Hehe, de spelers in de achtergrond van NAC gingen al met de handen naar het hoofd.
Wat een drama elftal dat nac joh. Ongekend slecht.
PSN: Finally_Chris
En toch winnen van az en psv , of is Feyenoord ondertussen zo veel beter?CR1691 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:32:
Wat een drama elftal dat nac joh. Ongekend slecht.
Feyenoord begint, naast taai zijn, ook gewoon redelijk te spelen de laatste weken. Jammer dat het te laat in het seizoen is, anders had je nog een gooi kunnen doen naar het kampioenschap. Helaas is dat te laat.
Als Dick blijft en enkele versterkingen krijgt en Berghuis nog 1 seizoen blijft kan het komend seizoen mooi worden.
Als Dick blijft en enkele versterkingen krijgt en Berghuis nog 1 seizoen blijft kan het komend seizoen mooi worden.
Nou Feyenoord kan nog prima mee doen om de titel, nog 10 wedstrijden en AZ moet het ook nog maar laten zien tegen de kleintjes.Leon Zwiers schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:36:
Feyenoord begint, naast taai zijn, ook gewoon redelijk te spelen de laatste weken. Jammer dat het te laat in het seizoen is, anders had je nog een gooi kunnen doen naar het kampioenschap. Helaas is dat te laat.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Netjes, gefeliciteerd Feyenoorders 
Beetje mager qua doelpunten in de tweede helft maar soit.
Ik maak me wel zorgen; wie kan dit Feyenoord nog stoppen?
Beetje mager qua doelpunten in de tweede helft maar soit.
Ik maak me wel zorgen; wie kan dit Feyenoord nog stoppen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
We hebben in ieder geval weer een excuus erbij waarom het minder gaat bij Ajax...
'Drie stafleden Ajax preventief thuis vanwege coronavirus'
Dit weekend is imho echt belangrijk. Als Ajax eraf gaat, komt het wel erg dichtbij. Maar winnen ze, is het een opsteker, maar ook zeker 1 van de lastigste potten achter de rug.Martinusz schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:38:
[...]
Nou Feyenoord kan nog prima mee doen om de titel, nog 10 wedstrijden en AZ moet het ook nog maar laten zien tegen de kleintjes.
En als Feyenoord kampioen wil worden moeten ze ook AZ, Ajax en 8 andere wedstrijden winnen. Nee, ik denk het niet. De race is 1 wedstrijd te laat ingezet.
Vervelend voor de personen zelf maar ik heb niet het idee dat het er minder op kan worden. Ondertussen zit Erik zaterdagavond gewoon weer op de bank. Hij heeft al aangekondigd niets te willen veranderen. Laten we de borst maar weer natmaken voor:toolkist schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:39:
We hebben in ieder geval weer een excuus erbij waarom het minder gaat bij Ajax...
[...]
- Backs die zo hoog staan dat ze lastig zijn aan te spelen en bij balverlies geen rol hebben
- Van de Beek die naast Tadic in de spits gaat staan en daarom de ruimtes nog kleiner maakt
- Een inzakkende CVM die de opbouw mag doen maar dit eigenlijk niet kan
- Ontelbaar veel balverlies
- Huntelaar in de 82e minuut
Diep triest om zo de eigen verdiende rechtstreekse plaatsing op het spel te zetten.
XXXVI
Nee hoor, ze moeten gewoon 2 wedstrijden meer winnen dan de concurrentie.PWM schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:42:
[...]
En als Feyenoord kampioen wil worden moeten ze ook AZ, Ajax en 8 andere wedstrijden winnen.
En gezien de vorm waarin jullie nu verkeren en de staat waarin Ajax nu verkeert is dat niet ondenkbaar.
Ook AZ zie ik nog wel punten laten liggen.
Het is nog niet gespeeld!
Jij ziet Feyenoord wel even 6 punten en 30 goals goedmaken? Ik nietMartinusz schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:38:
[...]
Nou Feyenoord kan nog prima mee doen om de titel, nog 10 wedstrijden en AZ moet het ook nog maar laten zien tegen de kleintjes.
Ik zou niet weten waarom niet (30goals niet maar punten wel)? Nog 1/3 competitie te gaan, Ajax gaat de komende tijd gewoon punten verliezen, AZ verliest laatste tijd ook genoeg punten tegen de kleintjes en Feyenoord wint zo’n beetje alles. Ajax/AZ paar gelijke spelen of gewoon nog verliesbeurten en Feyenoord staat er gewoon bij of boven.Leon Zwiers schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:57:
[...]
Jij ziet Feyenoord wel even 6 punten en 30 goals goedmaken? Ik niet
Sowieso krijgen ze ze allebei nog tegen toch?
Lucky was het zeker, met deze arbitrage.OMX2000 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:06:
Kunnen we geen Lucky Tv aanvragen voor de Wolf en Advocaat.
Ja, strafschoppen, zeker 2 terecht, maar waarom wordt er zo ‘scheef’ gefloten?
De geur van ‘thuisvoordeel’ was niet gering, in mijn optiek.
Exact dezelfde overtreding (shirtje trekken randje 16) binnen 2 minuten, bij NAC kreeg de speler geel, bij Feyenoord, niets.
En zo nog een paar keer.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja,maae NAC thuis is wel even wat anders dan AZ uit of Ajax thuis. Meestal geeft Feyenoord op zulke cruciale momenten niet thuisMartinusz schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 23:03:
[...]
Ik zou niet weten waarom niet (30goals niet maar punten wel)? Nog 1/3 competitie te gaan, Ajax gaat de komende tijd gewoon punten verliezen, AZ verliest laatste tijd ook genoeg punten tegen de kleintjes en Feyenoord wint zo’n beetje alles. Ajax/AZ paar gelijke spelen of gewoon nog verliesbeurten en Feyenoord staat er gewoon bij of boven.
Sowieso krijgen ze ze allebei nog tegen toch?
Mooi hoe jullie jezelf zelfs na 17 winstpartijen nog steeds in de underdogpositie blijven manoeuvreren.
Wij Ajacieden zijn soms lichtelijk arrogant maar jullie zijn weer het andere uiterste
Wij Ajacieden zijn soms lichtelijk arrogant maar jullie zijn weer het andere uiterste
Lichtelijk?dvdkiwi schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 00:19:
Mooi hoe jullie jezelf zelfs na 17 winstpartijen nog steeds in de underdogpositie blijven manoeuvreren.

Maar goed. Als je zag waar we stonden onder Stam(12de plek) dan zou een 3de plaats sowieso al goed zijn om te eindigen. Dan is Europees voetbal als doelstelling binnen.
Beker winnen zou het seizoen wel afmaken maar Utrecht is nog best een kluif denk ik.
Chickensdvdkiwi schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 00:19:
Utrecht is inderdaad wel een lastige tegenstander, maar Ajax heeft daar (vaak) meer moeite mee, in ieder geval in de competitie, tegen Feyenoord kunnen ze zich schijnbaar moeilijker opladen, maar nu is het een bekerduel dus wie weet.TerrorSource schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 00:59:
[...]
Lichtelijk?![]()
Maar goed. Als je zag waar we stonden onder Stam(12de plek) dan zou een 3de plaats sowieso al goed zijn om te eindigen. Dan is Europees voetbal als doelstelling binnen.
Beker winnen zou het seizoen wel afmaken maar Utrecht is nog best een kluif denk ik.
Op dit moment is Feyenoord ook nog underdog, want ze hebben het niet zelf in de hand. Zelfs AZ is underdog t.a.v. Ajax, want ook die hebben (na al die verliespartijen) nog maar 10 doelpunten meer dan AZ, maar dat betekent wel dat AZ meer moet scoren dan Ajax en je dus afhankelijk bent van de door Ajax gemaakte doelpunten.
Na alle ellende bij Feyenoord in het begin van dit seizoen (en alle hopelijk nu historische ellende) hopen Feyenoorders dat de club nu echt uit het diepe dal is geklommen waar het in zat. Voor het eerst in (vele) jaren zijn er weer spelers aangekocht die nog jong zijn, niet terugkomen bij de club, maar potentie hebben en lijkt het erop dat er spelers voor (veel) geld verkocht kunnen worden. Dat is al meer waar de gemiddelde supporter van Feyenoord op heeft durven hopen. Dus tjah, bescheidenheid is op zijn plaats hier denk ik, met een achterstand en met de (recente) historie in het achterhoofd.
Als ik puur voor mezelf spreek/ kijk, laat ze dit beleid maar eens een paar jaar achtereen met succes volhouden, dan gaan we daarna wel weer over een kampioenschap denken, is mij nu veel te vroeg, omdat er dan te snel gedacht wordt dat het wel weer goed is.
Als Feyenoord van AZ en Ajax wint, zijn ze toch gewoon kanshebber voor de titel? Zeker gezien de vorm van Ajax en in mindere mate AZ.
Niet helemaal mee eens, Feyenoord heeft juist een traditie om tegen de zwakkere teams punten te verliezen maar bij de wedstrijden waarbij het erom gaat gewoon goed te spelen en vaak een (soms onverwacht) resultaat te halen.Leon Zwiers schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 23:48:
[...]
Ja,maae NAC thuis is wel even wat anders dan AZ uit of Ajax thuis. Meestal geeft Feyenoord op zulke cruciale momenten niet thuis
AZ heeft juist de traditie om degelijk te spelen maar tegen de traditionele top 3 nat te gaan omdat er wel goed gespeeld wordt maar de spelers kwalitatief net tekort schieten.
Maar hoe het dit jaar gaat lopen..... Feyenoord doet het onder Dick gewoon goed. Maar ineens komt er van alle kanten (kampioens)druk en bijna de complete aanvalslinie is verkocht of geblesseerd.
alles kan off-topic
Ja, als ze alles winnen zijn ze titelkandidaat, maar dat is net zo onwaarschijnlijk als dat enige andere ploeg dat doet. Ze hebben gewoon een heel klein kansje als de rest alles laat liggen, maar laten we niet doen alsof Ajax het niet nog altijd vrij stevig in handen heeft.Exocet schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:02:
Als Feyenoord van AZ en Ajax wint, zijn ze toch gewoon kanshebber voor de titel? Zeker gezien de vorm van Ajax en in mindere mate AZ.
Houd die rants even voor je aub.
[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 06-03-2020 12:21 ]
Maar als je van Ajax wint loop je 3 punten in, ben je er dus nog niet mee. Zelfde geldt voor AZ natuurlijk. Als je die beiden wint en zij (Ajax-AZ hoeft niet meer tegen elkaar) winnen hun wedstrijden verder wordt je op een afstand van 3 punten geen kampioen. Feit blijft dat Feyenoord (met ook echt een aantal lastige wedstrijden) moet blijven winnen en dat zowel Ajax als AZ (buiten de wedstrijden tegen Feyenoord) punten moeten gaan verspelen. En dan gaat het over meer dan 3 punten, want op doelsaldo haal je Ajax niet meer zomaar in. Dan zou je (gemiddeld) 3 doelpunten per wedstrijd meer (of een doelsaldo van meer dan 3 doelpunten per wedstrijd gemiddeld, 3.1 gemiddeld is genoeg..Exocet schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:02:
Naja, Ajax heeft het niet vrij stevig in handen, AZ is in betere doen dan Ajax en op punten staan ze gelijk. Ajax heeft het wel zelf in de hand, maar zal dan toch echt beter moeten dan de afgelopen weken het geval is geweest.Snowdog schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:07:
[...]
Ja, als ze alles winnen zijn ze titelkandidaat, maar dat is net zo onwaarschijnlijk als dat enige andere ploeg dat doet. Ze hebben gewoon een heel klein kansje als de rest alles laat liggen, maar laten we niet doen alsof Ajax het niet nog altijd vrij stevig in handen heeft.
<knip>
[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 06-03-2020 12:22 . Reden: Quote aangepast ]
Ik heb 42 jaar ervaring als Feyenoord supporter, dus ik heb wel geleerd om niet te vroeg te juichendvdkiwi schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 00:19:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Je kunt het ook overdrijven he
Het is totaal niet ondenkbaar dat wij de koppositie nog uit handen gaan geven.
Dat "gezeur" is niets anders dan een realistische blik. Met nog 10 wedstrijden te gaan kunnen zowel Ajax, AZ als Feyenoord nog kampioen worden, het is nog lang niet gespeeld. Niet zo raar dat wij onze verwachting wat temperen dan toch?
Roepen we dat we kampioen worden dan zijn we arrogant, zeggen we dat het kampioenschap geen zekerheid meer is omdat het bijzonder slecht gaat is het gezeur. Het is ook nooit goed he
[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 06-03-2020 12:22 . Reden: Quote aangepast ]
De slechte resultaten en spel van Ajax zijn overduidelijk, je bent eerder labiel als je dat niet onderkent.
Slechtste reeks sinds 2000 na het succesjaar van vorig jaar nota bene. Duurste selectie ook.Vos schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:25:
De slechte resultaten en spel van Ajax zijn overduidelijk, je bent eerder labiel als je dat niet onderkent.
Lijkt wel een trend:Typhone schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:29:
[...]
Slechtste reeks sinds 2000 na het succesjaar van vorig jaar nota bene. Duurste selectie ook.
- EL finale -> jaar erna k*t
- Halve finale CL -> jaar erna k*t

En dat is dan nog met een Ajax-bril op.Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:46:
[...]
Lijkt wel een trend:
Voor de meerderheid van de mensheid is het gewoon altijd k*t.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Klopt niet helemaal natuurlijk, tot eind november leek het nog allemaal hosanna. Terwijl het seizoen na de EL finale was het al meteen niets..Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:46:
[...]
Lijkt wel een trend:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar in November zijn er nog geen prijzenGynnad schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:08:
[...]
Klopt niet helemaal natuurlijk, tot eind november leek het nog allemaal hosanna. Terwijl het seizoen na de EL finale was het al meteen niets..

Nee, dat klopt. Als jullie gewoon helemaal niet meer over Ajax praten dan wordt het vast wel geaccepteerd..dvdkiwi schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:07:
[...]
Je kunt het ook overdrijven he![]()
Het is totaal niet ondenkbaar dat wij de koppositie nog uit handen gaan geven.
Dat "gezeur" is niets anders dan een realistische blik. Met nog 10 wedstrijden te gaan kunnen zowel Ajax, AZ als Feyenoord nog kampioen worden, het is nog lang niet gespeeld. Niet zo raar dat wij onze verwachting wat temperen dan toch?
Roepen we dat we kampioen worden dan zijn we arrogant, zeggen we dat het kampioenschap geen zekerheid meer is omdat het bijzonder slecht gaat is het gezeur. Het is ook nooit goed he
Ik snap heel goed wat je zegt, eigenlijk is Ajax het aan zijn stand verplicht (niet te verwarren met de huidige stand op de ranglijst) kampioen te worden, maar momenteel is er niets dat er voor mij op wijst dat het morgenavond wel beter zou gaan. Sterker nog: Ten Hag geeft gewoon aan dat hij niets gaat veranderen, dus eigenlijk gaan ze door op de manier dat nu al weken niet werkt. Ergens zou ik het wel grappig vinden als het nog steeds niet gaat lopen, en als Ajax van de 3 prijzen waar ze nog om streden er ook daadwerkelijk 3 niet behalen, maar aan de andere kant als het wel loopt kunnen ze erg leuk voetballen en zijn ze momenteel de enige ploeg die iets te zoeken zou hebben in de Champions League.
Voor het gehele NL voetbal zou het goed zijn als het allemaal weer gaat lopen en als ze ook een leuk/ goed elftal op de been hebben voor volgend seizoen, maar om eerlijk te zijn houd ik daarvoor mijn hart vast.
Naja, laat het dan nu k*t zijn (maar Ajax wel kampioen worden) en dan volgend jaar weer halve finale CL, dat is dan iig nog goed voor de Nederlandse coëfficiënt. Dat zeg ik als Feyenoorder, omdat ik denk dat Ajax normaal gesproken de club is die het meest te zoeken heeft in de CL en Nederland de coëfficiënt punten erg goed kan gebruiken.Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:46:
[...]
Lijkt wel een trend:
Aan de andere kant heeft Ajax er als het niet heel snel beter gaat ook gewoon niets te zoeken, maar dat terzijde.
[ Voor 16% gewijzigd door jbdeiman op 06-03-2020 11:56 ]
Eens met je verhaal 
Jullie praten meer over Ajax dan wijjbdeiman schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:54:
[...]
Als jullie gewoon helemaal niet meer over Ajax praten dan wordt het vast wel geaccepteerd..
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2020 12:09 ]
Ik stond ook even te kijken van die opmerking
Ik heb al eens eerder gepleit voor een apart Ajax topic, alle andere ploegen sneeuwen gewoon onder.
[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 06-03-2020 13:13 ]
Als je bijna niks post valt er ook niets onder te sneeuwenTomba schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:12:
[...]
Ik stond ook even te kijken van die opmerking
Ik heb al eens eerder gepleit voor een apart Ajax topic, alle andere ploegen sneeuwen gewoon onder.
Er zijn wel meer Ajacieden en Feyenoorders hier dan PSVérs, maar volgens mij wordt er genoeg over alle 3 de clubs gesproken hier.
Toen Feyenoord niet lekker liep over Feyenoord, toen PSV niet lekker liep over PSV en nu gaat het niet lekker met Ajax, dus gaat het meer over Ajax.
De volgende in de rij is dus AZ
De vraag is nu natuurlijk, wat komt eerder? Het verval of het kampioenschap? Ik zou AZ als kampioen wel vet vinden. Voor Europa misschien niet de beste keuze, maar als PSVer mag ik daar niet jaar helemaal niets van zeggen lijkt mij zo.
Ik ben benieuwd naar wat PSV de komende tijd gaat doen. Ik denk dat ze aanvallend wel een impuls kunnen gebruiken. Ik zou bijvoorbeeld graag Richard Ledezma en Noni Madueke meer zien spelen. Wat ik bij de jeugd van ze zie stemt me enorm vrolijk namelijk. Soms kunnen we dat wel gebruiken.
Daarnaast met Bruma nog vandaag verkocht worden, wat een miskoop. Tijdens de laatste wedstrijd die hij langer meespeelde viel het me op dat de medespelers hem de bal niet eens wilde geven

Ik post inderdaad inmiddels zo goed als niks meer door het hoge Ajax gehalte, dus in zoverre is het al volledig ondergesneeuwd. Over PSV gaat het 99% van de tijd alleen als het slecht gaat, over Ajax mogen alleen Ajacieden iets negatiefs zeggen.Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:18:
[...]
Als je bijna niks post valt er ook niets onder te sneeuwen![]()
Er zijn wel meer Ajacieden en Feyenoorders hier dan PSVérs, maar volgens mij wordt er genoeg over alle 3 de clubs gesproken hier.
Toen Feyenoord niet lekker liep over Feyenoord, toen PSV niet lekker liep over PSV en nu gaat het niet lekker met Ajax, dus gaat het meer over Ajax.
De volgende in de rij is dus AZ
Maar goed deze discussie is al meermaals gevoerd en de Mods plus meerderheid beslissen in deze dat zoals het nu gaat het prima is. Ik hou het dus wel bij af en toe lurken omdat de pagina lange discussies over ETH en de verschillende wonderkinderen / waardeloze lapzwansen (doorhalen naar gelang de prestaties van Ajax) mij niet zo kunnen boeien.
Ik vind AZ wel leuk als kampioen, alleen dat is dit jaar weer gekoppeld aan CL, en dat zie ik met AZ niet zo best gaanZingo schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:43:
[...]
De vraag is nu natuurlijk, wat komt eerder? Het verval of het kampioenschap? Ik zou AZ als kampioen wel vet vinden. Voor Europa misschien niet de beste keuze, maar als PSVer mag ik daar niet jaar helemaal niets van zeggen lijkt mij zo.
Ik ben benieuwd naar wat PSV de komende tijd gaat doen. Ik denk dat ze aanvallend wel een impuls kunnen gebruiken. Ik zou bijvoorbeeld graag Richard Ledezma en Noni Madueke meer zien spelen. Wat ik bij de jeugd van ze zie stemt me enorm vrolijk namelijk. Soms kunnen we dat wel gebruiken.
Daarnaast met Bruma nog vandaag verkocht worden, wat een miskoop. Tijdens de laatste wedstrijd die hij langer meespeelde viel het me op dat de medespelers hem de bal niet eens wilde geven
Hoe zit het met het middenveld van PSV, in de crisis periode werd er vooral afgegeven op het middenveld, is dat beetje hersteld?
Tja het is maar wat je zelf wilt zien denk ik dan, en het is ook een beetje verbeter de wereld begin bij jezelfTomba schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:07:
[...]
Ik post inderdaad inmiddels zo goed als niks meer door het hoge Ajax gehalte, dus in zoverre is het al volledig ondergesneeuwd. Over PSV gaat het 99% van de tijd alleen als het slecht gaat, over Ajax mogen alleen Ajacieden iets negatiefs zeggen.
Maar goed deze discussie is al meermaals gevoerd en de Mods plus meerderheid beslissen in deze dat zoals het nu gaat het prima is. Ik hou het dus wel bij af en toe lurken omdat de pagina lange discussies over ETH en de verschillende wonderkinderen / waardeloze lapzwansen (doorhalen naar gelang de prestaties van Ajax) mij niet zo kunnen boeien.
ik zou dus zeggen kom eens wat vaker discussie voeren over PSV, laat je licht er eens over schijnen of start eens een discussie.
Beetje makkelijk om te zeggen dat het niet over PSV gaat als je zelf ook geen input geeft. Moeten we hier in het topic wachten met andere onderwerpen totdat iemand een PSV onderwerp dropt? Gooi ze er zelf eens in, wie moet de nieuwe trainer worden van PSV? ETH is wellicht beschikbaar
Het middenveld is een beetje een mixed bag. PSV speelt nu eigenlijk non-stop met Hendrix en Rosario achterin. Dit zou de verdediging moeten versterken aangezien die met enige regelmaat steken laten vallen. Het nadeel is echter dat zowel Hendrix als Rosario voetballend niet goed zijn. Daardoor mis je de mogelijkheden tot het spelen van goed positiespel op het middenveld. Daarnaast wordt op de 10 momenteel Thomas neergezet terwijl we in potentie de beste nummer 10 van de eredivisie hebben rondlopen in de vorm van Ihataren. Kortom een middenveld wat niet echt in balans is.Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:25:
[...]
Hoe zit het met het middenveld van PSV, in de crisis periode werd er vooral afgegeven op het middenveld, is dat beetje hersteld?
Ik zou zelf ervoor kiezen om te spelen met Hendrix, Guti en Ihataren. Vervolgens kan Madueke of Malen als hij terug is de aanval vormen samen met Lammers en Gakpo. Ik denk dat met dat middenveld we een betere samenstelling en meer mogelijkheden tot goed spel hebben. Echter, dat kan verdedigend een probleem opleveren met deze verdediging. Maarja, het oog wil ook iets en nu zit er te weinig voetbal in.
Gelukkig is onze keeper goed in ballen tegenhouden, scheelt weer :-D
Eredivisie speelronde 26
vrijdag 20u
Fortuna Sittard v PEC Zwolle
zaterdag
18:30u
AZ v ADO Den Haag
19:45u
FC Emmen v VVV-Venlo
Vitesse v FC Twente
20:45u
scHeerenveen v Ajax
zondag
12:15u
FC Utrecht v Sparta
14:30u
Feyenoord v Willem II
Heracles v RKC
16:45u
FC Groningen v PSV
Ja, deze Ajacied is stil.....
Hackus supported Fey voor de beker. Machtig mooi wat Dick Advocaat presteert met deze knapen.
vrijdag 20u
Fortuna Sittard v PEC Zwolle
zaterdag
AZ v ADO Den Haag
FC Emmen v VVV-Venlo
Vitesse v FC Twente
scHeerenveen v Ajax
zondag
FC Utrecht v Sparta
Feyenoord v Willem II
Heracles v RKC
FC Groningen v PSV
Ja, deze Ajacied is stil.....
Hackus supported Fey voor de beker. Machtig mooi wat Dick Advocaat presteert met deze knapen.
Hey Ten Hag, als je het niet meer weet....
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik denk dat het vooral zaak is Schwaab heel snel eruit te halen, die maakt gewoon wekelijks fouten. Zou graag Baumgartl terug hebben, die begon echt ijzersterk. Lijkt 1 van de slachtoffers van van Bommels manier van doen. Net als Guti overigens. Die zou in mijn ogen altijd mogen spelen ten faveure van 1 van de 2 betonvoetballers waar ik me nu wekelijks aan mag ergeren (Hendrix en Rosario) Ihattaren op 10 is aanvallend goud maar verdedigend trekt hij dat momenteel nog niet dus de oplossing zoals we m nu hebben waarbij hij meer rechtshalf speelt is dan een goede. PSV speelt nu eigenlijk ook zonder 10, Thomas speelt meer als valse spits. Echt zonde dat Malen nog geblesseerd is want die 2 zouden mekaar erg leuk aanvullen denk ik. Lammers mag van mij banken, leuke spits maar Malen is gewoon veel beter. Madueke op de zijkant zie ik ook wel zitten; speelt frank en vrij en heeft echt een dikke portie techniek, snelheid en een fatsoenlijke voorzet.Zingo schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:33:
[...]
Het middenveld is een beetje een mixed bag. PSV speelt nu eigenlijk non-stop met Hendrix en Rosario achterin. Dit zou de verdediging moeten versterken aangezien die met enige regelmaat steken laten vallen. Het nadeel is echter dat zowel Hendrix als Rosario voetballend niet goed zijn. Daardoor mis je de mogelijkheden tot het spelen van goed positiespel op het middenveld. Daarnaast wordt op de 10 momenteel Thomas neergezet terwijl we in potentie de beste nummer 10 van de eredivisie hebben rondlopen in de vorm van Ihataren. Kortom een middenveld wat niet echt in balans is.
Ik zou zelf ervoor kiezen om te spelen met Hendrix, Guti en Ihataren. Vervolgens kan Madueke of Malen als hij terug is de aanval vormen samen met Lammers en Gakpo. Ik denk dat met dat middenveld we een betere samenstelling en meer mogelijkheden tot goed spel hebben. Echter, dat kan verdedigend een probleem opleveren met deze verdediging. Maarja, het oog wil ook iets en nu zit er te weinig voetbal in.
Gelukkig is onze keeper goed in ballen tegenhouden, scheelt weer :-D
Unnerstall is inderdaad een goede lijnkeeper maar hij komt voetballend wel echt tekort helaas. Ajax heeft het met Onana en AZ met Bizot wat dat betreft toch wel een stuk beter voor elkaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 06-03-2020 15:02 ]
Die Guti heeft ook nooit echt een kans gehad toch? Dna bedoel ik echt meerdere wedstrijden achter elkaar? Weet nog toen hij er net was er een magie was tussen hem en Lozano, maar toen ging Lozano weg....
Hij heeft toch 31 wedstrijden gespeeld maar er lijkt iets tussen hem en van Bommel voorgevallen te zijn waarna hij vrij snel uit de gratie was. Hij heeft in t begin nog best wat wedstrijden gespeeld maar viel al snel genoeg weg. Lijkt nu langzaamaan op te krabbelen. Viel bijvoorbeeld goed in tegen Vitesse, hopelijk geeft Faber m vertrouwen en een kans.Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:46:
Die Guti heeft ook nooit echt een kans gehad toch? Dna bedoel ik echt meerdere wedstrijden achter elkaar? Weet nog toen hij er net was er een magie was tussen hem en Lozano, maar toen ging Lozano weg....
Het verval van Rosario is ook wel aanzienlijk te noemen, zeker als je dit terug leest:
https://www.vi.nl/nieuws/...l-snel-een-van-de-jongens
Klopt, zou ook hem laten staan nu, krabbelt langzaam uit t dal waar hij inviel toen van Bommel m reserve captain maakte (maar omdat Afellay nooit speelde was hij effectief wel dé captain)Exocet schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:51:
Het verval van Rosario is ook wel aanzienlijk te noemen, zeker als je dit terug leest:
Wat bij PSV denk ik ook helpt is dat Rodriguez het gewoon prima doet achterin. Daardoor is er achterin minder stress en kunnen Hendrix en Rosario wat meer middenveldertaken oppakken.
Thomas als valse spits ben ik wel fan van, die doet het lekker. Wat mij betreft misschien Rosario vervangen voor Guti, maar verder vooral niet te veel aanpassen. En inderdaad de jonkies lekker veel laten spelen. In dit seizoen is niet bijzonder veel meer te winnen voor PSV dus laat die jongens maar ervaring opdoen.
M.b.t. Feyenoord en de beker. Als de stand nu gelijk blijft (Ajax, AZ, Feyenoord, PSV) en Feyenoord wint de beker, is PSV dan zeker van Europees voetbal omdat het plekje van de nummer 3 doorschuift?
Thomas als valse spits ben ik wel fan van, die doet het lekker. Wat mij betreft misschien Rosario vervangen voor Guti, maar verder vooral niet te veel aanpassen. En inderdaad de jonkies lekker veel laten spelen. In dit seizoen is niet bijzonder veel meer te winnen voor PSV dus laat die jongens maar ervaring opdoen.
M.b.t. Feyenoord en de beker. Als de stand nu gelijk blijft (Ajax, AZ, Feyenoord, PSV) en Feyenoord wint de beker, is PSV dan zeker van Europees voetbal omdat het plekje van de nummer 3 doorschuift?
Weet iemand trouwens of we 2 huldigingen op de Coolsingel doen? Of combineren we de festiviteiten?

Zondag naar Willem II met de kids. In de voetbaltrein. Kijken hoe die van 6 zich houdt
Zondag naar Willem II met de kids. In de voetbaltrein. Kijken hoe die van 6 zich houdt
Zo ETH zet zichzelf lekker neer tijdens de persconferentie. Niemand snapt er iets van en geen reden om ook maar iets aan te passen. Hij gelooft teveel in zichzelf en staat niet open voor andere meningen.
XXXVI
Ik heb hem maar even gedaan voor 1 hele euro
Kleine kans, maar toch is de kans nog nooit zo groot geweest
Twee tweede plaatsen vieren, daar zijn jullie niet vies van hePWM schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:05:
Weet iemand trouwens of we 2 huldigingen op de Coolsingel doen? Of combineren we de festiviteiten?
Zeker niet. Net zoals dat jullie rouwen om een koppositieP.O. Box schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:33:
[...]
Twee tweede plaatsen vieren, daar zijn jullie niet vies van he
Zo vader zo zoon?Leon Zwiers schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:27:
[...]
Relluhhhhh, trein slopuh en overal op pissen natuurlijk!
Botman heeft onlangs toch een contractverlenging gehad? Hij staat morgen in de basis, mag ie die verlenging mooi vast terugbetalen met een "foutje" in de 5e minuut
https://www.google.com/am...-in-andere-opstelling.amp
Was dit al voorbij gekomen? Hoe krijg je ooit vastigheid he... Heel bizar
Best wel een niks zeggend stuk volgens mij. Kan helaas de bron bij de Telegraaf niet bekijken omdat het een premium artikel is, maar ik mis complete onderbouwing. Had Ajax in de zelfde opstelling kunnen spelen of waren er telkens blessures? Sowieso is bekend dat Ajax Europees anders speelt qua tactiek en veldbezetting. Maar goed, zonder bron zegt het weinig.Wackmack schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:00:
https://www.google.com/am...-in-andere-opstelling.amp
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Echt wel, die fruitschaal is binnen jonguh!Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:14:
[...]
Maar in November zijn er nog geen prijzentot Chelsea was het idd nog goed, daarna
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het heeft vaak genoeg gekunnen, alleen deed ie het dan niet. Maarja, wij weten niet waar we over praten volgens meneer Ten Hag...Han schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:15:
[...]
Best wel een niks zeggend stuk volgens mij. Kan helaas de bron bij de Telegraaf niet bekijken omdat het een premium artikel is, maar ik mis complete onderbouwing. Had Ajax in de zelfde opstelling kunnen spelen of waren er telkens blessures? Sowieso is bekend dat Ajax Europees anders speelt qua tactiek en veldbezetting. Maar goed, zonder bron zegt het weinig.
Flipje de tovenaarsleerling 😊
‘ de jongens weten hoe we ervoor staan. We moet nu presteren ‘
‘ de jongens weten hoe we ervoor staan. We moet nu presteren ‘
[ Voor 52% gewijzigd door Hackus op 06-03-2020 21:06 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hoort die niet officieel bij vorig seizoen?
Geen idee hoe dat op papier is, maar zo wordt het niet verteld. In mijn beleving is het de opening van het seizoen.Martinusz schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:31:
[...]
Hoort die niet officieel bij vorig seizoen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ok fuck it we hebben een prijs dit seizoenGonadan schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 21:59:
[...]
Geen idee hoe dat op papier is, maar zo wordt het niet verteld. In mijn beleving is het de opening van het seizoen.

Daarom is het vanaf dag één al ruk, ze denken er al te zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja maar het is toch ook een echte volwaardige prijs?Gonadan schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:15:
[...]
Daarom is het vanaf dag één al ruk, ze denken er al te zijn.

Klopt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Interessante screenshot gemaakt , stand eredivisie alleen dit jaar 2020
Feyenoord en vvv doen het goed
Ajax stuk minder. Heerenveen ontstellend slecht.
Bron van het plaatje
Bron van het plaatje

[ Voor 67% gewijzigd door Harribo op 06-03-2020 22:54 ]
Heerenveen dus de ideale tegenstander om je zelfvertrouwen tegen op te krikken, maar dat geldt voor Ajax onderhand ook. Zal dus wel weer een teleurstelling worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb Heerenveen afgelopen weekend zien spelen tegen Twente, die hebben twee snelle spelers voorin, dus Ajax gaat tegen een paar vlijmscherpe counters aanlopen.Gonadan schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:10:
Heerenveen dus de ideale tegenstander om je zelfvertrouwen tegen op te krikken, maar dat geldt voor Ajax onderhand ook. Zal dus wel weer een teleurstelling worden.
Maar ten Hag gaat Heerenveen op voorhand al helpen; het elftal gaat weer op de schop: Huntelaar krijgt een basisplaats, Tadic terug op 10, Blind uit het middenveld en terug in de verdeling, naast Schuurs, die vorige week nog op de bank zat en nu in de basis zal starten. En dan gek vinden dat er geen vastigheid en automatismen in het elftal zit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Oeh lekker, dan heeft je enige CV met snelheid in nog eens de neiging naar voren te gaan. Zet de zuurstof maar klaar voor Blind.Han schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 09:32:
[...]
Ik heb Heerenveen afgelopen weekend zien spelen tegen Twente, die hebben twee snelle spelers voorin, dus Ajax gaat tegen een paar vlijmscherpe counters aanlopen.
Maar ten Hag gaat Heerenveen op voorhand al helpen; het elftal gaat weer op de schop: Huntelaar krijgt een basisplaats, Tadic terug op 10, Blind uit het middenveld en terug in de verdeling, naast Schuurs, die vorige week nog op de bank zat en nu in de basis zal starten. En dan gek vinden dat er geen vastigheid en automatismen in het elftal zit.
Wat ik zorgelijker vind is dat Ten Hag over is gegaan van alles bagatelliseren naar publiekelijk benoemen dat de spelers 'het niet doen'. Begin van een breuk?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
9e, valt me nog mee...Harribo schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:49:
Interessante screenshot gemaakt , stand eredivisie alleen dit jaar 2020
Bron van het plaatje
[Afbeelding]
Het blijft toch best vreemd, om RKC ook in dat lijstje van dit jaar, helemaal onderaan te zien staan.
Dat clubje speelt dit seizoen heel aardig voetbal, maar pist elke keer naast de pot. Zelfs als er een keer gewonnen wordt, dan is het zinloos, want de rest van de degradanten wint dan ook eens een keer. Dus inlopen op de zwakkere broeders zit er ook al niet in.
Er vallen nog genoeg punten te halen, maar het begint toch redelijk uitzichtloos te worden voor al die Waalwijkers, en het zou mij niks verbazen, wanneer RKC volgend jaar ergens in de lagere regionen van de Eerste Divisie loopt te stuntelen.
Dat zou jammer zijn.
Dat clubje speelt dit seizoen heel aardig voetbal, maar pist elke keer naast de pot. Zelfs als er een keer gewonnen wordt, dan is het zinloos, want de rest van de degradanten wint dan ook eens een keer. Dus inlopen op de zwakkere broeders zit er ook al niet in.
Er vallen nog genoeg punten te halen, maar het begint toch redelijk uitzichtloos te worden voor al die Waalwijkers, en het zou mij niks verbazen, wanneer RKC volgend jaar ergens in de lagere regionen van de Eerste Divisie loopt te stuntelen.
Dat zou jammer zijn.
Heel jammer inderdaad, ik begrijp er geen snars van hoe RKC niks over de streep trekt.mavaros schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:37:
Het blijft toch best vreemd, om RKC ook in dat lijstje van dit jaar, helemaal onderaan te zien staan.
Dat zou jammer zijn.
Vitesse ook 12e over 2020 gezien, pfoeh. Wilde zeggen dat die ploeg altijd redelijk vaste top 7 was, maar ze staan in de ED ook zevende momenteel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eredivisie speelronde 26
zaterdag
AZ v ADO Den Haag
FC Emmen v VVV-Venlo
Vitesse v FC Twente
scHeerenveen v Ajax
zondag
FC Utrecht v Sparta
Feyenoord v Willem II
Heracles v RKC
FC Groningen v PSV
reeds gespeeld
vrijdag 20u
Fortuna Sittard 1-1 PEC Zwolle
zaterdag
AZ v ADO Den Haag
FC Emmen v VVV-Venlo
Vitesse v FC Twente
scHeerenveen v Ajax
zondag
FC Utrecht v Sparta
Feyenoord v Willem II
Heracles v RKC
FC Groningen v PSV
reeds gespeeld
vrijdag 20u
Fortuna Sittard 1-1 PEC Zwolle
Dat is de vermoedelijke opstelling volgens 't AD toch? Die zitten er vaker langs dan dat ze het goed hebben, daar zou ik geen waarde aan hechten. Ik verwacht dat het elftal redelijk ongewijzigd is van afgelopen woensdag.Han schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 09:32:
[...]
Ik heb Heerenveen afgelopen weekend zien spelen tegen Twente, die hebben twee snelle spelers voorin, dus Ajax gaat tegen een paar vlijmscherpe counters aanlopen.
Edit
Even wat extra onderzoek. Zo zou de opstelling zijn tegen Utrecht in de beker volgens het AD:
Onana; Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico; Van de Beek, Martínez; Tadić, Ziyech, Promes; Traoré.
De vermoedelijke opstelling van Ajax tegen AZ vorige week zondag:
Onana; Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico; Van de Beek, Martínez; Babel, Ziyech, Promes; Tadić.
De vermoedelijke opstelling van Ajax tegen Getafe:
Onana; Dest, Schuurs, Blind, Martínez; Álvarez, Eiting; Babel, Van de Beek, Promes; Tadić.
- Doorgestreept speelde niet en cursief stond op een andere plek.
[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 07-03-2020 13:43 ]
Ten Hag heeft duidelijk aangegeven niet te veel te willen wisselen en dat de spelers nu maar eens moeten gaan laten zien waarom ze zoveel geld verdienen. Denk niet dat je wissels gaat zien inderdaad.
Dest zal inderdaad wel weer als 2e rechtsbuiten opgesteld worden jaLeon Zwiers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 13:28:
Ten Hag heeft duidelijk aangegeven niet te veel te willen wisselen en dat de spelers nu maar eens moeten gaan laten zien waarom ze zoveel geld verdienen. Denk niet dat je wissels gaat zien inderdaad.
Mag hopen dat de Ajax staf nu eindelijk inziet wat er fout gaat in het spel. Dat wat de rest van Nederland kennelijk wel ziet.toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 13:36:
[...]
Dest zal inderdaad wel weer als 2e rechtsbuiten opgesteld worden ja
Zo een gevoel dat het vandaag dan echt weer zo een voetbal avond is dat alles lukt bij Ajax en dat ze dik winnen in Heerenveen.
Ik dus het omgekeerde; alles gaat lukken bij Heerenveen en eindelijk trekken ze een overwinning over de streep, nota bene tegen Ajax.Pixel Witcher schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:17:
Zo een gevoel dat het vandaag dan echt weer zo een voetbal avond is dat alles lukt bij Ajax en dat ze dik winnen in Heerenveen.
Dat had ik ook al die wedstrijden hiervoor en ik blijf erbij dat Ten Hag en Ajax einde verhaal is maar weet niet, het is maar een gevoel.Hermaniak88 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:25:
[...]
Ik dus het omgekeerde; alles gaat lukken bij Heerenveen en eindelijk trekken ze een overwinning over de streep, nota bene tegen Ajax.
Nee, wij zien het verkeerd volgens Ten Hag. Het enige probleem volgens hem is dat beide backs tegelijk gaan, niet dat ze, met name Dest, tegen de achterlijn van de tegenstander aan plakken.Exocet schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 14:58:
[...]
Mag hopen dat de Ajax staf nu eindelijk inziet wat er fout gaat in het spel. Dat wat de rest van Nederland kennelijk wel ziet.
Ik blijf erbij dat die gasten echt niet ineens verleerd zijn hoe ze moeten voetballen. Het gaat hoe dan ook een keer weer lopen en elke wedstrijd kan inééns de ommekeer betekenen. Voor mij als Ajacied ook zo'n beetje het enige waar ik me aan kan vasthouden op het moment...Hermaniak88 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:25:
[...]
Ik dus het omgekeerde; alles gaat lukken bij Heerenveen en eindelijk trekken ze een overwinning over de streep, nota bene tegen Ajax.

Ten Hag zal niet ontslagen worden. In 2018 heeft Overmars zijn lot aan die van Ten Hag verbonden. Hem nu ontslaan zal schadelijk zijn voor zijn aanzien en voor die van vd Sar. Iedereen heeft nog het debacle met Keizer in het geheugen, waarbij Overmars en vd Sar ook hebben gefaald. Een meer logisch scenario is dat ten Hag komende zomer de eerste beste aanbieding accepteert en de eer aan zich zelf houdt, al vrees ik dat hij dat zelf nooit zou doen, daarvoor is hij te trots en eigenwijs.Pixel Witcher schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 16:27:
Dat had ik ook al die wedstrijden hiervoor en ik blijf erbij dat Ten Hag en Ajax einde verhaal is maar weet niet, het is maar een gevoel.
Denk dat het helemaal niet zo slecht voor Ajax is als ze meteen van v.d Sar en Overmars af kunnen komen.Han schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:02:
[...]
Ten Hag zal niet ontslagen worden. In 2018 heeft Overmars zijn lot aan die van Ten Hag verbonden. Hem nu ontslaan zal schadelijk zijn voor zijn aanzien en voor die van vd Sar. Iedereen heeft nog het debacle met Keizer in het geheugen, waarbij Overmars en vd Sar ook hebben gefaald. Een meer logisch scenario is dat ten Hag komende zomer de eerste beste aanbieding accepteert en de eer aan zich zelf houdt, al vrees ik dat hij dat zelf nooit zou doen, daarvoor is hij te trots en eigenwijs.
