[PS4 / PS5 / PC] Ghost of Tsushima

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:14

FeaR

In GoT we trust

Hann1BaL schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:44:
Ik vind het ook al wel snel erg uitdagend. Gevechten zijn al snel lastig en ik speel op normal. Ga wel vaak dood. Zoveel tijd om te gamen heb ik niet, dus er zitten lange pauzes tussen het gamen in, maar ik merk dat ik bij HFW sneller weer verder wilde spelen. Deze game is leuk, mooi, prachtige setting, maar trekt mij duidelijk toch wat minder.
Ik herken bovenstaande wel. Ik heb jaren geroepen een Assassin's Creed game in Japanse/Samurai stijl te willen. Ghost of Tsushima komt in de buurt maar doet het voor mij toch niet helemaal. De omgevingen zijn heel mooi maar daar houdt het voor mij op. Mogelijk te veel samurai met de hot springs, Haiku's en het gros van de missies wat op eer wordt gedaan. Ik kan ook niet wennen aan de combat met het wisselen van stijlen dan wel hoe special attacks op te roepen. Gek eigenlijk, andere games gebruiken dezelfde methode/controls en daar heb ik er geen last van.

Al met al een game die ik direct moest hebben voor de Playstation 5 maar ook een game die meer tijd in het doosje door brengt dan ik had verwacht.

Aanvullend (en semi offtopic):
Ik merk sowieso dat een game me echt moet pakken wil ik er echt inkomen. Vroeger speelde ik alles wat los en vast zat. Nu moet een game me binnen x uur pakken of het is einde verhaal. Paar uur Horizon Forbidden West gespeeld, mooie omgeving maar de setting pakt me niet. Idem met Watch Dogs: Legion. Echter een game als Assassin's Creed Valhalla pakte me wel (ik zit in mijn Viking periode :P ) waardoor ik nu (tegen?) halverwege de main story ben en er 109 uur in heb zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 08-07-2022 11:34 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:20

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb toch echt het tegenovergestelde, vond dit juist een game die het voor mijn gevoel beter deed dat de wat latere Assassin's Creed, heb ik de laatste 2 wel nog niet gespeeld en Origins was weer een betere.

Ik vond ook de muziek heel erg sterk, zo sterk dat ik me de vinyl heb gereserveerd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

@FeaR deels wel mee eens. Grappige is dat Horizon Zero Dawn mij eerst niet greep, maar toen we een kleine kregen waarmee ik lange avonden in de draagzak heb gezeten zodat mn vrouw kon slapen, ben ik het toch weer gaan proberen (met koptelefoon aangesloten op de controller zodat de kleine in de draagzak kon slapen) en omdat ik dan veel uren maakte, pakte de game mij ineens wel en toen ik er eenmaal in zat, bleef dat ook zo.

Deze week weer wat extra uurtjes GoT gespeeld en ik kom er langzaam toch wel meer in. Ik vind sommige dingen wat onnodig vertragend: Wat je allemaal overdenkt bij een hot spring (waarom kan ik dat niet doorspoelen?), haiku’s etc.. Langzaam aan ga ik niet alleen maar via de voordeur naar binnen om gewoon iedereen face to face met zwaard te lijf te gaan, maar speel het wat slimmer met wat assasinations, black powder bombs en dan is dat toch wel leuk.

Cut scenes doorspoelen zou wel wat vaker moeten kunnen. Sommige gesprekken van de kleine side missions zijn helemaal niet zo interessant en ik wil dan gewoon door. De game vindt dan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:55
Recent ben ik met dit spel gestart, het is best goed gemaakt moet ik zeggen. Het voegt niet echt wat nieuws toe aan de genre en het is best makkelijk op de moeilijkste stand, maar de presentatie is erg goed. Je voelt je echt een samoerai en de wereld ziet er prima uit. Combat is redelijk uitgebreid en afwisselend genoeg. Wel merk ik dat ik tegenwoordig geirriteerd raak van open wereld spellen, er is gewoon te veel BS toegevoegd elke keer, maar het speelt wel lekker weg.

Hopelijk maken ze een sequel die goed kan bouwen hierop, dat kan een geweldig spel worden. Tot nu is deze een dikke 8/10 waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat met die open wereld deel ik helemaal, heb dat inderdaad ook bij veel spellen gehad, vooral omdat het op bepaalde punten een beetje als Assassin's Creed voelt. Toch vond ik deze game heerlijk weg spelen, de muziek, de sfeer en alles eromheen was gewoon zo mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Afgelopen kerstvakantie (eindelijk) deze game gespeeld, overigens wel op de PS4 nog. Ik heb genoten van het verhaal en van de graphics. De sfeer was inderdaad zeker op een goede manier aanwezig.

Ik moet wel zeggen dat ik de gameplay toch redelijk veel op de Ubisoft formule vond lijken.

Het was in ieder geval een mooie afsluiting voor mij - voor goed of voorlopig - voor het type "open world games". Been there done that ;-).

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:31
Ik ben hier afgelopen week ook aan begonnen op de PS5. Had hem voor een tientje zien liggen bij de action, maar heb daarna onverwacht een PS5 aangeschaft. Dus maar geüpgrade naar de directors cut. :)

Heb er pas een paar uurtjes in zitten, maar de sfeer wordt goed neergezet. Heb ook gekozen voor de japanse taaloptie met NL ondertitels voor de immersie. Ik ben wel bang dat de wereld (idd net als bij de AC spellen) te groot zal blijken te zijn waardoor ik hem niet uit zal spelen. Maar voorlopig vermaak ik me er goed mee.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb hem ook in het Japans gespeeld, prachtige taal gewoon, heel stom maar bij die game vind ik Engels niet klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is het mogelijk om alleen iki island te spelen? dus de dlc? ik heb mijn completed save game niet meer van de main-story. heb geen zin om het spel opnieuw uit te spelen om de dlc te unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Farabi schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:04:
is het mogelijk om alleen iki island te spelen? dus de dlc? ik heb mijn completed save game niet meer van de main-story. heb geen zin om het spel opnieuw uit te spelen om de dlc te unlocken.
Je moet een bepaald deel helaas opnieuw spelen, je kunt op het strand met een schipper praten die je naar het eiland brengt.

Maar als je Playstation+ hebt, dan staat je save file waarschijnlijk nog in de cloud.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vandaag van mijn vrouw deze vinyl cadeau gekregen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/waM_n3wxBxZJNWAM202iL-DvSKY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsyUveAQLYs57BzCgOC8cP0s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-06 21:04
Linksquest schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:09:
Vandaag van mijn vrouw deze vinyl cadeau gekregen :D

[Afbeelding]
Heel mooi cadeau! Nog gefeliciteerd 🥳🥳🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-06 18:20
Overgehypte game en ontzettend repetitief. In de game is het volgens mij ook altijd windkracht 5 hoe alles waait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:55
Was een erg goede game geweest als het half zo lang was. Uiteindelijk heb ik er doorheen moeten snellen, wat het werd erg veel van hetzelfde. Eerste 20 uur of zo was wel genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Toch apart dat ik hem juist lekker vond weg spelen, heb me er heel goed mee vermaakt, iets korten mocht inderdaad, maar dat heb ik bij meerdere games inmiddels, lijkt alsof alles tegenwoordig grote open wereld moet zijn.

Maar goed, ik vond de muziek ook een heel geweldig van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Vind het zeker wel een strakke game maar in het midden is het wel wat een slomp kwa verhaal progressie.
Combat is en blijft wel verdomde goed.

En op zijn tijd heb je hele sfeervolle momenten bij bepaalde omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Is er ondertussen al nieuws van een vervolg? (of een prequel?)

Ik hoop er alleszins wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zo ver mij bekend is helaas nog niet. Wel heb ik gehoord dat er een film aan zou komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 16:44
Deze game op launch gekocht en vrij snel uitgespeeld. Begon toch weer te jeuken.
Gister de directors cut voor de PS5 gedownload en opgestart. Gespeeld tot net na de epische intro.
Man Man man wat was die intro toch goed.

Helemaal zin om de game weer eens door te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Die intro is ook echt goud waard.

@Tricto in welke taal speel je hem? Engels of Japans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Linksquest schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:26:
Die intro is ook echt goud waard.

@Tricto in welke taal speel je hem? Engels of Japans?
Gewoon in het engels. Ik weet dat de taal nu meer synchroon met de mondbewegingen loopt. Maar versta liever wat er wordt gezegd dan dat ik continu de ondertiteling aan het lezen ben. Jij op Japans?

Vind voice acting van Jin ook prima gecast trouwens met engelse stem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Tricto schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:11:
[...]

Gewoon in het engels. Ik weet dat de taal nu meer synchroon met de mondbewegingen loopt. Maar versta liever wat er wordt gezegd dan dat ik continu de ondertiteling aan het lezen ben. Jij op Japans?

Vind voice acting van Jin ook prima gecast trouwens met engelse stem.
Ja, ik op zijn Japans, vond het geweldig klinken. Heb deze game vaker gestreamd en wat clips in 1 video gemaakt, dus gedownload van Twitch en na montage op Youtube gezet, ik zal hem hier delen dan kun je eens horen hoe dat klinkt.

[YouTube: Ghost of Tsushima: Director's Cut - Beautiful Moments (PS4)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Linksquest schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:03:
[...]

Ja, ik op zijn Japans, vond het geweldig klinken. Heb deze game vaker gestreamd en wat clips in 1 video gemaakt, dus gedownload van Twitch en na montage op Youtube gezet, ik zal hem hier delen dan kun je eens horen hoe dat klinkt.

[YouTube: Ghost of Tsushima: Director's Cut - Beautiful Moments (PS4)]
Hmm eerlijk is eerlijk. Klinkt wel gaaf inderdaad. Misschien dat ik t eens ga proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik vond die scene met het afscheid van het paard, ook heel erg sterk in het Japans, en dan met de muziek erbij, gewoon kippenvel krijg ik er van.

Vond de muziek zo vet, dat ik me de soundtrack op Vinyl heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Linksquest schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:25:
Ik vond die scene met het afscheid van het paard, ook heel erg sterk in het Japans, en dan met de muziek erbij, gewoon kippenvel krijg ik er van.

Vond de muziek zo vet, dat ik me de soundtrack op Vinyl heb gekocht.
Toevallig laatst de soundtrack op spotify geluisterd. Om die reden ook weer begonnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:11
Met release gekocht op de PS4, eigenlijk in 1 ruk door gespeeld. Vond het een toffe game, heel veel gameplay details ben ik ondertussen al wel vergeten, maar begint laatste tijd al weer te kriebelen. Weet iemand of als je een game op de PS4 hebt gekocht (op je account) of die automatisch beschikbaar is om te downloaden op je PS5? Vind het zonde om een game twee keer te kopen, ook al zijn sommige games het wellicht wel waard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:39
ThaAresX schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:50:
Met release gekocht op de PS4, eigenlijk in 1 ruk door gespeeld. Vond het een toffe game, heel veel gameplay details ben ik ondertussen al wel vergeten, maar begint laatste tijd al weer te kriebelen. Weet iemand of als je een game op de PS4 hebt gekocht (op je account) of die automatisch beschikbaar is om te downloaden op je PS5? Vind het zonde om een game twee keer te kopen, ook al zijn sommige games het wellicht wel waard...
Als ik me niet vergis kan je hem upgraden voor de ps 5 en dan krijg je de DLC erbij (schijnt de moeite waard te zijn, zelf nog niet aan toe gekomen) en dat kost uit me hoofd iets van 20 euro. (tijdje geleden naar gekeken, begint ook te kriebelen hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Hier hetzelfde. Je kunt de PS4 versie spelen op de PS5 met 60fps. Maar wil je echt de native ps5 versie. Dan moet je de Directors Cut kopen + ps5 upgrade. Kosten 30 euro. Ik ben uiteindelijk voor PS+ Extra gegaan. Z'n beetje m'n hele disc collectie is daar op terug te vinden. Dus de discs ga ik verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Tricto schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:15:
Hier hetzelfde. Je kunt de PS4 versie spelen op de PS5 met 60fps. Maar wil je echt de native ps5 versie. Dan moet je de Directors Cut kopen + ps5 upgrade. Kosten 30 euro. Ik ben uiteindelijk voor PS+ Extra gegaan. Z'n beetje m'n hele disc collectie is daar op terug te vinden. Dus de discs ga ik verkopen.
(Offtopic, maar weet wel dat die games ook net zo makkelijk weer van Extra kunnen verdwijnen. Voor mij niet zo erg; ik speel een game en ga naar de volgende en pak zelden een game weer op. Verschil met PS+ Essential is dat de games ook na claimen verdwijnen uit je library en dat is niet het geval met de geclaimde Essential games.)

Ik heb GoT tot ongeveer 25% completion gespeeld, maar uiteindelijk toch niet blijven hangen. Misschien weer eens proberen.

(Dit had ik ook de eerste keer met HZD en bij de 2e keer was ik echt hooked.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

jlena schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:04:
[...]

Als ik me niet vergis kan je hem upgraden voor de ps 5 en dan krijg je de DLC erbij (schijnt de moeite waard te zijn, zelf nog niet aan toe gekomen) en dat kost uit me hoofd iets van 20 euro. (tijdje geleden naar gekeken, begint ook te kriebelen hier)
Wie zijn PlayStation 4-versie van Ghost of Tsushima rechtstreeks wil upgraden naar Ghost of Tsushima Director's Cut op PlayStation 5 moet daarvoor €29,99 neertellen.

Weet even niet wat de prijs is als je al Director's Cut voor de PS4 versie hebt en je die naar PS5 wilt upgraden, ik koop me de PS5 versie waarschijnlijk ooit als hij in de sale is.

[ Voor 14% gewijzigd door Linksquest op 11-05-2023 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:56
Zo, na wat eerste uurtjes met de PS5 Director's Cut moet ik zeggen dat ik deze erg vermakelijk vind. Console gaming leent zich wel voor af en toe wat missies doen. Zo blijft het ook naar meer smaken, in plaats van gedoe-ig. Het zijn anders wel heel veel vergelijkbare zijmissies. Animaties van gezicht is ok, basic, maar de rest maakt het meer dan goed.

Standoff blijf ik fantastisch vinden, ookal is het elke keer hetzelfde trucje, leuke minigame en gelijk alle upgrades voor gedaan.

Zitten grappige verhaaltjes in en de tales zijn ook boeiend. Rondlopen of rijden is mooi en vooral tof hoe actie zich afwisselt met meer rust momenten (dieren volgen, een bad nemen, haiku maken). Ik hou niet van timing of button mashing challenges, maar het bamboe cleaven is weer zo thematisch en met vele (onbeperkte?) kansen dat ik het hier tof vind.

Kortom, al die spel elementen komen wat mij betreft heel mooi samen met het thema in dit spel.

Wie heeft Sekiro gespeeld en hoe laat het zich vergelijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:11
artjan schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:52:
Wie heeft Sekiro gespeeld en hoe laat het zich vergelijken?
Ghost of Tsushima en Sekiro zijn in de verste verte niet met elkaar te vergelijken :) Sekiro is om te beginnen geen open world en veel minder story heavy. Ook is Sekiro één van de moeilijkste from software games (dark souls enzo) en heeft z'n beetje de meest uitdagende boss fights die je tegenwoordig in games tegen komt. Zeker geen slecht spel en een game waar ik zeker veel plezier aan beleeft heb, maar deze twee games zitten z'n beetje wel aan de twee extreme uiteinden van de casual game schaal 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artjan
Heel goed om te weten! Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Invisible_man schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:05:
[...]

Ghost of Tsushima en Sekiro zijn in de verste verte niet met elkaar te vergelijken :) Sekiro is om te beginnen geen open world en veel minder story heavy. Ook is Sekiro één van de moeilijkste from software games (dark souls enzo) en heeft z'n beetje de meest uitdagende boss fights die je tegenwoordig in games tegen komt. Zeker geen slecht spel en een game waar ik zeker veel plezier aan beleeft heb, maar deze twee games zitten z'n beetje wel aan de twee extreme uiteinden van de casual game schaal 8)
Klopt, ik ben gek om het oude Japan, maar ik zuig in From Software games, vooral als je ze niet op pauze kunt zetten 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Ben sinds een week of 2 nu ook met deze game bezig (via plus extra), maar jeetje wat een game zeg.
Grafisch is inderdaad behoorlijk top en game speelt lekker weg. Niet altijd even makkelijk, maar dat boeit niet.

Speel dan niet alles side missies, maar voornamelijk main story. Hopelijk blijft deze nog in de extra catalogus staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artjan
Ik vind wel mooi hoe alle nevenactiviteiten in thema zijn: warm waterbaden om meer health te verzamelen, minigames als bamboe doorhakken om meer resolve te krijgen, vos volgen voor charm upgrades, en alle kleine missies helpen ook om je legendarische status te vergroten. Coherent! (ipv op de meest random plekken een doos openen voor een nieuwe poncho, looking at you Jedi Fallen Order...)

Grappige verhaallijnen en het speel leent zich goed om ook ff een half uur te spelen. En af te wisselen tussen verkennen, genieten van de natuur en dan weer combat aangaan. Normal voelt wel erg als storymode aan qua moeilijkheid, nu ik eindelijk voor het eerst in mijn leven uren met een controller heb gemaakt.

Veel mooie assets, en soms toch weer wat knullig (zwarte fade-outs bij deuren openen). Maar heel indrukwekkend nontheless. Ik verbaas me hoeveel content er wel niet in zo'n game gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

artjan schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:00:
Ik vind wel mooi hoe alle nevenactiviteiten in thema zijn: warm waterbaden om meer health te verzamelen, minigames als bamboe doorhakken om meer resolve te krijgen, vos volgen voor charm upgrades, en alle kleine missies helpen ook om je legendarische status te vergroten. Coherent! (ipv op de meest random plekken een doos openen voor een nieuwe poncho, looking at you Jedi Fallen Order...)

Grappige verhaallijnen en het speel leent zich goed om ook ff een half uur te spelen. En af te wisselen tussen verkennen, genieten van de natuur en dan weer combat aangaan. Normal voelt wel erg als storymode aan qua moeilijkheid, nu ik eindelijk voor het eerst in mijn leven uren met een controller heb gemaakt.

Veel mooie assets, en soms toch weer wat knullig (zwarte fade-outs bij deuren openen). Maar heel indrukwekkend nontheless. Ik verbaas me hoeveel content er wel niet in zo'n game gaat.
Deel die mening helemaal, heb de Directors Cut voor de PS4, jammer dat ik voor een upgrade €10,00 moet betalen, dus koop wel een keer de fysieke PS5 versie is die in de sale is :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hier de directors cut voor de PS5, vette game inderdaad, sfeer is gewoon heel goed neergezet. en bij vlagen had je echt mega mooie omgevingen met sfeervolle belichting en mist etc. Heb hem ook in het Japans gespeeld komt de game toch wat authentieker over.

Tuurlijk heeft de game technische minpuntjes en veel sidequests stelden niet zoveel voor, maar voor een nieuwe IP vind ik het knap gedaan. De game zal ook niet het meeste budget hebben gekregen. Ik ga er vanuit dat er een deel 2 komt en ik denk dat die dan ook heel wat meer budget krijgt. kun je nagaan wat ze dan kunnen maken :9~

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Geruchten roeren dat eerdaags PC aankondiging gaat rond and Zomer aankondiging vervolg.

Hopelijk dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Een vervolg sta ik helemaal voor open, heb er wel zin in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de mensen die hoopte op de PC release, 56 minuten geleden is deze PC Trailer online gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Heuj daar heb ik lang op zitten wachten! Was zelfs aan het overwegen om een PS5 te halen, maar 2 maandjes wachten moet nog wel lukken!
Ben wel benieuwd hoe goed de port en performance gaat zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 07-03-2024 08:21 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat wil bij Sony Titels nog wel eens verschilllen, Ratchet en Clank liep blijkbaar perfect, maar The Last of Us Part 1 had wel wat updates nodig voor het speelbaar werd. Maar dit is echt een dikke game en eentje die ik zeker zou aanbevelen aan niet Playstation Gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yay let's go ! :) Zat er niet actief op te wachten maar wachtte er zegmaar wel op :P

Vind 60€ wel aan de tand though voor een game die ondanks nieuw voor PC toch een jaar oud is.
Gezien we al zo lang wachten, wacht ik nog wel ietsje langer voor een sale of pricedrop denk ik.

[ Voor 53% gewijzigd door Ricmaniac op 07-03-2024 08:50 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:50:
Yay let's go ! :) Zat er niet actief op te wachten maar wachtte er zegmaar wel op :P

Vind 60€ wel aan de tand though voor een game die ondanks nieuw voor PC toch een jaar oud is.
Gezien we al zo lang wachten, wacht ik nog wel ietsje langer voor een sale of pricedrop denk ik.
Is wachten niet altijd passief? :+

€60,- is aan de prijs, maar ik zie het voor mij als een nieuwe release aangezien ik geen ps5 heb.
Als de port goed uitgevoerd is dan beloon ik Sony graag met die €60,-. Dat motiveert ze hopelijk om meer PS games te porten :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Dazzler2120 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:21:
Heuj daar heb ik lang op zitten wachten! Was zelfs aan het overwegen om een PS5 te halen, maar 2 maandjes wachten moet nog wel lukken!
Ben wel benieuwd hoe goed de port en performance gaat zijn
Tot nu to zelf nooit problemen gehad met Nixxis die ports doen betreft de games die ze hebben gedaan.
Maar gezien het vrij vlot na HFW komt.

Hoop ik niet dat het allemaal gehaast is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dazzler2120 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:06:
[...]

Is wachten niet altijd passief? :+

€60,- is aan de prijs, maar ik zie het voor mij als een nieuwe release aangezien ik geen ps5 heb.
Als de port goed uitgevoerd is dan beloon ik Sony graag met die €60,-. Dat motiveert ze hopelijk om meer PS games te porten :X
Hahha True!

Heb er goeie hoop in overigens. De game is geport door Nixxes. Nederlands bedrijf die ook Spiderman geport heeft. Die had wel wat schoonheidsfoutjes met de launch qua performance. Op sommige hardware draaide het niet zo lekker maar verder speelde het goed weg :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 07-03-2024 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:45
Nogal zuur, sinds de laatste update op de PS5 heb ik ineens last van hele korte haperingen om de 20 seconden ongeveer. Niet onspeelbaar maar wel erg irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 16:22:
Nogal zuur, sinds de laatste update op de PS5 heb ik ineens last van hele korte haperingen om de 20 seconden ongeveer. Niet onspeelbaar maar wel erg irritant.
Je bent niet de enige lees ik net, hopelijk fixen ze het snel.

https://www.pushsquare.co...-the-game-with-stuttering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:11
Linksquest schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:26:
[...]

Je bent niet de enige lees ik net, hopelijk fixen ze het snel.

https://www.pushsquare.co...-the-game-with-stuttering
Dit probleem is inmiddels gefixeerd. Bleek een back-end issue te zijn. Voor de zekerheid je game even opnieuw opstarten en het zou zich niet meer voor mogen doen!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:45
@Linksquest yes het probleem is gelukkig al snel weer opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Gelukkig, game On!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 02-05-2024 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

even een nieuwtje voor de PC spelers van deze geweldige game, vooral met betrekking tot een Playstation Account, deze is alleen vereist voor multiplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Linksquest schreef op maandag 6 mei 2024 @ 12:51:
even een nieuwtje voor de PC spelers van deze geweldige game, vooral met betrekking tot een Playstation Account, deze is alleen vereist voor multiplayer.

[Twitter]
Ben benieuwd of ze allemaal "bang" zijn geworden door het helldiver fiasco :P

Heb best zin gekregen in deze game. Dacht hem eigenlijk aan mij voorbij te laten gaan maar het kriebelt wel een beetje nu.

Maar misschien gewoon maar wachten mijn backlog is al bijna niet bij te houden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 12:14
Ricmaniac schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:47:
[...]

Hahha True!

Heb er goeie hoop in overigens. De game is geport door Nixxes. Nederlands bedrijf die ook Spiderman geport heeft. Die had wel wat schoonheidsfoutjes met de launch qua performance. Op sommige hardware draaide het niet zo lekker maar verder speelde het goed weg :)
Niet alleen Spiderman, ook hebben ze Kane & Lynch, Horizon, Tomb Raider serie's, Deus EX serie's, Hitman Absolution en nog diverse andere games geport.

De meeste zijn goed ontvangen, ook ik heb er alle vertrouwen in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:08
Ricmaniac schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:17:
[...]

Ben benieuwd of ze allemaal "bang" zijn geworden door het helldiver fiasco :P

Heb best zin gekregen in deze game. Dacht hem eigenlijk aan mij voorbij te laten gaan maar het kriebelt wel een beetje nu.

Maar misschien gewoon maar wachten mijn backlog is al bijna niet bij te houden
Ik had die kriebel ook en heb m even fijn gekrabd door 60 euro aan de pre-order uit te geven haha :+

Was tot maar een paar dagen geleden niet op de hoogte dat het geport was naar de PC....toen zag ik de PC directors cut trailer....EN dat het door ons eigen Nixxes was geport....
Tja, toen was mijn beslissing snel gemaakt.

En ja, ik heb ook een flinke backlog dus eigenlijk had ik moeten wachten voor een sale. Maar ja, ik wil het gewoon spelen op 16e deze maand :P

p.s. voor nu vermaak ik me met Star Wars Jedi Survivor via Gamepass, Hopelijk krijg ik die af voordat deze mooie game komt.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vortigen schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:45:
[...]

Ik had die kriebel ook en heb m even fijn gekrabd door 60 euro aan de pre-order uit te geven haha :+

Was tot maar een paar dagen geleden niet op de hoogte dat het geport was naar de PC....toen zag ik de PC directors cut trailer....EN dat het door ons eigen Nixxes was geport....
Tja, toen was mijn beslissing snel gemaakt.

En ja, ik heb ook een flinke backlog dus eigenlijk had ik moeten wachten voor een sale. Maar ja, ik wil het gewoon spelen op 16e deze maand :P

p.s. voor nu vermaak ik me met Star Wars Jedi Survivor via Gamepass, Hopelijk krijg ik die af voordat deze mooie game komt.
Hahha nice. Ik heb hem gewoon nog kunnen onderdrukken :P
Heb een te grote backlog waarbij ik 2 "belangrijkere" titels eerst af wil maken naast de MMORPG's die ik speel.

Maar kan zo maar zijn als ik straks hier alle posts etc over de game zie ik het alsnog niet kan laten 8)7

Volgens mij is Ghost of Tsushima wel iets kleiner. zeg maar 25-40 uur ipv 100+ uur. Dus misschien prop ik hem er wel tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Aan de mensen hier die al op PS hebben gespeeld hier. Hoe zit het met de collectibles. Kan je zeg maar alles vinden via de ingame map om de game 100% te halen of moet je weer online maps gebruiken voor de collectibles enzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:03
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:15:
[...]

Volgens mij is Ghost of Tsushima wel iets kleiner. zeg maar 25-40 uur ipv 100+ uur. Dus misschien prop ik hem er wel tussen :P
Wat ik juist zo goed vond aan GoT is dat juist collectables meer natuurlijk gevonden worden, ik denk dat ik meer dan 80% heb gevonden zonder op map te kijken en gewoon op momenten dat ik over map travelde en iets viel me op of je hebt iets/beest wat je volgt om vervolgens bij poi te komen.

Het is niet zo als een Horizon Forbidden West / Assassin's Creed waar je als een secretaresse takenlijstje bent aan het afstrepen. Horizon Forbidden West was echt een ramp qua dat betreft, ben daar zo klaar mee bij open wereld games, less is more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Albinoraptor schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:35:
[...]

Wat ik juist zo goed vond aan GoT is dat juist collectables meer natuurlijk gevonden worden, ik denk dat ik meer dan 80% heb gevonden zonder op map te kijken en gewoon op momenten dat ik over map travelde en iets viel me op of je hebt iets/beest wat je volgt om vervolgens bij poi te komen.

Het is niet zo als een Horizon Forbidden West / Assassin's Creed waar je als een secretaresse takenlijstje bent aan het afstrepen. Horizon Forbidden West was echt een ramp qua dat betreft, ben daar zo klaar mee bij open wereld games, less is more.
Nice! dan lijkt dit mij ook een leuke game om te 100%'en

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:12

CoeliJoeli

Gamer

Ricmaniac schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 13:49:
Aan de mensen hier die al op PS hebben gespeeld hier. Hoe zit het met de collectibles. Kan je zeg maar alles vinden via de ingame map om de game 100% te halen of moet je weer online maps gebruiken voor de collectibles enzo.
Alle collectibles zijn via de ingame map / hints te vinden, zover ik me kan herinneren

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ondanks dat ik Ghost of Tsushima best een vette game vind kwa gameplay, vind ik het grafische best wel tegenvallen als ik eerlijk mag zijn. Nu kan je inderdaad niet een game beoordelen met stilstaande screenshots, maar ook de video's vind ik kwa grafisch niet echt goed. Ik loop er althans niet warm van, maar kwa gameplay zal het wel een zéér goede game worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XkSp_crrcedVlfN0piWgc_FR9s4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHgbU95BTKTjRnJdcma4ZS9G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6HP3VCE5tTb8Qfp1ZTwPzD_cFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fZBZkg92pjL2TibFOb90RaYk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3E8zo_E_W1lLc_jSkoSM5bmZ8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QY73D439jiwaLN4ERrFPXweD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 09-05-2024 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Man, met het zien van die screenshots heb ik toch weer zin om deze game te gaan spelen, ik heb de PS4 versie gespeeld en wil hem eigenlijk wel op de Playstation 5 nog eens gaan spelen :D

Toevallig gisteren tijdens het klussen nog eens de Vinyl van deze game opgezet, wat een mooie muziek heeft het spel toch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dit zijn nog screenshots van de PS4 versie, heb nu ook de PS5 versie en had Iki Island nog niet helemaal uitgespeeld.

Na Rise of the Ronin gekocht te hebben toch deze game weer eens opgestart, maar wel weer ff wennen aan de combat :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ae0xaIhHRyNENjMdUoEmYrCrC3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aljGcVNeVDQHD8Qzj6vMYWoW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UxU_m2flNcdpIqz7kyrgv69zYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ky19C8GK7IDmoAIehBOP55Ax.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvKTtTohDjCTJZ5_Kr4PjPbbiA8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/quBdP0c1Khr8fPDipyAoxUPh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Wereldwijde release tijden. Voor ons is het dus 17.00 uur vandaag.

En je kan de game al preloaden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upYBAkJaW1eTdczzBhTwV4zzAx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbLOVWq0tTUZqcfiAqS5Ijfb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 16-05-2024 10:37 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb echt erg zin om deze game te spelen maar vandaag even overlegd met me bankrekening en hij moet gewoon echt even op de backlog :P

Te veel games gewoon nog die ik heb gekocht en wil spelen.

Veel plezier iedereen (die gaat spelen) vanavond :D Zal het topic wel een beetje in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wtf er zit gewoon helemaal geen DRM op de PC release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ricmaniac schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 20:23:
Wtf er zit gewoon helemaal geen DRM op de PC release...
Oh echt? Dat is ongewoon in deze tijden...wel goed nieuws want DRM kan de performance nogal negatief beïnvloeden heb ik gelezen.

p.s. dan zal het waarschijnlijk al op de "alternatieve bronnen" te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vortigen schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 20:38:
[...]
.

p.s. dan zal het waarschijnlijk al op de "alternatieve bronnen" te vinden zijn.
yup :/

Zelfs de digital deluxe horse zit in die download 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 16-05-2024 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ik heb het nog maar 1 uurtje gespeeld maar wat ziet het er mooi uit zeg!
Draait ook uitstekend op mijn systeem.
Tot dusver een dikke voldoende :)

(Ryzen 5 7600, 6700XT, 32 Gb Ram, alles op high behalve shadows op medium, FSR op Quality, Frame Gen uit, 1440p).

Voor degenen die het ook via de PC spelen: hoe is jullie ervaring tot nu toe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels een paar uurtjes gespeeld maar wat een dikke game zeg! de japanse stijl en vibe die de game afgeeft tijdens het spelen is echt heel nice!

Had niet verwacht dat ik hem zo tof zou vinden. Ook de sword combat voelt gewoon solid aan. Leuke game om uit te spelen voel ik.

Ook de audio settings na de eerste cinematic op japans gezet met NL ondertitels gewoon maar dat voegt toch meer authenticiteit toe aan de game ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Forsaken
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16-06 10:49
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:55:
Inmiddels een paar uurtjes gespeeld maar wat een dikke game zeg! de japanse stijl en vibe die de game afgeeft tijdens het spelen is echt heel nice!

Had niet verwacht dat ik hem zo tof zou vinden. Ook de sword combat voelt gewoon solid aan. Leuke game om uit te spelen voel ik.

Ook de audio settings na de eerste cinematic op japans gezet met NL ondertitels gewoon maar dat voegt toch meer authenticiteit toe aan de game ofzo.
Heeft uw bankrekening u dan toch toelating gegeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Forsaken schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 16:28:
[...]

Heeft uw bankrekening u dan toch toelating gegeven? :)
uuhm.... :+ 8)7

Maar de game is het zeker waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:37
Had de Directors Cut nog liggen maar blijven hangen in Act 2. Na Shogun en de AC Shadows trailer begon het toch wel te kriebelen en vermaak me weer goed ermee.

Maar die Japanners moeten wel echt iets doen aan t feit dat ze constant ontvoerd en gevangen genomen worden, pffff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb er dit weekend veel te veel tijd aan besteed, maar wat een geweldig spel. De sfeer die het geeft, de omgeving van de wereld en de gameplay - alles klopt gewoon.
Enige stoorpuntje voor mij is dat af ongeveer 25% van de tijd mijn stand-off button niet meer werkt. Erg vervelende bug die schijnbaar ook op de PS al speelde, maar niet verholpen werd. Ik had gelezen dat een workaround is om in de settings alle hold buttons naar toggle buttons om te zetten, maar dat vind ik zelf erg vervelend spelen.

Hopelijk komt daar uiteindelijk nog een fix voor.
Ik ben nog ruim in act 1 bezig, alles aan het verkennen en alle side content aan het doen die ik tegen kom. Ik speel op 'hard', maar ik heb het gevoel dat ik die difficulty wel nog iets omhoog kan zetten. De sword-play is erg gaaf, eigenlijk is er maar één spel waar ik dat nog beter uitgewerkt vind en dat is Sekiro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Recent zag ik berichten over de pc-port voorbijkomen met gameplaybeelden en was verkocht. Ik ben er uitermate slecht in grotendeels met die zwaardmoves (gaat al wel beter :P) maar man man man wat een plaatje van een game. Alsof Red Dead Redemption en the Witcher 3 een Assassins Creed saus gekregen hebben. Draait ook bijzonder goed.

spoiler:
vos aaien 10/10 would recommend this game :P

ps: mag wel PC bij in de titel van dit topic, toch? ;)
Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 09:25:
Enige stoorpuntje voor mij is dat af ongeveer 25% van de tijd mijn stand-off button niet meer werkt. Erg vervelende bug die schijnbaar ook op de PS al speelde, maar niet verholpen werd. Ik had gelezen dat een workaround is om in de settings alle hold buttons naar toggle buttons om te zetten, maar dat vind ik zelf erg vervelend spelen.

Hopelijk komt daar uiteindelijk nog een fix voor.
Verrek, daar heb ik inderdaad ook last van, wel slordig dat zoiets eenvoudigs nog niet gefixed is. Laten we maar duimen dan :)

[ Voor 46% gewijzigd door 2Dutch op 22-05-2024 18:07 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
2Dutch schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:02:
Recent zag ik berichten over de pc-port voorbijkomen met gameplaybeelden en was verkocht. Ik ben er uitermate slecht in grotendeels met die zwaardmoves (gaat al wel beter :P) maar man man man wat een plaatje van een game. Alsof Red Dead Redemption en the Witcher 3 een Assassins Creed saus gekregen hebben. Draait ook bijzonder goed.

spoiler:
vos aaien 10/10 would recommend this game :P

ps: mag wel PC bij in de titel van dit topic, toch? ;)

[...]

Verrek, daar heb ik inderdaad ook last van, wel slordig dat zoiets eenvoudigs nog niet gefixed is. Laten we maar duimen dan :)
Mwa ik zou er niet van uit gaan dat dat probleem nog opgelost gaat worden... Als die bug al zó lang bestaat, dan lijkt hij geaccepteerd te zijn... Het helpt om geen enkele button in te drukken als je de animation voor een stand-off gestart bent, maar dit lijkt niet 100% guaranteed te zijn.

Ach, om af en toe een fight te beginnen met 0 hp maakt het ook wel uitdagend op de een of andere manier 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
De standoff bug moet nu gefixt zijn. Ze hebben een hotfix uitgebracht.

https://store.steampowere...view/4167597669653782493?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Ik had wat moeite om door te spelen (door privé omstandigheden) en ik heb de difficulty even op easy gezet en alle hulpmiddelen ook aan.
Het begint nu met deze settings weer fijn te voelen :)
Gelukkig kan je de difficulty altijd veranderen dus die kan ik weer hoger zetten mocht het te makkelijk worden.

Ik heb mijn eigen houding naar de game ook wat veranderd ... niet meer haasten om een quest af te "moeten" maken maar gewoon de tijd nemen en me fijn laten afleiden door alles wat ik onderweg tegen kan komen.
En soms ook even stoppen wanneer ik iets moois zie en daar dan van genieten en een beetje wegdromen. Deze game leent zich daar goed voor merk ik :z

Ik ben nog in het begin van Act 1 en heb vandaag bv mijn boog pas gekregen. Het was een leuke quest ook. Alleen moet ik nog enorm wennen aan het schieten ermee haha. Maar dat zal vast wel wennen naarmate ik de boog meer gebruik.

Ik hoop nog vele uurtjes speelplezier te gaan hebben _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vortigen schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 20:58:
Ik had wat moeite om door te spelen (door privé omstandigheden) en ik heb de difficulty even op easy gezet en alle hulpmiddelen ook aan.
Het begint nu met deze settings weer fijn te voelen :)
Gelukkig kan je de difficulty altijd veranderen dus die kan ik weer hoger zetten mocht het te makkelijk worden.

Ik heb mijn eigen houding naar de game ook wat veranderd ... niet meer haasten om een quest af te "moeten" maken maar gewoon de tijd nemen en me fijn laten afleiden door alles wat ik onderweg tegen kan komen.
En soms ook even stoppen wanneer ik iets moois zie en daar dan van genieten en een beetje wegdromen. Deze game leent zich daar goed voor merk ik :z

Ik ben nog in het begin van Act 1 en heb vandaag bv mijn boog pas gekregen. Het was een leuke quest ook. Alleen moet ik nog enorm wennen aan het schieten ermee haha. Maar dat zal vast wel wennen naarmate ik de boog meer gebruik.

Ik hoop nog vele uurtjes speelplezier te gaan hebben _/-\o_
Ik ken het, je moet gewoon lekker genieten van het spel en lekker op je eigen tempo spelen. Ik had dat vroeger ook toen ik nog opdracht reviews deed en een eigen website gehad, veel te gehaast gespeeld om de games maar zo snel mogelijk uit te hebben voor een review. Ja ik schrijf nog steeds, maar nu wanneer ik tijd en zin heb. En zo game ik nu ook, al speel ik een spel 5 keer achter elkaar, of neem ik me zeer uitgebreid de tijd, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen 8)7

Maar geniet lekker van het spel en als je door omstandigheden op een wat lager niveau moeten spelen, dan doe dat lekker rustig op je gemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Linksquest schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 21:04:
[...]

Ik ken het, je moet gewoon lekker genieten van het spel en lekker op je eigen tempo spelen. Ik had dat vroeger ook toen ik nog opdracht reviews deed en een eigen website gehad, veel te gehaast gespeeld om de games maar zo snel mogelijk uit te hebben voor een review. Ja ik schrijf nog steeds, maar nu wanneer ik tijd en zin heb. En zo game ik nu ook, al speel ik een spel 5 keer achter elkaar, of neem ik me zeer uitgebreid de tijd, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen 8)7

Maar geniet lekker van het spel en als je door omstandigheden op een wat lager niveau moeten spelen, dan doe dat lekker rustig op je gemak.
Jep, ik voelde inderdaad een soort van druk om "op te schieten". Heel curieus, want ik heb zoals je terecht zegt aan niemand verantwoording af te leggen. En het is een single player game ook nog (afgezien van de Legends modus).
Misschien dat ik onbewust mee wilde komen met andere gamers die sneller gingen ofzo.
Een soort van FOMO ;)

Anyway, deze meer ontspannen manier bevalt me beter. Het doet me denken aan hoe ik The Witcher Wild Hunt destijds speelde. Lekker opgaan in het verhaal en de sfeer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:37
Zo, uitgespeeld inclusief Iki Island. Tof spel maar ben wel blij dat t klaar is nu. Werd op een gegeven moment wel heel erg veel van hetzelfde. Heb nog wel wat Tales en Mythic Tales open staan, misschien dat ik de Mythic nog ga doen maar verder heb ik t wel gezien.

Combat was tof en de wereld zag er prachtig uit. Voor deel 2 graag heel wat betere quests en vooral veel meer variatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
Ik heb de photomode even geprobeerd. Best leuk eigenlijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5znq_IFpGYwM98bP8M4ZCG4J7qo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOSjTB5cRgSttBUmG6zsbpA6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDkDpm8TFTY8in0n7IQYS1KqSqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gX3KUK37FAIgwniTlKUXjwH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQAMncTqDb5XlzOcQs922f40FMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y1vaEhZHCv29uwa3LpAdkOvs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ziet er mooi uit, wilde hem ook binnenkort eens spelen en had al zo iets van, ik installeer hem alvast en dan kijk ik meteen wat de ps4 naar ps5 upgrade kost, ik schrok dat dit €30 was, dus van Director's cut ps4 naar ps5 directors cut. Beetje jammer die prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:40
Linksquest schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:18:
Ziet er mooi uit, wilde hem ook binnenkort eens spelen en had al zo iets van, ik installeer hem alvast en dan kijk ik meteen wat de ps4 naar ps5 upgrade kost, ik schrok dat dit €30 was, dus van Director's cut ps4 naar ps5 directors cut. Beetje jammer die prijs.
De upgrade had idd qua prijs vriendelijker gemogen.Hoe dan ook is het een top spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Linksquest schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:18:
Volgens mij klopt dat niet. €30 is upgrade van de base PS4 versie naar PS5 Directors cut.
PS4 Directors cut naar PS5 Directors cut is €10,-.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Nu online
Base PS4 versie heeft niet de Iki Island expansion (DLC)

Zelf uiteindelijk een 2de hands versie voor de PS5 geregeld.
Oorspronkelijk wel voor de PS4 gehaald tijdens launch toen der tijd.

[ Voor 54% gewijzigd door Psyonara op 02-06-2024 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Raem schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:46:
[...]

Volgens mij klopt dat niet. €30 is upgrade van de base PS4 versie naar PS5 Directors cut.
PS4 Directors cut naar PS5 Directors cut is €10,-.
Dat is apart, want ik heb mijn disc gebruikt en die gaf echt €30 aan. Ik zal het nog eens nakijken binnenkort en anders neem ik even contact op met Sony, want ik meende inderdaad ook dat dit €10 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb het even opgezocht en zie wat ik fout gedaan heb, ik ben vanuit het PlayStation menu naar de store gegaan en niet vanuit de game zelf, ik moet dit blijkbaar vanuit het game menu doen en dan zou het inderdaad €10 euro zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Zou aan de titel aub ook PC toegevoegd kunnen worden? @D. Ninjai
Kleinigheidje misschien maar toch wel handig :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vortigen
Ik heb de difficulty weer van easy naar medium gezet. Ben wat zelfverzekerder geworden met het vechten enzo ;)
Er zijn best veel toetsencombinaties maar het begint goed te wennen.
12 uurtjes heb ik er tot nu toe in zitten en nog steeds in Act 1.

En nog even twee fotootjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEeJNjEaV1_vcxPuMgGzgm8NUx8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CRqtXebWJtMvFi4iTuPPkhx4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esayXkR9L4iDxTTzzynG6kTd__E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZGg0aZ400lEoXJcVhpKpfCDH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Wat een prachtige game is dit zeg. Alleen kan ik dit niet terugzien in de foto's, omdat die blijkbaar niet opgeslagen worden? Iemand met hetzelfde probleem? De map Documenten\Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT\Screenshots is en blijft leeg...

Speel op PC trouwens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb het spel ook gekocht, wat een vette game man. De sfeer, de muziek, de personages. Het ziet ook verdomd goed uit, ik had het slechter verwacht toen ik de screenshots op Steam zag. Het loopt ook heerlijk vloeient in 4k met alle settings op het hoogste. Geen stutters, geen vastlopers, stabiele FPS. Dit is hoe het hoort!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5luTA0EO9Lr5T-vzuuOJOa4wZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OwXgfK8aPQgTCbq4NYlfcPgw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvMrfW2xnMlNHlxvpk9fvvdyhsg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hhih7O4oXgtG7m2htp3zLfSH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-CVGCPvSTcnJ0WEbIww5HJyCUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hRL5Ve1vpUJQGTxeApeiCtcA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhiOgWfdAqn7K8IZowbEw8F8PYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WBfTJH2xEUaC7pnAZvC00zrG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7mfCuB80LGyiY-dQV2_TIFFx64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xCtpI3GydPfCISBWn8NFbtGp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
HWSHHZ schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 07:34:
Wat een prachtige game is dit zeg. Alleen kan ik dit niet terugzien in de foto's, omdat die blijkbaar niet opgeslagen worden? Iemand met hetzelfde probleem? De map Documenten\Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT\Screenshots is en blijft leeg...

Speel op PC trouwens.
Ik maak de screenshots via Steam met de F12 toets.

Dan staan ze in //steam/userdata/(steamID)/760/remote/ en dan is het één van die mappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 17-06-2024 10:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCut7YwtqkO35LCyTuqVo1VtCVY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w93Vv2jlhJ1B74O8UjC8e6fP.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag begonnen aan dit spel, ben nog niet ver. Maar wat ik tot nu toe heb ervaren en gezien is geweldig, wat een graphics en controls!

Zoals ik al vaker zeg, is de kwaliteit zoals in dit spel, Horizon, The Last Of Us en God Of War zeldzaam tegenwoordig :)

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 02-08-2024 23:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heel veel speel plezier alvast man, is echt een top game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Linksquest schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:58:
Heel veel speel plezier alvast man, is echt een top game.
Dank je, vind het tot nu toe echt heel tof! Heb al 10 verschillende missies gedaan en het blijft me steeds weer verrassen. Grafisch zit het ook heel goed in elkaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Yy-WmyMjpTOjduqzJk9BWJmNYE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rktu2sQuqpXJCTNWvFhyuUYw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tl8TpG8_DA2a-C66Ts6NEU8yUSU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLGxGlVAgZ9rzHn0K9nqcpRw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pU1Vr45KyD8JF3GF0eSSQXgeNnI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSgkumWn15gyUc8qazHMIJo2.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 64% gewijzigd door G_Dragon op 03-08-2024 11:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb de helderheid op 100 gezet want wat heeft dit spel veel donkere scene's / gameplay :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

In ochtend van begin chapter 1 naar bijna halverwege chapter 2 gegaan, wat een prachtig spel is het!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YpO2c_C0QU7-5b8ArdZLJle9bPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Klz9Guc827fHnLBN7lsbg1J2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFEQ3a_djxbznMe7ip4m-PM7E-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SoDs51L9zx0wqNFYVb9ZxDq2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xyI422ofuUib_qXE5mwqlRUspgA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/djDRWKQ8ts6wfDyxaXHapF5T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uUTUtkggezhGF4zMTz-nQIumGao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPIzhIOaneNDi8d1xpFn2sCf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gv7e3ja_8-tFEbiqEt9VREbYiV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TDXgmqsLErO6HNmhsadq2efF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

[edit] Vraag verwijderd. Heb antwoord gevonden.

[ Voor 255% gewijzigd door Gim op 02-12-2024 15:54 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste