Ik was iets te vroeg😁. Ik kom even langsMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:54:
***members only***
voor turnip prijzen van 511. Donaties zijn welkom maar niet verplicht. Ik ben open tot ongeveer 17.30. Daarna vanavond weer rond 20.30.
Heeft iemand Celeste vanavond op bezoek?
This is the Way.
Ja ik vind het niet normaal dat zoiets slechts qua online anno 2020 nog bestaat.Robbdie schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:02:
Wat is dat online toch drama hè. Je kan gewoon geen stap zetten en je moet weer een minuut wachten wanneer er iemand anders op hetzelfde eiland land. Toch wel jammer dat je zelf niet gewoon door kan spelen.
Something under the bed is drooling
Geen idee of Celeste komt, maar er is wel een shower aangekondigd.NoTimeRemains schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:05:
Heeft iemand Celeste vanavond op bezoek?
Mijn vriendin komt zo even langs om te verkopen als je het goed vindt.Mauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:08:
[...]
Ja ik vind het niet normaal dat zoiets slechts qua online anno 2020 nog bestaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 16-04-2020 17:12 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb op het moment weer de baardjes in de aanbieding bij de able sisters, net als een skelet kostuum, samurai helmen, "prince tunics" en galaxy truien. Enorm toffe kleding, heb je interesse laat het weten. Als tegenprestatie heb ik wel interesse in huis meubilair zoals een keuken, wc of andere gekke items die ik mag catalogen 
Oh en kicks is op bezoek met toffe tassen en onder andere KLOMPEN!
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas. op 16-04-2020 17:20 ]
Bedankt voor de gastvrijheid. Online gedeelte is idd rampzalig zeg. Continu in en uitladen. Nintendo loopt zo achter op de restMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:08:
[...]
Ja ik vind het niet normaal dat zoiets slechts qua online anno 2020 nog bestaat.
Graag gedaan!ninc schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:17:
[...]
Bedankt voor de gastvrijheid. Online gedeelte is idd rampzalig zeg. Continu in en uitladen. Nintendo loopt zo achter op de rest
Nice, net op tijd begonnen met serieus breeden van bloemenZeror schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:16:
http://www.nintendolife.c...n-aprils-next-free-update
Info over Earth Day in ACNH
wat bedoel je met catalogen?Thomas. schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:16:
Ik heb op het moment weer de baardjes in de aanbieding bij de able sisters, net als een skelet kostuum, samurai helmen, "prince tunics" en galaxy truien. Enorm toffe kleding, heb je interesse laat het weten. Als tegenprestatie heb ik wel interesse in huis meubilair zoals een keuken, wc of andere gekke items die ik mag catalogen
This is the Way.
Oei, daar maak ik vanavond graag gebruik van. Had voor 109 ingekocht, maar zie iedere dag alleen maar de prijzen dalen. Volgens de turnip prophet zullen de prijzen, nu 63, nog verder dalen. Daarom moet ik maar nooit geld gaan investeren op de beursMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:54:
***members only***
voor turnip prijzen van 511. Donaties zijn welkom maar niet verplicht. Ik ben open tot ongeveer 17.30. Daarna vanavond weer rond 20.30.
"Better ask questions before you shoot"
Wanneer je een item oppakt die je nog niet eerder hebt opgepakt, kan je die vervolgens in je Nook Shopping bestellen voor je eigen eiland!
Is Nook Cranny instant te verplaatsen voor geld, of duurt dat een dag?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een dag. Ik wilde m 3 vakjes verder plaatsen : 2 dagen werk.CLB schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:29:
Is Nook Cranny instant te verplaatsen voor geld, of duurt dat een dag?
