Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Blik1984 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:27:
[...]

Ik zie me met name niet de banners en mongoolse artefacten volledig terugzoeken. Zit redelijk ver in act II, maar heb bijvoorbeeld pas 5 van die artefacten, terwijl je er 50 moet hebben
Maar dat is dus niet zo :)
20 is genoeg voor de trophies van resp. records en artifacts. En de traveler gear helpt daar erg bij. Voor banners is uberhaupt geen trophy, die heb je alleen nodig voor andere cosmetic zadels, mocht je die willen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kwistnix op 02-08-2020 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:11
Kwistnix schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:31:
[...]

Maar dat is dus niet zo :)
20 is genoeg voor de trophies van resp. records en artifacts. En de traveler gear helpt daar erg bij. Voor banners is uberhaupt geen trophy, die heb je alleen nodig voor andere cosmetic zadels, mocht je die willen.
Ah, ging er stiekem van uit dat je gewoon alles moest hebben om plat te halen, dat is een meevaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:54
Ik denk dat ik bijna Act I heb afgerond. Geen idee hoe groot de map is vergeleken met andere open wereld games maar ik vind het toch een aardig leuk formaat hebben. De fast travel is geniaal vanwege de korte laadtijd, maar ik loop of doe alles te paard want deze wereld is werkelijk magisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:03

Superkiwi

Hoi doei

Lol, gisteren op weg naar een missie kwam ik een
spoiler:
haven en lighthouse
tegen waar ik best wat tijd en een béétje moeite in heb gestopt om die te clearen,
alleen om erachter te komen dat ik voor de missie waar ik naar op weg was exact dezelfde vesting moest clearen _O-
Nou ja, in elk geval een fikse lading aan supplies gehad zullen we maar weggen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Dit weekend platinum behaald. Lekker easy en mooie game, heerlijk.
En geen gezeur zoals bij TLoU2, man wat een circus was dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:56
dvdkiwi schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:17:
Lol, gisteren op weg naar een missie kwam ik een
spoiler:
haven en lighthouse
tegen waar ik best wat tijd en een béétje moeite in heb gestopt om die te clearen,
alleen om erachter te komen dat ik voor de missie waar ik naar op weg was exact dezelfde vesting moest clearen _O-
Nou ja, in elk geval een fikse lading aan supplies gehad zullen we maar weggen.
Ik had exact hetzelfde :P Toen heb ik wel een keer gevloekt :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 13:21
Kalder schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:40:
[...]

Je bent niet de enige, ik kan er ook maar moeilijk inkomen, ben al wel wat missies verder maar het verhaal interesseert me eerlijk gezegd geen reet. De combat vind ik dan weer wel lekker, maar dat verkennen van de kaart heb ik weinig zin in. Vraag me af of ik deze game uberhaupt wel uit ga spelen, waarschijnlijk wel, want het is een prima game om steeds even kort te spelen, missies duren niet super lang, en hij slaat regelmatig tussentijds op en het laden gaat aangenaam snel.
Same here. Ik had een soort AC verwacht qua gameplay en dat is het inderdaad wel, maar dan minder leuk. Stuk diepgaander en moeilijkere combat, maar ook voornamelijk outposts/strongholds bevrijden en speciale locaties (fox holes etc) unlocken. Verhaal bij AC boeit me ook geen reet, maar de gameplay van Origins en Oddyssey vond ik wel hee tof. Opzich vermakelijke game, maar niet denderend. Ik had het geluid eerst op Japans staan, blijkt de lipsynch gewoon engels te zijn :') zit je de hele tijd naar een slechte nasynchronisatie te loeren.

Grafisch weet ik het ook niet. Bij vlagen toffe kleurenpaletten, zonsopgang en ondergang zijn mooi, maar ik weet het niet. Allemaal wat flets ofzo.... ze zijn te druk geweest met al die opwapperende blaadjes :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djaxelb
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-07 17:26
Mooi spel dit.
Ik vind het wel behoorlijk irritant om geconfronteerd te worden met een locatie, waar je van het spel niet in mag.

Staat er iets als, "je betreedt een plek met een overweldigende hoeveelheid vijanden"

Ik : Ja, en ? Lets kills all !!

Pff, nou dus echt niet he. Wordt van alle kanten ineens bestookt met pijlen en er rennen inderdaad tig Mongols op me af en paf ik ben af...

Zit in Act 3 en gisteren deed ik een missie waarin je 4 campen moet klaren en dan krijg je iets leuks.
Ik wil dat leuks wel. Ik klaar 3 campen en ga naar de 4e toe.
Zit ergens op een berg op mijn paard te snellen naar dat 4e camp toe, kom ik weerrr zo'n plek tegen.
Hahahaahaahah, ik kijk naar beneden naar die locatie en ik zie en bedenk me al, wat voor een lol ik ga beleven daar beneden doch het mag niet, van het spel niet. :(

Ik knal, uit frustratie 2 guards, die binnen bereik zijn, ongezien.
Tenminste, dat dacht ik dus, hahaahahaahahaah
Er ligt ook een schip vlakbij en hahahaahah, vanaf dat schip word ik beschoten.
Ben er maar van weg gerent...kom wel weer eens terug als het mag, van het spel that is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
djaxelb schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:13:
Mooi spel dit.
Ik vind het wel behoorlijk irritant om geconfronteerd te worden met een locatie, waar je van het spel niet in mag.

Staat er iets als, "je betreedt een plek met een overweldigende hoeveelheid vijanden"

Pff, nou dus echt niet he. Wordt van alle kanten ineens bestookt met pijlen en er rennen inderdaad tig Mongols op me af en paf ik ben af...

Zit in Act 3 en gisteren deed ik een missie waarin je 4 campen moet klaren en dan krijg je iets leuks.
Ik wil dat leuks wel. Ik klaar 3 campen en ga naar de 4e toe.
Zit ergens op een berg op mijn paard te snellen naar dat 4e camp toe, kom ik weerrr zo'n plek tegen.
Hahahaahaahah, ik kijk naar beneden naar die locatie en ik zie en bedenk me al, wat voor een lol ik ga beleven daar beneden doch het mag niet, van het spel niet. :(

Ik knal, uit frustratie 2 guards, die binnen bereik zijn, ongezien.
Tenminste, dat dacht ik dus, hahaahahaahahaah
Er ligt ook een schip vlakbij en hahahaahah, vanaf dat schip word ik beschoten.
Ben er maar van weg gerent...kom wel weer eens terug als het mag, van het spel that is. :)
Grappig, tot nog toe die melding nig helemaal niet tegengekomen. Ik begin net met spelen en loop 50 meter met mijn paard naar onbekend gebied, en ik krijg als eerste een melding over een overweldigend aantal vijanden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 13:21
Westland1940 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:12:
Ik denk dat ik bijna Act I heb afgerond. Geen idee hoe groot de map is vergeleken met andere open wereld games maar ik vind het toch een aardig leuk formaat hebben. De fast travel is geniaal vanwege de korte laadtijd, maar ik loop of doe alles te paard want deze wereld is werkelijk magisch.
Ja, de fast travel vind ik ook heerlijk. Overal waar je komt zit praktisch wel een fast travel point aan gekoppeld. Heb echt de schijt als ik weer 5-10 minuten ergens heen moet rijden met n paard :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 15:37
Gisteren aan begonnen. Wel even wennen qua vechten maar nu gaat het al beter, so far zeker leuk!

Nog beginners tips om zeker te doen in het begin van t spel?

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:25
Maichel schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:17:
Gisteren aan begonnen. Wel even wennen qua vechten maar nu gaat het al beter, so far zeker leuk!

Stap af en toe eens van je paard af en ga gewoon lekker wandelen door de natuur :)

Oh en als je dan toch GoT gaat spelen speel het voor minstens een uur ofzo, want het spel vraagt om rust het is niet "even snel een missie spelen". Tenminste niet voor mij.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Jasphur schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:19:
[...]

Stap af en toe eens van je paard af en ga gewoon lekker wandelen door de natuur :)

Oh en als je dan toch GoT gaat spelen speel het voor minstens een uur ofzo, want het spel vraagt om rust het is niet "even snel een missie spelen". Tenminste niet voor mij.
Dat laatste is een goed punt ja :) Ik had 'm eigenlijk gekocht om in mijn vakantie over 2 weken te kunnen spelen...maar gisteren toch maar "even snel" opgestart en gespeeld. Dat werkt inderdaad niet fijn...lekker de tijd ervoor nemen is beter :)

Ga wel eerst die traveler's attire regelen, dat schijnt wel belangrijk te zijn las ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:22

Zorg ervoor dat je de kampcommandanten eerst researched en dan pas verslaat, zodoende krijg je 2 punten om een stance te unlocken ipv 1. Want de stances maken de combat nog leuker.

En neem de tijd lekker van de omgeving genieten en voordat je het weet kom je een vogel tegen die je naar een interessante plek begeleidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jlena schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:34:
[...]

Zorg ervoor dat je de kampcommandanten eerst researched en dan pas verslaat, zodoende krijg je 2 punten om een stance te unlocken ipv 1. Want de stances maken de combat nog leuker.

En neem de tijd lekker van de omgeving genieten en voordat je het weet kom je een vogel tegen die je naar een interessante plek begeleidt.
Hoe doe ik dat researchen precies? :|

Edit: Gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 22:16
Ik kan niet meer verder levelen, maar ik kom 1 techniekpunt tekort om het laatste dingetje op te levelen. Is dit een bug? Of krijg ik later nog ergens een punt? (Ik zit nu in Act 3)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-07 16:35
biertje79 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:51:
Ik kan niet meer verder levelen, maar ik kom 1 techniekpunt tekort om het laatste dingetje op te levelen. Is dit een bug? Of krijg ik later nog ergens een punt? (Ik zit nu in Act 3)
Geen bug. Je kan nog punten krijgen in Act 3, los van levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
biertje79 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:51:
Heb je alle side-missies al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 22:16
Blik1984 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:23:
[...]

Heb je alle side-missies al gedaan?
Van Act 1 & 2 wel, van Act 3 ben ik doende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Alles looten wat je tegenkomt: bamboo, wood, linnen, iron, maar vooral supplies.
Er zit geen limiet aan je inventory (edit: de limiet op alles behalve supplies is 500) dus je kunt rustig alles oppakken. Als je op je paard rijdt en je ziet een gloeiend boompje in de berm staan, even erheen sturen en R2 drukken.

Verder gewoon exploren en genieten :)
En mocht je een Fox Den (boom met lichtjes erboven) zien: volg het vosje. Mocht je een goudgeel vogeltje zien: volg het vogeltje.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 04-08-2020 23:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
dvdkiwi schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:57:
[...]

Alles looten wat je tegenkomt: bamboo, wood, linnen, iron, maar vooral supplies.
Er zit geen limiet aan je inventory dus je kunt rustig alles oppakken. Als je op je paard rijdt en je ziet een gloeiend boompje in de berm staan, even erheen sturen en R2 drukken.

Verder gewoon exploren en genieten :)
En mocht je een Fox Den (boom met lichtjes erboven) zien: volg het vosje. Mocht je een goudgeel vogeltje zien: volg het vogeltje.
En ook dierenhuiden/staal/ijzer, dat is hetgene dat ik meestal te kort kom voor een upgrade van het één of ander.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-07 16:35
Voor beginners:
- investeer niet in exploration skills voor Guiding Wind, die zijn behoorlijk overbodig. Alle belangrijke dingen hebben een goudgele vogel, of zijn goed zichtbaar (Fox Dens, torii gates voor shrines). Traveler's Attire is een goed idee, dat was al wel bekend denk ik.
- er zijn bepaalde charms die handig en vroeg te krijgen zijn:
spoiler:
- Charm of Inari - helpt met verzamelen van hout, predator skins, en supplies.
- Charm of Okuninushi - automatische healing als je uit gevecht bent. Als je een challenge wil zou ik deze weg laten.
- Hachiman's Favor - dit is alleen preorder bonus, geeft wat health terug bij doden van vijand.

- leer de stances.
- oefen met verschillende type tegenstanders.

Limiet is 500 voor je inventory (op normal), alleen supplies zijn onbeperkt. Vooral bamboe gaat erg hard wat later in de game, ik moest regelmatig verkopen in Act 2 en 3 (met geupgrade charm).

Nog vergeten... er is een trophy die wat lastiger wordt als je alles al gedaan hebt. Het is handig om zo vroeg mogelijk:
spoiler:
Iemand van een hoogte af te beuken...
;)

[ Voor 68% gewijzigd door Cascade op 04-08-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 15:55

-SaveMe-

-klik-

dvdkiwi schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:57:
[...]
Er zit geen limiet aan je inventory dus je kunt rustig alles oppakken. Als je op je paard rijdt en je ziet een gloeiend boompje in de berm staan, even erheen sturen en R2 drukken.
Jawel hoor, bamboo en yew wood kun je beide maximaal 500 bij je hebben. Ik heb al vaak genoeg bamboo verkocht zodat ik weer kon gaan sprokkelen :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ah dat wist ik niet, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Duurde hier ook wel een speelsessie/uurtje of 3 vooraleer ik er mee weg was maar dan was ik overtuigd. :)
djaxelb schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:13:
Mooi spel dit.

Ja, stoor ik me ook wel aan in games.
"Hier mag je nu nog niet komen" strookt niet met mn power fantasy. Ik ben de beste en iedereen zal me vrezen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djaxelb
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-07 17:26
SideShow schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:34:
[...]

Duurde hier ook wel een speelsessie/uurtje of 3 vooraleer ik er mee weg was maar dan was ik overtuigd. :)
[...]

Ja, stoor ik me ook wel aan in games.
"Hier mag je nu nog niet komen" strookt niet met mn power fantasy. Ik ben de beste en iedereen zal me vrezen! :9~
Ja, Ja, Ja ! :P
Maar ach, weet je. Die plek waar ik nog niet in kan wordt later een slagveld, dus kan ik me daar alvast op verheugen ! 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
3 uurtjes onderweg nu, topspel! Besturing is even wennen maar nu ben ik een gevaarlijke samurai baas 8)

Gebruiken jullie die gooi-mesjes veel? Ik heb die nu recent vrijgespeeld maar gebruik dat nauwelijks. De boog wel, das wel fijn :)

Overigens...

spoiler:
Ben even haar naam kwijt, maar dat vrouwtje die haar broer zoekt vind ik maar wazig...alsof ze me wil verraden ofzo...we gaan het zien!

[ Voor 27% gewijzigd door Maichel op 05-08-2020 08:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-07 16:36
Maichel schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 08:52:

Gebruiken jullie die gooi-mesjes veel? Ik heb die nu recent vrijgespeeld maar gebruik dat nauwelijks. De boog wel, das wel fijn :)
Zou ze wel gebruiken je staggered de tegenstanders en kan dus eigenlijk "gratis" wat slagen doen. Die dingen vind je ook vrij veel dus gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-07 13:25
Ik vond de kunai (werpmesjes) vooral handig tegen tegenstanders waar ik de stance nog niet voor unlocked had. Met name die brutes met een grote bijl die om zich heen zwaaien met unblockable attacks, stun ze en je kunt ze prima killen.Die unlockt als laatste en daarvoor kwam ik er al een paar tegen.

Maar van de andere tools gebruik ik weinig, eigenlijk zijn de meeste situaties prima te doen zonder rookbommen, sticky bombs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik ben verslaafd aan die sticky bombs :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik geniet echt van de side quests.

spoiler:
het verhaal van Yuriko maakte indruk. Erg mooi. Aan het eind doet Jin alsof hij zijn vader is zodat ze in vrede kan sterven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@FMS ja, vond ik ook een mooie ontroerende tale!

