E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar

Pagina: 1
Acties:
  • 2.207 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
Mede-auteur:
  • jrswgtr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-10 17:27

jrswgtr

@TijsZonderH uit het artikel op
nieuws: E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar
blijkt niet echt of het hier om een e-mailprovider, e-mailclient ogf iets heel anders gaat. Zie ook
jrswgtr in 'nieuws: E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De stekker gaat er uit. Incredimail stopt ermee

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jrswgtr
Het was hoe dan ook fijn geweest om wat achtergrondinformatie te krijgen. Blijkbaar zijn er genoeg tweakers die incredimail kennen. Ik moest er via een internetzoekmachine achterkomen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Het valt mij op dat Tijs's zijn nieuwtjes bijna 1 op 1 een GR topic krijgen hier. Ik vraag mij dan ook af of dit ook door HQ wordt opgemerkt? Ik heb liever dan dat Tijs meer tijd aan 1 nieuwtje besteedt zonder dergelijke foutjes dan dat hij er 5 doet die allen een topic krijgen.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Waarom geen plaatje in 't artikel? Incredimail heeft juist een heel herkenbare interface.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik heb er 'client' van gemaakt, is inderdaad wat duidelijker. Thanks!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

TijsZonderH schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:12:
Ik heb er 'client' van gemaakt, is inderdaad wat duidelijker. Thanks!
Zou je op mijn opmerking in kunnen gaan? Heb je wellicht een eigen verklaring waarom je nieuwspostings bijna 1 op 1 in GR lopen? Het lijkt mij immers niet dat zoiets de ideale gang van zaken is, ik ben dan ook benieuwd hoe jij en het Tweakers HQ team daar in staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
'Bijna 1 op 1' vind ik wat overdreven en ik vermoed dat het effect erger wordt als je er specifiek op gaat letten. Ik heb zelf niet het idee dat GR rood staat met mijn artikelen, maar laat ik voorop stellen dat iedere fout er natuurlijk één teveel is en ik de komende tijd wel wat scherper op mezelf ga zijn.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

TijsZonderH schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:44:
'Bijna 1 op 1' vind ik wat overdreven en ik vermoed dat het effect erger wordt als je er specifiek op gaat letten.
Goed, laten we een rondgang doen van GR, en dan de eerste pagina alleen. Dan is op dit moment ''Let's Encrypt'' de eerste op de pagina.. Er zijn 28 topics op deze pagina die niet sticky zijn. Sommige zijn geen foutjes en anderen staan in de verkeerde sectie. Ik beperk mij dus vooral tot GR topics.

GR topics:En dit topic zelf natuurlijk: E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar

Waar andere auteurs zoals Daan (1x), Arnoud (3x volgens mij), Willem, (1x) Olaf of Xtuv 1, hoogstens 2 en maximaal 3 topics hebben op deze pagina, heb jij er 8. Van de 28. En dat alleen op de eerste pagina. Dat vind ik veel. Ik vind het daarom vreemd dat je stelt dat bijna 1 op 1 wat overdreven is. Goed, als we gaan muggenziften heb je gelijk, maar de opmerking was figure of speech en leek mij vanzelfsprekend.

Kijk ik 1 pagina verder, dan vind ik nog het volgende:Deze laatste is van 27-2.. Dus binnen 2 weken heb je 9 report topics.

Ik vind mijn opmerking (welke figure of speech is) dus niet zo overdreven. Qua reports steek je boven het maaiveld uit. Het is dus niet vreemd dat mensen met een zeis rondlopen om je hierop te wijzen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:49
Volgens mij loopt er maar één iemand met een zeis rond en dat ben jij @Redneckerz (Rick).
Ik vind het best ongepast hoe je persoonlijk Tijs aanvalt. Met dit soort suggestieve vragen: "Ik vraag mij dan ook af of dit ook door HQ wordt opgemerkt?"

Je komt ook nog eens met twee benen gestrekt erin. Mede door deze uitgebreide reactie onder Tijs zijn bericht waarin hij aangeeft hierop te gaan letten.

Hou het gewoon even bij de feiten en ga niet op de man spelen. Kloppen de feiten niet in een artikel of mist er iets, meldt dat dan. Maar ga hier niet iemand persoonlijk zwart maken.

Ten slotte: bedenk je eens hoe het zou zijn als iemand bij jouw werk met een vergrootglas meeleest... bij alles wat je doet, iedere beslissing die je maakt. Dat het werk van Tijs, als journalist, meer open is en reactie oproept, is logisch en dat weet hij donders goed. Maar nogmaals: hou het een beetje netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Barista schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:15:
Volgens mij loopt er maar één iemand met een zeis rond en dat ben jij @Redneckerz (Rick).
Ik vind het best ongepast hoe je persoonlijk Tijs aanvalt. Met dit soort suggestieve vragen: "Ik vraag mij dan ook af of dit ook door HQ wordt opgemerkt?"
Klopt. Ik stel een vraag met dergelijk gewicht ook niet zomaar. In November heb ik Tijs ook aangesproken. De opmerking daar was dat Tijs het druk had en dat hij er beter op ging letten qua prioriteiten. Ik heb toen, zoals je leest, gezegd dat ik hem daaraan ging houden.

Nu was dat destijds niet letterlijk, maar nu ik de laatste tijd wel erg veel topics met zijn tag erin zie langskomen, dan ga ik reageren. Ik hou alleen maar aan wat ik in November ook destijds zei :)

Tevens vind ik er niets raars om te durven vragen waar het aan ligt. Als je gezien de statistiek dubbel zoveel topics genereert met je nieuwsvergaring, dan vind ik het geen onredelijke vraag om te stellen of dit ook door HQ zo wordt opgemerkt.

Trouwens vind ik het ook vreemd dat je mijn echte naam in de reactie verwerkt gezien ik die niet te pas en te onpas gebruik. :?
Je komt ook nog eens met twee benen gestrekt erin. Mede door deze uitgebreide reactie onder Tijs zijn bericht waarin hij aangeeft hierop te gaan letten.
Klopt. Er wordt namelijk iets beweerd en ik ben dat vervolgens gaan afwegen. Tweakers wilt immers graag onderbouwing in het algemeen dus die tijd heb ik er dan ook voor genomen.
Hou het gewoon even bij de feiten en ga niet op de man spelen. Kloppen de feiten niet in een artikel of mist er iets, meldt dat dan. Maar ga hier niet iemand persoonlijk zwart maken.
:? Ik heb zijn bewering met een hele trits links onderbouwd, ben ik dan niet op de feiten aan het letten? Ik maak Tijs niet zwart, als ik dat had gewild had ik wel wat uit de lucht gegrepen punten gemaakt die niets met zijn werk te maken hebben.
Ten slotte: bedenk je eens hoe het zou zijn als iemand bij jouw werk met een vergrootglas meeleest... bij alles wat je doet, iedere beslissing die je maakt. Dat het werk van Tijs, als journalist, meer open is en reactie oproept, is logisch en dat weet hij donders goed.
Dat hoef ik mij niet te bedenken, want dat werk doe ik zelf ook, alleen dan niet op betaalde basis. Ik weet dus heel goed hoe een fout overkomt in een nieuwsposting of in een review.

Daar gaat dit ook niet over. Het gaat hierom dat Tijs zijn naam naar mijn idee vaak (te vaak) wordt genoemd binnen deze contreien. Nu post Tijs ook veel nieuws, dus is de kans op een GR topic ook hoger, maar gezien de statistiek vind ik een dergelijke opmerking zoals eerder gemaakt redelijk geacht.
Maar nogmaals: hou het een beetje netjes.
Het is je te prijzen dat je het voor hem opneemt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:38
@Redneckerz wat probeer je hier precies te bereiken? Als je oprecht wilt weten waar het aan ligt, zou je niet zo suggestief hoeven te zijn. Of kan je het laten bij een tip, dat als jij hem was, je zou focussen op 1 artikel goed schrijven, ipv 5 met een foutje ;)
Mocht dat het niet zijn, is het mij volstrekt onduidelijk wat je hier probeert te bereiken, zeker gezien je al een reactie van Tijs hebt gekregen.

[ Voor 26% gewijzigd door timwijn op 09-03-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

timwijn schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:06:
@Redneckerz wat probeer je hier precies te bereiken?
Dat is hierboven uitgelegd, dus ik ga niet nog eens een post wagen. Daar staat alles in wat betreft het waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:38
Redneckerz schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:14:
[...]

Dat is hierboven uitgelegd, dus ik ga niet nog eens een post wagen. Daar staat alles in wat betreft het waarom.
Dat je een verklaring wilt? En wat ga je met die informatie doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jrswgtr
maar laat ik voorop stellen dat iedere fout er natuurlijk één teveel is en ik de komende tijd wel wat scherper op mezelf ga zijn.
@TijsZonderH Ieder mens maakt fouten en fouten zijn om te leren. Laat je niet gek maken door flamers!

Hier dan een beetje opbouwende kritiek:

De reden waarom ik de reactie plaatste is omdat ik zelf niet wist wat Incredimail is. Ik zag ook dat er andere tweakers waren die het niet wisten. Toen nam ik de moeite om het even op te zoeken en kwam ik erachter dat het een e-mailclient is.

1 korte alinea waarin je beschrijft wat Incredimail is en wat het onderscheidt van andere e-mailcients was voldoende geweest.

Veel succes met het schrijverschap. Ik kijk uit naar je volgende artikelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Oorspronkelijke opmerking is afgehandeld, auteur en topicstarter hebben gereageerd, dus ik zet hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.