Prima, zal proberen vanavond nog een uurtje (of meer) beschikbaar te zijn. Graag dan wel vanavond het formulier invullen, niet nu.
Hier kruipt aardig wat tijd in. Je wordt wel handig in de tools na een tijdje.Kungfukip schreef op woensdag 8 april 2020 @ 14:48:
Keek hele tijd tegenop om mijn hele eiland om te gooien met terraforming, maar ik ga er vandaag eindelijk aan beginnen.
Iemand een idee hoe ik dit het best kan doen?
Ik heb achteraan al mijn verhoging weg gedaan en dan nadien enkel een kleine 'zen' verhoging met 2 niveau's en kleine vijver.
Het grootste gedeelte van mijn eiland is dus plat. Wel een vijver gemaakt voor de bepaalde vissoorten te vangen.
Voor de rest een fruitbomen zone die ik (3x3) per soort plaats met 2/3 plaatsen tussen. Als de bomen te kort op elkaar staan vind ik het moeilijk om takken te oogsten. Deze volledige fruitzone is betegeld ( terracotta )
Huisjes van inwoners stonden reeds goed en heb hier juist paden aangelegd.
Aan de ingang een waterval gemaakt.
In de andere zone's zet ik van alle bloemen soorten 6 van elke kleur. De nieuwe kleuren maak ik in andere zone's.
Je kan zeer creatief zijn.
Vanochtend de terraforming vrijgepeeld dus kan er ook mee aan de slag, zat zlef te denken aan een 3-delige trap met 2 watervallen, maar heb geen idee van de kosten, en wil het graag eerst even in de eiland designer zetten om te kijken hoe het e.e.a. uit gaat komen.
Ik heb Saharah rondlopen. Zijn er geïnteresseerden?
Ik heb Saharah ook, zou liever de store krijgen van Mabel... Mijn vriendin heeft die al na de 2de keer. Ik koop vanalles en praat er de hele tijd mee en niks
Dropt nu net bij toeval die andere cherry wallpaper uit een ballon. Random is randomsacinici schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:06:
[...]
Heb alleen Cherry-Blossom Branches dubbel. Mijn aanbod deze DIY+de wallpaper (als ik die nog één keer krijg) voor je wand. Ik mis alleen nog de Wand en de Clock.

Maar wel blij mee
Ik had in een video gezien dat je minimaal 5 items moet kopen en 5000 bells moet uitgeven elke keer dat je haar ziet. Na twee dagen achter elkaar Mabels te zien en dit te doen, openden ze een winkel bij mij.Engineer Stewie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:37:
Ik heb Saharah ook, zou liever de store krijgen van Mabel... Mijn vriendin heeft die al na de 2de keer. Ik koop vanalles en praat er de hele tijd mee en niks
In totaal zijn er 14 DIYs en nog maar 2 dagen. Moet wel lukken denk ik om alles te verzamelen!Kaasje123 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:37:
[...]
Dropt nu net bij toeval die andere cherry wallpaper uit een ballon. Random is randoma
Maar wel blij mee
Zou je denken, maar ik ben vorige week vrij geweest en heb echt als een malloot lopen jagen op die recipes en heb nog niet eens de helft. Tis ook een beetje geluk hebben, Oh well. Ben al heel blij met wat ik nu heb.sacinici schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:39:
[...]
In totaal zijn er 14 DIYs en nog maar 2 dagen. Moet wel lukken denk ik om alles te verzamelen!
Mijn vriendin heeft niks gekocht... En heeft de winkel.sacinici schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:39:
[...]
Ik had in een video gezien dat je minimaal 5 items moet kopen en 5000 bells moet uitgeven elke keer dat je haar ziet. Na twee dagen achter elkaar Mabels te zien en dit te doen, openden ze een winkel bij mij.
Bij mij verkoopt die alleen vrouwenkleding... Heb niks tegen homo's, maar is toch neit mijn ding lol
Heeft iemand trouwens een idee of de rating van je eiland maar 1 keer per dag wordt bijgewerkt? Of kun je eventuele veranderingen in rating gelijk bij Isabel opvragen?
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Die kun je gelijk opvragenRedax schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:48:
Heeft iemand trouwens een idee of de rating van je eiland maar 1 keer per dag wordt bijgewerkt? Of kun je eventuele veranderingen in rating gelijk bij Isabel opvragen?
Bensimpel
Positieve meneer
Die winkel verkoopt iedere dag weer andere kleding, dus morgen even kijkenEngineer Stewie schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:47:
[...]
Mijn vriendin heeft niks gekocht... En heeft de winkel.
Bij mij verkoopt die alleen vrouwenkleding... Heb niks tegen homo's, maar is toch neit mijn ding lol
😆 - Denk ook eens om ;)
Even op digitaal papier gezet, en hoop dat het mogelijk is maar van dit:

Naar zoiets:

niet zo verschrikkelijk strak natuurlij, maar om een idee te geven.
Zal wel een enorme hoeveelheid bells en schrikbarende hoeveelheid tijd kosten, maar hoeft niet morgen af dus moet goed komen toch?

Naar zoiets:

niet zo verschrikkelijk strak natuurlij, maar om een idee te geven.
Zal wel een enorme hoeveelheid bells en schrikbarende hoeveelheid tijd kosten, maar hoeft niet morgen af dus moet goed komen toch?

Komt zeker goed en denk dat het juist de bedoeling is dat het morgen niet af is.
Zouden die bloemsoorten wijzigen met de seizoenen of blijven die het ganse jaar door ?
@Redax je kan ze altijd opvragen maar ik kreeg mijn nieuwe sterren steeds de volgend ochtend (5u). Ik heb er al een tijdje 3 en mis waarschijnlijk nog afsluitingen.
Bij 5 sterren krijg je :
Zouden die bloemsoorten wijzigen met de seizoenen of blijven die het ganse jaar door ?
@Redax je kan ze altijd opvragen maar ik kreeg mijn nieuwe sterren steeds de volgend ochtend (5u). Ik heb er al een tijdje 3 en mis waarschijnlijk nog afsluitingen.
Bij 5 sterren krijg je :
spoiler:
golden gieter en speciale bloemen
[ Voor 45% gewijzigd door tuxken op 08-04-2020 17:26 ]
Nee dat klopt, ga gewoon stukje bij beetje alles omgooien naar het gewenste resultaat,tuxken schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:07:
Komt zeker goed en denk dat het juist de bedoeling is dat het morgen niet af is.
In voorgaande delen bleven de bloemen het hele jaar door hetzelfde, neem dus maar aan dat het nu niet anders is. Anders krijg je wel erg veel variaties en hybriden.
Ik heb overigens die rotten turnip nog in mijn bezit, om mieren te vangen. Mocht iemand die willen hebben moet je het even laten weten.
Ik ken niemand die ze gezien hebben. Volgens mij zitten ze er (vooralsnog) niet in.sacinici schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:39:
Heeft iemand Pitfall Seeds?
Make lovecraft not warcraft.
Ik heb er net één bemachtigd en nu als DIY geleerd.Sméagol schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:38:
[...]
Ik ken niemand die ze gezien hebben. Volgens mij zitten ze er (vooralsnog) niet in.
Ik ga even sporten, ik kan later dit aan de geïnteresseerden leren. Enige wat ik nodig heb zijn wat takjes en onkruid.
Eindelijk beginnen de cherry blossom DIY's te droppen! Heb nu de bonsai, outdoor picknick, cherry trees wall, umbrella en cherry flooring. Als iemand iets wilt maken (Zelf materials brengen) kan ik deze voor je maken.
Ook is saharah op mijn eiland vandaag voor de liefhebber
Ook is saharah op mijn eiland vandaag voor de liefhebber
[ Voor 12% gewijzigd door Bolko op 08-04-2020 20:11 ]
Hoe heb je de recipe gekregen? Iets specifieks, of random ballon?sacinici schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:40:
[...]
Ik heb er net één bemachtigd en nu als DIY geleerd.
