Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
corset schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:45:
[...]

Je weet dat een gemiddelde dev allang een nieuw project is gestart toch? Geen enkele dev werkt maar aan 1 tegelijk..

Ik geef het op 8)7

Jij gaat er van uit dat Suckerpunch rustig de gehele game even opnieuw kan doen voor de PS5.. ik denk dat ze echt wel wat beters te doen hebben.. andere meningen etc.
Ja dat is letterlijk wat ik zeg..? Nogmaals: ben je gestopt met lezen? Weet je al die pakketjes die zo nu en dan binnenkomen op je console in de maanden nadat een game uit is gebracht? Dat zijn updates/patches. Die komen niet magisch uit de lucht vallen. Diezelfde ontwikkelaar maakt die. En wie heeft het over de hele game opnieuw maken? Een resolutie patch en hogere framerate is een hele game opnieuw maken? :? 8)7

Als je denkt dat Sony GoT en TLoU2 niet gaat gebruiken om de PS5 aan te prijzen, dan weet ik niet wat ik je moet vertellen. Wacht en kijk, zou ik zeggen.
jori040 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:52:
@bram1984
Ik haal Gearbox & Bethesda er bij om duidelijk te maken dat Sony tijdens launch genoeg om handen heeft met die titels.Ja die patch komt er maar wel op een later moment.

Moch jij het straks juist hebben dan krijg je een dikke +2 van mij. ;)
Ik zie nog steeds het verband niet. Godfall wordt uitgegeven door Gearbox en Deathloop door Bethesda. Wat heeft Sony daar precies mee te maken verder, behalve dat ze op PS5 uitkomen (zoals zoveel andere games)?

Wanneer kopen PS4 spelers of mensen zonder PS4 sneller een PS5.

A. Ghost of Tsushima in glorious 4K @ 60fps
B. Ghost of Tsushima running in PS4 Pro mode at 1440p @ 30fps

A. The Last of Us Part II in glorious 4K @ 60fps
B. The Last of Us Part II running in PS4 Pro mode at 1440p @ 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-06 20:29
@Recon24 De transitie kan maar zo snel gaan als het aantal units die geprocedeerd worden. En in het begin gaat dat beperkt zijn.
Zoals ik zei: die eerste units vliegen de deur uit, dus geen nut om een hoop troeven (games) bij de launch uit te spelen. Spreiden en het momentum langer vastpakken is wat ze gaan willen doen. Dat is nu eenmaal de strategie die Sony al lang gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:28:
@Recon24 De transitie kan maar zo snel gaan als het aantal units die geprocedeerd worden. En in het begin gaat dat beperkt zijn.
Zoals ik zei: die eerste units vliegen de deur uit, dus geen nut om een hoop troeven (games) bij de launch uit te spelen. Spreiden en het momentum langer vastpakken is wat ze gaan willen doen. Dat is nu eenmaal de strategie die Sony al lang gebruikt.
Met het verschil dat deze game al compleet af is, uit is, en speelbaar is op PS5. Prima reclame om een soort van definitieve versie te hebben voor de early adopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:29:
[...]
Met het verschil dat deze game al compleet af is, uit is, en speelbaar is op PS5. Prima reclame om een soort van definitieve versie te hebben voor de early adopters.
Maar er is geen reclame nodig voor launch, die eerste consoles zijn toch automatisch verkocht. Het is pas in februari ofzo dat de casual markt plots denkt 'He, zo'n ps5 is misschien leuk'. En dan moet je troeven hebben om uit te spelen. Als Sony alles al op tafel legt op launch, dan wordt het moeilijk om het momentum vast te houden.

Ik zeg niet dat het niet kan dat de patches er day one gaan zijn, maar Sony kennende is niet geheel onlogisch dat ze wachten en zo veel mogelijk spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:05
@bram1984
In het geval van Deathloop heeft Sony betaald om die tijdelijk eerst op de PS5 te hebben.Bethesda doet een fuck you naar de Xbox gebruiker maar dat is natuurlijk weer een andere discussie.

[ Voor 32% gewijzigd door jori040 op 24-06-2020 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:35:
[...]

Maar er is geen reclame nodig voor launch, die eerste consoles zijn toch automatisch verkocht. Het is pas in februari ofzo dat de casual markt plots denkt 'He, zo'n ps5 is misschien leuk'. En dan moet je troeven hebben om uit te spelen. Als Sony alles al op tafel legt op launch, dan wordt het moeilijk om het momentum vast te houden.

Ik zeg niet dat het niet kan dat de patches er day one gaan zijn, maar Sony kennende is niet geheel onlogisch dat ze wachten en zo veel mogelijk spreiden.
Ik denk dat momentum niet echt een probleem is voor Sony, maar dat terzijde.

