[...]

Maakt niet uit :) Maar volgens mij komt 'ie niet bij launch in Gamepass. Ik zit er dan ook sterk aan te denken de game te kopen, verdient de (Nederlandse) ontwikkelaar wel.
Daar zit ik dan nu ook sterk over te denken. Ik wacht dan wel even de eerste week af om te kijken wat de reacties zijn van de mensen die het spel gekocht en gespeeld hebben.

• Rossi46
Retrospect schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:06:
[...]

Daar zit ik dan nu ook sterk over te denken. Ik wacht dan wel even de eerste week af om te kijken wat de reacties zijn van de mensen die het spel gekocht en gespeeld hebben.
Ik zal het je laten weten ;)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 16:11
ArthurMorgan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:24:
Same here. Verschil tussen 1800p en 2160p is op mijn tv (55”) op 1,5m afstand tijdens t gamen niet zichtbaar. Ik heb liever 1440p native, dat upscalen met een knappe DLSS 2.0 achtige techniek en dikkere graphics/performance dan die hoge native resolutie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

• sohus
Goede prestaties, en bouwt door op het werk van Tweakers (die geen Series X games hebben getest qua thermals).

Gok trouwens dat echte next-gen titels nog wel iets meer watt gaan gebruiken maar geloof niet dat de Xbox Series X het veel warmer van gaat krijgen.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-12 07:02
Al dat struinen door dit topic heeft mij doen concluderen dat de XSX toch echt onrecht wordt aangedaan als ik haar straks aan zou sluiten op een 11 jaar oud 40 inch 1080 scherm.

Ik vind eigenlijk dat jullie mee moeten betalen aan mijn zojuist bestelde OLED tv. Of anders iig aan mijn scheidingsadvocaat zodra mijn vrouw ons bankafschrift ziet.

psn: jagermeistertim

Verwijderd

TTHEEBO1 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:28:
Al dat struinen door dit topic heeft mij doen concluderen dat de XSX toch echt onrecht wordt aangedaan als ik haar straks aan zou sluiten op een 11 jaar oud 40 inch 1080 scherm.

Ik vind eigenlijk dat jullie mee moeten betalen aan mijn zojuist bestelde OLED tv. Of anders iig aan mijn scheidingsadvocaat zodra mijn vrouw ons bankafschrift ziet.
Als je van mij eerst betaalt :9
Hopelijk heb je een goede TV aangeschaft HDMI 2.1 en al die onzin voor beetje future proofing.

Was dit al gepost (Xbox event 9 november)?

Reddit: https://www.reddit.com/r/...ut_an_event_taking_place/
Translation: This is a special celebration for you. Don't miss it, wait for more details soon.

Translation of Picture: November 9th 7:00pm Be part of the history of the new generation of Xbox.

This makes the 4chan post from a couple days ago (maybe) correct.

The 4chan post stated that XO20: Let’s Celebrate Together would take place on November 9th after FanFest. It also stated acquisitions would be announced so maybe the rumors of the next big acquisition from Microsoft is true.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJ7a3DVakZYaWaHepmTLOlYSBXE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ecfcXv9FvD58lulXPwgRTWAl.jpg?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2020 19:52 ]

• drakiesoft
oude 4chan voorspelling. Blijft een voorspelling die iedereen kan maken...

• Stylze
Miss universe: the official game?😅

Playstation 5

• sohus
drakiesoft schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

oude 4chan voorspelling. Blijft een voorspelling die iedereen kan maken...
Geloof er weinig van. Klinkt als wishful thinking van een wannabe.

• Stylze
Zou toch wel vet zijn een groot event met aankondigingen een dag voor de release.

Nog maar een paar weekjes... voel me langzamerhand weer een klein kind worden.

Playstation 5

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-12 07:02
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:40:
[...]

Hopelijk heb je een goede TV aangeschaft HDMI 2.1 en al die onzin voor beetje future proofing...
LG CX55, dus dat komt wel goed 😊

psn: jagermeistertim

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-12 20:23
Wil alleen maar meer info over Forza Motorsport al was het maar een screen of 5 tellen gameplay IETS!!! haha Forza 7 ben ik wel een beetje klaar mee onderhand......

• DutchOwnage
Stylze schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:07:
Zou toch wel vet zijn een groot event met aankondigingen een dag voor de release.

Nog maar een paar weekjes... voel me langzamerhand weer een klein kind worden.
Ik wilde net posten, wat is het toch heerlijk dat wij in deze toch moeilijke tijden, onszelf toch nog zo lekker kunnen verheugen en kletsen over een console launch. Geweldig :>. Mag dan wel een veertiger zijn inmiddels, maar 't voelt idd als een klein kind in een snoepwinkel.

