Goedemorgen,
Nieuw toegevoegd aan lijst signature
- Parasaur torso
- Dunkleosteus
- Archelon skull
- Tricera tail
Nieuw toegevoegd aan lijst signature
- Parasaur torso
- Dunkleosteus
- Archelon skull
- Tricera tail
Of een apart topic makendragoncry schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:11:
Mocht er een hoge turnip/knolen prijs gepost worden (wat natuurlijk erg fijn is), plaats dan de "ik kom ook" en "bedankt" berichtjes niet hier in het topic, maar stuur deze via DM, of uit je dank in het achterlaten van een gift. Zo kan dit topic blijven bestaan in zijn huidige vorm.
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Zoals al eerder aangegeven zorgt dat voor versnippering, en lost het het probleem van de onnodige "ik kom ook" en "bedankt" berichten niet op maar verplaatst het alleen maar.
deze vind je in je crafting menu, het is een bruine kaart met 3 houten paaltjes, je hebt hem van nook gekregen bij het plaatsen van de eerste 3 huizen.Verwijderd schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:21:
Hello iedereen. Ik moet een brug bouwen maar weet niet hoe ik een boomstam palen plan krijg. Ik heb alle doe het zelf pakketten al gekocht maar daar kwam het niet uit. Weet iemand anders hoe je het krijg?
[ Voor 10% gewijzigd door dragoncry op 04-05-2020 08:36 ]
Het kan wel, alleen zul je dan custom designs moeten downloaden. Heb ze zeker wel rond zien vliegen op het internet.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:36:
Ik vind het echt jammer dat je paden niet schuin kan leggen en dus ook paden niet mooi aan kan laten sluiten op schuine bruggen. Ben nu weer alle schuine bruggen aan het slopen op ons eiland om er rechte van te maken.
Ben benieuwd hoe ze dat hebben gedaan dan (bij de brug), daar kun je 1 vakje niet betegelen, en als je dat doet voor de brug geplaatst wordt, word dat door de brug weer ongedaan gemaakt.Akaendra schreef op maandag 4 mei 2020 @ 08:50:
[...]
Het kan wel, alleen zul je dan custom designs moeten downloaden. Heb ze zeker wel rond zien vliegen op het internet.
Tnx, helaas ging het mij juist om de schuine bruggenAkaendra schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:32:
Image search geeft al wel wat dingetjes
Zit op mijn werk (naja thuiswerk) dus kan niet overal bij maar er zijn genoeg voorbeelden te bedenken gok ik zo.
Ikzelf heb geen schuine bruggen maar snap de frustratie. Heb dat voornamelijk bij inclines waar het dus helemaal niet kan of dingen die 3 breed zijn terwijl je brug maar 2 breed is
Klopt. Persoonlijk vindt ik het ook wel lastig om iets moois te maken met de beperkte middelen die er zijn. Voornamelijk de 'ruimtelijke planning' voordat je het dorpje op een bepaalde plek gaat neerzetten is nogal lastig.dragoncry schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:48:
[...]
Tnx, helaas ging het mij juist om de schuine bruggen![]()
maar er zijn creatieve geesten zat die met oplossingen komen, dus wacht/zoek rustig verder.
Overigens is het met het beperkte aantal patterns wat je op kan slaan lastig om alles goed te regelen,
dan is het jammer dat Nintendo zelf geen optie heeft ingebouwd om schuine paden te maken.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Het ruimtelijk planning probleem kun je deels oplossen door gebruik te maken van de happyIslandDesigner :Redax schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:54:
[...]
Klopt. Persoonlijk vindt ik het ook wel lastig om iets moois te maken met de beperkte middelen die er zijn. Voornamelijk de 'ruimtelijke planning' voordat je het dorpje op een bepaalde plek gaat neerzetten is nogal lastig.
Bij mij was hij gisteren gesloten, vanavond eens checken na mijn werk hoe de shop eruit ziet.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:33:
Eindelijk gaat ook Nook's hier uitbreidenmorgen gesloten en overmorgen een grotere shop.
Weet jij of die ook aan de buitenkant fysiek groter wordt? Dan kan ik daar alvast rekening mee houden met mijn verbouwing.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:33:
Eindelijk gaat ook Nook's hier uitbreidenmorgen gesloten en overmorgen een grotere shop.
De hekjes die om de eerste winkel staan, geven de breedte aan.Raem schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:41:
[...]
Weet jij of die ook fysiek groter wordt? Dan kan ik daar alvast rekening mee houden met mijn verbouwing.
Ja, is bij mij tot nu toe 1x voorbij gekomen.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:43:
Iemand al de Queen Alexandra's Birdwing (vlinder) gevangen? Ik heb die nog niet zien rondvliegen hier.
Ja heb hem gevangen, zweefde rond bij hybrids hier (net als de peacock deed)Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:43:
Iemand al de Queen Alexandra's Birdwing (vlinder) gevangen? Ik heb die nog niet zien rondvliegen hier.
Verwijderd
Ik heb er zo al 3 in storage zitten voor Flick. Had alle beesten al op1 Mei zelf. Al duurde de scorpion wel even.Piet_Piraat7 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:30:
Grappig, ik zeg net nog dat ik geen Queen Alexandra's Birdwing tegenkom en nu vang ik er letterlijk 3 achter elkaar (en is Flick op het eiland)
Erg vet die dinerAkaendra schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:35:
Eigen customs maken is altijd leuk
Ook even een kleine kleine impressie van mijn eiland
[Afbeelding]
Mijn diner area. nog een oud plaatje, nog wat kleine details toegevoegd.
[Afbeelding]
Een speeltuintje, vast een van de vele die je ziet op veel eilanden
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn DIY winkel. is nog WIP want er moeten nog dingen in gevuld worden. Aangezien iedereen vaak maar een stall maakt of ze gewoon bij het vliegveld neergooit voor mensen. Kunnen we net zo goed een winkel maken, niet?
Aangaande dat eerste plaatje. Hoe heb je dat gras in zo'n rechte lijn langs het strand af gekregen? Ziet er goed uit!Engineer Stewie schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:45:
Mijn Diner en wat sfeerbeelde. DragonCry is er al mee bekend.
Straatbeeld:
[Afbeelding]
Club (eet en muziek):
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Museum dig site:
[Afbeelding]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is toevallig zo, je kan die lijn niet veranderen.Redax schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:51:
[...]
Aangaande dat eerste plaatje. Hoe heb je dat gras in zo'n rechte lijn langs het strand af gekregen? Ziet er goed uit!
dope! ik vind die digsite tof gedaan.Engineer Stewie schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:45:
Mijn Diner en wat sfeerbeelde. DragonCry is er al mee bekend.
Straatbeeld:
[Afbeelding]
Club (eet en muziek):
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Museum dig site:
[Afbeelding]
Ziet er super uit! Heb een kleine vraag over die 2 signs die je op elkaar hebt gestapeld. Hoe doe je dat?Akaendra schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:35:
Eigen customs maken is altijd leuk
Ook even een kleine kleine impressie van mijn eiland
[Afbeelding]
Mijn diner area. nog een oud plaatje, nog wat kleine details toegevoegd.
[Afbeelding]
Een speeltuintje, vast een van de vele die je ziet op veel eilanden
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn DIY winkel. is nog WIP want er moeten nog dingen in gevuld worden. Aangezien iedereen vaak maar een stall maakt of ze gewoon bij het vliegveld neergooit voor mensen. Kunnen we net zo goed een winkel maken, niet?
Mijn OCD kan echt niet tegen al die verschillende bloemen door elkaar.dragoncry schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:32:
nou voorruit dan, hierbij ook een impressie van mij eiland :
Straat:
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 04-05-2020 13:43 ]
Welke signs bedoel je?, in welke foto?bongbong11 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:35:
[...]
Ziet er super uit! Heb een kleine vraag over die 2 signs die je op elkaar hebt gestapeld. Hoe doe je dat?
Haha, ik vind dus allemaal dezelfde bloemen geen bal aan, maar dat is persoonlijk en moet eerlijk toegeven dat dit nog stamt uit de tijd voor voor mijn hybrids, bloementuinen en de mogelijkheid om fatsoenlijk te decorerenRaem schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:40:
[...]
Mijn OCD kan echt niet tegen al die verschillende bloemen door elkaar.Maar het ziet er wel gezellig uit.
Wat dat betreft word ik sowieso soms gek van hoe de tiles werken en je sommige dingen dan net niet symmetrisch kan plaatsen.
Dat is een Simple panel, die kun je customizenbongbong11 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:35:
[...]
Ziet er super uit! Heb een kleine vraag over die 2 signs die je op elkaar hebt gestapeld. Hoe doe je dat?
ok, wil iemand vertellen waarover het gaat, want ik mis iets volledig... en heb (niet bewust iig) een simple panel gebruikt..Akaendra schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:53:
[...]
Dat is een Simple panel, die kun je customizen
[ Voor 6% gewijzigd door dragoncry op 04-05-2020 14:02 ]
Ik zal vanavond eens een screenshot plaatsen dan... prepare yourself!Raem schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:40:
Mijn OCD kan echt niet tegen al die verschillende bloemen door elkaar.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ha, ik heb al mijn paden omgrenst met bloemen, met daarbij geprobeerd zo veel mogelijk variëteit te hebben.Raem schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:40:
[...]
Mijn OCD kan echt niet tegen al die verschillende bloemen door elkaar.Maar het ziet er wel gezellig uit.
Wat dat betreft word ik sowieso soms gek van hoe de tiles werken en je sommige dingen dan net niet symmetrisch kan plaatsen.
Ja, precies zoals je zegt, gebruik zelf een 3x3 grid met een kruis van bloemen erinRaikkonen_WC schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:16:
Wat is qua bloemen sowieso het beste om te doen? Om zeldzame kleuren te krijgen? Bepaalde kleuren naast elkaar met daarbij dus ruimte zodat er een nieuwe bloem bij kan komen?
blup
ja hoor ik heb alles wel, stuur me vanavonndn maar een berichtje kan je langskomen.Bezulba schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:47:
Mijn vriendin en ik zijn al een tijdje bezig maar we hebben niet zo'n geluk met andere fruit dan waar je mee start. Wij hebben nu appels en perziken en toevallig sinds gisteren omdat ik zo bijdehand was bij een eiland bezoek ook peer.
Heeft 1 van jullie fruit over? Gewoon 1 stuk, maken we er een boom van, we hebben geen haast.
Zit nu op werk maar ben vanavond thuis.
This is the Way.
Haha, die twee gele lillies en rode rozen tussen de mums bij je museum zou ik echt niet tegen kunnen.Flamesz schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:49:
[YouTube: Rip OCD]
@Raem
De video is een beetje vernaggeld door twitter compressie, maar het idee is duidelijk.
Deze 'zou' meer efficient zijn.Raikkonen_WC schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:16:
Wat is qua bloemen sowieso het beste om te doen? Om zeldzame kleuren te krijgen? Bepaalde kleuren naast elkaar met daarbij dus ruimte zodat er een nieuwe bloem bij kan komen?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Nieuwe aanpak, ok zal eens proberen, 1 ding wat eker wat doet is een andere speler de bloemen laten gieteren. Heb dat met @NoTimeRemains gedaan en dat geeft gelijk resultaattuxken schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:10:
[...]
Deze 'zou' meer efficient zijn.
Gebruikte ook eerst
X0X
0X0
X0X
en nu
0X0
X0X
0X0
Maar zie nog niet echt verschilNog maar 2d alles verplaatst.
Bron
YouTube: Kyro TV
[Afbeelding]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bedankt voor de input!Zeror schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:30:
Ik geef dus helemaal geen bal om dat breeden met die bloemen.
Ik plant maar wat en zie wel wat er gebeurd.
ja bij mij ook! laatst 3-4 man laten sproeien ineens veel meer bloemen!dragoncry schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:27:
[...]
Nieuwe aanpak, ok zal eens proberen, 1 ding wat eker wat doet is een andere speler de bloemen laten gieteren. Heb dat met @NoTimeRemains gedaan en dat geeft gelijk resultaat(aan deze kant in ieder geval een stuk meer hybrides dan zonder deze actie)
This is the Way.
O gelukkig ben dus niet de enigeZeror schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:30:
Zeror schreef op maandag 4 mei 2020 @ 16:30:
{grapje}
Verwijderd
Heeeel soms heb ik dat even, maar dan doe ik alleen even een visrondje of ga op zoek naar een DIY en klaar.
Ik heb >225u ( weinig AFK )
Lekker kleurrijk en fleurig toch:CLB schreef op maandag 4 mei 2020 @ 14:27:
Ik zal vanavond eens een screenshot plaatsen dan... prepare yourself!
Make lovecraft not warcraft.
uhm, in wat voor opzicht? heb geen last van tipper hoorSméagol schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:04:
Hot take: Leif is erger dan Zipper.
Die heeft bijna niemand op maandag.Slasher schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:50:
Heeft iemand nog leuke turnip prijzen?
Al die speciale tools zijn even goed als de metalen variantRaikkonen_WC schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:51:
Die kampeerhengel en het sterrennet, zijn die beter dan een metalen? Of het geld niet waard?
In je mailbox als het goed is! Wilde het even uitproberen.tuxken schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:59:
Ik mankeer nog wat zaden van de basiskleuren ( rood, geel & wit ) roses.
Indien iemand ze in zijn winkel heeft en ik even tot daar mag komen mag je me een PM sturen.
Kunnen wel wat ruilen.
Oh bedankt maar ben er ondertussen aangeraakt dankzij @NoTimeRemainslamoreas schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:54:
[...]
In je mailbox als het goed is! Wilde het even uitproberen.![]()
Mocht je zaden (of 1) van de witte pansy hebben dan graag. Niks is ook goed.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Je rent, dan jaag je ze weg.Chaoss schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:10:
Ben nu een week met AC bezig, erg vermakelijk! Mijn vrouw en oudste dochter spelen ook op mijn eiland dus dat maakt het ook leuker.
Ik ben vooral bezig met dingen vrijspelen en uitbreiden dus ik heb me nog niet echt gericht op het verzamelen van dieren. Maar ik merkte dat op een boomstronk vaak insecten zitten die je elders niet tegenkomt. Maar hoe van je deze?? Ze springen altijd weg en je hebt maar 1 kans. Ik ren met mijn netje op de boomstronk af maar ik mis ze altijd?
Als je je net pakt en a ingedrukt houd sluip je er langzaam naar toe. en dan als je dichtbij genoeg bent gewoon A loslatenChaoss schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:10:
Ben nu een week met AC bezig, erg vermakelijk! Mijn vrouw en oudste dochter spelen ook op mijn eiland dus dat maakt het ook leuker.
Ik ben vooral bezig met dingen vrijspelen en uitbreiden dus ik heb me nog niet echt gericht op het verzamelen van dieren. Maar ik merkte dat op een boomstronk vaak insecten zitten die je elders niet tegenkomt. Maar hoe van je deze?? Ze springen altijd weg en je hebt maar 1 kans. Ik ren met mijn netje op de boomstronk af maar ik mis ze altijd?
Default blanke hetero
Ja ik heb dat gisteren ook unlocked. Ik had ook gewoon geen zin om er iets van te maken als ik die tools nog niet hadEbayzo schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:54:
Jeej, 3 sterren. Keek meer voor de grap even, maar die lat is blijkbaar niet heel hoog. Was redelijk inactief op wat bridges/inclines en turnips traden na. Mijn eiland is nog een behoorlijke rotzooi. Maar goed, morgen dan wel de tools om er wat van te maken dan gelijk.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
oh dat is ook wel een mooie om wat plannen te testen of het wel werkt inderdaad.Zeror schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:27:
Voor mensen die nog behoefte hebben aan een mooie planner tool, heb ik deze nog gevonden:
https://bobacupcake.itch.io/island-planner
Hiermee kun je in 3d gaan plannen.
ChickenBull schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:04:
Voor de bloemenkwekers:
Uitleg bloemen kweken
Genen van de bloemen
Bloemen hebben dus hun eigen genen. Bloemen met dezelfde kleur kunnen andere genen hebben. Met twee rode rozen kan bijvoorbeeld een blauwe roos gekweekt worden, maar alleen als beide rode rozen de juiste genen hebben (er zijn 13 verschillende rode rozen) en dan nog is er een kleine kans dat er een blauwe roos wordt gekweekt. Er is een 9-stappen-plan voor blauwe rozen, waaruit uiteindelijk 2 rode rozen komen die in 25% van de gevallen een blauwe roos kweken. De blauwe roos is gelukkig wel de meest lastige om te kweken; de rest is een stuk eenvoudiger.
Het klonen van bloemen is overigens een makkelijke manier om meer bloemen met dezelfde genen te krijgen. Klonen kan als je een bepaalde bloem niet tegen een andere bloem plaatst (en uiteraard water geeft).
Nou dag he
Ja hoor, wat wil je doen?NeP2013 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:06:
Iemand tijd die ik kan bezoeken :-)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Eerste keer online eigenlijk.. eens kijken bij anderen en wellicht wat ruilen, al heb ik nog niet echt veel 🙈
[ Voor 40% gewijzigd door NeP2013 op 05-05-2020 11:19 ]
Vet, ga ik doen! Thanks!! Opzich heb ik we redelijk wat ijzer , 40 stks ofzo. Hij kan je nog niet vinden, staat hij al open?ThekingofFanta schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:19:
ahh oke! Ik zal even een dodo code maken, dan kan je wat fruit pakken en spullen catalogen. Catalogen is alleen oppakken en weer neerleggen, dan kan je de spullen zelf bestellen via je nook terminal.
Heb je nog ijzer nodig?
Dodo code: FSYB5
Ik leg ook een paar fossielen voor je neer die je mee kan nemen als je dat zou willen
Ik heb verder niks nodig, het enige wat ik zou willen vragen is dat je een paar van mijn bloemen water geeft
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 06-05-2020 11:19 ]
Ik zou graag de Brachio chest, de T. rex tail en de Deinony skull op komen halen. Noem de prijs maar!CLB schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:33:
Fossielen te ruil voor iets leuks:
- Ammoniet / amonite
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Archeopteryx /
- Brachiosaurusbekken /
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest (2x)
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Deinoychuskop / Deinony skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Diplodocusstaart / Diplo tail (4x)
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip (2x)
- Eusthenopteron / Eusthenopteron (2x)
- Haaientandkrans /
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso (2x)
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Pachycephalosauruskop /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Parasaurolophusromp / Parasaur torso (2x)
- Plesiosaurusromp / Plesio torso
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body (2x)
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside (2x)
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail (2x)
- Spinosauruskop / Spino skull (3x)
- Spinosaurusstaart / Spino tail (2x)
- Stegosaurusromp / Stego body
- Stegosaurusstaart / Stego tail
- Triceratopsstaart / Tricera tail
- Tyrannosauruskop / T. rex skull (2x)
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail (2x)
Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Anemonen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit
'Wandrol' (met Chinese tekens) voor 140000 klingels
Ding is paars met rood, geel, wit en zwarte tekens
Extra's:
- Ozzie craft een 'model-gouden-arowana'...
- Ik heb een zwarte vleugel te koop, prijs moeten we nog even bepalen bij interesse...
- Marcie (de kangoeroe met buidel) wil naar een ander eiland vertrekken, dus is aan het inpakken...
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate open...
Doe maar gewoon iets leuks, of heb je toevallig 'grondspotjes', van die leuke lampjes voor in de grond?Bolko schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:38:
Ik zou graag de Brachio chest, de T. rex tail en de Deinony skull op komen halen. Noem de prijs maar!
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 05-05-2020 12:11 ]
Helaas niet, nog wat anders nodig? Ik kan een Gas Range meenemen?CLB schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:40:
[...]
Doe maar gewoon iets leuks, of heb je toevallig 'grondspotjes', van die leuke lampjes voor in de grond?
***members only***
Ik kom graag langs voor de gouden bijl. Wil je er ook eentje voor mijn vrouw maken? Dan neem ik wat extra goudklompjes mee. Nog niet zoveel spullen op mijn eiland maar ik probeer wat nieuws voor je mee te nemen:-)CLB schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:33:
Fossielen te ruil voor iets leuks:
- Ammoniet / amonite
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Archeopteryx /
- Brachiosaurusbekken /
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull
- Dimetrodonromp / Dimetrodon torso
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Diplodocusstaart / Diplo tail (4x)
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip (2x)
- Eusthenopteron / Eusthenopteron (2x)
- Haaientandkrans /
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso (2x)
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Pachycephalosauruskop /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Parasaurolophusromp / Parasaur torso (2x)
- Plesiosaurusromp / Plesio torso
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body (2x)
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside (2x)
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail (2x)
- Spinosauruskop / Spino skull (3x)
- Spinosaurusstaart / Spino tail (2x)
- Stegosaurusromp / Stego body
- Stegosaurusstaart / Stego tail
- Triceratopsstaart / Tricera tail
- Tyrannosauruskop / T. rex skull (2x)
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail
Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Anemonen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit
'Wandrol' (met Chinese tekens) voor 140000 klingels
Ding is paars met rood, geel, wit en zwarte tekens
Extra's:
- Ozzie craft een 'model-gouden-arowana' en geeft daarvan de DIY weg...
- Ik heb een zwarte vleugel te koop, prijs moeten we nog even bepalen bij interesse...
- Marcie (de kangoeroe met buidel) wil naar een ander eiland vertrekken, dus is aan het inpakken...
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate open...
Neehoor, veel te duur joh! Kom maar gewoon langs, prima!Bolko schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:47:
Helaas niet, nog wat anders nodig? Ik kan een Gas Range meenemen?
Geen probleem, hoef er ook niks voor terug hoor. Je kunt beter al je gear bewarenLastpak schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:47:
Ik kom graag langs voor de gouden bijl. Wil je er ook eentje voor mijn vrouw maken? Dan neem ik wat extra goudklompjes mee. Nog niet zoveel spullen op mijn eiland maar ik probeer wat nieuws voor je mee te nemen:-)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq