Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
moet helaas weg, misschien dat ik later het eiland open gooi.
[ Voor 21% gewijzigd door _avextrax op 01-05-2020 20:54 ]
Zou ik nog even langs kunnen komen?djmaster329 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:59:
Ik heb een turnip prijs van 510. Rond 13:30 zal ik deze post editen met een turnip exchange link.
***members only***
Niet meer actief.
Donaties zijn compleet optioneel. Ik heb niet persé iets nodig, maar items of bells zijn altijd welkom. Ik zit op de bank naast de shop.
***members only***
Eiland is weer open!
Leif is bij mij op bezoek dus ik zou je wat struiken en bloemen mee kunnen nemen.
Untappd: Kapitein_Merijn
EDIT: Diving beetle, Violine beetle, Frog, Catfish en een Angelfish.
Meidag-tripje vond ik ook leuk, maar ik vond het nogal lame dat niet alles in je zakken mee ging naar het eiland. Waarom verzamel ik dan tig struiken en steek ik bloemen uit een kwartier lang, beetje weirdish.
[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 02-05-2020 00:50 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 4% gewijzigd door Alexknl op 01-05-2020 22:23 ]
Isabelle zegt nu ook dat ik niet teveel items moet laten rondslingeren. (Al kan dit ook komen doordat er nu veel schelpen op het strand liggen en her en der nog wat gekapt hout).
[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 01-05-2020 21:50 ]
Misschien kan je van het fruit items maken en displayen. Ik weet niet zeker of je kleding zomaar buiten kan displayen maar ik heb een DIY recept voor een kersenhoed en sinaasappel hoed die er misschien leuk uit zien in een kraampje, is er vast ook voor de rest van het fruit. Zijn vast ook andere recepten die hiervoor werken.Raem schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:48:
Ik ben bezig om een fruitmarkt te maken (kraampjes met fruit erop), maar ik lees nu dat dit je rating negatief beinvloed. Klopt dit?
Isabelle zegt nu ook dat ik niet teveel items moet laten rondslingeren. (Al kan dit ook komen doordat er nu veel schelpen op het strand liggen en her en der nog wat gekapt hout).
je kunt ook nog opzoek gaan naar dit soort items (stands), die staan goed in een kraampje,Raem schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:48:
Ik ben bezig om een fruitmarkt te maken (kraampjes met fruit erop), maar ik lees nu dat dit je rating negatief beinvloed. Klopt dit?
soepketels en water dispensers ook :
https://nookazon.com/product/1515103
- Ammoniet / amonite (2x)
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Deinoychuskop / Deinony skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull (2x)
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Diplodocusstaart / Diplo tail (4x)
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip (2x)
- Eusthenopteron / Eusthenopteron (2x)
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Ophthalmosaurusstaart / Opthalmo tail
- Pachycephalosauruskop /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Parasaurolophusromp / Parasaur torso (2x)
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body (2x)
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside (2x)
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail (2x)
- Spinosauruskop / Spino skull (3x)
- Spinosaurusstaart / Spino tail (2x)
- Stegosaurusromp / Stego body
- Triceratopsstaart / Tricera tail
- Tyrannosauruskop / T. rex skull (2x)
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail (2x)
Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Anemonen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit
Bij Leif kun je kopen:
Azalea: roze / wit
Schijnhulst: geel / oranje
Hyacinten: geel / rood / wit
Violen: geel / rood / wit
Extra's:
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate open, eerst even al m'n hout / fruit gatheren
Is er nog iemand met knollenprijzen om te kopen in de 90, hier zijn ze boven de 100, liever niet dus.
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 03-05-2020 10:32 ]
Hobbel maar langs, zet de gate nog even open...Engineer Stewie schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:02:
@CLB wil graag de Triceratopsstaart en evt de restaurantkeuken kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 02-05-2020 11:06 ]
- Roses
- Lillies
- Windflowers
Grab shell dude!
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 02-05-2020 22:25 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 02-05-2020 12:02 ]
de nookazon discord heeft een channel speciaal voor eiland inspiratie (https://discord.gg/nookazon > Island Showcase)JDdeV1992 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:43:
Heeft iemand hier een goede website waar je inspiratie kan opdoen voor de set up van je eiland? Geen idee wat ik met al die ruimte moet...
de AC subreddit is ook wel aardig.
screenshot?Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:02:
Dubbele regenboog in de lucht hier op ons eiland
[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-05-2020 12:06 ]
This is the Way.
Maarr... overnemen? Hoe werkt dat dan?
Grab shell dude!
Als een villager ingepakt is kan je langskomen en met m praten, en m uitnodigen om op jouw eiland te komen wonen. Heb je wel een vrije plek op je eiland nodig.jOzh schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:52:
Die is bij mij deze week ook vertrokken
Maarr... overnemen? Hoe werkt dat dan?
Weer wat geleerd. Merci!Flamesz schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:12:
[...]
Als een villager ingepakt is kan je langskomen en met m praten, en m uitnodigen om op jouw eiland te komen wonen. Heb je wel een vrije plek op je eiland nodig.
Grab shell dude!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
- Tyrannosaurus romp;
- Pteranodon vleugel links
- Plesiosaurus kop
- Diplodocus romp
Heb zelf ook wel de nodige fossielen te ruil eventueel
Ik heb rozen en windflowersjOzh schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:04:
Ik zou graag de volgende bloemen willen kopen, heeft iemand deze wellicht bij de nooks in de winkel liggen?
- Roses
- Lillies
- Windflowers
Ze gaan hier weg voor 150, niet mega veel maar wel meer dan 100...Peter_Aragorn schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:35:
Heeft iemand redelijke prijzen voor knollen op dit moment? Heb op 100 gekocht, dus alles erboven is welkom
Mochten jullie interesse hebben wil ik de boel wel even opengooien!
Edit: code:
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Als het goed ligt de ticket klaar bij de dodo op je vliegveld, praat even met de dodo om dat te bevestigen.hotymoty schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 17:38:
Als ik met Tom Nook praat, dan krijg ik geen "May Day Ticket". Hij begint er niet over. Heeft iemand dit probleem ook? Ligt dit wellicht aan het feit dat ik geen Nintendo Online heb?
Ja die Dodo begint er ook niet over... Lijkt wel alsof ik de ticket gewoon niet krijgdragoncry schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 17:58:
[...]
Als het goed ligt de ticket klaar bij de dodo op je vliegveld, praat even met de dodo om dat te bevestigen.

Heb je wel mee gedaan aan een van de activiteiten? Dus bloemen planten of soortgelijke meidag miles dingen?hotymoty schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:03:
[...]
Ja die Dodo begint er ook niet over... Lijkt wel alsof ik de ticket gewoon niet krijg
Something under the bed is drooling
Ja zeker. Bijvoorbeeld struiken/rozen gepland, bloemen gegeven en dagelijkse Nookmiles-activiteiten. Ook staat het bericht dat ik een ticket zou krijgen op het berichtenbord/billboard. Ik snap er niets van...Mauz1978 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:04:
[...]
Heb je wel mee gedaan aan een van de activiteiten? Dus bloemen planten of soortgelijke meidag miles dingen?
Tot hoever heb je met de dodo gepraat?, hij vermeld het hier pas als je ergens naar toe wil vliegen,hotymoty schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:09:
[...]
Ja zeker. Bijvoorbeeld struiken/rozen gepland, bloemen gegeven en dagelijkse Nookmiles-activiteiten. Ook staat het bericht dat ik een ticket zou krijgen op het berichtenbord/billboard. Ik snap er niets van...
Wel vreemd dat je er geen bericht van krijgt..
Log eens uit en in, en probeer dan nog eens met Tom Nook te praten? Heb je de laatste updates, ook van de switch zelf?hotymoty schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:09:
[...]
Ja zeker. Bijvoorbeeld struiken/rozen gepland, bloemen gegeven en dagelijkse Nookmiles-activiteiten. Ook staat het bericht dat ik een ticket zou krijgen op het berichtenbord/billboard. Ik snap er niets van...
