iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Wil best wat mensen helpen, maar ben aan het werk en kan dus niet continu monitoren/queue's maken,Alekz87 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 10:14:
[...]
603!!!!! Als je dit online gooit en wat fooi pakt ben je multimiljonair
en de animo val hier reuze mee, daarnaast zakt de prijs straks weer.
volgende keer hopen op zo'n prijs in de middag
Kan je eind van de middag of vanavond? Wil graag die rooie hebben. Zonder rood kan je eigenlijk niks
Als er nog mensen zijn met lillies, mums of rozes dan hou ik me trouwens ten zeerste aanbevolen.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 10-04-2020 10:34 ]
https://niels.nu
Vanavond is prima, na 20:00 ben ik weer online, max 20:30. Welke flower seeds heb jij vandaag? Heb verder weinig nodig van wat dezelfde waarde is als flowers dus niks nodigHydra schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 10:33:
[...]
Kan je eind van de middag of vanavond? Wil graag die rooie hebben. Zonder rood kan je eigenlijk niksZijn er nog dingen die jij nodig hebt?
Als er nog mensen zijn met lillies, mums of rozes dan hou ik me trouwens ten zeerste aanbevolen.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Hier ben ik weer met een vraagje.
Ondertussen is er weer een nieuwe kampeerder, maar deze keer is het echt een toffe villager. Ik heb hem al 3x gevraagd of hij op mijn eiland wil komen wonen. Hij wil wel, maar hij zegt steeds dat hij zijn eiland niet in de steek kan laten... Hoe los ik dit op?
Blijven vragen... Cadeautje geven....SimonVL schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:49:
Hoi!
Hier ben ik weer met een vraagje.
Ondertussen is er weer een nieuwe kampeerder, maar deze keer is het echt een toffe villager. Ik heb hem al 3x gevraagd of hij op mijn eiland wil komen wonen. Hij wil wel, maar hij zegt steeds dat hij zijn eiland niet in de steek kan laten... Hoe los ik dit op?
https://drive.google.com/...i21niCyBkj98pOryHkSneRmlA
Ik ben ook bereid fossils te ruilen voor kersenbloesem DIY recepten 1 fossil per recept, ik zoek nog:
Blossom-viewing lantern
Cherry-blossom bonsai
Cherry-blossom branches
Cherry-blossom clock
Cherry-blossom petal pile
Cherry-blossom pochette
Cherry-blossom pond stone
Cherry-blossom wand
Sakura-wood wall
Ik heb ook een sakura wood flooring die ik voor een ander recept daarvan kan ruilen.
[ Voor 7% gewijzigd door Flamesz op 10-04-2020 14:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Alleen zit ik nu een beetje te twijfelen wat ik het beste kan doen nu op dag 1 ?
Ik heb alle weeds geplukt wat paraplu's van gemaakt en verkocht voor bells en een paar vlinders gevangen maar wat is de beste optie die ik nu early game kan doen om het meeste uit de dag te halen ?
Probeer zsm je eerste lening af te betalen van 5000 nookmilesRicmaniac schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:35:
De game gisteravond toch uiteindelijk gehaald na een tijdje twijfelenmaar wat een leuke game! ik kende het al wel van vroeger maar nooit zelf gespeeld. Speelt lekker relaxt weg en de tekenstijl en sfeer vind ik echt top.
Alleen zit ik nu een beetje te twijfelen wat ik het beste kan doen nu op dag 1 ?
Ik heb alle weeds geplukt wat paraplu's van gemaakt en verkocht voor bells en een paar vlinders gevangen maar wat is de beste optie die ik nu early game kan doen om het meeste uit de dag te halen ?
Om in het begin progressie te krijgen in het spel kan je altijd het beste vragen aan Nook wat je kan doen, als je voor die dag alles al gedaan hebt zal hij soms zeggen dat je een dag moet wachten.Ricmaniac schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:35:
De game gisteravond toch uiteindelijk gehaald na een tijdje twijfelenmaar wat een leuke game! ik kende het al wel van vroeger maar nooit zelf gespeeld. Speelt lekker relaxt weg en de tekenstijl en sfeer vind ik echt top.
Heb tulp: rood, wit. Windflower: rood, wit. Pansy: geel, wit.Melkaz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 10:54:
Vanavond is prima, na 20:00 ben ik weer online, max 20:30. Welke flower seeds heb jij vandaag? Heb verder weinig nodig van wat dezelfde waarde is als flowers dus niks nodig
Kan je deze Pansy: geel, wit. beide x 5 meenemen? Weet niet zeker of ze heb, kan nu niet kijken namelijk. Als ik ze al heb dan ach, nog meer flowers is altijd gezelligHydra schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:49:
[...]
Heb tulp: rood, wit. Windflower: rood, wit. Pansy: geel, wit.
Voornaamste reden is vaak dat mensen er overheen rennen. Dan gaan ze dood. Het kan ook zijn, maar deze weet ik niet zeker, is dat je ze geen water hebt gegeven.Anatidae schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:25:
[Afbeelding]
Snappen jullie waarom m'n bomen niet willen groeien? Hele stuk fruitbomen is gisteren gepoot. Ik dacht dat je afstand goed was, 1 plekje vrij rondom
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik heb nu in de winkel gele en rode tulpen, gele en rode pansies (viooltjes), witte en oranje anemonen (windflowers)
Voor zover ik weet moet je bomen geen water geven. Volgens guides is er wel een max aantal en als je dat bereikt hebt groeien ze niet meer. Geen idee of 1 vrije ruimte genoeg is. Voor het overzicht zet ik er twee ruimtes tussen.
[ Voor 45% gewijzigd door tuxken op 10-04-2020 17:43 ]
Soms heb ik dat ook. Ik zet ze dan ietsje meer uit elkaar en na volgroeid weer terug op de gewenste plek. Is een bug.Anatidae schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:25:
[Afbeelding]
Snappen jullie waarom m'n bomen niet willen groeien? Hele stuk fruitbomen is gisteren gepoot. Ik dacht dat je afstand goed was, 1 plekje vrij rondom
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Serve The Humanity , Be Server
Ja toevallig gisteren gedaan en me game is in NL.Neoz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:09:
Als ik de EU versie op CDkeys koop, is deze dan ook in het NL ? Staat er niet bij als taal maar wel UK/Duits/Frans Het is een EUR versie. De prijs is wel aantrekkelijk dus vandaar ...
Ik heb nog nooit bomen water gegeven 😅. Misschien is dat het probleem dan. Wist niet dat het nodig was, heb inmiddels al behoorlijk wat volwassen bomen. Zou het dan geregend hebben 🤔 ik ga het proberenRedax schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:36:
[...]
Voornaamste reden is vaak dat mensen er overheen rennen. Dan gaan ze dood. Het kan ook zijn, maar deze weet ik niet zeker, is dat je ze geen water hebt gegeven.
Nou dag he
Verwijderd
Bij mij ook, rondje vlinders vangen —> 80k lol.Richh schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 17:58:
Flick is op mijn eilandlekker spinnen vangen later vannacht
Heb vandaag de laatste 500k van de 750k lening voldaan en een brug geplaatst. Sta 200k minder dan gisteren. Dus bijna 500k gevangen...
Deze week weinig kunnen spelen, maar kan hier de 380k lening aflossen. Denk alleen dat ik van dat geld zondag knollen ga kopen, en hoop die een beetje leuk te tradenEngineer Stewie schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:23:
[...]
Bij mij ook, rondje vlinders vangen —> 80k lol.
Heb vandaag de laatste 500k van de 750k lening voldaan en een brug geplaatst. Sta 200k minder dan gisteren. Dus bijna 500k gevangen...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
This is the Way.
[ Voor 89% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-04-2020 20:19 ]
This is the Way.
Zoek zelf nog het volgende fruit:
- Peaches
- Pears
- Oranges
Ik heb alle drie alleen peaches zijn geplukt vandaag. Zie code paar Posts hogerlamoreas schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:26:
Ik heb de Cherry-blossom klok dubbel en verder kan ik alles maken, heb alle Cherry-blossom recepten.
- Peaches
- Pears
- Oranges
heb ik voor jelamoreas schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:26:
Ik heb de Cherry-blossom klok dubbel en verder kan ik alles maken, heb alle Cherry-blossom recepten.
- Peaches
- Pears
- Oranges
This is the Way.
Oeh deze zoek ik ook nog. Wat zou je er voor terug willen?lamoreas schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:34:
Wil je de Cherry-blossom klok in ruil?
Als ik wat moet maken van de Cherry-blossom recepten kan dat ook.
Ik heb nog 10 peren. Je wilt denk wel meer voor de Klok?lamoreas schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:38:
Zie mijn eerdere post. Als ik bij iemand langs mag komen om het fruit te halen en het recept af te geven hoor ik het.
Als ik wat moet maken van de Cherry-blossom recepten kan dat ook.