Net die DF video over Temps en wattage bekeken. Echt weer een knap staaltje techniek, de XSX. Vond de One X al heel fijn, maar dit is weer next level engineering.

• Stylze
TTHEEBO1 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:11:
[...]

LG CX55, dus dat komt wel goed 😊
Heb deze net een paar weken in huis, dar is genieten geblazen hoor:)

Playstation 5

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:14:
[...]

Ik wilde net posten, wat is het toch heerlijk dat wij in deze toch moeilijke tijden, onszelf toch nog zo lekker kunnen verheugen en kletsen over een console launch. Geweldig :>. Mag dan wel een veertiger zijn inmiddels, maar 't voelt idd als een klein kind in een snoepwinkel.

Net die DF video over Temps en wattage bekeken. Echt weer een knap staaltje techniek, de XSX. Vond de One X al heel fijn, maar dit is weer next level engineering.
Ja, zeker fijn dat we ons kunnen verheugen op een nieuw speeltje!

Ziet er inderdaad goed uit, ben wel benieuwd wat echte next-gen games straks gaan doen mbt warmte / wattage.

• D-Ed
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:14:
[...]

Xbox serie X is dus stiller dan iedere andere console, heeft het laagste stroomverbruik en de laagste temperatuur _/-\o_ Vooral dat ie lekker stil blijft ben ik echt blij mee aangezien ik de Series x ook af en toe inzet als mediacenter (Kodi (y) )

• drakiesoft
D-Ed schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Xbox serie X is dus stiller dan iedere andere console, heeft het laagste stroomverbruik en de laagste temperatuur _/-\o_ Vooral dat ie lekker stil blijft ben ik echt blij mee aangezien ik de Series x ook af en toe inzet als mediacenter (Kodi (y) )
Hey, mijn Nintendo 64 is stiller hoor. Maar doet geen kodi.

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12 07:54
Veel mensen hier met een nieuwe LG OLED CX. Zit ik hier met mijn LG OLED c8
Maar jah om nu gelijk een nieuwe tv te kopen voor de XBSX dat krijg ik bij me vriendin niet voor elkaar.

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• drakiesoft
Een ander gerucht is steam games op de Series X ofwel MS koopt Steam.
Ik zie het niet gebeuren overigens, past niet op de SSD al die games _O-

Steam aankoop zou overigens wel passen in hun PC visie.
Die xbox pc game store is natuurlijk helemaal niks vergeleken met steam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KOdrv8P3CoQI0gfBKPOJcAc-LvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8zoenjGpq6ihpJrGtETeo8Ba.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door drakiesoft op 19-10-2020 20:57 ]

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 15:19

Geengrenzuh

Jeweet!

drakiesoft schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:50:
[...]

Hey, mijn Nintendo 64 is stiller hoor. Maar doet geen kodi.
En 0,0 laadtijden 👌🏼😅

PSN: Geengrenzuh

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:39
deurklinkje schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:52:
Maar jah om nu gelijk een nieuwe tv te kopen voor de XBSX dat krijg ik bij me vriendin niet voor elkaar.
Hier E7 die hou ik totdat nieuwe xbox of ps5 pro uitkomt, ben al blij met 4k/60 fps alles op max deze gen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-12 20:23
Ik blijf maar berichten lezen over dat mensen geen verschil zien in 1080p vs 1440p of 1440p of 4K maar vraag me dan af of ze een bril nodig hebben.

Ik ben het er mee eens dat 1440p er meer dan prima uitziet op een 4K tv van een paar meter afstand maar ik zie toch wel duidelijk dat het een stuk scherper wordt wanneer native 4K zet horizon 4 maar eens op 60fps of 4K dan zij je toch duidelijk scherper beeld.

Heb een poosje 2k via de pc op de oled gespeeld en wat geswitcht naar 4K en dat is toch wel net even wat scherper hoor. Is het nodig zoals 30vs60fps nee dat denk ik niet maar zeggen dat het niet ziet vind ik ver gaan.....4K 60 is gewoon erg Nice en hoop dat ze daar wel echt naar gaan streven al dan niet met wat technieken en scaling hier en daar.

• Rivanov
JWFpeters schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:55:
Ik blijf maar berichten lezen over dat mensen geen verschil zien in 1080p vs 1440p of 1440p of 4K maar vraag me dan af of ze een bril nodig hebben.

Ik ben het er mee eens dat 1440p er meer dan prima uitziet op een 4K tv van een paar meter afstand maar ik zie toch wel duidelijk dat het een stuk scherper wordt wanneer native 4K zet horizon 4 maar eens op 60fps of 4K dan zij je toch duidelijk scherper beeld.

Heb een poosje 2k via de pc op de oled gespeeld en wat geswitcht naar 4K en dat is toch wel net even wat scherper hoor. Is het nodig zoals 30vs60fps nee dat denk ik niet maar zeggen dat het niet ziet vind ik ver gaan.....4K 60 is gewoon erg Nice en hoop dat ze daar wel echt naar gaan streven al dan niet met wat technieken en scaling hier en daar.
Kijkafstand is all that matters. ;)

• DutchOwnage
deurklinkje schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:52:
C7 hier, still going strong. En het jeukt als een gek voor een CX, maar ik hou me echt nog in. De C7 is nog te fijn, om 'm in te ruilen.

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12 07:54
DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

C7 hier, still going strong. En het jeukt als een gek voor een CX, maar ik hou me echt nog in. De C7 is nog te fijn, om 'm in te ruilen.
Dat heb ik nou juist ook ik zie mensen oude oleds verkopen voor hoge prijzen, terwijl de prijzen van CX alleen maar zakken, heb al prijzen van 1199 voor bij zien komen. 8)7

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• DutchOwnage
Denk dat ik in 't voorjaar m'n slag sla. Moet een 55" CX wel op te halen zijn voor 999. Tot die tijd, niet aan denken en genieten ;)

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:56
Geen vs discussie

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2020 23:37 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
drakiesoft schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:53:

[Afbeelding]
mwhua... ik had wel een keer ergens zoiets als "windows mode" gelezen. Maar dat was pure speculatie. Daarmee zou je een windows omgeving kunnen draaien op een Xbox. Geen slecht idee en als het er zou komen zeker heel vet maar ik verwacht het niet :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Stylze
DutchOwnage schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:04:
Denk dat ik in 't voorjaar m'n slag sla. Moet een 55" CX wel op te halen zijn voor 999. Tot die tijd, niet aan denken en genieten ;)
Denk niet dat de CX nog veel meer zal droppen dan nu hoor, ze willen die tv's wel op een minimum bedrag houden en dan komen ze gewoon weer met een nieuw model om de prijzen hoog te houden.
(Zo gaat dat in ieder geval de laatste jaren)
Deze tv verkoopt nu echt als een tierelier mede dankzij de next gen consoles.

De gx zie ik nog wel een drop maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 19-10-2020 22:00 ]

Playstation 5

• Rivanov

• Kapot
  • Laatst online: 14-12 01:50
Zo kijk ik naar een nieuwe monitor voor de XSX maar die zijn ook nog niet goedkoop......

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

https://www.eurogamer.net...umption-and-heat-analysis

Misschien al eerder gepost... Hopelijk liggen met dit artikel alle FUD stories over hitteproblemen weer even in de koelkast. Pun definitely intended. Nog 3 weekjes en 1 dag!

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2020 22:10 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57

Phydomir

Dennis

drakiesoft schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:53:

[Afbeelding]
Overnemen lijkt me stug. Maar een deal waarmee je Steam games over je lokale netwerk naar je xbox zou kunnen stream zou ik wel willen zien.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• D-Ed
  • Niet online
Geen vs discussie

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2020 23:40 ]

• Retrospect
Geen vs discussie

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2020 23:40 ]

Verwijderd

sohus schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:28:
[...]

Goede prestaties, en bouwt door op het werk van Tweakers (die geen Series X games hebben getest qua thermals).

Gok trouwens dat echte next-gen titels nog wel iets meer watt gaan gebruiken maar geloof niet dat de Xbox Series X het veel warmer van gaat krijgen.
Dit laat ook precies zien wat ik al vaker heb gezegd: de thermals verschillen per workload. Niet elke compute taak kost dezelfde hoeveelheid stroom. Iedereen die weleens Furmark of iets dergelijks heeft gedraaid weet waar ik het over heb.De Tweakers.net review was niet representatief.

Maakt voor de rest allemaal niet zoveel uit. Als hij intern 62 graden is zal de chip zelf wel zo rond de 72-75c hangen, wat prima is.

Verwijderd

Stylze schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:02:
Miss universe: the official game?😅
Ach ja, het is natuurlijk geen echte Xbox zonder een jiggle physics benchmark game.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12 11:56
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 23:02:
[...]

Dit laat ook precies zien wat ik al vaker heb gezegd: de thermals verschillen per workload. Niet elke compute taak kost dezelfde hoeveelheid stroom. Iedereen die weleens Furmark of iets dergelijks heeft gedraaid weet waar ik het over heb.De Tweakers.net review was niet representatief.

Maakt voor de rest allemaal niet zoveel uit. Als hij intern 62 graden is zal de chip zelf wel zo rond de 72-75c hangen, wat prima is.
Hij was in zoverre representatief dat op dit moment de geruchten al waren dat die heel heet werd. Tweakers heeft alleen datgene kunnen testen wat iedereen al kon testen en daarmee het huidige gerucht ontkracht.
Pagina: 1 ... 109 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden