• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:20
Hamkaaz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:45:
Beetje domme vraag misschien, maar moet je nou zelf leave queue doen wanneer je van het eiland af bent? Of gaat dat automagisch?
Ja dat moet je zelf doen. De host kan je ook uit de queue zetten, maar dan moet die wel merken dat de gast het niet gedaan heeft, en in de tussentijd blijven er mensen wachten op jouw plek.

• Hamkaaz
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11:00
OK duidelijk. Dat verklaart het dat sommige spelers iets van 20 minuten blijven staan. Ik heb het volgens mij wel netjes met leave queue gedaan steeds, maar mea culpa wanneer ik dit vergat.

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-10 17:04
Ik gebruik elke week turnip.exchange om de beste prijs voor mijn turnips te vinden. Het koste me alleen veel tijd om door alle eilanden te scrollen met "te lage" bedragen. Dus heb ik een bookmarklet gemaakt die alle eilanden sorteert, hoogste prijs eerst.

Er zijn vast anderen die interesse hebben: https://gist.github.com/g...4a0213aeeee2ececc916aa498

Ik heb het enkel getest in Chrome, de dode is niet heel mooi/elegant, maar het functioneert...

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:55
@golles

Echt onvoorstelbaar; allerlei filtermogelijkheden op die site, maar niet één voor de prijs....

Overigens geen idee hoe ik bovenstaande bookmarklet gebruik?

• golles
  • Laatst online: 22-10 17:04
RudolfR schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:22:
@golles

Echt onvoorstelbaar; allerlei filtermogelijkheden op die site, maar niet één voor de prijs....

Overigens geen idee hoe ik bovenstaande bookmarklet gebruik?
Je kopieert de code die op 1 regel staat van hier: https://gist.github.com/g...exchange-sort-bookmarklet
In je browser maak je een nieuwe bookmark aan, kies een naam, bv: Turnip exchange sorteren
Bij URL plak je de code, check even of hij nog wel begint met javascript:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5HQE3odgchj5CAbL_ufKlKj7Y3Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B6HRTbEaD963TWr0uHiDmJ4i.png?f=fotoalbum_large
Sla op.

Je gaat naar https://turnip.exchange/islands
Terwijl je op die site bent, klik je op de bookmark
Als het goed is worden dan de eilanden gesorteerd

[ Voor 5% gewijzigd door golles op 28-05-2020 19:18 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:25
Haha die knollen naaien me elke week.. hopelijk stijgt de prijs voor zondag nog wat, anders maak ik weer amper winst of zelfs verlies :-P

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Zehrodyl
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 29-05-2020
Mijn Eiland is weer open voor een halfuurtje (mss iets meer). Zie vorig bericht voor informatie! Prijs 460 bells.

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-10 11:50
Ik heb nu een leuke villager in mijn campsite. Nu is mijn eiland vol en heb ik haar verteld dat ze hier mag wonen. Als het goed is kan ik dan iemand wegsturen, maar hoe werkt dit? Kan er niet veel over vinden.

Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen!

Sheldon eruit, Marina erin! Iemand die sheldon op wil komen halen?

[ Voor 22% gewijzigd door Bolko op 28-05-2020 20:30 ]

• Korkss
Zehrodyl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:35:
Mijn Eiland is weer open voor een halfuurtje (mss iets meer). Zie vorig bericht voor informatie! Prijs 460 bells.
Gemist helaas.. hopelijk morgen hier betere prijzen

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Flamesz
Bolko schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:01:
Ik heb nu een leuke villager in mijn campsite. Nu is mijn eiland vol en heb ik haar verteld dat ze hier mag wonen. Als het goed is kan ik dan iemand wegsturen, maar hoe werkt dit? Kan er niet veel over vinden.

Ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen!

Sheldon eruit, Marina erin! Iemand die sheldon op wil komen halen?
Hoe werkt die keuze als je een campsite villager uitnodigt? Ben je daar helemaal vrij in, of moet je je spel resetten tot de juiste word gekickt?

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-10 15:57
Flamesz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 08:58:
[...]

Hoe werkt die keuze als je een campsite villager uitnodigt? Ben je daar helemaal vrij in, of moet je je spel resetten tot de juiste word gekickt?
Alleen via een amiibo kan je selecteren wie er weg mag. Bij een random villager die je campsite bezoekt, wordt een willekeurige villager gekozen.

• Bolko
Flamesz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 08:58:
[...]

Eerst win je het spelletje van de kaart kiezen, dan gaat de villager naar Tom Nook. Hij zal betreurd terugkomen dat er geen plek maar is, maar hij hoorde wel dan * Random villager* weg wilde.

Als je deze villager zijn naam niet en je hem niet kwijt wil, gelijk op de home knop drukken en game afsluiten.
Dit net zo lang totdat je villager genoemt word die je weg wilt.
Heeft me alles bij elkaar 20 minuten geduurt

• ldekkers1
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-10 20:18
o dat laatste wist ik niet @Bolko. Als je op de home knop drukt en afsluit, dan noemt diegene een ander persoon? Wil er 1 graag weghebben en 1 ook als er een leuke voor terug komt.

Goed om te weten, dan doe ik dat de volgende keer! Helaas de vorige keer wel een erg leuke bewoner tegengekomen via de camping. Maar die wilde komen voor een andere leuke bewoner op mijn eiland. Maar zal die binnenkort vast ook nog wel leuke campingbewoners krijgen!
Fossielen te ruil voor iets leuks...
- Acanthostega / Acanthostega
- Ammoniet / Ammonite
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Ankylosaurusstaart / Ankylo tail
- Anomalocaris / Anomalocaris
- Archelonkop / Archeo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Australopithecus / Australopithecus
- Barnsteen /
- Brachiosaurusbekken /
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachisauruskop / Brachio skull
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Brontosromp / Bronto torso
- Coproliet / Coprolite
- Deinonychuskop / Deinony skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusstaart / Diplo tail
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip
- Dunkleosteus / Dunkleosteus
- Eusthenopteron / Eusthenopteron
- Haaientandkrans /
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso
- Iguanodonstaart / Iguanodon tail
- Juramaia / Juramaia
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Pachycephalosauruskop /
- Pachycephalosaurusstaart /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull
- Parasaulophusromp / Parasaur torso
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Quetzalcoatluskop & -romp /
- Quetzalcoatlusvleugel links /
- Quetzalcoatlusvleugel rechts /
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside
- Sabeltandtijgerkop / Sabertooth skull
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail
- Spinosauruskop / Spino skull
- Spinosaurusromp / Spino torso
- Spinosaurusstaart / Spino tail
- Stegosauruskop / Stego skull
- Stegosaurusromp / Stego body
- Stegosaurusstaart / Stego tail
- Triceratopskop / Tricera skull
- Triceratopsromp / Tricera torso
- Tyrannosaurusromp / T. rex torso
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail

Stuk of 20 DIY's dubbel
- Zijn er teveel om weer te noemen hier

Extra's:
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
- Sahara loopt rond op m'n eiland met al zijn pracht en praal...
- Mira is aan het kamperen, een konijn, lijkt me niks, dus kom gerust babbelen...

Interesse in iets laat het me weten, wie het eerst komt, wie het eerst maalt...
Moet nog even kijken wanneer ik de gates open, moet m'n rondje van fruit / stenen nog doen namelijk :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bolko
ldekkers1 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:09:
o dat laatste wist ik niet @Bolko. Als je op de home knop drukt en afsluit, dan noemt diegene een ander persoon? Wil er 1 graag weghebben en 1 ook als er een leuke voor terug komt.

Goed om te weten, dan doe ik dat de volgende keer! Helaas de vorige keer wel een erg leuke bewoner tegengekomen via de camping. Maar die wilde komen voor een andere leuke bewoner op mijn eiland. Maar zal die binnenkort vast ook nog wel leuke campingbewoners krijgen!
Het zal even duren. Is moest hem een keer of 15 / 20 resetten voordat de juiste villager "zelf weg wilde" })

• ldekkers1
@Bolko O lekker, en ik heb al zoveel geduld...
Mijn geduld wordt ook op de proef gesteld als ik aas wil maken, manmanman... Hoop dat dat gauw veranderd wordt in het spel, dat je 10 stuks tegelijk bijvoorbeeld aas kunt maken.

• Sméagol
  • Laatst online: 23:40

Sméagol

Master of Mayhem

Turnips: 418
Stu maakt een shell fountain'
Renée maakt een shell partition.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

16:45 ga ik een film kijken, als jullie m'n stream te veel verneuken zet ik 'm uit, en heb je iets later weer een kans! :P

Ik heb een belachelijk aantal fossils, dus vraag! Ook een zooi DIY cards, waarvan ik nog een ge-update lijstje van moet maken.

En een berg kleding, daarvan maak ik geen screenshots, maar ik ben van plan als ik wat werk aan m;n eiland heb gedaan, om die gratis weg te geven in een kleding markt. Maar als je iets specifieks zoekt, vraag gerust.

[ Voor 6% gewijzigd door Sméagol op 29-05-2020 16:29 ]

Make lovecraft not warcraft.

Over eilandbeoordelingen, ik hoor al weken dat er teveel dingetjes rondslingeren op m'n eiland...
Iemand die zeker weet of dat 1x1-units zijn, zoals kampvuurtjes, kokosnootdrankje, 1x1-fossielen enzo?
Ik zie dat juist als leuke decoratie net zoals een vuilcontainertje of een kauwgomballenautomaat.

