Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Ben inmiddels tientallen uren verder in Ghost of Tsushima en het is, in een paar woorden, een verpletterende ervaring. Zeer onder de indruk.

Ging erin met hele lage verwachtingen. Was een beetje klaar met open wereld games en ben normaal gesproken ook niet zo geïnteresseerd in de Japanse cultuur en geschiedenis. Daarnaast gelezen dat de game weinig vernieuwing zou bieden, maar toch wilde ik het een kans geven.

Je kunt in één oogopslag al zien dat er ongelofelijk veel zorg en liefde in het spel is gestoken. De open wereld heeft een uitmuntende uitstraling en Japan is prachtig vormgegeven. Ik word er telkens helemaal in gezogen en dat is précies wat zo’n game moet doen. De game brengt veel elementen terug uit Assassins’s Creed, Uncharted en Horizon Zero Dawn. Echter is het niet storend en is het allemaal erg mooi vormgegeven en past het in het thema.

De combat is heerlijk en verveeld geen moment. Kwa niveau echt een stap hoger dan Assassin’s Creed wat mij betreft. De menu’s zijn overzichtelijk en dat is uitermate prettig. Alle hoofdpersonen in het verhaal krijgen veel aandacht en een uitgebreid achtergrondverhaal. Daarnaast zijn alle items die je kunt verzamelen zeer de moeite waard. Ze geven extra informatie en mooie beloningen. De mythische verhalen geven extra dimensie aan de hele sfeersetting en je kunt ook daar mooie items mee vrijspelen.

Kortom, één grote lofzang voor deze game vooralsnog. Ik heb het hoofdverhaal nog alles behalve uit, dus het is nog geen definitieve mening, maar tot op heden echt heel lang geleden dat ik zo heb genoten. Geef een game niet zo snel een 10, maar dit zit er akelig dicht tegenaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 20:42

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:55
Aah daar is de New Game +, nice! Dat bewaar ik voor de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Iemand enig idee hoe dat zit met die co-op story missions in Legends? Ik heb de game nog niet eerder gespeeld maar dankzij Legends wil ik hem nu graag gaan spelen. Maar zoals ik het denk te begrijpen zijn het echt losse missie en niet de main story mode.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:56

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag komt de Legends uitbreiding uit, als het goed is rond 18.00 / 19.00 uur. Wilde eigenlijk wachten tot de PS5 uit was en hem daar op spelen maar ben toch te nieuwsgierig om vanavond even uit te proberen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-06 13:37
Damn wat is die Legends mode tof! Had ik echt niet verwacht ik dacht het is leuk voor een uurtje ofzo maar heb de hele avond gespeeld. Toffe story missies, zeer uitdagende survival mode en heel veel te unlocken en dan komen ook nog de raids eraan. Classes ook erg leuk gedaan. Oftewel een keiharde aanrader en ik sta er echt versteld van dat dit gratis is want de game zit al tjokvol content en dan ook dit nog. Story missies kan met 2 personen (evt in je eentje als je dat wil) en survival met max 4. Kan allebei met friends of met randoms en het werkt echt super smooth en snel allemaal. Check it out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 21:36
''De snellere laadtijden zijn interressant, aangezien Sucker Punch eerder heeft aangegeven dat ze de laadtijden hebben verlengd op PS4 zodat spelers de tijd zouden hebben om de tips te kunnen lezen.''

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
PsychoBoyJack schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

''De snellere laadtijden zijn interressant, aangezien Sucker Punch eerder heeft aangegeven dat ze de laadtijden hebben verlengd op PS4 zodat spelers de tijd zouden hebben om de tips te kunnen lezen.''

8)7
Hahaha wauw...... :')

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Legends is inderdaad heel tof. Stukken uitgebreider ook dan ik vooraf had verwacht. De 9 story missions duren tussen de 2 a 3 uur bij elkaar en er zijn 3 moeilijkheidsgraden. Bronze kon ik nog wel in m'n eentje af maar met Silver is een medespeler toch een stuk beter te doen. Survival doet me een beetje aan Horde mode denken van Gears of War.

Voor een eerste poging tot multiplayer van Sucker Punch moet ik zeggen dat ik best onder de indruk ben. Heel benieuwd wat ze straks op de PS5 gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De raid gaat volgende week vrijdag live:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Inmiddels net begonnen in Act II en de game maakt tot nu toe op mij een zeer positieve indruk. Vooral de omgevingen zijn soms adembenemend mooi. Wat een kleuren! Ook is deze game weer een herinnering om die klassieke samurai films van Akira Kurosawa opnieuw te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 09:04
Ik heb deze toch nog maar opgepikt om te spelen totdat de next gens arriveren. Voor mij persoonlijk de mooiste game die ik gespeeld heb, al kan dat ook komen doordat ik net vorige week ben overgestapt naar OLED.

De artstyle, het Japanse thema, de audio, het vechtsysterm. Dit zou voor mij best wel eens in de buurt kunnen komen van God of War, en dat is voor mij de beste game van de afgelopen generatie geweest.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Laatst online: 14-06-2024
Is het trouwens mogelijk om "per ongeluk" bepaalde side-quests te missen, omdat ik de Main Quest te snel doorspeel?

Zijn er verder bepaalde quests waarvan het handiger is om deze af te sluiten, voordat ik verder ga met de Main Quests? Ik doel voornamelijk op die Side-quests van bepaalde characters waarvan je al ziet dat er meerdere van zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door DriesNL op 26-10-2020 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:23

Superkiwi

Hoi doei

DriesNL schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:42:
Is het trouwens mogelijk om "per ongeluk" bepaalde side-quests te missen, omdat ik de Main Quest te snel doorspeel?
Nee, alles is uiteindelijk weer toegankelijk ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 11:00
De side tales van je vrienden die zijn niet te missen, de Mythical Tales wel :) Maar die kun je na het uitspelen van de Main Tale nog steeds wel halen

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 26-10-2020 09:55 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 10:10
Nog een paar weekjes tot de PS5. Ik speel eigenlijk nooit meer dan 1 open-world game tegelijk en AC Valhalla lijkt me ook gaaf. Maar jullie zijn zo enthousiast dat ik denk ik Ghost of Tsushima eerst ga spelen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-06 23:32
Zeer vermakelijke game, ondanks dat ook ik wat sandbox-moe aan het worden ben.

Tevens zet men de AC serie een mooie hak....het is al jaren bekend op de fora's dat de AC fans graag een feodeal Japanse setting wensten. Daar is Ubisoft dan nu dus te laat mee. Sterker nog, GoT had zomaar een AC deel kunnen zijn.

Goed uitgewerkte game, de wind en vogels zeer origineel bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ArnoldSmiley schreef op zondag 8 november 2020 @ 00:13:
Goed uitgewerkte game, de wind en vogels zeer origineel bedacht.
Zit een heel goed samurai sfeertje in door de harmony die de game overbrengt door oa de wind die je begeleid, de haiku’s en het vechtsysteen. Gameplaywise vond ik de game best achterhaalt. De presentatie is tof, bij vlagen ziet het er erg goed uit (bij vlagen ook niet) maar de game voelt voor mij alsof ie 3 jaar te laat uit komt. Groot been there done that gevoel. Ik zat denk ik op 50% van de mainstory en pak em op de PS5 weer op

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 08-11-2020 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Hulleman schreef op zondag 8 november 2020 @ 00:50:
[...]

Zit een heel goed samurai sfeertje in door de harmony die de game overbrengt door oa de wind die je begeleid, de haiku’s en het vechtsysteen. Gameplaywise vond ik de game best achterhaalt. De presentatie is tof, bij vlagen ziet het er erg goed uit (bij vlagen ook niet) maar de game voelt voor mij alsof ie 3 jaar te laat uit komt. Groot been there done that gevoel. Ik zat denk ik op 50% van de mainstory en pak em op de PS5 weer op
Kan je je save game overzetten? Ik ben te laat geweest met een pre order. Twijfel dus of ik na GoT al met Valhalla wil starten op de PS4. Odyssey was een massive game waar ik meer als 120 uur in gestoken heb denk ik, dus vandaar dw twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ArnoldSmiley schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:09:
[...]

Kan je je save game overzetten? Ik ben te laat geweest met een pre order. Twijfel dus of ik na GoT al met Valhalla wil starten op de PS4. Odyssey was een massive game waar ik meer als 120 uur in gestoken heb denk ik, dus vandaar dw twijfel
Praktisch de 1e google hit. Ps4 saves kunnen voor GoT overgezet worden naar PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:59
Wát een game! Ja, het doet niet zoveel nieuws. Ja, het verhaal is niet bijster interessant. Maar man, alles wat er in zit is echt heel erg goed uitgewerkt. De 60fps op PS5 is heerlijk (nooit op PS4 gespeeld, maar gewacht, worth it!). De HUD niet continu in beeld is heerlijk en laat andere games waar die nog wel vast aanwezig is meteen ouderwets lijken. De combat duurde even om aan te wennen, maar 'clicked' nu wel en is dan, ondanks dat je steeds meer OP wordt, wel super goed uitgewerkt. Ik heb nu net Act II afgerond en ben benieuwd waar het verhaal verder naartoe gaat. Maar alle zijmissies zijn ook leuk om te doen en die heb ik dus ook allemaal al af :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Lynox op 10-12-2020 10:58 ]

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik speel hem ook op de PS5, combat is heerlijk. En de game ziet er echt heel erg mooi uit, erg sfeervol bij bepaald zonlicht of maanlicht.

Game heeft ook veel content. Zit op iets van 18 uur en heb het eerste gedeelte nog niet eens uit gespeeld. Er valt gelukkig ook veel te upgraden qua skills en gear.

Hopelijk blijft de game zo leuk om te spelen. In dit tempo gaat de game mij wel 60 uur kosten om uit te spelen, maar er zijn maar weinig games die daadwerkelijk 60 uur interresant blijven.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 617899

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 617899 op 08-05-2021 19:10 ]

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07-2024
Ben bijna bij einde game voor trophies. Die donderse bloemen zijn ondanks de wind nog akelig lastig te lokaliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vanavond de single player platinum gehad, is pas mijn 2de en die andere is voor een telltale game :+ Zegt wel genoeg... Ik heb me echt vermaakt met de game. Normaal gesproken heb ik nooit de behoefte om trophies te hunten laat staan platinum te halen. Nu had ik na het uitspelen van de sidequest en het vinden van de collectables al alle trophies op 8 na ofzo. Koste me 2-3 uurtjes om de laatste te halen.

Ook wel nice dat ze bij deze game een aparte platinum trophy voor single player en multiplayer hebben. Bij veel games is dat niet zo en aangezien ik geen multiplayer speel haal ik dan de platinun dan ook nooit

Misschien morgenavond Legends nog maar even uit proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:16:
Normaal gesproken heb ik nooit de behoefte om trophies te hunten laat staan platinum te halen.
Het scheelt ook dat deze game geen onzinnige trophies heeft die je in andere games vaak tegenkomt (zie bv Uncharted en Tomb Raider). In Ghost is het de game spelen, side quests doen, dingetjes verzamelen en klaar. Zoals het hoort imho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dvdkiwi schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:21:
[...]

Het scheelt ook dat deze game geen onzinnige trophies heeft die je in andere games vaak tegenkomt (zie bv Uncharted en Tomb Raider). In Ghost is het de game spelen, side quests doen, dingetjes verzamelen en klaar. Zoals het hoort imho.
Precies, en ik had uit mezelf al alle icoontjes op de map gedaan, nu is dat best een bult werk. Maar het voelde niet als werk, scheelt ook dat elk icoontje je een reward oplevert in de zin van meer health, nieuwe bandana, meer resolve etc. Wat dat betreft kunnen veel games daar nog wat van leren.

Voor het vinden van alle Vanity gear of artifacts zijn niet eens een trophies. Dat zijn normaal gesproken de irritante trophies, beetje doelloos items opzoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:53
Hier ook op weg naar act2 maar blijv denk nog een tijdje rondhangen op het eerste deel. Is gewoon genieten lang niet meegemaakt met een game, ja ok last of us 2 was goed, maar dit voelt toch een stuk beter :) voor dit soort games koop je een ps console.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Als in maart mn bonus binnenkomt en daarna mn OLED, is GoT sowieso de eerste game ooit die ik helemaal opnieuw ga spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Wat een spel is GoT. Gisteravond het spel uitgespeeld, met heel veel verhalen gedaan. Alles aan dit spel is top, de graphics, de verhaallijn, de geschiedenis en de omgeving.
Een grote film waar je in speelt. Na het gave einde op zoek naar iets soortgelijks.
De actie is echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Zijn er mensen die de legends mode raid willen doen of mij erbij willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Rino schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:09:
Na het gave einde op zoek naar iets soortgelijks.
Er zijn best wel wat soortgelijke games te vinden omdat Ghost of Tsushima in de basis niet echt iets nieuws doet. Er zijn alleen maar weinig games te vinden die álle gameplay aspecten zó goed voor elkaar hebben; ik ben ze nog niet tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Superkiwi schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Er zijn best wel wat soortgelijke games te vinden omdat Ghost of Tsushima in de basis niet echt iets nieuws doet. Er zijn alleen maar weinig games te vinden die álle gameplay aspecten zó goed voor elkaar hebben; ik ben ze nog niet tegengekomen.
Ja precies, het zit gewoon goed inelkaar. Het is wat hack/slash/parry (zoals je ook vindt in bijv de Souls spellen) en de stealth, zoals je misschien vindt in de Assassins Creed reeks /Spiderman?.

Daarnaast spreekt mij het verhaal en setting (Oude Japan) enorm aan.

Ik houd mij in ieder geval aanbevolen voor iets soortgelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Greatsword schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 00:21:
Ik had deze game ook hoog op mijn verlanglijstje staan. Qua jRPG zijn Dark Souls en Final Fantasy mijn favoriete games.

Na het zien van de stream ben ik nog steeds erg gecharmeerd van de grafische stijl.

Echter ben ik teleurgesteld in de gameplay. Het deed me veel denken aan The Witcher / Horizon Zero Dawn.
Voor mij zijn dat helaas geen games die ik leuk vond om te spelen. Ook zag je tijdens het vechten bepaalde bonus mogelijkheden, dan voelt het voor mij al zo geforceerd aan om precies te moeten doen wat er staat, wil je extra punten verdienen om te levelen e.d.

Had echt gehoopt dat het een Dark Souls, Sekiro of Nioh stijltje zou hebben, maar dit zal mij waarschijnlijk ondanks de open wereld een te beperkt gevoel geven qua bewegingsvrijheid.
Heb de game dus destijds ook bewust niet gekocht voor de volle mep, maar onlangs voor een leuke prijs van iemand kunnen overnemen.

Toch wel wat mixed feelings over deze game en redelijk in lijn met mijn verwachtingen.

Het grafische stijltje is echt fantastisch, daar kan ik totaal niet om heen. Persoonlijk een liefhebber van landschapsfotografie en dit voelt nu met de lockdown echt alsof je op vakantie bent op sommige plaatsen.

De gameplay is op zich prima en minder geforceerd dan ik gedacht had, dus dat is ook een plus punt.

Hier en daar wat lineaire stukken waar ik me aan kon irriteren omdat ik gewoon een beetje wilde verkennen of de open wereld in wilde gaan.

Veel sidequests met NPC's die wat van je willen en veel dialogen die me op een gegeven moment echt niet meer konden boeien.

Waar ik me echt het meest aan irriteerde was toch wel de gelijkenis van HZD het voelt soms zo on-origineel.

Ben nu net in Act 2 aangekomen dus ik maak het nog wel af, maar nadat hij is uitgespeeld mag hij wat mij betreft door naar iemand anders, niet echt een game die ik in mijn collectie hoef te hebben.

Apart dingetje, maar dat heeft meer met de PS(5) zelf te maken, screenshots zien er op de PS prachtig uit, maar zodra je deze deelt zijn de highlights opgeblazen waardoor er dus geen details meer zichtbaar zijn in lichte en donkere scenes.

Op deze foto zie je dus bijvoorbeeld geen zon meer, gek dingetje dus met HDR.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSPNa3Im7XTXSxGfB6AWV8TgqWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1hCxVJVicwxyFEEtU6JQK1N7.jpg?f=fotoalbum_large

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:26
Gaat deze game ooit nog in prijs dalen ? The Last of Us 2 nog geen 2 tientjes bij de Mediamarkt.
Voor Ghost betaal je nog steeds 5-6 tientjes. Zelf 2e hands hebben mensen het lef om nog €40 te vragen. :P

Is die game dan echt zo goed ?

[ Voor 15% gewijzigd door Sefaex op 13-03-2021 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Sefaex schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 14:23:
Gaat deze game ooit nog in prijs dalen ? The Last of Us 2 nog geen 2 tientjes bij de Mediamarkt.
Voor Ghost betaal je nog steeds 5-6 tientjes. Zelf 2e hands hebben mensen het lef om nog €40 te vragen. :P

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:45

Wacht een maandje Tsushima kwam ook een maand later uit.
PS4 games zakker soms best snel in prijs soms nog in het zelfde jaar dat ze uit kwamen.
Kan me heugen dat Days Gone en God of War dat zelfde jaar in december voor 2/3 tientjes kon mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verkeerd topic

[ Voor 90% gewijzigd door Jasphur op 13-03-2021 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Laatst online: 08-06 14:11

PEBRU88

PC Load Letter?!

Bij menig webshop is deze nu, tijdelijk, afgeprijsd naar 36,99 (bol, wehkamp, ect ect).

Check pricewatch maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Gisteren bij intertoys gekocht voor €29,99, waarschijnlijk kan ik het vanmiddag ophalen, ik heb echt zin 🥰
Btw, tips en adviezen zijn welkom

[ Voor 13% gewijzigd door chulin op 27-03-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

chulin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:02:
Btw, tips en adviezen zijn welkom
Gewoon lekker blind in gaan en je laten leiden door de game. Genoeg te doen qua sidemissies ook dus wijk ook eens van het verhaalgedreven pad af ;)
Veel plezier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 14:26
Ook besteld.
Toch heb ik mijn twijfels.

Ben echt openwereld moe. Ook de reden dat ik AC al een jaartje of 5-6 niet heb gespeeld. Syndicate was de laatste AC die ik heb uitgespeeld.

Gek genoeg wel erg genoten van Red Dead Redemption. Nier Automata laatst ook mee begonnen. Maar dat vond ik (ondanks de erg lovende reacties op het internet) vrij snel al best saai worden.

Ben echt benieuwd naar Ghost of Tsushima. Laat me graag verrassen. Hopelijk niet te veel repetatieve openwereld gameplay elementen. Want dan ga ik snel afhaken ben ik bang (hoe vet de graphics ook zijn).

[ Voor 33% gewijzigd door Sefaex op 27-03-2021 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
  • Nu online
Net opgehaald, ongeveer 45 minuten aan het spelen.
Mijn eerste indruk is WAUW, er ziet gruwelijk goed uit in de PS5, gameplay moet ik nog wennen maar komt goed denk ik.
So far so good 😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sefaex schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:28:
Ben echt benieuwd naar Ghost of Tsushima. Laat me graag verrassen. Hopelijk niet te veel repetatieve openwereld gameplay elementen. Want dan ga ik snel afhaken ben ik bang (hoe vet de graphics ook zijn).
Achje het heeft de wel bekende collectables, maar die kun je uiteraard overslaan. Ze zijn in deze game wel origineel en slaan ook direct op de setting. Een vosje volgen om bij een shrine te komen, het pad naar een tempel vinden, een haiku schrijven, hotsprings zoeken etc. Het leuke is imho wel dat ze een soort van nuttig voelen, alle collectables geven je een kleine upgrade of nieuwe gear, je doet meer dan alleen maar icoontjes afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

chulin schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 15:33:
Net opgehaald, ongeveer 45 minuten aan het spelen.
Mijn eerste indruk is WAUW, er ziet gruwelijk goed uit in de PS5, gameplay moet ik nog wennen maar komt goed denk ik.
So far so good 😱
Dat moment dat je na de intro voor het eerst op je paard de wijde wereld inrijd door een veld met siergras en dat je dan even bukt om met je hand door het gras te gaan <3

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:42
Na zo'n 60 uur de game op Platinum.
Wat is dit een toffe game op de PS5, vloeiende gameplay, tof verhaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/goR99YV_25PyR-Fbao05O-3yuWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xNMWaFpTVyjumH1YmfeVxvAs.jpg?f=fotoalbum_large

Enige wat ik merkte waren toch de kleine framedrops na fast travel. Meer mensen dit ondervonden op de PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Nu online
Chaoss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:36:
[...]

Dat moment dat je na de intro voor het eerst op je paard de wijde wereld inrijd door een veld met siergras en dat je dan even bukt om met je hand door het gras te gaan <3
Yep, echt super mooie spel 😍
Ben net begonnen maar bevalt mij prima, volgens mij wordt mijn volgende platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 12-03 15:36
Ik heb dit spel ook gehaald en speel hem op de ps5.
OMG wat een mooi spel is dit zeg! en de manier waarop het verhaal verteld wordt!
Ik denk zomaar dat dit in mijn top 5 beste games terecht komt.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
  • Nu online
daltona schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:01:
Ik heb dit spel ook gehaald en speel hem op de ps5.
OMG wat een mooi spel is dit zeg! en de manier waarop het verhaal verteld wordt!
Ik denk zomaar dat dit in mijn top 5 beste games terecht komt.
Top 3 denk ik, samen met TLOU en GOd of War.
Zelf ook genoten met de laatste 3 AC maar vind dit spel tocht een stuk beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
chulin schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Top 3 denk ik, samen met TLOU en GOd of War.
Zelf ook genoten met de laatste 3 AC maar vind dit spel tocht een stuk beter
heb toevallig valhalla voor GoT uitgespeeld, vond het echt een vette game maar nu ik dit spel speel moet ik zeggen dat ik GoT veel meer vind hebben.
God of war en tlou 2 staan nog op de planning :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
  • Nu online
daltona schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:04:
[...]

heb toevallig valhalla voor GoT uitgespeeld, vond het echt een vette game maar nu ik dit spel speel moet ik zeggen dat ik GoT veel meer vind hebben.
God of war en tlou 2 staan nog op de planning :P
Als je een PS5 hebt dan mag je GoW gratis claimen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
chulin schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:32:
[...]

Als je een PS5 hebt dan mag je GoW gratis claimen 😉
i know, heb hem al gedownload, maar eerst Got uitspelen, maar alsnog thanks voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 00:50
Er is iets raars aan de hand bij mij in legends. Ik kan plotseling niet meer met een vriend verbinden. Krijg dan error 1 cant connect to host. Eerst werkte het wel en mijn NAT type is ook gewoon 2 (van hem ook)

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
  • Nu online
Volledig uitgespeeld, rond de 56 uur.
Echt onder de indruk, mooie verhaal, super graphics en zeer uitgebreid combat mode. Waarschijnlijk beste game dat ik ooit gespeeld heb.
Ga nu ff kijken legends mode, meestal ben ik niet zo gek op online mode maar Ik ga het toch proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Op launch aan Ghost begonnen (op de Ps4 Pro) maar nooit echt afgemaakt, op een of andere manier na een uurtje of 30 toch afgehaakt.

Nu echter door de droogte de game weer opgepakt. Op de Ps5 dit keer. Moet zeggen dat het best wel tegenvalt, had door de 60 FPS verhalen een veel soepelere gameplay verwacht dan ik op de Ps4 had maar dat blijft een beetje uit.

Game heeft geen updates meer oid maar voelt alsof ik wat fout doe.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman

Mja, ik vind van niet. Ik heb de game voor mijn verjaardag gekregen en ben blij dat ik er geen cent aan uit gegeven heb. Maar dat blijft persoonlijk natuurlijk. Het enige wat de game (wat mij betreft) echt goed doet is de feodale Japanse sfeer neerzetten. Grafisch is de game soms mooi en soms echt zwaar onder de maat. Het vechtsysteem is leuk bedacht, maar eigenlijk niet diepgaand genoeg. Je hebt 4 soorten tegenstanders 4 vechtstijlen die daar goed bij passen. Zodra je de goede vechtstijl selecteert is het vechtsysteem niet dieper dan die van Assassins Creed Odyssey/Valhalla en is button bashen voldoende. De semibosses die in de game zitten zijn wel een stuk uitdagender en die gevechten zijn tof. Qua open wereld game doet de game niks nieuws en zijn er andere games die dat al veel en veel beter gedaan hebben de vorige generatie.

Maar dat is mijn mening. @chulin, vindt het weer de beste game ooit. Als je echt een sucker bent van samoerai en het feodale Japan, dan is de game wellicht fantastisch.

[ Voor 48% gewijzigd door Hulleman op 19-04-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
* knip * dit is niet de bedoeling

[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 19-05-2021 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30
Ghost of Tsushima krijgt een aanbieding via de Days of Play sale die de 26e start. Prijs nog onbekend.

https://blog.playstation....on-sale-kicks-off-may-26/

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 19-05-2021 16:34 . Reden: quote geknipt ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Raem schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Ghost of Tsushima krijgt een aanbieding via de Days of Play sale die de 26e start. Prijs nog onbekend.

Super!! harstikke bedankt voor de info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Raem schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Super greedy man days of play sale, dat zijn niet echt aanbiedingen

En er moet sowieso een gameshare topic komen op tweakers, slaat nergens op mods dat jullie zulke posts gelijk verwijderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Ga ik na de main story en de vele side stuff completeren na 70+ uur, nog wat mee maken nadat ik heel Tsushima opruim van alle camps? no spoilers please

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@robzzzzzzzz Niet echt. Klinkt overigens alsof je eigenlijk al wel klaar bent met de game :)
Je kan nog even doorgaan voor de platinum trofee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Jasphur schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:47:
@robzzzzzzzz Niet echt. Klinkt overigens alsof je eigenlijk al wel klaar bent met de game :)
Je kan nog even doorgaan voor de platinum trofee.
Bedankt voor de reactie, Ga ga ik dan toch maar eens doen heb nog nooit met zoveel plezier een game tot 75% completion op de trophy lijst uitgespeeld, Was alleen benieuwd of er dan tijdens het clearen vd map nog wat spannends ging gebeuren, maar de gameplay opzich is leuk genoeg om het af te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:45

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:39
Ghost of Tsushima Director’s Cut : https://www.psx-sense.nl/...sushima-directors-cut-aan

Ondanks dat de upgrade naar PS5 prijzig is ga ik het wel doen want ik vind het een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 06-06 11:15
Verdomme :') ik heb net GoT uitgespeeld op mijn PS5 en dan kondigen ze een PS5 versie aan met allerlei upgrades en uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:39
jori040 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:09:
Ghost of Tsushima Director’s Cut : https://www.psx-sense.nl/...sushima-directors-cut-aan

Ondanks dat de upgrade naar PS5 prijzig is ga ik het wel doen want ik vind het een geweldige game.
Apart dat die upgrade versie van 30 Euro nog niet op PSN staat en de rest wel :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:27:
Verdomme :') ik heb net GoT uitgespeeld op mijn PS5 en dan kondigen ze een PS5 versie aan met allerlei upgrades en uitbreiding
AGAIN!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Inmiddels is er ook wat meer bekend over de uitbreiding waar je naar het schijnt zo'n 15-20 uur over doet:

-Iki is qua omvang vergelijkbaar met de onderkant van Tsushima eiland.
-De uitbreiding bevat een nieuwe Heavy pantserset.
Ook bevat het een nieuwe Medium pantserset met een boog en mêlee perks, dit oogt en speelt compleet anders.
-Nieuwe Light grade pantserset met verbeterde stealth en boogschade, ook de aanvalssnelheid neemt met 25% toe.
-Er is een fakkelmechaniek toegevoegd voor een missie in een grot.
-Er zijn drie nieuwe pantsers voor paarden, die gekleurd kunnen worden.
-Diverse nieuwe charms en sommige daarvan kunnen het uiterlijk van Jin transformeren, waardoor hij eruitziet als Lord Shimura of een jonge Jin.
-Nieuwe shrines en fluittunes. Ook komen er regenbogen voor.
-Nieuwe vijanden en Mongoolse personages.
-Nieuwe vechtstand die zwaardaanvallen mixt met acrobatische schoppen.
-Verschillende upgrades voor zwaarden en bogen. - -De Shortbow krijgt een zoom functie upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Story trailer van de Iki island uitbreiding:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
Weet iemand of er ook een grafische upgrade zal zijn? De textures in de trailer zien er namelijk veel beter uit dan de versie die ik op de PS5 aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 06-06 11:15
Wanneer is Iki Island speelbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 10:45
Vrijdag het verhaal uitgespeeld, man man man, wat een sfeer heeft dit spel. Nu op weg naar de platinum trophy. Daarna is kijken naar de Legends mode totdat de DLC er is. Krijg geen genoeg van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Je kan dat zo Googlen hoor ;) maar de release is 20 Aug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Pre order is gedaan (directors cut PS5). Ben erg benieuwd naar dit spel, heb er niet veel beelden van gezien. Maar wat ik zag, zag er goed uit!

Wou het spel al eerder kopen, maar nooit aan toe gekomen. En nu met de PS5 upgrade kon ik het niet meer laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579999

Weet iemand hoe ik mijn ps4 versie kan upgraden naar de ps5 versie?
Het zou 10 euro moeten kosten maar ik kan het niet vinden op de ps5.
Ik heb de 20 euro bonuscontent gekocht en gedownload.
Maar meer kan ik niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb begrepen dat de PS5 upgrade pas op de release dag beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 14:28
Nieuwe content lijkt me wel leuk, maar volgens mij voegt de ps5 upgrade niet veel toe. Alleen een resolutie upgrade, dual sense ondersteuning en Japanse lip sync. Dan vind ik het die 10 Euro boven de 20 Euro voor extra content niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een PS5, en deze titel spreekt mij wel aan.
Maar man... wat zijn de games duur. Ook deze kost 70 euro :o
Waar moet ik als 'beginner' op letten als het op sale momenten aan komt?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 08:58
Nyarlathotep schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 10:30:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van een PS5, en deze titel spreekt mij wel aan.
Maar man... wat zijn de games duur. Ook deze kost 70 euro :o
Waar moet ik als 'beginner' op letten als het op sale momenten aan komt?
70 valt mee als je ziet wat je krijgt toch.
Je krijgt de game, alle DLC's die tot nu toe zijn uitgebracht en een nieuwe DLC (Iki island). 80+ uur aan meesterlijke game :) (nog veel meer als je ook legends gaat doen). 2 uurtjes in de bioscoop en je bent al een 4de van dat bedrag kwijt, in perspectief.

Ter vergelijk, ratchet & clank, een game die je in 15 uurtjes platinum kunt spelen, kostte bij release ook 70 euro.

Overigens heeft de PS store altijd wel sales, die beginnen vaak op woensdag. De 'grote' sale (summer sale) is net afgelopen en de volgende 'grote' sale is rond de kerstdagen, maar tussendoor heb je altijd wel kleinere sales. De eerste sale voor GoT:DC zou ik verwachten rond de spring sale van volgend jaar.

Op https://psndeals.com/ kun je ook altijd checken of een game ergens in de aanbieding is op het moment.

[ Voor 23% gewijzigd door Krukar op 18-08-2021 13:03 ]

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Misschien is dit al ter sprake gekomen... Ik heb Ghost of Tsushima op disc en wil graag upgraden naar de PS5 directors cut. Nu zie ik in de Playstore alleen de PS4 upgrade. Ik heb de PS4 upgrade al gekocht. Maar hoe kom ik aan de PS5 upgrade? En de upgrade in PlayStore werkt toch ook gewoon voor de disc versie?

• ZeroY85
RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 00:20:
Misschien is dit al ter sprake gekomen... Ik heb Ghost of Tsushima op disc en wil graag upgraden naar de PS5 directors cut. Nu zie ik in de Playstore alleen de PS4 upgrade. Ik heb de PS4 upgrade al gekocht. Maar hoe kom ik aan de PS5 upgrade? En de upgrade in PlayStore werkt toch ook gewoon voor de disc versie?
Die upgrade komt vannacht om 0:00 beschikbaar.

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
ZeroY85 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:41:
[...]

Die upgrade komt vannacht om 0:00 beschikbaar.
Maar ik heb de PS4 upgrade gekocht. Kan ik via de PS4 upgrade de PS5 upgrade kopen? of heb ik de PS4 upgrade voor jan l gekocht?

• ZeroY85
RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 08:45:
[...]

Maar ik heb de PS4 upgrade gekocht. Kan ik via de PS4 upgrade de PS5 upgrade kopen? of heb ik de PS4 upgrade voor jan l gekocht?
Nee hoor dat is geen probleem, je kan morgen ook van de PS4 director’s cut upgraden naar de PS5 versie voor 10€.

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-06 21:29
Krukar schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 12:53:
[...]

Ter vergelijk, ratchet & clank, een game die je in 15 uurtjes platinum kunt spelen, kostte bij release ook 70 euro.
Ik ben toch echt 25 plus uur bezig geweest met platinum ;).

Verder vind ik €70 (of €80 zelfs) ook te duur voor een singleplayer spel. Dit was voor mij de reden dat ik de disc versie gekocht heb. Ik kijk heel erg uit naar Ghost of Tsushima maar ga deze ook verkopen als ik deze uitgespeeld heb. Uiteindelijk hoop ik max €30 betaald te hebben (gekocht voor €67 bij bol.com). En dat is het voor mij hopelijk meer dan waard.

[ Voor 3% gewijzigd door VySio op 19-08-2021 09:11 ]

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 08:58
VySio schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:10:
[...]

Ik ben toch echt 25 plus uur bezig geweest met platinum ;).

Verder vind ik €70 (of €80 zelfs) ook te duur voor een singleplayer spel. Dit was voor mij de reden dat ik de disc versie gekocht heb. Ik kijk heel erg uit naar Ghost of Tsushima maar ga deze ook verkopen als ik deze uitgespeeld heb. Uiteindelijk hoop ik max €30 betaald te hebben (gekocht voor €67 bij bol.com). En dat is het voor mij hopelijk meer dan waard.
Hmm had zelf 16 uurtjes nodig voor R&C platinum, had het idee dat ik nog vrij langzaam was veel doelloos rondlopen enzo :D).
Voor mij is het een afweging, als een spel goed is en veel uren plezier biedt, vind ik €70 niet te duur, voor R&C vond ik het achteraf wel te veel geld, aangezien die zo kort was. maar voor bijvoorbeeld Persona 5 (Royal) en AC Valhalla vond ik het prima.

Maar goed, weer on-topic. Kijk wel uit naar de DC, hij is nu aan het preloaden dus van het weekend lekker spelen. Heb GoT al uitgespeeld in de 'normale' versie, maar nu dus spelen op PS5 en als ik de commentaren hier en daar zo lees is de PS5 upgrade echt magnifiek.
Schijnt dat de draw distance net zo ver is als in Miles Morales ongeveer , wat dit spel er echt idioot goed uit gaat laten zien, ook de haptic feedback blijkt veel toe te voegen.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:15
Krukar schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:20:
[...]

Maar goed, weer on-topic. Kijk wel uit naar de DC, hij is nu aan het preloaden dus van het weekend lekker spelen. Heb GoT al uitgespeeld in de 'normale' versie, maar nu dus spelen op PS5 en als ik de commentaren hier en daar zo lees is de PS5 upgrade echt magnifiek.
Schijnt dat de draw distance net zo ver is als in Miles Morales ongeveer , wat dit spel er echt idioot goed uit gaat laten zien, ook de haptic feedback blijkt veel toe te voegen.
Zijn er al reviews? Ik heb de game expres weggelegd toen de directors cut aangekondigd werd, was nog niet heel ver.
Ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste review van Pushsquare: https://www.pushsquare.co...of_tsushima_directors_cut
Ghost of Tsushima: Director's Cut amplifies an already excellent open world game. The Iki Island expansion is worth the price of admission alone, providing another chunk of stunning Japanese landscape for Jin to explore, while also digging into the protagonist's past. A fantastic range of story missions and side quests make for a memorable offshore excursion, and put alongside the main campaign, Ghost of Tsushima now stands as a PS4 and PS5 must-buy.

Nog 1 van nextgenbase.com:
It absolutely blindsided me as a story about grief and its effects, by the end of it I really didn't know how to describe how I felt. Fantastic expansion, fully justifying the price tag.

[ Voor 20% gewijzigd door kazuka op 19-08-2021 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

JSchut

.....

Deze game stond al een tijd op m’n lijstje. Ondanks dat ik de komende tijd niet super veel tijd heb gister de ps5 versie besteld.

Ben heel er benieuwd!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:55
Vanochtend even op de PS5 gekeken en zag dat mijn PS4-versie een beste patch ging binnenhalen. Op Reddit lees ik dat sommigen eerst de PS4 upgrade kopen en dan zien ze de optie voor de PS5 upgrade. Maar kan mij niet voorstellen dat ze het zo onlogisch maken, denk dat het bij ons in de store nog steeds actief moet worden gemaakt. Of het is pas zichtbaar na die patch. Moest er vandoor dus kon dat nog niet testen.

[ Voor 45% gewijzigd door D. Ninjai op 20-08-2021 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 14:55
D. Ninjai schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 07:48:
Vanochtend even op de PS5 gekeken en zag dat mijn PS4-versie een beste patch ging binnenhalen. Op Reddit lees ik dat sommigen eerst de PS4 upgrade kopen en dan zien ze de optie voor de PS5 upgrade. Maar kan mij niet voorstellen dat ze het zo onlogisch maken, denk dat het bij ons in de store nog steeds actief moet worden gemaakt. Of het is pas zichtbaar na die patch. Moest er vandoor dus kon dat nog niet testen.
Ja het lijkt zo ingewikkeld, eerst PS4 addon, dan schijnt de PS5 versie ineens 10 euro te kosten.

Sony spoort niet, veel te ingewikkeld.

EDIT: ok, als je de PS4 disc versie hebt moet de disk erin, daarna verschijnt rechts in beeld de optie om voor 29.99 euro te upgraden naar de PS5 versie + DC DLC.

Sorry Sony |:(

[ Voor 12% gewijzigd door loekf2 op 20-08-2021 09:27 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zocht vanochtend via store.playstation.com gewoon op "Tsushima" en zag direct de 30 euro upgrade staan. Vond het eigenlijk doodeenvoudig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-05 23:32
loekf2 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:11:
[...]

Ja het lijkt zo ingewikkeld, eerst PS4 addon, dan schijnt de PS5 versie ineens 10 euro te kosten.

Sony spoort niet, veel te ingewikkeld.

EDIT: ok, als je de PS4 disc versie hebt moet de disk erin, daarna verschijnt rechts in beeld de optie om voor 29.99 euro te upgraden naar de PS5 versie + DC DLC.

Sorry Sony |:(
Dat hebben ze geupdate.. Je kunt nu op Ghost of Tsushima zoeken en dan kan je 'm voor 30 euro kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3I2butNTtfd3woLUXcIUqpVexbI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BCehw25waxwEPUMm0SbZih84.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Of vanuit je webbrowser: https://store.playstation...3208_00-GHOSTDIRECTORPS5/

En dan de rechteroptie t.w.v. €29,99

[ Voor 16% gewijzigd door Bas170 op 20-08-2021 12:20 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 14:55
Kyojuro schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:17:
[...]

Dat hebben ze geupdate.. Je kunt nu op Ghost of Tsushima zoeken en dan kan je 'm voor 30 euro kopen.

[Afbeelding]
Tja... was weer te snel denk ik ;-)

Nog niet gechecked, maar ik neem aan dat die uitbreiding met extra eiland in de algemene map zit, net als bv. HZD. Die schijnt niet heel speciaal te zijn qua verhaal, wel spinnende katten.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Weet iemand of de ghost of tsushima ps5 disc alle content op de disc heeft staan? Of is de dlc nog een code die je moet redeemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 14:28
Gisteren had ik een pre order geplaatst voor een upgrade van de basis versie (PS4) naar Directors Cut. Nu wil ik hem upgraden naar de Ps5 versie voor 10 Euro, alleen is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. Ik denk deze, maar er wordt niet duidelijk aangegeven of dit de PS5 versie is. Heel verwarrend. 🤷‍♂️Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27pqzNB2_nRftgO1h-veUIUq-zI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lXcYVc5SKTYeSAJwOhssGmY0.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste