Afgelopen vrijdag dan ook eindelijk kunnen beginnen met Animal Crossing. Samen met mijn zusje een Switch en de game gekocht. Mijn zusje laten beginnen want ik wilde haar zelf alles laten ontdekken, en om eerlijk te zijn heb ik niet gigantisch veel kennis van deze serie games.
Alles leuk en wel, ze had heel het eiland kaalgeplukt natuurlijk en dergelijke. Dus ik wil spelen met mijn profiel, en dan komt de realisatie dat je geen aparte eilanden hebt... Wat een onzin is dat toch zeg, mijn zusje een beetje beteuterd dat ze het niet compleet op zichzelf zou kunnen doen en ik zelf eigenlijk ook wel een beetje.
Heb ik 10-15 uur in de game zitten, heeft ze de save-file verwijderd want ze dacht dat ze op die manier alleen kon verdergaan. Die heeft vervolgens een aardige les in communicatie gekregen kan ik je vertellen. Maar goed, plezier in het spel is voor mij gedaan, ik begrijp mijn zusje dat ze alleen haar eiland wil opbouwen en ik ga echt geen 329,- + 55,- neertellen voor een tweede Switch. Dus, doei Animal Crossing. Wie zo'n beslissing neemt bij Nintendo heeft het volgens mij echt niet begrepen, geef mensen op zijn minst de keus of ze samen op 1 eiland willen of aparte eilanden willen hebben.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74