Als dat toch echt meespeelt ga ik dit weekend even een paar inventory's van 1x1-stuff naar binnen halen...

Volgens mij plop ik dan zo van 4 sterren, naar 5 stuks namelijk >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

CLB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:28:
Over eilandbeoordelingen, ik hoor al weken dat er teveel dingetjes rondslingeren op m'n eiland...
Iemand die zeker weet of dat 1x1-units zijn, zoals kampvuurtjes, kokosnootdrankje, 1x1-fossielen enzo?
Ik zie dat juist als leuke decoratie net zoals een vuilcontainertje of een kauwgomballenautomaat.

Als dat toch echt meespeelt ga ik dit weekend even een paar inventory's van 1x1-stuff naar binnen halen...

Volgens mij plop ik dan zo van 4 sterren, naar 5 stuks namelijk >:)
Nee man, da's decoratie en die geven juist punten. 't gaat om takjes, steentjes, weed, trash, items die "gedropt" zijn maar niet geplaatst (dus ik in de vorm van dat blaadje), turnips, etc. Dat soort dingen.

Ja ik vond het al vreemd, hoor dat dus al weken, maar wat dat betreft is m'n eiland dus altijd spic en span...

• Flamesz
Voor wat ik gehoord heb tellen alleen items die door de speler zijn gedropt daarvoor. Shells, stokjes en steentjes dus niet.

https://nintendosoup.com/...al-crossing-new-horizons/

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

CLB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:31:
Ja ik vond het al vreemd, hoor dat dus al weken, maar wat dat betreft is m'n eiland dus altijd spic en span...
Ik weet niet hoe snel Isabelle daarover klaagt, maar kijk nog 'ns goed naar je eiland of je echt geen dingen hebt rondslingeren die niet geplaatst zijn, of weed en takjes op plaatsen die moeilijk te zien zijn (achter bomen en huizen bv). Er moet íets liggen.

Flamesz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:33:
Voor wat ik gehoord heb... [insert link]
Yes, die heb ik ook al eens gezien, daarom is dit wat irritant, de rest voldoe ik (allang) aan volgens mij :)
Sméagol schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:33:
Ik weet niet hoe snel Isabelle daarover klaagt, maar kijk nog 'ns goed naar je eiland...
Kom gerust kijken... Ik ga nog wel even in Sherlock Holmes-modus dan en verder op zoek :)

EDIT: Hmm misschien m'n +20 DIY-recepten...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 29-05-2020 16:38 ]

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

CLB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:35:
[...]

Yes, die heb ik ook al eens gezien, daarom is dit wat irritant, de rest voldoe ik (allang) aan volgens mij :)

[...]

Kom gerust kijken... Ik ga nog wel even in Sherlock Holmes-modus dan en verder op zoek :)
Kom ik graag een keer doen, maar dan een andere keer! ;)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:25
CLB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:31:
Niet een gedeelte vol liggen met turnips?

Ik heb ergens gelezen dat items waar je "drop" kiest als afval worden gezien en items waarbij je "place" kiest decoratie zijn.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Yup, dat dus.

Maar ik kom nog steeds graag een keer kijken. ;)

Raem schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:41:
Niet een gedeelte vol liggen met turnips?
Momenteel ook niet :)
Sméagol schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:50:
Yup, dat dus.
Maar ik kom nog steeds graag een keer kijken. ;)
Helemaal niet aan gedacht, 'handig voor Tweakers en / of andere bezoekers', straks een kijken :)

Dank voor het meedenken / uitleg, vond het al vreemd allemaal.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:02

NoTimeRemains

I know

Losslingerende diys worden zeker gezien als zooi. As ze in een stalletje liggen dan ineens niet overigens.

This is the Way.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Beginnersvraagje maar kon het antwoord niet vinden, ik heb gisteren een fiets gekocht en die cadeau gedaan aan mijn zoontje... nou ja, dacht ik.. want heb hem voor zijn huisje gezet. Nu vanochtend was ie weg. Ik wist niet dat er ook gejat werd op het eiland? Of kan ik hem elders weer terugvinden...

Life is what happens while you're busy making other plans

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

frumper schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:31:
Beginnersvraagje maar kon het antwoord niet vinden, ik heb gisteren een fiets gekocht en die cadeau gedaan aan mijn zoontje... nou ja, dacht ik.. want heb hem voor zijn huisje gezet. Nu vanochtend was ie weg. Ik wist niet dat er ook gejat werd op het eiland? Of kan ik hem elders weer terugvinden...
Heft je zoontje 'm niet al meegenomen? Als je een item "plaatst" is ie niet weg te krijgen behalve door jou zelf (en ik neem aan andere spelers die op je eiland wonen). Als het "gedropt" is, kan elke bezoeker het meenemen. Villagers zitten er niet aan.