Ik heb het spel afgesloten en Switch opnieuw op gestart, niks werkt. Ook niet met het praten met die dodo op het vliegveld. Heel vreemd dit...Mauz1978 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:15:
[...]
Log eens uit en in, en probeer dan nog eens met Tom Nook te praten? Heb je de laatste updates, ook van de switch zelf?
Lekker late reactie van mijn kant... kan ik nog steeds langskomen toevalligDaMei schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:59:
[...]
Ik heb rozen en windflowers
[...]
Ze gaan hier weg voor 150, niet mega veel maar wel meer dan 100...
Mochten jullie interesse hebben wil ik de boel wel even opengooien!
Edit: code:
***members only***
Jazeker wel, maar dan wordt het rond 8u/half 9, moet zo eerst de kleine op bed doenPeter_Aragorn schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:32:
[...]
Lekker late reactie van mijn kant... kan ik nog steeds langskomen toevallig?
Das prima :-) Stuur me maar ff pmmetje als je de code hebt :-)DaMei schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:35:
[...]
Jazeker wel, maar dan wordt het rond 8u/half 9, moet zo eerst de kleine op bed doen
Zou bijna denken dat een huisgenoot het al gedaan heeft voor je...hotymoty schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:21:
[...]
Ik heb het spel afgesloten en Switch opnieuw op gestart, niks werkt. Ook niet met het praten met die dodo op het vliegveld. Heel vreemd dit...
Hier ook nog wel interesse, gekocht voor 91 prijzen allemaal onder de 70 hele weekDaMei schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:35:
[...]
Jazeker wel, maar dan wordt het rond 8u/half 9, moet zo eerst de kleine op bed doen
En na twee weken geleden opnieuw te zijn begonnen omdat het eerste eiland ruk was eindelijk net Celeste weer gezien op het eiland.
[ Voor 18% gewijzigd door Rubman op 02-05-2020 19:36 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Gaat dit maar 1x per eiland dan?Mauz1978 schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:53:
[...]
Zou bijna denken dat een huisgenoot het al gedaan heeft voor je...
Ik hoop het niet want mijn zoontje heeft het gedaan en kreeg de puzzel niet opgelost.
Heeft jouw zoontje een eigen karakter? Dan moet jij het ook nog kunnen, anders is het idd al gedaan.Kapitein Merijn schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 19:51:
[...]
Gaat dit maar 1x per eiland dan?
Ik hoop het niet want mijn zoontje heeft het gedaan en kreeg de puzzel niet opgelost.
Het is 1 ticket per karakter vziw
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:39:
[...]
Das prima :-) Stuur me maar ff pmmetje als je de code hebt :-)
Code:Rubman schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 19:23:
[...]
Hier ook nog wel interesse, gekocht voor 91 prijzen allemaal onder de 70 hele week.
En na twee weken geleden opnieuw te zijn begonnen omdat het eerste eiland ruk was eindelijk net Celeste weer gezien op het eiland.
Moeten we nog wat achter laten?
Gulliver en Wisp lijken beide minder te verschijnen sinds 1.2.0Zeror schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:12:
Ik heb Gulliver al een hele tijd niet meer op mn eiland gezien. Heb ik pech of is daar iets mee?
Gulliver heb ik al bijna 2 weken niet meer gezien helaas.
Zoals je kunt zien aan mijn eiland ben ik nog niet zolang onderweg dus alles is welkom, maar het is zeker niet nodig, elkaar zo een beetje helpen is al leuk
Had achteraf gezien sinaasappels en of perziken mee moeten nemen.
Mocht je die nog willen hebben kan ik mijn eiland wel open gooien.
[ Voor 19% gewijzigd door Rubman op 02-05-2020 20:34 ]
Nee joh, hartstikke leuk! Hij doet het ook nog echt als je m duwtRubman schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:31:
Heb een clackwr cart achter gelaten, volledig nutteloos maar wel grappig.
Had achteraf gezien sinaasappels en of perziken mee moeten nemen.
Mocht je die nog willen hebben kan ik mijn eiland wel open gooien.
Dat vroeg ik me ook af, totdat ik hem vandaag opeens weer zag op Temptation (mijn eilandnaam)Zeror schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:12:
Ik heb Gulliver al een hele tijd niet meer op mn eiland gezien. Heb ik pech of is daar iets mee?
Elect a clown, expect a circus.
(Met special events kan het voorkomen dat je wel 2 bezoekers ontvangt)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mXmiar9K3INWOCmJojVtl8hC.jpg?f=user_large)
Het lijkt erop dat het dus niet zo werkt. Ik ben mijn ticket kwijt en kan er op het vliegveld ook geen gebruik meer van maken.Rubman schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:03:
[...]
Heeft jouw zoontje een eigen karakter? Dan moet jij het ook nog kunnen, anders is het idd al gedaan.
Het is 1 ticket per karakter vziw
Had nog eens op A moeten drukken
[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Merijn op 02-05-2020 23:36 ]
Verder gaan de resources heel hard hier... ben items in de open wereld aan t gooien.
Eusthenopteron (3), Brachio Chest, Brachio Tail, Parasaur Tail, T. Rex Skull (2), T. Rex Torso, Myllokunminga, Parasaur Torso, Tricera Tail, Tricera Torso, Dinosaur Track, Diplo Tail Tip, Diplo Chest (2), Plesio Skull (2), Splesio Body, Spino Torso, Right Ptera Wing (2), Ptera Body, Stego Torso (2), Acanthostega, Archelon Tail (2), Iguanodon Tail (3), Ankylo Tail, Ankylo Skull (2), Quetzal Torso(2), Sabertooth Skull, Mamoth Torso, Megacero Torso, Megacero Skull, Parasaur Torso, Australopith (3), Trilobite, Right Quetzal wing, Right Megalo Side, Coprolite (2), Megacero Skull.
(Onder het museum en rivier)
Ik zoek ;
Quetzalcoatlus (tail?)
Spinosaurus (back/tail?)
Deinonychus (front?)
Dimetrodon (front?)
Diplodocus (1 na laatste staartstuk)
Grondspotje, nook-ticket, zandkasteeltje of iets leuks.
PM ME
[ Voor 7% gewijzigd door L1NO_ op 03-05-2020 10:21 ]
Het regent en Leif is ook aanwezig. NC en Able Sisters zijn bereikbaar)
[ Voor 15% gewijzigd door _avextrax op 03-05-2020 11:35 ]
- Ammoniet / amonite (2x)
- Ankylosauruskop / Ankylo skull
- Archelonstaart / Archeo tail
- Brachiosaurusborstkas / Brachio chest
- Brachiosaurusstaart / Brachio tail
- Brontopskop / Bronto skull
- Deinoychuskop / Deinony skull
- Deinonychusstaart / Deinony tail
- Dimetrodonkop / Dimetrodon skull (2x)
- Diplodocusbekken / Diplo pelvis
- Diplodocusstaart / Diplo tail (4x)
- Diplodocusstaartpunt / Diplo tail tip (2x)
- Eusthenopteron / Eusthenopteron (2x)
- Iguanodonkop / Iguanodon skull
- Iguanodonromp / Iguanodon torso
- Mammoetromp / Mammoth torso
- Ophthalmosaurusstaart / Opthalmo tail
- Pachycephalosauruskop /
- Parasauolophuskop / Parasaur skull (4x)
- Parasaurolophusromp / Parasaur torso (2x)
- Plesiosaurusstaart / Plesio tail
- Pteranodonkop & -romp / Ptera body (2x)
- Pteradonvleugel rechts / Right Ptera wing
- Reuzenhert (rechterhelft) / Right Megaloside (2x)
- Sabeltandtijgerstaart / Sabertooth tail (2x)
- Spinosauruskop / Spino skull (3x)
- Spinosaurusstaart / Spino tail (2x)
- Stegosaurusromp / Stego body
- Triceratopsstaart / Tricera tail
- Tyrannosauruskop / T. rex skull (2x)
- Tyrannosaurusstaart / T. rex tail (2x)
Bij de Nookboys kun je kopen:
Chrysanten: geel / rood / wit
Anemonen: oranje / rood / wit
Tulpen: geel / rood / wit
Bij Leif kun je kopen:
Azalea: roze / wit
Schijnhulst: geel / oranje
Hyacinten: geel / rood / wit
Violen: geel / rood / wit
Extra's:
- Ik kan een Golden Axe craften als je een ijzeren bijl + goudklompje meeneemt...
