Barista schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:15:
Volgens mij loopt er maar één iemand met een zeis rond en dat ben jij @
Redneckerz (Rick).
Ik vind het best ongepast hoe je persoonlijk Tijs aanvalt. Met dit soort suggestieve vragen: "Ik vraag mij dan ook af of dit ook door HQ wordt opgemerkt?"
Klopt. Ik stel een vraag met dergelijk gewicht ook niet zomaar. In
November heb ik Tijs ook aangesproken. De opmerking daar was dat Tijs het druk had en dat hij er beter op ging letten qua prioriteiten. Ik heb toen, zoals je leest, gezegd dat ik hem daaraan ging houden.
Nu was dat destijds niet letterlijk, maar nu ik de laatste tijd wel erg veel topics met zijn tag erin zie langskomen, dan ga ik reageren. Ik hou alleen maar aan wat ik in November ook destijds zei
Tevens vind ik er niets raars om te
durven vragen waar het aan ligt. Als je gezien de statistiek dubbel zoveel topics genereert met je nieuwsvergaring, dan vind ik het geen onredelijke vraag om te stellen of dit ook door HQ zo wordt opgemerkt.
Trouwens vind ik het ook vreemd dat je mijn echte naam in de reactie verwerkt gezien ik die niet te pas en te onpas gebruik.

Klopt. Er wordt namelijk iets beweerd en ik ben dat vervolgens gaan afwegen. Tweakers wilt immers graag onderbouwing in het algemeen dus die tijd heb ik er dan ook voor genomen.

Ik heb zijn bewering met een hele trits links onderbouwd, ben ik dan niet op de feiten aan het letten? Ik maak Tijs niet zwart, als ik dat had gewild had ik wel wat uit de lucht gegrepen punten gemaakt die niets met zijn werk te maken hebben.
Barista schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:15:
Ten slotte: bedenk je eens hoe het zou zijn als iemand bij jouw werk met een vergrootglas meeleest... bij alles wat je doet, iedere beslissing die je maakt. Dat het werk van Tijs, als journalist, meer open is en reactie oproept, is logisch en dat weet hij donders goed.
Dat hoef ik mij niet te bedenken, want dat werk doe ik zelf ook, alleen dan niet op betaalde basis. Ik weet dus heel goed hoe een fout overkomt in een nieuwsposting of in een review.
Daar gaat dit ook niet over. Het gaat hierom dat Tijs zijn naam naar mijn idee vaak (te vaak) wordt genoemd binnen deze contreien. Nu post Tijs ook veel nieuws, dus is de kans op een GR topic ook hoger, maar gezien de statistiek vind ik een dergelijke opmerking zoals eerder gemaakt redelijk geacht.
Het is je te prijzen dat je het voor hem opneemt.