"It's called a motor race." - M. Masi 2021
ik hou van corvette's. Ook deze maar vooral de 67 stingrayiichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:05:
[...]
2017 op het circuit gezeten, toen bijna een LMP2 won. Porsche LMP1 45 minuten in de garage om iets hybride te fixen (ja ik was toen al Toyota fan. Still hurts).
Die LMP2s maken een boel lawaai op start/finish, de Ford GT's waren mooi, de Porsche's klinken gewoon fijn en de Corvette's hoor je niet, die voel je

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
*zucht* Dat zeg ik ook maar ter verduidelijking.
Mijn hart stortte wel een beetje ineen toen met nog een 1,5 uur te gaan de JCDC wagen ingehaald werdCH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:10:
[...]
*zucht* Dat zeg ik ook maar ter verduidelijking.
Paar jaar geleden was er 1 team oid wat met een nieuw type 911 reed, of het toen de RSR was weet ik niet... maar het geluid wat daar vanaf kwam was echt fantastisch, af en toe hoorde je dat ergens tussendoor, ergens wel bizar dat het een Porsche was.Maarten_E schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:07:
Ik hou van de Porsches, dat gekrijs in de hogere toeren is fenomenaal!
Aston Martin is best een lastige merknaam trouwens voor velen... gaat volgend jaar in de F1 ook nog leuk worden, volgens mij spreekt onze tandarts dat al niet heel lekker uit.
Enerzijds wel inderdaad. Anderzijds; ook wel tof om te zien dat een auto met zo'n grote achterstand alsnog kan winnen. Ik had een Whatsapp groep aangemaakt, om vrienden op de hoogte te houden thuis. Die schreven toen ik erover appte de Porsche #2 af, ik zei al om die auto nog niet uit te vlakken, dat er nog best een kans is dat de auto kon winnen, wat dus gebeurde. Dus misschien was het wel mijn schuld, dat Porsche #2 won.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:11:
Mijn hart stortte wel een beetje ineen toen met nog een 1,5 uur te gaan de JCDC wagen ingehaald werd
Daar noem je ook iemand met steenkolen Engels. Het is nog net geen Louis van Gaal...KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:11:
Aston Martin is best een lastige merknaam trouwens voor velen... gaat volgend jaar in de F1 ook nog leuk worden, volgens mij spreekt onze tandarts dat al niet heel lekker uit.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hopelijk over 1-2 jaar dan maar niet slapen in een tent!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik ga de huiskamer ietsjes veranderen; meer omgevingslicht om de TV te compenseren; voorlopig zit ik best op de bankTinusTegengas schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:15:
Hier gaan de lampen uit. Ben over een uur of 7 weer terug. Geniet van de race zolang de nacht mag duren voor jullie
Trusten!
DM maar tegen die tijd; ik ga niet met @iichel en @CH4OS op de camping staan; het mag wel ietsjes luxer idd.Ample Energy schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:16:
Hopelijk over 1-2 jaar dan maar niet slapen in een tent!
[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2020 23:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vlak voor een buitje steekt er idd vaak wat wind op.CH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:17:
Wind in de pits, dat meestal storm betekend, aldus het commentaar bij de FIAWEC stream...
Ja, maar een buitje wil ik in het Engels geen 'storm' noemen en dat deden ze wel.PalingDrone schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:20:
Vlak voor een buitje steekt er idd vaak wat wind op.
Moesson en tyfoon, nog beterCH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:20:
[...]
Ja, maar een buitje wil ik in het Engels geen 'storm' noemen en dat deden ze wel.
Carbonbowling incoming?
hoezo, das toch extra grip voor de regen voorzien?Hippocampus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:21:
even de #63 van grind ontdoen.
Das war einmalAmple Energy schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:05:
[...]
*diepe zucht*
Vroeger kwam je naar Tweakers voor het niveau, hè...
Ik denk dat ik zo toch maar eens in bed ga kijken. De vrouw slaapt al op de bank haha. Hopende dat de Vries nog wat tijd kan terugpakken in t donker met van der Garde...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Haha, ik bedoelde meer dat ik niet van plan ben te slapen gedurende >24 uur. Tent = liefdeMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:16:
[...]
DM maar tegen die tijd; ik ga niet met @iichel en @CH4OS op de camping staan; het mag wel ietsjes luxer idd.
Ik zal het laten afhangen van m'n vader, maar wat was jij van plan dan? Lijkt me zonder als je niet op loopafstand van de fans en het circuit bent.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zand gebruiken voor grip ok, maar grind gaat me wat ver.masauri schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:22:
[...]
hoezo, das toch extra grip voor de regen voorzien?
[ Voor 4% gewijzigd door Ample Energy op 19-09-2020 23:24 ]
Hij heeft zeker 5.1 kanaals audio? ninjaeditsAmple Energy schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:24:
Hmm, misschien moet ik het sowieso van jou laten afhangen, @MAX3400, want een 2-persoons tent gaat al niet passen in de Nissan en in jouw Audi moet een 7-persoons wel lukken...
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 19-09-2020 23:26 ]
@Ample Energy de 2 keren dat ik naar LeMans ben geweest, heb ik geen "eigen" slaapplaats gezien van zaterdag 09:00 tot zondag 15:30 ongeveer.
BLM? LGHBTQICKA?CH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:25:
Met welke vlag stonden die marshals nu te zwaaien?
Ik ben getrouwd, ik kom daar niet mee wegMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:25:
@Ample Energy de 2 keren dat ik naar LeMans ben geweest, heb ik geen "eigen" slaapplaats gezien van zaterdag 09:00 tot zondag 15:30 ongeveer.
Wilde net een foto van een ninja plaatsen, maar je had het al door...Hippocampus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:25:
[...]
Hij heeft zeker 5.1 kanaals audio? ninjaedits
OMGWTFBBQMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:25:
[...]
BLM? LGHBTQICKA?
En klinkt heerlijk
I earned that oneMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:25:
@Mu.siQ kom je binnenkort weer rijden dan? etter
[...]
BLM? LGHBTQICKA?
Ik was zeker van plan weer een keer aan te haken, maar genoeg andere zaken tussen / bij gekomen. Aandacht verdelen
Gewoon op de tribune ergens wat slaapjes pakken?
Hoezo? Gewoon overleggen en vooruit plannen toch hehe. Weekendje weg mag toch geen probleem zijniichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:26:
[...]
Ik ben getrouwd, ik kom daar niet mee weg
[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 19-09-2020 23:30 ]
Voelt ze niks vaniichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:26:
[...]
Ik ben getrouwd, ik kom daar niet mee weg
Yup, vind ik best. Maar ja, ik slaap ook "makkelijk"; tribune LeMans. Tribune Thunderdome Antwerpen. Storm 8 op de veerboot naar Newcastle...Mu.siQ schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:28:
[...]
Gewoon op de tribune ergens wat slaapjes pakken?
[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2020 23:29 ]

Zo'n bui met een mondkapje onder zijn kin, helpt prima tegen grote druppelsHippocampus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:29:
De regenbui is al op denk ik, er zat te weinig beweging in.

Weinig verschil nog in LMP1; net aan "een rondje" van de leider naar P3 dus wat dat betreft kan er nog ontzettend veel veranderen. Zou eens tijd worden dat die hybrids silly gereden worden.
26 slow idd, net uit de pits weggereden. Foutje gemaakt? Die lange nacht heeft zo wel wat vind ik
@Ample Energy lol
[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 19-09-2020 23:36 ]
En ik krijg hier op eurosport weer een nutteloos reclameblok, weer gemist natuurlijk.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:34:
crtl-alt-del en hij gaat weer

Eerst cookies accepteren.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:34:
crtl-alt-del en hij gaat weer
Tegen de 35 jaar... Ze is nog niet eens op een derde...Mu.siQ schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:35:
@MAX3400 Hoe oud wordt zo'n papegaai? Die heb ik toch al menigkeer mogen aanhoren tijdens races hehe
Dus, tot Forza 23 kan je er lol van hebben
Als Rusinov voor Signatech Alpine rijdt niet, dat is het andere TDS-team.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:35:
Raar dat die monteur van RTN in de pitbox van Rusinov staat; zeker "het mannetje" voor de motoren...
Een van de G-Drive auto's is het andere TDS team.
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 23:39 ]
Nee Rusinov rijdt voor G-DriveCH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:36:
[...]
Als Rusinov voor Signatech Alpine rijdt niet, dat is het andere TDS-team.
Even een driftje / pirouette
[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2020 23:37 ]
Je moet was als de Bykolles al op de sloop ligt

