Ontwikkelaar maakt open source Chromecast-alternatief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 14:41
@TijsZonderH
geek: Ontwikkelaar maakt open source Chromecast-alternatief

Eén foutje:
Een Duitse ontwikkelaar
Maya Posch is Nederlands: bron

En een vraag:
Het open source alternatief voor de Chromecast heeft de ietwat ongelukkige naam Nymphcast, en is gemaakt door Maya Posch.
Waarom is dit een ongelukkige naam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ja stom, ik zag het in de comments en heb daar de juiste credits gegeven!

En 'ongelukkig' is vooral vanuit een marketingtechnisch oogpunt, maar het is wat losser geschreven omdat het een .geek is. Anyway, heb het (ook ivm wat comments) maar weggehaald.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
@Elledan

Ben dit weekend met je nymphcast bezig geweest, krijg het allemaal niet draaiend

Was op zoek naar een open source chromecast alternatief

Wat ik gedaan heb: de server is op een linux computer geïnstalleerd - werkt. Nou ja, in die zin, is geinstalleerd, zie 2 landschappen over mijn beeldscherm heen en weer gaan

De client, de apk is op mijn android tablet geinstalleerd check en de ip is hier ingevoerd en connect

Maar wat moet ik nu connecten? Kan alleen kiezen uit Hellocast en Soundcloud, dan moet ik 2 van deze installeren op mijn server, ok. Hellocast is trouwens voor podcasts, niet interessant. Soundcloud een audio service, ook niet degene die ik wil, kleine audiodienst die niet veel gebruikt wordt.

Ik denk dat ik iets fout doe, kan mijn youtube niet casten naar de nymphcast server, mijn tidal. niet, geen screen mirroring,

Is het zo dat alleen hellocast en soundcloud naar de server gecast kunnen worden?