Zelf verwacht ik hoe dan ook een patch en ik denk op launch. Het zou mij verbazen als het (veel) later is. Realiseer je ook dat een hoop mensen (zoals ik) hun aankoop uitstellen voor de next gen. Hoe langer ze wachten, hoe meer exemplaren er op de tweedehands markt verschijnen en hoe minder ze verkopen. En software brengt een stuk meer geld in het laatje dan hardware. Prima als ze tot de zomer volgend jaar wachten, maar dan pik ik de game van marktplaats op voor hooguit 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jori040 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:36:
@bram1984
In het geval van Deathloop heeft Sony betaald om die tijdelijk eerst op de PS5 te hebben.Bethesda doet een fuck you naar de Xbox gebruiker maar dat is natuurlijk weer een andere discussie.
Okay. Ik zie nog steeds het verband niet met een grafische update voor Ghost of Tsushima, maar goed, prima verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@bram1984 Herinner je nog de launch van de ps4 en 2014? Echt veel momentum was er toen niet. Gaming was zo droog als het maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:51:
@bram1984 Herinner je nog de launch van de ps4 en 2014? Echt veel momentum was er toen niet. Gaming was zo droog als het maar kan.
Klopt, geen backwards compatibility en geen echte knallers op launch met voor Sony begrippen matige verkoopaantallen v.w.b. de PS3. En ook nog eens relatief zwakke hardware voor die tijd.

Hoe anders is het nu: 120 miljoen (tegen die tijd) PS4 gebruikers die hun library mee kunnen migreren naar PS5, een Spider-Man game op launch (among others), een super sterke innovatieve console met een revolutionair opslagsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:39

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ze hebben toch ook bij launch van ps4 pro patches uitgebracht voor bv tlou1. 4k/30 en 1800p/60 met nu geloof ik alle settings op max.
Waarom dan niet voor tlou2 en got bij launch ? Lijkt me niet zo een issue. Nee ik verwacht geen maximale gebruik van ps5. Maar zal wel flinke upgrade krijgen gok ik zo.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Grote day-one patch: https://www.psx-sense.nl/...-day-one-patch-ontvangen/

UPDATE
Check deze info: YouTube: Ghost of Tsushima - First Look at Upgrade System & New Combat Gamepl...

Volgens mij gaat het combat systeem toch net wat boeiender worden dan bij een AC game.5:11 wat een pracht! :)

[ Voor 64% gewijzigd door jori040 op 24-06-2020 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:02

Nieuwe trailer.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer19841
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-06-2020
*snip* Beetje lopen ranten is niet de bedoeling.

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 01-07-2020 12:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik lees dat de reviewers sinds vandaag aan de slag zijn met GoT, review embargo loopt volgens mij 14 juni af dus genoeg tijd voor een gedegen oordeel. Ook positief dat het embargo een aantal dagen voor de review afloopt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ooh ik kom tijd te kort om te gamen...met LOU2, Desparados 3 en GOT.
Heb hem digitaal gepreorded, kon t niet laten ... :9

ik ga snel weer verder met LOU2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Chaoss schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:37:
Ik lees dat de reviewers sinds vandaag aan de slag zijn met GoT, review embargo loopt volgens mij 14 juni af dus genoeg tijd voor een gedegen oordeel. Ook positief dat het embargo een aantal dagen voor de review afloopt.
Om precies te zijn 14 Juli om 16:00 uur: https://www.psx-sense.nl/...e-release-al-verschijnen/

Verwacht bij deze een 80 op Metacritic.Vermoed dat er veel lui over het combat systeem gaan vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 01-07-2020 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Dit is zo'n game waar ik straks in ga duiken op basis van de eerste trailer. Probeer zo weinig mogelijk te lezen of te kijken en laat me straks verrassen.
Wellicht een gok maar de weinige beelden die ik tot nu toe gezien heb zijn genoeg om die gok te willen nemen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:05
Ik ga ook zo min mogelijk kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 14:07
jori040 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:39:
[...]

Om precies te zijn 14 Juni om 16:00 uur: https://www.psx-sense.nl/...e-release-al-verschijnen/

Verwacht bij deze een 80 op Metacritic.Vermoed dat er veel lui over het combat systeem gaan vallen.
Ik neem aan dat je 14 juli bedoelt? Anders moeten we nog 11,5 maanden wachten :>

Inhoudelijk: Ik ben erg benieuwd naar de game. Dus ik ga zeker een paar reviews bekijken. Laat maar komen.

[ Voor 10% gewijzigd door MisterMichel op 01-07-2020 13:36 ]

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MisterMichel schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:35:
[...]

Ik neem aan dat je 14 juli bedoelt? Anders moeten we nog 11,5 maanden wachten :>

Inhoudelijk: Ik ben erg benieuwd naar de game. Dus ik ga zeker een paar reviews bekijken. Laat maar komen.
Foutje van de zaak. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
na een tegenvallende TLOU2 heb ik al mijn hoop op dit spel gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Jeetje wat stil hier zo vlak voor release :P
Volgens sommige zou dit de GOTY moeten worden in plaats van TLOU2. Ik heb het wel in preorder staan maar nog steeds twijfel ik ergens.
De gameplayvideo's geeft me een mwah gevoel, maar ook denk ik om het toch te proberen. Er is ook vrij weinig nieuw op dit moment lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 19:50
Hamazaki schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:58:
na een tegenvallende TLOU2 heb ik al mijn hoop op dit spel gezet...
Ik ga sowieso afwachten wat de eerste indrukken zijn van GoT van specifieke reviewers. Het ziet er aan de ene kant goed uit en de setting is wel mijn ding, maar het kan ook zomaar vervallen in een hoop een standaard open-wereld game clichés.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Kwistnix schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Ik ga sowieso afwachten wat de eerste indrukken zijn van GoT van specifieke reviewers. Het ziet er aan de ene kant goed uit en de setting is wel mijn ding, maar het kan ook zomaar vervallen in een hoop een standaard open-wereld game clichés.
zou ik niet erg vinden met deze setting eerlijk gezegd. ziet er allemaal gaaf uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
Hamazaki schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:24:
[...]
zou ik niet erg vinden met deze setting eerlijk gezegd. ziet er allemaal gaaf uit.
Absoluut, heb er ook wel zin in, maar toch die ezel en die steen :)
Pre-orders en launch day aankopen doe ik niet meer, te vaak aan gebrand en de games industrie in zijn algemeenheid heeft voor mij inmiddels wel bewezen dat ze dat niveau van consumentenvertrouwen niet verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Pre-load beschikbaar: https://www.psx-sense.nl/...34gb-van-je-harde-schijf/

14 Juli de reviews.

Ik koop hem digitaal.Zit er zelfs aan te denken om straks voor de digital-only[PS5] console te gaan.

Geen NG+: https://twitter.com/THEAP99/status/1281725539917627395?s=09

[ Voor 37% gewijzigd door jori040 op 11-07-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:43
Hmm geen NG+ zou jammer zijn voor sommigen. Misschien dat ze het voor de toekomst overwegen en het nu hebben laten zitten want het is wel een dingetje om goed te balanceren en dat kost ontwikkeltijd. Het is niet simpelweg de health van vijanden verhogen en that’s it als je het goed wilt doen. Maar ik zou al tevreden zijn als je enkel je unlocked skills en outfits meeneemt en de wereld verder niet verandert als dat het makkelijkst is.

[ Voor 27% gewijzigd door D. Ninjai op 12-07-2020 05:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gratis Ghost of Tsushima Dynamic Theme PS4 @ PSN

8T2T-CRNJ-FM72

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Interview: https://gamer.nl/artikele...aast-spirituele-ervaring/

Zit in een hype-mode. :)

Last of Us 2 was top maar dit gaat toch net wat meer mijn ding zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door jori040 op 13-07-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
jori040 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:31:
Interview: https://gamer.nl/artikele...aast-spirituele-ervaring/

Zit in een hype-mode. :)

Last of Us 2 was top maar dit gaat toch net wat meer mijn ding zijn.
Leuk artikel. Kreeg net een mailtje van bol dat ze bezig zijn om GoT aanstaande vrijdag op mijn deurmat te laten vallen en kan haast niet wachten. Toevallig ook nog vakantie dus ben er klaar voor! :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
D. Ninjai schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:43:
[...]

Leuk artikel. Kreeg net een mailtje van bol dat ze bezig zijn om GoT aanstaande vrijdag op mijn deurmat te laten vallen en kan haast niet wachten. Toevallig ook nog vakantie dus ben er klaar voor! :Y)
Ik ben zo'n sukkel die soms niet kan wachten.Vr 00:00[PSN] wil ik een stuk gaan checken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-06 21:37
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden naar de reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
kwdtje schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:32:
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden naar de reviews.
Vanmiddag om 16:00 komen ze online. Nog even geduld oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:40
D. Ninjai schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:51:
[...]

Vanmiddag om 16:00 komen ze online. Nog even geduld oOo
Nice

had me preorder stop gezet...

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zit zelf nog een (beetje) in twijfel of hier de series X of de PS5 gaat komen (uiteindelijk allebei) maar leunde meer richting de PS5 vanwege deze game, maar aangezien ik geen geduldig persoon ben en ik op het moment op de One X ff zonder game zit om me lekker in te bijten denk ik dat ik deze vrijdag toch maar alvast koop, helaas alleen de base PS4 hier staan dus geen 4k maar Days Gone en Spiderman zagen er voor mij iig ook nog mooi genoeg uit.

Erg veel zin in deze game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nick25 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:49:
[...]

had me preorder stop gezet...
waarom zou je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Empire geeft het spel 5 sterren, wel van origine een filmblad :P

Gamer.nl een 8 met minpunten waar ik al bang voor was.