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 05-08-2020 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:59
Ik heb nu even de 'main story' (Act II) losgelaten, omdat de 'Tales of Tsushima' simpelweg innemend zijn!

Ghost of Tsushima blijft mij elke sessie weer bekoren. De speelwereld, de verhalen, de gameplay ... It's all good! 8)

[YouTube: Ghost of Tsushima - Combat!]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 16:33
Net de platinum trophy gehaald, heerlijke game! Moet wel zeggen dat ik op t einde wel beetje die laatste vraagtekens ging wegrushen, vooral de foxes was ik op gegeven moment wel klaar mee. Het voelde als net iets teveel van hetzelfde ofzo. Haiku's vond ik sowieso super mooi gedaan, vooral als hij het dan uitspreekt, maar had graag iets meer diversiteit gezien in de type side-events. 40 fox dens ofzo (geen idee hoeveel t exact in totaal zijn, maar voelde als ongeveer 40) was gewoon net teveel :(

Verder vond ik de combat wel heerlijk, lekker overpowered voelen tenzij je een keer een fout maakt en flink in elkaar gehakt wordt.

Verder is het natuurlijk gewoon echt wel een grafisch pareltje, zoveel mooie momenten gehad, dat de zon even perfect door de bomen heen scheen, de bladeren om je heen ritselen... prachtig!

Nog een tip voor diegene die platinum willen gaan, mocht je een bord tegen komen met een buigend mannetje erop, buig dan ook even. Leuke side animatie en zorgt ervoor dat je als je alles hebt uitgespeeld niet hoeft te backtracken ;) Ik kwam er halverwege de game achter dat t zo werkte, dus hoefde er maar 3 ofzo terug te vinden, maar heb t idee dat je de meeste met quests wel tegenkomt, zonde om t dan niet meteen me te pakken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Update 1.06

https://www.suckerpunch.c...shima-patch-1-06-details/

Later today, patch 1.06 for Ghost of Tsushima will be released, bringing changes to the Traveler’s Attire and new bug fixes.

This patch includes the following new updates:

Traveler’s Attire

– The Traveler’s Attire has been enhanced to add new visual and audio cues hinting at nearby collectibles. These cues can replace or augment controller vibration in order to offer a better, more accessible experience
Text

– Expanded Large Text accessibility option to also include additional prompts and objective text
Bug Fixes

– Addressed a bug where users could encounter a black screen preventing progress in certain tales
– Addressed a bug where users could become stuck in some Yarikawa tales
– Additional bug and crash fixes

Niet denderend wmb. Tempo van updates is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Sjoerdje131 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:01:
Verder is het natuurlijk gewoon echt wel een grafisch pareltje
Qua graphics hink ik een beetje op twee gedachten.
De kleuren spatten werkelijk van het scherm af, de sfeer bij laagstaande zon en dampende bossen is subliem en tegen de zon in kijken is letterlijk verblindend. Als het stormt krijgt de wereld opeens een hele dreigende kleur (om nog maar te zwijgen over het geluid van de donder) en ook dat is heel erg mooi gedaan. Al met al erg mooi, toch ziet het er af en toe wat 'cartoony' uit.
*edit: ik speel nu even op een 'normale' (non hdr, non 4k) full hd tv en het verschil is behoorlijk.
Ben blij met mijn nieuwe tv'tje, daarop ziet het er toch een stuk indrukwekkender uit. :)

Maar als je dan ziet hoe de graphics an sich zijn vallen ze me soms wat tegen, vooral het paard, de vossen en de menselijke gezichten doen me aan Assassin's Creed achtige graphics denken en dat bedoel ik niet in positieve zin. Daar hadden ze m.i. wel iets meer uit kunnen halen.

Niet dat ik me er aan stoor; het is slechts een klein minpuntje op een verder geweldige game.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 06-08-2020 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:54
Heb het spel sinds dag 1, en ben nu nog in de beginfase van Act II. Speel de meeste dagen 1 tot 3 uurtjes. In het begin had ik even idee dat het allemaal wel mee viel met de grootheid maar dat is dus niet zo. Er is echt genoeg te doen. En de map mag niet onderschat worden, die is werkelijk schitterend, en groter als verwacht.

Hoewel de cijfers op het internet laten zien dat de map bijna een stuk kleiner is als bijvoorbeeld The Witcher 3, voelt dit zeker niet aan. Omdat de wereld grafisch mooi is loop ik vaker dan dat ik fast travel gebruik.

RDRII is indrukwekkender maar deze bijna fantasy-achtige wereld (voor onze simpele Westerlingen) vind ik dit veel toffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Net achter iets debiels gekomen. Volgens mij had ik het hier met @Anton.net en @Donstil over? Dat driehoekje ingedrukt houden bij mij niet werkte bij standoffs? Ik had knop ingedrukt houden op uit staan in toegankelijkheid. Ik dacht dat dit iets met QTE's of zo deed. Daarom volstond een druk op de knop bij mij. En R2 en L2 moest ik dus handmatig weer uitschakelen (tweede keer drukken) iedere keer. Ik heb dus al 20 uur zo zitten spelen. Vond het al zo raar dat er over gesproken werd van "ingedrukt houden" terwijl ik gewoon een keer moest drukken en daarna nog een keer. Dit speelt echt vele malen beter. Ik moest ook steeds mijn boog en zo weer opbergen met een extra druk op de knop. Vond de besturing ergens al ietwat onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Is de FOV iets breder geworden sinds de 1.6 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:53:
Net achter iets debiels gekomen. Volgens mij had ik het hier met @Anton.net en @Donstil over? Dat driehoekje ingedrukt houden bij mij niet werkte bij standoffs? Ik had knop ingedrukt houden op uit staan in toegankelijkheid. Ik dacht dat dit iets met QTE's of zo deed. Daarom volstond een druk op de knop bij mij. En R2 en L2 moest ik dus handmatig weer uitschakelen (tweede keer drukken) iedere keer. Ik heb dus al 20 uur zo zitten spelen. Vond het al zo raar dat er over gesproken werd van "ingedrukt houden" terwijl ik gewoon een keer moest drukken en daarna nog een keer. Dit speelt echt vele malen beter. Ik moest ook steeds mijn boog en zo weer opbergen met een extra druk op de knop. Vond de besturing ergens al ietwat onlogisch.
Aah dat verklaard wel wat ja :)

Ik vind dat standoffs nog steeds wel echt gaaf overigens. Zeker nu ik het helemaal geleveled heb.

Al heb ik GoT nu op een laag pitje maar weet niet precies waarom eigenlijk, als ik het speel vind ik het tof maar als ik even ga gamen kies ik vaak wat anders.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 16:33
Waar ik mij persoonlijk het meest aan gestoord heb tijdens het spelen is dat je niks, maar dan ook niks, versneld door kan spelen, skippen etc. Als ik een gesprek voer met een random NPC dan lees ik vaak de tekst en klik ik door (filmpjes ga ik relaxed voor zitten, maar normal talks niet). Ook het feit dat je gewoon moet wachten op dezelfde animaties, keer op keer, voelde voor mij net iets te overkill.

Ik heb gelezen dat mensen hier (terecht) zeggen dat je de game alleen moet spelen als je er de tijd voor kan nemen. Enerzijds ben ik het er wel mee eens, maar anderzijds voelt t soms ook wel als te traag aan daardoor. Mijn grootste frustratie is eigenlijk nog wel de fox den completion animatie; dat er in beeld komt X van de Y unlocked for next upgrade. Wachten. Wachten. Text vervaagd uit beeld. Wachten. Alle vliegende pixels zijn uit beeld ennnnn yes ik kan de map weer openen om door te gaan met fast travel.

Maar goed, kan ook komen omdat ik deze game uit wilde spelen voordat mijn eerste geboren wordt en ik geen geduld meer had uit angst dat ik m niet kon completen in time :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:38:
Waar ik mij persoonlijk het meest aan gestoord heb tijdens het spelen is dat je niks, maar dan ook niks, versneld door kan spelen, skippen etc. Als ik een gesprek voer met een random NPC dan lees ik vaak de tekst en klik ik door (filmpjes ga ik relaxed voor zitten, maar normal talks niet). Ook het feit dat je gewoon moet wachten op dezelfde animaties, keer op keer, voelde voor mij net iets te overkill.

Ik heb gelezen dat mensen hier (terecht) zeggen dat je de game alleen moet spelen als je er de tijd voor kan nemen. Enerzijds ben ik het er wel mee eens, maar anderzijds voelt t soms ook wel als te traag aan daardoor. Mijn grootste frustratie is eigenlijk nog wel de fox den completion animatie; dat er in beeld komt X van de Y unlocked for next upgrade. Wachten. Wachten. Text vervaagd uit beeld. Wachten. Alle vliegende pixels zijn uit beeld ennnnn yes ik kan de map weer openen om door te gaan met fast travel.

Maar goed, kan ook komen omdat ik deze game uit wilde spelen voordat mijn eerste geboren wordt en ik geen geduld meer had uit angst dat ik m niet kon completen in time :+
Tja ik stoor me er niet echt aan. Helemaal niet als je ziet hoeveel tijd je bespaart qua laden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:15
Inmiddels uitgespeeld en erg van genoten. Toegegeven, vaak genoeg kroop de sleur er op een duur wel in. Waar ik in het begin het spel bijna niet weg kon leggen, werden mijn speelsessies vanaf Act II steeds korter. Toen alleen gefocused op de tales en het hoofdverhaal en die zijn onderhoudend genoeg om door te blijven gaan.

De hoogtepunten waren voor mij de sfeer, hoe het oude Japan wordt weergegeven en de duels. Die zijn zo gaaf om te doen. Combat verveelde voor mij nooit en bleef uitdagend genoeg. Kudos dat het geen hp sponges zijn a la AC.

Ik ken deze studio alleen van de Sly Cooper games dus petje af voor ze om een game als dit af te leveren. Niet op elk gebied even gepolijst maar je merkt wel dat hier veel liefde in is gegaan. Jarenlang op een samurai game gewacht en zij doen het gewoon en het heeft geweldig uitgepakt.

En nu door met de nieuwe Paper Mario want na Mongoolse invasies en het deprimerende Seattle ben ik wel toe aan wat vrolijks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:52

Lagune

Its time for warp

Joetje079 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 06:12:
[...]

Heb je de “Charm of Inari” al? Als je deze gebruikt vind je extra grondstoffen. Best handig aangezien het best hard gaat met al die upgrades. Deze charm is te vinden in de Arrow Peak shrine.

https://www.powerpyx.com/...shinto-shrines-locations/
uitstekende tip, thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook uitgespeeld en plat. Heerlijke game, heb me er zeer mee vermaakt. Combat is echt zeer bruut en blijft heerlijk tot op het eind. De mix van stealth en actie was ook lekker.

Grootste 'minpunt' is eigenlijk dat je teveel combat options hebt. Zo vond ik de darts weinig toevoegen en ik heb ook die divine strikes (heavenly strike, e.a.) eigenlijk amper gebruikt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ikookhier

>hijdiehieris<

Heerlijke game,platinum trophy ook gehaald! Hopelijk komt er een deel 2 op de PS5 _O_

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kwam hem in mijn youtube overzicht tegen. Altijd goede interviews van Noclip.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-07 12:39
Ik ben nu een uurtje of 4 bezig en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Wellicht komt het door mijn ervaring bij TLOU2, waardoor alles nu extra opvalt. Ja de combat is goed en bij vlagen zijn de kleurrijke omgevingen echt prachtig maar even zo vaak valt het detail niveau me weer erg tegen. Ik vind de gezichtsuitdrukkingen, emoties, lipsync en bewegingen van de karakters echt heel matig. Bij TLOU2 had ik bij elk huis, winkeltje en nieuwe omgeving echt het gevoel dat aan alles is gedacht qua details. Elke cutscene voelde "echt". Hier ziet elk huisje er hetzelfde uit en kunnen de cutscenes (waar er overigens erg veel van zijn) me nog niet pakken. Het voelt voor mij echt als een stap terug. Misschien moet ik de games niet met elkaar vergelijken omdat ze ook een totaal ander uitgangspunt hebben. Helaas kan ik dat nog niet tegenhouden waardoor ik nog niet engaged ben in de wereld tot nu toe.

Wat ik wel heel tof vind zijn alle verschillende manieren om Jin te upgraden en daarnaast de verschillende Tales die erg tof zijn uitgewerkt en ook veel uitdaging bieden. Dat is wel heel sterk gedaan.

** Ik wil overigens geen discussie over TLOU2 laten losbarsten hier: dit is mijn persoonlijke gevoel en voor iedereen is dat uiteraard anders ;)

[ Voor 15% gewijzigd door rickjehh op 17-08-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-07 23:52
rickjehh schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:38:
Ik ben nu een uurtje of 4 bezig en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Wellicht komt het door mijn ervaring bij TLOU2, waardoor alles nu extra opvalt. Ja de combat is goed en bij vlagen zijn de kleurrijke omgevingen echt prachtig maar even zo vaak valt het detail niveau me weer erg tegen. Ik vind de gezichtsuitdrukkingen, emoties, lipsync en bewegingen van de karakters echt heel matig. Bij TLOU2 had ik bij elk huis, winkeltje en nieuwe omgeving echt het gevoel dat aan alles is gedacht qua details. Elke cutscene voelde "echt". Hier ziet elk huisje er hetzelfde uit en kunnen de cutscenes (waar er overigens erg veel van zijn) me nog niet pakken. Het voelt voor mij echt als een stap terug. Misschien moet ik de games niet met elkaar vergelijken omdat ze ook een totaal ander uitgangspunt hebben. Helaas kan ik dat nog niet tegenhouden waardoor ik nog niet engaged ben in de wereld tot nu toe.

Wat ik wel heel tof vind zijn alle verschillende manieren om Jin te upgraden en daarnaast de verschillende Tales die erg tof zijn uitgewerkt en ook veel uitdaging bieden. Dat is wel heel sterk gedaan.

** Ik wil overigens geen discussie over TLOU2 laten losbarsten hier: dit is mijn persoonlijke gevoel en voor iedereen is dat uiteraard anders ;)
Ik had precies datzelfde. Ik ben meteen begonnen met GoT na het uitspelen van TLOU2. En dan valt het allemaal even tegen qua graphics, animaties etc, maar speel gewoon lekker verder zou ik zeggen, want het is een zeer vermakelijke game. TLOU2 is niet te vergelijken, maar toch doe je dat automatisch. Dus mijn advies nogmaals: speel gewoon door en probeer het niet te vergelijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:52

Lagune

Its time for warp

ik heb TLOU2 niet gespeeld maar ben begonnen met GoT na Horizon zero dawn + expansion

ja het is echt wennen, vooral idd de facial expressions en de environment (foliage, irritante wind, irritante vendor locaties (zoek me echt de pleuris soms)

alleen na ongeveer 10 uur erin te zitten ben ik helemaal om, wat een verslavend spel, misscien wel platinum halen :) sommige dingen worden wel wat repetitive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
botwood schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:13:
[...]

Ik had precies datzelfde. Ik ben meteen begonnen met GoT na het uitspelen van TLOU2. En dan valt het allemaal even tegen qua graphics, animaties etc, maar speel gewoon lekker verder zou ik zeggen, want het is een zeer vermakelijke game. TLOU2 is niet te vergelijken, maar toch doe je dat automatisch. Dus mijn advies nogmaals: speel gewoon door en probeer het niet te vergelijken. 8)
Fijn om te horen dat ik niet de enige bent die toch de vergelijking maakt ;) Op zich vermaak ik me bij vlagen goed dus nu ik jullie advies lees ga ik er zeker nog een aantal uren in stoppen. Hopelijk ebt dat gevoel dan weg en ga ik me er minder aan storen. De combat maakt in ieder geval wel veel goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:49
Ik heb de game inmiddels uitgespeeld en deel de mening van verschillende mensen hier. Leuke game, maar qua productiekwaliteit wel wat minder dan andere exclusieve games van Sony. Ga nu denk nog even voor Platinum want er is toch weinig te spelen en heb alle missies al bijna afgerond. Nog een paar kampen veroveren en dan ben ik er vermoed ik al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het viel me gisteren op dat wanneer je door het hoge pampagras loopt, Jin zijn hand open draait om het gras te 'aaien'. Leuk detail :)
Deed me gelijk denken aan Gladiator.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• botwood
dvdkiwi schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 03:29:
Het viel me gisteren op dat wanneer je door het hoge pampagras loopt, Jin zijn hand open draait om het gras te 'aaien'. Leuk detail :)
Deed me gelijk denken aan Gladiator.
Als je aan het paardrijden bent, dan doe hij dat ook. :) :)

• bram1984
Er is een nieuwe patch uit die het stickdrift probleem mogelijk oplost. Ik heb het net even getest en dat lijkt inderdaad het geval te zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
NotSoSteady schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:10:
Ik heb de game inmiddels uitgespeeld en deel de mening van verschillende mensen hier. Leuke game, maar qua productiekwaliteit wel wat minder dan andere exclusieve games van Sony. Ga nu denk nog even voor Platinum want er is toch weinig te spelen en heb alle missies al bijna afgerond. Nog een paar kampen veroveren en dan ben ik er vermoed ik al.
Eens. Het is een beetje vergelijkbaar met Horizon Zero Dawn, maar wat mij betreft heeft Sucker Punch zich met de game net als Guerilla wel toegang verschaft tot de grote jongens league van Naughty Dog en Sony Santa Monica. Als ze in een nieuw deel de animaties nog wat verbeteren en de open wereld nog iets dynamischer maken, dan zit het goed.

Nu zijn de games van ND en SSM ook een stuk meer lineair met veel meer focus op het acteren en het verhaal, dus aan dat vlak hebben zij meer aandacht gegeven. Ik vind de combat wel echt machtig goed in GoT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rickjehh
Inmiddels weer een aantal uren verder (nog steeds in act 1 maar er is telkens weer iets nieuws waar ik op af wil gaan). Ik moet toch zeggen dat ik me eigenlijk wel erg goed vermaak. :) De combat voelt echt heerlijk aan en ik stoor me nu minder aan de zaken die niet zo goed zijn uitgewerkt of grafisch ondermaats. Er zijn ook veel prachtige vergezichten en landschappen die er heel goed uit zien.

Wat me wel positief opvalt is het gebruik van hoogte en laagte van het landschap, dat geeft echt een extra dimensie aan het rondreizen. Kortom ik ben toch wel een stuk meer overtuigd geraakt, deels omdat ik de vergelijking met TLOU2 zoveel mogelijk probeer los te laten.

Oh en op je paard door het hoge gras razen is echt heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rickjehh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 01:00:
Inmiddels weer een aantal uren verder (nog steeds in act 1 maar er is telkens weer iets nieuws waar ik op af wil gaan). Ik moet toch zeggen dat ik me eigenlijk wel erg goed vermaak. :) De combat voelt echt heerlijk aan en ik stoor me nu minder aan de zaken die niet zo goed zijn uitgewerkt of grafisch ondermaats. Er zijn ook veel prachtige vergezichten en landschappen die er heel goed uit zien.

Wat me wel positief opvalt is het gebruik van hoogte en laagte van het landschap, dat geeft echt een extra dimensie aan het rondreizen. Kortom ik ben toch wel een stuk meer overtuigd geraakt, deels omdat ik de vergelijking met TLOU2 zoveel mogelijk probeer los te laten.

Oh en op je paard door het hoge gras razen is echt heerlijk :D
Het eiland is echt de ster van de show. Bijzonder goed ontworpen inderdaad. Ik heb ook echt het gevoel dat het eiland echt enorm is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Zo. Ik hoor ook bij de groep mensen die GoT platinum hebben. Voelt goed.

De game heeft mij gegrepen. Mocht er een deel twee komen komt die zeker in huis. In de co-op ben ik minder geinterresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-07 12:18

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Hoe is het spel in vergelijking met Assasin's Creed Odyssey? Ik heb het na 80 uur eindelijk uitgespeeld, de eerste 30-50 uur vond ik erg tof en volgde ik het verhaal.

Maar daarna wilde ik eigenlijk gewoon snel het verhaal uitspelen en de Cult vermoorden :P. Heel veel missies waren juist een beetje hetzelfde, daar stoorde ik mij wel aan en het verhaal boeide me ook echt niet meer. Skipte alle filmpjes en dialogen. Side-missies deed ik ook bijna niet op het einde.

Heeft GoT een veel beter verhaal? De setting lijkt me sowieso ook al tof (ben wel fan van oude Japanse samuari films :P). Maar ik ben bang dat het ook veel van hetzelfde is en dat ik me dan ga vervelen. (Moet ook nog TLOF II kopen, dan kan ik mooi wisselen misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Aight! schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:43:
Hoe is het spel in vergelijking met Assasin's Creed Odyssey? Ik heb het na 80 uur eindelijk uitgespeeld, de eerste 30-50 uur vond ik erg tof en volgde ik het verhaal.

Maar daarna wilde ik eigenlijk gewoon snel het verhaal uitspelen en de Cult vermoorden :P. Heel veel missies waren juist een beetje hetzelfde, daar stoorde ik mij wel aan en het verhaal boeide me ook echt niet meer. Skipte alle filmpjes en dialogen. Side-missies deed ik ook bijna niet op het einde.

Heeft GoT een veel beter verhaal? De setting lijkt me sowieso ook al tof (ben wel fan van oude Japanse samuari films :P). Maar ik ben bang dat het ook veel van hetzelfde is en dat ik me dan ga vervelen. (Moet ook nog TLOF II kopen, dan kan ik mooi wisselen misschien)
Ik vind het vele malen leuker en beter. Zijmissies zijn beter, verhaal ook. En vooral de combat is echt mijlen beter dan in AC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Aight! schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:43:

Beide games hebben hun goede en slechte kanten, maar qua beleving en game die blijft hangen wint GoT toch wel met mijlen voorsprong.

Verhaal is erg sterk en zeker de side tales geven een extra diepte aan de main tale. Waar dat bij andere games nog wel eens helemaal niet het geval is zeg maar. Natuurlijk lijken sommige side tales een beetje op elkaar, maar dat zijn dan vooral de side quest die komen van het gewone volk ipv de NPC's die dicht bij Jin staan.

GoT laat zien dat kwaliteit wel degelijk boven kwantiteit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 29-07 23:17
2 weken voor het laatste GOT gespeeld maar kan me er niet toe zetten. Ik heb al tijden geen spel gespeel die ik zo snel en makkelijk aan de kant leg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Soortgelijke ervaring hier, het is zo saai voor mij. Het spel heeft voor mijn gevoel alle open wereld attributen van de afgelopen 5 jaar maar doet geen van allen echt goed. Ik was een half decennia geleden eigenlijk wel klaar met het volgen van een NPC naar wat locals, vervolgens een clue inspecten, vervolgens een trail volgen en daarna 12 enemies vermoorden.

De main quests vind ik ook niet echt bijzonder, het is tot nu toe toch voornamelijk super veel mongols vermoorden. Jin als protagonist is voor mij ook helemaal niks. Verhaal trekt me ook voor geen meter en lijkt heel cliché en voorspelbaar, maar ik ben nog maar ~5 uur in dus ik hoop dat de volgende acts nog wat gaan verbeteren. Misschien ga ik dan ook meer om Jin geven.

De wereld is prachtig, maar voelt erg leeg aan (beetje als AC Odyssey met overal kampen en hutjes) en niet erg gedetailleerd als je eenmaal dichtbij komt, zoals RDR2 bv. wel is.
Eigenlijk de enige dingen die ik tot nu toe echt leuk vind is de combat, die is geweldig. En de wereld is prachtig (hoewel wel erg overgesatureerd). Maar toch voelt het aan of ik de zoveelste open wereld game speel maar dan in Japan.

Ik weet niet, ik ben volgens mij met verkeerde verwachtingen in het spel gegaan. Ik vind bijna elk open wereld spel behalve Witcher 3 en RDR2 aardig vergeetbaar, en had gehoopt dat GoT enigszins de magie van de 2 genoemde spellen kon matchen maar ik moet op dit moment echt motivatie zoeken om verder te gaan.

Edit: oh ja, en geen hud is vet, maar op een gegeven moment heb ik wel genoeg vossen en andere dieren gezien O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 25-08-2020 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-07 20:45
Gelukkig speel ik niet zo veel open world type games. Dus voor mij was het in dat opzicht wel verteerbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Troy Baker praat met Daisuke Tsuji, de acteur die Jin speelt:

Leuke video over o.a. GoT en hun ervaringen met het werken met Sony studios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Brogala Dan zou ik als ik jouw zou zijn alleen de main tales en de tales van je vrienden spelen :P En de rest laten voor wat het is :D

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:13

NoTimeRemains

I know

Vaker als ik tegen van die gasten met 2 zwaarden moet vechten komt er een blauw lichtje bij een zwaarden. Wat moet ik daar mee?

This is the Way.

• D. Ninjai
NoTimeRemains schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:06:
Vaker als ik tegen van die gasten met 2 zwaarden moet vechten komt er een blauw lichtje bij een zwaarden. Wat moet ik daar mee?
Dat zijn aanvallen die je kunt blokken. En als je goed timed met het indrukken van de L1-toets kun je een parry uitvoeren zodat de vijand even van slag is en je makkelijk een aanval kunt plaatsen.

Rood lichtje zijn aanvallen die je moet ontwijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:19:
[...]

Dat zijn aanvallen die je kunt blokken. En als je goed timed met het indrukken van de L1-toets kun je een parry uitvoeren zodat de vijand even van slag is en je makkelijk een aanval kunt plaatsen.

Rood lichtje zijn aanvallen die je moet ontwijken.
Je kan ze parry'en (bedoel je dat?) en dodgen, maar juist niet guarden (L1 ingedrukt houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Je kan ze parry'en (bedoel je dat?) en dodgen, maar juist niet guarden (L1 ingedrukt houden).
Ik gebruik guard überhaupt niet, echt totaal niet nodig gehad tot nu toe. Als ik even overspoeld wordt door vijanden gebruik ik dodge en roll om weg te komen. Voor de rest probeer ik veel te parry'en en als dat lukt met een perfect parry heb ik nu die technique om ze direct te killen.

Zit nu aan het einde van Act I denk ik. Zo'n beetje de hele map van het eertse stuk gecleared en vermaak me opperbest. Ik blijf me wel enigszins storen aan de matige animaties, facial expressions en groot verschil in grafische details hier en daar maar de gameplay maakt echt veel goed. In het begin was het wel een stuk pittiger om een hele groep Mongols aan te pakken maar nu wordt ik eigenlijk amper meer geraakt tijdens gevechten omdat ik veel meer health en resolve heb, de stances actief gebruik en daarnaast veel gebruik maak van de sticky bombs, half en long bow en die gooi mesjes waarvan ik de naam even kwijt ben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door rickjehh op 28-08-2020 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren act II afgerond, wat een (behoorlijk lange) rollercoaster was dat zeg :D
spoiler:
Eerst die chaotische, massale bestorming van het kasteel met als toetje dat je eindelijk die rat Ryozu mag afmaken, daarna de teleurstelling bij je oom omdat je op een niet-Samurai manier het kasteel hebt uitgemoord en ervoor kiest om als Ghost verder te gaan. Maar alles doet er niet meer toe als tijdens je ontsnapping je paard het loodje legt... wat een droevig moment was dat zeg ;(

Op de wind guidance skills na heb ik nu alle skills in bezit, xp genoeg die je krijgt in de loop van de game.
Alles in Act I en II gecleared en daarnaast een hele hoop aan random gevechten aangegaan.
Ik doe alles in de Travelers outfit, heb dus ook al behoorlijk wat artifacts ed te pakken. Alleen voor een één op één duel switch ik even van outfit.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
rickjehh schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:10:
[...]

Ik gebruik guard überhaupt niet, echt totaal niet nodig gehad tot nu toe. Als ik even overspoeld wordt door vijanden gebruik ik dodge en roll om weg te komen. Voor de rest probeer ik veel te parry'en en als dat lukt met een perfect parry heb ik nu die technique om ze direct te killen.

Zit nu aan het einde van Act I denk ik. Zo'n beetje de hele map van het eertse stuk gecleared en vermaak me opperbest. Ik blijf me wel enigszins storen aan de matige animaties, facial expressions en groot verschil in grafische details hier en daar maar de gameplay maakt echt veel goed. In het begin was het wel een stuk pittiger om een hele groep Mongols aan te pakken maar nu wordt ik eigenlijk amper meer geraakt tijdens gevechten omdat ik veel meer health en resolve heb, de stances actief gebruik en daarnaast veel gebruik maak van de sticky bombs, half en long bow en die gooi mesjes waarvan ik de naam even kwijt ben ;)
Act 2 wordt wel direct een stukje moeilijker, ik vond dat beste een overgang en legde opvallend vaak het loodje aan het begin van Act 2.

Ik ben hard op weg naar platinum, alle dorpen op het eiland zijn bevrijd, en nu moet ik alle missies afronden en alle vraagtekens afwerken. Daar gaat nog wel wat tijd inzitten. Ik kwam er ook nog achter dat er een trophy is met de hidden altars. Die heb ik nooit bijgehouden, dus geen idee hoe ver ik daarmee ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Aanvallen met een blauw lichtje kan je volgens mij wel blokken door L1 ingedrukt te houden. Toch?
Alleen rood niet? Ik speel nu wat anders dus het is al een beetje weggezakt maar ik het zou het toch zweren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:08:
[...]

Aanvallen met een blauw lichtje kan je volgens mij wel blokken door L1 ingedrukt te houden. Toch?
Alleen rood niet? Ik speel nu wat anders dus het is al een beetje weggezakt maar ik het zou het toch zweren :P
Nee. Blauw moet je parry'en en rood moet je echt dodgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
bram1984 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:15:
[...]

Nee. Blauw moet je parry'en en rood moet je echt dodgen.
Ik heb de game speciaal ervoor gestart haha maar blauwe aanvallen kun je normaal blokken. Idealiter parry je ze natuurlijk maar je hoeft er niet voor opzij te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door D. Ninjai op 28-08-2020 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

Ik heb de game speciaal ervoor gestart haha maar blauwe aanvallen kun je normaal blokken. Idealiter parry je ze natuurlijk maar je hoeft er niet voor opzij te gaan.
L1 ingedrukt houden bedoel je? Volgens mij niet toch? Wat is dan de functie van die blauwe aanvallen als ze exact hetzelfde doen als normale aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
bram1984 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:27:
[...]

L1 ingedrukt houden bedoel je? Volgens mij niet toch? Wat is dan de functie van die blauwe aanvallen als ze exact hetzelfde doen als normale aanvallen?
Ja geen idee. Het is een hulpmiddel om een parry te plaatsen maar dat kan ook bij normale aanvallen dus goeie vraag. Je kan ze blokken in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is apart.
Ik kan me enkele duels herinneren waarbij de blauwe aanvallen recht door mijn blocks heen gingen.
Wat Bram al zei heb je inderdaad wel de skills dat je ze kunt parry'en.
Ik zal er vanavond eens op letten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sHwfpQm/ezgif-4-11c25fba8920.gif

Gisteren eindelijk uitgespeeld. Moet zeggen dat ik er in het begin vrij moeilijk in kwam. Misschien omdat ik net van TLOU2 afkwam en het in de eerste Act een vrij standaard open world game leek te zijn. De side quests boeiden me vrij weinig maar naarmate de verhalen vorderde en je steeds noordelijker ging werd het ook steeds boeiender.

De combat mechanics zijn echt heel gaaf met die verschillende stances. Heel knap van Sucker Punch om zulke geslaagde melee combat in hun eerste poging neer te zetten na de afgelopen 10 jaar vooral shooting mechanics te hebben gebruikt in de Infamous games.

Tsushima zelf is prachtig, vond vooral Act III heel *cool* :P De animations van personages en gezichten vond ik wel wat minder. Die vond ik in Second Son minder storend voor mijn gevoel. Maar goed, de lat lag ook meteen extreem hoog als je net van een Naughty Dog game afkomt.

Ik ben benieuwd wat SP's volgende game gaat zijn op de PS5. Ze hebben een mooie basis gelegd met GoT maar ik zou eerst een nieuwe Infamous ook niet verkeerd vinden en dan misschien aan het einde van de PS5 generatie weer een Ghost game, wellicht op mainland Japan?

Oh ja, kwam ook nog een leuke kleine easter egg tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TgjdPx8l-4tedppW_8QVfjwB9KA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D4tQih7kycppH2eBZT57Ep4d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

het verhaal van
spoiler:
Masako
is wel meh zeg.
spoiler:
ow nee jij hebt mn "leven" afgepakt daarom vermoord ik je hele familie 50 jaar later

This is the Way.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren de game uitgespeeld.
Vooropgesteld dat de game op een aantal vlakken niets nieuws doet (grote open wereld met collectibles, veel side missions, het verzamelen van recources etc) en het daardoor soms als een 'been there done that' game aanvoelde doet de game onder de streep eigenlijk maar heel weinig fout. Sterker nog, de game doet een aantal dingen juist heel erg goed, onder andere:
-navigatie door middel van de wind in plaats van een kompas in beeld;
-het opppakken van recources kan al vanaf een meter of anderhalf waardoor je er niet perfect voor hoeft te staan (lees je mee Witcher III ;))
-Een hud die 90% van de tijd leeg is;
-Een nieuw verfrissend soepel aanvoelend combat systeem.
-Trilfunctie nabij collectibles met de juiste outfit.
-De gele vogeltjes nabij belangrijke plaatsen; geniaal.
-Met je paard van een iets te hoge cliff afdonderen en geen damage oplopen.
Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat het camerastandpunt af en toe in de weg zat.
O ja, en die vijanden met hun poison arrows, flaming arrows en andere vuurtruukjes. Blij dat ze dood zijn nu :P

De hoeveelheid missies was behoorlijk maar doordat ze allen hun eigen verhaal(tje) hadden voelden ze geen van allen als opvulling. De langere verhalen zoals die van Norio, Masako en Yuna zouden niet onderdoen voor een gemiddelde main story.
De zij activiteiten zoals de haikus, bamboo strikes, fox dens en hot springs waren een welkome toevoeging en gaven verdiende momentjes van rust. Erg tof gedaan.

Dan de wereld, die was werkelijk prachtig. Elke act had zijn eigen charme en allemaal maakten ze indruk.
Ik weet nog dat ik aan het begin van Act II door het bemoste bos reed :D
De kleuren spatten van het scherm af en als het zonnetje laag stond had je bijna een zonnebril nodig.
Wat ik wel als lichtelijk storend ervoer was de té snelle dag/nacht cyclus, vooral de dagen hadden wel iets langer mogen duren.

Ik las hier wel eens dat je tegen het eind nog een beetje xp moest verzamelen om de laatste skills te unlocken, dat was hier niet het geval; aan het einde van Act II had ik alle skills (muv de guided wind skills) al unlocked. Kwestie van veel random gevechten aangaan denk ik ;)
Vrijwel de gehele game heb ik met de Travelers outfit gelopen waardoor ik aan het eind van de game op 2 artifacts en 3 records na ze allemaal gevonden heb. Die trilfunctie is toch wel verrekte handig!
Voordat ik aan de main missies begon zorgde ik dat ik alle side missies gedaan had, scheelt ook weer een hoop opruimwerkzaamheden aan het eind ;)
Qua gear upgrades maakte ik me ook geen enkele zorgen, je vindt echt ontzettend veel recources. Aan het eind zat ik met 18.000 supplies en ca 300-400 iron en linen waar ik niks meer aan had. Alle outfits en wapens zijn vrij snel en eenvoudig uit te maxen.

Jammer dat de game nu klaar is, wellicht dat ik 'm ooit nog eens door ga spelen. De platinum was 5 minuten na uitspelen binnen dus er is echt helemaal niks meer te doen.
Eindoordeel: 9,5/10.

[ Voor 76% gewijzigd door Superkiwi op 03-09-2020 16:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:33

Acid_Burn

uhuh

Van de week de game op platinum gezet. Ik heb me erg vermaakt met GoT. Tonnen plaatjes geschoten 📷

Slechts de 2e game die ik op platinum gezet heb... de 1e was spider-man :D

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb em ook uitgespeeld, nog 1 dorpje en een haiku en dan is dit mn eerste platinum.

Tsja en een rapportcijfer? Ik zou tussen de 7 en de 8 zeggen. Een vermakelijke Assassin's Creed variant die niets echt vernieuwend doet. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk ben uitgeblust op de open world games, ik hoop dat ze dit in de volgende generaties toch anders gaan aanpakken.

This is the Way.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

NoTimeRemains schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:33:
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk ben uitgeblust op de open world games, ik hoop dat ze dit in de volgende generaties toch anders gaan aanpakken.
Hoe zie je dat voor je, dat ontwikkelaars minder games gaan maken die nu eenmaal goed verkopen?
Zoek de oplossing bij jezelf: als je erop uitgekeken raakt zou ik ze gewoon wat minder spelen.
Ik ben na Assassin's Creed, Far Cry, Horizon, RDR en Tsushima ook wel een beetje verzadigd als het op dit soort games aankomt maar dat maakt een game niet opeens minder goed natuurlijk.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dvdkiwi schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:44:
[...]

Hoe zie je dat voor je, dat ontwikkelaars minder games gaan maken die nu eenmaal goed verkopen?
Zoek de oplossing bij jezelf: als je erop uitgekeken raakt zou ik ze gewoon wat minder spelen.
Ik ben na Assassin's Creed, Far Cry, Horizon, RDR en Tsushima ook wel een beetje verzadigd als het op dit soort games aankomt maar dat maakt een game niet opeens minder goed natuurlijk.
Er is in deze generatie een lading aan middelmatige open worlds gereleased, iig dat is mijn mening. Ik hoop ontwikkelaars weer de ballen krijgen om originele IP's te ontwikkelen. Maar zoals ik al zei ik ben er schijnbaar op uitgeblust en dat is wat mij betreft prima hoor.

En nogmaals GoT doet een aantal dingen heel goed, een aantal dingen prima en sommige dingen onder de maat. En daarom vind ik het een prima game maar niet stuitend goed of een systemseller ofzo.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Ik zit nu in de "grind" om het spel op platinum te krijgen. Dat begint wel een beetje saai te worden. Ik kan dus iedereen aanraden om tijdens het spelen van het hoofdverhaal ook aandacht te besteden aan de side-missies en de vraagtekens. Want om alle side-missies te doen terwijl je het hoofdverhaal al uit hebt is een tikkeltje saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eitot
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Het vechtsysteem en de prachtige, kleurrijke omgevingen waren voor mij ook de hoogtepunten van het spel. Het feit dat het spel je in de meeste gevallen laat kiezen tussen samoerai-stijl en Ghost-stijl vond ik wel fijn, omdat ik niet genoeg kon krijgen van de stand-offs, het pareren en blokken. Dat, gecombineerd met de kunai en bommen, vond ik ontzettend vermakelijk.

Minder vond ik dat de hoofdmissie van het spel je steeds meer dwingt om de Ghost-stijl te spelen en het verhaal ook om deze ‘keuze’ draait. Ik voelde vooral vanaf het einde van act 2 dat het spel dat veel te sterk forceerde en ik mij daarom niet meer kon herkennen in Jin Sakai. Het einde maakte voor mij dan ook helemaal geen indruk meer en de uiteindelijke keuze die je kon maken voelde voor mij daardoor misplaatst.

Uiteindelijk moet ik ook bekennen dat dit spel de formule open-world action-rpg nauw volgt en dus ook veel herkenbare en saaie elementen aanwezig zijn, waaronder herhaaldelijke haiku’s, onsen, bamboepalen en dergelijke. Nadat ik de hoofdmissie had beëindigd (nadat ik ook de belangrijke bijmissies al had gedaan) was het voor mij wel goed geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Zo, gisterenavond ook platinum gehaald. Was nog een aardige zoektocht ton ik eenmaal alle vraagtekens opgelost had. Ik miste nog een missie die niet op de kaart stond, een haiku die je via een ontmoeting krijgt, ik had pas 13 records gevonden dus ik moest er nog 7 vinden en ik moest nog 3 verborgen altaren.

Leuk en vermakelijk spel, weet alleen niet of ik co-op ga spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-07 00:50
In het begin erg enthousiast over het spel. Goede gameplay was het vooral voor mij. Na een tijdje begint het echter wel te vervelen. Ik heb eigenlijk nauwelijks de side tales gedaan, omdat de karakters heel 'flat' overkomen in de game. Misschien is het de slechte voice acting (ik speel op Engels).

Nu halverwege Act II en na een tijdje niet gespeeld te hebben kan het me allemaal niet meer zo boeien. De gameplay is goed, sure, maar dat alleen houd me niet gemotiveerd genoeg om verder te gaan. Ik denk dat ik 'm ga verkopen, gewoon wegens gebrek aan motivatie om door te spelen.

Iemand anders soortgelijke gevoelens over de game? Of ben ik gewoon gek, haha :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Casual_T schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:34:
In het begin erg enthousiast over het spel. Goede gameplay was het vooral voor mij. Na een tijdje begint het echter wel te vervelen. Ik heb eigenlijk nauwelijks de side tales gedaan, omdat de karakters heel 'flat' overkomen in de game. Misschien is het de slechte voice acting (ik speel op Engels).

Nu halverwege Act II en na een tijdje niet gespeeld te hebben kan het me allemaal niet meer zo boeien. De gameplay is goed, sure, maar dat alleen houd me niet gemotiveerd genoeg om verder te gaan. Ik denk dat ik 'm ga verkopen, gewoon wegens gebrek aan motivatie om door te spelen.

Iemand anders soortgelijke gevoelens over de game? Of ben ik gewoon gek, haha :).
Ik kan me daar wel in vinden ja. Ik word heel erg heen en weer geslingerd in mijn gevoel over deze game. Ik zit nu in Act II en ik kom er steeds minder goed doorheen. De side stories van de NPC's zijn echt tof uitgewerkt maar ook weer langdradig en ze slepen te lang door voor mijn gevoel. De overige korte side stories voelen langzaamaan toch wat repetitief aan. De toffe combat kan dat alles voor mij niet helemaal compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
rickjehh schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:09:
[...]

Ik kan me daar wel in vinden ja. Ik word heel erg heen en weer geslingerd in mijn gevoel over deze game. Ik zit nu in Act II en ik kom er steeds minder goed doorheen. De side stories van de NPC's zijn echt tof uitgewerkt maar ook weer langdradig en ze slepen te lang door voor mijn gevoel. De overige korte side stories voelen langzaamaan toch wat repetitief aan. De toffe combat kan dat alles voor mij niet helemaal compenseren.
Ik zit momenteel in Act lll en ik moet ook wel bekennen dat, ondanks de vette combat en dat het toch wel satisfying is, ik nu wel graag het einde wil zien. Bij sommige spellen "baal" je dat het klaar is en ik denk dat ik dat bij GoT niet heb. Desalniettemin blijf ik er bij dat het een vette game is en ik hoop ook zeker dat er nog een deel komt, maar dan graag alles een niveau-tje hoger. Combat nogmaals, vet en goed uitgewerkt, maar storywise en de personages en de soms wat lege wereld mogen van mij wel een dikke upgrade krijgen in GoT part ll :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Casual_T schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:34:
Ik kan me wel vinden in je verhaal, om de reden die ik eerder al aangaf: de laatste jaren heb ik best wat games gespeeld met veel (te) side quests, vraagtekentjes, collectibles en dergelijke waardoor de verzadiging een beetje begint te komen. Tenminste, ik denk dat dat de reden is want de game an sich vond ik heel erg tof. Ook ik heb af en toe een beetje een gevoel van verveling gehad tijdens het spelen, toch wijt ik die 'verveling' absoluut niet aan de game zelf.
Kijkend naar de verhaaltjes van de side quests vond ik ze bij Tsushima niet vervelend, ook vond ik ze niet aanvullen als opvulling om maar zoveel mogelijk content te hebben.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-07 00:50
Goed om te horen dat ik niet de enige ben! Misschien is het idd ook een beetje teveel en te vaak hetzelfde. En dat ik ook een dagje ouder wordt en games me in het algemeen minder kunnen boeien. De main-story boeit me denk ik gewoon iets te weinig. Halverwege Act II denk ik al te kunnen voorspellen hoe het afloopt, op vast één of andere plottwist na :).

Zal maar kijken of ik nog verder ga en anders kan ik iemand anders er vast wel blij mee maken.

• Maichel
Bij mij komt ie in het rijtje met o.a The Witcher. In het begin super interessant, maar...kort voor het einde speel ik nauwelijks meer, en van uitstel komt.... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-07 22:06
Ik hoop dat er op de PS5 een prequel komt. Jin's vader die de rebellie stopt en het eiland verenigd. Er wordt aardig wat naar verwezen in het spel en lijkt me heel leuke setting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 08:48
NoTimeRemains schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:02:
[...]

Er is in deze generatie een lading aan middelmatige open worlds gereleased, iig dat is mijn mening. Ik hoop ontwikkelaars weer de ballen krijgen om originele IP's te ontwikkelen. Maar zoals ik al zei ik ben er schijnbaar op uitgeblust en dat is wat mij betreft prima hoor.

En nogmaals GoT doet een aantal dingen heel goed, een aantal dingen prima en sommige dingen onder de maat. En daarom vind ik het een prima game maar niet stuitend goed of een systemseller ofzo.
Same here. Open World games zijn eigenlijk gewoon verkapte lineaire games. Dan heb ik liever gewoon een goeie lineaire game zoals TLOU II of UC4, dan dat gemaakte ''open world'' gedoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:38
kazuka schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:23:
De animations van personages en gezichten vond ik wel wat minder
Aziatische mensen hebben over het algemeen niet zulke verschillende (en extreme) gezichtsuitdrukkingen als westerse mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
.jef schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:14:
Ik hoop dat er op de PS5 een prequel komt. Jin's vader die de rebellie stopt en het eiland verenigd. Er wordt aardig wat naar verwezen in het spel en lijkt me heel leuke setting.
Dat lijkt mij wel gaaf inderdaad :) Maar ook waar het verhaal nu gestopt is lijken mij meer dan genoeg open eindes een mooie basis voor een vervolg :9

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste