@
bram1984 Die standoffs zijn easy! Driehoekje loslaten zodra die gaat slaan. Let op zijn voeten, pas als die een stap zet. Daarna is het meestal wat chaos, vooral door die archers, man wat zijn die irritant. Wil eigenlijk stealth spelen, maar voel me telkens een stoute jongen als ik het niet die honourable way do ...
Vind de combat overigens wel vet. Gaat me ook redelijk af, afgezien van de vele archers dan
Grafisch ook niet weggeblazen (kan ook haast niet na TLOU2), maar ziet er zeer sfeervol uit en en het is genieten geblazen op mijn C9. Geluid is ook dik in orde.
@
Yonix ik was gewoon weer te gehaast om gelijk free roaming te doen. Eerst wat missietjes en dan valt alles wel op zijn plek.
Heerlijk ook grotendeels zonder hud, die wind is wel geniaal. Ook fijn voor Oled owners, niet een hud die continue aanstaat ...
Als ik zie hoelang ik nu al bezig ben op wat voor klein stukje map, dan voorspel ik dat ik nog wel ff zoet ben met de game! Deze staat niet over twee weken op V&A
Ik focus nu eerst op de tale van dei archer dude! Leuke missies tot nu toe ...
EDIT
En al weer zoveel abilities/mogelijkheden dat ik alweer 'lost' raak, damn
EDIT2
Vind de standaard speed van het paard echt te sloom. De gallop is dan eigenlijk weer te snel, wil er graag iets tussenin
[
Voor 12% gewijzigd door
-SaveMe- op 17-07-2020 22:42
]