[ Voor 31% gewijzigd door kwdtje op 14-07-2020 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:14
Gamer.nl geeft een 8. Hier de review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:00
IGN geeft de game een 9. Gamespot (zoals verwacht) een lage(re) score van 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

PSX Sense een 8,5

Dacht al dat een mwah game zou worden dat meer overhyped is door de graphics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:35
Een 8, 9 en 8,5 is toch geen mwah game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Netjes hoor! Vanavond alles rustig nalezen.
s0kkie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:07:
PSX Sense een 8,5

Wat is daar mwah aan? Je moet ook realistisch zijn. Het is geen Rockstar die met een gigantisch team en een onbeperkt budget 5-7 jaar aan een game kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Vechten is dus zeer uitdagend en divers, dat is mooi. Jammere is weer dat de wereld leeg aanvoelt en de NPC's hersendood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Precies wat ik had verwacht: leuk om de tijd te doden, maar verre van een meesterwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
s0kkie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:07:
PSX Sense een 8,5

Deze reactie laat perfect zien wat er tegenwoordig mis is met review scores voor games.

Een film op IMDb met een 8,5 is een absoluut meesterwerk.

Ik heb net een aantal reviews bekeken en ik ben overtuigd. Beetje de cijfers die ik verwacht had. Een game met lekker veel exploratie, lekkere combat en prachtige graphics en omgevingen. Helemaal mijn ding. Misschien toch maar halen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

D. Ninjai schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:09:
Netjes hoor! Vanavond alles rustig nalezen.

[...]

Wat is daar mwah aan? Je moet ook realistisch zijn. Het is geen Rockstar die met een gigantisch team en een onbeperkt budget 5-7 jaar aan een game kan werken.
Het cijfer is niet mwah, maar een aantal dingen wat wordt aangekaart in verschillende reviews.
Ik twijfel nu echt om mijn preorder te annuleren, maar eigenlijk is er ook niks anders nieuw op dit moment 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

s0kkie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:17:
[...]

Het cijfer is niet mwah, maar een aantal dingen wat wordt aangekaart in verschillende reviews.
Ik twijfel nu echt om mijn preorder te annuleren, maar eigenlijk is er ook niks anders nieuw op dit moment 8)7
@bram1984 heb veel films met een 4 of 5 gezien dat ik een 8 vond en films gezien met 7 of 8 dat ik een 1 of 2 gaf. Het zegt vrij weinig, ik vind het cijfer niet mwah, maar het doet niks speciaals of vernieuwend deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:42
Twijfelgeval om op release te kopen. Voel het altijd goed aan als het niet helemaal top is. Mss 2ehandsje een keer... of toch naar de winkel rennen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik snap het probleem echt niet? ja, natuurlijk repetitief op een gegeven moment net als elk ander spel. maar oh man, deze setting/sfeer/graphics. dit gaat echt niet vervelen kan ik bijna garanderen. Ryse son of rome was ook repetitief maar ik kon maar niet genoeg krijgen van de setting en combats. eindelijk een soort sekiro maar dan toegankelijker qua moeilijkheidsgraad...

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 14-07-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Qua reviews precies wat ik verwacht.Ik ga hier blij van worden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kwistnix
Review van YongYea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-06 20:17
Ach ja,
Dat geklaag over dat het een standaard openwereld game is. Dat heb je tegenwoordig toch bij elke openwereld game.

Ken geen openwereld game die met iets unieks komt. Horizon Zero Dawn was ook alles behalve uniek. Ubisoft doet het al jaren op deze manier. En toch blijft de massa het kopen.

Ben zelf een beetjet aan het twijfelen of ik deze ga halen. Ben door Ubisoft aardig openwereld moe geraakt. Maar de beelden van Ghost zien er verder erg indrukwekkend uit.

Daarnaast vind ik een metascore van 85 erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:49
Volgens mij is dit zeker een game die de moeite waard is, maar voor mij niet perse op day one. Paar reviews gelezen. Btje exploreren, mooie omgevingen klinkt allemaal goed. Heb ook een keer iets gelezen over de moeilijkheidsgraad, maar tot nog toe in de reviews niet tegen gekomen.

Denk dat ik hem wel ga kopen, maar eerst TLOU platinum halen. Erna wil ik graag Ratchet en Clank spelen voor het nieuwe deel eraan komt. En dan pik ik deze game tweedehands is op voor een mooi prijsje. Prima voor een regenachtige dag in mijn zomervakantie d:)b

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vindt het wiel niet opnieuw uit qua open world mechanics maar speelt zo te lezen lekker weg, ziet er fantastisch uit en heeft een hele gave soundtrack.

Ik had al een beetje gehoopt op zulk soort feedback en een score van ~ 85 is helemaal prima voor een Sucker Punch game. Ben vooral blij dat ze eens iets anders dan Infamous doen. Ben wel benieuwd of de reviewers al met die day 1 patch van ~8GB hebben gespeeld of niet en of dat nog iets van de kritiekpunten oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 21:12
kazuka schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:36:
Vindt het wiel niet opnieuw uit qua open world mechanics maar speelt zo te lezen lekker weg, ziet er fantastisch uit en heeft een hele gave soundtrack.

Ik had al een beetje gehoopt op zulk soort feedback en een score van ~ 85 is helemaal prima voor een Sucker Punch game. Ben vooral blij dat ze eens iets anders dan Infamous doen. Ben wel benieuwd of de reviewers al met die day 1 patch van ~8GB hebben gespeeld of niet en of dat nog iets van de kritiekpunten oplost.
Van die video heeft 38 uur gespeeld, dus die is al even onderweg. Gok dat die die patch nog niet heeft gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Hier is de trophy list
Ziet er wel een degelijke list uit voor een open world game. Zal wel weer vrij makkelijk zijn, zoals bij de meeste SIE games.

De komende maanden komen er niet veel games uit, dus waarschijnlijk ga ik GoT vrijdag toch maar halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:27

MazeWing

The plot thickens...

bram1984 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:17:
[...]

Deze reactie laat perfect zien wat er tegenwoordig mis is met review scores voor games.

Een film op IMDb met een 8,5 is een absoluut meesterwerk.

Ik heb net een aantal reviews bekeken en ik ben overtuigd. Beetje de cijfers die ik verwacht had. Een game met lekker veel exploratie, lekkere combat en prachtige graphics en omgevingen. Helemaal mijn ding. Misschien toch maar halen vrijdag.
Dat heeft te maken met de mate waarin er 90-100 scores gegeven worden. Op IMDB zijn er maar 4 films die een 90 of hoger scoren met de hoogste score een 93.

Zet dat af tegen de honderden games die een 90 of hoger hebben gescoord, met voldoende games die door genoeg reviews beoordeel zijn met een perfecte 100.

Met dat in het achterhoofd zijn de “echt goede” spellen vaak pas die met een 90 of hoger, hoe krom het ook is...
Het is zelfs zo dat een spel onder de 80, zeker wanneer dit een AAA-spel is, gewoon als slecht en een flop wordt beschouwd. Terwijl je met een 79 op school gewoon een goed cijfer zou hebben.

Extreem krom maar je doet er weinig (meer) aan.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Pretty prettty prettyyy good reviews. Had net iets minder verwacht. Men lijkt het iig eens te zijn dat het esthetisch heel goed in elkaar steekt. Open world navigatie lijkt ook soort van vernieuwend.

Ik ben nog wel benieuwd hoe paardrijden is. Rdr2 niveau? Iemand iets tegengekomen?

[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 14-07-2020 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
FMS schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:18:
Pretty prettty prettyyy good reviews. Had net iets minder verwacht. Men lijkt het iig eens te zijn dat het esthetisch heel goed is uitgevoerd. Open world navigatie lijkt ook soort van vernieuwend.

Ik ben nog wel benieuwd hoe paardrijden is. Rdr2 niveau? Iemand iets tegengekomen?
De review die ik zag zei dat het op zich prima werkte. De eerste die in dit topic werd gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net de Gamekings premium review van bijna een uur gezien. Die doen (terecht) niet aan cijfers geven maar ze zijn aangenaam verrast, erg goede forst party titel. Een van de reviewers laat het van Cyberpunk afhangen maar anders is dit zijn goty.

Nu begin ik erg te twijfelen, game spreekt me aan, maar zoals met alle games die nu uitkomen wacht ik misschien liever op de PS5 versie. Aangezien dit een first party titel is verwacht ik ook wel een fatsoenlijke PS5 upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FMS schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 21:18:

Ik ben nog wel benieuwd hoe paardrijden is. Rdr2 niveau?
aub niet, doe maar TLOU2 niveau. rockstar+besturing = trash.

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 14-07-2020 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:45:
Net de Gamekings premium review van bijna een uur gezien. Die doen (terecht) niet aan cijfers geven maar ze zijn aangenaam verrast, erg goede forst party titel. Een van de reviewers laat het van Cyberpunk afhangen maar anders is dit zijn goty.
Jelle inderdaad positief, Skate niet zo had ik het idee.
Mijn openwereld beleving is vaak wel gelijk met die van Jelle. Ik ga hem ondanks de nu bekende minpunten dus toch maar halen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hamazaki schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:49:
[...]

Niets bijzonders aan het paardrijden in TLOU2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Donstil schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 00:47:
[...]

Ik heb de vergelijking tussen RDR2 en TLOU2 wat betreft paardrijden al een paar keer voorbij zien komen. Ikzelf vond het systeem in TLOU2 ook niet bijzonder. Het systeem in RDR2 daarentegen wél. Meer gericht op simulatie + immersie, al lag dat ook wel in lijn met de rest van de game. Systeem in TLOU2 is simpeler, meer arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hamazaki schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:49:
[...]

RDR had een lastige besturing ivm de button layout maar het paardrijden was briljant, de eerste keer waarbij een paard ook echt als een paard aanvoelt ipv als een brommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
[...]

nee, maar wel lekker vloeiend. plak er nog custom dingen aan en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Donstil schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 00:46:
[...]

Jelle inderdaad positief, Skate niet zo had ik het idee.
Mijn openwereld beleving is vaak wel gelijk met die van Jelle. Ik ga hem ondanks de nu bekende minpunten dus toch maar halen :)
Skate was wat kritischer mag ga wel aan dat de game super sfeervol is en dat dit een van de belangrijkste dingen is. Als kritiek had hij hier en daar een kleine glitch en dat de movement met het op en af stappen van objecten clunky is. Verder vond hij de game aan de gemakkelijke kant vooral als je alle side quests doet. Niet echt kritieken die ik heel zwaar vind wegen.

