Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

NoTimeRemains

I know

RudolfR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:27:
@NoTimeRemains

Rode Cosmos is vandaag te koop in mijn shop.
dan kom ik graag langs!

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:45
Gate is open.

[mo]121CD[/mo]

[ Voor 20% gewijzigd door RudolfR op 17-04-2020 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:55:
Knollen worden hier gekocht voor 186 / stuk.
De weg naar the Nooks volg je makkelijk, dus doe je ding.
Een tipje, cadeautje of wat dan ook is leuk, maar vrijblijvend.

Vanavond is er een meteorietenregen, zet het eiland dan wel weer open :)

Open zolang de code hieronder te zien is... Succes!

***members only***
Heerlijk paar uurtjes de gates open laten staan, omdat het kon. Knollenprijzen waren niet denderend dus kom maar gratis langs. Maar een tipje, cadeau'tje of wat anders leuk is altijd fijn en dat levert nog best wat leuks op:
Zakje gele lelies, zakje rode lelies, zakje witte anemonen, zakje rode anemonen, wat ijzererts, steen, peren en kersen. Daarnaast ook nog een Nook Miles Ticket, kleermakersbonnen, 130.000 klingels, een goudklompje en een shitload aan cadeaus: gereedschapskist, handdoekenrek, keizerlijk bed, digitale weegschaal, wasbak, draagbare platenspeler, naaimachine, zandloper en ingepakte waxinelichthouder. Kinda fun & hilarical.

Vanavond zal ik een nieuwe code delen als de meteorietenregen begonnen is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 18:54
Ik heb zojuist mijn golden slingshot kapot geschoten, dus ze gaan niet voor altijd mee. Gelukkig had ik net een goudklompje uit een rots "gehakt" en kon dus gelijk weer een nieuwe maken.

Is er trouwens hier iemand die ook de "hallo" shirts in verschillende talen spaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 15:14
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:22:
Ik heb zojuist mijn golden slingshot kapot geschoten, dus ze gaan niet voor altijd mee. Gelukkig had ik net een goudklompje uit een rots "gehakt" en kon dus gelijk weer een nieuwe maken.

Is er trouwens hier iemand die ook de "hallo" shirts in verschillende talen spaart?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zykSdj7sCXpyw9aTeq2wKvmHtOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qfRLWbyKCsLdgWEKYHuBJET7.jpg?f=fotoalbum_large

Heb jij er een paar die ik niet heb? Wellicht kunnen we wat van elkaar cataloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
@Flamesz Ik heb Cosmos op mijn eiland. Kom vanavond online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:54
Voor nieuwe bewoners krijg je de taak om spullen voor het huis te verzamelen, zo ook buiten interieur. Alleen nu de huizen er staan kan ik het buitenmeubilair gewoon oppakken? Zitten er nog gevolgen aan als ik ze verkoop?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flamesz
rVercors schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:15:
Voor nieuwe bewoners krijg je de taak om spullen voor het huis te verzamelen, zo ook buiten interieur. Alleen nu de huizen er staan kan ik het buitenmeubilair gewoon oppakken? Zitten er nog gevolgen aan als ik ze verkoop?
Je moet zorgen dat je villagers geen telefoon hebben, anders bellen ze de rijdende rechter. Verder kan het ze weinig boeien.
Je hebt later wel een hoop buiten meubilair nodig om je island rating omhoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 16:18
Flamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:17:
[...]

Je moet zorgen dat je villagers geen telefoon hebben, anders bellen ze de rijdende rechter. Verder kan het ze weinig boeien.
Je hebt later wel een hoop buiten meubilair nodig om je island rating omhoog te krijgen.
Inderdaad. Ik heb nu een 4 star rating. Maar heb enkel maar een resdidential zone (alle huizen, residential service, de stores, 2 terrasjes en een speeltuintje. Achteraan heb ik dan nog een boomgaard met mijn huisje + zen hoekje en in het midden het museum (dat nog weg moet m wat te veranderen. Ooit zal ik wel 5 sterren halen. Geduld is een mooie zaak.

Vandaag mijn huis volledig betaald, ben dus schuldenvrij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Flamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:48:
[...]

Als je de skull voor mij achter zou kunnen houden zou dat heel fijn zijn.

Als je er wat voor terug wilt kan je hier zien wat voor fossielen ik extra heb. Als je iets anders nodig hebt kan ik ook kijken wat ik kan doen.
Ik heb één van de vijf weg gelegd voor je. :P
dragoncry schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:12:
[...]

Als je vanavond open gaat kom ik graag even lang om te kijken welke fossils je hebt,
zie de lijst in mijn signature voor wat ik te bieden heb en nog mis mocht je willen ruilen.

Als je opzoek bent naar iets anders hoor dat natuurlijk ook graag :)
Ik zal na tienen open zijn voor publiek.. Da's wat laat, maar tussen ongeveer nu en 10 is het Mario Maker tijd terwijl ik Protechnive radio op heb staan. :P : Anders gooi ik 'm morgen.. middag denk ik ook wel open voor publiek.

Verder heb ik liever spare cherry blossom recipes als jullie die toevallig hebben (of een pitfall!), anders neem ik van Flamesz graag de right quatzal wing over, en van dragoncry de sabretooth skull.

Edit: heb even je needs bekenen dragoncry, ik heb de brachio pelvis weggelegd voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Sméagol op 17-04-2020 20:07 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 14:11
Heeft iemand nog een ok turnip prijs? Hier al de hele week rond de 60 en nu zelfs in de 40...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:45
@Phusebox

Ik heb op de Discord wel goede prijzen gezien, ook vanmiddag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
@Flamesz

Je hebt er meer dan ik! Gaaf! :) Maar ik zal Nooks in de gaten houden, als ik een nieuwe spot zal ik het melden. Heb gisteren de Chinese besteld en vandaag gekregen. Vandaag wordt de tent van Nook geupgrade dus vandaag helaas niks, morgen hopelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij woe zouden mijn zoon en ik even op visite mogen komen op hun eiland? We zijn net 2 dagen bezig en willen wat inspiratie opdoen en misschien wat nieuw fruit meenemen naar ons eiland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 14:11
RudolfR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:10:
@Phusebox

Ik heb op de Discord wel goede prijzen gezien, ook vanmiddag nog.
Hmm heb ik niet..

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom voor de meteorietenregen op mijn eilandje...
Graag beetje opletten op de bloemen enzo, wel zo lief toch!
Wil je iets leuks achterlaten, be my guest, dat is natuurlijk altijd tof.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb een sinaasappel-eiland, maar ook veel peren / kokosnoten, hout, erts en you name it.
Wil je wat hebben, stuur maar een DM'tje, dan kunnen we wel wat ruilen, wisselen of weggeven.
Voor de rest heb ik gelukkig nog geen Excellijsten van fossielen en al die andere gekte die ik hier lees.

Er ligt ook van allerlei vuilnis en fruit voor m'n huisje, graag laten liggen voor m'n 'verrot-project', dank!
Knollenprijs is helaas flink gezakt en ligt nu op 131, maar doe wat je wilt in de winkel bij de Nooks.

Misschien spot je me wel, don't ask me why, maar ik draag een blauwe lange jas en heb een zwarte strik in.
PS. Ik ben ook aan het werk, dus ik reageer vast en zeker niet altijd (even snel) qua chat of emoties, excuses.

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 17-04-2020 21:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 16:25
Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:04:
[...]

Ik heb één van de vijf weg gelegd voor je. :P

[...]

Ik zal na tienen open zijn voor publiek.. Da's wat laat, maar tussen ongeveer nu en 10 is het Mario Maker tijd terwijl ik Protechnive radio op heb staan. :P : Anders gooi ik 'm morgen.. middag denk ik ook wel open voor publiek.

Verder heb ik liever spare cherry blossom recipes als jullie die toevallig hebben (of een pitfall!), anders neem ik van Flamesz graag de right quatzal wing over, en van dragoncry de sabretooth skull.

Edit: heb even je needs bekenen dragoncry, ik heb de brachio pelvis weggelegd voor je.
Heb geen haast :), DM anders maar je DODO als je tijd/zin hebt.
Zal de sabretooth skull voor je apart leggen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Phusebox schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:07:
Heeft iemand nog een ok turnip prijs? Hier al de hele week rond de 60 en nu zelfs in de 40...
turnip.exchange

Afgelopen dinsdag voor 590 kunnen verkopen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castalot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-05 12:05
Phusebox schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:07:
Ik heb 199, is niet de piek van vanochtend, maar je kunt komen verkopen als je wilt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lamoreas
Het regent hier dat het giet. Dus als er iemand langs wil komen om de Coelacanth te vissen, welkom.

No fee, bloemenzaadjes welkom, heb zelf Pansies, Windflowers en Lilies. De laatste niet in de shop. The Able Sisters zijn vandaag net open gegaan. De winkels zijn vanuit de Dodo Airline Office rechtdoor.

Doe je regenkleding aan! ;)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-10 19:58
@Flamesz mijn dochtertje is op oorlogspad dus gaat hem niet meer worden vanaaf. Heb ze altijd staan en in de shop verder dus kom ze van het weekend wel even langsbrengen👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 08:39
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:31:
Het regent hier dat het giet. Dus als er iemand langs wil komen om de Coelacanth te vissen, welkom.

No fee, bloemenzaadjes welkom, heb zelf Pansies, Windflowers en Lilies. De laatste niet in de shop. The Able Sisters zijn vandaag net open gegaan. De winkels zijn vanuit de Dodo Airline Office rechtdoor.

Doe je regenkleding aan! ;)

***members only***
Ik kom graag langs zo, maar ben eerst nog even bezig op een tarantula eiland. Hopelijk regent het straks nog bij jou!

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Robbdie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:32:
@Flamesz mijn dochtertje is op oorlogspad dus gaat hem niet meer worden vanaaf. Heb ze altijd staan en in de shop verder dus kom ze van het weekend wel even langsbrengen👌
Geen probleem, heeft geen spoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Ik zal het laten als het niet meer regent. Er liggen ook nog twee cherry blossom recepten (Klok en Branches) naast het museum, ook rechtdoor. Moet je wel die Cherry Blossom blaadjes voor hebben.

Fruit is al geplukt, heb ook nooit zoveel (nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:36:
Ik zal het laten als het niet meer regent. Er liggen ook nog twee cherry blossom recepten (Klok en Branches) naast het museum, ook rechtdoor. Moet je wel die Cherry Blossom blaadjes voor hebben.

Fruit is al geplukt, heb ook nooit zoveel (nog).
Ben je alweer dicht?

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Nee nog steeds open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Vreemd, ik krijg een bericht dat er geen eilanden zijn waar ik naartoe gebracht kan worden, als ik op je dodo code zoek.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Gates zijn nog steeds open. Het zou nog een O kunnen zijn ipv een 0 maar zo ziet de code er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:07:
Gates zijn nog steeds open. Het zou nog een O kunnen zijn ipv een 0 maar zo ziet de code er niet uit.
De O wordt niet gebruikt om verwarring met 0 te voorkomen. Maar ik kom er helaas nog steeds niet doorheen met de code die je postte. Geen error ofzo, gewoon het bericht dat hij me er nu niet heen kan brengen.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Dat is vreemd, ik hoef toch ook alleen de gates open te zetten en verder niks te doen (of te laten)? Ik zie ook dat de gates nog open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Ik zal ze even closen, en een nieuwe code maken. Misschien helpt dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lamoreas
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Ik zie nu 2 visitors verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Thanks, gelukt! Ik heb wat bloemzaadjes mee.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Sorry, ingame keyboard werkt nog niet en ik heb geen zin om mijn mobiele telefoon te connecten met de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Herstel, werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook even in de regen komen vissen, maar vissenvoer gooien laat geen vis verschijnen?
Heeft dat ermee te maken dat het regent, of dat ik op een ander eiland aan het vissen ben, weirdish...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Mij lukt dat nu ook niet, dus misschien kan dat inderdaad niet als het regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:48:
Mij lukt dat nu ook niet, dus misschien kan dat inderdaad niet als het regent.
Het is mij net wel gelukt. Je moet wel goed aan de rand van het water staan.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Gates zijn weer gesloten. Bedankt voor de hyacinten zaadjes, die had ik nog niet. :D Zag ook nog (oa) rozen zaadjes liggen maar die heeft iemand anders weer mee genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lau1187 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:57:
Het is mij net wel gelukt. Je moet wel goed aan de rand van het water staan.
Apart, doe ik altijd...
Geen Coelacanth gevangen op de trip, wel een killivisje.
En op m'n eigen eiland naast miljoen sterren, net ook voor het eerst een tonijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Ik heb ook nog steeds geen Coelacanth gevangen. Andere x beter. Ook bedankt voor de peaches en pears en de Gong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:25:
Ik heb ook nog steeds geen Coelacanth gevangen. Andere x beter. Ook bedankt voor de peaches en pears en de Gong!
Er zijn beestjes die niet spawnen als je gate open staat (mieren, vliegen en vlooien bijvoorbeeld)
Het zou kunnen zijn dat vissen als de coulacant, stringfish, golden trout e.d ook niet spawnen met een open gate..

edit:
niet dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door dragoncry op 17-04-2020 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
lamoreas schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:25:
Het is mij gelukt om een Coelacanth te vangen. En ook een slak, die had ik ook nog niet! Bedankt voor het recept voor de cherry blossom branches ook :) Fijn dat je wat hebt aan de bloemenzaadjes, en veel plezier met de gong ;)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Members only:

Eiland is open voor publiek (een uurtjes denk ik). @dragoncry @Flamesz Morgen waarschijnlijk ook.

Fossils zijn horizontaal gegroepeerd, neem gerust eentje die je mist.
Ik heb ook wat DIY recipes over, zelfde verhaal, al zullen de meeste geen 3 bunny stools meer nodig hebben.

Celeste is aanwezig.

Mogelijk kan je een ant vangen.

Al het fruit groeit op dit moment, pluk gerust wat je mist.

Als ik niet (direct) reageer, ik denk dat ik met de pattern editor aan de slag ga.

[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 17-04-2020 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:44:
***members only***

Eiland is open voor publiek (een uurtjes denk ik). @dragoncry @Flamesz Morgen waarschijnlijk ook.

Ik heb ook wat DIY recipes over, zelfde verhaal, al zullen de meeste geen 3 bunny stools meer nodig hebben.

Celeste is aanwezig.

Als ik niet (direct) reageer, ik denk dat ik met de pattern editor aan de slag ga.
Super badankt!, nog maar 3 te gaan dankzij jou:)
wat gaat dat typen op dat ding ruk zeg..moet die app nog koppelen, zo eerst even doen :9
Had medicijn mee, maar die ga ik zo laat niet meer innemen, bijna bedtijd, dus morgen weer perfect gezicht

[ Voor 6% gewijzigd door dragoncry op 17-04-2020 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 13:21
Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 22:44:
***members only***

Celeste is aanwezig.

Bedankt voor de fossils en Celeste DIY.

Check je DM :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Bedankt voor de bezoekjes @dragoncry , @Flamesz , @sacinici en.. Anita & zoon, geen idee wie je hier op 't forum bent! Maar 't was leuk om een groepje Tweakers op m'n eiland te hebben en om te ruilen. Ben vooral blij met de pitfall, al heb ik begrepen dat ik die zelf binnenkort krijg? Van KK Slider? Maar toch! Ik zal m'n eiland wel vaker open gooien hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Ik moet een brug bouwen en zoek boomstampalenset
Hoe kom je daaraan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:03:
Ik moet een brug bouwen en zoek boomstampalenset
Hoe kom je daaraan?
Die kun je zelf maken, als Tom Nook je daarvoor de uitleg heeft gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:04

Alfisti

So macht Reisen Spaß

@Flamesz Ankylo tail nog nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rbfotoeu
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 20:26
nog mensen met mooie knollenprijzen waar ik ff langs kan komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek alleen nog Acanthostega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig als je samen ac op 1 systeem wil spelen.
Moet je dan meerdere afstandbedieningen hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Flamesz schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:48:
[...]

Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek alleen nog Acanthostega.
Ik graaf hem zojuist op, je mag hem komen halen :) ,
Later vanochtend ben ik wel even online

Vandaag nieuw :
Acanthostega (voor Flamez)
Diplo Chest
Plesio skull
Tricera torso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Speel nu al een tijdje AC best leuk spel maar heb soms het idee dat ik niets kan doen. Kennen jullie dat?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

Slasher schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:15:
Speel nu al een tijdje AC best leuk spel maar heb soms het idee dat ik niets kan doen. Kennen jullie dat?
Als je alleen een rondje doet om nieuwe dingen te zien in de stores en op t eiland ben je binnen een uur klaar ja. Ik ben zelf bezig als eiland ontwerper en kijk dus constant hoe ik het eiland mooi kan maken. Welk paaltje waar en welk bloemetje. Ook mn eigen huis wil ik elke kamer zo leuk mogelijk maken. Dat houdt me enorm bezig naast de dagelijkse routine. Anderen zijn completionists: alles verzamelen: vissen, insecten, fossielen, DIYs. Dat doe ik ook, maar alleen wat ik op mijn eiland tegenkom, tenzij ik een DIY echt wil hebben die een friend heeft. Ik maak pixel schilderijen van de mario karakters voor mn zoontje die ze in zn huis ophangt... als het zou kunnen zou ik dit 24 uur per dag spelen haha...

[ Voor 28% gewijzigd door Mauz1978 op 18-04-2020 10:26 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Slasher schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:15:
ja lekker he.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 20:05
Heb nog steeds roses en lillies nodig.

Inmiddels wel 3 sterren rating :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:04
rbfotoeu schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:28:
nog mensen met mooie knollenprijzen waar ik ff langs kan komen ?
Ik ben op zoek naar hetzelfde :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

heeft iemand van die grond spotjes?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 08:46
Heeft het nog nadelige gevolgen als je naar iemand toe reist die door de tijd heen reist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Rost schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:04:
Heeft het nog nadelige gevolgen als je naar iemand toe reist die door de tijd heen reist?
nee

welke website kunnen jullie aanraden voor het inventariseren van je recepten, fossielen, etc.?

[ Voor 19% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-04-2020 12:06 ]

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:05:
[...]
welke website kunnen jullie aanraden voor het inventariseren van je recepten, fossielen, etc.?
Voor fish/bugs gebruikt ik deze: https://icebr.art/. Recepten ben ik nog geen site voor tegengekomen. Fossielen doe ik in een Google Drive sheet (gekopieerd van mede Tweaker).

[ Voor 30% gewijzigd door Unomomentodado op 18-04-2020 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:54:
Wat bedoel je precies? Tegels met de afbeelding van het fruitsoort? Daarvoor ga ik deze QR-codes gebruiken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPOpNIXIqTVEwrt_sr6lk8wNQko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ajewk3p8mEEXF8G7Exs1TLc5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamDoes
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-03 21:38
Hoi, is er nog iemand die andere bloemen in nooks cranny heeft anders dan tulpen, hyacinten en windflowers? Deze heb ik in mijn winkel. Zou graag langs komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
Het regent bij mij! Dodo voor wie langs wil komen:
Members only:

Winkeltje verkoopt windflower, rose en hyacinth. Native fruit is perzik.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamDoes
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-03 21:38
Lau1187 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:10:
***members only***

Kom eraan! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:33:
[...]

Wat bedoel je precies? Tegels met de afbeelding van het fruitsoort? Daarvoor ga ik deze QR-codes gebruiken:

[Afbeelding]
ik bedoelde deze https://nookazon.com/product/2055629876

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/acdb/housewares/FtrGrandlight_Remake_0_0.png

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:23
***members only***

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

alle items gecraft voor de 3 nieuwe villagers :) ben de rest van de dag nu drug met me eiland opruimen. Had gisteren alle bomen 3x gehakt voor het hout maar niet opgepakt vanwege storage space XD maarja nu ligt dat daar allemaal nog haha.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
***members only***

Ben je nog open? Kom er direct aan dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1187
derKaiser29 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:24:
[...]

