Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
@bvk tja, als je de auto moet resetten om de radio werkend te krijgen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het zag er ook niet naar uit dat die met die band heel veel schade had veroorzaakt.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:37:
[...]
Die is nog best rap onderweg, eigenlijk. Zeker met al die rafels van de band etc.
-
Wie!?Maarten_E schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:39:
Zit net te denken: Stel je voor dat Davide Valsecchi het commentaar zou doen bij de 24h van Le Mans... Wat zou dat gaaf zijn.. 'D
EDIT:

En wat moet ie met 3 Polen?
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 01:42 ]
Nee, ze zeiden dat hij 'externe hulp had gebeld', dat is niet toegestaan.lordfragger schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:41:
Volgens de WEC stream is de black flag omdat hij een onderdeel gekregen heeft van het team. Het is ook niet zo uitzonderlijk dat er een telefoon in de auto ligt, net voor wanneer ze elektrische problemen hebben.
Bellen mag. Onderdelen ontvangen niet.CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:43:
[...]
Nee, ze zeiden dat hij 'externe hulp had gebeld', dat is niet toegestaan.
The car stopped on track, the driver exited the car and phone called his team. A
member of the team met the driver and supplied a component which the driver fitted to
the car. The car was then able to continue. During the hearing the team representative
admitted to these facts. He also stated that the car would not have been able to
continue without this fix. This is a breach of Art. 12.3.9 of 24 Hours of Le Mans
Supplementary Regulations. The penalty in the Regulations is disqualification.
Ook dat "een onderdeel" externe hulp is.CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:43:
[...]
Zouden ze hem wel mogen bellen?CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:43:
[...]
Of een schietgebedje; is dat ook externe hulp?
Hmm, ff OBD2 dongeltje gekregen onderweg?Martin90 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:44:
[...]
Bellen mag. Onderdelen ontvangen niet.
[...]
Hier het rapportHippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:47:
De ene zender zegt dattie een UCU kreeg wat niet mocht, de andere zegt dat ie te ver van de auto was gelopen.
http://fiawec.alkamelsyst....%2088%20-%20Car%2037.pdf
Dus "iets".
Van een enkel schroefje tot een volledige aandrijf-as; aangereikt door iemand anders. Klaar
Staan deze descisions ook ergens op rij?
En daarnet zegt iemand op eurosport dat je enkel door je eigen team geholpen mag worden.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:49:
[...]
Dus "iets".
Van een enkel schroefje tot een volledige aandrijf-as; aangereikt door iemand anders. Klaar
Ze lullen maar wat merk ik
KloptMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:49:
[...]
Dus "iets".
Dit staat er letterlijk in de regels waarna verwezen wordt:
During the race, apart from in those areas situated in front of or inside the garage and on the starting grid, repairs must be carried out by the driver alone with the tools and components transported on board his car.
Penalty: disqualification.
JazekerCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:50:
[...]
Staan deze descisions ook ergens op rij?Ik kon enkel van de F1 vinden?
http://fiawec.alkamelsystems.com/noticeBoard.html
Je zou zeggen dat het team de regels zou kennen...Martin90 schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:51:
[...]
Klopt
Dit staat er letterlijk in de regels waarna verwezen wordt:
[...]
-
Waarom doe je dat dan ook? Je kunt gewoon op 2 schermen kijken?PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:56:
pfoe... PIP i PIP dat maakt het wel heel erg klein
-
Kijk op pc naar RTL5 via televisie.xs4all.nl in een venster... dat alles met wat vodka, oude ogen en insomnia
Klinkt als een perfect excuus om binnenkort wat moois voor jezelf te kopen.PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:59:
Heb hier maar 1 scherm voor mn neus 24"
Kijk op pc naar RTL5 via televisie.xs4all.nl in een venster... dat alles met wat vodka, oude ogen en insomnia
Staat weer een LMP2 stil trouwens
Rijdt weer
LIES!MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:00:
Blijkbaar is dat de spot om je auto te resetten dan.
Als je in de outlap zit na een lange pitstop.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:01:
Blijkbaar is dat de spot om je auto te resetten dan.
Hehe, heb ik geen excuus voor nodig maar staat momenteel niet als urgent op het prioriteitenlijstje.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:00:
[...]
Klinkt als een perfect excuus om binnenkort wat moois voor jezelf te kopen.
That's the least of my problems.
Beached
[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 02:07 ]
Omdat Allard/RTL een deal heeft met RTN (daar hangt ie iig veel uit geloof ik) en Plooij/Ziggo het moet doen met de regels van de FIA.bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:10:
Waarom mag Allard gewoon overal rondkijken terwijl zijn F1 collega Jack Plooij het met een "vierkantje" moet doen?
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 02:12 ]
Da's het verschil tussen een pit-reporter en een tandartsbvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:10:
Waarom mag Allard gewoon overal rondkijken terwijl zijn F1 collega Jack Plooij het met een "vierkantje" moet doen?
* PalingDrone is Allard fan, al vanaf het moment dat hij in de F1 hetzelfde deed als hier op LM
Twee verschillende takken van sport eigenlijk. In het WEC lijkt alles net wat gemoedelijker te gaan.bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:10:
Omdat die niet als Popie Jopie probeert over te komen...bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:10:
Daarnaast heeft hij natuurlijk zelf ook geraced en kent hij waarschijnlijk een aantal personen nog wel
-
Hebbik ook...Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:15:
extra paar ovenhandschoenen om de remschijven te vervangen.
Ik kan die on screen graphics eigenlijk best waarderen bij de 24h, vind ze stukken prettiger dan bij de F1, dit blokkeert niet zo veel van het beeld
[ Voor 41% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 02:22 ]
Lijkt me fantastisch in een parkeergarage! Of in de file!
Reed van de week op een N-weg zonder lantaarns langs de weg. Heb ik eens al mijn lampen aan de voorkant aangezet.
Ken je die films, waar een ster ontploft en je verblindt wordt? Dat kan mijn auto dus ook; kon bij wijze van spreken 600m verderop een boek lezen in mijn koplampen.
Veel last van achterblijvers in de parkeergarage? En reageert er bij jou ook niemand op blauwe vlaggen in de file?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:19:
Ik wil ook zo'n klotekoplampknipperknopje!!!
Lijkt me fantastisch in een parkeergarage! Of in de file!
Lijkt wel een trippy psytrance feestje met dat blacklight blue light in de cockpit
[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 02:28 ]
Omdat @Bart-Willem er niet is zal ik de honneurs waarnemen:PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:17:
Lekker regie.... Ik probeer wakker te blijven en dan gaan ze allemaal slapende mensen in beeld brengen...
Ik kan die on screen graphics eigenlijk best waarderen bij de 24h, vind ze stukken prettiger dan bij de F1, dit blokkeert niet zo veel van het beeld
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/65FCfA62h4wTaRvmPN9MircE.jpg?f=user_large)
Was bij ons ook lekker handig, we kwamen er op de laatste dag pas achter dat die tolbadge ook in parkeer garages werkt...
Maar Kalff vs Plooij, de F1 regels lijken toch wat strenger te zijn vergeleken met de WEC qua Corona regels?
Tot zometeen weer, nachtbrakers!

Dat was de eerste dag al, toen we naar het circuit toe gingen...bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:30:
Was bij ons ook lekker handig, we kwamen er op de laatste dag pas achter dat die tolbadge ook in parkeer garages werkt...
De FIA heeft daar het eea over naar buiten gebracht, denk niet dat ze voor F1 anders zijn dan voor de WEC. Het virus denkt ook niet "Och, het is de LM24H maar...".Maar Kalff vs Plooij, de F1 regels lijken toch wat strenger te zijn vergeleken met de WEC qua Corona regels?
Weltrusten!MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:30:
Goed, halverwege; ik vind het eventjes mooi geweest voor het moment even voor gezien. Wekker staat om 07:00, LeMans staat aan in de slaapkamer, merk wel wanneer ik in slaap donder.
Tot zometeen weer, nachtbrakers!

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 02:32 ]

Arme Kamui, dat gaat nog wel ff lastig worden... als ze dat al kunnen fixen
Hoorde op de FIAWEC -stream gelijk "Turbo change!?".Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:41:
en de 7 gaat achteruit naar binnen.
Dat rondje voorsprong is snel weg zo.CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:42:
[...]
Hoorde op de FIAWEC -stream gelijk "Turbo change!?".
Dan moet hij dus twee rondjes rijden, kans is klein dat de #7 Toyota vertrekt voordat de #8 Toyota weer passeert idd, maar was wel een ronde extra voor nodig.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:43:
Dat rondje voorsprong is snel weg zo.
Eerst een dynamo van Denso, nu een turbo van, naar ik aanneem, ook Denso... fijne reclame...Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:49:
Gaat een klein drama worden gok ik.
Oh, dat is wel zuur zeg! Zoveel moeite gedaan om de auto weer op de baan te krijgen (ondanks de achterstand) en nu dit.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:51:
Weer iemand in de grindbak. #88
De #7 Toyota ligt intussen ook een ronde achter op de zusterauto, Rebellion komt ook dichterbij.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 02:53 ]
Voor zover ik weet maakt Denso vooral de elektronische componenten, denk dat de turbo gewoon bij Toyota vandaan komt.PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:52:
[...]
Eerst een dynamo van Denso, nu een turbo van, naar ik aanneem, ook Denso... fijne reclame...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ja, maar ach, in de autosport gaat er dagelijks van alles stuk joh. Het is niet dat alle klanten meteen weglopen na een drama race.PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:52:
[...]
Eerst een dynamo van Denso, nu een turbo van, naar ik aanneem, ook Denso... fijne reclame...
Buiten dat is Denso gedeeltelijk van Toyota dus weglopen zullen ze niet zo snel.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:54:
[...]
ja, maar ach, in de autosport gaat er dagelijks van alles stuk joh. Het is niet dat alle klanten meteen weglopen na een drama race.
Heb inmiddels mijn oortjes in dus het volume kan wat hoger...
Nee, toen hebben we nog een kaartje getrokken omdat de badge nog niet achter de voorruit hing. Als die er wel gehangen had hadden we meteen de "peep" gehoord en was de slagboom omhoog gegaanCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:31:
[...]
Dat was de eerste dag al, toen we naar het circuit toe gingen...
Ok, maar toch lijkt Allard zich iets vrijer te kunnen begeven op de track dan Jack.[...]
De FIA heeft daar het eea over naar buiten gebracht, denk niet dat ze voor F1 anders zijn dan voor de WEC. Het virus denkt ook niet "Och, het is de LM24H maar...".
Ook goed.bvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:59:
Nee, toen hebben we nog een kaartje getrokken omdat de badge nog niet achter de voorruit hing. Als die er wel gehangen had hadden we meteen de "peep" gehoord en was de slagboom omhoog gegaan
Omdat de een oud-coureur is en de ander tandarts.Ok, maar toch lijkt Allard zich iets vrijer te kunnen begeven op de track dan Jack.
EDIT:
Even biertje pakken.
EDIT2:
Zo. Proost, mannen!
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 03:02 ]
FTFYbvk schreef op zondag 20 september 2020 @ 02:59:
Ok, maar toch lijkt Allard zich iets vrijer te kunnen begeven op naast de track dan Jack.
2 niet maar 3 polen is wel een prestatie.CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 01:40:
[...]
Wie!?
EDIT:
[Afbeelding]
En wat moet ie met 3 Polen?Ik wist trouwens niet dat het een prestatie is om meerdere Polen te hebben...
Hoeveel man zijn er tijdens zo'n 2sec F1 stop bezig in vergelijking met hier... da's al een wereld van verschil
Mijn kijk erop is dat bij de F1 inderdaad ondertussen zoveel verslaggeefteams rondlopen dat men er wat strikter mee om is gaan springen. Het vierkantje was trouwens zodat alle rijders de pers daar te woord konden (moesten) staan. Dus ipv dat een uitvaller even twee keer kut roept tegen de eerste de beste cameraploeg en daarmee aan zijn 'PR quotum' voldaan zou hebben moeten ze nu daar verschijnen.PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:05:
Allard kent zijn plek op het circuit, die loopt niet zo snel in de weg, Plooij heeft samen met zijn ego gewoon teveel ruimte nodig en dat hele F1 circus is ook gewoon wat compacter, alles moet in een paar uurtjes geperst worden en er loopt tijdens de F1 al snel teveel volk in de weg. cameramensen zijn eigenlijk de enigen die er tegenwoordig nog buiten de boxen mogen lopen.
Hoeveel man zijn er tijdens zo'n 2sec F1 stop bezig in vergelijking met hier... da's al een wereld van verschil
Naderhand is daar dan weer een Maximum van 2 vragen aan toegevoegd (voorzover ik weet)
Het WEC heeft lang niet zoveel exposure en daar loopt men dus niet met 42 camera ploegen door de paddock.
Dan kan de organisatie (of de teams zelf) beslissen dat ze daar wat vrijer mee omgaan. Ik ben van mening dat als Kalf in de F1 zat en Plooij hier het WEC zou doen het er ongeveer hetzelfde aan toe zou gaan
Als WEC / LM24H die exposure wel zou hebben, zijn er alsnog teveel teams en mensen om mee te praten. Volgens mij rijden in het WEC (los van Le Mans) ook meer dan 20 auto's mee, dus is er ook meer waar de media zich over kan verdelen. En niet te vergeten, het WEC is wel een stuk toegankelijker. Misschien dat het anders zou zijn als de exposure gelijk was, maar weet niet of dat veel anders is dan nu.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:13:
Het WEC heeft lang niet zoveel exposure en daar loopt men dus niet met 42 camera ploegen door de paddock.
Dan kan de organisatie (of de teams zelf) beslissen dat ze daar wat vrijer mee omgaan. Ik ben van mening dat als Kalf in de F1 zat en Plooij hier het WEC zou doen het er ongeveer hetzelfde aan toe zou gaan
Maar dat is voor de deelnemers aan het WEC ook een issue, want sponsoren zoeken het liefst ook een zo'n groot mogelijke exposure.
Terwijl er ook genoeg leveranciers en sponsoren zijn, die beiden leveren/sponsoren.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:23:
Maar dat is voor de deelnemers aan het WEC ook een issue, want sponsoren zoeken het liefst ook een zo'n groot mogelijke exposure.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 03:25 ]
Rolex sponsort de WEC / LM24H langer dan dat het (weer) in F1 zit.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:26:
klopt, tag heuer of de altijd aanwezige olieboeren bv.
Heb jij daar ook last van?
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 03:30 ]
Iedere keer als ik dit hoor moet ik weer aan zijn tijd als F1 pit reporter denken
Ojee, dan zal ie zo wel stuk gaanCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:31:
LOL, Wat? Er is een Aston Martin (ik weet even niet of het in PRO of AM is), die gewoon snellere tijden rijdt dan in de kwalificatie gisteren...
Nee, heeft o.a. te maken met de temperatuur en de effecten die dat heeft op de weg en de auto.
Weet je nog dat ie in een van zijn eerste races als pitreporter Jos Verstappen bij Ferrari naar buiten zag stappen en dat ie helemaal lyrisch was dat Jos het volgende seizoen daar zou gaan rijdenPalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:30:
Hmm, Allard Kalff is m.i. gewoon een veel bredere race reporter, ervaring met formule auto's is niet iets wat iedereen heeft, hij dus wel.
[YouTube: Vallée De L'Armes (Extended Mix)]
Iedere keer als ik dit hoor moet ik weer aan zijn tijd als F1 pit reporter denken
CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:28:
Ik behoud mij momenteel van enig commentaar in deze kwestie, maar weet dat ik enorm met je meeleef!
spoiler:Maar nee, geen last van
[ Voor 20% gewijzigd door Hippocampus op 20-09-2020 03:39 ]
Ik keek al F1 voordat papa Jos rondjes reed, heb het ongetwijfeld destijds wel meegekregen maar heb hem nog op weinig irritants kunnen betrappen. Ik begin maar niet over Plooij... nu nog paar uurtjes van een leuke race genieten.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:34:
[...]
Weet je nog dat ie in een van zijn eerste races als pitreporter Jos Verstappen bij Ferrari naar buiten zag stappen en dat ie helemaal lyrisch was dat Jos het volgende seizoen daar zou gaan rijden

Neemt er eentje de rotonde hehe
[ Voor 24% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 03:41 ]