Ja dat is letterlijk wat ik zeg..? Nogmaals: ben je gestopt met lezen? Weet je al die pakketjes die zo nu en dan binnenkomen op je console in de maanden nadat een game uit is gebracht? Dat zijn updates/patches. Die komen niet magisch uit de lucht vallen. Diezelfde ontwikkelaar maakt die. En wie heeft het over de hele game opnieuw maken? Een resolutie patch en hogere framerate is een hele game opnieuw maken?corset schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:45:
[...]
Je weet dat een gemiddelde dev allang een nieuw project is gestart toch? Geen enkele dev werkt maar aan 1 tegelijk..
Ik geef het op
Jij gaat er van uit dat Suckerpunch rustig de gehele game even opnieuw kan doen voor de PS5.. ik denk dat ze echt wel wat beters te doen hebben.. andere meningen etc.

Als je denkt dat Sony GoT en TLoU2 niet gaat gebruiken om de PS5 aan te prijzen, dan weet ik niet wat ik je moet vertellen. Wacht en kijk, zou ik zeggen.
Ik zie nog steeds het verband niet. Godfall wordt uitgegeven door Gearbox en Deathloop door Bethesda. Wat heeft Sony daar precies mee te maken verder, behalve dat ze op PS5 uitkomen (zoals zoveel andere games)?jori040 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:52:
@bram1984
Ik haal Gearbox & Bethesda er bij om duidelijk te maken dat Sony tijdens launch genoeg om handen heeft met die titels.Ja die patch komt er maar wel op een later moment.
Moch jij het straks juist hebben dan krijg je een dikke +2 van mij.
Wanneer kopen PS4 spelers of mensen zonder PS4 sneller een PS5.
A. Ghost of Tsushima in glorious 4K @ 60fps
B. Ghost of Tsushima running in PS4 Pro mode at 1440p @ 30fps
A. The Last of Us Part II in glorious 4K @ 60fps
B. The Last of Us Part II running in PS4 Pro mode at 1440p @ 30fps