Ik ga even sporten, ik kan later dit aan de geïnteresseerden leren. Enige wat ik nodig heb zijn wat takjes en onkruid.
Make lovecraft not warcraft.
Ik heb de zaad van iemand gekregen. Deze moet je begraven en weer opgraven en dan leer je het. Niet erover lopen. Daarna kan je doen wat je wilt.Sméagol schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:28:
[...]
Hoe heb je de recipe gekregen? Iets specifieks, of random ballon?
Maar men krijgt het van villagers die bezig zijn met craften in hun huis of via balonnen. Zo begon het een beetje en deelt men het nu met elkaar. Wel lachen dit.
spoiler:
.Ook twee mile achievements zijn hieraan gekoppeld
Via deze video kwam ik er op: https://www.youtube.com/watch?v=G5THrKKwH78&t=410s
Vandaag eindelijk de drie sterren rating gehaald, morgen komt het K.K. concert en dus ook de teraforming app. Zou ik nu al gelijk bomen kunnen kappen en bloemen kunnen weghalen met als gevolg dat de rating zakt? Ik had eigenlijk wel zin in wat voorbereiding. Of zou het concert e.d. dan stop gezet worden omdat ik mijn rating niet meer heb.
[ Voor 13% gewijzigd door Redax op 08-04-2020 20:54 ]
Indien er iemand gele cosmos in zijn winkel zou hebben mag hij me steeds een PM sturen. Is mijn enigste ontbrekende kleur.
Verwijderd
Volgens mij ik wel, ik zal straks even voor je kijken. Heb namelijk alleen maar geel en wit in de winkel.tuxken schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:37:
Indien er iemand gele cosmos in zijn winkel zou hebben mag hij me steeds een PM sturen. Is mijn enigste ontbrekende kleur.
Mijn turnip prijzen zijn momenteel 435! Hoger gaan ze niet meer worden. hebben mensen interesse? Zo ja dan slinger ik zo de switch aan met USB power en open in de gates terwijl ik AFK ben (leve thuiswerken).
Behalve goede Turnip prijzen heb ik ook Yellow Cosmos bag te koop in Nooks store.tuxken schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:37:
[ Voor 43% gewijzigd door Melkaz op 09-04-2020 09:13 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ah balen, ik kan zondag pas weer inkopen. Gisteren was er veel animo dus ik verwacht nu ookMelkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:08:
Mijn turnip prijzen zijn momenteel 435! Hoger gaan ze niet meer worden. hebben mensen interesse? Zo ja dan slinger ik zo de switch aan met USB power en open in de gates terwijl ik AFK ben (leve thuiswerken).
Graag! Ben alleen wel met een kwartier weg. Ben je er dan al?Melkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:08:
[...]
Behalve goede Turnip prijzen heb ik ook Yellow Cosmos bag te koop in Nooks store.
Super. Heb enkel de gele cosmos nodig en werk ook van thuis.Melkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:08:
Behalve goede Turnip prijzen heb ik ook Yellow Cosmos bag te koop in Nooks store.
Dus laat maar weten wanneer het past.
Hopelijk ben ik nog op tijd. Ik zit op zolder en de Switch haalde de WIFI van beneden niet. En voor de WIFI van boven heb ik de Parental control app nodig op de ipad die beneden lagRobbdie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:13:
[...]
Graag! Ben alleen wel met een kwartier weg. Ben je er dan al?
Gate is bij deze open, als het goed is voor de komende paar uur maar zelf ben ik ingame AFK.
Dodo Code CLOSED, de switch gaat steeds in standby. Als je nog binnen wilt voor 12:00 wanneer de prijzen dalen stuur maar DM.
Gate is open! update: En closed!tuxken schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:15:
[...]
Super. Heb enkel de gele cosmos nodig en werk ook van thuis.
Dus laat maar weten wanneer het past.
[ Voor 27% gewijzigd door Melkaz op 09-04-2020 10:39 ]
@Melkaz held!
Wat is dat online toch vervelend dat je telkens een minuut moet wachten als een ander joined he😆.
Wat is dat online toch vervelend dat je telkens een minuut moet wachten als een ander joined he😆.
Bedankt voor de cosmos !
@Verwijderd Ook bedankt voor het voorstel
Graag gedaan! Sorry voor geen reply in de chat. Was even koffie halentuxken schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:29:
Bedankt voor de cosmos !
Weet iemand of deze bij GameMania het spel met hoes is of een download code? Ik zie er geen informatie bij staan. Dankjewel!
Verwijderd
https://www.gamemania.nl/ContactLocolau schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:54:
Weet iemand of deze bij GameMania het spel met hoes is of een download code? Ik zie er geen informatie bij staan. Dankjewel!
Is met hoesLocolau schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:54:
Dit is de eshop versie. Staat er op deze in het rood bij: https://www.gamemania.nl/...ns--nintendo-switch-eshop
Ja, daar heb ik het ook naar gestuurd..
Oh, ik zie dat ze ook de versie met rode hoes hebben bij aanbevolen producten dus deze is met hoes, bedankt!
wel gek, ik ben nog nooit een spin tegen gekomen.. die zouden er na 19:00 moeten zijn maar nog nooit gezien
om die te vinden moet je aan bomen schudden,net als bij de bagworm.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:26:
wel gek, ik ben nog nooit een spin tegen gekomen.. die zouden er na 19:00 moeten zijn maar nog nooit gezien
of bedoel je de tarantula?
[ Voor 4% gewijzigd door dragoncry op 09-04-2020 10:32 ]
Ooh dat wist ik niet.. ik dacht online ergens te lezen dat ze gewoon op de grond zouden moeten zitten. Dan ga ik vanavond maar eens wat bomen schudden.dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:30:
[...]
om die te vinden moet je aan bomen schudden,net als bij de bagworm.
of bedoel je de tarantula?
Ik doe het zo, net klaar houden en enkele malen schudden. Als er een spin inzit komt ze normaal gezien aan de linker zijde naar beneden. Je hebt dan even tijd om ze te vangen. SuccesPiet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:26:
(price = 800)
[ Voor 1% gewijzigd door tuxken op 09-04-2020 10:38 . Reden: typo ]
Thankstuxken schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:37:
[...]
Ik doe het zo, net klaar houden en enkele malen schudden. Als er een spin inzit komt ze normaal gezien aan de linker zijde naar beneden. Je hebt dan even tijd om ze te vangen. Succes
De tarantula loopt op de grond na 19:00:Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:32:
[...]
Ooh dat wist ik niet.. ik dacht online ergens te lezen dat ze gewoon op de grond zouden moeten zitten. Dan ga ik vanavond maar eens wat bomen schudden.
:strip_exif()/f/image/aYnYDdSZepBfavU5hQPkZAJN.jpg?f=fotoalbum_large)
De spin hang in bomen na 19:00:
:strip_exif()/f/image/ghiGbOm7dOW8winuwH06XeLD.jpg?f=fotoalbum_large)
De wespen vang je op de bomen en die honingbijen soort op bloemen. Wespen brengen nog veel op.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:38:
[...]
Thankszo probeer ik ook wespen te vangen maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.
[ Voor 15% gewijzigd door tuxken op 09-04-2020 10:41 ]
dat zijn honeybees (bijen) toch? wespen vallen uit de bomen (samen met een nest).
Wespen vangen gaat voor mij het beste op deze manier:
Ga recht voor de stam van de boom staan en equip je net,
schud de boom, als er een wespennest uit valt kijk je al naar het nest.
Spam de a knop -> wesp gevangen.
Zo vang ik dagelijks 3-5 wespen
[ Voor 56% gewijzigd door dragoncry op 09-04-2020 11:00 ]
Ja klopt, had het al opgemerkt, ben steeds in de war met die twee. had het al aangepast.dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:40:
[...]
dat zijn honeybees (bijen) toch? wespen vallen uit de bomen (samen met een nest).
Zit nu aan 36 insecten en 40 vissoorten zonder er eigenlijk achter te 'jagen'
[ Voor 12% gewijzigd door tuxken op 09-04-2020 10:46 ]
Mocht iemand willen ik heb de kroon te koop in de klerenwinkel, 1,2 M
This is the Way.
Heeft er iemand toevallig een Kimono te koop in de klerenwinkel?
Nee, helaas maar heb zelf wel een Hakama, en able's verkoopt een sushi-chef costume,Melkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:12:
Heeft er iemand toevallig een Kimono te koop in de klerenwinkel?
heb je daar iets aan?
Beter dan niets, beide heb ik nog niet! Als je vandaag gate kan open gooien dan graag. Wat wil je in return voor de moeite?dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:20:
[...]
Nee, helaas maar heb zelf wel een Hakama, en able's verkoopt een sushi-chef costume,
heb je daar iets aan?
@Melkaz Kan ik deze namiddag/avond ergens nog Cosmos bloemen komen kopen?
Zit aan 39 insecten en 41 vissoorten nu. Heb enkel de omstandigheden voor de mier en vlieg gecreëerd. De rest is bij toeval.tuxken schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:42:
[...]
Ja klopt, had het al opgemerkt, ben steeds in de war met die twee. had het al aangepast.
Zit nu aan 36 insecten en 40 vissoorten zonder er eigenlijk achter te 'jagen'
[ Voor 73% gewijzigd door Engineer Stewie op 09-04-2020 11:31 ]
Ja hoor, tussen 14:00 en 16:30 kan ik de gate open gooien. Vanavond na 19:30 ook. Geef maar aan wat je voorkeur is.Engineer Stewie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:29:
@Melkaz Kan ik deze namiddag/avond ergens nog Cosmos bloemen komen kopen?
Doe maar na 19h30 danMelkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:29:
[...]
Ja hoor, tussen 14:00 en 16:30 kan ik de gate open gooien. Vanavond na 19:30 ook. Geef maar aan wat je voorkeur is.
Geen probleem, laat maar weten hoe laat je langs wil/kan komen, werk thuis dus voor mij maakt het niet veel uit. zal de Hakama voor je neerleggen voor able'sMelkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:23:
[...]
Beter dan niets, beide heb ik nog niet! Als je vandaag gate kan open gooien dan graag. Wat wil je in return voor de moeite?
Ben zelf nog opzoek naar rode mums (chrysanten), verder zoek ik niets specifieks, maar meubels en kleding zijn altijd welkom (vooral fruit thema's peer/appel)
[ Voor 16% gewijzigd door dragoncry op 09-04-2020 11:43 ]
Nu? Ik heb nog zo'n 30 minuten voordat ik offline ga.dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:41:
[...]
Geen probleem, laat maar weten hoe laat je langs wil/kan komen, werk thuis dus voor mij maakt het niet veel uit. zal de Hakama voor je neerleggen voor able's
Ben zelf nog opzoek naar rode mums (chrysanten), verder zoek ik niets specifieks, maar meubels en kleding zijn altijd welkom (vooral fruit thema's peer/appel)
Overigens net via random island van iemand Kimono kunnen kopen
Ik kan wat appel meubels meenemen als je wilt. Zal ze even craften. Nog specifieke die je zoekt?
Is er misschien iemand nu online die andere fruitsoorten heeft dan kersen en perziken? Zou graag wat meer variatie op mn eiland willen
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:53:
Is er misschien iemand nu online die andere fruitsoorten heeft dan kersen en perziken? Zou graag wat meer variatie op mn eiland willen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wil die wel...NoTimeRemains schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:04:
Mocht iemand willen ik heb de kroon te koop in de klerenwinkel, 1,2 M
Hier alle fruit beschikbaar, graag alleen het fruit pakken en andere spullen laten liggen voor andere spelers.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:53:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik kom ook even. Heb alleen nog appels nodig.dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:55:
[...]
Hier alle fruit beschikbaar, graag alleen het fruit pakken en andere spullen laten liggen voor andere spelers.
***members only***
Edit: Thanks voor de appels.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 09-04-2020 12:20 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ah shit ik heb een Nintendo Switch abonnement nodig om jullie op te zoeken
@Engineer Stewie @dragoncry
[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 09-04-2020 12:00 ]
Ja... je kan wel 7 dagen trial doen...Piet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:59:
Ah shit ik heb een Nintendo Switch abonnement nodig om jullie op te zoeken@Engineer Stewie @dragoncry
@dragoncry bedankt voor het fruit
heb nu kers, appel, peer, perzik en sinasappel. Geen idee wat die 6e is en of die ergens hangt.
Na twee dagen farmen heb ik alle cherry blossom recipes. Als ik iets moet craften voor iemand roep maar!
kokosnotenPiet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:17:
@dragoncry bedankt voor het fruitheb nu kers, appel, peer, perzik en sinasappel. Geen idee wat die 6e is en of die ergens hangt.
No prob. Hangt er toch maar. Vandaag ga ik mijn bomen herplanten. Ze staan niet goed zo
[ Voor 30% gewijzigd door Engineer Stewie op 09-04-2020 12:20 ]
Dat is de kokosnootPiet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:17:
@dragoncry bedankt voor het fruitheb nu kers, appel, peer, perzik en sinasappel. Geen idee wat die 6e is en of die ergens hangt.
ooh tuurlijk
die hebben we al idd
Dat is wel nice, mag ik ze bijj jou verkopen?Verwijderd schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:05:
323 per knol nu, voor de liefhebber.
[ Voor 73% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 09-04-2020 12:20 ]
Verwijderd
TuurlijkPiet_Piraat7 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:19:
ooh tuurlijkdie hebben we al idd
[...]
Dat is wel nice, mag ik ze bijj jou verkopen?
Super bedankt!!!dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:55:
[...]
Hier alle fruit beschikbaar, graag alleen het fruit pakken en andere spullen laten liggen voor andere spelers.
***members only***
Ik mis nu nog 1 item, maar geen idee wat?
Ik heb:
- Perziken (Eigen eiland is Perziken)
- Appels
- Kersen (dankzij jou)
- Peren (dankzij jou)
- Kokos
Welke mis ik dan nog?
Sinaasappel.Raikkonen_WC schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:13:
[...]
Super bedankt!!!
Ik heb:
- Appels
- Kersen (dankzij jou)
- Peren (dankzij jou)
- Kokos
Welke mis ik dan nog?
Oranges mis je nogRaikkonen_WC schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:13:
[...]
Super bedankt!!!
Welke mis ik dan nog?
Zie bovenstaande reacties, gate staat nog open, en er zijn nog 3 sinaasappelsRaikkonen_WC schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:13:
[...]
Super bedankt!!!
Ik heb:
- Appels
- Kersen (dankzij jou)
- Peren (dankzij jou)
- Kokos
Welke mis ik dan nog?
vanaf airport rechtdoor, brug over en nog meer rechtdoor voorbij bloemenvelden, meest linkse boom achterin.
Zal em straks open zetten!Engineer Stewie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:55:
[...]
***members only***
[...]
Wil die wel...
This is the Way.
Isabel wil hekken, Isabel krijgt hekken...
En mijn zoontje is fan van een doolhof...

Zag dat bol.com hem fysiek weer op voorraad had, dus heb hem daar besteld. Wordt mijn eerste Animal Crossing game, ben benieuwd.
Leuk gedaan!, wat voor hek is dat als ik vragen mag?Engineer Stewie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:04:
Isabel wil hekken, Isabel krijgt hekken...
[Afbeelding]
Boerderij hekdragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:15:
[...]
Leuk gedaan!, wat voor hek is dat als ik vragen mag?
Voor de kroon van 1,2 M, kom maar langs! Andere spulletjes lekker laten liggen 
[mo]8G4BV[/] vanavond weer
Als iemand een T-Rex torso / kop en/of Diplo Skull / Chest / Tail tip over heeft die koop ik graag van!
[mo]8G4BV[/] vanavond weer
Als iemand een T-Rex torso / kop en/of Diplo Skull / Chest / Tail tip over heeft die koop ik graag van!
[ Voor 40% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-04-2020 16:17 ]
This is the Way.
Overzicht van de Nook Ticket eilanden en wat je er kunt verwachten:
https://wuffs.org/acnh/mysterytour.html
En het schijnt te helpen om vaker zeldzame eilanden te krijgen als je even klapt oid bij Orville voordat je je Nook ticket gebruikt. Orville moet wel terug reageren op je emotie, anders zou het niet werken.
https://wuffs.org/acnh/mysterytour.html
En het schijnt te helpen om vaker zeldzame eilanden te krijgen als je even klapt oid bij Orville voordat je je Nook ticket gebruikt. Orville moet wel terug reageren op je emotie, anders zou het niet werken.
[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 09-04-2020 16:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oeh! Mag ik ook?Melkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:29:
[...]
Ja hoor, tussen 14:00 en 16:30 kan ik de gate open gooien. Vanavond na 19:30 ook. Geef maar aan wat je voorkeur is.
https://niels.nu
Tuurlijk! Of het precies 19:30 wordt weet ik niet, ik stuur jullie beide wel een DM met de dodo code tussen half 8 en half 9. Iedereen verdiend mooie bloemen
Verwijderd
Sinds gisteren begonnen met AC:NH. Wilde de fysieke versie dus heb gewacht tot ik deze kon bestellen. Heb ooit het eerste deel op de Gamecube gehad en heb daar destijds (15+ jaar geleden!) veel plezier mee beleefd. Nu dus de tweede dag en moet zeggen dat het erg verslavend is. Vind het wel irritant dat ik mijn inventory constant vol is, vooral door alle eieren... maar die durf ik niet te verkopen. Mijn tent ligt ook helemaal vol. Krijg morgen het eerste huis.
Denk dat het probleem is dat ik te veel tijd heb. Volgens mij is de filosofie dat je het elke dag speelt i.p.v. 4+ uur op de eerste dag.
Ps. ik heb sinaasappels, als iemand ze wilt komen halen: DM me Ben wel benieuwd naar het online gedeelte!
Denk dat het probleem is dat ik te veel tijd heb. Volgens mij is de filosofie dat je het elke dag speelt i.p.v. 4+ uur op de eerste dag.
Ps. ik heb sinaasappels, als iemand ze wilt komen halen: DM me Ben wel benieuwd naar het online gedeelte!
Is zeer verslavendVerwijderd schreef op donderdag 9 april 2020 @ 17:13:
Denk dat het probleem is dat ik te veel tijd heb. Volgens mij is de filosofie dat je het elke dag speelt i.p.v. 4+ uur op de eerste dag.![]()
Als je graag eens bij mij op bezoekt komt ( als je nintendo online hebt ) laat je het maar weten en geef ik je een code voor toegang.
Je kan eventueel je naam toevoegen aan de shared friend lijst (start post)
[ Voor 7% gewijzigd door tuxken op 09-04-2020 18:06 ]
Cool! Nog iets nodig? Heb tulpen, wind flowers, peren, kersen en peaches.Melkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 17:00:
Tuurlijk! Of het precies 19:30 wordt weet ik niet, ik stuur jullie beide wel een DM met de dodo code tussen half 8 en half 9. Iedereen verdiend mooie bloemen
Ik heb de digitale versie maar wil eigenlijk ook graag de fysieke versie. Kan ik dan mijn digitale versie wissen en de cartridge gebruiken zonder mijn savegame te verliezen?
Wie wou hier nog een kimono? Heb er eentje uit een ballon geschoten...
Paar windflowers is prima!Hydra schreef op donderdag 9 april 2020 @ 19:14:
[...]
Cool! Nog iets nodig? Heb tulpen, wind flowers, peren, kersen en peaches.
Code is xxxx
Open! En dicht!
[ Voor 27% gewijzigd door Melkaz op 09-04-2020 22:16 ]
Tnx voor de bloemen, veel plezier met je kinomoMelkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:16:
[...]