Overall denk ik dat een 8,5 (metacritic) een eerlijk cijfer is en dat het dus een bovengemiddeld goede game is. Welke openworld game heeft nu geen glitches, the witcher 3 had er ook genoeg :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 15-07-2020 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ik vermoed zelfs dat ik deze game beter/leuker ga vinden dan The Witcher 3.De combat vind ik in die game het zwakste onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:37:
[...]

Skate was wat kritischer mag ga wel aan dat de game super sfeervol is en dat dit een van de belangrijkste dingen is. Als kritiek had hij hier en daar een kleine glitch en dat de movement met het op en af stappen van objecten clunky is. Verder vond hij de game aan de gemakkelijke kant vooral als je alle side quests doet. Niet echt kritieken die ik heel zwaar vind wegen.

Overall denk ik dat een 8,5 (metacritic) een eerlijk cijfer is en dat het dus een bovengemiddeld goede game is. Welke openworld game heeft nu geen glitches, the witcher 3 had er ook genoeg :P
Ja open wereld glitches vind ik ook nooit zo spannend.

Verder is Skate is een ander soort Gamer dan ikzelf schat ik zo in, ik zit veel meer in kamp Jelle dus dat zit hier wel goed.

Oftewel, ik ga het vrijdag zelf maar zien :), wel op schijf zodat hij weg kan als hij uitgespeeld is.
Hamazaki schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:35:
[...]

nee, maar wel lekker vloeiend. plak er nog custom dingen aan en klaar...
Mm dat heb ik zo niet ervaren, vond het "paardrijden" zoals in elke andere game.
Niet van het niveau RDR2 waar je het gevoel had met een paard op weg te zijn.

(Niet vreemd/storend overigens, in TLOU2 is paardrijden toch al niet echt een belangrijk onderdeel, in RDR2 uiteraard wel dus werk je dat beter uit)

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 15-07-2020 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Oh man, het eerste wat ik dacht toen ik in TLoU2 controle kreeg over het paard: speelde RDR2 maar zo. Zoveel smoother. Geen dom gerag op X waardoor je de camera controle continue kwijt bent (thank god for paddles). En ook gewoon veel directer met minder lag. Gelukkig lijkt GoT dat een stuk beter te doen.

Fun fact: de animaties van het paard zijn tegelijk en in dezelfde ruimte opgenomen als die van de paarden in TLoU2. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
bram1984 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:05:
[...]

Oh man, het eerste wat ik dacht toen ik in TLoU2 controle kreeg over het paard: speelde RDR2 maar zo. Zoveel smoother. Geen dom gerag op X waardoor je de camera controle continue kwijt bent (thank god for paddles). En ook gewoon veel directer met minder lag. Gelukkig lijkt GoT dat een stuk beter te doen.

Fun fact: de animaties van het paard zijn tegelijk en in dezelfde ruimte opgenomen als die van de paarden in TLoU2. :)
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar juist die extra handelingen bij het paardrijden in RDR2 vond ik dan weer juist heel erg tof. Veel meer het gevoel dat je in controle van je paard was. Nadruk ligt meer op simulatie en daar leent RDR2 zich ook heel goed voor. In RDR2 is je paard niet alleen een middel om van A naar B te komen. Je kiest je paard zelf uit, geeft hem een naam, verzorgd hem etc.

In TLOU2 vind ik een wat meer arcade-achtig systeem beter passen. Prima uitgewerkt verder ook, maar vond het verder niet heel echt bijzonder aanvoelen of zo. Ik verwacht in GoT eigenlijk wel eenzelfde systeem. Helemaal als ik nu lees dat de animaties e.d. rechtstreeks uit TLOU2 komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SparksNL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:15:
[...]

Ik verwacht in GoT eigenlijk wel eenzelfde systeem. Helemaal als ik nu lees dat de animaties e.d. rechtstreeks uit TLOU2 komen :)
tussen motion capturing en het paardrijden in-game zit nogal een traject. Dat wil niets zeggen over hoe het rijden in de game is

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 15-07-2020 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Denk dat ik de game wel ga halen. Klinkt allemaal heel positief. Ziet er ook prachtig uit allemaal! En ja review cijfers zeggen weinig meer vind ik. Leuk als het een 10 heeft maar is altijd nog steeds iets persoonlijks, vind je wel of niet leuk.
Genoeg games die een 10 krijgen vind ik slecht en genoeg games met lage cijfers vind ik goed.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 15-07-2020 14:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
grappig, de mensen die gingen wachten, bedenken zich massaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SparksNL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:15:
[...]

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar juist die extra handelingen bij het paardrijden in RDR2 vond ik dan weer juist heel erg tof. Veel meer het gevoel dat je in controle van je paard was. Nadruk ligt meer op simulatie en daar leent RDR2 zich ook heel goed voor. In RDR2 is je paard niet alleen een middel om van A naar B te komen. Je kiest je paard zelf uit, geeft hem een naam, verzorgd hem etc.