Hoi hoi,
Volgens mijn man moet ik hier zijn om fruit enz met jullie te ruilen. Ik heb een heleboel hybrid hyacinten en appels, kersen en kokosnoten. Wil er iemand ruilen voor rozen/ander fruit? Groetjes, Samantha
Volgens mijn man moet ik hier zijn om fruit enz met jullie te ruilen. Ik heb een heleboel hybrid hyacinten en appels, kersen en kokosnoten. Wil er iemand ruilen voor rozen/ander fruit? Groetjes, Samantha
Hmm zuur, de knollen zijn hier 322 dus wil een turnip-exchange-servertje opzetten,
omdat Tweakers (hierboven) al een betere prijs kunnen bietsen...
omdat Tweakers (hierboven) al een betere prijs kunnen bietsen...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb nog wel genoeg peren en sinnasappels om een stuk of 10 te missen. Mag je wat mij betreft zo hebben!SamDoes schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:31:
Hoi hoi,
Je kunt hier langs komen voor fruit, maar bloemen delen is lastig (je moet hiervoor "best friend" zijnSamDoes schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:31:
Hoi hoi,
fruit mag je zo pakken (alle soorten beschikbaar):
DODO-code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dank je! Ik heb perzik, peer en sinaasappel gepakt :-)dragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:37:
[...]
Je kunt hier langs komen voor fruit, maar bloemen delen is lastig (je moet hiervoor "best friend" zijn
DODO-code:
***members only***
Ik heb een Ophthalmo skull voor je als je deze nog zoekt! Ruilen voor de Brachio chest?Flamesz schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:21:
Zijn er hier mensen die mij kunnen helpen aan de laatste vier fossielen die ik nodig heb? Ik bewaar alle dubbelen dus kan er een ruil van maken.
Ik zoek nog:
Acanthostega
Mammoth Skull
Plesio Skull
Opthalmo skull
Als je wilt zien welke ik dubbel heb kan je onderstaande spreadsheet bekijken.
https://docs.google.com/s...i21niCyBkj98pOryHkSneRmlA
Hoi ik wil wel ruilen, ik start mijn switch even op en haal de brachio chest uit opslag, PM jij dan een dodo code?Bolko schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:57:
[...]
Ik heb een Ophthalmo skull voor je als je deze nog zoekt! Ruilen voor de Brachio chest?
Also, is er een ander fossiel dat ik kan geven ipv de brachio chest? Als je niets anders van mij nodig hebt wil ik m wel geven, maar ik heb net mijn brachiosaurus net buiten opgesteld om dat ik van elk stukje één of meer extra heb.
Ik drop even langs voor een paar sinaasappels. De enige die ik nog moetdragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 18:37:
[...]
Je kunt hier langs komen voor fruit, maar bloemen delen is lastig (je moet hiervoor "best friend" zijn
DODO-code:
***members only***
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Knollen worden hier gekocht voor 322 / stuk.
Saharah loopt ook rond met tapijten en bende...
De weg naar the Nooks volg je makkelijk, dus doe je ding.
Een tipje, cadeautje of wat dan ook is leuk, maar vrijblijvend.
Open zolang de code hieronder te zien is... Succes!
Members only:
Inloggen
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 16-04-2020 21:17 ]
misschien gekke vraag, ik ben nieuwe in ACNH, ik heb het sinds gister. ik heb geen nintendo online maar zie dat je dit wel nodig hebt om naar andere eilanden te gaan. is deze functie het waard om voor te betalen?
dacht ik vraag even jullie mening
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ik vind van wel, in het begin als je niet veel games hebt, heb je ook bog de nes en snes games. Je kan het altijd gratis 7 dagen proberen en dan beslissen.
Voor die 20 euro vind ik het zeker meer dan waard. Het ruilen van spullen en verkopen van turnips vind ik persoonlijk juist wat het spel extra leuk maakt. Zeker met een redelijk levendige tweakers community.gamerboy schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:11:
misschien gekke vraag, ik ben nieuwe in ACNH, ik heb het sinds gister. ik heb geen nintendo online maar zie dat je dit wel nodig hebt om naar andere eilanden te gaan. is deze functie het waard om voor te betalen?
Ah goed punt. ik ben net ook maar even de tweakers discord ingegaan! thanks ik denk dat ik het even ga proberenBolko schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:13:
[...]
Voor die 20 euro vind ik het zeker meer dan waard. Het ruilen van spullen en verkopen van turnips vind ik persoonlijk juist wat het spel extra leuk maakt. Zeker met een redelijk levendige tweakers community.
btw tot nu toe echt een awesome spel. is voor mij de eerste in de Animal crossing series
[ Voor 9% gewijzigd door gamerboy op 16-04-2020 19:16 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
20:30 sta ik klaar!Mauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:54:
***members only***
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
iemand tips om vallende sterren te zien?
Mijn vrouw wil graag straks nog wel ff op bezoek, ze laat dan wel kadootje achterMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 16:54:
***members only***
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
omhoog kijkengamerboy schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:34:
maar ze lijken er voornamelijk te zijn als Celeste op bezoek is, ook praten met villagers geeft hints of ze er zijn en in welke mate.
Overigens is Celeste nu op mijn eiland:
Members only:
Inloggen
Ik kom even langs voor Celeste!dragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:56:
[...]
omhoog kijken
maar ze lijken er voornamelijk te zijn als Celeste op bezoek is, ook praten met villagers geeft hints of ze er zijn en in welke mate.
***members only***
ik ookdragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:56:
[...]
omhoog kijken
***members only***
This is the Way.
Ik heb celeste al 3x gezien maar nog nooit vallende sterren gehad helaas. Zou graag een toverstaf willen maken. Is er een bepaald tijdstip dat er vallende sterren zijn? Ik heb niet echt de mogelijkheid om nog heel laat de game op te starten namelijk.dragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:56:
[...]
omhoog kijken
***members only***
Wordt aangegeven ( tot 5u ‘s morgens ). Had er de ganse avond. Geluid hard zetten en je hoort de chime. Zijn er steeds 2 tot 3 enkele keren en dan 3 min niets. Had er gisteren meer dan 200 op 40 min.Kaasje123 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:00:
[...]
Ik heb celeste al 3x gezien maar nog nooit vallende sterren gehad helaas. Zou graag een toverstaf willen maken. Is er een bepaald tijdstip dat er vallende sterren zijn? Ik heb niet echt de mogelijkheid om nog heel laat de game op te starten namelijk.
Ik zet me volledig in het noorden en doe dit terwijl ik naar een film kijk enkel door het geluid te horen.
[ Voor 8% gewijzigd door tuxken op 16-04-2020 20:11 ]
Niet zo belangrijk als je nog maar net begonnen bent.gamerboy schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:34:
Er gaat binnenkort die Celeste verschijnen en die geeft wat uitleg.
De volgende dag kan je die fragmenten zoeken die nodig zijn voor allerhande recepten.
Lees anders dit eens
https://www.polygon.com/a...-magic-wand-meteor-shower
Ik zal tot 22.00 open zijn vanaf nu
- Nogmaals: de Turnip prijzen zijn 511. Een donatie is welkom, maar niet verplicht
Dodo code:
PS. Blame Nintendo voor de Online shit
Members only:
Inloggen
[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 16-04-2020 20:25 ]
Baal nu stiekem dat ik mijn turnips al verkocht heb voor 325Mauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:19:
Ik zal tot 22.00 open zijn vanaf nu- Nogmaals: de Turnip prijzen zijn 511. Een donatie is welkom, maar niet verplicht
Dodo code:
***members only***
enorm bedankt man! dit geeft me inderdaad wat duidelijkheidtuxken schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:09:
[...]
Niet zo belangrijk als je nog maar net begonnen bent.
Er gaat binnenkort die Celeste verschijnen en die geeft wat uitleg.
De volgende dag kan je die fragmenten zoeken die nodig zijn voor allerhande recepten.
Lees anders dit eens
https://www.polygon.com/a...-magic-wand-meteor-shower
Hahaha gekkenhuis nu alMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:19:
Ik zal tot 22.00 open zijn vanaf nu- Nogmaals: de Turnip prijzen zijn 511. Een donatie is welkom, maar niet verplicht
Dodo code:
***members only***
Geweldig al die lange laadschermen. Er liggen 100 turnips als cadeau voor je, maar succes met pakken
Pas ik er nog bij?Mauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:19:
Dodo code:
***members only***
Edit: ik probeer over paar minuten nog eens dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 16-04-2020 20:46 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het is zo druk bij de Dodo balie, ik kan niet meer weg (en zo denken 3 anderen er ook over haha)
Edit: 10 minutes later kan ik leaven

@Mauz1978 thnx man! 1.5 miljoen bells verder
[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 16-04-2020 20:53 ]
omwRudolfR schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:27:
Vallende sterren zijn bij mij te zien:
https://turnip.exchange/island/6639c673
This is the Way.
@Mauz1978 bedankt! Mijn vriendin is net langs geweest, ze heeft 100 turnips voor je achter gelaten!
Nice, kom graag aan baard scorenThomas. schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:16:
Bensimpel
Positieve meneer
ahhww je ging net dichtMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:19:
Dodo code:
***members only***
😆 - Denk ook eens om ;)
Nope connectie ging plat
Members only:
Inloggen
Heeft ook voordelen. Ik kon weg zonder te wachten in de dodo rij
ik heb nintendo online toch maar gelijk gekocht
ik ben ready om wat nieuwe ACNH vrienden te maken
Paar vermakelijke uurtjes AC gehad vanavond, heerlijk spel.
Eerst even een servertje aangemaakt om geinteresseerden wat knollen te laten verkopen.
Geen hele hoge prijs, dus ook geen entree-fee, maar drop maar iets als je het wilt of niet
Nog wat gekke poppetjes gezien, 300k klingels gevangen als fooi en wat leuke accessoires voor in huis.
Eerst even een servertje aangemaakt om geinteresseerden wat knollen te laten verkopen.
Geen hele hoge prijs, dus ook geen entree-fee, maar drop maar iets als je het wilt of niet
Nog wat gekke poppetjes gezien, 300k klingels gevangen als fooi en wat leuke accessoires voor in huis.
En nu ben ik hier sterren aan het vangen al een kwartiertje, morgen dan fragmenten op mijn strand?CLB schreef op donderdag 16 april 2020 @ 19:11:
Knollen worden hier gekocht voor 322 / stuk.
***members only***
RudolfR schreef op donderdag 16 april 2020 @ 20:27:
Vallende sterren zijn bij mij te zien:
Gate staat nog open, en volgens mij loopt celeste hier ook nog rondgamerboy schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:42:
ik heb nintendo online toch maar gelijk gekochtik ben ready om wat nieuwe ACNH vrienden te maken
Members only:
Inloggen
Ja de volgende dag. Ik had voor >200 een 20 tal (5x rondgelopen durende de dag )CLB schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:51:
En nu ben ik hier sterren aan het vangen al een kwartiertje, morgen dan fragmenten op mijn strand?
[...]
Zal wel weer totaal random zijn. 1 recept per bezoek Celeste.
[ Voor 4% gewijzigd door tuxken op 16-04-2020 21:57 ]
Thanks! Heb er nu blijkbaar zo'n 100 gevangen, ik blijf nog even een kwartiertje hangentuxken schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:56:
Ja de volgende dag. Ik had voor >200 een 20 tal (5x rondgelopen durende de dag )
Zal wel weer totaal random zijn. 1 recept per bezoek Celeste.
En hobbel nu hier rond voor wat sterren, als ze er zijn...dragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:53:
Gate staat nog open, en volgens mij loopt celeste hier ook nog rond
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 16-04-2020 22:20 ]
kom dr aandragoncry schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:53:
[...]
Gate staat nog open, en volgens mij loopt celeste hier ook nog rond![]()
***members only***
This is the Way.
Beetje tegenvallende vallende sterren-opbrengst vanavond zeg.. Celeste had wel ietsie meer haar best mogen doen
Wel bedankt voor de items die jullie achter lieten!
Wel bedankt voor de items die jullie achter lieten!
Verwijderd
Hallo allemaal,
Wij zijn moeder en zoon (12) nieuw op deze site omdat we animal crossing op de switch hebben aangeschaft.
Het allereerste deel hebben we ook veel gespeelt op de ds. Nu werden we weer enthousiast door dit nieuwe deel.
We hopen jullie eilanden te mogen bezoeken en hebben onze friendcode gedeeld
Hopelijk tot gauw op ons eiland Fantasy
Wij zijn moeder en zoon (12) nieuw op deze site omdat we animal crossing op de switch hebben aangeschaft.
Het allereerste deel hebben we ook veel gespeelt op de ds. Nu werden we weer enthousiast door dit nieuwe deel.
WelkomVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 00:05:
Als jullie iets nodig hebben laat je het maar weten en de 'deuren' zullen opengaan
Welkom, en tot snel!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 00:05:
Hallo allemaal,
Vandaag toegevoegd aan de fosiellenlijst : Myllokunmingia.
nog op zoek naar : Bachio Pelvis, dunkleosteus, shark-tooth pattern en T. Rex Torso.
Nee, dat is het feit dat iedereen op 1 switch op hetzelfde eiland beland! En geen eigen eiland kunnen makenMauz1978 schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:20:
[...]
Dat is online ergernis nummer 1 met dit spel, dus nee
Polygon: Museum opens up art collection to Animal Crossing fans.
https://www.polygon.com/2...art-generator-online-tool
Echt fantastisch gedaan denk! Ik ga het zeker eens proberen!
Dat zal er aan liggen aan wie je het vraagt denk ik?Raikkonen_WC schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:02:
[...]
Nee, dat is het feit dat iedereen op 1 switch op hetzelfde eiland beland! En geen eigen eiland kunnen maken
Voor de mensen die alleen spelen zal het de online perikelen zijn,
voor mensen die samen spelen, het delen van het eiland.
Als er een event is met eieren, dan is dat ineens nummer 1
Laten we hopen dat Nintendo luistert naar het geklaag en er wat aan doet, er is nogal een playerbase om naar te luisteren :
According to Famitsu data, the title sold 1.88 million games in just three days in the country (Japan). By comparison, the previous 3-day Switch record was held by Pokémon Sword and Shield, which sold over 1.36 million copies (both games combined).
Voor degenen die hun stonks nog kwijt moeten, ze worden nu voor 356 ingekocht bij mij.
Verder is Kicks er ook, kan je schoeisel, sokken en tassen van kopen.
Dodo code:
Verder is Kicks er ook, kan je schoeisel, sokken en tassen van kopen.
Dodo code:
Members only:
Inloggen
Voor ik je link klikte dacht ik even dat er een update was waardoor we weer kunst mochten verzamelen voor in Blathers museum zoals in de vorige delen.gamerboy schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:04:
Polygon: Museum opens up art collection to Animal Crossing fans.
Dat heeft niks met online te maken.Raikkonen_WC schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:02:
[...]
Nee, dat is het feit dat iedereen op 1 switch op hetzelfde eiland beland! En geen eigen eiland kunnen maken
Dat klopt, maar doelde in dit geval eigenlijk meer op de structurele problemen waar speler tegen aan lopen,RudolfR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:21:
Daar lijkt het wel op, volgens mij werd de kans op eieren met iedere update begin april kleiner.
Zoals de online onderbrekingen bij het ontvangen van bezoekers, er zijn zoveel voorbeelden van hoe het anders kan.
Nog zo'n dingetje: als je bloemen uitgraaft zitten ze in een pot, maar je kunt deze vervolgens niet delen met andere spelers (alleen als je "best friend" bent kun je dingen poten/opgraven).
@Raikkonen_WC Het delen van het eilend bij meerdere spelers is trouwens al vanaf gamecube zo, tenzij je de savegame weghaalt (bij gamcube nog memorycard, bij DS de cartridge zelf), op de Switch is dit lastiger omdat de savegame niet meer op de cartridge staat, maar op de console zelf (correct me if wrong).
De manier waarop dit werkt is dus eigenlijk niet zo vreemd (dat maakt het niet minder vervelend natuurlijk
Ja dat had wel kicke geweestFlamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:33:
[...]
Voor ik je link klikte dacht ik even dat er een update was waardoor we weer kunst mochten verzamelen voor in Blathers museum zoals in de vorige delen.
Ik vind het spel echt leuk, maar met deze aanpassingen zou het nèt ietsje leuker zijn nog:
- Kunnen mutlicraften (10 fishbait in één keer)
- Indicatie waar je poppetje naar toe kijkt bij het bouwen/aanleggen paden. Zo vaak dat die iets doet en ik denk NEE DAT VAKJE ER NAAST!
- Direct betaling uit je spaarrekening
- Snellere online ervaring
- Indicatie waar je poppetje naar toe kijkt bij het bouwen/aanleggen paden. Zo vaak dat die iets doet en ik denk NEE DAT VAKJE ER NAAST!
Niet alleen direct betalen uit je spaarrekening maar ook alle materials uit je storage kunnen gebruiken en niet 3x heen en weer moeten lopen omdat je nog iets vergeten was eruit te halen.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:27:
Ik vind het spel echt leuk, maar met deze aanpassingen zou het nèt ietsje leuker zijn nog:
Daarvoor heb een crafting station naast mijn woningKaasje123 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:44:
[...]
Niet alleen direct betalen uit je spaarrekening maar ook alle materials uit je storage kunnen gebruiken en niet 3x heen en weer moeten lopen omdat je nog iets vergeten was eruit te halen.![]()

Knollen worden hier gekocht voor 186 / stuk.
Vanavond is er een meteorietenregen, zet het eiland dan wel weer open
Vanavond is er een meteorietenregen, zet het eiland dan wel weer open
Members only:
Inloggen
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-04-2020 16:31 ]
Ik ben lui. Heb er eentje buiten en een mini DIY workbench in mijn woning gezet. Moet ik zelfs niet buiten gaandragoncry schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:48:
[...]
Daarvoor heb een crafting station naast mijn woning
Kun je iets met zo'n meteorietenregen als je Celeste nog niet op je eiland hebt? Die komt pas na 20 dagen en wij zitten hier op 18 dagen speeltijd
Je kan de fragmenten al sparen. Maar zonder recepten kan je nog niet veel doen.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:09:
Kun je iets met zo'n meteorietenregen als je Celeste nog niet op je eiland hebt? Die komt pas na 20 dagen en wij zitten hier op 18 dagen speeltijd
Mn vriendin heeft een DIY voor een bamboo wand.. geen idee wat het precies doet, maar daar heeft ze 3 star fragments voor nodig zonder dat we Celeste dus nog hebben gesproken.tuxken schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:10:
[...]
Je kan de fragmenten al sparen. Maar zonder recepten kan je nog niet veel doen.
an een wand kun je keldingsets koppelen, met de wand ku je dan je kleding wisselen zonder eerst naar huis te hoevenPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:11:
[...]
Mn vriendin heeft een DIY voor een bamboo wand.. geen idee wat het precies doet, maar daar heeft ze 3 star fragments voor nodig zonder dat we Celeste dus nog hebben gesproken.
Haha, en ik maar denken dat ik lui wastuxken schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:09:
[...]
Ik ben lui. Heb er eentje buiten en een mini DIY workbench in mijn woning gezet. Moet ik zelfs niet buiten gaan
[ Voor 25% gewijzigd door dragoncry op 17-04-2020 10:14 ]
ik heb een paar van die wanden maar gebruik die niet voor kleding swap. Als je graag fragmenten hebt spreek je maar af en kan je ze komen halen.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:11:
[...]
Mn vriendin heeft een DIY voor een bamboo wand.. geen idee wat het precies doet, maar daar heeft ze 3 star fragments voor nodig zonder dat we Celeste dus nog hebben gesproken.
Dankjewel voor het aanbod maar we wachten eerst even de komst van Celeste af.tuxken schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:14:
[...]
ik heb een paar van die wanden maar gebruik die niet voor kleding swap. Als je graag fragmenten hebt spreek je maar af en kan je ze komen halen.
Iemand hier al de laatste betaling van het huis gedaan? 2,4 miljoen is wel fors
ja die heb ik al afbetaald, maar met de turnip prijzen hier op got is dat vrij makkelijk.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:19:
[...]
Dankjewel voor het aanbod maar we wachten eerst even de komst van Celeste af.
Iemand hier al de laatste betaling van het huis gedaan? 2,4 miljoen is wel fors
heeft iemand de beekeeper's hive toevallig? het recept of kan em voor me maken?
This is the Way.
Ja ik heb de beekeeper's hive. Zal er even vanavond even 1 voor je maken en dan traden. Heb je meteen nog wat terug voor de kersen en bamboeNoTimeRemains schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:22:
heeft iemand de beekeeper's hive toevallig? het recept of kan em voor me maken?
@Flapperbol Zag dat je drinkmachine wilt in een andere kleur, geloof dat die bij mij in de kleur roze is. Zal het nog even nakijken en je een DM sturen
[ Voor 18% gewijzigd door TheHolyDrinker op 17-04-2020 10:52 ]
Mijn laatste lening is ook betaald. Mijn fonds gezakt naar 10,8 Miljoen. Hoop dat in het echt ook te hebben als de hypotheek afgelost is (gelukkig geen 2,5 miljoen haha)
Wat betreft gebruiksgemak heeft deze game echt een waslijst aan verbeter mogelijkheden. De hoeveelheid kliks die je nog hebt om simpele acties te kunnen doen en niet te vergeten de continu herhalende conversaties om tot een actie te kunnen komen. New Horizon is mijn eerst AC, dus ik ben wel benieuwd of ze deze zaken in eerdere versie hebben verbeterd.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:27:
Ik weet niet hoe je bij die 20 dagen komt, maar dat klopt niet. Ik had bij mijn eerste meteorieten regen op dag 11 al celeste op mijn eiland.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:09:
In vorige versies was dit ook al zo, en het hoort wat dat betreft een beetje bij het charme van Animal Crossing,Unomomentodado schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:58:
[...]
Wat betreft gebruiksgemak heeft deze game echt een waslijst aan verbeter mogelijkheden. De hoeveelheid kliks die je nog hebt om simpele acties te kunnen doen en niet te vergeten de continu herhalende conversaties om tot een actie te kunnen komen. New Horizon is mijn eerst AC, dus ik ben wel benieuwd of ze deze zaken in eerdere versie hebben verbeterd.
Niets gaat snel en conversaties zijn ellenlang.
Ik denk wel dat als je alles gewoon (erg) rustig aan doet er een hoop van de frustraties wegvallen, het is tenslotte een soort "leven" simulator, en het leven is ook niet erg efficient zeg maar
Begrijp me niet verkeerd, ook ik zou blij zijn met de verbeterpunten die hier worden genoemd,
maar misschien doen sommige wel afbreuk aan wat animal crossing is.
Laat ze eerst het online maar op orde maken, dat zou al een hoop frustratie wegnemen.
Dit weekend voor m'n zoontje het spel gekocht
Zelf speel ik het ook. Maar we zitten beide op hetzelfde eiland, kan dat niet anders? Zo heeft zoonlief vrijwel alle bomen gekapt...
En ik krijg maar geen bijl, heb met iedereen gesproken, ook met de eigenaar. Maar krijg maar niet de optie om het recept voor een breekbare bijl te maken.
En ik krijg maar geen bijl, heb met iedereen gesproken, ook met de eigenaar. Maar krijg maar niet de optie om het recept voor een breekbare bijl te maken.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Verwijderd
Bijl recept kun je kopen in de winkel.kw_nl schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:57:
Dit weekend voor m'n zoontje het spel gekochtZelf speel ik het ook. Maar we zitten beide op hetzelfde eiland, kan dat niet anders? Zo heeft zoonlief vrijwel alle bomen gekapt...
Je moet eiland delen met je zoontje. Dat wordt een lesje "rekening houden met andere", anders gaat hij je leven nog zuur maken.
Vandaag verkoop mijn Able sisters een Noh mask.
Bij nook's is de Ironwood DIY workbench het "hot item" van vandaag, ze kopen deze nu voor 17040 bells,
Dus als je materials over hebt en kun hem (in veelvoud) craften is het zeker de moeite om deze even langs te brengen
Gate gaat open op aanvraag..
Bij nook's is de Ironwood DIY workbench het "hot item" van vandaag, ze kopen deze nu voor 17040 bells,
Dus als je materials over hebt en kun hem (in veelvoud) craften is het zeker de moeite om deze even langs te brengen
Volgens mij heb ik die Plesio skull. Volgens mij wel meer, ik heb een hele zooi.Flamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:31:
Met dank aan @Bolko gisteren en @ArisB zojuist zoek ik nog maar 2 fossils, Acanthostega en Plesio skull.
Ik heb meer dan dertig andere fossielen te ruil, dus als iemand één van deze twee voor mij heeft kunnen we vast een dealtje maken. Ik ben overigens ook op zoek naar zaadjes voor Cosmos.
Ik denk dat ik vanavond m'n eiland open gooi voor publiek, mogen jullie zelf wat fossils uitzoeken.
Make lovecraft not warcraft.
Als je de skull voor mij achter zou kunnen houden zou dat heel fijn zijn.Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:46:
[...]
Volgens mij heb ik die Plesio skull. Volgens mij wel meer, ik heb een hele zooi.
Ik denk dat ik vanavond m'n eiland open gooi voor publiek, mogen jullie zelf wat fossils uitzoeken.
Als je er wat voor terug wilt kan je hier zien wat voor fossielen ik extra heb. Als je iets anders nodig hebt kan ik ook kijken wat ik kan doen.
Zo uit m'n hoofd mis is volgens mij de quatzal right wing, plus de pteranodon vleugels.. En de Tricera torso, maar dat moet ik allemaal checken. Ik post hier wel als ik m'n gates open gooi, en zal sowieso een skull bewaren voor je.Flamesz schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:48:
[...]
Als je de skull voor mij achter zou kunnen houden zou dat heel fijn zijn.
Als je er wat voor terug wilt kan je hier zien wat voor fossielen ik extra heb. Als je iets anders nodig hebt kan ik ook kijken wat ik kan doen.
Make lovecraft not warcraft.
Als je vanavond open gaat kom ik graag even lang om te kijken welke fossils je hebt,Sméagol schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:46:
[...]
Volgens mij heb ik die Plesio skull. Volgens mij wel meer, ik heb een hele zooi.
zie de lijst in mijn signature voor wat ik te bieden heb en nog mis mocht je willen ruilen.
Als je opzoek bent naar iets anders hoor dat natuurlijk ook graag
kan jij die DIY bench maken? voor in mijn huis...dragoncry schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:46:
Vandaag verkoop mijn Able sisters een Noh mask.
Ik ben ook nog op zoek naar de volgende zaadjes
Lily
- red
- yellow
Cosmo
- Red
Mum
- Red
- White
[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-04-2020 15:49 ]
This is the Way.
ja, kan ik
Kost aan materialen wel het e.e.a. :
Wood :12
Iron nugget : 6
Mini DIY workbench :1
cool heb ik wel, mag ik dan langskomen?dragoncry schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:53:
[...]
ja, kan ik
Kost aan materialen wel het e.e.a. :
Wood :12
Iron nugget : 6
Mini DIY workbench :1
This is the Way.