Ik herken bovenstaande wel. Ik heb jaren geroepen een Assassin's Creed game in Japanse/Samurai stijl te willen. Ghost of Tsushima komt in de buurt maar doet het voor mij toch niet helemaal. De omgevingen zijn heel mooi maar daar houdt het voor mij op. Mogelijk te veel samurai met de hot springs, Haiku's en het gros van de missies wat op eer wordt gedaan. Ik kan ook niet wennen aan de combat met het wisselen van stijlen dan wel hoe special attacks op te roepen. Gek eigenlijk, andere games gebruiken dezelfde methode/controls en daar heb ik er geen last van.Hann1BaL schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:44:
Ik vind het ook al wel snel erg uitdagend. Gevechten zijn al snel lastig en ik speel op normal. Ga wel vaak dood. Zoveel tijd om te gamen heb ik niet, dus er zitten lange pauzes tussen het gamen in, maar ik merk dat ik bij HFW sneller weer verder wilde spelen. Deze game is leuk, mooi, prachtige setting, maar trekt mij duidelijk toch wat minder.
Al met al een game die ik direct moest hebben voor de Playstation 5 maar ook een game die meer tijd in het doosje door brengt dan ik had verwacht.
Aanvullend (en semi offtopic):
Ik merk sowieso dat een game me echt moet pakken wil ik er echt inkomen. Vroeger speelde ik alles wat los en vast zat. Nu moet een game me binnen x uur pakken of het is einde verhaal. Paar uur Horizon Forbidden West gespeeld, mooie omgeving maar de setting pakt me niet. Idem met Watch Dogs: Legion. Echter een game als Assassin's Creed Valhalla pakte me wel (ik zit in mijn Viking periode
[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 08-07-2022 11:34 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.