Paar windflowers is prima!
Code is 93T4W
[...]
Open!
Blessious
Ik heb celeste momenteel op mijn eiland. Iemand die haar nog moet bezoeken?
Ik ben nog op zoek naar de volgende DIY's om mijn set compleet te maken? Iemand die ze dubbel heeft?
Sakura-wood flooring
Cherry-blossom petal pile
Cherry-blossom pond stone
Cherry-blossom pochette
Cherry-blossom clock
Ik ben nog op zoek naar de volgende DIY's om mijn set compleet te maken? Iemand die ze dubbel heeft?
Sakura-wood flooring
Cherry-blossom petal pile
Cherry-blossom pond stone
Cherry-blossom pochette
Cherry-blossom clock
[ Voor 60% gewijzigd door Bolko op 09-04-2020 21:33 ]
Melkaz schreef op donderdag 9 april 2020 @ 20:16:
Paar windflowers is prima!

Jongens hoe hebben jullie dat met die vlieg geregeld? Ik heb allemaal old tyres en empty cans bij elkaar op de grond gegooid (buiten uiteraard), maar ook na twee dagen nog geen vlieg gezien... Iemand een idee?
Het kan vrij lang duren voordat er een vlieg verschijnt, en ze verschijnen niet als je gate open staat,Marqie schreef op donderdag 9 april 2020 @ 22:49:
Jongens hoe hebben jullie dat met die vlieg geregeld? Ik heb allemaal old tyres en empty cans bij elkaar op de grond gegooid (buiten uiteraard), maar ook na twee dagen nog geen vlieg gezien... Iemand een idee?
Het craften van een vuilnisemmer en/of vuilniszakken kan helpen.
ook het afval niet op een hoop gooien maar verspreiden zou helpen volgens sommige websites,
en villagers jagen vliegen (en mieren) weg, dus leg de spullen niet op een al te openbare plek.
Bedankt! Ga wat vuilniszakken maken en wat hekwerk om de vuilnisbelt zetten, kijken of dat helpt.dragoncry schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:04:
[...]
ook het afval niet op een hoop gooien maar verspreiden zou helpen volgens sommige websites,
en villagers jagen vliegen (en mieren) weg, dus leg de spullen niet op een al te openbare plek.
Zijn er nog mensen die turnips willen verkopen voor een zeer leuk prijsje?
Kan in verband met werk niet reguleren helaas, dus even aan animo check,
Turnip prijs op dit moment 603 Bells.
Kan in verband met werk niet reguleren helaas, dus even aan animo check,
Turnip prijs op dit moment 603 Bells.
Na de veranderingen gisteren en de nieuwe bewoner vandaag heb ik eindelijk een 3-star rating eiland. Morgen is eht vistornooi, maar zondag komt KK
.
Kan ik eindelijk mijn eiland beginnen aanpassen
.
Ben nog op zoek naar bloemen...Roses, rode cosmos, Lillies, Mums ontbreek ik vooralsnog.
En ook op zoek naar een T-rex staart, moest iemand die dubbel hebben en ervan af willen...
Kan ik eindelijk mijn eiland beginnen aanpassen
Ben nog op zoek naar bloemen...Roses, rode cosmos, Lillies, Mums ontbreek ik vooralsnog.
En ook op zoek naar een T-rex staart, moest iemand die dubbel hebben en ervan af willen...
Vandaag in de shop:
Red cosmos
White cosmos
Red Tulips
Yellow Tulips
En volgens mij rode en gele hyacinten.
Qua kleren is het niks bijzonders helaas en Nooks cranny ook niet (watertank en kopje koffie).
Als iemand interesse heeft in bovenstaande bloempjes, laat maar weten dan.
Red cosmos
White cosmos
Red Tulips
Yellow Tulips
En volgens mij rode en gele hyacinten.
Qua kleren is het niks bijzonders helaas en Nooks cranny ook niet (watertank en kopje koffie).
Als iemand interesse heeft in bovenstaande bloempjes, laat maar weten dan.