Exact expert nodig?
Check je mailbox anders. De eerste 10.000 van gisteren kunnen zich inschrijven tot 1 mei. Blijkbaar 30.000 aanmeldingenmasauri schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:00:
[...]
Meh, makkie, maar de site moet de inschrijving natuurlijk ook willen accepteren.
Door er een limiet van 5000 op te zetten ddossen ze zichzelf nu...
En geraken er dus ook geen aanmeldingen door.
Waar hebt ge dit gelezen? Heb ik nog niet gehoord...stijn014 schreef op maandag 27 april 2020 @ 19:05:
[...]
Check je mailbox anders. De eerste 10.000 van gisteren kunnen zich inschrijven tot 1 mei. Blijkbaar 30.000 aanmeldingen
Ik dacht trouwens dat we in de finale aflevering ook de molacties zagen.
Blijkbaar is dat volgende week pas...
Maar ja, het was weer een geweldige seizoen en ik ben nu al benieuwd naar volgend jaar
Ook ben ik heel erg benieuwd naar de Mol acties volgende week en hopelijk is de reünie nog steeds een gezellig "samenkomen", via Zoom zoals het leek.
Ik denk dat ik ook maar eens in Griekenland op vakantie ga

/f/image/zhSdKKsujUbG0eM8O5NlrIiV.png?f=fotoalbum_large)
Al denken ze er daar anders over
/f/image/QfNYnNj5Hfy3pjVCtcD3QGbX.png?f=fotoalbum_large)
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Uiteindelijk twijfelde ik tussen twee. Mijn vrouw had het goed overigens.
Heel benieuwd naar volgende week. En ben benieuwd of er volgend jaar tweakers uitgenodigd gaan worden!
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Aap!
[removed]
En het loont.
Daar zit voor mij toch de grootste weeffout van het spel: om als kandidaat te winnen, loont het heel erg om je als mol voor te doen. Waardoor de mol zelf minder hoeft te doen. Zou mooi zijn als ze daar eens iets op zouden vinden (BE variant heeft al een pluspunt: gewone Vlamingen vs de BN'ers in NL. De gewone mensen vinden het geld tenminste nog interessant)
Ben benieuwd naar de molstreken die we komende week te zien krijgen.
redwing schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:07:
spoiler:Al vraag ik me wel echt af of ze meer dan Bart uit de pot heeft weten te halen

Nog niet bij stil gestaan. Maar inderdaad, hier ben ik ook heel benieuwd naar
Als je de reacties hoort en leest dan doen de kandidaten dit over het algemeen niet bewust in de BE-variant. (als in het van te voren al bedenken het te laten mislukken) Echter als een opdracht toch al mislukt, dan kan je er iig nog iets positiefs uit proberen te halen. Niet altijd mislukt iets doelbewust namelijk.Sebas1979 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:54:
Met de mol bekend, begint het me te dagen dat ook in de BE-variant, de kandidaten op den duur zichzelf verdacht gaan maken. Het valt me niet zo enorm op als bij de NL-variant (waar het voor mij de grootste ergernis is), maar terugkijkend is dat wel wat de 2 finalisten (en Christian eigenlijk ook) tamelijk veel gedaan hebben.
En het loont.
+1.Ben benieuwd naar de molstreken die we komende week te zien krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hogader op 30-04-2020 09:09 ]
Ja ik snap dat het een (uitstekend werkende!) tactiek is. Het ging me er meer om dat ik het nu in de BE-variant ook begin te herkennen (eerder was het er niet of viel het me niet op).Arunia schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:03:
@Sebas1979 Meestal is dat ook een tactiek. Als iemand op jou zit, zitten ze niet op de Mol. Ofwel, dan is de kans groter dat ze er uit gaan. Moedwillig een opdracht falen, is slecht voor de pot en voor jou dus als potentiele winnaar.
In de NL-variant vind ik het de doodsteek voor het spel: de BN'ers zijn totaal niet geïnteresseerd in de pot, en maken zichzelf zo verdacht mogelijk. Eigenlijk geen mol meer nodig bij NL
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Echt jammer dat in Nederland het concept een beetje verpest is.
Maar gelukkig is volgend jaar er weer een Mol België!
Die zopas hadden mensen dus goed herkend als codewoordZenyatta schreef op woensdag 1 april 2020 @ 14:06:
Goede tip die ik via Youtube hoorde: Gilles legt bij de hangar uit dat de twee kandidaten "zoPAS" bla bla bla. Daar werd de hint uit gehaald (mede met een mol van een eerder jaar) dat Gilles hiermee doorgeeft dat de twee pasvragen gekozen hebben. Dat zou erop wijzen dat de mol met het vliegtuigje mee was.
Omdat Bart (zoals @redwing aangeeft) erg fanatiek is en tactisch speelt, Christian idem (zie Metro-opdracht waar hij de trap op rent en veel goede antwoorden en tips geeft), zou de mol een van de overgebleven dames moeten zijn: Laure, Jolien of Alina. Eén van hen is afgevallen. Als ik zou moeten inzetten dan is Jolien of Alina de mol.
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Ja dat was geinig. Maar zaten wel weer dingen in die ver gezocht waren hoor.. nummer The Sound of Silence, omdat zij als enige niets zij toen ze hoorde dat ze mee mochtIllusion schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:32:
[...]
Die zopas hadden mensen dus goed herkend als codewoord

Vond in de terugblik Bart ook wel echt een superenthousiaste kandidaat. Die opmerking van, je gaat toch ook geen Monopoly spelen en dan klagen dat iemand een hotel bouwt
Maar ook wel leuk om te zien dat ondanks een aantal mol acties (zoals met de auto's dat ze langzamer reed dan 70) het sowieso al mislukte (in dat geval omdat 1 van die andere gasten veel harder reed dan 70 maar wel toeterde dat ie 70 had gereden...).
Erg vermakelijk.
Exact expert nodig?
Helemaal mee eens! Wat me ook opvalt is dat ze de opdrachten goed uitleggen en ook goed uitwerken. Je zag bijvoorbeeld bij de allereerste opdracht, de vrijstelling kopen, dat Bart de teller liet lopen. Hij wilde er echt de hele pot voor geven. Gelukkig stopte de teller en begon ie weer af te lopen, anders had de Mol wel erg weinig te doen dit jaarchrisborst schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:12:
Wat was dit weer een super seizoen! Erg leuk hoe ze weer de terugblik hebben gedaan.
Echt jammer dat in Nederland het concept een beetje verpest is.
Maar gelukkig is volgend jaar er weer een Mol België!
Zo, dat was ook een twist ja. Hij had er bijna 15.000 uit kunnen halen!shdx schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:23:
[...]
Helemaal mee eens! Wat me ook opvalt is dat ze de opdrachten goed uitleggen en ook goed uitwerken. Je zag bijvoorbeeld bij de allereerste opdracht, de vrijstelling kopen, dat Bart de teller liet lopen. Hij wilde er echt de hele pot voor geven. Gelukkig stopte de teller en begon ie weer af te lopen, anders had de Mol wel erg weinig te doen dit jaar

Ben trouwens benieuwd wat er zou gebeuren als hij meer uit de pot had gehaald, als dat er in totaal in was gekomen
Exact expert nodig?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Nu begint het zwarte gat vrees ik. Die 2e serie in NL zal er dit jaar ook wel niet meer komen?
Die was al opgenomen, dus in theorie zouden ze hem nog dit jaar uit kunnen zenden. Het zal me niet verbazen als dit bonus seizoen seizoen 21 van 2021 gaat worden, want normaal gesproken zouden ze rond deze tijd het nieuwe seizoen opnemen. Iets zegt me dat ze dat niet gaan redden deze maand.Sebas1979 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 00:26:
Zo, afgelopen dagen seizoenen 4 (2016) en 5 (2017) gekeken, die had ik nog niet gezien.
Nu begint het zwarte gat vrees ik. Die 2e serie in NL zal er dit jaar ook wel niet meer komen?
Wij zijn ook oude seizoenen aan het kijken, we hadden nog niet zoveel gezien van de Belgische versie (stiekem vind ik hem nog beter ook)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik denk dat de opnames daarvan al waren afgerond voor de aankondiging.Sebas1979 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 00:26:

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik was er laatst ook naar op zoek, ik wilde het een collega aanraden.JT schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:06:
Ik zie helemaal geen afleveringen meer op de website van VierIemand een idee?
We zaten midden in een seizoen, even geen tijd gehad om te kijken en nu lijkt alles weg...
Ik heb een mail gestuurd naar VRT Vier, vooralsnog geen reactie.
Ik had ook VPN via België aangeslingerd maar dat mocht niet baten.Sjurm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:04:
[...]
Ik was er laatst ook naar op zoek, ik wilde het een collega aanraden.
Ik heb een mail gestuurd naar de VRT, vooralsnog geen reactie.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Wat heeft de VRT er mee te maken?Sjurm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:04:
[...]
Ik was er laatst ook naar op zoek, ik wilde het een collega aanraden.
Ik heb een mail gestuurd naar de VRT, vooralsnog geen reactie.
Misschien door de associatie van de Nederlandse variant op de publiekeAdmiral Freebee schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
Wat heeft de VRT er mee te maken?Vier is een commerciële zender.
Ecodan warmtepomp
Ja excuus, ik heb Vier gemaild. Ik haal die zenders door elkaarAdmiral Freebee schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
Wat heeft de VRT er mee te maken?Vier is een commerciële zender.
https://www.rtlboulevard....ug-met-nodige-maatregelen
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
https://www.vier.be/video...eeding&utm_campaign=demol
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Helaas is de video in 'het buitenland' niet te bekijken.The-dragon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 01:18:
De locatie van het nieuwe seizoen van de mol is bekend. Het volgende seizoen speelt zich af in Duitsland.
https://www.vier.be/video...eeding&utm_campaign=demol
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Op zich niet het belangrijkste filmpjeZenyatta schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:38:
[...]
Helaas is de video in 'het buitenland' niet te bekijken.Zal wel iets met de rivieren te maken hebben. Alles daaronder is immers buitenland, toch?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Overigens staat seizoen 8 weer op VierSjurm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:36:
[...]
Ja excuus, ik heb Vier gemaild. Ik haal die zenders door elkaar
Hierom alleen al is de Belgische mol gelijk 100x beter dan de slappe NL versieMalantur schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:25:
[...]
Op zich niet het belangrijkste filmpje![]()
spoiler:Alina van het vorige seizoen heeft mee gedaan aan het quiz programma ‘de slimste mens ter wereld’ en in die aflevering zaten tips: zwart-geel-rode studioverlichting, een vingerafdruk-molsymbool bij een Duitse filosoof en bij 3 keer 3 opeenvolgende antwoorden was de eerste letter DUI TSL AND. De jury sprak ook het woord mol uit bij het voorstellen van Alina, en beeldde terwijl met zijn handen de ruit uit die Merkel altijd doet.
Hoi.
Zo te zien gaan ze iets compleet anders doen.
Variant? er is alleen ‘De Mol’Exocet schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:56:
Zo'n zin in, blijft toch de beste variant van het programma.
Zo te zien gaan ze iets compleet anders doen.
Moet ook zien voor tijdArunia schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:33:
Wel weer een nieuwe topic maken. Weet niet of ik tijd heb.

21 maartSadisticPanda schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:39:
Wanneer begint het eigenlijk? Ooh tv niet echt meer
Aap!
Werkt bij mij niet zonder VPN en je moet een account hebben. Ik heb voor de goplay periode al een account aangemaakt en dat kon zonder opgaaf van abonnementsnummer e.d. Weet niet of dat nu nog kan.harmageddon schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:14:
4 is a goplay geworden, zouden we het vanuit NL nog kunnen kijken op de website zonder VPN?
Heb er weer zin in, de Vlaamse variant is een stuk leuker m.i.
14 maart worden de kandidaten bekent gemaakt. En daarbij zullen er 10 kans maken op de plek van iemand die er uit gaat. Ben benieuwd. Zal wel weer heel erg psychisch opgebouwd worden haha.
Zonder problemen of zonder vpn ingelogd (mailadres/Ww) en trailers van dit seizoen bekeken en oude afleveringen gezien (tot seizoen 5 geloof ik) voor bijvoorbeeld deze aflevering:mythia schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:19:
[...]
Werkt bij mij niet zonder VPN en je moet een account hebben. Ik heb voor de goplay periode al een account aangemaakt en dat kon zonder opgaaf van abonnementsnummer e.d. Weet niet of dat nu nog kan.
Heb er weer zin in, de Vlaamse variant is een stuk leuker m.i.
https://www.goplay.be/vid...ol-2019/gfw379cm#autoplay
Gaf me gisteren echt aan dat ik het niet vanuit het buitenland kon kijken, maar nu werkt het weer als een zonnetje.
Exact expert nodig?
De Mol - 2021 België
Er is nog bar weinig bekend.
Geen kandidaten, nog 10 andere kans hebbenden. Intriges! Intriges zeg ik je!
Zodra er meer bekend wordt, zal ik dat proberen aan te vullen.
Qua kijken ben ik waarschijnlijk afhankelijk van de mensen die de streams plaatsen.
Daar zijn wij ook zeer blij mee hier in huis.
[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 08-03-2021 15:16 ]