Zodat ze gelijk in Rotterdam aan de bak kunnen, ik heb jullie wel door.Leon Zwiers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:06:
[...]
Denk dat het helemaal niet zo slecht voor Ajax is als ze meteen van v.d Sar en Overmars af kunnen komen.
Ik heb, misschien itt andere Ajacieden, wel vertrouwen in vd Sar en Overmars. Ik hoop dat ze nog even blijven zitten, stuivertje wissel op bestuurlijk niveau is vervelender.Leon Zwiers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:06:
[...]
Denk dat het helemaal niet zo slecht voor Ajax is als ze meteen van v.d Sar en Overmars af kunnen komen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ja, maar we waren er al over uit dat jij geen verstand had van voetbalOuterspace schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:21:
[...]
Ik heb, misschien itt andere Ajacieden, wel vertrouwen in vd Sar en Overmars. Ik hoop dat ze nog even blijven zitten, stuivertje wissel op bestuurlijk niveau is vervelender.
Jurrien Timber maakt zijn debuut bij Ajax in de basis.
Schuurs en Alvarez op de bank.
[ Voor 22% gewijzigd door DoeEensGek op 07-03-2020 19:30 ]
Ik denk dat verreweg het grootste deel van de Ajax supporters nog volop vertrouwen hebben in Overmars en vd Sar, en terecht ook.Outerspace schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:21:
[...]
Ik heb, misschien itt andere Ajacieden, wel vertrouwen in vd Sar en Overmars. Ik hoop dat ze nog even blijven zitten, stuivertje wissel op bestuurlijk niveau is vervelender.
Wat betreft Ten Hag, als ie niet ontslagen wordt zie ik de KNVB ons in de zomer nog wel helpen door hem te vragen als opvolger van Koeman. Ik hoop het om ieder geval van harte

Fantastisch nieuws weer, de enige speler die wel aardig speelde vorige wedstrijd mag banken....DoeEensGek schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:29:
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 07-03-2020 19:34 ]
Zou wel episch zijn als die Dick Advocaat nog een keer trainer wordt, maar da's vloeken in de kerk.toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:29:
[...]
Ik denk dat verreweg het grootste deel van de Ajax supporters nog volop vertrouwen hebben in Overmars en vd Sar, en terecht ook.
Wat betreft Ten Hag, als ie niet ontslagen wordt zie ik de KNVB ons in de zomer nog wel helpen door hem te vragen als opvolger van Koeman. Ik hoop het om ieder geval van harte
[...]
Fantastisch nieuws weer, de enige speler die wel aardig speelde vorige wedstrijd mag banken....
Gelukkig is de voorganger van Ten Hag vrij, na een mogelijke ramp in Heerenveen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat een volslagen debiele actie. Alvarez was op het penalty moment ongelukkig maar speelde verder prima.DoeEensGek schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:29:
Ondertussen mag tribuneklant Traoré ineens weer in de basis beginnen. Dit valt niet uit te leggen, maar wij snappen het niet.
AZ staat ondertussen voor, ik verwacht dat “we” vanavond de koppositie verspelen. En daar hecht ik itt de beker en EL wel waarde aan
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 07-03-2020 19:41 ]
XXXVI
Tja, wij snappen er niks van maar Ten Hag vertelde deze week nog dat ie niet steeds allerlei veranderingen door ging voeren....ephymerous schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:38:
[...]
Wat een volslagen debiele actie. Alvarez was op het penalty moment ongelukkig maar speelde verder prima.
Ondertussen mag tribuneklant Traoré ineens weer in de basis beginnen. Dit valt niet uit te leggen, maar wij snappen het niet.
AZ staat ondertussen voor, ik verwacht dat “we” vanavond de koppositie verspelen. En daar hecht ik itt de beker en EL wel waarde aan
Dat Traore mag beginnen is dan weer wel positief.
2-0 HeerenveenAggressor schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:44:
Wat voor score verwachten jullie van Heerenveen Ajax?
Ik hecht waarde aan elke prijs, beker, Johan Cruiffschaal, UCL, EL, competitie. Alles wat we kunnen winnen moeten we voor gaan.ephymerous schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:38:
[...]
En daar hecht ik itt de beker en EL wel waarde aan
Och als Ten Hag exact hetzelfde team had opgesteld was het ook helemaal kut geweest.toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:46:
[...]
Tja, wij snappen er niks van maar Ten Hag vertelde deze week nog dat ie niet steeds allerlei veranderingen door ging voeren....
[ Voor 39% gewijzigd door PolarBear op 07-03-2020 19:49 ]
Niet schadelijk hoor? als een coach niet rendeert dan is het klaar.Han schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:02:
[...]
Ten Hag zal niet ontslagen worden. In 2018 heeft Overmars zijn lot aan die van Ten Hag verbonden. Hem nu ontslaan zal schadelijk zijn voor zijn aanzien en voor die van vd Sar. Iedereen heeft nog het debacle met Keizer in het geheugen, waarbij Overmars en vd Sar ook hebben gefaald. Een meer logisch scenario is dat ten Hag komende zomer de eerste beste aanbieding accepteert en de eer aan zich zelf houdt, al vrees ik dat hij dat zelf nooit zou doen, daarvoor is hij te trots en eigenwijs.
Ik hoop wel dat Overmars en van der Sar blijven, maar helaas voorzie ik ook dat een Overmars komende zomer naar Arsenal of Barcelona gaat.
Overigens die opstelling...

Ik word gek van die vent.
Het is inderdaad positief dat Traoré mag beginnen maar het is niet uit te leggen nadat hij de laatste wedstrijden op de tribune zat.toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 19:46:
[...]
Tja, wij snappen er niks van maar Ten Hag vertelde deze week nog dat ie niet steeds allerlei veranderingen door ging voeren....
[...]
2-0 Heerenveen
Van de week gaf ETH nog aan het te zoeken in duidelijkheid en structuur. Intussen het elftal weer op 4 plekken gewijzigd. Iedereen mag wedstrijden lang blunderen en Alvarez wordt gepasseerd?
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken