Ah, selectief lezen tja daar kan ik niet tegenop... Ik zou kunnen zeggen dat de pagina begint met een let op die het al grotendeels ondermijnt, maar daar lees jij overheen.Gunner schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:25:
Ik lees heel iets anders op dit pagina dan jullie blijkbaar. Daar wordt toch heel duidelijk gesproken over;
[...]
[...]
Tenzij jullie bronnen kunnen aandragen dat dit niet juist is blijf ik erbij.
Ik zou kunnen zeggen dat ze zelf aangeven niet goed alles onderzocht te hebben (zoals de vouchers) maar daar lees jij overheen.
Ik zou kunnen verwijzen naar onderaan de pagina het blokje : Wat kunt u doen, waar jouw optie niet in voorkomt, maar daar zal jij ook weer overheen lezen.
Wacht nou eerst eens tot die voucher is, vooralsnog is het alleen FUD wat je verspreid.[...]
Ze bieden een voucher aan die een bepaalde tijd geldig is. Is dat vanaf een jaar vanaf uitgifte? Stel die wordt 30 april 2020 uitgegegeven, dan heb ik er niets aan. Ik wil namelijk, zoals eerder gezegd, in de zomer op vakantie. Niet in de herfst. NIet in de winter en ook niet in het voorjaar. In dat geval is het voor mij, en velen met mij, nutteloos.
Ja, je zal iets bij moeten betalen daar twijfel ik niet aan, maar als dat op 3000 euro 100 euro extra is, is dat dan echt onoverkomelijk? Vast wel als je enkel naar jezelf kijkt, maar kijk nu eens naar de totale samenleving...En zoals ook hier gezegd is de kans groter dat je dan door prijsstijgingen alsnog mag bijbetalen. dat werkt ook niet echt in hun voordeel om mee te werken.
Voor ZZP'ers geldt dat simpelweg ook en dat valt ook gewoon te ondervangen door verzekering.[...]
De afgelopen weken lees ik anders veel mensen die hetzelfde over ZZP'ers zeggen. "hadden ze maar geld opzij moeten leggen met hun uurtarieven" . Niet mijn woorden overigens. Maar wel de algemene tendens.
Dat 1 individu er enkele weken tot maanden uitligt is niets speciaals. Oftewel vanuit het oogpunt van een ZZP'er is het geen uitzonderlijk iets.
Dat de hele wereld eruit ligt dat is wel iets speciaals.
offtopic:
Triest dingetje wat de reiswereld niet echt verder helpt en wat ik net hoorde was : Bij ons in het winkelcentrum is het D-Reizen filiaal nog steeds open en bevat personeel. Vraag werktijdverkorting aan en schop die mensen naar huis, je hebt niets te verkopen en het laat enkel je kosten maar oplopen (inclusief besmettingsgevaar) klanten met vragen kunnen bellen of internetten en een callcenter kan je ook betere instructies geven dan xxx mensen op xxx kantoortjes...
Schop aub gewoon die mensen naar huis...
Triest dingetje wat de reiswereld niet echt verder helpt en wat ik net hoorde was : Bij ons in het winkelcentrum is het D-Reizen filiaal nog steeds open en bevat personeel. Vraag werktijdverkorting aan en schop die mensen naar huis, je hebt niets te verkopen en het laat enkel je kosten maar oplopen (inclusief besmettingsgevaar) klanten met vragen kunnen bellen of internetten en een callcenter kan je ook betere instructies geven dan xxx mensen op xxx kantoortjes...
Schop aub gewoon die mensen naar huis...