Ik zat er ook naast, zag ik. Een van de G-Drive teams is 'het andere' TDS-team.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:37:
Nee Rusinov rijdt voor G-Drive
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 23:40 ]
Paulus07 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:41:
#26 gaat lekker 😮

Mompelt iets met ductape
Aan...uit...aan....uit..... gaat ff duren zo.
Als je ductape goed gebruikt, mompel je niet meer...

Was dat omstreeks 19.30? Want dan zie ik toch best veel mensen zittenCH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:08:
[...]
Ik geloof het vliegwiel of de koppeling inderdaad. Was mooi om te zien! @bvk en ik zaten pal tegenover die pitbox. Iedereen ging staan toen de Porsche #2 naar binnen gereden werd, hahaha.
:strip_exif()/f/image/nDoSnLsG3vklozJSmCaOyYyw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kon zelf ook rustig blijven zitten, jij vertelde me toch wel in geuren kleuren wat je zag
Dat was voor m'n pizza.masauri schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:41:
Iemand wilde ook wat frituur snacks branden in de pit? Hete bitterbal vermoed ik.
Waarvan het bedrag ondertussen is teruggestort
Italianen...
5G storing?Hippocampus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:42:
[...]
Aan...uit...aan....uit..... gaat ff duren zo.
Was volgens mij wat eerder al in de race.bvk schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:43:
Was dat omstreeks 19.30? Want dan zie ik toch best veel mensen zitten
[Afbeelding]
Ik kon zelf ook rustig blijven zitten, jij vertelde me toch wel in geuren kleuren wat je zag
Tis le mans, geen "the hunger games" he... (mol referentie voor de volgersAmple Energy schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:43:
[...]
Dat was voor m'n pizza.
Waarvan het bedrag ondertussen is teruggestort
Italianen...
Insert disk 5 of 12Paulus07 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:45:
Zeker een Windows update gehad die #26
Wanneer warm zet het uit en maakt geen contact meer, koelt weer wat af en niks aan de hand...
Ooit erachter gekomen wat een ontstekingsmodule voor een Japanner kost in Duitsland, zelfde symptomen.
(al viel mijn topsnelheid wat tegen vergeleken met een LMP)
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 19-09-2020 23:48 ]
Je bent dubbel af!masauri schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:45:
[...]
Tis le mans, geen "the hunger games" he... (mol referentie voor de volgers)
Moet je niet naar bed? Met your better half? Lekker mijmeren over WIDM?
Ik tel auto's ipv schaapjesMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:47:
[...]
Je bent dubbel af!
Moet je niet naar bed? Met your better half? Lekker mijmeren over WIDM?

Nee klopt wel, na een uurtje of 3-4 ging die de box in en heeft daar een klein uur gestaan.CH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:44:
[...]
Was volgens mij wat eerder al in de race.
I kid you not: tijdens de race een verplichte Windhoos Update moeten installeren die een half uur heeft geduurd...Paulus07 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:45:
Zeker een Windows update gehad die #26
Heb m'n mond wel aardig vervuild toen...
Reclame!masauri schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:45:
[...]
Tis le mans, geen "the hunger games" he... (mol referentie voor de volgers)
* Ample Energy lights the barbecue.
When you're right, you're right.
Beker Almhof vruchten spul. Smaakje aardbeien.
* PalingDrone haat reclame
[ Voor 65% gewijzigd door PalingDrone op 19-09-2020 23:53 ]
Gaat niet lijkt me als de wagen op hondjes staatPaulus07 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:47:
Waarom draaien ze die wielen in de box niet vast?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja maar dat is misschien eens per race; dat spul gaat tegenwoordig steeds langer mee. Kan me herinneren dat sommige teams idd 3x per race moesten vervangen.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:53:
Het is toch nog steeds zo dat ze remschijven/blokken moeten vervangen? Of was dat op Daytona/Nurburgring?
Moet vast een teckel zijn dan.TommyGun schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:53:
[...]
Gaat niet lijkt me als de wagen op hondjes staat
Zou als official partner toch ook de moderne wagens moeten kunnen gebruiken lijkt me.
[ Voor 27% gewijzigd door Maarten_E op 19-09-2020 23:55 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
TommyGun schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:53:
[...]
Gaat niet lijkt me als de wagen op hondjes staat

Over ~15 minuten regen hopelijk?
https://www.weerplaza.nl/.../frankrijk/le-mans/12465/
Circuit zelf ligt iets lager uiteraard, radar geeft de stad zelf aan.
Als ik me niet vergis is dat bij de 24h van Spa verplicht tijdens de lange "technical stop".iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:53:
Het is toch nog steeds zo dat ze remschijven/blokken moeten vervangen? Of was dat op Daytona/Nurburgring?
Volgens mij 2-3 keer in de race. Maar die remblokken vervangen is zo gepiept, ze liggen er los in zelfs!MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:54:
Ja maar dat is misschien eens per race; dat spul gaat tegenwoordig steeds langer mee. Kan me herinneren dat sommige teams idd 3x per race moesten vervangen.
Lijkt een stuk makkelijker dan dat gehannes waarmee de gemiddelde automobilist bij de BP staat met een emmertje en steeltje-zeem.
carclean.nlMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:57:
Heeft iemand enig idee hoe dat spul heet wat ze op die ruiten / nummers spuiten om schoon te maken?
Lijkt een stuk makkelijker dan dat gehannes waarmee de gemiddelde automobilist bij de BP staat met een emmertje en steeltje-zeem.
Volgens mij is dat gewoon hetzelfde goedje wat in jouw ruitenvisser reservoir zit in jouw auto.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:57:
Heeft iemand enig idee hoe dat spul heet wat ze op die ruiten / nummers spuiten om schoon te maken?
Nou, daar was ik dus van de week met mijn Bykolles; kenden ze dus het startnummer niet... Dus nee, carclean kon me niet helpen.
Gewoon dus tear-offs erop plakken, stuk makkelijkerMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:57:
-
Ik denk dat hij bedoelt wat de pitcrew erop spuit tijdens een stop, dat witte schuim.CH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:59:
[...]
Volgens mij is dat gewoon hetzelfde goedje wat in jouw ruitenvisser reservoir zit in jouw auto.Dat is dus een mix van water en schoonmaakmiddel, heel misschien met anti vries.
hehe, eindelijk terug?MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:59:
[...]
Nou, daar was ik dus van de week met mijn Bykolles; kenden ze dus het startnummer niet... Dus nee, carclean kon me niet helpen.
kan ik nu dan gaan aftikken?
Ja, daar heb ik het over.iichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:00:
Ik denk dat hij bedoelt wat de pitcrew erop spuit tijdens een stop, dat witte schuim.
Worsten van voor 90% bonen, rode ui, paprika en portobello ftw!MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:51:
Ik ga weer even wat eten; minder vet dan die borrelhapjes enzo.
Beker Almhof vruchten spul. Smaakje aardbeien.
Niet erg vet en je bouwt er een heerlijke schotel mee.
* Ample Energy heeft al een Ubuiqiti LR AP voor WiFi.
Nu alleen nog glas i.p.v. de fucking T-Mobile 30 Mb/s die het voedt...
Geen direct antwoord op je vraag, maar ik heb wat wax van Soft99 dat specifiek is voor ruiten. Geniaal spul waarbij je soms de wisser niet eens hoeft te gebruiken doordat de druppels gewoon van je ruit weg vliegen... Zal binnenkort eens kijken hoe het heet (heb het hier niet liggen).MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:57:
Wil ik ook wel weten, en daarmee tag ik af.Ample Energy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:01:
[...]
Geen direct antwoord op je vraag, maar ik heb wat wax van Soft99 dat specifiek is voor ruiten. Geniaal spul waarbij je soms de wisser niet eens hoeft te gebruiken doordat de druppels gewoon van je ruit weg vliegen... Zal binnenkort eens kijken hoe het heet (heb het hier niet liggen).
Tot morgen! ninjaedit: vandaag!
Tot zo; morgen = maandag! ninja...