Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.912 views

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 12:14
Zeddicius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:12:
[...]

Dank :) OLED heb ik ook naar gekeken, maar daar heb ik nog twijfels over: ik zit in een aardig verlichte kamer en ik durf het niet zo goed aan met direct/indirect zonlicht. Ook zou ik dan de tv aan de muur moeten hangen, wat ik liever niet doe, omdat anders de soundbar er niet onder zou passen.
Als ik het zo lees zou ik dan voor QLED gaan. Of een andere LED tv (ik ben zelf redelijk fan van Sony). Ik heb zelf een LG C9 OLED, absoluut top ding, maar als je in een fors verlichte kamer zit dan gaat het relatieve gebrek aan helderheid toch wel een nadeel zijn. En de soundbar is inderdaad een legitiem argument om voor een Samsung te gaan, die hebben daar goed rekening mee gehouden met hun wat hogere stand.

Let er vooral op dat 'ie 4k/120fps kan weergeven. Dat hoeft niet persé via HDMI 2.1 te zijn (al weet je het dan wel zeker). Er zijn recente toestellen die niet volledig over HDMI 2.1 beschikken maar wel over de 4k/120fps feature.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
dubbeldekkert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

De OLED's van LG hebben een screensaver ingebouwd. Dus zolang je de Netflix app (of een andere app) op de TV zelf gebruikt gaat hij na enkele minuten over in een screensaver bij statisch beeld.
Nou, dit is niet altijd zo. Netflix wel, Youtube ook (gewoon bij alle interne app's eigenlijk). Maar als ik via de Ziggo box kijk en ik zet het beeld op pauze, dan blijft dat beeld doodleuk een uur staan...

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:38
Rossi46 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:15:
[...]

Nou, dit is niet altijd zo. Netflix wel, Youtube ook (gewoon bij alle interne app's eigenlijk). Maar als ik via de Ziggo box kijk en ik zet het beeld op pauze, dan blijft dat beeld doodleuk een uur staan...
Daarom zeg ik ook, als je de Apps op de televisie zelf gebruikt.

Edit: Als je voicecommand aan hebt staan, dan kan je ook 'turn screen off' tegen je afstandsbediening roepen.

[ Voor 12% gewijzigd door dubbeldekkert op 13-10-2020 15:21 ]

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:23
Tv is nogal persoonlijk. Heb zelf een Sony KD-49XG9005. Die heeft full array local dimming en ik ben er erg tevreden over. Ik wou geen groter scherm en OLED was er nog niet in deze maar vorig jaar, en is nu ook nog veel te duur. Na het zien van de LG OLED met ingebrand scherm van mijn zwager hoef ik voorlopig ook geen OLED. Hoe het gekomen was wist hij ook niet. Wellicht kinderen icm pauze op een KPN box. Hoe dan ook het scherm is verpest en gezien de aanschafprijs van over de 3k zat er voorlopig ook geen nieuwe in.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:24
[...]

Mijn C9 dimt ook beeld van de xbox als ik bv het karakter een langere periode stil laat staan en er niks extreems veranderd aan de beelden (bv een npc die voorbij loopt of dynamisch weer).
Zal wel iets met die dim functie te maken hebben die je aan/uit kan zetten voor logo's e.d.

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 13-10-2020 15:22 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Om die reden heb ik mijn Xbox ook op een heel snelle dim (ik dacht 10 minuten) gezet bij inactiviteit. Dat is zo donker dat de kans op burn in echt nihil wordt.

@PepieNL functie van de Xbox zelf is dat.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-10-2020 15:22 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:24
ArthurMorgan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:21:
[...]

Om die reden heb ik mijn Xbox ook op een heel snelle dim (ik dacht 10 minuten) gezet bij inactiviteit. Dat is zo donker dat de kans op burn in echt nihil wordt.

@PepieNL functie van de Xbox zelf is dat.
Oe nice, ik ga daar nog even induiken dan 8)7

• ArthurMorgan
  • Niet online
PepieNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:23:
[...]

Oe nice, ik ga daar nog even induiken dan 8)7
Instellingen
Voorkeuren
Opties voor inactiviteit

Kan al vanaf minimaal 2 minuten (stap erna is 10 minuten)

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

ben2513 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

Als cold storage voor games wel, maar zeker niet als game drive voor je backwards compatible games (XBOX/360/One). Laadtijden met een externe HDD zijn nog steeds heel erg traag, zelfs met een Series X.

Dus: externe HDD als opslag kan zolang je niet direct vanaf deze HDD wilt spelen. Games die je echt wilt spelen het liefst op een externe SSD of interne/Storage Expansion (Series games)
Even relativeren ;)
Dat "heel erg traag" hangt vooral af van het soort games dat je speelt.

Op mijn One S staan alle games op een externe 2,5" 5400rpm HDD. Dan heb ik het over games als Forza Motorsport 4,5,6, Gears 4, Minecraft, Snake Pass, Riverbond, Overcooked, e.d.
De grotere games duren misschien een minuut om te laden, de kleinere uiteraard sneller. Het is uiteraard geen instant-on, maar dat soort tijden lijken me geen buil om over te vallen :)

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 15:28

Zeddicius

Conscience do cost

Rossi46 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:14:
[...]