• frumper
  • Nu online
Ik heb nog geen mensen uitgenodigd op ons eiland, en hij was niet voor mij op de switch ;)
Maar ik heb hem rond middernacht gestald voor zijn huis en vanochtend was ie weg. Kreng kostte me 5000 klingels (ja voor mij nog redelijk wat haha)

• Flamesz
Geplaatste meubels verdwijnen niet zomaar. Dus je hebt een heel willekeurige bug gehad, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt. Of je zoontje speelt op momenten dat jij het niet weet.

Ah ja, wat smeagol hieronder zegt kan ook nog. Als voor het spel iets buiten in de weg ligt word het bij Tom Nook in de recycle bin gedaan, daar kan het nog zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Flamesz op 29-05-2020 17:56 ]

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

't zou kunnen dat de game automatisch spullen verwijdert als ze ingangen blokkeren? Heb je 'm direct voor de deur gegooid? Check anders je recycle bin. Maar anders heeft toch echt een speler 'm weggehaald, of is 't een vage bug.

• frumper
  • Nu online
Dan toch in de recyclebin kijken zo als vrouwlief klaar is.. dit weekend onze eerste knollen inkopen... wat een leuk tijdrovend spelletje is dit zeg 😂

• Teleluvr
  • Niet online
Heeft iemand hier een lucky cat of een diy voor een lucky cat?

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

bij mij zijn de turnips 553

Members only:

de link is publiek als je GOT zegt tegen degene met de rode cap en de HMD op dan kan je zonder entry naar binnen.

This is the Way.

• Korkss
NoTimeRemains schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:37:
bij mij zijn de turnips 553

***members only***

de link is publiek als je GOT zegt tegen degene met de rode cap en de HMD op dan kan je zonder entry naar binnen.
Sorry ben aardig noob.. snap niet hoe ik je eiland op kan!? Wil graag mn knollen nog verkopen als dat kan/mag :D

CLB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:23:
- Mira is aan het kamperen, een konijn, lijkt me niks, dus kom gerust babbelen...
Toch maar toegelaten, Agent S is bezig met opruimen...
Eens kijken of dat nog wat kan opleveren op Discord, net als met Marina eerder.
En dat was het dus inderdaad, had dus allang een 5-sterren-rating >:)

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 29-05-2020 21:56 ]

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Korkss schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:28:
[...]

Sorry ben aardig noob.. snap niet hoe ik je eiland op kan!? Wil graag mn knollen nog verkopen als dat kan/mag :D
Mijn prijs is lager,418, maar je hoeft niet via die website.
Members only:

Je hebt 15 minuten. Celeste is er ook.

• Korkss
Sméagol schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:44:
[...]

Mijn prijs is lager,418, maar je hoeft niet via die website.

***members only***

Je hebt 15 minuten. Celeste is er ook.
Damn.. net alles verkocht voor 112 8)7

Vraagje trouwens.. heb bijna mn laatste lening voor mijn huis afbetaald. Wat kan ik erna nog doen met mn bells?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Korkss schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:46:
[...]

Damn.. net alles verkocht voor 112 8)7

Vraagje trouwens.. heb bijna mn laatste lening voor mijn huis afbetaald. Wat kan ik erna nog doen met mn bells?
Dingen kopen.

CLB schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:32:
Agent S is bezig met opruimen...
Iemand interesse?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Zijn er nog meer tweakers die Celeste willen bezoeken? Dan gooi ik 'm snel weer even open met dodo.

• Flamesz
Agent S niet, maar laat maar weten wanneer je Mira weggepest krijgt, is een van de twee villagers waar ik naar op zoek ben.
Weet alleen niet hoe ik een villager zou moeten ontvangen, want dan moet ik op precies de goede dag een villager hebben die weg gaat toch?

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hmm, week te hard werken en nu ineens "oh kak, turnips" :| Als je dit niet iedere dag speelt is het (voor mij) verdomd makkelijk om het ook snel te vergeten, blijkbaar...

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 18:50
Manman de knollen ingekocht op 110, de hele week niks hoger dan 85 en nu verkocht voor 44. En dat gaat al weken zo xd

[ Voor 13% gewijzigd door rejer op 30-05-2020 12:17 ]

• Teleluvr
  • Niet online
rejer schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:16:
Manman de knollen ingekocht op 110, de hele week niks hoger dan 85 en nu verkocht voor 44. En dat gaat al weken zo xd
Dan doe je al weken iets niet goed... :+

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

rejer schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:16:
Ik heb sinds het begin al niet op mijn eigen eiland verkocht. ook vaak kut prijzen. maar ik zit in de animal crossing discord en daar zoek ik altijd een eiland van mensen met 450-600 als prijs.

Elke week +- 4-6 miljoen winst.

Inmiddels 25 mill bells en vind dat wel even genoeg. had geen zin meer deze week om weer die knollen te doen :P dus nu rustig bezig alles te verhuizen enzo om mijn eiland goed in te richten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-10 18:50
Teleluvr schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:28:
[...]

Dat lijkt er op ja xD
Ricmaniac schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:37:
[...]

Ik heb sinds het begin al niet op mijn eigen eiland verkocht. ook vaak kut prijzen. maar ik zit in de animal crossing discord en daar zoek ik altijd een eiland van mensen met 450-600 als prijs.

Elke week +- 4-6 miljoen winst.

Inmiddels 25 mill bells en vind dat wel even genoeg. had geen zin meer deze week om weer die knollen te doen :P dus nu rustig bezig alles te verhuizen enzo om mijn eiland goed in te richten.
:/ Jemig, van die getallen kan ik enkel dromen op mijn eilandje :)
rejer schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 13:03:
:/ Jemig, van die getallen kan ik enkel dromen op mijn eilandje :)
Daarom moet je ook verkopen op andere eilanden ;)

• Bundin
  • Niet online
Knolt het ergens nog een beetje qua prijs? Anders wordt het lokaal voor een net loss van 4 per stuk.

Verder is dit alsnog een van de meest vermakelijke spelletjes die ik de laatste jaren heb gespeeld. Misschien ben ik gewoon echt een ouwe lul geworden, maar het lekker een beetje aanprutsen bevalt me heel prima :)

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

134 nu bij mij

This is the Way.

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-10 20:45
Kan iemand mij hiermee helpen? Vanmiddag weer even stabiel internet (Ze zijn gelukkig wel bezig met glasvezel hier).
Fossielen:
- diplodocuskop / diplo skull

DIY:
- Signpost DIY
- Plain Wooden Shop Sign DIY

Edit: Thanks CLB! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Ryst op 30-05-2020 15:46 ]

• Korkss
Teleluvr schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:28:
[...]

Schijnbaar... ben ook pas 1x op iemand anders zijn eiland geweest. Maar op mijn eigen eiland zijn de prijzen altijd ruk. Aankomende week maar eens goed in de gaten houden hier :+

Ryst schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:02:
Kan iemand mij hiermee helpen? Vanmiddag weer even stabiel internet (Ze zijn gelukkig wel bezig met glasvezel hier).
Fossielen:
- Anomalocaris / Anomalocaris
- Ankylosauruskop / Ankylo Skull
- Brachiosauruskop / Brachio skull
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull
- diplodocuskop / diplo skull
- sabeltandtijgerkop / sabertooth skull
DIY:
- Signpost DIY
- Plain Wooden Shop Sign DIY
Ik heb alleen de diplodocuskop niet voor je, andere vijf wel...

• Korkss
Iemand toevallig een snijplank? Mn vriendin zoekt die al een tijdje namelijk..

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:29

fub

Korkss schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:50:
Iemand toevallig een snijplank? Mn vriendin zoekt die al een tijdje namelijk..
Ik kan die wel maken. Hoe wil je dat regelen?

• Korkss
fub schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:53:
[...]

Ik kan die wel maken. Hoe wil je dat regelen?
Haha we zijn heel noob in horizons met naar eilanden gaan etc.. dus geen idee. Kan ons eilandje wel open zetten gok ik zodat je langs kan komen??

• fub

fub

Korkss schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:56:
[...]

Haha we zijn heel noob in horizons met naar eilanden gaan etc.. dus geen idee. Kan ons eilandje wel open zetten gok ik zodat je langs kan komen??
Dat klinkt als een plan, maar ik heb pas later vanavond tijd. Zit je op de Discord?

• Korkss
fub schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:58:
[...]

Dat klinkt als een plan, maar ik heb pas later vanavond tijd. Zit je op de Discord?
Ohh nee zit niet op de discord. Kan eventueel vanavond wel even de eilandcode sturen als je dr bent?!

• fub

fub

Korkss schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:00:
[...]

Ohh nee zit niet op de discord. Kan eventueel vanavond wel even de eilandcode sturen als je dr bent?!
Dat is ook prima, doe maar via DM.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Als mensen nog willen ruilen, zie één van m'n vorige post met m'n inventory (klopt nog grotendeels).

Zelf zoek ik specifiek de volgende dingen op dit moment:
  • black claw-foot tub
  • black rattan wardrobe
  • dark wood cypress bathtub
  • black long bathtub
  • black & brown fan palms and black & brown monsteras
  • black & brown bathroom towel racks

• KaleKabel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-10 19:24
Ik heb een camera vraagje. Een week of twee geleden veranderde het camera standpunt naar een positie die nog iets hoger was dan de verst gekantelde positie als ik achter de winkel of het museum liep, zodat ik kon zien wat er achter die gebouwen op de grond lag. Het was bijna een top down view. Nu gebeurt dat echter niet meer. Waar ligt dat aan?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

KaleKabel schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:39:
Ik heb een camera vraagje. Een week of twee geleden veranderde het camera standpunt naar een positie die nog iets hoger was dan de verst gekantelde positie als ik achter de winkel of het museum liep, zodat ik kon zien wat er achter die gebouwen op de grond lag. Het was bijna een top down view. Nu gebeurt dat echter niet meer. Waar ligt dat aan?
Dat is geloof ik als je je inventory checkt maar direct achter een gebouw of cliff staat.

• KaleKabel
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-10 19:24
Sméagol schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:50:
[...]

Dat is geloof ik als je je inventory checkt maar direct achter een gebouw of cliff staat.
Dan gaat de camera naar beneden en verdwijnt het gebouw.
Ik heb nu gevonden waar de view zit, het is dezelfde als je de camera app op je telefoon gebruikt en max kantelt. Alleen gebeurde dat dus automatisch zodra ik achter een gebouw liep zonder dat ik de camera app open had.. was wel een handige view

Edit: ik heb het gevonden, je moet in hek-plaats modus zitten en dan krijg je automatisch een top down view zodra je ergens achter loopt

[ Voor 11% gewijzigd door KaleKabel op 30-05-2020 22:07 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:25
KaleKabel schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:50:
[...]

Dan gaat de camera naar beneden en verdwijnt het gebouw.
Ik heb nu gevonden waar de view zit, het is dezelfde als je de camera app op je telefoon gebruikt en max kantelt. Alleen gebeurde dat dus automatisch zodra ik achter een gebouw liep zonder dat ik de camera app open had.. was wel een handige view

Edit: ik heb het gevonden, je moet in hek-plaats modus zitten en dan krijg je automatisch een top down view zodra je ergens achter loopt
In Terraforming mode gebeurt dat ook. Is inderdaad een handige view om te kijken of er iets achter gebouwen ligt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Lanuanul
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09-2022
Engineer Stewie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:37:
[...]

Als je iron nodig hebt voor de store, wil je dat wel geven hoor.
Zie dat je al voorzien bent :)
Oeps sorry voor de late reactie, moet wat vaker tweakers checken :S Ik ben idd voorzien maar alsnog bedankt voor het aanbod :)

• _avextrax
Daisy Mae verkoopt turnips voor 108 dus niet interessant qua inkoop.

Marina gaat morgen verhuizen, dan kan ik weer naar een nieuwe bewoner zoeken.

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-10 13:11
Bij mij verkoopt Daisy mee voor 90 klingels turnips. Mocht iemand interesse hebben kan ik mij poort opengooien. Graag even een pm sturen. Daarnaast is er nog een tafeltennistafel te koop.

• ldekkers1
Ik heb een vechtgame archadekast in mijn winkel vandaag. Een witte met rode kleur. Iemand interesse?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:33

Zerora

Ik Henk 'm!

Mn eiland even flink op de schop aan het doen. Ik was wat dingen beu. Alleen weet ik niet wat ik er nu wel wil hebben. |:(

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-10 15:05
Morgen nieuwe diertjes :D heb er zin in

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-10 16:55
Potverdikke, ik zit al heel week af te vragen hoe ik de bijl kon krijgen. Blijkt dat de progressie in het “hoofdaccount” zit. Laat dat nu net m’n zoontje zijn die niet zoveel speelt. Je mist gewoon heel veel dingen als je niet de hoofdpersoon bent in de game. Want de mogelijkheid om de winkel te upgraden heeft hij ook alleen en ik niet.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
grote_oever schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:23:
Potverdikke, ik zit al heel week af te vragen hoe ik de bijl kon krijgen. Blijkt dat de progressie in het “hoofdaccount” zit. Laat dat nu net m’n zoontje zijn die niet zoveel speelt. Je mist gewoon heel veel dingen als je niet de hoofdpersoon bent in de game. Want de mogelijkheid om de winkel te upgraden heeft hij ook alleen en ik niet.
Klopt, dit is wel een nadeel. Bijvoorbeeld het maken van bruggen en ramps zit ook bij de hoofdpersoon..
Je moet dus toch af en toe met dit account inloggen en bij Tom Nooks checken of er iets is te doen.

- NAC Breda -

• Ryst
grote_oever schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:23:
Klopt, even doorheen slaan. Ik ben ook 2de gebruiker en mijn vrouw eerste. Die speelt nu alleen al even niet meer maar dat is niet zo erg meer hierna. Af en toe alleen als er een brug of helling gebouwt moet worden even switchen tussen de accounts.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-10 16:55
Ryst schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:41:
[...]

Klopt, even doorheen slaan. Ik ben ook 2de gebruiker en mijn vrouw eerste. Die speelt nu alleen al even niet meer maar dat is niet zo erg meer hierna. Af en toe alleen als er een brug of helling gebouwt moet worden even switchen tussen de accounts.
Probleem is dat ik niet precies weet wat ik moet doen zonder onder zijn account in te loggen. Weet namelijk niet wat hij moet hebben om de winkel te upgraden. Tenminste, neem aan dat hij dit moet doen, want ik zag iets voorbij komen. Heb echt geen idee wat ik verder moet doen. Ben nu maar bezig om m’n kosten van huis af te lossen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:33

Zerora

Ik Henk 'm!

Misschien opnieuw beginnen een idee en dat je zoontje de 2e speler is? Als jij veel meer speelt als hij, zou ik toch eens gaan nadenken over de rollen omdraaien.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Piet_Piraat7 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:14:
Morgen nieuwe diertjes :D heb er zin in
Is dat vanaf 00.01 of vanaf morgenochtend en dat Isabelle-gebral?
EDIT: Zag trouwens net m'n tweede flessenpost-DIY van vandaag :)

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 31-05-2020 23:50 ]

• _avextrax
CLB schreef op zondag 31 mei 2020 @ 22:43:
[...]

Is dat vanaf 00.01 of vanaf morgenochtend en dat Isabelle-gebral?
EDIT: Zag trouwens net m'n tweede flessenpost-DIY van vandaag :)
Sinds middernacht zijn er al nieuwe insecten gespot. Net mijn eerste firefly gevangen.

• Piet_Piraat7
Cool, een aal gevangen :D de schaduw ziet er ook heel anders uit dan wat we tot nu toe gezien hebben

Edit; nu ook een haai, ook al een andere schaduw :) leuk die veranderingen

[ Voor 28% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 01-06-2020 08:43 ]

• frumper
  • Nu online
Wat is een goede manier om je knollen te verkopen? Heb ze gister voor het eerst gekocht... komt er altijd wel een verkoopprijs van 200+ langs? Of soms ook maar 130 of zo...

• Ryst
frumper schreef op maandag 1 juni 2020 @ 10:10:
Wat is een goede manier om je knollen te verkopen? Heb ze gister voor het eerst gekocht... komt er altijd wel een verkoopprijs van 200+ langs? Of soms ook maar 130 of zo...
Verkoopprijs kan hele week laag blijven op je eiland. Het beste is om te kijken naar of je het op andere eilanden kan verkopen. Heb je eigenlijk wel een garantie dat je het met winst verkoopt. En soms zelfs een enorme winst. Mijn eilandprijs is al 4 weken laag met 1 uitschieter.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:31
Je kan gerust een hele week onder de 90 blijven...
Heb tot nu toe 3 uitschieters gehad op mijn eiland, maar bijna altijd verkocht op andere eilanden.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ritchie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:44:
[...]

Klopt, dit is wel een nadeel. Bijvoorbeeld het maken van bruggen en ramps zit ook bij de hoofdpersoon..
Je moet dus toch af en toe met dit account inloggen en bij Tom Nooks checken of er iets is te doen.
Gaat het hier om het hoofdaccount op de console of degene die het eiland heeft gemaakt? Die zijn bij ons verschillend namelijk.

Dus de rest kan straks geen bruggen e.d maken?

• frumper
  • Nu online
Moet je haaien heel snel vangen? Kreeg hem aan de lijn maar hij verdween in plaats van dat ie aan mijn hengel bleef

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:15:
[...]

Gaat het hier om het hoofdaccount op de console of degene die het eiland heeft gemaakt? Die zijn bij ons verschillend namelijk.

Dus de rest kan straks geen bruggen e.d maken?
Correct, alleen de eiland eigenaar kan bepaalde zaken doen, zoals bruggen en hellingen bouwen.

- NAC Breda -

• bram1984
Ritchie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:25:
[...]

Correct, alleen de eiland eigenaar kan bepaalde zaken doen, zoals bruggen en hellingen bouwen.
Ok dat is dus, als ik het goed begrijp, degene die als eerste het spel heeft opgestart en het eiland heeft gekozen en een naam heeft gegeven?

• Ryst
bram1984 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:39:
[...]

Ok dat is dus, als ik het goed begrijp, degene die als eerste het spel heeft opgestart en het eiland heeft gekozen en een naam heeft gegeven?
Precies dat!

• Engineer Stewie
frumper schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:24:
Moet je haaien heel snel vangen? Kreeg hem aan de lijn maar hij verdween in plaats van dat ie aan mijn hengel bleef
Hoe zeldzamer de vis, des te sneller miet je zijn.
Ik vis her best op geluid...
Nog geen haai gezien, maar heb alle vissen die voor 16h actief zijn.
Deze avond op haaien jacht, heb nog 700 bait in storage :).
Engineer Stewie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 12:28:
Nog geen haai gezien, maar heb alle vissen die voor 16h actief zijn.
Deze avond op haaien jacht, heb nog 700 bait in storage :).
Ik doe met je mee, vanavond AC-night, hetzij met 350 bait :)

• frumper
  • Nu online
Onze haai zwom gewoon rond ;) geen aas voor nodig gehad.

• Engineer Stewie
frumper schreef op maandag 1 juni 2020 @ 13:26:
Onze haai zwom gewoon rond ;) geen aas voor nodig gehad.
Heb de meeste vissen zo gevangen. Maar mijn zoon wil snel alle haaien (er zijn er 4). Dus gooien we maar wat aas.

• bram1984
Weer even een n00b vraag (dit is onze eerste AC game): onze perziken zijn op en die hebben we nodig voor een opdracht. Ik lees online dat je deze nu alleen kunt krijgen door andere eilanden te bezoeken, maar daar heb je een online abonnement voor nodig? Ik heb daarin eerlijk gezegd geen interesse. Is er een andere manier om perziken te krijgen?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

bram1984 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 15:53:
Weer even een n00b vraag (dit is onze eerste AC game): onze perziken zijn op en die hebben we nodig voor een opdracht. Ik lees online dat je deze nu alleen kunt krijgen door andere eilanden te bezoeken, maar daar heb je een online abonnement voor nodig? Ik heb daarin eerlijk gezegd geen interesse. Is er een andere manier om perziken te krijgen?
Wachten. Ze groeien vanzelf terug. Heb je haast? Genereer dan een nook miles ticket bij the Nook stop (de computer bij de resident services), en ga naar een random eiland waar je 9 van de 10 keer hetzelfde fruit als op je eigen eiland hebt.

• Bundin
  • Niet online
Er zijn ook verschillende Tweakers geweest die aangeven dat handheld spelen ook helpt, vanwege heel iets delay bij wireless. Misschien helpt 't je, misschien maakt het niet uit :)

• _avextrax
Haaien zijn gelukkig makkelijk te spotten. Eerste poging en had gelijk beet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fhvYkvJCfgjCZOh8J92JkBEk9Fk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6A8t5WuHk490lWbamqV22Ejg.jpg?f=fotoalbum_large
De gouden ballon na 300 stuks kapot geschoten te hebben...
Verschijnt die een keer randomly daarna of had ik die al moeten zien?

• Piet_Piraat7
Een tip die mij goed hielp; kijk weg (of ogen dicht) als de vis naar je dobber komt en ga puur af op het geluid wanneer je op A moet drukken. Ik vang nu veel meer dan eerst omdat ik niet meer per ongeluk te vroeg druk.

• frumper
  • Nu online
Hmmm dat handheld he... ik speelde vanmiddag dus even drie kwartier handheld, en haalde zo 2 witte haaien uit de zee... 1 voor museum, 1 voor mijn spaarpot!
Ik speel eigenlijk nooit handheld maar mijn zoontje was even op de Wii :D

Dus of toeval of het maakt dus we iets aan verschil... hoewel de haai die misging was geen witte, die had een grotere vin. Haaien vangen is leuk :D knollen nu voor 126, hoop op beter bod toch...

• Flamesz
Ik weet niet hoe zeldzaam die haaien zijn, maar volgens mij heb ik net flink geluk. Ik start het spel voor her eerst vandaag, en heb met het eerste rondje strand voor mijn diy al direct een great white en twee whale shark.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32Qbti61C9IcphUC1aTRVkRQn7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m3nxT0HRf0cT2ZBNV0jmTvSL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njrQNSL1DwcQiuYcwSI-HnUG2T8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x4UENZdoi6Sd8Qckq38uRsZA.jpg?f=fotoalbum_large

Die huwelijks event is ook wel wat leuker dan dat museum event, al weten we natuurlijk nog niet hoe repetetief het zal zijn. Ik werd iig alweer nostalgisch toen ik de muziek die in New Leaf in de winkel van de Alpaca's speelt hoorde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JAm2C05KmtaQli9yQMCy6gA5qWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V9v9dC0VzKx3d4PrDvBKp80d.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 47 ... 57 Laatste