Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.912 views

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:56:
[...]

Ja precies haha ik heb beide op mijn oled 55cx gezien en zie er echt geen verschil tussen.

Is toch ook wel een feit dat tweakers digital foundry hoog hebben zitten (wat logisch is) en daardoor opeens anders naar de beelden kijken, zelfs het commentaar maakt je al enthousiaster :)
Niet alleen Tweakers hoor ;)

Die kerel van The Verge gaf laatst ook al aan dat hij niet te technisch meer reviewed en test maar dit aan DF overlaat. Hun productiewaarde is ongeëvenaard en ze verdienen dan ook een dikke pluim voor hun content.

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Ook na de DF footage gezien te hebben, vind ik het teleurstellend.
Het blijft "goedkoop" uitzien naar mijn mening. Maar goed, als iemand er hier ontzettend naar uitkijkt dan is dat prima.

Ik zal 'm een keer proberen als ie op GamePass komt, ga hier geen euro aan uitgeven.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 10:40

CerandoX.nl

Vides

Rivanov schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:03:
[...]

Check anders ResetEra en XboxEra ook even. Daar is ook iedereen het er over eens dat de DF footage van vele malen betere kwaliteit is.
Ik sta hier dus niet alleen in, gelukkig.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:19
Rck010 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:07:
Ook na de DF footage gezien te hebben, vind ik het teleurstellend.
Het blijft "goedkoop" uitzien naar mijn mening. Maar goed, als iemand er hier ontzettend naar uitkijkt dan is dat prima.

Ik zal 'm een keer proberen als ie op GamePass komt, ga hier geen euro aan uitgeven.
Hou er wel rekening mee dat het een cross-gen titel is en in het beginstadium van een nieuwe console.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Rivanov schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Hou er wel rekening mee dat het een cross-gen titel is en in het beginstadium van een nieuwe console.
Zekers, ik geloof ook best dat het allemaal stukken mooier wordt, maar deze laat ik lekker aan me voorbij gaan.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-11 07:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Dat niet alleen, ik hoor ook dat het een early build is.

[Twitter: https://twitter.com/davidspringate/status/1315647126274273280?s=20]

XBL: MRE Inc

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:12

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Over Dirt 5 en 'what has been seen, can't be unseen': De banden lijken erg onrealitisch te reageren op de ondergrond in de behind-car-view, ze zijn constant plat (een horizontale lijn) waardoor ze lijken te zweven.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 12:14
Rivanov schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:27:
De Dirt 5 video van Digital Foundry is van véél betere kwaliteit dan de eerder geplaatste filmpjes deze ochtend. De compressie was veel hoger.

Game ziet er in de DF video vele malen beter uit.

@Phusebox Check de DF video dus even.. ;)
Ik heb de mogelijkheid niet (en het mag natuurlijk ook niet), maar ik zou nu super graag de oorspronkelijke video van DF (beschikbaar via hun betaalde Patreon site) met jullie willen delen. Ik kijk hun video's meestal op die manier en het verschil tussen de bron (en zoals de gebruiker het straks dus ook ziet via de Xbox Series X) en YouTube is nog best groot.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Rossi46 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Ik heb de mogelijkheid niet (en het mag natuurlijk niet), maar ik zou nu super graag de oorspronkelijke video van DF (beschikbaar via hun betaalde Patreon site) met jullie willen delen. Ik kijk hun video's meestal op die manier en het verschil tussen de bron (en zoals de gebruiker het straks dus ook ziet via de Xbox Series X) is nog best groot.
Goed om te horen.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:39

Wom

Wil wel even een kritische noot toevoegen. Want heb in die previews eigenlijk nog niet gehoord of het wel een toffe game is? Snap dat er veel naar het technische wordt gekeken, maar ik zou liever (ook) horen of het een leuke game is om te spelen eigenlijk.

Want als ik eerlijk ben is één van de meest toffe ervaringen Arkham Knight geweest, maar die game staat ook bekend om zijn flinke framedrops met momenten. Want ook slechte games kunnen een stabiele framerate hebben, natuurlijk :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:05
shoombak schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:21:
[...]

noemt hij het op het einde nou Playstation? :')
Nee, hij noemt het de PlayStation killer :) Ergens op Reddit gelezen, ik spreek zelf geen Spaans

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-11 17:22
DF video ziet er stuk beter uit.

120FPS @ 1440P is dus een realistisch iets om te verwachten.

Toch zit er iets in dit spel want het goedkoop doet lijken. Vermoed het kleurenpalet.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:29
De controller komt zo te zien nog uit 2005? Batterijen, really?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

Dat is echt al lang bekend. Er zijn mensen die zweren bij batterijen en mensen die zweren bij ingebouwde accus.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:50
[...]

Tsja, ik heb liever de mogelijkheid om oplaadbare batterijen erin te stoppen, dan een accu die niet te verwijderen is.
Als de accu het begeeft heb je niks meer aan je controller, ook al komt dat tegenwoordig gelukkig niet vaak meer voor.

