@MAX3400 Je kunt het natuurlijk aan de commentaren vragen via Twitter, die zullen het vast weten hoe dat spul heet...
Op hoeveel % zitten we al @MAX3400 ?
Het is belangrijk om te weten wanneer ik over moet stappen op bier.
1% per kwartier (ongeveer) dus mag je zelf uitrekenen.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:04:
Op hoeveel % zitten we al @MAX3400 ?
Zijn ze online dan? Want op de #eurosportlm kon ik weinig vindenCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:04:
@MAX3400 Je kunt het natuurlijk aan de commentaren vragen via Twitter, die zullen het vast weten hoe dat spul heet...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oh, daar weet ik het niet. RTL GP dan misschien? En anders voor de FIAWEC stream? Ik weet alleen geen usernames of hashtags die je moet gebruiken...MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:06:
Zijn ze online dan? Want op de #eurosportlm kon ik weinig vinden
136% dus. misschien het bier toch maar overslaan.
#rtlgpCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:07:
[...]
Oh, daar weet ik het niet. RTL GP dan misschien? En anders voor de FIAWEC stream? Ik weet alleen geen usernames of hashtags die je moet gebruiken...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Volgens mij op 42% ongeveer dus je mag nog een half kratje?Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:07:
Met gratis Coronel PlatteTV aanbieding?
[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2020 00:09 ]
Komt goed @masauri en @MAX3400. Wil deze week de auto van m'n ouders er mee doen. Die wassen zelf hun auto niet, maar als ik er een paar uur mee bezig ben geweest reageren ze alsof er een magiër mee bezig is geweest... 
Wijn na bier geeft plezier!Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:07:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
* Hippocampus mompelt iets over hoeveelheden.Ample Energy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:10:
Wijn na bier geeft plezier!

Natuurlijk is dat ruitenspul niet op de consumentenmarkt te krijgen; ze rijden met plexi/lexaan ruiten, niet met glas. Dat is een andere manier van schoonmaken!
Deze: https://www.pegasusautora...election.asp?Product=3398
Niet de klauw, wel de schijf:iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:58:
Ik geloof dat ze zelfs de hele remklauw vervangen, die hebben tegenwoordig snelkoppelingen op de remleiding zitten. Ontluchten hoeft niet meer. Ooit een keer gezien bij een BMW M zoveel GTE/GT3.
Lekker bezig @Richard117 met je neus erbovenop
Zo. Beste beer die in de 47 stapt
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik zit na een glaasje wijn bij het avondeten nu lekker met een whisky-bitter lemon met veel ijs. Daar hou ik het wel mee vol tot ik denk 03.00.
Daarom is het zo leuk om het weekend voor de race al in Le Mans te zijn. Dan wandel je zo de pitlane in waar iedereen lekker allemaal dingen aan het oefenen en testen is.
En ik zit hier aan de Fristi
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oké, dan doen we kleine beetjes. Captain Morgan spiced gold, Ouzo of wat wodka-Skittles?Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:13:
[...]
* Hippocampus mompelt iets over hoeveelheden.
Smaak is heel wat waard, maar ijs dat nog 3 uur mee gaat en whisky + bitter lemon? Mja, zou het een keer willen proberen, maar durf het zelf niet aan met mijn whisky's.bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:16:
[...]
Ik zit na een glaasje wijn bij het avondeten nu lekker met een whisky-bitter lemon met veel ijs. Daar hou ik het wel mee vol tot ik denk 03.00.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Laten we eerlijk zijn: is er iemand hier die niet jaloers op @Maarten_E is?
Ruiten in consumentenauto's zijn ook niet volledig van glas.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:13:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk is dat ruitenspul niet op de consumentenmarkt te krijgen; ze rijden met plexi/lexaan ruiten, niet met glas. Dat is een andere manier van schoonmaken!
Deze: https://www.pegasusautora...election.asp?Product=3398
Ik heb Nibbit Rings chips!Ample Energy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:19:
Laten we eerlijk zijn: is er iemand hier die niet jaloers op @Maarten_E is?
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 00:23 ]
Mag je zo laat wel opblijven?
@bvk bedankt dat je me herinnert aan het feit dat mijn whiskey op is...

"Gisteren" al tot 3u in de kroeg gehangen dus ff niets voor mij
@Ample Energy pffff, nou noem je wel allemaal moeilijke dranken op zeg. 😛
Ik draai nog maar een long island icedtea in elkaar. Dat is tenminste lekker
Ik draai nog maar een long island icedtea in elkaar. Dat is tenminste lekker
Wel je social distance aangehouden?TommyGun schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:23:
"Gisteren" al tot 3u in de kroeg gehangen dus ff niets voor mij

Ik heb een literfles Famous Grouse, 2 flessen Bitter Lemon en een berg ijs in de vriezer. En ja, dat is lekker al moet je er geen single malt voor gebruiken.Ample Energy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:19:
Smaak is heel wat waard, maar ijs dat nog 3 uur mee gaat en whisky + bitter lemon? Mja, zou het een keer willen proberen, maar durf het zelf niet aan met mijn whisky's.
Fristi is bah
On topic: Komt er nou nog regen of niet? En zo ja: hoe laat?
Nou op een gegeven moment niet meerMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:24:
[...]
Wel je social distance aangehouden?
[Afbeelding]

Gelukkig met name buiten doorgebracht haha
Idd duurt lang!bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:25:
[...]
On topic: Komt er nou nog regen of niet? En zo ja: hoe laat?
Toe maar, toe maar. Ik moet het hier met Lay's Super Chips Naturel doen.
LOL.
"Car #70 isn't moving fast anymore."
- And there's a yellow flag at, oh that's here.
"Car #70 is indeed not moving fast. It's not moving."
- Indeed. It's. Beached.
Ik moest lachen.
"Car #70 isn't moving fast anymore."
- And there's a yellow flag at, oh that's here.
"Car #70 is indeed not moving fast. It's not moving."
- Indeed. It's. Beached.
Ik moest lachen.
Bugels met smeerkaas en bittergarnituurWildfire schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:26:
[...]
Showoff.TommyGun schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:27:
Bugels met smeerkaas en bittergarnituur
Pers dan gewoon een scharrelkip uit
Grouse is te doen; het is niet mijn go-to overigens. Van de week maar eens Caol Ila halen...
Smeerkaas? ik kende het 'recept' met kruidenroomkaas. lekkerrrr.
Wildfire schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:26:
[...]
:strip_exif()/f/image/Ty78ni7tfrzUNLUmLquEXvAC.jpg?f=fotoalbum_large)
Je moet die "rode" Bugels halen en dan de Prestige smeerkaas erbijHippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:28:
[...]
Smeerkaas? ik kende het 'recept' met kruidenroomkaas. lekkerrrr.
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2020 00:30 ]
Troost je, morgen mountainbiken dus moet rond 2u afhaken
Naturel is zeker ribbed for her pleasure?
Dan ga ik nog lekker doorrrrrrrrrrrrr inderdaad.TommyGun schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:29:
Troost je, morgen mountainbiken dus moet rond 2u afhaken
* Ample Energy voelt z'n tandvlees krimpen...
Bij eventuele drankspelletjes moet je kunnen twijfelen over of je wilt verliezen of nietHippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:23:
@Ample Energy pffff, nou noem je wel allemaal moeilijke dranken op zeg. 😛
Klinkt steeds beterbvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:25:
[...]
Ik heb een literfles Famous Grouse, 2 flessen Bitter Lemon en een berg ijs in de vriezer. En ja, dat is lekker al moet je er geen single malt voor gebruiken.
En we hebben er 10 uren opzitten!!!

MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:27:
[...]
Pers dan gewoon een scharrelkip uit![]()
Grouse is te doen; het is niet mijn go-to overigens. Van de week maar eens Caol Ila halen...
:strip_exif()/f/image/Py8Nvdk4jaPO6wFM9fAatsWP.jpg?f=fotoalbum_large)
Famous Grouse is dan ook gewoon voor de mix, met Caol Ila ga je erg gauw plat.... Wel een hele gave whisky inderdaad!
Over de ByKolles dat volgend jaar LMH gaat rijden, zij gaan met een Glickenhaus chassis rijden.
Allebei klinkt al kapot/fragiel...CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:32:
Over de ByKolles dat volgend jaar LMH gaat rijden, zij gaan met een Glickenhaus chassis rijden.
Thanks, ik zal het eens proberenMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:29:
Je moet die "rode" Bugels halen en dan de Prestige smeerkaas erbij![]()
Tom's sausjeMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:29:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Je moet die "rode" Bugels halen en dan de Prestige smeerkaas erbij![]()
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 20-09-2020 00:35 ]
Frits lijkt wel een blaasbalg!
Geloof van wel, ben nog maar 27
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zal nog moeten blijken. De auto dat gaat meedoen aan WEC en Le Mans is al 36 maanden in ontwikkeling...MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:33:
Allebei klinkt al kapot/fragiel...
Je zegt het alsof het een goed ding isCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:37:
[...]
Zal nog moeten blijken. De auto dat gaat meedoen aan WEC en Le Mans is al 36 maanden in ontwikkeling...
[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 20-09-2020 00:38 ]
Het kost minder tijd om een olifant te laten volgroeien in de baarmoeder... En die werkt sowieso!CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:37:
[...]
Zal nog moeten blijken. De auto dat gaat meedoen aan WEC en Le Mans is al 36 maanden in ontwikkeling...
Nyck is ook behoorlijk aan het stampen, snelste lmp2 ronde van t hele veld.
Die wil voor de regen de auto uit.themaxter schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:39:
Nyck is ook behoorlijk aan het stampen, snelste lmp2 ronde van t hele veld.
Nou ja, ik denk dat Glickenhaus die ontwikkeling zelf doet... En dat ByKolles investeert. Gebeurd wel vaker, net als de Aston Martin Valkyrie (waar Red Bull inbreng op is).MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:38:
Het kost minder tijd om een olifant te laten volgroeien in de baarmoeder... En die werkt sowieso!
Gaat het gezegde niet over een kerk en er uit voor het zingen?
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 00:42 ]
Glickenhaus bouwt dan ook natuurlijk auto's voor "de consument" en Bykolles niet inderdaad; het is Glickenhaus dus meer aangelegen om naamsbekender te worden, waarschijnlijk.CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:41:
[...]
Nou ja, ik denk dat Glickenhaus die ontwikkeling zelf doet... En dat ByKolles investeert. Gebeurd wel vaker, net als de Aston Martin Valkyrie (waar Red Bull inbreng op is).
Heb ook de Highland Park 12Y gehad en de Glenmorangie 10Y recentelijk. Vond de Highland erg lekker; Glen is meer een "wegdrinkertje" met een neutrale smaak en niet al te heftige afdronk.bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:32:
[...]
Famous Grouse is dan ook gewoon voor de mix, met Caol Ila ga je erg gauw plat.... Wel een hele gave whisky inderdaad!
[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2020 00:46 ]
En ByKolles om een betere auto te krijgen...MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:42:
Glickenhaus bouwt dan ook natuurlijk auto's voor "de consument" en Bykolles niet inderdaad; het is Glickenhaus dus meer aangelegen om naamsbekender te worden, waarschijnlijk.
Yellow at marshal post #20, dat is bij Mulsanne.
EDIT:
Ook op https://trackweather.live/24h-lemans zijn wat wolken dichtbij te zien, maar komen voorlopig inderdaad ook niet in de buurt van het circuit.
EDIT:
Ook op https://trackweather.live/24h-lemans zijn wat wolken dichtbij te zien, maar komen voorlopig inderdaad ook niet in de buurt van het circuit.
[ Voor 91% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 00:50 ]
Zo te zien beginnen de monteurs ook aan hun tukjes; overal zie je ze een beetje onderuit hangen in de boxen.
Vergeleken met Caol Ila is alles een wegdrinkertje.... Maar probeer ook eens een lowland zoals Auchentoshan, triple gedistilleerd, zacht maar toch ook krachtig. Lekker toch @CH4OS ?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:42:
Heb ook de Highland Park 12Y gehad en de Glenmorangie 10Y recentelijk. Vond de Highland erg lekker; Glen is meer een "wegdrinkertje" met een neutrale smaak en niet al te heftige afdronk.
Overigens wel tof dat RTL7 gewoon de hele race uitzend, de reclame is mooi voor een plaspauze.
Zo vaak hoef ik nou ook weer niet te plassenbvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:00:
Overigens wel tof dat RTL7 gewoon de hele race uitzend, de reclame is mooi voor een plaspauze.
Zal ik ook meepikken; alleen daar zijn wel heel veel verschillende van ondanks de leeftijden; gaat vast goed komen!bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:00:
[...]
Vergeleken met Caol Ila is alles een wegdrinkertje.... Maar probeer ook eens een lowland zoals Auchentoshan, triple gedistilleerd, zacht maar toch ook krachtig. Lekker toch @CH4OS ?
Ik schakel door / over; Eurosport decoder & Eurosport online & Eurosport ambientOverigens wel tof dat RTL7 gewoon de hele race uitzend, de reclame is mooi voor een plaspauze.
Zeker! Ik heb hem hier nog staan!bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:00:
Vergeleken met Caol Ila is alles een wegdrinkertje.... Maar probeer ook eens een lowland zoals Auchentoshan, triple gedistilleerd, zacht maar toch ook krachtig. Lekker toch @CH4OS?
Via RTLNieuws gaat de stream door, maar geen commentaar tijdens reclame...Overigens wel tof dat RTL7 gewoon de hele race uitzend, de reclame is mooi voor een plaspauze.
Trek in thee! Gewoon, Engelse melange. Met een schepje suiker!
* MAX3400 stiefelt richting de waterkoker
* MAX3400 stiefelt richting de waterkoker
Halve liter rooibos hier

Voor je het weet is het een peniskoker.
Te flauw, ik moet ook ff aan de thee ofzo.
Te flauw, ik moet ook ff aan de thee ofzo.
[ Voor 40% gewijzigd door Hippocampus op 20-09-2020 01:16 ]
Bruno lijkt toch wel verrekte veel op zijn oom, ook als je de helm weg denkt. Jammer dat hij zo'n gap in zijn race carrière gehad heeft omdat hij van zijn moeder een aantal jaren niet heeft mogen rijden na het overlijden van zijn oom.
Ayrton: "Als je denkt dat ik snel ben heb je mijn neefje nog niet zien rijden..."
Ayrton: "Als je denkt dat ik snel ben heb je mijn neefje nog niet zien rijden..."
Indien niet: film het voor internetpunten pl0x
The hell is er met die hoisting holes? En hoe komt die marshal erachter dat het niet goed zit op het dak van een auto die voornamelijk hard rijdt?
Was dat niet die ene die ze net uit de grindbak gevist hadden? #70?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:18:
The hell is er met die hoisting holes? En hoe komt die marshal erachter dat het niet goed zit op het dak van een auto die voornamelijk hard rijdt?
Zorg maar dat je dit jaar geen lid wordt van de "club"
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 01:24 ]
Was dat die? Mmm, goed punt...Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:19:
[...]
Was dat niet die ene die ze net uit de grindbak gevist hadden? #70?
Rusinov kapot
Ik werd misleid door een kapotte auto en de boordradio van Rusinov erbij
Ik werd misleid door een kapotte auto en de boordradio van Rusinov erbij
[ Voor 76% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2020 01:23 ]
Taxibordje eraf gewaaid...MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:18:
Er is een auto gediskwalificeerd, omdat de coureur belde naar het team toen hij langs de kant stond.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 01:26 ]
Coronel zei dat hij ging slapen....CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:26:
Er is een auto gediskwalificeerd, omdat de coureur belde naar het team toen hij langs de kant stond.
Ik wist niet dat er een bel opzat joh
Dat is toch 2 of 3 jaar geleden ook al gebeurd?CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:26:
Ja hoe moet je anders ANWB steunpunt Lyon bereiken?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:27:
[...]
Dat is toch 2 of 3 jaar geleden ook al gebeurd?
Oh, dat zou ik zo 1 2 3 niet weten. Ik weet wel dat het niet mag en dat een coureur echt op eigen houtje de pits moet zien te bereiken voor het team wat mag doen aan de auto.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:27:
Dat is toch 2 of 3 jaar geleden ook al gebeurd?
Nee, volgens mij stond er eentje naast de baan maar die wist niet meer hoe de auto gereset moest worden; GSM geleend van een marshal, dacht ik. Dat mocht niet. Er was idd iets met "je moet het zelf kunnen" of het team moet naar jou toe komen.PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:28:
[...]
Ja hoe moet je anders ANWB steunpunt Lyon bereiken?
Ik lees net in de livetiming:MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:29:
Nee, volgens mij stond er eentje naast de baan maar die wist niet meer hoe de auto gereset moest worden; GSM geleend van een marshal, dacht ik. Dat mocht niet. Er was idd iets met "je moet het zelf kunnen" of het team moet naar jou toe komen.
Weet je welke auto dat is!?BLACK FLAG CAR 37
spoiler:
PRECIES! 
Hier rijden ze wel dichter bij de knikkersEdd schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:29:
Ah... Dus niet alleen in de F1 is Ferrari chaotisch?
Nope, da's geen (dure)optie bij dat merk, chaos zit er standaard bijEdd schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:29:
Het is gewoon het beste om met vijf man tegen diegene met het gereedschap in z'n handen te roepen wat ie moet doen.Edd schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:29:
@CH4OS Dat is toch
Yup, DSQ nu ook op Eurosport
spoiler:
Tung
[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2020 01:32 ]
Lullig voor China, gnagnagna (bij winst was hij uiteraard Nederlands)MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:31:
@CH4OS Dat is tochspoiler:Tung
[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 01:34 ]
MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:31:
@CH4OS Dat is tochspoiler:Tung
spoiler:
Ja 
Das flink zuur, jammer voor hen.
FTFYMaarten_E schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:33:
Das flink zoet-zuur, jammer voor hen.
Die is nog best rap onderweg, eigenlijk. Zeker met al die rafels van de band etc.Edd schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:36:
#71 has entered the Ducttape-class..
Ik snap het niet, je hebt toch gewoon een radio/communicatie in je auto?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:29:
[...]
Nee, volgens mij stond er eentje naast de baan maar die wist niet meer hoe de auto gereset moest worden; GSM geleend van een marshal, dacht ik. Dat mocht niet. Er was idd iets met "je moet het zelf kunnen" of het team moet naar jou toe komen.
Ook de accu kan problemen hebben natuurlijk en als de motor dan ook afslaat...bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:37:
Ik snap het niet, je hebt toch gewoon een radio/communicatie in je auto?
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 01:38 ]