In TLOU2 vind ik een wat meer arcade-achtig systeem beter passen. Prima uitgewerkt verder ook, maar vond het verder niet heel echt bijzonder aanvoelen of zo. Ik verwacht in GoT eigenlijk wel eenzelfde systeem. Helemaal als ik nu lees dat de animaties e.d. rechtstreeks uit TLOU2 komen :)
TLoU zit een beetje tussen RDR2 en AC in. AC vind ik pas arcade aanvoelen. Echt heel erg nep. TLoU voelt in ieder geval nog een soort gewichtig. En hoe fijn is het als je met de stick gewoon de snelheid aan kan geven. Dat rammen op kruisje voegde echt niks toe mijn insziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:32:
grappig, de mensen die gingen wachten, bedenken zich massaal :P
Haha Schuldig!

Moet wel zeggen dat ik nog wel mijn bedenkingen heb hoor, hoor een hoop fijne punten maar ook wel een zwik nadelen.

Perfecte timing van Sony om de game nu uit te brengen ook, als deze game in een drukkere periode had gekomen had ik hem zonder twijfel laten liggen.

Edit: Dat plaatje van de prontpage review alleen al, ziet er toch fantastisch uit met dat roze bloesem.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-07-2020 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
Ik was vanaf de eerste bekendmaking al verkocht, maar ik vind het hele samurai sfeertje ook wel echt tof. Het heeft heel veel weg van ' Way Of The Samurai' op de PS2. Die game heb ik destijds echt helemaal grijs gespeeld, ondanks dat het niet echt een goed spel was of zo. Maar ook bijv. Tenchu op de PSOne destijds helemaal grijs gespeeld. Al had GoT een 5 gescoord dan had ik 'm nog gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SparksNL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:40:
Ik was vanaf de eerste bekendmaking al verkocht, maar ik vind het hele samurai sfeertje ook wel echt tof. Het heeft heel veel weg van ' Way Of The Samurai' op de PS2. Die game heb ik destijds echt helemaal grijs gespeeld, ondanks dat het niet echt een goed spel was of zo. Maar ook bijv. Tenchu op de PSOne destijds helemaal grijs gespeeld. Al had GoT een 5 gescoord dan had ik 'm nog gekocht :)
Genji: Dawn of the Samurai: Hier doet het me ook wel aan denken.Was ook een exclusieve Sony game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zitten niet echt spoilers in maar alsnog eigen risico!!

Heeft dus 2 graphics settings. Quality is 1800p( checkerboarding hoogstwaarschijnlijk) en performance is 1080p beide 30fps alleen performance is locked 30 en quality is 30 maar met drops.
Wel beetje erg groot verschil om die 30fps locked te krijgen... Had denk ook wel 1440p of een dynamische resolutie kunnen zijn, maar ze zullen zelf beter weten neem ik aan en dus in hun ogen was dit juiste beslissing.
En ook loop animaties zijn soms beetje jammer gaat soms door de grond heen en doet ook niet echt aanpassen naar trappen enz. Maja verder echt prachtige game, soms wel wat lage texture kwaliteit maar opzich niet schokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er werd hierboven al over gesproken maar voor de “niet premium bazen” is de review er nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gameplay ziet er easy uit en verhaal te cliché als ik zo wat reviews gezien heb. Ben niet echt overtuigd of dit de volle pot waard is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Scifo83 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:41:
Gameplay ziet er easy uit en verhaal te cliché als ik zo wat reviews gezien heb. Ben niet echt overtuigd of dit de volle pot waard is.
Gameplay ziet er easy uit? Die volg ik niet helemaal. Had je bij deze game een soort Dark Souls verwacht dan? Zo ja, dan is Nioh misschien iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gewoon lijkt me eerder Assassins creed speelstijl. Precies of den AI ook zo sloom beweegt, aanvallen lijken getelefoneerd. Ofwel lijkt het maar zo :D

Denk dat dit spel voor mij zal vallen of staan met diep uitgewerkte gameplay.

Denk dat ik hier eerst wat meer user ervaringen zal moeten lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Scifo83 op 15-07-2020 19:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SparksNL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:44:
[...]

Gameplay ziet er easy uit? Die volg ik niet helemaal. Had je bij deze game een soort Dark Souls verwacht dan? Zo ja, dan is Nioh misschien iets voor je?
Wat ik mee krijg is dat de combat hier zeker boeiender is dan bij een Assassin's Creed game.Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 04:26
Donstil schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:27:
Er werd hierboven al over gesproken maar voor de “niet premium bazen” is de review er nu ook.
[YouTube: Ghost of Tsushima Review: Kopen, budgetbak of slopen?]
Mijn god wat is die Jelle een irritant ventje, maak dan die hele item niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ambition88 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 00:46:
[...]

Normaal is hij nog wel te tolereren, maar dit is echt een wanvertoning. Ik heb wel eens hun premium overwogen, maar nu gaat dat zeker niet meer gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 00:46:
[...]

Kan wel een mening hebben inderdaad. Ik heb deze review niet gekeken overigens, ik heb premium en die review vond ik persoonlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 04:26
Donstil schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:50:
[...]

Kan wel een mening hebben inderdaad. Ik heb deze review niet gekeken overigens, ik heb premium en die review vond ik persoonlijk prima.
Kijk voor de gein maar eens de eerste 2 minuten van die free review, dan snap je wel wat ik bedoel. De comments eronder liegen er ook niet om.

Anyway ik ga deze game sws halen, eerst nog ffe TLOU2 uitspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ambition88 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:32:
[...]

Kijk voor de gein maar eens de eerste 2 minuten van die free review, dan snap je wel wat ik bedoel. De comments eronder liegen er ook niet om.

Anyway ik ga deze game sws halen, eerst nog ffe TLOU2 uitspelen. :)
Hij doet gewoon een beetje vreemd omdat hij zo blij is met de game dat is alles.Misschien een goed idee als Boris hem in keer schop onder zijn achterste geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als ik de reviews zo zie vind ik het echt prachtig eruit zien. Thema ook heel gaaf gedaan. Weet alleen niet of de gameplay en missies nou heel leuk is/blijft? De meeste reviews spreken wel over de vechtstijlen, minder of de missies en het verhaal/je doel. Bij langere games vind ik wel belangrijk, dat je daarin ook geboeid blijft en het wat meer is dan een grote map met honderdduizend npc's die je moet afslachten. De game krijgt verder wel nette scores :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tom op 16-07-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Tom schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:06:
Als ik de reviews zo zie vind ik het echt prachtig eruit zien. Thema ook heel gaaf gedaan. Weet alleen niet of de gameplay en missies nou heel leuk is/blijft? De meeste reviews spreken wel over de vechtstijlen, minder of de missies en het verhaal/je doel. Bij langere games vind ik wel belangrijk, dat je daarin ook geboeid blijft en het wat meer is dan een grote map met honderdduizend npc's die je moet afslachten. De game krijgt verder wel nette scores :)
Ik ben ook nog in dubio of dit een instant-buy wordt (mede omdat ik nog bezig ben met Sekiro - om dat nou twee Samoerai/Shinobi games tegelijk te spelen…). Gelukkig is het geen AC clone, want die vind ik maar saai en levenloos.

Naar wat ik tot nu toe heb gelezen is het verhaal simpel (bevrijd het land) maar aan de andere kant lees ik dat de side-missions van hoog niveau zijn en vooral het hoofdverhaal complimenteren. De protagonist schijnt ook goed te zijn neergezet, en dat hij bij sommigen zelfs emoties heeft weten los te maken. Ben benieuwd.

Uiteindelijk zullen de graphics en nieuwsgierigheid naar hoe het windmechanisme werkt wel ervoor zorgen dat ik hem koop, weet alleen niet hoe snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:51
Benieuwd of ik de game vandaag al ergens vervroegd op de kop kan tikken, bij sommige Media Markt filialen kan je nu al bestellen en over 2 uur ophalen, helaas niet bij een hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mijn YGZ is onderweg. Helaas niet een dag eerder zoals ze soms wel eens doen, maar ik heb vandaag toch niet echt tijd. Hopelijk morgen een beetje op tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dat het snel 00:00 is. :)

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 16-07-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Op de site van de media markt staat dat ongeveer de helft van de filialen de game op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 14:00
Robbin van MediaMarkt NL
De release van de game is morgen, dus hij zal dan ook geleverd worden.

Op jullie website staat binnen 14 dagen. Daarom de verwarring.

Robbin van MediaMarkt NL
Ik zag het inderdaad, dat is wanneer je nu een order plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modee
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-04 17:18
Moet je de game bij de MM dan online kopen eerst en dan afhalen of kan je de game ook gelijk in de winkel ophalen?

Zou wel mooi zijn als ik vandaag al aan de slag kan 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:51
modee schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:49:
Moet je de game bij de MM dan online kopen eerst en dan afhalen of kan je de game ook gelijk in de winkel ophalen?

Zou wel mooi zijn als ik vandaag al aan de slag kan 🤓
Meestal als op de website staat binnen 2 uur af te halen dat je hem dan ook gewoon in de winkel kan oppikken, als die dan nog niet in de schappen ligt aan een medewerker vragen en als ze dan moeilijk doen wijzen op hun website en dan krijg je hem (meestal) alsnog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 14:00
GlorixJim schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:46:
Robbin van MediaMarkt NL
De release van de game is morgen, dus hij zal dan ook geleverd worden.

Op jullie website staat binnen 14 dagen. Daarom de verwarring.

Robbin van MediaMarkt NL
Ik zag het inderdaad, dat is wanneer je nu een order plaatst.
Bij mij morgen bezorgd. (maar zonder Track & trace code, komt misschien nog)

[ Voor 6% gewijzigd door GlorixJim op 16-07-2020 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand die weet of de game al in de schappen ligt bij de media markt?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste