Is dat verhaal van Coronel en die wielmoer al voorbij gekomen?
Bij rtl ben ik benieuwd naar de inbreng van kees van de grint later 🙂
En de interactie is altijd wel leuk om tussendoor wat vragen te droppen (iets met verlichting.... 😛)
En de interactie is altijd wel leuk om tussendoor wat vragen te droppen (iets met verlichting.... 😛)
Eurosport 2 zendt weer uit; Nederlands commentaar
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De ByKolles rijdt wel competitieve tijden
spoiler:
voor LMP2
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dat is toch gewoon het meme-team van Le Mans...iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:11:
De ByKolles rijdt wel competitieve tijden
spoiler:voor LMP2
Wordt er eigenlijk nog ergens gereden met het Riley Mk. 30 chassis?
Weathertech heeft toch een afgeleide configuratie?ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:16:
En nee, anders niet; de Mk30 is ACO-specifiek ontwikkeld.
Die #90 Aston... Stap je in, pleurt je deur-rubber eruit... Het zijn ook altijd de kleine grapjes / dingetjes die bij een pro team mis gaan
Ja, tijd voor de eerste ronde snacks (had laat geluncht) dus lekker een bakje Katjang Pedis wegknagen!
Zou wel eens een beeld willen zien van de Dempsey Proton Porsche garage, waar ze met die gecrashte wagen bezig zijn.
Zie dat Frits is ingestapt bij RTN... Misschien wel verstandig op dit moment. Giedo en Nyck weer inzetten als het afkoelt.
Zie dat Frits is ingestapt bij RTN... Misschien wel verstandig op dit moment. Giedo en Nyck weer inzetten als het afkoelt.
[ Voor 35% gewijzigd door ge-flopt op 19-09-2020 16:28 ]
Geen idee hoe Twitter hier werkt maar : https://twitter.com/ProtonRacing/status/1307315874945269761ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:26:
Zou wel eens een beeld willen zien van de Dempsey Proton Porsche garage, waar ze met die gecrashte wagen bezig zijn.
Oftewel, out of race?
Ik vind anders ook iets over Riley-Multimatic, volgens mij doen die wat in/met IMSA en "dus" Daytona en straks dus een van de vier voor LMDh.ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:16:
Er is een embed tag:MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:28:
Geen idee hoe Twitter hier werkt maar : https://twitter.com/ProtonRacing/status/1307315874945269761
#LeMans24: Car #88 of Dempsey Proton Racing is unfortunately out of games. Few minutes after the start Ferrari #61 had an accident at turn 1 and @ThomasPreining tried to avoid the spinning car. Unfortunately there was nothing more he could possibly do to keep the car safe. pic.twitter.com/U6KxHqG4MI
— Proton Competition (@ProtonRacing) 19 september 2020
Helaas wel. Maar 8 ronden mogen rijden.Oftewel, out of race?
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 16:30 ]
@CH4OS mijn embed-tag is kapot ofzo. Of er zit teveel pedis in mijn WiFi-signaal

Copy past dan van wat ik heb en verbouw de URL?
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 16:38 ]
Als je water in je cilinders krijgt produceer je dan ook niet een enorme rookwolk uit de uitlaat?
Kan ook "rook" zijn; lagere ontbranding, meer "afval" en dus "rook"...
Nee, het gaat om enkele druppels water (if any) per minuut. Dat is amper te merken. En als er een definitief lek is (dus koelsysteem -> benzine), stopt de auto er vanzelf mee in een grote rookwolkHippocampus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:39:
Als je water in je cilinders krijgt produceer je dan ook niet een enorme rookwolk uit de uitlaat?
Nouja, stoom inderdaad. Ze hadden het net even over de de dorstige auto van Giedo en of het misschien in de cilinders terecht kwam. Nu heb ik wel eens een auto gezien met een (ongewenste) koelvloeistof verbranding maar dat leek wel een ouderwetse stoommachine inderdaad. Maar misschien werkt dat zo niet met racemotoren.
Edit @MAX3400 Nouja, als je zag hoeveel koelvloeistof er in ging...
[ Voor 7% gewijzigd door Hippocampus op 19-09-2020 17:00 ]
Goh, we zijn al bijna 3 uur onderweg... Zo maar eens opstaan en pissen ofzo 
Het is zoooo grappig; van LeMans weet je dat het een 24-uurs verhaal is en dus de aandachtspanne vs "instant action gratification" is heel anders. Kan uren in low-power mode lekker LeMans kijken; bij F1 of NASCAR is dat heel anders en word ik sneller moet door het korte/snelle karakter van de races.
Het is zoooo grappig; van LeMans weet je dat het een 24-uurs verhaal is en dus de aandachtspanne vs "instant action gratification" is heel anders. Kan uren in low-power mode lekker LeMans kijken; bij F1 of NASCAR is dat heel anders en word ik sneller moet door het korte/snelle karakter van de races.
Net ook ingeschakeld, Le Mans is toch wel traditie. Niet echt overtuigd door het commentaar op RTL7, maar goed, beggars aint choosers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan heb je net de start gemist 2H46:30 geledenMaarten_E schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:15:
Net ook ingeschakeld, Le Mans is toch wel traditie.
I know hahaha, maar er is nog 21 uur te gaan.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:16:
[...]
Dan heb je net de start gemist 2H46:30 geleden
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb dit commentaar liever dan het commentaar bij de F1.Maarten_E schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:15:
Net ook ingeschakeld, Le Mans is toch wel traditie. Niet echt overtuigd door het commentaar op RTL7, maar goed, beggars aint choosers.
Nee het is niet top, maar wel informatief en zitten niet de hele tijd bezig om oneliners en soundbites te maken./
Lichte regen verwacht om 20:00 uur. De zware buien lijken er nog langs te gaan
Melkaz in "24 uur van Le Mans 2020"jan390 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:18:
Lichte regen verwacht om 20:00 uur. De zware buien lijken er nog langs te gaan
We gaan het merken; sowieso moeten ze bijna 4 uur langer zonder daglicht rijden dus allicht dat ook dat een concentratie-issue gaat worden.
En we hebben er 12.5% opzitten!!!!
Ha, heb je 3 uur gereden, wordt je in de pits ingehaald met 4 seconden
Ha, heb je 3 uur gereden, wordt je in de pits ingehaald met 4 seconden
[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2020 17:32 ]
Laat dan even de board radio horen (RTL 7) , tijd zat om te ouwehoeren.
Weet er iemand of er beelden zijn van toen er op Le Mans nascar wagens meededen?
Bij de WEC-stream stopt men met praten op het moment een boardradio komt.Marc3l schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:41:
Laat dan even de board radio horen (RTL 7) , tijd zat om te ouwehoeren.
Zover ik kan vinden is dat bij de editie van 1976 geweest.ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:42:
Weet er iemand of er beelden zijn van toen er op Le Mans nascar wagens meededen?
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 17:45 ]
Stuk beter ja, voorgaande jaren deden ze dit ook maarja misschien straks met andere commentator dat het wel goed gaat.CH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:43:
[...]
Bij de WEC-stream stopt men met praten op het moment een boardradio komt.
Op de Engelstalige stream van Eurosport durfden ze net het woord "monsoon" in de mond te nemen. Nou is dat vrij overdreven als je een echte (Aziatische) monsoon erbij pakt maar wind en hoeveelheid neerslag maken ze zich dus wel zorgen over.
Iemand een idee hoeveel sets full-wet elk team bij zich heeft? Krijgt?
Nelson Valkenburg houdt er meestal wel rekening mee. Die zit tegenwoordig bij RTL, komt bij Eurosport weg, daar zit nu Stijn Nogwat, die Autobahn.eu "deed" (bijna letterlijkMarc3l schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:48:
Stuk beter ja, voorgaande jaren deden ze dit ook maarja misschien straks met andere commentator dat het wel goed gaat.
Lijkt mij dat dat onbeperkt is. Je kunt moeilijk zeggen "Oei, jouw regenbanden zijn op, pak deze slicks maar", dat is vragen om problemen natuurlijk.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:49:
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 17:51 ]
Ik heb het antwoord niet, maar lijkt mij gezien veiligheid niet het veiligste als deze min of meer onbeperkt zijn? Bedoel, stel ze gaan op want het regent 20u lang, op slicks verplicht naar buiten lijkt mij ook weinig op te brengenMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:49:
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het is inderdaad ongelimiteerd, maar mogen alleen gebruikt worden als de track 'wet' verklaard is;
Wet weather tyres:
Unless specifically authorised in the present Regulations, wet weather tyres may be used only after the track has been declared ‘wet’ by the Clerk of the Course / Race Director. The number of wet weather tyres usable during a Competition is not limited.Mijn Frans is alleen niet al te best, dus de tekst in de afbeelding begrijp ik niet helemaal.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 17:56 ]
Waarom heeft Allard Kalff nou weer een fietshelm op?
Hebben alle pitlane reporters en zal vast te maken hebben met veiligheid; zie bijvoorbeeld ook https://www.skysports.com...-gp-flying-wheel-incidentiichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:01:
En ik heb iig de 2019- 2020 safety briefings ook nog gevonden, die er eea over meldt.
[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 18:09 ]
Zullen regels zijn. Mocht bv een auto tegen hem aanrijden ofzo.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:01:
Hij moet een helm op, kan een motor helm zijn, maar mag ook een fietshelm zijn. Regels om in de pitstraat te mogen zijn.
Hij lijkt weer gewoon te rijden..... of niet... of wel...MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:28:
[...]
Geen idee hoe Twitter hier werkt maar : https://twitter.com/ProtonRacing/status/1307315874945269761
Oftewel, out of race?
Ho-Pin rijd ook lekker. Snelste van de LMP2 coureurs/
Volgens de live timing in CH4OS in "24 uur van Le Mans 2020" staat de #88 op 6 laps en sindsdien "Pits"ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:08:
[...]
Hij lijkt weer gewoon te rijden..... of niet... of wel... :P/
Klinkt als dus niet...
Ik heb even gezocht maar ik kan niet echt goeie streams vinden. Behalve die van RTL7 hierboven ergens (waarvoor dank). Ik luisterde voorheen altijd naar het Radio LeMans commentaar, maar dat kan ik op hun site ook niet terugvinden. Iemand die me daarbij kan helpen?
Hij heeft ook op out gestaan in die live timing.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:11:
[...]
Volgens de live timing in CH4OS in "24 uur van Le Mans 2020" staat de #88 op 6 laps en sindsdien "Pits"
Klinkt als dus niet...
https://tunein.com/radio/Radio-Le-Mans-s48714/Pyr0_ schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:11:
Ik heb even gezocht maar ik kan niet echt goeie streams vinden. Behalve die van RTL7 hierboven ergens (waarvoor dank). Ik luisterde voorheen altijd naar het Radio LeMans commentaar, maar dat kan ik op hun site ook niet terugvinden. Iemand die me daarbij kan helpen?
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 18:15 ]
@Pyr0_ http://radiolemans.0157.org/nplayer.php 
@CH4OS oh, ja, ach, met 6 laps achter je naam ipv 50+, ben je best "af"
Zijn die mondkapjes wel brandwerend? Die cameralui hebben wel een pak aan, maar als zo'n mondkapje makkelijk fikt, word je natuurlijk ook niet vrolijk.
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Op zich wel. Maar als een Porsche LMP1 #2 een 45 minuten in de garage kan staan (was gaaf om te zien, als je recht voor die pitbox zit kan ik je vertellen!) en uiteindelijk de race ook kan winnen, overall... Moet een Porsche GTE zoiets ook kunnen binnen zijn klasse.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:15:
Die RS1 kanaal, van welke stream is dat. Die gast heeft best prima commentaarMAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:15:
@Pyr0_ http://radiolemans.0157.org/nplayer.php
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
LOL. Alan McNish is echt geweldig af en toe. Iemand vroeg hem wat, reageerde hij niet op, waarop ie wel zei 'ik kan niet multitasken, ik ben even met wat anders bezig'. Ging het vervolgens daarover, hij wilde wat van Ho Pin Tung weten, hahaha 
Is volgens mij dezelfde als Radio Le Mans.Mu.siQ schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:21:
Die RS1 kanaal, van welke stream is dat. Die gast heeft best prima commentaar
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 18:21 ]
Bykolles rijdt weer; hadden problemen met de alternator.
@Mu.siQ geen idee eerlijk gezegd; klinkt als de zoveelste set "goede Engelse verslaggevers".
@Mu.siQ geen idee eerlijk gezegd; klinkt als de zoveelste set "goede Engelse verslaggevers".
Hij rijdt voor spek en bonen mee, maar hij rijdt weer.MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:11:
[...]
Volgens de live timing in CH4OS in "24 uur van Le Mans 2020" staat de #88 op 6 laps en sindsdien "Pits"
Klinkt als dus niet...
Stel het gaat zwaar regenen en alle andere autos rijden hun auto kapot of staan uren in de pit.ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:25:
[...]
Hij rijdt voor spek en bonen mee, maar hij rijdt weer.
De sponsoren zullen het ook leuker vinden als je verder rijd.
Nah, het is echt nog vroeg in de race, er kan van alles gebeuren. Laatste zullen ze hiermee in elk geval niet worden, tenzij de LMP2 nog gaat rijden.ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:25:
Hij rijdt voor spek en bonen mee, maar hij rijdt weer.
Domme aanrijding... Dus geel!
Voor de Nederlanders: Eurosport 1 zendt nu weer uit, sowieso tot 03:00 morgenochtend, met NL commentaar
Voor de Nederlanders: Eurosport 1 zendt nu weer uit, sowieso tot 03:00 morgenochtend, met NL commentaar
[ Voor 66% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2020 18:37 ]
Gelukkig kan de auto vanaf daar gemakkelijk de pits wel halen.
Nu maar hopen dat de auto te fixen is, anders heeft Jeroen Bleekemolen een probleem.
Bij Indy/ArnagePREPARE FOR SLOW AT ZONE 7 AT 18:39:00 (NEXT SLOW AT MP 26, SLOW AT MP 27)
Tja, 18:30 geweest dus drive-through eten voor de coureurs
iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:39:
Bij Indy/Arnage
EDIT:SLOW PROCEDURE IN ZONE 7 WILL END AT 18:43:00
En de eerste stop and go penalties (van een pijnlijke 1 minuut) zijn uitgedeeld!
[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 18:45 ]
MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:39:
[...]
Tja, 18:30 geweest dus drive-through eten voor de coureurs
1 MINUTE STOP AND GO PENALTY FOR CARS 33 AND 86 FOR SPEEDING IN THE SLOW ZONE
Waar haal je die info vandaan? Overgetypt of copy/paste? Zoek al even naar de info van de Sport Director.
Denk dat het wel terecht is van die 1 minuut stop and go. Een gele zone is niet voor niets. Er waren Marshals op de baan....
[ Voor 20% gewijzigd door ge-flopt op 19-09-2020 18:48 ]
Zie https://www.timing71.org/timing/lm24_rsl, even naar beneden scrollen.ge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:47:
[...]
Waar haal je die info vandaan? Overgetypt of copy/paste? Zoek al even naar de info van de Sport Director.
https://www.timing71.org/timing/lm24_rslge-flopt schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:47:
[...]
Als je wat met de kolommen rommelt (tandwieltje rechts boven) kun je er een hele fijne timing van maken.
PS
Tyre is niet medium/soft/hard maar Michelin/Goodyear/Dunlop
[ Voor 8% gewijzigd door iichel op 19-09-2020 18:50 ]
Alleen wel jammer dat de 'compact mode' teveel whitespace oplevert.
* MAX3400 gaat eventjes wat anders doen
Stukje douchen / opfrissen & daarna hapje eten koken. Laptop gaat niet mee naar de badkamer maar wel de keuken. Tot laterz!
Stukje douchen / opfrissen & daarna hapje eten koken. Laptop gaat niet mee naar de badkamer maar wel de keuken. Tot laterz!
MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:50:

Wel terug komen he
Smakelijk alvast!MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:50:
En die gaat ook alweer weg:NEXT SLOW AT MP 3, SLOW AT ZONE 2 (MP 4)
SLOW PROCEDURE IN ZONE 2 WILL END AT 18:53:00
[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 18:53 ]
Telefoon met Radio Le Mans?MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:50:

MP4 is de Esses
Komt er nog regen komende twee uurtjes? Ga de kinderen op bed leggen zo en daarna ff Sim racen!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Er wordt aangegeven dat het tussen 7 en 8 kans op regen is.. Maar zie het nog niet donker worden op TV.
Er wordt wel regen verwacht in elk geval. Via https://trackweather.live/24h-lemans zijn ook wat wolken te zien, maar lijken nog niet heel erg in de buurt te zijn.Melkaz schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:56:
Komt er nog regen komende twee uurtjes? Ga de kinderen op bed leggen zo en daarna ff Sim racen!
@arjandewit Is het mogelijk om wat meer de voorspelling te laten zien van het weer (laten we zeggen huidige tijd + 1 uur in stappen van 15 minuten)? Het zit er nu iets te dicht op met de huidige, dat het nu niet zo interessant is om er naar te kijken.
Track weather is wel handige site voor formule 1 in ieder geval! Daar is het natuurlijk wat logischer om minder ver in de toekomst te kijken. Ik hem hem in de favo’s gezet 👍
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
De site volgt ook voornamelijk F1 races, maar omdat er dit weekend geen F1 race is, wel de LM24H.Melkaz schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:01:
Track weather is wel handige site voor formule 1 in ieder geval! Daar is het natuurlijk wat logischer om minder ver in de toekomst te kijken. Ik hem hem in de favo’s gezet 👍
Na 4,5 uur zitten we op 77 laps. Als we zo door gaan kunnen we 410 laps doen.
's nachts gaan ze doorgaans ietsje harder (koudere lucht = meer power). Dus we kunnen het ronde record van 397 laps verbreken. Of we kunnen een regenbui en code rood, safety car of slow zone krijgen en dan kun je het vergeten
Wikipedia: List of 24 hours of Le Mans records
's nachts gaan ze doorgaans ietsje harder (koudere lucht = meer power). Dus we kunnen het ronde record van 397 laps verbreken. Of we kunnen een regenbui en code rood, safety car of slow zone krijgen en dan kun je het vergeten
Wikipedia: List of 24 hours of Le Mans records
[ Voor 17% gewijzigd door iichel op 19-09-2020 19:03 ]
Er kwam via de FIAWEC stream inderdaad een opmerking ook over via Twitter, maar ik verwacht vannacht wel het een en ander aan safetycars en de regen kan ook nog roet in het eten gooien.iichel schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:02:
Na 4,5 uur zitten we op 77 laps. Als we zo door gaan kunnen we 410 laps doen.
Dat dus. Je moet rijdend over de finish komen om geklasseerd te worden. Al heeft een ander 50 rondjes meer gereden maar valt 5 minuten voor het einde stil, dan eindig je alsnog hoger. Dus zo lang het ding rolt, moet je blijven rijden, ongeacht je achterstand. Aan het eind van de race zie je dan wel wat het oplevert.Deadsy schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:29:
[...]
Stel het gaat zwaar regenen en alle andere autos rijden hun auto kapot of staan uren in de pit.
De sponsoren zullen het ook leuker vinden als je verder rijd.
Daarnaast rijdt de #88 het WEC en kan hier dus punten voor het kampioenschap scoren. De helft van dit AM veld rijdt maar voor het WEC dus met een paar AM WEC uitvallers kun je in de race wel ergens achteraan finishen, maar wel goed voor het kampioenschap scoren.
Bijkomend voordeel daarbij is dat omdat het een 24 uurs race is (en geen 4, 6 of 8 uurs race) er dubbele punten gescoord kunnen worden.
2 A.M is now a likely time for showers to arrive until daylight. Aldus Eurosport.
Ik hou Buienradar een beetje in de gaten. Tot 10 uur lijkt er nog geen regen te komen. Weer wel wat zwaarder als eerder "voorspeld".
Ik mis wel de radio van Eduardo Freitas, normaal hoorde je hem toch altijd over de radio de slowzones aankondigen?
Beetje raar dat dat weg is. Bij de virtual Le Mans waren er zo nu en dan ook gave interviews, die zijn er nu ook niet. Voor mijn gevoel was de virtual Le Mans daardoor veel meer een happening dan nu het geval is en dat vind ik eigenlijk zelfs zonde.
Tuuuuurlijk
Sta nu in de keuken; laptopje erbij; beetje kokkerellen met pasta-saus enzo.
Ik heb gewoon lui gedaan en besteld...
Geen franse keuken?
Voor de personen die normaal aanwezig zouden zijn bij de race: wat zou dan het menu zijn? 😛
Voor de personen die normaal aanwezig zouden zijn bij de race: wat zou dan het menu zijn? 😛
[ Voor 72% gewijzigd door Paulus07 op 19-09-2020 19:22 ]
Kan geen slakken vinden op mijn balkon.Paulus07 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:21:
Geen franse keuken?
Probeer anders eens kikkerbillen, @Maarten_E!
Grillschotel & bier!Paulus07 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:21:
Paar uur later bier & hamburger!!!
Merci voor de tip!
Ga zo even naar de gracht.
En trouwens, ByKolles is eens niet de eerste uitvaller.
Ik doe niet aan camping!
Oh ja, in 2021 dus champagne & hapjes?
Steak Americain op het circuit, en dat heb ik thuis nu ook gemaakt.
Voor wie dat niet kent: een stokbrood gevuld met hamburger en patat
Je weet niet wat je mist!MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:26:
Ik doe niet aan camping!
Dat ging jij regelen, toch?Oh ja, in 2021 dus champagne & hapjes?
Gewoon heimwee naar de keren 24H van Spa; ongelimiteerd champagne, Belgisch bier & 3 lopende buffetten!
Volgende week herkansing, N24
Sta ik een carbonara in elkaar te draaien tijdens de raceRichard117 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:27:
Steak Americain op het circuit, en dat heb ik thuis nu ook gemaakt.
PSN: bollsie
Maar dan is F1 er ook vanuit Sochi, dus kijkt niet iedereen, denk ik...
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 19-09-2020 19:32 ]
Wedden van niet?sjufke schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:31:
[...]
Sta ik een carbonara in elkaar te draaien tijdens de race
Wat mik je allemaal in de pan?
Ah, Eduardo Freitas is ook nog wakker!
Ook prachtig dat Freitas de virtuele 24h deed in juni, geweldige vent.