Als ik het zo lees zou ik dan voor QLED gaan. Of een andere LED tv (ik ben zelf redelijk fan van Sony). Ik heb zelf een LG C9 OLED, absoluut top ding, maar als je in een fors verlichte kamer zit dan gaat het relatieve gebrek aan helderheid toch wel een nadeel zijn. En de soundbar is inderdaad een legitiem argument om voor een Samsung te gaan, die hebben daar goed rekening mee gehouden met hun wat hogere stand.

Let er vooral op dat 'ie 4k/120fps kan weergeven. Dat hoeft niet persé via HDMI 2.1 te zijn (al weet je het dan wel zeker). Er zijn recente toestellen die niet volledig over HDMI 2.1 beschikken maar wel over de 4k/120fps feature.
Deze is het geworden :)

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Microsoft heeft het over 1000-den games die backwards compatible zijn (wisten we stiekem al natuurljk) maar met een video van Fallout 4 op de XSS

https://news.xbox.com/en-...ard-compatibility-update/

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Verwijderd

Mavel 128 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:09:
Microsoft heeft het over 1000-den games die backwards compatible zijn (wisten we stiekem al natuurljk
Is er een lijst ergens van wat wel/niet zal gaan werken op XSX en/of hoeveel games in totaal speelbaar zal zijn?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:19

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik hoop echt dat 60FPS de nieuwe standaard gaat worden. Zoveel liever dan wat particle effects of RT. :) En ja, in alle games, ook SP story driven character based games. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 13:12
Weet niet of hij al
Geplaatst is maar hier een geleakte unboxing.

YouTube: Xbox Series X UNBOXING - LEAKED! Xbox Series X FIRST LOOK!

Edit: Sorry is al geplaatst :)

[ Voor 8% gewijzigd door ElMayo op 13-10-2020 16:47 ]

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-11 10:23
Misschien een domme vraag maar: ik heb een series s gepreorded en vraag me af of het ook gewoon mogelijk is hier een externe hdd aan te hangen voor extra opslag? Snap dat dit misschien tragere laadtijden geeft maar dat vind ik niet zo een probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door michaeltjeh1 op 13-10-2020 17:00 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 09:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:33:
Ik hoop echt dat 60FPS de nieuwe standaard gaat worden. Zoveel liever dan wat particle effects of RT. :) En ja, in alle games, ook SP story driven character based games. :P
Ik vind dat elke game daarin gewoon de opties moet krijgen, MHW kreeg daar zeer positieve reacties over, daar kon je gewoon zelf bepalen wat je wilde hebben, zouden ze allemaal moeten doen.
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:00:
Misschien een domme vraag maar: ik heb een series s gepreorded en vraag me af of het ook gewoon mogelijk is hier een externe hdd aan te hangen voor extra opslag? Snap dat dit misschien tragere laadtijden geeft maar dat vind ik niet zo een probleem.
Alle 'BC' games (dus elke non-Series game) kan je gewoon via USB schijf spelen, het zijn enkel de echte Series games die verplicht vanaf de interne of de storage-slot moeten worden gespeeld. Je kan natuurlijk altijd games kopieren heen en weer van USB-schijf naar intern, mocht schijfruimte een probleem zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2020 17:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-11 15:23
Dat kan zeker!

En dat wat SinergyX klopt uiteraard ook.

[ Voor 5% gewijzigd door squizur op 13-10-2020 17:08 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:16
Mensen die nog die MX500 SSD willen, op Amazon.de nu voor 75 euro te koop (coupon aanvinken).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rossi46
Mavel 128 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:09:
Microsoft heeft het over 1000-den games die backwards compatible zijn (wisten we stiekem al natuurljk) maar met een video van Fallout 4 op de XSS

https://news.xbox.com/en-...ard-compatibility-update/
Staat wel een raak stukje in de tekst.

"Backward compatible titles also benefit from significant reductions in load times due to the massive leap in performance from our custom NVME SSD at the heart of the Xbox Velocity Architecture"

BC games maken toch juist géén gebruik van de 'Xbox Velocity Architecture'? :?

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Rossi46 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

Staat wel een raak stukje in de tekst.

"Backward compatible titles also benefit from significant reductions in load times due to the massive leap in performance from our custom NVME SSD at the heart of the Xbox Velocity Architecture"

BC games maken toch juist géén gebruik van de 'Xbox Velocity Architecture'? :?
Niet van elke aspect van die technologie, maar wel enkele stukken. En de SSD is daar een van de stukken van.

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:11:
Mensen die nog die MX500 SSD willen, op Amazon.de nu voor 75 euro te koop (coupon aanvinken).
Welke coupon?

/edit: zie het al.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 13-10-2020 17:19 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49
Zie het openingstopic onder externe Seagate Storage Expansion Card, al zouden ze dat wat mij betreft beter kunnen splitsen onder Externe Opslag in Seagate Storage Expansion Card en USB3.x-opslag voor reguliere SSD/HDD.
Series X|S-spellen of Optimized voor Series X|S kunnen worden gespeeld vanaf de interne SSD of externe Seagate Storage Expansion-card maar niet met een externe HDD- of SSD verbonden middels USB3.

Spellen van oudere generaties (Xbox One, 360 of OG) kunnen worden gespeeld vanaf een externe USB3 SSD/HDD, een Seagate Storage Expansion Card en interne SSD.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ia dit nu die dubbele framerate zonder patch via bc in die video? Zover ik weet heeft fallout4 geen unlock fps modus toch. Als dat zo werkt is dat wel zeer bruut, gewoon 30fps 60fps maken zonder dat de dev hiervoor moet patchen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Rossi46
Wat zouden een hoop games opknappen van de sprong van 30fps naar 60fps. Maar het blijft voor mij onduidelijk hoeveel werk verricht dient te worden (vanuit de oorspronkelijke developer?) om dit te realiseren.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dacht op Series X maar dit is op de S, lekker hoor, lekker wandelen met Dogmeat op 60 fps 👌

• Rossi46
"On the Xbox One, we were able to provide a curated list of titles that were enhanced for the Xbox One X via the Heutchy method. This allowed titles from Xbox 360 that rendered at 720p and original Xbox games that ran at 360p to play at 4K on Xbox One X, well beyond the capabilities of their original platform. The Heutchy method continues to be used to bring a variety of titles to 1440p on Xbox Series S and 4K on Xbox Series X"

Dit is natuurlijk geweldig. Maar hoe groot is de groep van games die hier op de XOX van profiteerde? Weet iemand dat? En ook de XSX zal dit niet automatisch doen voor de games die nog niet in XOX lijst staan. Helaas ;)

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:49
Rossi46 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:33:
[...]
Wat zouden een hoop games opknappen van de sprong van 30fps naar 60fps. Maar het blijft voor mij onduidelijk hoeveel werk verricht dient te worden (vanuit de oorspronkelijke developer?) om dit te realiseren.
Ligt aan wat voor shortcuts ze hebben genomen. Soms zijn bijv. (deels) physics gekoppeld aan de framerate.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Rossi46 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:33:
[...]

Zover ik het begrijp is het zonder dat de devs hoeven te patchen. Dit zou via bc software gedaan worden. Daarom dat veel games niet kunnen ivm de manier waarop de engine en physics werken.
New technology to double framerates

Xbox Series X and Xbox Series S bring next-gen performance to your favorite games. Higher, steadier framerates make games feel smoother, resulting in more immersive gameplay. Many improvements are the result of the custom designed processor that allows compatible games to play and leverage the increased CPU, GPU and memory from the new consoles. In addition however, the backward compatibility team has developed new methods for effectively doubling the framerate on select titles. While not applicable for many titles due to the game’s original physics or animations, these new techniques the team has developed can push game engines to render more quickly for a buttery smooth experience beyond what the original game might have delivered due to the capabilities of the hardware. Fallout 4 framerate, shown below, is effectively doubled from 30fps to 60fps on Xbox Series S, delivering a new way to preserve and enjoy this legendary title.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:33:
Mja dat niet alleen dat het smooth draait, maar ook dat devs weer snellere rotaties toevoegen aan de camera. Veel games nu worden beperkt op hoe snel de game de hele omgeving kan renderen en dat is ook waar je het meeste de fps-drops ziet of uberhaupt geen fijn gevoel. De vraag is vooral of devs ook de mogelijkheid geven om hogere FPS te draaien, als het wellicht iets minder vloeiend nu gaat, maar wel voor bv de opvolger van de Series X over een jaar of 5 a 8. Er zijn een aantal singleplayer games die gewoon super traag zijn met rondkijken. Vooral als je aan het zoeken bent naar collectibles is dit erg irritant. Dat je dus rond moet kijken naar iets wat gloeit of een bepaalde vorm of kleur heeft maar dat het anderhalf uur duurt voordat de camera weer eens is rondgedraaid dus je op bepaalde plekken maar niet meer kijkt omdat het allemaal zo traag gaat en je dan dus net een upgrade, verhaal of achievement misloopt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 04:40
Ik was het al van plan na het nieuws van Bethesda/Microsoft om weer terug te gaan naar Xbox, maar damn eindelijk op 60 fps op een console kunnen spelen. Natuurlijk op pc kan het allang, maar toch blijf ik een console fijner vinden om op te gamen. De pc versie gebruik ik puur voor mods.

Hopelijk Fallout 76 ook. Die is ook echt niet te spelen op een console qua framerate.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:05
Fireshade schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:27:
[...]

Op mijn One S staan alle games op een externe 2,5" 5400rpm HDD. Dan heb ik het over games als Forza Motorsport 4,5,6, Gears 4, Minecraft, Snake Pass, Riverbond, Overcooked, e.d.
Klopt, maar daar heb je ook alleen je HDD. Zodra je sommige games op een SSD hebt staan en sommige op een HDD dan wordt het imho snel frustrerend.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
Ik zie geen coupon alleen met Prime voor 80 euro anders 85 euro. :?

Xbox Live Knalle Arie

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 17:21

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Elke dag weer positief nieuws over de nieuwe consoles. Lekker bezig Microsoft. _/-\o_

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:16
Marvie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Ik zie geen coupon alleen met Prime voor 80 euro anders 85 euro. :?
Op .de de frustfreie of makkelijke verpakking kiezen.

Edit: volgens mij is de coupon weer weg... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2020 19:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Is de Samsung 870 QVO 1 TB dan niet beter ?

Sowieso lijkt een externe ssd een veel beter en een stuk goedkoper optie dan de officiële dure Seagate van €250.

Volgens DF zit er weinig verschil in.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:50
xandoortje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:05:
[...]

Is de Samsung 870 QVO 1 TB dan niet beter ?

Sowieso lijkt een externe ssd een veel beter en een stuk goedkoper optie dan de officiële dure Seagate van €250.

Volgens DF zit er weinig verschil in.
Je kunt vanaf de externe SSD geen Series X games draaien, die draaien alleen vanaf de interne of de Seagate. Juist omdat deze een veel hogere snelheid hebben en externe niet.
De test van DF gaat over kopieren van en naar die SSD's.

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Xgar schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:07:
[...]

Je kunt vanaf de externe SSD geen Series X games draaien, die draaien alleen vanaf de interne of de Seagate. Juist omdat deze een veel hogere snelheid hebben en externe niet.
De test van DF gaat over kopieren van en naar die SSD's.
Dat begreep ik.
Maar denk met de huidige Backlog en BC dat het wellicht een hele goede optie is voor vele.
Ook met de BC spellen is het laden een heel stuk sneller dan de huidige hdd die de meeste hebben.

• Xgar
xandoortje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:20:
[...]

Dat begreep ik.
Maar denk met de huidige Backlog en BC dat het wellicht een hele goede optie is voor vele.
Ook met de BC spellen is het laden een heel stuk sneller dan de huidige hdd die de meeste hebben.
Dat ben ik met je eens. Ik ga ook eerder spellen heen en weer kopiëren dan de uitbreiding te kopen.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
Mavel 128 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Vindt het maar een rare game! Loopt iemand hier er wel warm voor?
Nope... Trekt mij op geen enkel vlak. Maar ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die dit leuk vinden. Wellicht een guilty pleasure voor sommigen?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:39

Wom

Morgen gameplay van Gears 5 met de XSX patch. Eerste screenshots die ik zo snel voorbij zag komen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LQypxBTw8X3JyJa0s5XoKpIf_no=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/is14qArVAs5r9w7q814aPsB6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTYS155KCq0OYSYI3RWz5hiPSRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOCJAy3BHe5RFtsOMFbUMLry.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLFFURyl3wIr8H4TdBMysiFoDkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0CswxG5p7tFrc2JFqcZGMoS8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1PnPv7tgX8qAiPTNoysBFA2RvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pet4VUqKdEA5s787XeUv4Yk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Wom op 13-10-2020 22:13 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gU5IxgSBuxnVma7ui1uk9xG0gaQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XN2tQajNhtLqoP9hUY6SGEhw.jpg?f=fotoalbum_large

• Wom

Wom

Sinds wanneer draait GT Sport op een Xbox? :P ;)

Mbt. tot Gears 5, onderstaand wat je kan verwachten van de XSX patch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yxZZ6TZ4SsJXtkPVKxJVVb1bkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z2nr0tmE9ld69vgVfw6TUtsX.jpg?f=fotoalbum_large

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Mavel 128 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Vindt het maar een rare game! Loopt iemand hier er wel warm voor?
Grappig, een RPG in de huidige wereld, maar dan turn-based.

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:25
Ik dacht dat de Xbox Series S games op 1080p/1440p steady op 120fps draait. Of klopt dit niet?

• ben2513
hotymoty schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:49:
Ik dacht dat de Xbox Series S games op 1080p/1440p steady op 120fps draait. Of klopt dit niet?
Up to 120fps. Alle games die 120fps aan kunnen dus, voorbeeld Dirt 5 of Ori and the Wisps. De meeste zullen gewoon op 1440p (Series S)/4k (Series X) en 60fps draaien.

[ Voor 11% gewijzigd door ben2513 op 13-10-2020 22:53 ]

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• hotymoty
ben2513 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

Up to 120fps. Alle games die 120fps aan kunnen dus, voorbeeld Dirt 5 of Ori and the Wisps. De meeste zullen gewoon op 1440p (Series S)/4k (Series X) en 60fps draaien.
En de games ala Fifa en COD (warzone of cold war? Kleine vooruitgang dan als je van Xbox One X komt. Ik dacht dat de nieuwe Xbox nu 120fps wel zou kunnen draaien...

[ Voor 14% gewijzigd door hotymoty op 13-10-2020 22:59 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:09
Een voordeel van de Series X|S is dat de interne SSD mogelijk vervangbaar is volgens deze gast.
De SSD zal geen eeuwig leven hebben, dus dan zal dit een pluspunt zijn in de ifixit score.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49
hotymoty schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:49:
Persoonlijk denk ik dat de Series S gemaakt is voor steady 1080p@60, de FHD-resolutie dan is er nog "voldoende" marge (MS schermt ook nadrukkelijk met 1440p) voor RT, en andere next-gen features of toeters en bellen.
De toekomst zal het uitwijzen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Wom

Wom

drakiesoft schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:01:
Een voordeel van de Series X|S is dat de interne SSD mogelijk vervangbaar is volgens deze gast.
De SSD zal geen eeuwig leven hebben, dus dan zal dit een pluspunt zijn in de ifixit score.
Is dat serieus een punt van aandacht? (Zonder cynisme) Het zijn toch juist die oude HDDs die met bosjes uitvallen?

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NBVLTPZ_IXvzm88iB6WOqVY2_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/epdLwl4wzSnTZh0gZfAXpPZO.jpg?f=fotoalbum_large

De next-gen patch voor Borderlands 3 staat klaar bij de launch. 4K/60FPS op de XSX :)

• Rossi46
Voor de toekomstige Xbox Series X eigenaren die toch wel benieuwd zijn geworden naar de 120fps modus van Dirt 5, maar de introductieprijs wat aan de hoge kant vinden: er is nu een actie dat je 6x het blad Top Gear Magazine krijgt + Dirt 5 voor 49,99 :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:28:
[...]

Is dat serieus een punt van aandacht? (Zonder cynisme) Het zijn toch juist die oude HDDs die met bosjes uitvallen?
SSD's kunnen met de tijd ook uitvallen, die hebben gewoon een read/write lifecycle (die je niet makkelijk haalt, maar heeft een levensduur). HDD zijn meer gevoelig, mechanisch, dus hebben iets grotere kans van uitvallen, maar dat is decenia doorontwikkeling en ze kunnen best wat hebben.

Al vind het niet zo bijzonder, de Fat S en X kon je allemaal prima de schijf vervangen, het was zelfs een generieke SATA HDD, probleem was de indeling van de schijf en de partities wat het moeilijkere aspect was. Natuurlijk, die gasten gaan meteen problemen zooitje te vervangen, in theorie dat je dus gewoon in de toekomst met lagere NVME prijzen (op die vereiste snelheid, wat niet veel 'mainstream' NVME's doen) upgraden naar 2 of zelfs 4 TB. De vraag is alleen, net als met een SSD in je xbox, of het OS ook andere formaten volledig ondersteund, juist door die expension card zou dat dus minder nodig zijn.

Alleen lijkt het erop dat de Series X aanzienlijk makkelijker uit elkaar kan dan een One X (ok, dat kan ik nu dromen, maar 1 foutje en je kan aardig wat kapot maken), wat ook nog eens de mogelijkheid bied voor upgrade van fan, pasta of andere tweaks.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 07:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Haha, geniaal dit. Flight Simulator *; Xbox Series X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/naBW46H-zm760D0ZAM3Xw1_LcXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FC6Nl2T0UYvl3J9ul7CEB7Yn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door MRE-Inc op 14-10-2020 01:13 ]

XBL: MRE Inc

• Martinspire
Interessant:

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:31

BM

Moderator Spielerij
Zullen we discussies over hoe mensen hun tijd besteden tijdens de 'lock-down', het al dan niet hebben van kinderen, en al dat soort zaken niet hier bespreken? Ok, dankjewel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Prutser is de dopjes aan de rechterkant vergeten te plaatsen. :+

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• drakiesoft
[...]

Oh ssd's hebben ook een beperkte levensduur. Maar die is toch wel aanzienlijk. Weet niet hoe lang het duurt bij gemiddeld gamen wanneer hij uitvalt. Maar als hij uitvalt, is ie mogelijk te vervangen.

• drakiesoft
The initiative trekt wel alle talent aan zo te zien.
Ben benieuwd wat ze in ontwikkeling hebben.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik verwacht dat eigenlijk niet. Ik denk dat de batches die ze versturen steeds groot moeten zijn ivm de kosten. Dus dat als de eerste batch op is het zeker weken gaat duren voor de volgende arriveert.
Er is ook geen reden om mensen die willen pre-orderen teleur te stellen om vervolgens 3 dagen later ze alsnog te hebben liggen. Dat geeft je klanten geen goede vibe. (plus de kans dat ze naar een concurrerend systeem gaan.)

En de feestdagen missen? Als gewoon alles wat geproduceerd is verkocht wordt bij de pre-orders missen ze niks ;)

(ik verwacht zeker nog wel batches in december. Maar alles wat nu verkrijgbaar is zullen ze neem ik aan het liefst gewoon via pre-orders verkopen, want verkocht is verkocht.)

/edit: voor franchisehouders als MediaMarkt kan het iets genuanceerder liggen omdat de winkels en de website los van elkaar opereren. De winkels krijgen dus een eigen voorraad.
Maar winkels die als geheel werken zullen dat (hoogst waarschijnlijk) niet hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-10-2020 09:03 ]

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 10:40

CerandoX.nl

Vides

Wom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:07:
Morgen gameplay van Gears 5 met de XSX patch. Eerste screenshots die ik zo snel voorbij zag komen: [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb Gears 4 SP op de PC gespeeld, maar niet uitgespeeld, dus ga die eerst even spelen en dan Gears 5. Zin in. Ik heb de Gears 5 MP wel op de PC gespeeld. Ik had wel het gevoel een groot voordeel te hebben met muis en tobo, hopelijk valt dat straks mee met de controller.

Verwijderd

[...]

SSD's hebben ook niet het eeuwige leven, en in bijvoorbeeld bepaalde laptops worden SSD's op het moederbord gesoldeerd waardoor je het hele moederbord moet vervangen. Bij bijvoorbeeld alle moderne Macbooks wordt de SSD op het moederbord gesoldeerd, wat reparatie echt extreem ruk maakt. Dus ja, een SSD die gewoon te vervangen is, is een ENORM pluspunt.
kleefei schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:48:
[...]

Ik heb het idee dat die dingen straks gewoon in de schappen liggen, misschien 2/3 dagen na de release date maar meer spannends verwacht ik er niet van.
Zit ik nu onder een steen?
Onder een steen, de aantallen die ik heb gezien zijn niet heel hoog.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2020 09:33 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07
drakiesoft schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

Oh ssd's hebben ook een beperkte levensduur. Maar die is toch wel aanzienlijk. Weet niet hoe lang het duurt bij gemiddeld gamen wanneer hij uitvalt. Maar als hij uitvalt, is ie mogelijk te vervangen.
Ik was me wel af aan het vragen of de xsx nog steeds continue je gameplay op zou nemen zoals de one doet, zodat je de laatste 5 minuten altijd op kan slaan. En of dat dan 4k60 zou zijn en wat het effect daarvan zou zijn op de SSD.
Ik verwachtte eigenlijk dat mijn conclusie ging zijn dat je dat beter uit kon zetten maar het valt nog wel mee.

Ik weet niet hoe hoog de bitrate is waarmee het ding op gaat nemen, maar Google adviseert een bitrate van 53-68 Mbps voor 4k60 bij uploaden naar YouTube (https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en). Laat ik eens 64 Mbps veronderstellen... Redelijk hoog geschat qua kwaliteit, maar de compressie is ook de vraag of die realtime optimaal gaat zijn.
Dat is dan 8 MB/s. Bij 4 uur per dag gamen, 365 dagen in een jaar, komt dat uit op 40 TB geschreven in een jaar.
Laten we nog even schatten wat je voor de rest gebruikt... Zeg dat je zo'n 100 GB per week aan games installeert (ben je toch wel een grootverbruiker denk ik). Per dag sla je 10 keer met quick resume een game op op de SSD a 10 GB per stuk. Dat is 800 GB per week samen, of grofweg ook zo'n 40 TB per jaar. Andere zaken zoals het opslaan van je save games gaan verwaarloosbaar zijn qua hoeveelheid data.

Kijk ik in de pricewatch naar de top SSD's van 1 TB met tenminste 2400 MB/s dan zie ik voornamelijk een TBW van 600 TB (de verwachte hoeveelheid data die het ding zou moeten kunnen schrijven voor de SSD het niet meer uithoudt).

Dan zou je het met dit zware gebruik nog zo'n 7,5 jaar uithouden. Dat vind ik toch best netjes eigenlijk... Alsnog ga zelf misschien die constante video capture maar uit zetten, maar ik gebruik het dan ook vrijwel nooit dus waarom de SSD er mee belasten.

Gamertag: FinrazielNL

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 17:21

Miesjh

En de volgende, Senior Shader Technologies at The Initiative | Former NaughtyDog Character Shading Technical Director:
[Twitter: https://twitter.com/MrLGarcia/status/1316118488985997313]

[ Voor 17% gewijzigd door Miesjh op 14-10-2020 09:40 ]

• hotymoty
ariekanari schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:06:
[...]

Persoonlijk denk ik dat de Series S gemaakt is voor steady 1080p@60, de FHD-resolutie dan is er nog "voldoende" marge (MS schermt ook nadrukkelijk met 1440p) voor RT, en andere next-gen features of toeters en bellen.
De toekomst zal het uitwijzen.
1080p@120fps bedoel je? Anders ga je er vrij weinig op vooruit.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hotymoty schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

1080p@120fps bedoel je? Anders ga je er vrij weinig op vooruit.
Fps is niet enige vooruitgang, laadtijden, nieuwe gimmicks (HDR, RT etc), formaat.

Ik ken zelf niet veel 1080p televisies die 120hz kunnen, laat staan een 2.1 HDMI hebben.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-10 17:08
CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Ik heb Gears 4 SP op de PC gespeeld, maar niet uitgespeeld, dus ga die eerst even spelen en dan Gears 5. Zin in. Ik heb de Gears 5 MP wel op de PC gespeeld. Ik had wel het gevoel een groot voordeel te hebben met muis en tobo, hopelijk valt dat straks mee met de controller.
Ik ben ook erg benieuwd naar de performance van de andere games. Dat was op zich op Xbox One X redelijk prima, maar volgens mij was er bij gow 1 t/m 3 sprake van een limiet van 30 fps bij keuze van de graphics mode. En, ook benieuwd naar auto-HDR.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• ben2513
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Ik ken zelf niet veel 1080p televisies die 120hz kunnen, laat staan een 2.1 HDMI hebben.
Voor 1080p/1440p heb je geen 2.1 nodig. Er zijn wel wat 4k TVs die 1440 120Hz aankunnen, net als een heleboel gaming monitoren.

• drakiesoft
Finraziel schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:34:
[...]

Dan zou je het met dit zware gebruik nog zo'n 7,5 jaar uithouden. Dat vind ik toch best netjes eigenlijk... Alsnog ga zelf misschien die constante video capture maar uit zetten, maar ik gebruik het dan ook vrijwel nooit dus waarom de SSD er mee belasten.
Als je er een HDD aan hangt voor BC games, kan je die ook niet gebruiken voor je capture?
Geen idee of dat inregelbaar is. Maar goed 7 jaar, dan is de Xbox Series X Pro 32 TFLOPS inmiddels uit, dus ja non issue denk ik.

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 09:56
Oke, bijzondere aantallen.
Het zou mij verbazen als ik voor de kerst geen XSX heb staan, maar zo niet is het ook prima.

• Martinspire
Miesjh schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

En de volgende, Senior Shader Technologies at The Initiative | Former NaughtyDog Character Shading Technical Director:
[Twitter]
De afgelopen maanden zijn er sowieso veel weg gegaan uit Naughty Dog. Wellicht ook vanwege de werkdruk aldaar.

• drakiesoft
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Fps is niet enige vooruitgang, laadtijden, nieuwe gimmicks (HDR, RT etc), formaat.

TV's niet, maar Monitoren wel?

• hotymoty
drakiesoft schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:00:
[...]

TV's niet, maar Monitoren wel?
120hz is nodig om 120fps te kunnen weergeven? Wist ik niet haha. Weer wat geleerd. :P

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb wel zin in deze game. :) Ik ga hem pas proberen nadat ik een nieuwe tv heb voor de 120 fps experience :P

• ben2513
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:23:
[Twitter]

Heb wel zin in deze game. :) Ik ga hem pas proberen nadat ik een nieuwe tv heb voor de 120 fps experience :P
De game maker was te gast bij de XBOX podcast vorige week. Wist niet eens dat ie Nederlander was :)

https://majornelson.com/podcast/719-the-falconeer-and-more/

• Wom

Wom

Kunt zeggen wat je wilt, maar die game krijgt echt flink wat aandacht nu. Het uitstellen van Halo heeft The Falconeer in ieder geval geen windeieren gelegd, want het is de ID@Xbox titel die het meeste naar voren wordt geschoven.

• Martinspire
[Twitter]

Mja toch denk ik dat ik hem niet bij launch haal. Daar lijkt de game me iets te kort en te gimmick voor.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Mja toch denk ik dat ik hem niet bij launch haal. Daar lijkt de game me iets te kort en te gimmick voor.
Gamepass toch?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nee volgens mij niet.

• Rossi46
Martinspire schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Mwah, 12 uur gameplay. Daar doe ik zelf echt wel een tijdje over. En je kunt 'em op disc krijgen voor 36 euro. 120fps gameplay dus ook. Tsja, wellicht is er in de praktijk geen bal aan, maar ik denk dat ik het toch wel bij launch ga proberen :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hmm vreemd, in die presentatie van juli gaven ze aan dat alle games die we daar zagen ook in Gamepass zitten.. En dacht dat deze er ook bij zat..

• Martinspire
Rossi46 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:06:
[...]

Mwah, 12 uur gameplay. Daar doe ik zelf echt wel een tijdje over. En je kunt 'em op disc krijgen voor 36 euro. 120fps gameplay dus ook. Tsja, wellicht is er in de praktijk geen bal aan, maar ik denk dat ik het toch wel bij launch ga proberen :)
Mja als ie in GamePass zit/komt dan vind ik het prima, maar ik denk dat het ook mijn genre niet is. Die Star Wars game ga ik ook nog niet halen omdat ik gewoon niet zoveel met dogfights heb. Ben er te snel op uitgekeken. Dat is ook de reden dat ik Ace Combat nog niet heb uitgespeeld. Staat nog wel op mn schijf, maar eigenlijk nooit zin in :+

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2020 13:15 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:31

BM

Moderator Spielerij
[Twitter]

Thanks to groundbreaking creative voodoo, the install size for #TheFalconeer is just... 1.6GB!
Het feit dat ie geen textures gebruikt zal vast ook wel een klein beetje meespelen, toch? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ben2513 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

De game maker was te gast bij de XBOX podcast vorige week. Wist niet eens dat ie Nederlander was :)

https://majornelson.com/podcast/719-the-falconeer-and-more/
Sterker nog @Smaug19 ;)

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

• drakiesoft
CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

1440P/60 is de normal mode en 4K/30 resolution, behoorlijk tegenvallend.
Ik denk meer dat het aan de engine ligt.

• ArthurMorgan
  • Niet online
klopt:

tekstpagina van DF:
In plain text, some of these numbers may seem disappointing - but again, it's important to put it all into context: the Dragon Engine is historically very taxing. The pay-off comes in the actual experience: not how many pixels or frames there are, but in what the engine is actually rendering. The city is filled with crowds and traffic that bow to the rules of physics as you charge through. High quality physically-based materials also give its streets true-to-life lighting. Every item in its shops, clothing and skin, every vehicle - all materials are captured to give consistent results regardless of the condition. This is key: whether it's the indirect lighting beneath shop stands during day, or the specular sheen of its roads at night - there's always a consistency in tone. As with Judgment, the day/night cycle isn't updating in real-time as such: instead it jumps at set intervals, but it always sets the stage for a believable world to explore.
https://www.eurogamer.net...-xbox-series-x-first-look

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-11 23:43
Wat mij betreft is 1440p met een goede temperal AA helemaal prima.

• Rivanov
Vanmiddag om 18:00 vervalt embargo van Assassins Creed Valhalla.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rivanov schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
Vanmiddag om 18:00 vervalt embargo van Assassins Creed Valhalla.
Qua gameplay beelden of de reviews al?

Verwijderd

drakiesoft schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:00:
[...]

Ik denk meer dat het aan de engine ligt.
Dit, die engine is behoorlijk bagger.

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:10:
[...]

Qua gameplay beelden of de reviews al?
Gameplay preview.
Windows Central:
We recently had the chance to get our hands with Ubisoft's upcoming viking-centric RPG Assassin's Creed Valhalla. After spending 6 hours with the game, it's safe say fans of Assassin's Creed Odyssey and Origins will find a lot to love, but the new entry doesn't necessarily add anything exceptionally new or exciting to the formula, but in the case of this great formula, that definitely isn't a bad thing.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Ik vind dit nog steeds teleurstellend. Ik ben benieuwd hoe de PC-versie het dan gaat doen, dat zal ook wel niet al te best zijn.

Ik ben benieuwd hoe de performance zich allemaal ontvouwd de komende weken, als het net zo tegenvalt als Yakuza en in minder mate Dirt 5, dan weet ik niet of ik een XSX het waard vindt en ben ik bereidt te wachten op een 6000-serie of 3080 en dan annuleer ik mijn per-order.

Maar goed, laat ik maar niet te snel oordelen.

[ Voor 3% gewijzigd door CerandoX.nl op 14-10-2020 15:18 ]

• Rivanov

• Xgar
CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Ik vind dit nog steeds teleurstellend. Ik ben benieuwd hoe de PC-versie het dan gaat doen, dat zal ook wel niet al te best zijn.

Ik ben benieuwd hoe de performance zich allemaal ontvouwd de komende weken, als het net zo tegenvalt als Yakuza en in minder mate Dirt 5, dan weet ik niet of ik een XSX het waard vindt en ben ik bereidt te wachten op een 6000-serie of 3080 en dan annuleer ik mijn per-order.

Ik zou gewoon nog even afwachten, tis pas het begin van de gen.
Pc heb ik ook wel, maar ik zit toch liever in mijn relax fauteuil voor de oled te gamen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

CerandoX.nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Vind het wel grappig dat op basis van launch games die nog niet eens uit zijn al conclusies getrokken worden. Kijk een 6000-serie of een 3080 is uiteraard beter dan een XSX. Ik gok dat mensen echt te hoge verwachtingen hebben voor een box van 499 euro. :)

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:25:
[...]

Vind het wel grappig dat op basis van launch games die nog niet eens uit zijn al conclusies getrokken worden. Kijk een 6000-serie of een 3080 is uiteraard beter dan een XSX. Ik gok dat mensen echt te hoge verwachtingen hebben voor een box van 499 euro. :)
Ik denk dat we even moeten wachten op Gears 5 en Forza Horizon 4 gameplay. Zeker weten dat MS daar flink tijd en geld aan heeft gesmeten om die XSX patches goed uit de verf te laten komen :Y En dan zijn het inderdaad alsnog nog 'maar' launch games. Dat gaat de komende jaren alleen maar beter worden 8)

Pagina: 1 ... 103 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden