Ben erg benieuwd naar Gears 5. PC Ultra settings + meer.Rossi46 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:27:
[...]
Ik denk dat we even moeten wachten op Gears 5 en Forza Horizon 4 gameplay. Zeker weten dat MS daar flink tijd en geld aan heeft gesmeten om die XSX patches goed uit de verf te laten komenEn dan zijn het inderdaad alsnog nog 'maar' launch games. Dat gaat de komende jaren alleen maar beter worden
Xbox Live: Miesjh NL
Ik verwacht minimaal stabiel 4K/60 native voor een game die eruit ziet als Yakuza of Dirt. Die verwachting is niet zo heel hoog vindt ik zelf en eigenlijk nog beneden verwachting.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Vind het wel grappig dat op basis van launch games die nog niet eens uit zijn al conclusies getrokken worden. Kijk een 6000-serie of een 3080 is uiteraard beter dan een XSX. Ik gok dat mensen echt te hoge verwachtingen hebben voor een box van 499 euro.
Eigenlijk verwacht ik gewoon betere performance dan een 2080 Ti (rasterisation) van beide consoles voor 499. Nu zal ik gelijk reacties krijgen dat dat onmogelijk is voor 499, omdat de 2080 Ti heel duur is/was en het onrealistisch is. Nou voordat je reageert, ben het daar dus niet mee eens. De 2080 Ti is kunstmatig hoog in prijs vanwege de belabberde concurrentie en mining. De prijzen van de 3080/3090 zijn eigenlijk ook nog steeds te hoog. AMD is ook gewoon met die prijzen meegegaan met de 5000 serie en ze gaan er straks ook in mee met de 6000 serie, ja ze zullen er iets onder gaan zitten en als helden onthaald worden, maar dat terzijde.
Dus ik ben benieuwd hoe Yakuza het doet op een PC.
Ik denk nog steeds wel dat 2080 Ti het performance niveau wordt, daarom ben ik benieuwd naar de rest van de games, maar ik ben wel gewoon kritisch.
[ Voor 6% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-10-2020 16:42 ]
Die screens van gisteren smaakten naar meer iig. Ergens blij dat ik nog niet ver in de campaign ben, wacht wel op de SXS.Miesjh schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:40:
[...]
Ben erg benieuwd naar Gears 5. PC Ultra settings + meer.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ik heb niet echt iets met AC, maar bij het zien van deze beelden krijg ik toch wel zin om het te spelen! Het doet me een beetje aan Ryse denken (stukjes van de trailer).
Verwijderd
Dragon Engine is berucht om zijn slechte performance. Codemasters staat nou ook niet echt bekend om zijn kwaliteit.CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
Ik verwacht minimaal stabiel 4K/60 native voor een game die eruit ziet als Yakuza of Dirt. Die verwachting is niet zo heel hoog vindt ik zelf en eigenlijk nog beneden verwachting.
Zoals gezegd gaan Gears of War 5 en Forza Horizon 4 de echte benchmarks worden, en de X/S optimized versie van Doom Eternal. Dan kan je een goed vergelijk maken met de PC.
Voor de PlayStation 5 zijn de eerste ervaringen niet anders: "Spiderman Miles Morales on PS5; Quality Mode (4k/30FPS with RayTracing) & Performance Mode (Dynamic 4k/60FPS No Ray Tracing)"
Iedereen die denkt dat consoles van 499 euro ook maar enigszins gaan concurreren met grafische kaarten van 500 - 800 EURO is gewoon naief.
De Series X en PS5 gaan perfecte 1080/60 gaming leveren (al dan niet met downscaling vanuit 4k/1440p). Want ook dit kregen de One X en PS4 Pro niet voor elkaar. 4K gaat gewoon lekker 30fps worden op de next-gen consoles, en met Ray Tracing aan mag je hopen dat die 30fsp stabiel is.
Uiteindelijk zullen sommige developers weer maximale uit console weten te houden, maar dat is altijd pas na 2-3 jaar in het bestaan van zo'n apparaat, en de echte grafische knallers komen altijd pas in jaar 5-6. Tegen die tijd zit je alweer bij een RTX70xx of Radeon 9000.
Ja en een console bestaat alleen uit een GPUCerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
Eigenlijk verwacht ik gewoon betere performance dan een 2080 Ti (rasterisation) van beide consoles voor 499. Nu zal ik gelijk reacties krijgen dat dat onmogelijk is voor 499, omdat de 2080 Ti heel duur is/was en het onrealistisch is. Nou voordat je reageert, ben het daar dus niet mee eens. De 2080 Ti is kunstmatig hoog in prijs vanwege de belabberde concurrentie en mining. De prijzen van de 3080/3090 zijn eigenlijk ook nog steeds te hoog. AMD is ook gewoon met die prijzen meegegaan met de 5000 serie en ze gaan er straks ook in mee met de 6000 serie, ja ze zullen er iets onder gaan zitten en als helden onthaald worden, maar dat terzijde.
Ik denk nog steeds wel dat dat het performance niveau wordt, daarom ben ik benieuwd naar de rest van de games, maar ik ben wel gewoon kritisch.
Er zit ook nog een 8-core Ryzen 2 CPU in, 16GB DDR, een 1TB PCIE 3 SSD en dan nog een moederbord + case + koeler + HDMI kabel + controller. Van wat ik begrijp zouden deze consoles ongeveer het niveau van een RTX 2070 kunnen halen.
[ Voor 28% gewijzigd door sohus op 14-10-2020 15:51 ]
Is enkele dagen geleden al gepost.Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:48:
Geen idee of hij al voorbij is gekomen hier. Maar hier een Xbox Series X unboxing video. Zal wel weer snel verwijderd worden, dus kijk 'm snel!
[YouTube: Not An XBOX SERIES X unboxing]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Deze reactie bedoelde ik dus. Nee, het punt is dat die kaarten ook geen 500/800 of 1500 euro waard zijn voor de performance die ze leveren. Opgepompte prijzen door verschillende redenen over de jaren. Verwachten dan een console minimaal meer dan 2080 Ti performance haalt in 2020 is helemaal niet vreemd, ondanks de andere onderdelen die er in zitten. Ze bouwen die consoles niet uit onderdelen die voor consumentenprijzen weggaan, maar ze spelen in dit geval zelfs gelijk of maken een hele kleine winst.sohus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:49:
Iedereen die denkt dat consoles van 499 euro ook maar enigszins gaan concurreren met grafische kaarten van 500 - 800 EURO is gewoon naief.
Ja en een console bestaat alleen uit een GPU![]()
Er zit ook nog een 8-core Ryzen 2 CPU in, 16GB DDR, een 1TB PCIE 3 SSD en dan nog een moederbord + case + koeler + HDMI kabel + controller. Van wat ik begrijp zouden deze consoles ongeveer het niveau van een RTX 2070 kunnen halen.
Je gaat mee in de gekte van Nvidia-prijzen als je denkt dat een console in 2020 het genoegen moet nemen met 2070 performance.
[ Voor 9% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-10-2020 16:02 ]
Als in de review-embargo's? Dat is wat vroeg toch?Rivanov schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
Vanmiddag om 18:00 vervalt embargo van Assassins Creed Valhalla.
Je slaat volledig de plank mis.CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:58:
[...]
Deze reactie bedoelde ik dus. Nee, het punt is dat die kaarten ook geen 500/800 of 1500 euro waard zijn voor de performance die ze leveren. Opgepompte prijzen door verschillende redenen over de jaren. Verwachten dan een console minimaal meer dan 2080 Ti performance haalt in 2020 is helemaal niet vreemd, ondanks de andere onderdelen die er in zitten. Ze bouwen die consoles niet uit onderdelen die voor consumentenprijzen weggaan.
De 2080TI is een kaart met 250W TDP, die een 600W voeding vergt, absoluut niet stil is in gebruik en qua TFLOPs aanzienlijk hoger zit dan wat Microsoft heeft aangekondigd. Daarnaast heeft die kaart 11GB VRAM, waar een Xbox Series X 16GB gedeeld geheugen heeft.
En dan kan je zeggen dat de techniek verbetert... de RTX 30xx series vraagt nog meer qua TDP en Watt.
De Xbox Series S/X zijn huiskamer consoles, geen vervanging van een full-blown gaming PC.
En ja, AMD komt met een Radeon 6000 die ongeveer een RTX 2080 Ti evenaart op basis van de laatste geruchten... en die ongetwijfeld 600+ Euro gaat kosten... dus wat je zegt is ongefundeerd in elk opzicht.
[ Voor 8% gewijzigd door sohus op 14-10-2020 16:05 ]
PC MASTER RACE !!!11one
Toevallig gister een goede discussie met een paar andere Tweakers op Xbox Live; feit is gewoon dat een game-PC meer kan / kost / doet dan een console. Zolang je dat duidelijk hebt, is de grafische output & prijs dus helemaal geen discussie meer. Elke pixel, elke fps; het is wat de gek ervoor geeft.
Dus, Xbox. 300 of 500 Euro. Doet spelletjes spelen. Klaar. Over 27 daagjes weten we meer in een flink aantal huishoudens / topics van Tweakers
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee, gameplay preview. Zoals eerder met Dirt:5 en Yakuza.FrankoNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:59:
[...]
Als in de review-embargo's? Dat is wat vroeg toch?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit kun je wel zo als feit neergooien maar het lijkt me dat een xbox meer doet dan spelletjes. Als dat het enige is wat jij er in ziet prima maar je kan dat niet zo zwart wit voor een ander invullen.MAX3400 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:08:PC MASTER RACE !!!11one
![]()
Toevallig gister een goede discussie met een paar andere Tweakers op Xbox Live; feit is gewoon dat een game-PC meer kan / kost / doet dan een console. Zolang je dat duidelijk hebt, is de grafische output & prijs dus helemaal geen discussie meer. Elke pixel, elke fps; het is wat de gek ervoor geeft.
Dus, Xbox. 300 of 500 Euro. Doet spelletjes spelen. Klaar. Over 27 daagjes weten we meer in een flink aantal huishoudens / topics van Tweakers
Media streamen doet het sowieso beter dan welke PC omdat een PC nou niet echt plug-en-play is, zeker niet als je mixed usecase hebt voor je PC (gaming + productiviteit). Wellicht niet zo makkelijk als een Apple TV maar dat is dan weer toegespits op media consumptie en werkt voor gamen weer wat minder.Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Dit kun je wel zo als feit neergooien maar het lijkt me dat een xbox meer doet dan spelletjes. Als dat het enige is wat jij er in ziet prima maar je kan dat niet zo zwart wit voor een ander invullen.
En dan gebruik ik nog de 4k bluray drive, kwaliteit van disks is nog steeds hoger dan 4k streams over het algemeen.sohus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:14:
[...]
Media streamen doet het sowieso beter dan welke PC omdat een PC nou niet echt plug-en-play is, zeker niet als je mixed usecase hebt voor je PC (gaming + productiviteit). Wellicht niet zo makkelijk als een Apple TV maar dat is dan weer toegespits op media consumptie en werkt voor gamen weer wat minder.
Verwijderd
RDNA2 is waarschijnlijk zuiniger dan Turing of Ampere. Daarnaast weet Microsoft precies wat de XSX aan verbruik vergt en kan het veel dichter tegen het platfond in vermogen gaan zitten dan Nvidia adviseert voor PC's. Die 600 watt voeding voor de 2080 Ti heeft een ruime marge (just to be safe), dit hoeft Microsoft niet te doen.sohus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Je slaat volledig de plank mis.
De 2080TI is een kaart met 250W TDP, die een 600W voeding vergt, absoluut niet stil is in gebruik en qua TFLOPs aanzienlijk hoger zit dan wat Microsoft heeft aangekondigd. Daarnaast heeft die kaart 11GB VRAM, waar een Xbox Series X 16GB gedeeld geheugen heeft.
En dan kan je zeggen dat de techniek verbetert... de RTX 30xx series vraagt nog meer qua TDP en Watt.
De Xbox Series S/X zijn huiskamer consoles, geen vervanging van een full-blown gaming PC.
En ja, AMD komt met een Radeon 6000 die ongeveer een RTX 2080 Ti evenaart op basis van de laatste geruchten... en die ongetwijfeld 600+ Euro gaat kosten... dus wat je zegt is ongefundeerd in elk opzicht.
RDNA2 zal misschien wel meer performance per TFLOP gaan leveren dan Turing of Ampere, maar dit kan ook minder zijn. Het zijn verschillende architecturen, dus die TFLOPS kun je niet zo met elkaar vergelijken. Het gealloceerde geheugen voor het XSX OS is 2,5 RAM, er blijft 13,5 over voor games, waarvan 10GB sneller geheugen is en waarschijnlijk gebruikt zal worden voor de games, dat scheelt 1GB met de 11 GB VRAM van de 2080 Ti.
We weten niet wat AMD gaat aankondigen, een Radeon 6000 voor 600 euro die 2080Ti performance heeft denk ik niet, aangezien Nvidia's 3070 al 2080Ti performance zou moeten hebben voor 500 euro. Daarnaast zal AMD daar wel iets onder gaan zitten, zoals ik eerder zei en pakken ze nog steeds meer dan genoeg marge doordat Nvidia nog steeds aan de hoge kant zit met hun prijzen. AMD hoeft er maar 50-100 euro onder te gaan zitten.
Maar goed, het is in een glazen bol kijken voor ons beiden op dit moment en we moeten maar afwachten wat de XSX performance wordt over meerdere games.
Aan het begin van een generatie is het meestal wel zo dat een console meer bang voor buck geeft.MAX3400 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:08:
[ Voor 16% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-10-2020 16:35 ]
Misschien moet je dan ook even wat kritiek gaan leveren op startpost van [XSX / XSS] Het aanloop naar release topic omdat er zo "zwart wit" ook alleen over games & "gaming features" wordt gesproken.Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Dit kun je wel zo als feit neergooien maar het lijkt me dat een xbox meer doet dan spelletjes. Als dat het enige is wat jij er in ziet prima maar je kan dat niet zo zwart wit voor een ander invullen.
Man man man; halve topic deze dag voorzien van allerlei vergelijkingen tussen "Xbox" en "PC" maar er wordt gevallen over dat ik zeg "spelletjes spelen".
Omdat die al die 'meer doet' zaken weg kan strepen tegen de PC, die kan die dingen ook. Streaming, youtube, browsen, video, dat kunnen ze beiden. Maar PC gaat verder, office omgeving, RDP, programmeren, video-editing, zaken die niet of slechts deels kunnen. En zelfs in het game straatje, steamworkshop (mods), ini-tuning (features aan/uitzetten), OBS capturing, overklokken, mini-upgrades (opslag/geheugen etc).Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Nu zou je kunnen zeggen (zoals Windows Phone was), sluit een keyboard/muis aan en je hebt een aardig klein lief systeem voor op je kantoorbureau, geef het RDP en ik zou het zelfs overwegen als 'werkcomputer' (meer een client, maar daar zou hij prima voor werken).
Daarom heb ik ze nog altijd allebei, omdat het kan en omdat het elkaar toch aanvult.
Maar dan nog, PC Master race
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is inderdaad waar. Ding is wel, streamen is zo gemakkelijk dat het voor het overgrote gedeelte de standaard is.Xgar schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
En dan gebruik ik nog de 4k bluray drive, kwaliteit van disks is nog steeds hoger dan 4k streams over het algemeen.
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Ik denk PC hoort daar ook bij.. ;-) Minder dan vier weken jongens!
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Ben ik met je eens, ik koop ook alleen de 4k br als het echt verschil maakt, Planet Earth, Blue Planet etc.FrankoNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Dat is inderdaad waar. Ding is wel, streamen is zo gemakkelijk dat het voor het overgrote gedeelte de standaard is.
Voor mij niet; als een console 7 jaar per generatie doet en ze zeggen nu dat dat ding bijvoorbeeld 1440p120 kan en dat over 7 jaar ook kan met spellen die dan uitkomen, vind ik het best. Niet elke PC / GPU die nu 1440p120 doet, kan over 7 jaar met de nieuwste game dat ook. Dat is een keuze.CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Aan het begin van een generatie is het meestal wel zo dat een console meer bang voor buck geeft.
Tegelijkertijd; het geld "de meesten" in een PC stoppen, stop ik liever dan in een big-ass TV bij mijn console. Onder de streep geven we misschien evenveel geld uit. Ik heb eenvoudigweg niet meer de zin / moeite / kennis om elke maand / week / jaar mijn PC na te lopen om te kijken of mijn spelletjes niet 0.8fps langzamer zijn gaan lopen ofzo.
Ligt eraan wat je streamt; ik dacht (maar ik loop vast achter): de Kodi-app op de current-gen en next-gen heeft geen hardware x265 decoding dus "veel streaming media" doet het niet.FrankoNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Dat is inderdaad waar. Ding is wel, streamen is zo gemakkelijk dat het voor het overgrote gedeelte de standaard is.
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2020 16:39 ]
Is denigrerend omdat een console voor miljoenen mensen meer is dan een spelletje spelen.MAX3400 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:31:
[...]
Misschien moet je dan ook even wat kritiek gaan leveren op startpost van [XSX / XSS] Het aanloop naar release topic omdat er zo "zwart wit" ook alleen over games & "gaming features" wordt gesproken.
Man man man; halve topic deze dag voorzien van allerlei vergelijkingen tussen "Xbox" en "PC" maar er wordt gevallen over dat ik zeg "spelletjes spelen".
Natuurlijk is een pc sneller. Op de één of andere manier willen pc bouwers altijd die bevestiging horen. Maar ze stappen vrij gemakkelijk over zaken als prijs/kwaliteit, gemak en sociale interactie heen. Iemand die een console koopt voor één van deze zaken interesseert die paar frames geen ene reet. En begrijp me niet verkeerd, ik kan achter mn pc ook een pixelneuker zijn maar ik besef me wel heel goed dat voor 95% van de gamers dat een heel ander verhaal is.
Dit is niet zozeer een fanboy discussie toch? We zien analyses naar buiten komen van games en dan is het niet zo gek om te kijken waar de XSX nu staat en wat mijn/jullie verwachtingen zijn. Daarvoor heb je wel wat vergelijkingsmateriaal nodig.ben2513 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:36:
Even op de regels letten:
Ik denk PC hoort daar ook bij.. ;-) Minder dan vier weken jongens!
[ Voor 8% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-10-2020 16:40 ]
#ACM - All Consoles Matter
Het moet niet veel gekker worden hoor.
Ja de rest van mn post moet je ook gewoon overslaan. Doe je graag net als bij die Destiny rant van toen 👍MAX3400 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:40:
[...]
![]()
![]()
Ja tuurlijk; de console voelt zich nu minderwaardig.
#ACM - All Consoles Matter
Het moet niet veel gekker worden hoor.
Wat een gelul hier weer zeg. Kunnen de bekvechters elkaar gewoon even gezellige privé berichtjes sturen? Gaan we het hier weer over de Xbox en al het moois daar omheen hebben
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Al geluisterd en zover ik heb begrepen is het "Er komt een nieuwe studio bij op een bepaalde dag. Welke dag weten we niet. Kan ook ergens over 2 jaar zijn."
Ja zo kunnen we ook nieuws gaan brengen. Is altijd waar
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ik keek eigenlijk hiernaar en dacht.... Hoe zou het eigenlijk zijn als Xbox game studios nog eens een leuke verassing ala smash bros/fighting game in de maak zou hebben maar dan met Microsoft characters?
Zouden ze dat misschien nog een keer gaan doen en zitten we daar wel op te wachten?
Niet de Nintendo versie, maar een universe waar ze allemaal hun eigen wapens, eigenschappen houden, zou op zich wel een leuke variant kunnen zijn.Kadardar schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:32:
[...]
Ik keek eigenlijk hiernaar en dacht.... Hoe zou het eigenlijk zijn als Xbox game studios nog eens een leuke verassing ala smash bros in de maak zou hebben maar dan met Microsoft characters?
Zouden ze dat misschien nog een keer gaan doen en zitten we daar wel op te wachten?
Is er al iets duidelijk rondom die twee bethesda games, gamepass, monthly subscription voor de games zelf etc? Als je geen maandelijkse fee meer hoeft te betalen is dat echt een sterk punt voor microsoft.NukaWorldNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:48:
Vind het toch wel echt relax hoor dat als ik straks een XSX heb dat ik eigenlijk onder andere Fallout 76 en TES Online niet meer hoeft te kopen. Gewoon Gamepass blijven nemen (ik ben dat nu toch ook wel van plan aangezien ik de Xbox en PC versie kan gebruiken) en ik kan die spellen blijven spelen. Die spellen blijven er volgens mij ook gewoon altijd op aangezien ze nu bij Microsoft horen.
[ Voor 6% gewijzigd door Kenny_026 op 14-10-2020 18:04 ]
Dat zal wel niet. Die maandelijkse fee is meer voor onbeperkt junk ruimte, een tent en 1650 atoms. Dat zullen ze wel gewoon los blijven verkopen voor mensen die dat echt willen.Kenny_026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
Is er al iets duidelijk rondom die twee bethesda games, gamepass, monthly subscription voor de games zelf etc? Als je geen maandelijkse fee meer hoeft te betalen is dat echt een sterk punt voor microsoft.
Heb de eerste AC gespeeld, maar nooit uitgespeeld en eigenlijk daarna nooit meer een AC gespeeld. Heb je kennis van het verhaal van eerdere delen nodig voor deze game?
Dat was wel wat ik begrepen had. Gister was er een Franse website die al aantal zaken lekte. Daar kwamen die screenshots van gister ook vandaan. Maar ik ben jammergenoeg nog geen video tegengekomen.Rossi46 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:27:
Er zou vandaag toch ook Gears 5 gameplay komen?
Langer dan 4 weken kan het in ieder geval niet duren
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee je komt er wel in. Moet wel zeggen dat Ubisoft over het algemeen hard z'n best doet om de kwaliteit consistent matig te houden dus zou 'm niet voor de release-prijs kopen.CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Heb de eerste AC gespeeld, maar nooit uitgespeeld en eigenlijk daarna nooit meer een AC gespeeld. Heb je kennis van het verhaal van eerdere delen nodig voor deze game?
Nee niet nodig hoor.CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Wolfos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:27:
[...]
Nee je komt er wel in. Moet wel zeggen dat Ubisoft over het algemeen hard z'n best doet om de kwaliteit consistent matig te houden dus zou 'm niet voor de release-prijs kopen.
Volgens mij lopen de meningen nogal uiteen. De ene gamer vindt het niks, de ander loopt er mee weg en speelt de games helemaal grijs inclusief alle extra shit die er altijd in zit. Lijkt niet echt een middenweg in te zitten.
Games en streaming services in Dolby Vision leuk, maar zou echt willen weten of the disc drive het ook ondersteunt.
Wordt nergens genoemd in elk geval.Rck010 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:53:
Is het nu al duidelijk of het ding ook 4k UHD film disc's afspeelt in Dolby Vision?
Games en streaming services in Dolby Vision leuk, maar zou echt willen weten of the disc drive het ook ondersteunt.
Ze hebben overigens wel goed naar de site van Apple gekeken wat betreft productoverzicht pagina
BCC klantenservice melde mij gister “dat ze ervan uit gingen” dat pre orders op release geleverd werden. Blijft nog tasten in het duister
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik zeg ook heel eerlijk met AC het is echt een type game die je moet liggen en elk deel heeft weinig extras naar mijn mening. De setting van de game moet je ook wel een beetje liggen. aangezien dit elke game anders is kan het zo maar zijn dat je bijv AC2 helemaal geweldig vind en Unity of Syndicate totaal niets.Rossi46 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:47:
[...]
Volgens mij lopen de meningen nogal uiteen. De ene gamer vindt het niks, de ander loopt er mee weg en speelt de games helemaal grijs inclusief alle extra shit die er altijd in zit. Lijkt niet echt een middenweg in te zitten.
Ik heb redelijk wat ervaring met de AC serie en ook moet eerlijk bekennen dat ik niet elke game even geweldig vind. Als ik top 3 zou mogen zeggen is dat wel AC2 + brotherhood, AC Black Flag en Oddysey kwam ik aardig in maar toen kapte me Xbox ermee. Dus die ga ik maar weer door moeten spelen op de nieuwe Xbox.
AC Valhalla spreekt me wel erg aan ook als ik zo de filmpjes bekijk en die livestream een beetje doorneem. Had de game zelfs al als day one game wel ingebeeld naast Destiny 2 Beyond Light.
Heb weinig op met Ubisoft games. Bij elkaar geraapt zootje concepten met een hoop busywork "200 hour gameplay". Vind ze zelden een echte impact maken met verhaal. Ook heb ik het idee dat ze enorm veel assets/werk recyclen tussen hun games waardoor alles op elkaar lijkt qua gameplay systemen.Wolfos schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:27:
[...]
Nee je komt er wel in. Moet wel zeggen dat Ubisoft over het algemeen hard z'n best doet om de kwaliteit consistent matig te houden dus zou 'm niet voor de release-prijs kopen.
Vermijd ook EA grotendeels (al zijn de laatste 2 Star Wars games interessant) en Activision (behalve Sekiro en Diablo). Ben meer van de indie games en wat CDPR aan het doen is. Ook de games van Bethesda (Arkane en ID Tech) vond ik erg netjes maar helaas had Arkane niet het commerciele success wat ze verdienden.
Daarom Game Pass ook zo interessant... 23 studios + EA + goede support ook vanuit Japanse publishers (Final Fantasy, Kingdom Hearts, Yakuza, Devil May Cry, Resident Evil, Dragon Quest).
De aansluiting op de headset zelf is puur voor het opladen toch? Ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe headset bij de XSX en daarbij ook aan het kijken naar de Arctis 7X, maar snap niet helemaal het nadeel van het ontbreken van een usb-c aansluiting op de headset.MRE-Inc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:17:
[...]
Een headset die op beide consoles werkt is die nieuwe Arctis 7X met usb dongle. Stond hier eerder in het topic inclusief kortingscode van 20 euro. Nadeel, geen usb-c aansluiting op de headset zelf. En daar wil ik graag vanaf. Degene die ooit bedacht heeft om hoekjes te maken aan een micro usb connector
Omdat Usb-c steeds meer de standaard wordt of al enigszins is. Je kunt gewoon blind je usb-c stekkertje die je gebruikt voor het opladen van je Series X controller (ook usb-c) gebruiken voor je headset zonder je headset af te moeten zetten om te kijken of het stekkertje goed zit of een andere kabel te moeten pakken met micro-usb aansluiting.afca020 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:06:
[...]
De aansluiting op de headset zelf is puur voor het opladen toch? Ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe headset bij de XSX en daarbij ook aan het kijken naar de Arctis 7X, maar snap niet helemaal het nadeel van het ontbreken van een usb-c aansluiting op de headset.
En ja, die usb-c is alleen voor laden
XBL: MRE Inc
Mij is verteld gewoon 10 novemberFamous schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:01:
[...]
Wordt nergens genoemd in elk geval.
Ze hebben overigens wel goed naar de site van Apple gekeken wat betreft productoverzicht pagina
BCC klantenservice melde mij gister “dat ze ervan uit gingen” dat pre orders op release geleverd werden. Blijft nog tasten in het duister
Hier ook, maar naar doorvragen zeker geen definitieve bevestiging.
Geen haast overigens hoor maar eerste keer een preorder van iets bij BCC
Zoals @Phusebox aangeeft zal het er misschien niet zo uit zien op de XsX, maar ik ben wel onder de indruk.
Wellicht dat ik deze game eerst ga spelen en dan wacht op de Series X patch voor Cyberpunk
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-10-2020 22:51 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Sinds ik Norsemen gekeken heb, vind ik het lastig om serieus naar een Viking setting te kijken 😅.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:50:
Ik heb sinds AC2 geen AC meer aangeraakt maar de volgende video maakt me eigenlijk toch wel nieuwsgierig naar Valhalla...
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla - Gameplay Overview Trailer]
Zoals @Phusebox aangeeft zal het er misschien niet zo uit zien op de XsX, maar ik ben wel onder de indruk.Als de gameplay maar op 60fps loopt.
Wellicht dat ik deze game eerst ga spelen en dan wacht op de Series X patch voor Cyberpunk
https://www.microsoft.com...on-pre-order/9pmtrvsl14mh
Dat onthoofden spreekt mij wel aanuchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:50:
Ik heb sinds AC2 geen AC meer aangeraakt maar de volgende video maakt me eigenlijk toch wel nieuwsgierig naar Valhalla...
Zoals @Phusebox aangeeft zal het er misschien niet zo uit zien op de XsX, maar ik ben wel onder de indruk.Als de gameplay maar op 60fps loopt.
Maar heb ooit eens 1 AC gespeeld en was daar vooral bezig andere karakters te volgen enzo. Dit ziet er actievoller uit?
De latere AC's zijn niet meer zoals de eerste AC's. Net als met God of War vind ik dat jammer, de focus ligt nu meer op de actie dan op de omgeving, waar ik het liever andersom heb. De reboot van God of War vond ik met die reden ook niets, het veranderde het spel compleet.Wom schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:59:
Planet Coaster komt ook op 10 november uit. 4K/HDR belofte op de XSX. En je kunt ook muis en toetsenbord gebruiken in deze game (!)
https://www.microsoft.com...on-pre-order/9pmtrvsl14mh
Ik vind het heerlijke games, de AC reeks. Helemaal met de weg die ze sinds Odyssey zijn ingeslagen. Net zoals dat ik enorm uitkijk naar Far Cry 6. Ik kan overigens wel begrijpen dat een hoop mensen dat Ubisoft sausje niet echt trekken. Kan er niks aan doen, hou gewoon van al die vraagtekentjes op een enorme map en lekker op je dooie gemakkie op onderzoek gaan en ondertussen even een visje aan de haak slaan bij een rustig kabbelend beekje, genietend van de ondergaande zon😊uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:50:
Valhalla komt er zowiezo op launch. Ik twijfel ook erg of Cyberpunk hier op launch komt.. Die game verdient, zoals ik het kan inschatten, de best mogelijke ervaring, dus met de next-gen patch eroverheen.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 14-10-2020 23:21 ]
Hmm, misschien toch maar pre-ordered dan...
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Pff, smaken verschillen, zo blijkt.Koning-Admiraal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:44:
Ik baal ervan dat er nog geen witte Series X is.
[Afbeelding]
[ Voor 76% gewijzigd door Soussi. op 14-10-2020 23:59 . Reden: delete ]
Dat blijkt inderdaad, en daar moeten we dankbaar voor zijn.
Da's helemaal waar, anders hadden we maar eenheidsworst.Koning-Admiraal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:46:
[...]
Dat blijkt inderdaad, en daar moeten we dankbaar voor zijn.
Lijkt me wel dat van dit model heel makkelijk andere kleuren uit te brengen zijn, wit zal vast nog wel komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Xgar op 14-10-2020 23:52 ]
Ik kan ook juist wel van dat Ubisoft sausje genieten. Maar de AC's verschillen ook nogal onderling qua gevoel vind ik... De eerste paar games vond ik leuk maar zijn ondertussen wel wat achterhaald qua mechanics. 3 kon me niet behoren maar 4 (black flag) vond ik dan weer geweldig (en recent nog een stuk van gespeeld, komt nog heel aardig mee tegenwoordig). Rogue was ook wel leuk maar een beetje verwaterde black flag. Unity daarentegen vond ik een enorme snoozefest. Parijs was mooi maar het 'verhaal' en de gameplay was slaapverwekkend. Syndicate had ik overgeslagen maar heb ik vorige week alsnog geprobeerd. Echter daar hebben ze de combat compleet op de schop gegooid en voor mij verpest dat het weer. Origin en Odyssey vind ik dan wel weer helemaal geweldig (hoewel ik de dlc van de laatste niet meer afgemaakt heb, werd te veel).DutchOwnage schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:19:
[...]
Ik vind het heerlijke games, de AC reeks. Helemaal met de weg die ze sinds Odyssey zijn ingeslagen. Net zoals dat ik enorm uitkijk naar Far Cry 6. Ik kan overigens wel begrijpen dat een hoop mensen dat Ubisoft sausje niet echt trekken. Kan er niks aan doen, hou gewoon van al die vraagtekentjes op een enorme map en lekker op je dooie gemakkie op onderzoek gaan en ondertussen even een visje aan de haak slaan bij een rustig kabbelend beekje, genietend van de ondergaande zon😊
Valhalla komt er zowiezo op launch. Ik twijfel ook erg of Cyberpunk hier op launch komt.. Die game verdient, zoals ik het kan inschatten, de best mogelijke ervaring, dus met de next-gen patch eroverheen.
Al met al ga ik er niet zomaar vanuit dat elke volgende AC weer briljant wordt (wat ik van de laatste 2 wel vind). Gelukkig boeit het mij ook niet zo om games bij release gelijk te spelen en is mijn backlog eeuwig superlang, dus ik wacht mooi af wat de ervaringen van anderen zijn en pik hem wel eens in een sale op
Gamertag: FinrazielNL
Wordt wel lastig lucht aanzuigen op deze manier...Koning-Admiraal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:44:
Ik baal ervan dat er nog geen witte Series X is.
[Afbeelding]
Gewoon 'Vikings' gaan kijken danTorgo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:56:
[...]
Sinds ik Norsemen gekeken heb, vind ik het lastig om serieus naar een Viking setting te kijken 😅.
Ben zelf weer opnieuw begonnen met de serie in afwachting van Valhalla, erg veel zin in die game.
Al ben ik wel benieuwd hoe nou daadwerkelijk de graphics en fps zullen zijn op de Series X, de beelden van de deep dive trailer zagen er prachtig uit imo maar dat zal waarschijnlijk idd wel van een dikke pc afkomen.
Hopelijk binnenkort ergens Series X beelden met info.
Ubisoft had volgens mij al aangegeven dat de game op 4k/60 zou draaien maar vermoed dat het dan wat minder is qua graphics dan die deep dive trailer.
Ff afwachten nog maar..
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je kunt daarvoor prima de achterkant open houden.Rossi46 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 06:35:
[...]
Wordt wel lastig lucht aanzuigen op deze manier...
Ik denk dat het vaak ook echt afhangt van de compressie van de diverse filmpjes op youtube.ArthurMorgan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 07:41:
ik heb gisteren die deep dive gezien en die was echt mooi, maar ik zag ook : [YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Gameplay Walkthrough Part 1 SONS OF RAGNAR [4K 60FPS PC] - No Commentary] Dat was heel wat minder indrukwekkend... en ik vrees toch een beetje dat die meer de kracht van de XSX weer gaat geven.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Herkenbaar, zowel AC (sinds Origins) als GoW kunnen ook mij niet langer interesseren. Helaas voor ons zal daar niet snel verandering in komen gezien het grote succes dat beide series met de veranderingen/reboot behaald hebben.Exorcist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:06:
[...]
De latere AC's zijn niet meer zoals de eerste AC's. Net als met God of War vind ik dat jammer, de focus ligt nu meer op de actie dan op de omgeving, waar ik het liever andersom heb. De reboot van God of War vond ik met die reden ook niets, het veranderde het spel compleet.
Maar we zullen het zoals @uchiha tijntje aangeeft vanzelf zien, heb vrijwel alle AC gespeeld dus deze gaat er voor mij sowieso komen.
Ik moet zeggen het ziet er erg goed uit. De laatste die ik heb gespeeld is Origins (en de laatste daarvoor was degene in Rome). Ik moet zeggen, op heel veel fronten was het echt een gigantische verademing tegenover oudere Assassins Creed.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:50:
Het enige waar ik toch weer tegen aan liep was: de eentonigheid. Saaie combat, saaie filler quests. Ontzettend repetitief. Dan kan de wereld nog zo mooi zijn, maar dan ben ik het wel zat na 2 uur.
Is dat bij dit deel heel anders? Of the same old, in een net wat ander jasje?
Ik wil het heel graag tof vinden namelijk.
Dit kan toch ook geen verassing zijn? Hele dikke PC's hebben al moeite de recente AC's in 4k/60fps in ultra* te laten lopen.ArthurMorgan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 07:41:
ik heb gisteren die deep dive gezien en die was echt mooi, maar ik zag ook : [YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Gameplay Walkthrough Part 1 SONS OF RAGNAR [4K 60FPS PC] - No Commentary] Dat was heel wat minder indrukwekkend... en ik vrees toch een beetje dat die meer de kracht van de XSX weer gaat geven.
*hier zit wat mij betreft de crux. Als je wilt kun je iedere game 4k/60fps laten draaien. Zolang het detailniveau maar laag is. Andersom kan ook, zelfs een PC van 2500 euro kun je laten zweten op 1080p/30fps, als je een bizar hoog detailniveau hebt. En dan is een term als 'ultra' natuurlijk zo arbitrair als wat. Bij de ene game is ultra mega getailleerd, op het bizarra af. Bij de andere game valt dat dan wel weer mee. In het enige geval zal de XSX het ultra niveau niet halen, in het andere geval wellicht wel.
Ik kan er geen oordeel over geven, ik ben gestopt met het kijken naar gameplay.
Aangezien ik de game 10 November kan spelen op de Xbox One X dankzij mijn stiefvader!
Dus ik laat mij verassen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Odyssey vind ik opzich prima eruit zien op de One X.drakiesoft schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:48:
Assassins Creed PC specs.
Ben benieuwd waar de Series X hier in past.
[Afbeelding]
Het water valt wat tegen maar voor de rest speelt het wel goed.
Valhalla twijfel ik juist over omdat de gameplay toch wel heel anders lijkt (in de trailer).
Nu snap ik dat stealth niet echt het ding van de Vikings was (
Als de Series X niet genoeg presteert, speel je de Valhalla met je game pass gewoon verder op een Corsair One A100.drakiesoft schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:48:
[Afbeelding]
Lijkt op een afstand best wel op een Series X
Misschien wordt deze verticale doosvorm wel een trend.
Odyssey is 30fps op de XOX. Valhalla wordt 60fps op de XSX. Nu is de vraag hoe deze twee zich tot elkaar verhouden m.b.t. tot detailniveau.Famous schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:54:
[...]
Odyssey vind ik opzich prima eruit zien op de One X.
Het water valt wat tegen maar voor de rest speelt het wel goed.
Valhalla twijfel ik juist over omdat de gameplay toch wel heel anders lijkt (in de trailer).
Nu snap ik dat stealth niet echt het ding van de Vikings was () maar dat vind ik persoonlijk wel leuk spelen.
Ik vind het frappant dat de 2080S genoemd wordt ten opzichten van de 5700XT, die 2070S is namelijk krachtiger dan de 5700XT, maar de 2080S wordt genoemd als tegenhanger bij Enthusiast.drakiesoft schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:48:
[Afbeelding]
Wat dat betreft denk ik dat de series X bij Enthusiast ergens hangt qua performance. Alleen is de game dan beter afgestemd op de hardware en wordt er aan veel knopjes getweaked om aan 60FPS te komen. Dus ik verwacht dat de Series X de game schitterend gaat weergeven.
Wellicht ga ik de game eens vergelijken tussen de Series X en mijn gaming PC. Denk dat ze redelijk gelijk opgaan. Ik heb een 2070S icm. een 3600X. Uitgaande van deze chart lijkt de game optimized voor AMD. En aangezien de Xbox een AMD kaart heeft is dat allleen maar goed.
Ik denk toch wel zo rond enthousiast met high presets zodat de resolutie hoger kan. (sommige settings iets lager, andere weer wat hoger..) En dat valt me toch weer mee. Op basis van dat filmpje wat ik hierboven plaatste had ik minder verwacht. Denk dat het mij alleszins mee gaat vallen uiteindelijkdrakiesoft schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:48:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-10-2020 09:33 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Tsja, waarom niet. Ze zijn toch wel een belangrijke partij in de BeneluxMavel 128 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:56:
Zou Tweakers al stiekem een XSX hebben staan?
AC zit toch niet in gamepass?Fireshade schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:01:
[...]
Als de Series X niet genoeg presteert, speel je de Valhalla met je game pass gewoon verder op een Corsair One A100.
Lijkt op een afstand best wel op een Series X#closeenough
Misschien wordt deze verticale doosvorm wel een trend.
Overigens is die Corsair echt nog wel een klap groter. Het is knap dat ze een game pc zo hebben kunnen bouwen maar je moet inderdaad wel op een flinke afstand kijken wil je het verschil met de xsx niet zien. Linus had ze in zijn eerste video over de xsx ook naast elkaar staan en gaf ook aan dat de xsx wel echt serieus veel kleiner is... Was wel leuk want hij en Luke hadden in de wan show het ding eerder af zitten zeiken dat het nou echt net een pc was want Corsair one...
En @Wom ik was je hierboven al voor
Ah nice! Dat wist ik niet, ik volg de podcast lang niet altijd. Maar ik wist niet dat er ook nederlandse sites waren die er een ontvangen hadden (een werkende)rogierba schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:57:
Dat is niet stiekem meer aangezien ze het vorige week in de podcast al gemeld hebben en zelfs hebben laten zien
Neee, deze trailer laat me wéér twijfelen. Eigenlijk wilde ik beginnen met Gears 5 en/of Forza Horizon 4 via Gamepass. Dan kon ik een week later nog eens kijken of ik toch niet iets nieuws wil (Cyberpunk). Ik had AC: Valhalla al een beetje afgeschreven, maar als ik dit dan bekijk begint het toch ook weer te kriebelen. AC2 en AC2: Brotherhood grijs gespeeld, daarna niets meer van gespeeld. Misschien dan ook maar voor AC: Valhalla gaan en wachten op de XSX patch van Cyberpunk.uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:50:
Nog 4 weken voor dit dilemma...
Wel vroeg als er belangrijke embargo's aflopen. Ik vind dat erg vroeg voor release eigenlijk. Al snap ik dat ze al wel wat extra games willen laten zien ondertussen. Maar een allesomvattende review verwacht ik eigenlijk nog niet. We hebben iets van 3 weken te gaan. En dan is de eerste batch zo goed als uitverkocht, dus daar hoeft het ook niet eens voor.Finraziel schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:40:
Vanmiddag om 3 uur een extra Tweakers podcast over de xsx... En als ik het goed begrepen heb zal er ook wel een artikel bij zitten, en waarschijnlijk zullen we ook op andere plekken wel weer nieuwe info zien want blijkbaar loopt er dan weer een embargo af.
Dioscuri schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:11:
[...]
Neee, deze trailer laat me wéér twijfelen. Eigenlijk wilde ik beginnen met Gears 5 en/of Forza Horizon 4 via Gamepass. Dan kon ik een week later nog eens kijken of ik toch niet iets nieuws wil (Cyberpunk). Ik had AC: Valhalla al een beetje afgeschreven, maar als ik dit dan bekijk begint het toch ook weer te kriebelen. AC2 en AC2: Brotherhood grijs gespeeld, daarna niets meer van gespeeld. Misschien dan ook maar voor AC: Valhalla gaan en wachten op de XSX patch van Cyberpunk.
Nog 4 weken voor dit dilemma...
Prototype first world problem.
Geeft wel wat aan trouwens. Een tijd geleden dacht ik nog dat er weinig uit zou komen voor de next-gen, maar nu heb ik moeite met kiezen. Twee mooie 3rd party titels en de gigantische backlog waarvan een deel in Gamepass staat, maakt next gen meer dan de moeite waard.
Edit: Ok, toegegeven...ik kan dat ook allemaal spelen op m'n oude Xbox One. Toch gaat dat verschil groot genoeg zijn om heel erg toe te leven naar 10 november.
[ Voor 15% gewijzigd door Dioscuri op 15-10-2020 10:18 ]
De review is het in ieder geval nog niet want Jurian zei al dat er al diverse zaken waren die er nog niet in zitten maar om ook vooral dingen aan te geven die je getest wil zien en de echte review wordt veel omvangrijker.Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Wel vroeg als er belangrijke embargo's aflopen. Ik vind dat erg vroeg voor release eigenlijk. Al snap ik dat ze al wel wat extra games willen laten zien ondertussen. Maar een allesomvattende review verwacht ik eigenlijk nog niet. We hebben iets van 3 weken te gaan. En dan is de eerste batch zo goed als uitverkocht, dus daar hoeft het ook niet eens voor.
Ik ben bang dat het het riedeltje Quick Resume, Laadtijden en Auto HDR zal zijn.Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Wel vroeg als er belangrijke embargo's aflopen. Ik vind dat erg vroeg voor release eigenlijk. Al snap ik dat ze al wel wat extra games willen laten zien ondertussen. Maar een allesomvattende review verwacht ik eigenlijk nog niet. We hebben iets van 3 weken te gaan. En dan is de eerste batch zo goed als uitverkocht, dus daar hoeft het ook niet eens voor.
Xbox Live: Miesjh NL
Zou toch raar zijn als voor NL een andere non-disclosure geldt. Er zijn al tientallen video’s in Engelstalige media die het over Quick Resume, laadtijden en Auto HDR hebben. Alleen met backwards compatible games, klopt. Maar zodra ze XBX games tonen is het toch wel weer veel nieuwe informatieMiesjh schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:37:
[...]
Ik ben bang dat het het riedeltje Quick Resume, Laadtijden en Auto HDR zal zijn.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
vermoed zo tussen high/enthousiast. Maar dat is puur een gok.drakiesoft schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:48:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/eWThWQayC6L1txUXDnAJel3M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pjoCMsmwOumiBNyw0s2dMqw3.jpg?f=fotoalbum_large)