sohus schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:46:
[...]
Probleem is dat Ubisoft net als Activision inzet op jaarlijkse releases voor al hun franchises. Dat betekent dat hoe dan ook een game de deur uit moet. Ze gebruiken hiervoor al verschillende studios die ze rouleren maar dat is nog geen garantie voor kwaliteit. Sowieso gaat Ubisoft gebukt onder #metoo schandalen en zijn aantal van de creatieve directors ontslagen dus dat heeft hoe dan ook effect op kwaliteit.
Ehm, Watch Dogs had in mei moeten uitkomen en is al een half jaar uitgesteld, AC was volgens mij ook al eerder gepland, maar is ook al iets vertraagd .Dus dit is helemaal niet zo snel mogelijk de deur uit. Dat ze nu voor de launch beschikbaar zijn, vind ik nog best netjes.
En het is maar net wat je lelijk vindt, bij The Division 2 vind ik de details, het aantal objecten in beeld en hoe goed deze lijkt op de werkelijkheid gewoon ongekend. Beter dan welke game deze generatie. Serieus, als je een keer in Washington bent geweest, dan herken je gewoon hele straten en musea terug. En dan nog de tiefuszooi van de setting van de pandemie en dergelijke erbij. Waarom men die game lelijk noemt, is me echt niet duidelijk.
En ja WD of AC zijn niet de mooiste games deze launch, maar ze zijn wel weer een stuk mooier en bovendien moet je ook niet vergeten waar ze vandaan kwamen van deze generatie. Dan is de stap van Valhalla al aardig. Plus dat de games nog gewoon op de Xbox One moeten draaien, de console die toch de meeste games wel tegenhoudt om echt visueel vooruit te gaan. De XOX is geen probleem, het is de OG die de boel tegenhoudt. Dat kun je Ubisoft en anderen niet kwalijk nemen. Dat andere games die console half laten liggen en amper een stabiele 30fps op 720 weergeven, is jammer, maar de Ubisoft games draaien daar nog altijd prima op.
Daarnaast zijn de teams gewoon al een paar jaar met zo'n game bezig. Dat de releases jaarlijks zijn, maakt niet dat er maar een jaartje werk in zit. Ze hebben gewoon heel efficient de teams ingezet. Als de ene game nog niet de deur uit is, beginnen de designers al met de volgende. Ja ze zijn dan wellicht wat minder memorabel, maar als je de games snel beu word, is dat meer je eigen schuld. Speel ze dan gewoon een jaartje niet. Het is niet alsof je echt wat mist bij de afgelopen titels. En ook nog: Watch Dogs 2 was van 2016 alweer, dus hoe erg is het dat het vervolg er nu is?
[
Voor 32% gewijzigd door
Martinspire op 19-10-2020 12:33
]