This is the Way.
Heerlijk paar uurtjes de gates open laten staan, omdat het kon. Knollenprijzen waren niet denderend dus kom maar gratis langs. Maar een tipje, cadeau'tje of wat anders leuk is altijd fijn en dat levert nog best wat leuks op:CLB schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:55:
Knollen worden hier gekocht voor 186 / stuk.
De weg naar the Nooks volg je makkelijk, dus doe je ding.
Een tipje, cadeautje of wat dan ook is leuk, maar vrijblijvend.
Vanavond is er een meteorietenregen, zet het eiland dan wel weer open![]()
Open zolang de code hieronder te zien is... Succes!
***members only***
Zakje gele lelies, zakje rode lelies, zakje witte anemonen, zakje rode anemonen, wat ijzererts, steen, peren en kersen. Daarnaast ook nog een Nook Miles Ticket, kleermakersbonnen, 130.000 klingels, een goudklompje en een shitload aan cadeaus: gereedschapskist, handdoekenrek, keizerlijk bed, digitale weegschaal, wasbak, draagbare platenspeler, naaimachine, zandloper en ingepakte waxinelichthouder. Kinda fun & hilarical.
Vanavond zal ik een nieuwe code delen als de meteorietenregen begonnen is
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is er trouwens hier iemand die ook de "hallo" shirts in verschillende talen spaart?
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:22:
Ik heb zojuist mijn golden slingshot kapot geschoten, dus ze gaan niet voor altijd mee. Gelukkig had ik net een goudklompje uit een rots "gehakt" en kon dus gelijk weer een nieuwe maken.
Is er trouwens hier iemand die ook de "hallo" shirts in verschillende talen spaart?
:strip_exif()/f/image/qfRLWbyKCsLdgWEKYHuBJET7.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb jij er een paar die ik niet heb? Wellicht kunnen we wat van elkaar cataloggen.
Je moet zorgen dat je villagers geen telefoon hebben, anders bellen ze de rijdende rechter. Verder kan het ze weinig boeien.rVercors schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:15:
Voor nieuwe bewoners krijg je de taak om spullen voor het huis te verzamelen, zo ook buiten interieur. Alleen nu de huizen er staan kan ik het buitenmeubilair gewoon oppakken? Zitten er nog gevolgen aan als ik ze verkoop?
Je hebt later wel een hoop buiten meubilair nodig om je island rating omhoog te krijgen.
Inderdaad. Ik heb nu een 4 star rating. Maar heb enkel maar een resdidential zone (alle huizen, residential service, de stores, 2 terrasjes en een speeltuintje. Achteraan heb ik dan nog een boomgaard met mijn huisje + zen hoekje en in het midden het museum (dat nog weg moet m wat te veranderen. Ooit zal ik wel 5 sterren halen. Geduld is een mooie zaak.Flamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:17:
[...]
Je moet zorgen dat je villagers geen telefoon hebben, anders bellen ze de rijdende rechter. Verder kan het ze weinig boeien.
Je hebt later wel een hoop buiten meubilair nodig om je island rating omhoog te krijgen.
Vandaag mijn huis volledig betaald, ben dus schuldenvrij
Ik heb één van de vijf weg gelegd voor je.Flamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:48:
[...]
Als je de skull voor mij achter zou kunnen houden zou dat heel fijn zijn.
Als je er wat voor terug wilt kan je hier zien wat voor fossielen ik extra heb. Als je iets anders nodig hebt kan ik ook kijken wat ik kan doen.
Ik zal na tienen open zijn voor publiek.. Da's wat laat, maar tussen ongeveer nu en 10 is het Mario Maker tijd terwijl ik Protechnive radio op heb staan.dragoncry schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:12:
[...]
Als je vanavond open gaat kom ik graag even lang om te kijken welke fossils je hebt,
zie de lijst in mijn signature voor wat ik te bieden heb en nog mis mocht je willen ruilen.
Als je opzoek bent naar iets anders hoor dat natuurlijk ook graag
Verder heb ik liever spare cherry blossom recipes als jullie die toevallig hebben (of een pitfall!), anders neem ik van Flamesz graag de right quatzal wing over, en van dragoncry de sabretooth skull.
Edit: heb even je needs bekenen dragoncry, ik heb de brachio pelvis weggelegd voor je.
[ Voor 3% gewijzigd door Sméagol op 17-04-2020 20:07 ]
Make lovecraft not warcraft.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je hebt er meer dan ik! Gaaf!
Verwijderd
Hmm heb ik niet..RudolfR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:10:
@Phusebox
Ik heb op de Discord wel goede prijzen gezien, ook vanmiddag nog.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Graag beetje opletten op de bloemen enzo, wel zo lief toch!
Wil je iets leuks achterlaten, be my guest, dat is natuurlijk altijd tof.
Ik heb een sinaasappel-eiland, maar ook veel peren / kokosnoten, hout, erts en you name it.
Wil je wat hebben, stuur maar een DM'tje, dan kunnen we wel wat ruilen, wisselen of weggeven.
Voor de rest heb ik gelukkig nog geen Excellijsten van fossielen en al die andere gekte die ik hier lees.
Er ligt ook van allerlei vuilnis en fruit voor m'n huisje, graag laten liggen voor m'n 'verrot-project', dank!
Knollenprijs is helaas flink gezakt en ligt nu op 131, maar doe wat je wilt in de winkel bij de Nooks.
Misschien spot je me wel, don't ask me why, maar ik draag een blauwe lange jas en heb een zwarte strik in.
PS. Ik ben ook aan het werk, dus ik reageer vast en zeker niet altijd (even snel) qua chat of emoties, excuses.
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 17-04-2020 21:29 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb geen haastSméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:04:
[...]
Ik heb één van de vijf weg gelegd voor je.
[...]
Ik zal na tienen open zijn voor publiek.. Da's wat laat, maar tussen ongeveer nu en 10 is het Mario Maker tijd terwijl ik Protechnive radio op heb staan.: Anders gooi ik 'm morgen.. middag denk ik ook wel open voor publiek.
Verder heb ik liever spare cherry blossom recipes als jullie die toevallig hebben (of een pitfall!), anders neem ik van Flamesz graag de right quatzal wing over, en van dragoncry de sabretooth skull.
Edit: heb even je needs bekenen dragoncry, ik heb de brachio pelvis weggelegd voor je.
Zal de sabretooth skull voor je apart leggen
turnip.exchangePhusebox schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:07:
Heeft iemand nog een ok turnip prijs? Hier al de hele week rond de 60 en nu zelfs in de 40...
Afgelopen dinsdag voor 590 kunnen verkopen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik heb 199, is niet de piek van vanochtend, maar je kunt komen verkopen als je wilt.Phusebox schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:07:
Heeft iemand nog een ok turnip prijs? Hier al de hele week rond de 60 en nu zelfs in de 40...
No fee, bloemenzaadjes welkom, heb zelf Pansies, Windflowers en Lilies. De laatste niet in de shop. The Able Sisters zijn vandaag net open gegaan. De winkels zijn vanuit de Dodo Airline Office rechtdoor.
Doe je regenkleding aan!
Ik kom graag langs zo, maar ben eerst nog even bezig op een tarantula eiland. Hopelijk regent het straks nog bij jou!lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:31:
Het regent hier dat het giet. Dus als er iemand langs wil komen om de Coelacanth te vissen, welkom.
No fee, bloemenzaadjes welkom, heb zelf Pansies, Windflowers en Lilies. De laatste niet in de shop. The Able Sisters zijn vandaag net open gegaan. De winkels zijn vanuit de Dodo Airline Office rechtdoor.
Doe je regenkleding aan!![]()
***members only***
Steam ||
Geen probleem, heeft geen spoed.Robbdie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:32:
@Flamesz mijn dochtertje is op oorlogspad dus gaat hem niet meer worden vanaaf. Heb ze altijd staan en in de shop verder dus kom ze van het weekend wel even langsbrengen👌
Fruit is al geplukt, heb ook nooit zoveel (nog).
Ben je alweer dicht?lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:36:
Ik zal het laten als het niet meer regent. Er liggen ook nog twee cherry blossom recepten (Klok en Branches) naast het museum, ook rechtdoor. Moet je wel die Cherry Blossom blaadjes voor hebben.
Fruit is al geplukt, heb ook nooit zoveel (nog).
Steam ||
Vreemd, ik krijg een bericht dat er geen eilanden zijn waar ik naartoe gebracht kan worden, als ik op je dodo code zoek.lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:02:
Nee nog steeds open.
Steam ||
De O wordt niet gebruikt om verwarring met 0 te voorkomen. Maar ik kom er helaas nog steeds niet doorheen met de code die je postte. Geen error ofzo, gewoon het bericht dat hij me er nu niet heen kan brengen.lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:07:
Gates zijn nog steeds open. Het zou nog een O kunnen zijn ipv een 0 maar zo ziet de code er niet uit.
Steam ||
Thanks, gelukt! Ik heb wat bloemzaadjes mee.lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:19:
***members only***
Steam ||
Heeft dat ermee te maken dat het regent, of dat ik op een ander eiland aan het vissen ben, weirdish...
Het is mij net wel gelukt. Je moet wel goed aan de rand van het water staan.lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:48:
Mij lukt dat nu ook niet, dus misschien kan dat inderdaad niet als het regent.
Steam ||
Apart, doe ik altijd...Lau1187 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:57:
Het is mij net wel gelukt. Je moet wel goed aan de rand van het water staan.
Geen Coelacanth gevangen op de trip, wel een killivisje.
En op m'n eigen eiland naast miljoen sterren, net ook voor het eerst een tonijn
Er zijn beestjes die niet spawnen als je gate open staat (mieren, vliegen en vlooien bijvoorbeeld)lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:25:
Ik heb ook nog steeds geen Coelacanth gevangen. Andere x beter. Ook bedankt voor de peaches en pears en de Gong!
Het zou kunnen zijn dat vissen als de coulacant, stringfish, golden trout e.d ook niet spawnen met een open gate..
niet dus
[ Voor 3% gewijzigd door dragoncry op 17-04-2020 22:42 ]
Het is mij gelukt om een Coelacanth te vangen. En ook een slak, die had ik ook nog niet! Bedankt voor het recept voor de cherry blossom branches ooklamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:25:
Ik heb ook nog steeds geen Coelacanth gevangen. Andere x beter. Ook bedankt voor de peaches en pears en de Gong!
Steam ||
Eiland is open voor publiek (een uurtjes denk ik). @dragoncry @Flamesz Morgen waarschijnlijk ook.
Fossils zijn horizontaal gegroepeerd, neem gerust eentje die je mist.
Ik heb ook wat DIY recipes over, zelfde verhaal, al zullen de meeste geen 3 bunny stools meer nodig hebben.
Celeste is aanwezig.
Mogelijk kan je een ant vangen.
Al het fruit groeit op dit moment, pluk gerust wat je mist.
Als ik niet (direct) reageer, ik denk dat ik met de pattern editor aan de slag ga.
[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 17-04-2020 22:46 ]
Super badankt!, nog maar 3 te gaan dankzij jou:)Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:44:
***members only***
Eiland is open voor publiek (een uurtjes denk ik). @dragoncry @Flamesz Morgen waarschijnlijk ook.
Ik heb ook wat DIY recipes over, zelfde verhaal, al zullen de meeste geen 3 bunny stools meer nodig hebben.
Celeste is aanwezig.
Als ik niet (direct) reageer, ik denk dat ik met de pattern editor aan de slag ga.
wat gaat dat typen op dat ding ruk zeg..moet die app nog koppelen, zo eerst even doen
Had medicijn mee, maar die ga ik zo laat niet meer innemen, bijna bedtijd, dus morgen weer perfect gezicht
[ Voor 6% gewijzigd door dragoncry op 17-04-2020 23:14 ]
Bedankt voor de fossils en Celeste DIY.Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:44:
***members only***
Celeste is aanwezig.
Check je DM
Verwijderd
Ik moet een brug bouwen en zoek boomstampalenset
Hoe kom je daaraan?
Die kun je zelf maken, als Tom Nook je daarvoor de uitleg heeft gegevenVerwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:03:
Ik moet een brug bouwen en zoek boomstampalenset
Hoe kom je daaraan?
Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek alleen nog Acanthostega.
Verwijderd
Moet je dan meerdere afstandbedieningen hebben
Ik graaf hem zojuist op, je mag hem komen halenFlamesz schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:48:
[...]
Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek alleen nog Acanthostega.
Later vanochtend ben ik wel even online
Vandaag nieuw :
Acanthostega (voor Flamez)
Diplo Chest
Plesio skull
Tricera torso
Elect a clown, expect a circus.
Als je alleen een rondje doet om nieuwe dingen te zien in de stores en op t eiland ben je binnen een uur klaar ja. Ik ben zelf bezig als eiland ontwerper en kijk dus constant hoe ik het eiland mooi kan maken. Welk paaltje waar en welk bloemetje. Ook mn eigen huis wil ik elke kamer zo leuk mogelijk maken. Dat houdt me enorm bezig naast de dagelijkse routine. Anderen zijn completionists: alles verzamelen: vissen, insecten, fossielen, DIYs. Dat doe ik ook, maar alleen wat ik op mijn eiland tegenkom, tenzij ik een DIY echt wil hebben die een friend heeft. Ik maak pixel schilderijen van de mario karakters voor mn zoontje die ze in zn huis ophangt... als het zou kunnen zou ik dit 24 uur per dag spelen haha...Slasher schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:15:
Speel nu al een tijdje AC best leuk spel maar heb soms het idee dat ik niets kan doen. Kennen jullie dat?
[ Voor 28% gewijzigd door Mauz1978 op 18-04-2020 10:26 ]
Something under the bed is drooling
ja lekker he.Slasher schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:15:
Speel nu al een tijdje AC best leuk spel maar heb soms het idee dat ik niets kan doen. Kennen jullie dat?
This is the Way.
Inmiddels wel 3 sterren rating
Ik ben op zoek naar hetzelfderbfotoeu schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:28:
nog mensen met mooie knollenprijzen waar ik ff langs kan komen ?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
This is the Way.
neeRost schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:04:
Heeft het nog nadelige gevolgen als je naar iemand toe reist die door de tijd heen reist?
welke website kunnen jullie aanraden voor het inventariseren van je recepten, fossielen, etc.?
[ Voor 19% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-04-2020 12:06 ]
This is the Way.
Voor fish/bugs gebruikt ik deze: https://icebr.art/. Recepten ben ik nog geen site voor tegengekomen. Fossielen doe ik in een Google Drive sheet (gekopieerd van mede Tweaker).NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:05:
[...]
welke website kunnen jullie aanraden voor het inventariseren van je recepten, fossielen, etc.?
[ Voor 30% gewijzigd door Unomomentodado op 18-04-2020 12:30 ]
Verwijderd
Wat bedoel je precies? Tegels met de afbeelding van het fruitsoort? Daarvoor ga ik deze QR-codes gebruiken:NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:54:
heeft iemand van die grond spotjes?
/f/image/Ajewk3p8mEEXF8G7Exs1TLc5.png?f=fotoalbum_large)
Kom eraan! :-)Lau1187 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:10:
Het regent bij mij! Dodo voor wie langs wil komen:
***members only***
Winkeltje verkoopt windflower, rose en hyacinth. Native fruit is perzik.
ik bedoelde deze https://nookazon.com/product/2055629876Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:33:
[...]
Wat bedoel je precies? Tegels met de afbeelding van het fruitsoort? Daarvoor ga ik deze QR-codes gebruiken:
[Afbeelding]

This is the Way.
Thanks!Lau1187 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:10:
***members only***
Ben je nog open? Kom er direct aan dan!Lau1187 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:10:
***members only***
Jazeker!derKaiser29 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:24:
[...]
Ben je nog open? Kom er direct aan dan!
Steam ||
Qua fossielen heb ik om op te halen:
- Ankylosauruskop
- Barnsteen
- Parasaurolophuskop
- Parasaurolophusstaart
- Pteranodonkop & romp
- Tyrannosauruskop
Maar stuur me dan even een DM, welke je wilt
Nookboys verkopen qua bloemen:
- Gele / rode hyacinten
- Gele / rode tulpen
- Rode / witte chrysanthen
Oranges op m'n eiland, maar heb ook al het andere fruit!
Heb je wat nodig let me know, dan steek ik het even in m'n zakken. Ik ga beetje hout hakken en vissen en draag een rokje, geel shirt en beanie...
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 16:17 ]
Ik wil wel even langs komen voor de bloemen alleen, maar je bent bezig? Wat heb je zelf nog nodig?
Niks hoor, houd ik allemaal niet bijlamoreas schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:52:
@CLB
Ik wil wel even langs komen voor de bloemen alleen, maar je bent bezig? Wat heb je zelf nog nodig?
Je mag altijd iets leuks achterlaten, maar dat is aan jou. Succes!
Ik ben al weer weg, super dan kje wel voor de bloemen! Ik heb wat ijzer bij je huis neergelegd.
Wil een Coelacanth
Edit: gelukt
[ Voor 14% gewijzigd door derKaiser29 op 18-04-2020 15:13 ]
:strip_exif()/f/image/AgWKfWV0bDVpbRM9p3bq38Tr.jpg?f=fotoalbum_large)
Met dank aan iedereen hier die elkaar helpt fossielen te vinden, en @dragoncry voor de eer het laatste fossiel te schenken.
Ik gebruik deze appNoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:05:
[...]
nee
https://play.google.com/s...jin.animal_crossing_guide
Ik heb ze alleen in het oranjeNoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:54:
heeft iemand van die grond spotjes?
Helemaal leuk, dank duslamoreas schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:59:
@CLB
Ik ben al weer weg, super dan kje wel voor de bloemen! Ik heb wat ijzer bij je huis neergelegd.
Wooow tof!Flamesz schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:29:
Met dank aan iedereen hier die elkaar helpt fossielen te vinden
Ook maar eens installeren, de verzamelmanie slaat hier toch ook wel toeRaem schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:13:
Ik gebruik deze app...
EDIT: Jammer dat je dat niet makkelijk in-game kunt zien qua fossielen, irritant.
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 16:45 ]
In je catalogus kun je kijken welke fosiellen je al hebt (vastgehad), die vind je in pinautomaat bij Nook.CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:37:
Ook maar eens installeren, de verzamelmanie slaat hier toch ook wel toe
EDIT: Jammer dat je dat niet makkelijk in-game kunt zien qua fossielen, irritant.
Wel grappig dat je een paar dagen geleden nog dit zei :
Wel leuk om te zien wat AC met mensen doet als ze eenmaal beginnenVoor de rest heb ik gelukkig nog geen Excellijsten van fossielen en al die andere gekte die ik hier lees

Hele goede ja!dragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:55:
In je catalogus kun je kijken welke fossielen je al hebt (vastgehad), die vind je in pinautomaat bij Nook.
EDIT: Hmm lijkt niet meer aanwezig te zijn...
Ik heb nog Excel, ik heb nog een ExcelWel grappig dat je een paar dagen geleden nog dit zei :
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 17:29 ]
Als iemand het leuk vindt om op bezoek te komen is mijn gate open. Mijn fruit is sinaasappel, en ik heb ook appels, perziken, en kokosnoten.
Verder heb ik hyacinths (rood/geel) , mums (rood/geel), en pansies (wit/geel) in Nook's Cranny.
En het regent.
Als je voor mij ander fruit en/of bloemen kunt meenemen zou ik daar heel blij mee zijn!
[ Voor 32% gewijzigd door Velvet op 18-04-2020 17:34 ]
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Ik zoek de volgende bloemen. Wie kan me ermee helpen? Ik kan gelijk komen.
Winflower:
Rood
Roses:
Alle basis kleuren
Hyacinths:
Alle basis kleuren
Ik kan meenemen:
Pansy:
Rood
Geel
Tulps:
Rood
Geel
Lily:
Rood
Geel
Alle fruiten.
[ Voor 23% gewijzigd door sacinici op 18-04-2020 19:19 ]
Ja, die krijg je door rode tulpen the kruisen.Ricmaniac schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:05:
Zijn zwarte tulpen speciaal ? ineens had ik er 1 naar een rijtje rooien
De catalogus heet "nook shopping" in de pinautomaat,CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:00:
[...]
Hele goede ja!
EDIT: Hmm lijkt niet meer aanwezig te zijn...
de pin zelf staat bij "grote nook" in de tent, of in het residence center als je die al hebt.
Yes ken ik, thanksdragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:33:
De catalogus heet "nook shopping" in de pinautomaat...
Maar kijk zelf maar eens, fossielen staan er niet meer in...
Ben nu m'n museum maar ingedoken, ben op 2/3 qua fossielen!
hier staan ze er gewoon in :CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:47:
[...]
Yes ken ik, thanks
Maar kijk zelf maar eens, fossielen staan er niet meer in...
Ben nu m'n museum maar ingedoken, ben op 2/3 qua fossielen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W66WvM2FA3mZmzr9kFdMXiAe.jpg?f=user_large)
Geen idee waarom jij ze niet zou kunnen zien, misschien omdat je meerdere personen op je eiland speelt
(weet niet of de catalogus gedeeld word met andere spelers?)
Fysiek gaan kijken werkt natuurlijk ook
Zet mij maar in de hoek, want ik had zeker weten alles gecheckt... Niet dusdragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:01:
Geen idee waarom jij ze niet zou kunnen zien

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 18:19 ]
Mums:
2 * Rood
6 * Wit
iemand?
This is the Way.
In mijn winkel kan je rode en gele mum zaadjes kopen, verder ook wat pansies en windflower zaadjes.NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:46:
ik ben nog op zoek naar
Mums:
2 * Rood
6 * Wit
iemand?
Kwam er bij het uitzoeken welke kleuren mums ik heb trouwens achter dat de zaadjes in je winkel dus veranderen. Nooit geweten, had dus allang een keer cosmos kunnen kopen misschien.
Als iemand zin heeft mij cosmos zaadjes te brengen ben je welkom.
Winflower:
Rood
Roses:
Alle basis kleuren
Hyacinths:
Alle basis kleuren
Ik hoor graag of iemand iets voor me kan betekenen.
Bij mij wordt het volgende verkocht:sacinici schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:12:
Ik zoek nog steeds
Winflower:
Rood
Roses:
Alle basis kleuren
Hyacinths:
Alle basis kleuren
Ik hoor graag of iemand iets voor me kan betekenen.
Windflower Oranje en Rood
Hyacinth Geel en Rood
Dodo-code:
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Bedankt!dragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:37:
[...]
Bij mij wordt het volgende verkocht:
Windflower Oranje en Rood
Hyacinth Geel en Rood
Dodo-code:
***members only***
Nu nog witte Hyacinten en alle Rozen.
In de shop:
- Oranje en rode Windflowers
- Witte en gele Lelies
- Witte en gele Pansies