Ik heb alle fruit. Maak over 15 min een dodo codelamoreas schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:26:
- Peaches
- Pears
- Oranges
Ging juist inloggen lolMelkaz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:54:
@Hydra mn town is open voor de red cosmos
Edit: en dicht
Sorry moest even weg, dochtertje wilde niet slapen
Snel danMelkaz schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 21:39:
[...]
Sorry moest even weg, dochtertje wilde niet slapenwil je nog langskomen?
En weer dicht! Ik zal morgenochtend weer posten wat er te koop is in mijn town.
[ Voor 24% gewijzigd door Melkaz op 10-04-2020 21:53 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Xepos op 10-04-2020 22:28 ]
Bij mij wordt deze vandaag verkocht, zal ik hem voor je halen?Raikkonen_WC schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:08:
Heeft iemand de bouwtekening voor de houten hekjes waarvan je er 50 gratis krijgt? Ik kan hem nergens vinden in de Nookstore of dergelijke, en ik vind die hekjes zo mooi!
Kan helaas de hele dag niet. Zijn er beloningen aan verbonden?
tot nu toe 1 achievement, en de mogelijkheid om van je verzamelde punten fish-themed items te kopen.Robbdie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:19:
[...]
Kan helaas de hele dag niet. Zijn er beloningen aan verbonden?
Event is 4 keer per jaar.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik zit bijna rond de 100 punten nu.
Mijn vissenvoer is wel bijna op
😆 - Denk ook eens om ;)
Geef de rest van mijn eieren aan mijn vrouw.
Oh ja, morgen nog 3 recepten maken. Fuuuu!
Mag ik ze weer terug krijgen haha.
We zien het morgen wel wat we nodig hebben. Hoop dat dan de drop rate weer omhoog gaat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb nog nooit een spinneneiland gemaakt.CLB schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:55:
Net wat op Twitter rondgevraagd naar knollenprijzen. 500 stuks verkocht voor 600 klingels per stuk, dat is lekker verdienen. Misschien morgen toch maar een grotere stash inslaan, verdient sneller dan spinneneilanden maken...
Bouw elke dag een brug, koop kledong, bloemen, geef wat aan mijn vriendin en mijn geld zakt eigenlijk niet.
Zit nog steeds op 6,2 miljoen ongeveer. Maar ga morgen uiteraard ook weer voor 1 miljoen knollen kopen. Meer gaat ook, maar je kan die nergens plaatsen...
300 punten?! Hoeveel moet je dan wel niet vissen? Vriendin had na een keer vissen 8 punten en ik ga no way 40 keer dat doen hahaBensimpel schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:30:
Bij 100 punten een bronze beker, 200 punten zilvere beker en 300 een gouden beker.
Ik zit bijna rond de 100 punten nu.
Mijn vissenvoer is wel bijna op
Bensimpel
Positieve meneer
Maar de vissen swag is wel erg cool.
😆 - Denk ook eens om ;)
Is goed voor 3x maar daar blijft het bij
Plus dat je (na 40 keer vissen) ook 19500 bells armer bentPiet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:31:
[...]
300 punten?! Hoeveel moet je dan wel niet vissen? Vriendin had na een keer vissen 8 punten en ik ga no way 40 keer dat doen haha
Bensimpel
Positieve meneer
Je kunt je vissen weer voor 1,5x de prijs verkopen aan CJ. Ik verdien nu juist bakken met bellsdragoncry schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:57:
[...]
Plus dat je (na 40 keer vissen) ook 19500 bells armer bent
Geen idee hoe CJ geld verdient hiermee
😆 - Denk ook eens om ;)
Je krijgt wel 1.5x de waarde als je de gevangen vis in de koffer direct verkoopt.dragoncry schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:57:
[...]
Plus dat je (na 40 keer vissen) ook 19500 bells armer bent
Te mooi weer nu om de ganse dag te vissen voor een beker
Bensimpel
Positieve meneer
Maar wel fish swag.tuxken schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:01:
[...]
Je krijgt wel 1.5x de waarde als je de gevangen vis in de koffer direct verkoopt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat is fish swag? Ik heb punten ingeruild voor een lelijk tapijt
Ik merk wel dat het voor dit tourney niet de moeite waard is bait te gaan maken qua tijd investering. In de tijd die het kost om 10 bait te maken en een tourney te doen kan je ook twee (of meer) tourneys doen en meer dan 10 vissen vangen, plus dat je dan 2x de bonus krijgt.tuxken schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:51:
Inderdaad, ik heb ook 3x meegedaan en zit steeds rond 10-11 punten. Zeer tijdrovend om steeds dit visvoer te zoeken & maken voor elke beurt en met mijn punten kreeg ik een visparaplu.
Is goed voor 3x maar daar blijft het bij
Ben trouwens nog steeds op zoek naar fossielen om te ruilen. In de spreadsheet kan je zien welke ik extra heb, en welke ik nog mis.
https://docs.google.com/s...eRmlA/edit#gid=1163260127
[ Voor 16% gewijzigd door Flamesz op 11-04-2020 12:48 ]
Amentuxken schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:01:
Bensimpel
Positieve meneer
Ik had afgelopen week al ongeveer 120 fish bait gemaakt. Hels karwei. Nooit meer.Flamesz schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:19:
[...]
Ik merk wel dat het voor dit tourney niet de moeite waard is bait te gaan maken qua tijd investering. In de tijd die het kost om 10 bait te maken en een tourney te doen kan je ook twee (of meer) tourneys doen en meer dan 10 vissen vangen, plus dat je dan 2x de bonus krijgt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
200 punten te gaan
😆 - Denk ook eens om ;)
Door zijn (grote aantallen) volgers natuurlijk!Bensimpel schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:01:
[...]
Je kunt je vissen weer voor 1,5x de prijs verkopen aan CJ. Ik verdien nu juist bakken met bells
Geen idee hoe CJ geld verdient hiermee
Something under the bed is drooling
Verkoop je doe T-rex staart ook?Flamesz schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:19:
[...]
Ben trouwens nog steeds op zoek naar fossielen om te ruilen. In de spreadsheet kan je zien welke ik extra heb, en welke ik nog mis.
https://docs.google.com/s...eRmlA/edit#gid=1163260127
Moet je die punten opsparen of krijg je die als je een totaal aan 100 hebt gehaald.Bensimpel schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 13:16:
Bronze beker is binnenDie komt via de mail haha.
200 punten te gaan
RespectBolko schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 12:50:
Ik vis nu zonder fish bait. Na elke ronde even een huisje in en uit lopen. Voor mijn gevoel reset dat de vissen spawns. Haal nu elke keer tussen de 5 en 8 vissen
Bensimpel
Positieve meneer
Nee krijg je als je totaal 100 punt hebt, dus niets op sparen.rwbk schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:14:
[...]
Moet je die punten opsparen of krijg je die als je een totaal aan 100 hebt gehaald.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nice ik wilde dit net gaan vragen ik heb vanmorgen al wat gevist dus vanavond nog 20 puntjes verzamelen. DankjewelBensimpel schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:40:
[...]
Nee krijg je als je totaal 100 punt hebt, dus niets op sparen.
BTC €94.837,08
Ik heb geen extra t-rex staart. Alleen de fossielen waar een getal in het groene vak achter staat heb ik te ruil, en de rode vakken achter het fossiel zoek ik zelf nog.
Vanavond? Let wel dat het toernooi om 18:00 20:00 afloopt he.koelebobes schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:56:
[...]
Nice ik wilde dit net gaan vragen ik heb vanmorgen al wat gevist dus vanavond nog 20 puntjes verzamelen. Dankjewel
[ Voor 32% gewijzigd door Flamesz op 11-04-2020 15:11 ]
Maar mijn vrouw loopt achter met de recepten voor pasen. Ik snap dat er veel mensen het to much vonden, maar ondertussen krijgt zij bijna niets binnen. Ikzelf heb alles (buiten dat ik voor morgen dan nog de spullen voor die recepten nodig heb).
Maar, buiten de turnips, wat zijn andere minder goede dingen die kunnen gebeuren met timetravel?
Dan zou ze nog de kans hebben om alles te halen zeg maar.
Je moet t spel lekker spelen zoals je zelf wilt. Voor zover ik gehoord heb kan je weinig gebeuren als je time travelledArunia schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:24:
Waarschijnlijk wordt ik geschuwd na deze vraag.
Maar mijn vrouw loopt achter met de recepten voor pasen. Ik snap dat er veel mensen het to much vonden, maar ondertussen krijgt zij bijna niets binnen. Ikzelf heb alles (buiten dat ik voor morgen dan nog de spullen voor die recepten nodig heb).
Maar, buiten de turnips, wat zijn andere minder goede dingen die kunnen gebeuren met timetravel?
Dan zou ze nog de kans hebben om alles te halen zeg maar.
This is the Way.
Heel vaak heeft ze geen tijd gehad en dan is het gewoon jammer. Daarbij 2 events tegelijk en die van de bloesem is blijkbaar gisteren voor het laatst geweest.
Ach, ik ga nog even verder kijken of het een mogelijkheid is. En dan mag ze zelf kijken of ze dat wil doen.
Thanks!
Ik heb nog een bunny day stool en wardorbe over. Mag ze zo gratis op komen pikken. Heb de DIY dubbelArunia schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 15:34:
@NoTimeRemains Dat is uiteraard helemaal waar. Het is meer dat ik aangegeven heb dat dat een optie kan zijn. Mocht ze echt alles willen halen.
Heel vaak heeft ze geen tijd gehad en dan is het gewoon jammer. Daarbij 2 events tegelijk en die van de bloesem is blijkbaar gisteren voor het laatst geweest.
Ach, ik ga nog even verder kijken of het een mogelijkheid is. En dan mag ze zelf kijken of ze dat wil doen.
Thanks!
Ik kreeg zo straks de melding dat ik 200 punten had en iets over mijn mailbox ik zit nu ruim over de 300 maar nu niets meer gehoord bij de 100 ook niets over gehoord.Bensimpel schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:40:
[...]
Nee krijg je als je totaal 100 punt hebt, dus niets op sparen.
Bensimpel
Positieve meneer
Als je geen melding bij 300 kreeg zit je nog niet over 300rwbk schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 16:48:
[...]
Ik kreeg zo straks de melding dat ik 200 punten had en iets over mijn mailbox ik zit nu ruim over de 300 maar nu niets meer gehoord bij de 100 ook niets over gehoord.
Ik ben wel nu hersendood, er zit soms teveel dialoog in AC.
😆 - Denk ook eens om ;)
Had hem net gehad idd. Die 100 heb ik niet gezien 😂 maar zal er wel doorheen hebben gekliktBensimpel schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 17:49:
[...]
Als je geen melding bij 300 kreeg zit je nog niet over 300nog even doorgaan dus.
Ik ben wel nu hersendood, er zit soms teveel dialoog in AC.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Wat mij betreft wel.Redax schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:32:
Is er nog animo om na morgen eiland open te zetten als de turnip prijs goed is? Uiteraard wil ik daar zelf ook wel aan mee doen, zo kunnen we wellicht de kansen om geld te verdienen voor meer mensen vergroten.
This is the Way.
Zie het nu pas, jammer genoeg te laat. Anders graag...dragoncry schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 10:12:
[...]
Bij mij wordt deze vandaag verkocht, zal ik hem voor je halen?
kan nog hoorRaikkonen_WC schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 18:44:
[...]
Zie het nu pas, jammer genoeg te laat. Anders graag...
Ik haal de DIY wel vast, dan kun je hem afhalen als je tijd heb
[ Voor 14% gewijzigd door dragoncry op 11-04-2020 19:01 ]
Ik heb nog DIY kaartjes over:
kersenoemrozewand x5
Vrolijke eierbalonnenset x2
Eierkrans
Eiervloer
Eierlichtjesslinger
Eierpoer
Eiermake-uptafel
Iemand interesse?
[ Voor 47% gewijzigd door Engineer Stewie op 11-04-2020 21:37 ]
De paraplu!Engineer Stewie schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:06:
Heb vorige week de gate opengegooid voor turnips. Zal dat morgen als de prijs goed is ook weer doen. Heb er zelf ook nodig.
Ik heb nog DIY kaartjes over:
kersenoemrozewand x5
Vrolijke eierbalonnenset x2
Eierkrans
Eiervloer
Eierlichtjesslinger
Eierpoer
Kersenbloesemparaplu
Eiermake-uptafel
Iemand interesse?
weet iemand btw of je zo'n tent als CJ heeft kan maken?
[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-04-2020 20:13 ]
This is the Way.
NoTimeRemains schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 20:01:
[...]
De paraplu!
weet iemand btw of je zo'n tent als CJ heeft kan maken?
thanks! nogmaals wat een vet eiland!
This is the Way.
Tnx, ben thans van plan om nog het een en ander om te gooien. Ooit
- Pears
- Peaches
- Oranges
Ik heb alles, pm me om eens af te spreken morgen of van de week.lamoreas schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 21:27:
Ik heb nog steeds de Cherry-blossom klok dubbel en de branches.
- Pears
- Peaches
- Oranges
Personen die nog fruit zoeken kunnen ook bij mij terecht. Al mijn bomen staan vol.lamoreas schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 21:27:
Ik heb nog steeds de Cherry-blossom klok dubbel en de branches.
- Pears
- Peaches
- Oranges
Is het morgen nu de laatste dag met die eieren ?