Ben je nog open? Kom er direct aan dan!
Jazeker! :)

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Ben al onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier regent het ook, dus kom maar langs...
Members only:

Qua fossielen heb ik om op te halen:
- Ankylosauruskop
- Barnsteen
- Parasaurolophuskop
- Parasaurolophusstaart
- Pteranodonkop & romp
- Tyrannosauruskop
Maar stuur me dan even een DM, welke je wilt

Nookboys verkopen qua bloemen:
- Gele / rode hyacinten
- Gele / rode tulpen
- Rode / witte chrysanthen

Oranges op m'n eiland, maar heb ook al het andere fruit!
Heb je wat nodig let me know, dan steek ik het even in m'n zakken. Ik ga beetje hout hakken en vissen en draag een rokje, geel shirt en beanie...

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
@CLB
Ik wil wel even langs komen voor de bloemen alleen, maar je bent bezig? Wat heb je zelf nog nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lamoreas schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:52:
@CLB
Ik wil wel even langs komen voor de bloemen alleen, maar je bent bezig? Wat heb je zelf nog nodig?
Niks hoor, houd ik allemaal niet bij :)
Je mag altijd iets leuks achterlaten, maar dat is aan jou. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
@CLB

Ik ben al weer weg, super dan kje wel voor de bloemen! Ik heb wat ijzer bij je huis neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
Kan geen loach of sea bass meer zien :(.
Wil een Coelacanth ;(.

Edit: gelukt :*)

[ Voor 14% gewijzigd door derKaiser29 op 18-04-2020 15:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flamesz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uTZijoyS1V9OkiTMZmYKs-QNmY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AgWKfWV0bDVpbRM9p3bq38Tr.jpg?f=fotoalbum_large

Met dank aan iedereen hier die elkaar helpt fossielen te vinden, en @dragoncry voor de eer het laatste fossiel te schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:28
NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 12:05:
[...]

nee

Ik gebruik deze app

https://play.google.com/s...jin.animal_crossing_guide

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 15:31
NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:54:
Ik heb ze alleen in het oranje :D of iig oranje licht. Niet super geweldig eerlijk gezegd magoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lamoreas schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:59:
@CLB

Ik ben al weer weg, super dan kje wel voor de bloemen! Ik heb wat ijzer bij je huis neergelegd.
Helemaal leuk, dank dus :)
Flamesz schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:29:
Met dank aan iedereen hier die elkaar helpt fossielen te vinden
Wooow tof!
Ook maar eens installeren, de verzamelmanie slaat hier toch ook wel toe
EDIT: Jammer dat je dat niet makkelijk in-game kunt zien qua fossielen, irritant.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:37:

Ook maar eens installeren, de verzamelmanie slaat hier toch ook wel toe
EDIT: Jammer dat je dat niet makkelijk in-game kunt zien qua fossielen, irritant.
In je catalogus kun je kijken welke fosiellen je al hebt (vastgehad), die vind je in pinautomaat bij Nook.

Wel grappig dat je een paar dagen geleden nog dit zei :
Voor de rest heb ik gelukkig nog geen Excellijsten van fossielen en al die andere gekte die ik hier lees
Wel leuk om te zien wat AC met mensen doet als ze eenmaal beginnen :*) en die verzamelwoede word alleen nog maar erger als je straks je huis netjes wilt inrichten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:55:
In je catalogus kun je kijken welke fossielen je al hebt (vastgehad), die vind je in pinautomaat bij Nook.
Hele goede ja!
EDIT: Hmm lijkt niet meer aanwezig te zijn...
Wel grappig dat je een paar dagen geleden nog dit zei :
Ik heb nog Excel, ik heb nog een Excel :+

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Dag allen! Ik ben nieuw hier in dit topic (maar speel al langer AC).

Als iemand het leuk vindt om op bezoek te komen is mijn gate open. Mijn fruit is sinaasappel, en ik heb ook appels, perziken, en kokosnoten.
Verder heb ik hyacinths (rood/geel) , mums (rood/geel), en pansies (wit/geel) in Nook's Cranny.
En het regent.

Als je voor mij ander fruit en/of bloemen kunt meenemen zou ik daar heel blij mee zijn!

Members only:

[ Voor 32% gewijzigd door Velvet op 18-04-2020 17:34 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Hallo allen,

Ik zoek de volgende bloemen. Wie kan me ermee helpen? Ik kan gelijk komen.

Winflower:
Rood

Roses:
Alle basis kleuren

Hyacinths:
Alle basis kleuren

Ik kan meenemen:
Pansy:
Rood
Geel

Tulps:
Rood
Geel

Lily:
Rood
Geel

Alle fruiten.

[ Voor 23% gewijzigd door sacinici op 18-04-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn zwarte tulpen speciaal ? ineens had ik er 1 naar een rijtje rooien

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Ricmaniac schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:05:
Zijn zwarte tulpen speciaal ? ineens had ik er 1 naar een rijtje rooien
Ja, die krijg je door rode tulpen the kruisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:00:
[...]

Hele goede ja!
EDIT: Hmm lijkt niet meer aanwezig te zijn...
De catalogus heet "nook shopping" in de pinautomaat,
de pin zelf staat bij "grote nook" in de tent, of in het residence center als je die al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:33:
De catalogus heet "nook shopping" in de pinautomaat...
Yes ken ik, thanks :)
Maar kijk zelf maar eens, fossielen staan er niet meer in...
Ben nu m'n museum maar ingedoken, ben op 2/3 qua fossielen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
CLB schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:47:
[...]

Yes ken ik, thanks :)
Maar kijk zelf maar eens, fossielen staan er niet meer in...
Ben nu m'n museum maar ingedoken, ben op 2/3 qua fossielen!
hier staan ze er gewoon in :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJm1_ogkUHG7X0lZ8fvw9DrS2E0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W66WvM2FA3mZmzr9kFdMXiAe.jpg?f=user_large

Geen idee waarom jij ze niet zou kunnen zien, misschien omdat je meerdere personen op je eiland speelt
(weet niet of de catalogus gedeeld word met andere spelers?)

Fysiek gaan kijken werkt natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:01:
Geen idee waarom jij ze niet zou kunnen zien
Zet mij maar in de hoek, want ik had zeker weten alles gecheckt... Niet dus |:( Nogmaals dank!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-04-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik ben nog op zoek naar

Mums:
2 * Rood
6 * Wit

iemand?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
NoTimeRemains schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:46:
ik ben nog op zoek naar

Mums:
2 * Rood
6 * Wit

iemand?
In mijn winkel kan je rode en gele mum zaadjes kopen, verder ook wat pansies en windflower zaadjes.

Members only:

Kwam er bij het uitzoeken welke kleuren mums ik heb trouwens achter dat de zaadjes in je winkel dus veranderen. Nooit geweten, had dus allang een keer cosmos kunnen kopen misschien.

Als iemand zin heeft mij cosmos zaadjes te brengen ben je welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
Ik zoek nog steeds

Winflower:
Rood
Roses:
Alle basis kleuren
Hyacinths:
Alle basis kleuren

Ik hoor graag of iemand iets voor me kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
sacinici schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:12:
Ik zoek nog steeds

Winflower:
Rood
Roses:
Alle basis kleuren
Hyacinths:
Alle basis kleuren

Ik hoor graag of iemand iets voor me kan betekenen.
Bij mij wordt het volgende verkocht:
Windflower Oranje en Rood
Hyacinth Geel en Rood

Dodo-code:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Vanaf morgen weer turnips inkopen. Als ik zelf gedurende de komende week een mooie prijs heb zal ik hem uiteraard delen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
dragoncry schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:37:
[...]

Bij mij wordt het volgende verkocht:
Windflower Oranje en Rood
Hyacinth Geel en Rood

Dodo-code:

***members only***
Bedankt!

Nu nog witte Hyacinten en alle Rozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamoreas
Het regent hier weer, dus als je wil kan je langskomen om de Coelacanth te vangen, ik heb hem zojuist gevangen! :*)

In de shop:
  • Oranje en rode Windflowers
  • Witte en gele Lelies
  • Witte en gele Pansies
Zelf ben ik nog op zoek naar Rozen en Cosmos, alle kleuren.

Members only:
Pagina: 1 ... 22 ... 57 Laatste