Interesse in iets, laat het maar weten, zet ik de gate open, eerst even al m'n hout / fruit gatheren
Is er nog iemand met knollenprijzen om te kopen in de 90, hier zijn ze boven de 100, liever niet dus.
Graag geen dingen kapot maken of oppakken, m'n eiland is ver van af...
Donaties welkom maar niet nodig! Je mag fruit pakken als je het mist.
Ze is er nog een uurtje, momenteel rechtsonderin. Laaste update: 11:04
Ze is weg. 12u geweest
[ Voor 15% gewijzigd door Locolau op 03-05-2020 12:05 ]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar om hybrids te maken is de enige eis dat bloemen van een specifieke kleur naast elkaar staan, water hebben gekregen en er plek is voor de nieuwe hybrid. Als je geen blauwe meer wilt kan je prima de witte weghalen, of rode er tussen zetten om roze te maken.Raem schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:59:
Even een vraagje over hybrid flowers. Ik heb witte hyacintenzaadjes geplant om blauwe te maken. Er zijn nu een aantal blauwe gaan groeien. Kan ik de bestaande witte nu uitscheppen om weer andere kleuren te maken? Of moet dat echt met zaadjes gebeuren?
Sorry, beetje onhandig gesteld. Ik bedoelde of je volgroeide bloemen kan gebruiken om hybrids te maken. Of dat je hiervoor perse zaadjes moet gebruiken.Flamesz schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:04:
[...]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar om hybrids te maken is de enige eis dat bloemen van een specifieke kleur naast elkaar staan, water hebben gekregen en er plek is voor de nieuwe hybrid. Als je geen blauwe meer wilt kan je prima de witte weghalen, of rode er tussen zetten om roze te maken.
je kunt volgroeide bloemen gebruiken, voor sommige hybrids zelfs verplicht (die kun je alleen maken met bloemen die op jou eiland gegroeid zijn, en dus niet uit zaadjes komen) om je te helpen kun je deze table gebruiken :Raem schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:09:
[...]
Sorry, beetje onhandig gesteld. Ik bedoelde of je volgroeide bloemen kan gebruiken om hybrids te maken. Of dat je hiervoor perse zaadjes moet gebruiken.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| Ankylo skull 2 Anomalocaris 2 Archelon skull Archelon tail Australopith Brachio chest 3 Brachio tail Coprolite Deinony torso 3 Dimetrodon torso 2 Diplo chest Diplpo neck 3 Diplo pelvis 2 Diplo tail tip 2 Dunkleosteus 2 Eusthenopteron Iguanodon skull 2 Iguanodon tail Iguanodon torso Left megalo side Left ptera wing 2 Right ptera wing Megacero torso Ophthalmo skull Ophthalmo torso 3 Pachysaurus tail 2 Parasaur skull 2 Parasaur tail Parasaur torso 2 Plesio body Plesio skull Right megalo side Right quetzal wing 4 Sabertooth skull 3 Sabertooth tail Tricera skull Tricera torso |
This is the Way.
Ha, ik wist niet eens dat je al hybrids kan krijgen van bloemen voor ze volgroeid zijn. Weer wat geleerd.Raem schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:09:
[...]
Sorry, beetje onhandig gesteld. Ik bedoelde of je volgroeide bloemen kan gebruiken om hybrids te maken. Of dat je hiervoor perse zaadjes moet gebruiken.
Mijn vriendin heeft de Iguandon tail nodig als laatste.NoTimeRemains schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:19:
Last call:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 Ankylo skull 2 Anomalocaris 2 Archelon skull Archelon tail Australopith Brachio chest 3 Brachio tail Coprolite Deinony torso 3 Dimetrodon torso 2 Diplo chest Diplpo neck 3 Diplo pelvis 2 Diplo tail tip 2 Dunkleosteus 2 Eusthenopteron Iguanodon skull 2 Iguanodon tail Iguanodon torso Left megalo side Left ptera wing 2 Right ptera wing Megacero torso Ophthalmo skull Ophthalmo torso 3 Pachysaurus tail 2 Parasaur skull 2 Parasaur tail Parasaur torso 2 Plesio body Plesio skull Right megalo side Right quetzal wing 4 Sabertooth skull 3 Sabertooth tail Tricera skull Tricera torso
Op de GoT discord is er een kanaal voor turnip trading, vaak hoef je hiervoor niks te betalenTimvankeulen schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:15:
Vandaag voor het eerst knollen gekocht, vorige week begonnen met spelen. Zijn er speciale kanalen of worden hier de codes ingezet als mensen een hoge teruggaven hebben? Ik zit in een internationale discord groep maar die prijzen om een land te joinen zijn niet te doen...
Link is te vinden in de TS
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing
Dat is jammer. Ik heb Gulliver in de eerste week 2 keer gezien. Daarna niet meer.dragoncry schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:28:
[...]
Gulliver en Wisp lijken beide minder te verschijnen sinds 1.2.0
Gulliver heb ik al bijna 2 weken niet meer gezien helaas.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De kans is gewoon verminderd vanwege toegevoegde random bezoekers zoals Redd, Leif, label, kicks, KK Slider aangezien je maar 1 bezoeker per dag ontvangt (special events daargelaten). In het begin (voor de Nooks upgrade en andere voortgang) had je eigenlijk alleen wisp en gulliver...Zeror schreef op zondag 3 mei 2020 @ 16:48:
[...]
Dat is jammer. Ik heb Gulliver in de eerste week 2 keer gezien. Daarna niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Mauz1978 op 03-05-2020 17:26 ]
Die table is niet volledig in ieder geval.. 2 blauwe windflowers kunnen ook in purple windflowers resulteren, net als blauw + roze.dragoncry schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:14:
[...]
je kunt volgroeide bloemen gebruiken, voor sommige hybrids zelfs verplicht (die kun je alleen maken met bloemen die op jou eiland gegroeid zijn, en dus niet uit zaadjes komen) om je te helpen kun je deze table gebruiken :
spoiler:
Make lovecraft not warcraft.
wooooeps, langsgekeken. dankje voor je reactie heb het gevonden en me erbij aangemeld!ThekingofFanta schreef op zondag 3 mei 2020 @ 15:58:
[...]
Op de GoT discord is er een kanaal voor turnip trading, vaak hoef je hiervoor niks te betalen
Link is te vinden in de TS
Ik heb red en leif toch op 1 dag op bezoek gehad.Mauz1978 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:16:
[...]
De kans is gewoon verminderd vanwege toegevoegde random bezoekers zoals Redd, Leif, label, kicks, KK Slider aangezien je maar 1 bezoeker per dag ontvangt (special events daargelaten). In het begin (voor de Nooks upgrade en andere voortgang) had je eigenlijk alleen wisp en gulliver...
Omdat het een special event betreftEngineer Stewie schreef op zondag 3 mei 2020 @ 18:06:
[...]
Ik heb red en leif toch op 1 dag op bezoek gehad.
- Orange umbrella
- Stone table
- Log pack
- Music stand
- Iron wall rack
- Deer decoration
- Bamboo wand
- Steel-frame wall
- Bamboo drum
- Modern wood wall
- Windflower fan
- Log garden lounge
- Bamboo-shoot lamp
- Basket pack
- log wall-mounted clock
- Rocking horse
- Leaf umbrella
- Orange rug
- Green-leaf pile
- Wooden-block bed
- Grass standee
- Cardboard bed
- Music stand
- Clothesline
- Stack of books
- Tiki torch
- Bamboo-grove wall
- Jail bars
- Wooden simple bed
- log chair
- Pan flute
- Wooden chest
- Bamboo shelf
- Ankylo skull 2
- Anomalocaris 2
- Archelon skull
- Archelon tail
- Australopith
- Brachio chest 3
- Brachio tail
- Coprolite
- Deinony torso 3
- Dimetrodon torso 2
- Diplo chest
- Diplpo neck 3
- Diplo pelvis 2
- Diplo tail tip 2
- Dunkleosteus 2
- Eusthenopteron
- Iguanodon skull 2
- Iguanodon torso
- Left megalo side
- Left ptera wing 2
- Right ptera wing
- Megacero torso
- Ophthalmo skull
- Ophthalmo torso 3
- Pachysaurus tail 2
- Parasaur skull 2
- Parasaur tail
- Parasaur torso 2
- Plesio body
- Plesio skull
- Right megalo side
- Right quetzal wing 4
- Sabertooth skull 3
- Sabertooth tail
- Tricera skull
- Tricera torso
Ben aub niet asociaal, dus geen bloemen kapot maken, van de geld- en fruitbomen afblijven en laat ook nog wat over voor een ander.
Ik ben op zoek naar Gold nuggets, star fragments, DIY recipes die ik nog niet heb, coole meubels, etc.
Denk dat ik tot 2000-2030 open ben.
@Engineer Stewie kom je de iguanodon tail halen?
This is the Way.
gewoneSméagol schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:21:
@NoTimeRemains 'k heb net de game uitgezet, maar ik kom graag een andere keer wat diy recepten halen! Zoek je specifieke star fragments?
This is the Way.
Kan je wat bamboo neerleggen voor mij?
- Acanthostega
- Dimetrodon skull
- Megacero Skull
kan krijgen en waar wil je het tegen ruilen?
oh dat zou kunnen hoor, deze was reeds eerder hier gepost,Sméagol schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:20:
[...]
Die table is niet volledig in ieder geval.. 2 blauwe windflowers kunnen ook in purple windflowers resulteren, net als blauw + roze.
maar van wat ik heb gezien is hij redelijk accuraat,voldoende om een eerste beeld te krijgen in ieder geval.
Ik vraag mij af of er uberhaupt wel een 100% complete/accurate tabel bestaat voor ACNH, of dat er bijvoorbeeld met een update nieuwe hybrids worden toegevoegd.
laat je ook nog wat achter of?
This is the Way.
Heb ik voor je...Ruudox schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:53:
- Dimetrodon skull
Welke DIY recepten / meubels zoek je?
celeste DIY's, gold meubels, etc.
kleine tip: dat vraag je normaal vooraf...
This is the Way.
Sorry wist niet dat je er perse iets voor terug moest hebbenNoTimeRemains schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:04:
[...]
celeste DIY's, gold meubels, etc.
kleine tip: dat vraag je normaal vooraf...
staat in mijn post, bij de volgende zou ik wat minder pakken en iig de moeite doen om iets achter laten.Slasher schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:05:
[...]
Sorry wist niet dat je er perse iets voor terug moest hebben
This is the Way.
Sorry dat zag ik niet als strakke voorwaarde.NoTimeRemains schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:15:
[...]
staat in mijn post, bij de volgende zou ik wat minder pakken en iig de moeite doen om iets achter laten.
Was met mijn zoontje bezig
@NoTimeRemains Held, mijn vriendin haar fossielencollectie is compleet
[ Voor 38% gewijzigd door Engineer Stewie op 03-05-2020 22:14 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 03-05-2020 21:07 ]
Ik heb wel voor je. DM me je dodo code, dan kom ik er acht brengen. Hoef er niks voor terug.Slasher schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:06:
Heeft iemand bamboo shots (scheuten) over voor mij te koop?
ja de Nintendo switch online appfub schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:24:
Weer iedereen dat er een super-handige app is voor je mobiele telefoon waamee je je telefoon voor het chatten kunt gebruken, en ook eventueel een voice chat kunt doen bij bezoek? Dat maakt de communicatie bij bezoekjes zo veel makkelijker en sneller. Echt een enorme toevoeging.
Met terraforming kun je een hoop doen, ben je hier al mee bezig geweest?JDdeV1992 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:23:
Ik overweeg om overnieuw te beginnen. Mijn city hall is echt op een kut plek... geen idee hoe ik van deze plek nog iets moois moet maken... maar dan zijn er dingen zoals tarantulas die ik volgend jaar pas weer kan vangen... man lastige keus. Iemand ervaring met overnieuw beginnen?
ik ken de situatie niet natuurlijk, maar opnieuw beginnen is vrij rigoreus.
En met de keuze uit 4 nieuwe eilanden is het ook maar afwachten of het (hele eiland) dan beter ingericht is.
AC is in de basis een langzaam spel, in dat opzicht zou opnieuw beginnen geen grote ramp zijn, het spel is pas 2 maanden oud, dus qua progressie verlies je relatief weinig.
Persoonlijk zie ik een herstart echt als een last-resort, er is zoveel mogelijk om het een beetje passend en naar je zin te maken, dat er altijd wel een manier is om iets wat onhandig staat een beetje te verbloemen.
Het eiland is vrij groot dus om het residence center heen werken is vaak wel mogelijk, desnoods zet je het op een eiland met 1 pad er naar toe
1. Opslag is klein en heb veel bomen geplaatst voor hout, als ik dit hout op de grond laat vallen in bulken van 30, blijft dit hier eeuwig liggen tot het opgepakt word?
2. Ik heb geen nintendo online, vind het prijzig voor wat ik bedenk waar ik het voor zou gebruiken. Ik heb local kers appels en sinaasappels gekregen. Hoe kom ik aan mijn laatste fruit: peren zonder online?
3. Ik heb filmpjes gezien over tarantula eiland als mystery land. Werkt dit nog als goede verdiensten? Zoja kan dit bij elk eiland dat je bezoekt?
4. Er bestaan echt veel te veel filmpjes / info wat de beste manier is om zoveel mogelijk geld te verdienen. Wat kunnen jullie aanraden?
Thanks!
1] ja. Voort je eigen gemak kan je beter niet te veel laten rond slingerem. En je opslag wordt uiteindelijk groter.Ryst schreef op maandag 4 mei 2020 @ 01:57:
Heehoi, ik speel nu sinds 3 dagen. Mijn vrouw heeft het al meer gespeeld en zijn samen opnieuw begonnen. Ik heb even wat vraagjes misschien kunnen jullie mij hierbij helpen.
1. Opslag is klein en heb veel bomen geplaatst voor hout, als ik dit hout op de grond laat vallen in bulken van 30, blijft dit hier eeuwig liggen tot het opgepakt word?
2. Ik heb geen nintendo online, vind het prijzig voor wat ik bedenk waar ik het voor zou gebruiken. Ik heb local kers appels en sinaasappels gekregen. Hoe kom ik aan mijn laatste fruit: peren zonder online?
3. Ik heb filmpjes gezien over tarantula eiland als mystery land. Werkt dit nog als goede verdiensten? Zoja kan dit bij elk eiland dat je bezoekt?
4. Er bestaan echt veel te veel filmpjes / info wat de beste manier is om zoveel mogelijk geld te verdienen. Wat kunnen jullie aanraden?
Thanks!
2] Ouderwetse locale communicatie. Dan zal je mensen moeten kennen die de game spelen waar je ook fysiek op bezoek kan.
3] Geen idee. Maar volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. De "echte" Tarantula eiland, en wat mensen doen om van een "gewoon" eiland een soort tarantula eiland te maken. Tarantulas vind je trouwens niet meer, maar volgens mij heb je daar schorpioen eiland voor in de plaats.
4] Uiteindelijk zijn dat turnips, ook zonder online, maar met online is echt veel makkelijker. Maar dat is voor later. Aan het begin van het spel is 't voornamelijk een kwestie van veel beestjes vangen en verkopen, en dan moet je weten welke 't meest waard zijn en hoe / waar / hoe laat je ze kan vinden. Zodra je opslag groot genoeg is kan je de meest waardevolle bewaren voor Flick en CJ.