• Hulleman
uchiha tijntje schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Dat is echt al lang bekend. Er zijn mensen die zweren bij batterijen en mensen die zweren bij ingebouwde accus.
Ik weet dat het bekend is, maar ik verbaasde me er weer over toen ik het zag..... milieutechnisch gezien moet een accu in een controller toch wel duurzamer zijn dan batterijen zou je zeggen. Gros van de mensen dondert batterijen gewoon in de container en klapt er nieuwe in om die vervolgens ook weer weg te pleuren. Ik ken iig nog geen mensen die een hele controller vervangen omdat de accu daarvan op raakt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Mick3112
Xgar schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:31:
[...]

Tsja, ik heb liever de mogelijkheid om oplaadbare batterijen erin te stoppen, dan een accu die niet te verwijderen is.
Als de accu het begeeft heb je niks meer aan je controller, ook al komt dat tegenwoordig gelukkig niet vaak meer voor.
En een accu die uiteindelijk toch steeds minder lang meegaat.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:49:
grappig dat nu Digital foundry een filmpje plaatst iedereen opeens een heel andere blik heeft op Dirt 5, de beelden zijn echt niet anders dan die van gamespot hoor die ook van goede kwaliteit zijn:)
Ik heb ze beiden bekeken op een 55 inch OLED scherm, ja die filmpjes verschillen enorm. Wat ik wel jammer vond was dat het niet in HDR was.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• ben2513
[...]

Ik vind batterijen juist mooi. Heb er acht eneloops die gevoelt nooit leeg gaan. Zodra ie echt leeg zijn dan stop je ze in de oplader en je pakt twee volle. Lekker snel.

Accu's hebben het nadeel dat als je ze altijd in een laadstation hebt dat de accu's gewoon sneller van kwaliteit afnemen, zoals ook bij telefoons. En als je dat niet doet dan zie ik d het voordeel niet van accu's.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Mick3112
Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:32:
[...]

Ik weet dat het bekend is, maar ik verbaasde me er weer over toen ik het zag..... milieutechnisch gezien moet een accu in een controller toch wel duurzamer zijn dan batterijen zou je zeggen. Gros van de mensen dondert batterijen gewoon in de container en klapt er nieuwe in om die vervolgens ook weer weg te pleuren. Ik ken iig nog geen mensen die een hele controller vervangen omdat de accu daarvan op raakt.
Is dat wel zo?

Ik doe al jaren met het zelfde setje oplaadbare batterijen. (Eneloops)

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Je bent er één vergeten: mensen die zweren bij, eventueel vervangbare, accu packs.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:56:
[...]

Ja precies haha ik heb beide op mijn oled 55cx gezien en zie er echt geen verschil tussen.

Is toch ook wel een feit dat tweakers digital foundry hoog hebben zitten (wat logisch is) en daardoor opeens anders naar de beelden kijken, zelfs het commentaar maakt je al enthousiaster :)
Nee, kijk de filpjes eens direct na elkaar en je ziet gewoon het verschil in compressie. Heeft niks te maken met wie het filmpje plaats maar de software die ze gebruiken om de filmpjes te maken.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mick3112 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:24:
DF video ziet er stuk beter uit.

120FPS @ 1440P is dus een realistisch iets om te verwachten.

Toch zit er iets in dit spel want het goedkoop doet lijken. Vermoed het kleurenpalet.
Als je ziet wat ze hebben moeten terugschalen qua effecten en settings om die 1080p/1440p op 120hz te krijgen, in een circuit based racer dus niet open wereld. Dan vraag ik me af of we dit veel gaan zien. Kan aan de dev liggen en dat andere devs meer ermee kunnen maar denk dat ze bij codemasters geen beunhazen zijn. Mogelijk 1st party die wat meer ermee kunnen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• D-Ed
  • Niet online
Man man, het lijkt wel een achterover gedrukte console zo achteloos als dat ie dude ermee omgaat.. Laat hem bijna vallen, de controller schiet uit z'n hand en kwaliteit van het filmpje is bedroevend..

Maar goed, de eerste unboxing :)

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07
RenegadexRIPxx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:
[...]

Eerlijk waar ik zie daar dus geen verschil in. Ook in die vergelijking tussen 60 fps en 120 fps zie ik geen verschil.
Filmpje eens aangeklikt en... Ik zag ook geen verschil! Ik zag wel duidelijk aan het begin, ja dat is 30 fps... Maar 60 zag er vervolgens helemaal niet beter uit.
Wat blijkt, de YouTube app op mijn telefoon opende standaard de 480p stream en die is zelf maar 30 fps. Eenmaal op 1080p60 gezet en het is dag en nacht. Heb jij dat ook gecontroleerd? Anders zou ik dat nog eens checken.

Gamertag: FinrazielNL

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-10 11:10
D-Ed schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

Man man, het lijkt wel een achterover gedrukte console zo achteloos als dat ie dude ermee omgaat.. Laat hem bijna vallen, de controller schiet uit z'n hand en kwaliteit van het filmpje is bedroevend..

Maar goed, de eerste unboxing :)
Zo'n gevoel kreeg ik er ook een beetje bij. Een beetje van kijk mij deze xbox gejat hebben en nu een unboxing te plaatsen want youtube money!

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Hulleman
ben2513 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:33:
[...]

Ik vind batterijen juist mooi. Heb er acht eneloops die gevoelt nooit leeg gaan. Zodra ie echt leeg zijn dan stop je ze in de oplader en je pakt twee volle. Lekker snel.

Accu's hebben het nadeel dat als je ze altijd in een laadstation hebt dat de accu's gewoon sneller van kwaliteit afnemen, zoals ook bij telefoons. En als je dat niet doet dan zie ik d het voordeel niet van accu's.
Ben echt heel benieuwd hoe de gemiddelde consument, tweakers zie ik niet als gemiddelde consument, omgaat met batterijen in een controller. Ik heb op de PS3 en 4 echt heel wat uurtjes gegamed en heb nooit de indruk gehad dat de accu minder lang mee ging in loop der tijd. Los van het feit dat de accuduur van de dualshock 4 helemaal ruk is.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Die van mij moet er ook vast tussen zitten :p.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkIBfcdXsAMGyV-?format=jpg&name=medium

[ Voor 16% gewijzigd door Koning-Admiraal op 12-10-2020 18:06 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Ben echt heel benieuwd hoe de gemiddelde consument, tweakers zie ik niet als gemiddelde consument, omgaat met batterijen in een controller. Ik heb op de PS3 en 4 echt heel wat uurtjes gegamed en heb nooit de indruk gehad dat de accu minder lang mee ging in loop der tijd. Los van het feit dat de accuduur van de dualshock 4 helemaal ruk is.
Ik ken niemand die er gewone batterijen in doen. Ik ken wel (niet tweakers) die oplaadbare batterijen, accu's packs gebruiken die ze opladen met usb, of accupacks die ze opladen op een dock zonder ooit een usbdraad te hoeven gebruiken. Dat is nu juist het fijne, je kunt doen en laten wat je wil, en bent niet gebonden aan 1 manier.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[...]

Tja, enkel de Elite V2 heeft een oplaadbare accu van alle generatie Xbox controllers. Denk dat mensen die een Xbox hebben gehad er prima mee om weten te gaan :)

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:59
Finraziel schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Filmpje eens aangeklikt en... Ik zag ook geen verschil! Ik zag wel duidelijk aan het begin, ja dat is 30 fps... Maar 60 zag er vervolgens helemaal niet beter uit.
Wat blijkt, de YouTube app op mijn telefoon opende standaard de 480p stream en die is zelf maar 30 fps. Eenmaal op 1080p60 gezet en het is dag en nacht. Heb jij dat ook gecontroleerd? Anders zou ik dat nog eens checken.
Stond standaard op 720p60. Heb het even op 1440p60 gezet maar neen zie nog geen verschil. Ach ja, wil gewoon zeggen dat als ooit 8k uitkomt dat ik daar kan op overgaan eens het betaalbaar is en dat de games 30+ fps gemiddeld zijn :d. Of dat ik zoveel mogelijk andere effecten moet opzetten ipv op framerate te focussen. Want ik zie dat verschil toch niet.

• Kadardar
[...]

Vind de keuze tussen batterijen en packs toch wel fijner dan ingebouwde accu. Geeft tenminste keuze. Meeste non-tweakers scoren oplaadbare batterijen / packs in mijn omgeving voor de Xbox. Andere die ik ken gebruikt hem gewoon op batterijen omdat die niet veel heeft met de Xbox en er maar een paar dagen per jaar op speelt.

Alhoewel ik het met je eens ben dat ik niet heb gemerkt dat de Sony controllers op lange termijn minder lang mee gaan. Maar zodra ze minder lang meegaan is een accu ervoor scoren een stuk moeilijker + dat je hem nog moet gaan inbouwen. Dit zie ik vooral onder de niet-tweakers een groter probleem zijn dan een stel batterijen/packs wisselen.

• Mick3112
[...]

Je hoeft toch niet op tweakers te zijn geregistreerd om het voordeel van oplaadbare batterijen of accu's te zien. :)

De moeite die je alleen al zou moeten doen om elke x nieuwe wegwerpbatterijen te moeten halen of bestellen. Dan heb je nog het financiele aspect en het eventuele milieu aspect.

Mijn Ps4 controllers gingen wel degelijk steeds sneller leeg. Was echt een bron van ergernis.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-11 12:40
Koning-Admiraal schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:49:
Die van mij moet er ook vast tussen zitten :p.
[Afbeelding]
My bad. Verkeerd gedacht..

[ Voor 27% gewijzigd door rscheper op 12-10-2020 17:23 ]

• RenegadexRIPxx
rscheper schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

Ik wil mezelf bijna jaloers noemen! Ik heb niet aan die 1TB SSD gedacht en nu is 'ie uitverkocht bij MS. Bij GameMania staat hij nog wel beschikbaar, maar daar betwijfel ik het ten zeerste of hij enigszins op tijd binnen zou komen.
Welke 1TB ssd ? Dat is toch gewoon de xbox series X.

• Rossi46
rscheper schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

My bad. Verkeerd gedacht..
Gamemania voor dit soort dingen sowieso overslaan. Die krijgen over een jaar pas weer voorraad ofzo...

• Rossi46
RenegadexRIPxx schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Welke 1TB ssd ? Dat is toch gewoon de xbox series X.
Ja, nou, daar zit toch een 1TB ssd in? :+

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49
Ik denk dat ik mijn console morgen maar ga afhalen bij het distributiecentrum.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• RenegadexRIPxx
Ja, nou, daar zit toch een 1TB ssd in? :+
Ah, al bij MS polen geprobeerd ? Die lijken oneindige voorraad te hebben.
Dacht dat je bedoelde de 1TB SSD uitbreidingskaart. Maar zag niet direct de link met de foto, waardoor mij dat weer onmogelijk leek.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Xbox Series X unboxing.
[YouTube: XBOX SERIES X UNBOXING]

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11 14:13
Lekker met een zeer waarschijnlijk gestolen console.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwe emoji....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbs808U7WtzTDWRJa__6_BV3Vts=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6SU109OprhNPFXrxou2pryB9.png?f=user_large

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

De Twitter machine van MS is toch wel briljant hoor, ook de zelfspot hier en daar.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Rivanov
Dude. Kijk eens pagina (of twee) terug. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:21

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Rivanov schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

Dude. Kijk eens pagina (of twee) terug. :+
Dude, dat zijn welgeteld 3 pagina's, en kan weer verschillen hoe je je pagina lay-out hebt ingesteld :+ .

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:23
Ho ho, Tower of Power is een eretitel die slechts voorbehouden is aan 1 console (met toebehoren).

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:09
Retrospect schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Ho ho, Tower of Power is een eretitel die slechts voorbehouden is aan 1 console (met toebehoren).
Hoe gaan we de series s noemen dan?
The weaker speaker?

• Kadardar
drakiesoft schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

The weaker speaker?
Speaker of Power?

• Retrospect
drakiesoft schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

The weaker speaker?
Wel origineel gevonden. Bekt wel lekker.
Als Microsoft nou 'gewoon' SEGA overneemt en de Series S in Japan als SEGA Saturn II uitbrengt dan hebben we een leuke naam.

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-11 13:46

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 10:51
https://www.gamesradar.com/xbox-series-x-tips

Hier wist ik toch enkele nog niet van.

• drakiesoft
Die gast blijft maar unboxen, dat is al de derde die hij doet _O-

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Had alleen gehoopt dat ze de gehele interface op de schop zouden nemen.
van het weekend dat ik de one X bij mij voor weekend weg met vrienden.
alleen die hele interface, menu's en controller combinaties, heb ik vanaf dag 1 al ruk gevonden.
vind het gewoon niet overzichtelijk, ook niet als je het zelf beetje samen stelt.

op dat gebied vind ik persoonlijk <--- is mening. de ps4 interface wel beter.

Niet dat dit het plezier wegneemt! want ik ben als een klein kind aan het aftellen voor 10 november

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• drakiesoft

• Rossi46
Die game is zo geniaal mooi :9

Maar dat 120fps verhaal geldt natuurlijk voor de PC versie. Dat komt niet naar de XSX.

Verwijderd

Niet over nagedacht, maar zoals deze gast het uitlegt kan het een goede zet van Microsoft zijn (Xbox + GameStop partnership). US+UK zijn de belangrijkste markten voor Xbox, als ze daar een goede start kunnen maken kan het invloed hebben op de software dat op het platform verschijnt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2020 00:20 ]

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:58
Dutchzilla schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:13:
alleen die hele interface, menu's en controller combinaties, heb ik vanaf dag 1 al ruk gevonden.
vind het gewoon niet overzichtelijk, ook niet als je het zelf beetje samen stelt.

Niet dat dit het plezier wegneemt! want ik ben als een klein kind aan het aftellen voor 10 november
Tip: lees je post even door voordat je hem publiceert : ]

• Rpower18
  • Laatst online: 22:41

Rpower18

PSN: Rpower18

Dutchzilla schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:13:

Ik vind juist de PS4 interface heel onoverzichtelijk. Ik heb deze gehele generatie een PS4 gehad.

Het interface is vaak erg traag, en het zit naar mijn mening niet logisch in elkaar. Het doet mij altijd denken aan die oude PES of GT menu's, waar het een grote onoverzichtelijke wirar van functies is met vage uptempo muziekjes. 7(8)7 _O-

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Dat we kunnen streamen en recorden op 4K/60 is wel mooi zeg.
Rpower18 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:15:
[...]

Ik vind juist de PS4 interface heel onoverzichtelijk. Ik heb deze gehele generatie een PS4 gehad.

Het interface is vaak erg traag, en het zit naar mijn mening niet logisch in elkaar. Het doet mij altijd denken aan die oude PES of GT menu's, waar het een grote onoverzichtelijke wirar van functies is met vage uptempo muziekjes. 7(8)7 _O-
Daarnaast is het PS4 OS ook ontzettend traag en ik vind het ook helemaal niet mooi, maar ouderwets. Je kunt veel zeggen over het OS van de Xbox, maar Microsoft blijft het wel verbeteren.

• Retrospect
Er was dan ook wel erg veel te verbeteren. :)
Ik vind het huidige al een hele verbetering. Maar hiervoor kon ik de logica niet echt doorgronden en had ik (als IT'er die met nieuwe systemen bezig is) moeite met dingen vinden.

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:15:
Niet over nagedacht, maar zoals deze gast het uitlegt kan het een goede zet van Microsoft zijn (Xbox + GameStop partnership). US+UK zijn de belangrijkste markten voor Xbox, als ze daar een goede start kunnen maken kan het invloed hebben op de software dat op het platform verschijnt.

[YouTube: Xbox Enters Big Partnership and Sega Tease has Fans Excited | News Dose]
Het is een mooi partnership, maar wat mij opviel aan de Demon's Souls gameplay op de achtergrond was de soort van 'pop in', niet zo zeer traditionele pop in, maar je ziet helemaal aan het einde van de video bijvoorbeeld opeens die kisten in faden en hetzelfde geldt voor de kettingen. Bij die kisten viel het mij op en toen ging ik even terugkijken, het is wel intentioneel in ieder geval.

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Ben op zoek naar een draadloze headset van max. € 100 voor nu nog mijn Xbox One en vanaf 10 november de Series X. Nu zie ik op Amazon de Razer Nari voorbij komen voor € 99,99.

Heeft iemand hier ervaringen mee, zo ja is het een aanrader?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
roell24 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:02:
Ben op zoek naar een draadloze headset van max. € 100 voor nu nog mijn Xbox One en vanaf 10 november de Series X. Nu zie ik op Amazon de Razer Nari Ultimate voorbij komen voor € 99,99.

Turtle Beach Stealth 600 of 700 _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 31-10 19:24
roell24 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:02:
Ben op zoek naar een draadloze headset van max. € 100 voor nu nog mijn Xbox One en vanaf 10 november de Series X. Nu zie ik op Amazon de Razer Nari voorbij komen voor € 99,99.

Steel series Arctis 3 ;)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• MRE-Inc

MRE-Inc

Er moet een apart topic komen voor headsets. In het PS5 topic ook al regelmatig dat het daar over gaat.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
MRE-Inc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:12:
Er moet een apart topic komen voor headsets. In het PS5 topic ook al regelmatig dat het daar over gaat.
Zal ik die maken?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MRE-Inc

MRE-Inc

Als je er de tijd voor hebt, dan graag. Ik hoor graag ervaringen en tips van anderen. Ook even hier linken in de topic start.

• roell24
Is die ook compatible met de allereerste Xbox One controller (die zonder 3,5mm aansluiting)?

• MRE-Inc

MRE-Inc

roell24 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:23:
[...]

Is die ook compatible met de allereerste Xbox One controller (die zonder 3,5mm aansluiting)?
Bij de allereerste controller zonder 3.5mm moest je een apart opzetstuk kopen destijds a 25 euro als je de headset direct op de controller wil aansluiten. Kan deze niet draadloos dan ?

• Rivanov
Zou deze SSD werken i.c.m. Xbox Series X?

https://www.amazon.nl/Cru...3A21640683031&sr=8-4&th=1

Verwijderd

Als je hem in een externe behuizing stopt en aan de USB poort hangt zeker, maar dan kan je er geen games vanaf spelen.

• ben2513
Yes. Je kunt alle Xbox/360/One games erop installeren EN vanaf spelen(zelfde laadtijden als interne ssd, dus heel mooi). Optimised for Series games moeten op de interne SSD of Storage Expansion zijn geïnstalleerd, maar opslagen op de genoemde SSD kan wel, echter moet je het spel dan eerst naar je interne SSD/Storage Expansion kopiëren.

Ik heb ook de MX500 besteld en deze adapter erbij: https://www.amazon.de/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Goedkopere adapters werken maar zijn vaak langzaam, zie: YouTube: Xbox Series X: What's The Best SSD Option For Back Compat Xbox Games?

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
MRE-Inc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Bij de allereerste controller zonder 3.5mm moest je een apart opzetstuk kopen destijds a 25 euro als je de headset direct op de controller wil aansluiten. Kan deze niet draadloos dan ?
Bij mij zat dat opzetstuk bij de stereo headset van Microsoft, ideaal :).

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-11 23:43
ben2513 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Yes. Je kunt alle Xbox/360/One games erop installeren EN vanaf spelen(zelfde laadtijden als interne ssd, dus heel mooi). Optimised for Series games moeten op de interne SSD of Storage Expansion zijn geïnstalleerd, maar opslagen op de genoemde SSD kan wel, echter moet je het spel dan eerst naar je interne SSD/Storage Expansion kopiëren.

Ik heb ook de MX500 besteld en deze adapter erbij: https://www.amazon.de/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Goedkopere adapters werken maar zijn vaak langzaam, zie: YouTube: Xbox Series X: What's The Best SSD Option For Back Compat Xbox Games?
Merkloos inderdaad niet kopen.

https://www.amazon.nl/UGR...id=pla-920192172663&psc=1

Is ook nog een optie. Ugreen is een vrij reputabel merk.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
CerandoX.nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:41:
[...]

Dat we kunnen streamen en recorden op 4K/60 is wel mooi zeg.

[...]

Daarnaast is het PS4 OS ook ontzettend traag en ik vind het ook helemaal niet mooi, maar ouderwets. Je kunt veel zeggen over het OS van de Xbox, maar Microsoft blijft het wel verbeteren.
Hahaha ik zie het juist andersom, met elke update maken ze hem net iets slechter.
Die tile layout is drama. :+
gelukkig breng ik er niet veel tijd door, en speel ik games. maar als ik dan even iets moet zoeken
ben ik altijd wel even bezig 8)7

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Rivanov
@ben2513 @FrankoNL
Bedankt voor jullie aanvullingen. Maar is een behuizing niet wat praktischer dan enkel een kabel? ;)

• ben2513
Rivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:41:
@ben2513 @FrankoNL
Bedankt voor jullie aanvullingen. Maar is een behuizing niet wat praktischer dan enkel een kabel? ;)
Als een behuizing je voorkeur heeft dan koop maar gewoon een. Ik koop een kabel want als die SSD op gegeven moment vol is koop ik eventueel nog een. Dan swap ik gewoon de SSD en hoef ik geen behuizing te openen en geen tweede behuizing te kopen.

Let wel op dat je kabel/behuizing 10Gbps ondersteund ipv 5 Gbps, SATA III kan 6 Gbps aan. De kabel die ik had gepost 10, die van Franko 5. De USB-poorten aan de Series zijn maar 5 Gbps maar een overhead is wel mooi, ook als je de kabel eens wilt gebruiken aan een computer. Bovendien kom ik bij 5 Gbps varianten vaak screenshots tegen met een maximum van 450 MB/s, dat is lager dan wat de SXS aan kan.

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:41:
@ben2513 @FrankoNL
Zo'n ssd ziet er al bijna uit als een behuizing. Als ik dat ooit doe dan is een kabeltje zoals getoond bij DF ook voldoende (en plak ik de ssd met wat zwarte ducktape achterop de console :) )

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-11 23:43
ben2513 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Als een behuizing je voorkeur heeft dan koop maar gewoon een. Ik koop een kabel want als die SSD op gegeven moment vol is koop ik eventueel nog een. Dan swap ik gewoon de SSD en hoef ik geen behuizing te openen en geen tweede behuizing te kopen.

Let wel op dat je kabel/behuizing 10Gbps ondersteund ipv 5 Gbps, SATA III kan 6 Gbps aan. De kabel die ik had gepost 10, die van Franko 5. De USB-poorten aan de Series zijn maar 5 Gbps maar een overhead is wel mooi, ook als je de kabel eens wilt gebruiken aan een computer. Bovendien kom ik bij 5 Gbps varianten vaak screenshots tegen met een maximum van 450 MB/s, dat is lager dan wat de SXS aan kan.
Klopt, maar het gaat er ook om wat de SATA SSD kan verstoken, en dat komt vaak rond de 500MB lezen uit :).

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:12
MRE-Inc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:12:
Misschien kan er ook ineens een apart topic voor externe SSD's komen :P

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Voor wie nu al wat op een Xbox doet:

23 oktober is er een (online) Xbox Fan Fest
https://news.xbox.com/en-...ing-details-xbox-fanfest/

Wellicht nog wat nieuws daarnaast, dus wellicht handig om even in de gaten te houden. Zo te zien is het niet exclusief naar de VS, dus dat is wel mooi.
Experience Details

October 23, 2020 - 6PM PT I 9PM ET
Capacity: 25,000 (First 25,000 fans to opt-in)

You’re invited to opt-in and take part in our exciting Xbox FanFest kick-off event: A gamified, interactive online experience where you’ll get a chance to engage with team Xbox and other Xbox fans and win exclusive prizes.

Introducing Xbox FanFest Trivia!

25,000 Fans will enter. Only 1 Fan will win it all.

Xbox FanFest Trivia is a 10-round knockout competition with increasingly challenging questions designed to put your knowledge of our Xbox Game Pass library to the test.

Each round will contain 10 questions that must be answered correctly and answered fast. Thousands will be eliminated after a stage is complete. Only the fans with the highest accuracy and speed will move on to face harder questions.

Remember, the more you play, the better prepared you’ll be. So jump on Xbox Game Pass and brush up on everything from the biggest bosses to the smallest details, facts and easter eggs.

Even if you’re out of contention for the grand prize, it would be wise to stick around and play along with fellow fans.

The competition will carry on until we find the last fan standing. In addition to a giant ego boost and eternal bragging rights, the Xbox FanFest Trivia grand prize winner will receive the ultimate loot box with everything you need to discover your favorite ways to play your next favorite game.

Xbox FanFest Trivia will be played exclusively in English. After completing the opt-in process, you’ll receive access details via e-mail, 72 hours before the experience. Only the first 25,000 Fans will be eligible to play, so if you haven’t opted-in yet, why are you still reading this?!?!

[ Voor 73% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2020 12:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:11
ben2513 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Is https://www.coolblue.nl/p...utm_campaign=notspecified niet makkelijker/voldoende? Stuk goedkoper in ieder geval..

Ik heb overigens voorlopig meer dan genoeg aan de interne opslag vermoed ik.. speel meestal een game van A tot Z met een paar online dingen voor de afwisseling.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• ben2513
Thalaron schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:24:
[...]

Is https://www.coolblue.nl/p...utm_campaign=notspecified niet makkelijker/voldoende? Stuk goedkoper in ieder geval..
Als cold storage voor games wel, maar zeker niet als game drive voor je backwards compatible games (XBOX/360/One). Laadtijden met een externe HDD zijn nog steeds heel erg traag, zelfs met een Series X.

Dus: externe HDD als opslag kan zolang je niet direct vanaf deze HDD wilt spelen. Games die je echt wilt spelen het liefst op een externe SSD of interne/Storage Expansion (Series games)

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-11 22:41
Verwachten jullie dat Xbox Series X controllers gewoon op voorraad zullen zijn in de winkel bij launch?

• roell24
Is deze geschikt voor het overzetten van games van de One naar Series X? Heb niet zo gek veel games, dus is 1tb meer dan voldoende voor mij. Scheelt me aardig wat opnieuw downloadtijd en kan gebruikt worden als extra opslag voor niet optimalized games.

https://www.amazon.nl/Sea...zon&qid=1602587184&sr=8-3

Voor de prijs hoef je hem namelijk niet te laten liggen!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Even klikken op de link. Xcloud op een Samsung koelkast :P

• ben2513
roell24 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:08:
Is deze geschikt voor het overzetten van games van de One naar Series X? Heb niet zo gek veel games, dus is 1tb meer dan voldoende voor mij. Scheelt me aardig wat opnieuw downloadtijd en kan gebruikt worden als extra opslag voor niet optimalized games.

Ja, prima. Als je er vanaf wilt spelen dan zullen de laadtijden lang zijn, want HDD. Als je joue spellen er alleen wilt opslaan om deze wanneer je wilt spelen weer terug te kopiëren naar de interne schijf dan is deze prima. Externe SSD kost drie keer zo veel dus een koopje is het wel.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Net even contact gehad met de klantenservice van BCC.
Werd niet bevestigd of mijn order geleverd werd.

Ze ging "er vanuit" dat er op dag van release werd geleverd.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Rossi46
roell24 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:08:

Neem lekker een SSD joh. Kost wat meer, maar heb je veel meer plezier van

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-11 15:28

Zeddicius

Conscience do cost

Ik heb momenteel een One X en de Series X gaat er in de toekomst zeker komen. Nu heb ik nog een Full HD tv en het wordt tijd om te upgraden. Nu heb ik deze op het oog en dit lijkt mij een prima tv voor onder andere gaming. Zie ik nog iets over het hoofd met betrekking tot de Series X waardoor deze bijvoorbeeld niet goed tot zijn recht zou komen?

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 10:36
Zeddicius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:53:
Ik heb momenteel een One X en de Series X gaat er in de toekomst zeker komen. Nu heb ik nog een Full HD tv en het wordt tijd om te upgraden. Nu heb ik deze op het oog en dit lijkt mij een prima tv voor onder andere gaming. Zie ik nog iets over het hoofd met betrekking tot de Series X waardoor deze bijvoorbeeld niet goed tot zijn recht zou komen?
Waar je in ieder geval over wilt beschikken is HDMI 2.1. En voor het geld van die QLED, zou ik persoonlijk voor een OLED van LG gaan. Beeldkwaliteit onovertroffen (contrast want OLED), ze beschikken over HDMI 2.1 aansluitingen en staan tevens bekend om hun lage input lag.

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

R4m0n_46 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:00:
[...]

Waar je in ieder geval over wilt beschikken is HDMI 2.1. En voor het geld van die QLED, zou ik persoonlijk voor een OLED van LG gaan. Beeldkwaliteit onovertroffen (contrast want OLED), ze beschikken over HDMI 2.1 aansluitingen en staan tevens bekend om hun lage input lag.
Dank :) OLED heb ik ook naar gekeken, maar daar heb ik nog twijfels over: ik zit in een aardig verlichte kamer en ik durf het niet zo goed aan met direct/indirect zonlicht. Ook zou ik dan de tv aan de muur moeten hangen, wat ik liever niet doe, omdat anders de soundbar er niet onder zou passen.

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zit met hetzelfde probleem. Tv komt tegen de westkant van ons huis te staan en een tuin op het zuiden. Daarbij een vrouw die Netflix weleens een uur op pauze durft te zetten en een zoontje die overdag, ook wanneer de zon fel naar binnen schijnt tv wil kijken. OLED staat daardoor bij mij niet op Nr1 wat betreft een nieuwe tv.

Nu heb ik me er nog niet heel erg in verdiept maar wat ik wel weet is dat Samsung geen Dolby Vision ondersteunt. Iets waar Microsoft volgens mij flink op in zet. Geen idee of het uit maakt maar als leek zou ik dan zeggen dat je Samsung momenteel links moet laten liggen. Terecht?

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11 13:48

Nogne

>.<

Zeddicius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:12:
[...]

Dank :) OLED heb ik ook naar gekeken, maar daar heb ik nog twijfels over: ik zit in een aardig verlichte kamer en ik durf het niet zo goed aan met direct/indirect zonlicht. Ook zou ik dan de tv aan de muur moeten hangen, wat ik liever niet doe, omdat anders de soundbar er niet onder zou passen.
Zelf heb ik een OLED (55CX) en ik kan bevestigen dat het af en toe net een spiegel is, dus staat je TV direct in zonlicht zou ik goed kijken of je daar wil zin in hebt. Ik ben zelf niet zo fan van QLED, maar OLED is niet altijd de meest ideale optie.

PS/XBL: Nogne

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 10:51
Zeddicius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:53:
Volgens mij heeft deze tv geen dolby vision. De Series X zou Dolby Vision gaan ondersteunen in games en dat geeft wel mooier beeld dan HDR. Daarnaast geen eArc, geen hdmi 2.1. Dus niet helemaal zeker of deze ook 4K VRR gaat ondersteunen.

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:38
alarma2nd schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:17:
Ik zit met hetzelfde probleem. Tv komt tegen de westkant van ons huis te staan en een tuin op het zuiden. Daarbij een vrouw die Netflix weleens een uur op pauze durft te zetten en een zoontje die overdag, ook wanneer de zon fel naar binnen schijnt tv wil kijken. OLED staat daardoor bij mij niet op Nr1 wat betreft een nieuwe tv.

Nu heb ik me er nog niet heel erg in verdiept maar wat ik wel weet is dat Samsung geen Dolby Vision ondersteunt. Iets waar Microsoft volgens mij flink op in zet. Geen idee of het uit maakt maar als leek zou ik dan zeggen dat je Samsung momenteel links moet laten liggen. Terecht?
De OLED's van LG hebben een screensaver ingebouwd. Dus zolang je de Netflix app (of een andere app) op de TV zelf gebruikt gaat hij na enkele minuten over in een screensaver bij statisch beeld.

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

SunnieNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Volgens mij heeft deze tv geen dolby vision. De Series X zou Dolby Vision gaan ondersteunen in games en dat geeft wel mooier beeld dan HDR. Daarnaast geen eArc, geen hdmi 2.1. Dus niet helemaal zeker of deze ook 4K VRR gaat ondersteunen.
Kijk nu naar deze en die heeft inderdaad geen Dolby Vision, wel eArc zo te zien. Wel 120HZ. Ik zou dan DV en HDMI2.1 missen...aargh, waarom is het altijd zo lastig om een keuze te maken.

Edit: blijkbaar heeft deze tv ook HDMI 2.1, dat is mooi :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeddicius op 13-10-2020 14:51 ]

• Miesjh
  • Laatst online: 17:21

Miesjh

Zeddicius schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:43:
[...]

Kijk nu naar deze en die heeft inderdaad geen Dolby Vision, wel eArc zo te zien. Wel 120HZ. Ik zou dan DV en HDMI2.1 missen...aargh, waarom is het altijd zo lastig om een keuze te maken.
[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Pagina: 1 ... 102 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden