Niet gezien dat Italie vanmorgen de lockdown heeft verlengd ?Jebus4life schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:35:
[...]
ik ga er nog steeds van uit dat we toch stilaan de kentering moeten zien in Italië, oftewel houdt zich daar gewoon bijna niemand aan de maatregelen. Deze maatregelen kan je ook gewoon geen 4 maanden volhouden denk ik... De economie is aboluut niet heilig, maar als "alle" bedrijven zolang dicht blijven gaan we richting een crisis groter dan the great depression, toen zijn er in de VS alleen al miljoenen mensen gestorven...
In Italië zijn ze bijvoorbeeld aan het kijken om de Giro in mei te organiseren, dat kan (veel) te optimistisch zijn, maar ik vermoed dat ze data hebben die insinueert dat het leven tegen dan terug op gang zal komen.
Sorry hoor maar de Giro in mei is waanzin en gaat niet gebeuren .
De noodmaatregelen in Italië tegen het coronavirus blijven net zo lang van kracht als nodig is, heeft premier Guiseppe Conte gezegd. De ingrijpende maatregelen, die het openbare leven in het land goeddeels hebben stilgelegd, werden vorige week genomen en zouden aanvankelijk tot 3 april duren. Maar volgens Conte blijft het virus zich in het land verspreiden.
Leger in Italie vervoert de doden omdat alles in Bergamo vol is
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2020 12:09 ]

[:fill(white):strip_exif()/f/image/bEmSP13cgdLBsJG5zpuj8tpG.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jFjueEDwK3fCzgSbNGbowjep.jpg?f=user_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LsUAKL3WfIRuDabvbVCPqP69.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NVLXkPQRxRL14fAYNSJ6SGHY.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DhQVKuM0ZXwvdVQFDvfcIhBZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/WQNmu9aCsmOpVtqTGrRbAXC7.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/akUERv65m3nIQXb6BmDPRH2Q.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/eC0EHzL8xRBn3FdwTiMkHgY2.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/LfOjj5TJgco9jpAYdU6BNJDi.png?f=user_large)
/f/image/8JvAn7WxvnFbYUD8mzE6rx0c.png?f=fotoalbum_large)