Nog 6 mooie uurtjes te gaan
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik moet hier toch op terug komen. Ik heb nu gezien dat er op de Ferrari 488 al een remklauw op de schijf gemonteerd zit en als geheel gewisseld werd. Zijn daar na de 458 dus ontwikkelingen in geweest.Richard117 schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:14:
[...]
Niet de klauw, wel de schijf:
[YouTube: 100 0076]
[YouTube: 100 0077]
Zonnetje schijnt hier lekker de woonkamer; helemaal fijn zo!
Staat er weer 1 zich in te graven. Te ver achteruit de grindbak in
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
GrindblokkenPalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:17:
Ze weten de reclameblokken wel te plannen bij RTL7
/f/image/ZC2tArTGplOtB5w9eZTCvKCD.png?f=fotoalbum_large)
So close... 😂☕️ #RTLGP #LM24 #LeMans24 (📸: @Rengervdz) pic.twitter.com/7AKAB5nDCC
— RTL GP (@RTLGP) 20 september 2020

Ga eens koffie / thee / bier / limonade halenCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:30:
Hmmm, ik lag iets te lekker, wilde eigenlijk maar 2 uurtjes liggen... Maar werden er uiteindelijk iets meer, maar goedemorgen iedereen!
Uitgeslapen??
Koffie lust ik niet, thee ben ik niet zo van, bier heb ik op het moment geen zin in. Limonade zou kunnen... Maar staat mijn kop nog niet naar...
In plaats van 2 heb ik 3 uurtjes geslapen, uurtje nodig gehad om op te starten, dus heb een uurtje liggen luisteren naar de stream vanuit bed.Uitgeslapen??
Ook wel leuk om te zien dat teams verschillende manieren hebben om de banden te wisselen met de regels in acht.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 09:38 ]
Maar Toyota is ook een beetje het speciale jongetje van de klas. Zelfs verliezen weten ze soms uit te stellen tot de laatste rondeToyota doet dat net even anders dan de meeste teams.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Gele kaart grap hoor.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:50:
Zo, even een @Mu.siQje erbij op de ochtend en we kunnen weer door!
Trouwens veel problemen bij de lmp2 auto’s vannacht hoor ik. En de Vries....balen. Snel ventje maar kan weinig zo

PSN: bollsie
Nu balen. Volgend jaar beter. Hij weet t ook allemaal niet meer. Maar, hij heeft er nog wel zin in. Mooie kerel. Goed voor je moreel denk ik
[ Voor 17% gewijzigd door Mu.siQ op 20-09-2020 10:09 ]
Ah, vandaar meerdere korte stops... zo'n lange gaat snel vervelen en levert stukken minder exposure op. Daarom waren ze dus vanmorgen aan het testen welke lambdasonde het lekkerste reed door ze afwisselend in de auto te schroevensjufke schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:57:
Jumbo zal wel gezegd hebben wat meer prominent in beeld willen. Daarom al die pitstops

Dit even voor de afwisselaars / onbetaalde kijkers
Ik vindMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:50:
Zo, even een @Mu.siQje erbij op de ochtend en we kunnen weer door!
Ach, de RTLNieuws pagina (met daarop de RTL7/RTL GP stream) doet het vast nog.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:09:
Eurosport 1 schakelt over naar 2 rond 10:45 en komt niet meer terug tot einde programma.
Dit even voor de afwisselaars / onbetaalde kijkers
EDIT:
Zou dit nummer de gemoederen in de paddock kunnen wakker schudden?
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 10:23 ]
Komt door dat "hidden soundsystem" in zijn auto.Marc3l schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:10:
Frits ziet er ook nog wel fris/fit eruit
Veel verder van LeMans kan je niet afdwalen maar hij is weer grappig!PalingDrone schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:18:
[...]
Komt door dat "hidden soundsystem" in zijn auto.
Frits, fritsie... zonder slaap worden er soms bijzondere associaties gemaakt.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:20:
[...]
Veel verder van LeMans kan je niet afdwalen maar hij is weer grappig!
Maar ga nu wel ff liggend kijken met een wekker die mij ieder half uur preventief wakker maakt. Rug is killing me dus ik ga ff plat liggen met de oogjes open.
[ Voor 22% gewijzigd door PalingDrone op 20-09-2020 10:26 ]
Het hangt ook wel af van de definitie van 'officiele uitvallers', een aantal staan volgens de timing op 'pits', anderen (vier in totaal) staan op 'out'...ge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:24:
Is er ergens een overzicht met de officiele uitvallers en waarom ze zijn uitgevallen?
#88 staat ook weer eens binnen...
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 10:28 ]

:D:D
[ Voor 35% gewijzigd door ge-flopt op 20-09-2020 10:31 ]
Niks zo te zien?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:34:
Wat nou weer met Rebellion?
Allebei waren under investigation?!
Yup..
"Both @RebellionRacing cars are under investigation by race stewards for having too many personnel working on pitlane.
#LeMans24 #24hUnited"
Alles wat je maar qua data wil weten kun je hier vinden: http://fiawec.alkamelsystems.com/ge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:24:
Is er ergens een overzicht met de officiele uitvallers en waarom ze zijn uitgevallen?
Ga je naar de classification na x-uur dan zie je de uitvallers. In dit geval na 20 uur: http://fiawec.alkamelsyst...cation_Race_Hour%2020.PDF
Dan ga ik eens een DE zetten; begin in te kakken want zit onderuit gezakt in de zon.
zwaar leven manMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:03:
[...]
Dan ga ik eens een DE zetten; begin in te kakken want zit onderuit gezakt in de zon.
Tja. En geen donderende Corvettes voor de deur. Op zondag.
Hier in de straat staan wel 2 hybride toyota's. Ik kan er wel met een spuitbus 7 en 8 op zetten?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:07:
[...]
Tja. En geen donderende Corvettes voor de deur. Op zondag.
iichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:09:
[...]
Hier in de straat staan wel 2 hybride toyota's. Ik kan er wel met een spuitbus 7 en 8 op zetten?
Ja dit is wel mogelijk, alleen de API's die dit leveren kosten gewoon best wel wat geld. Ik heb dit proef gedraaid met de Formule 1. Was uiteindelijk 300 euro kwijt voor 20.000 gebruikers. Dus tot dat ik hier een goedkoper alternatief voor heb, kan ik financieel gezien alleen de radar data voor de afgelopen 2 uur weergeven. Als een mede-tweaker nog een suggestie voor een oplossing/alternatief heeft dan is dat zeker welkom. Het is zeker iets waar ik naar aan het kijken ben.CH4OS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:58:
[...]
Er wordt wel regen verwacht in elk geval. Via https://trackweather.live/24h-lemans zijn ook wat wolken te zien, maar lijken nog niet heel erg in de buurt te zijn.
@arjandewit Is het mogelijk om wat meer de voorspelling te laten zien van het weer (laten we zeggen huidige tijd + 1 uur in stappen van 15 minuten)? Het zit er nu iets te dicht op met de huidige, dat het nu niet zo interessant is om er naar te kijken.
Ah, dat is inderdaad zonde dan zeg, dit wist ik niet!arjandewit schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:14:
Ja dit is wel mogelijk, alleen de API's die dit leveren kosten gewoon best wel wat geld. Ik heb dit proef gedraaid met de Formule 1. Was uiteindelijk 300 euro kwijt voor 20.000 gebruikers. Dus tot dat ik hier een goedkoper alternatief voor heb, kan ik financieel gezien alleen de radar data voor de afgelopen 2 uur weergeven. Als een mede-tweaker nog een suggestie voor een oplossing/alternatief heeft dan is dat zeker welkom. Het is zeker iets waar ik naar aan het kijken ben.
EDIT:
Je zou kunnen kijken of je kan werken met een back-end dat eea cached, dan kun je in elk geval het aantal requests verminderen en volgens mij is https://openweathermap.org/api wellicht een alternatief?
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 11:20 ]
Zo jammer dit.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:19:
Zoo, nog wat liggen snurken maar nu weer koffietijd ☕️

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 11:20 ]
Inderdaad. ik ben ook geen 18 meer helaas 😔 😉
Baas boven baas éh. Ik mag t met 1,666666 x 18 doen
Hopelijk komen er nog wat gevechtjes
Mu.siQ schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:25:
[...]
Baas boven baas éh. Ik mag t met 1,666666 x 18 doen![]()
Hopelijk komen er nog wat gevechtjes

de #1 heeft mooi de #3 uit de weg geluld op team radio zo te horen
Nog even volhouden, oudjes!
Ik ben dit jaar voor de 25st keer 18 geworden
Ja hoor, nog even volhouden, mag je daarna naar de bejaardenclub...
Mijlpalen moeten gevierd worden!TinusTegengas schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:30:
Ik ben dit jaar voor de 25st keer 18 geworden
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 11:32 ]
Eennn hij zit er weer achter.

Rebellion ftwMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:37:
Wat nu als #8 plof doet...
Steam - PTR83
(nog) niets... Kan ook niet vinden dat de investigation nog op de borden staat, zeg maar.iichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:37:
Is er nog iets uit de pit-stop infringements voor de #1 en #3 gekomen?
Ik had gisteren ergens die live timing...heb je die zo toevallig ergens paraat?MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:40:
[...]
(nog) niets... Kan ook niet vinden dat de investigation nog op de borden staat, zeg maar.
*Edit ninja
Thanks
[ Voor 4% gewijzigd door Mu.siQ op 20-09-2020 11:42 ]
http://timing.radioshow.limited/Mu.siQ schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:41:
[...]
Ik had gisteren ergens die live timing...heb je die zo toevallig ergens paraat?
Maakt niks uit; als je net nieuwe banden gehaald hebt en je rijdt er 1 kapot, kan je dus ook 1 nieuwe komen halen.ge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:44:
Ik dacht trouwens dat bij een pitstop als de banden vervangen werden dat ze alle 4 vervangen moesten worden, maar blijkbaar mogen ze ze ook per paar vervangen worden.... Of heb ik het verkeerd.
DSQge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:50:
Is de auto van Ho-pin nu uitgevallen of gedisqualifiseerd, zoals ze op Eurosport zeggen?
DSQ. Ze zijn stilgevallen en toen is er een iets gewisseld van buitenaf. Dat mag niet.ge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:50:
Is de auto van Ho-pin nu uitgevallen of gedisqualifiseerd, zoals ze op Eurosport zeggen?
zie ook http://fiawec.alkamelsyst....%2088%20-%20Car%2037.pdfge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:50:
[ Voor 78% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 11:52 ]
Die is 50...
Die vent van 74 in de #88 is ouder dan de drie dames in #50 tezamen...
Dat je ook tijd hebt om dat uit te rekenen... En toch, iets zegt me dat die vent meer knaken heeft dan de 3 dames samenCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:59:
[...]
Die vent van 74 in de #88 is ouder dan de drie dames in #50 tezamen...

Stond op Beitske haar Twitter...MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:00:
Dat je ook tijd hebt om dat uit te rekenen...
Deze Tweet heeft zij dus geretweet.Dominique Bastien in the #88 Porsche is 74 years old, that's older than the combined age of @TataCalde @SophiaFloersch & @beitskevisser in the #50 Richard Mille LMP2
— Jack Elleker/F1StatMan (@F1StatMan) 19 september 2020
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 12:02 ]

PSN: bollsie
Dat zijn van die mensen die langzamer worden als je ze een handje XTC voert...sjufke schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:04:
Pff. Die Kees (???) die als co-commentator bij RTL7 zit lult zo de hele 24h vol als je hem de kans geeft
Dat kan Kees van de Grint goed ja. Ook in die vodcast 'Slipstream' met Alard Kalff lult hij graag een eind weg.sjufke schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:04:
Pff. Die Kees (???) die als co-commentator bij RTL7 zit lult zo de hele 24h vol als je hem de kans geeft
Hmmm, #29 (RTN dus) heeft een reprimande gehad!
[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 12:09 ]
Met een handje zal iedereen een stukje langzamer wordenMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:04:
[...]
Dat zijn van die mensen die langzamer worden als je ze een handje XTC voert...
Mis toch de stofzuigergeluidjes van de lmp’s wel een beetje.
Deletraz kon zijn koppeling niet vindeniichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:10:
#1 voor de #3. en ruim ook.

Nu hapje eten fixen.
Was aan het denken bij de Mac te stoppen voor euroburgers en kip nuggets.
Maar toch maar niet gedaan.
Niet veel gemist zo te lezen.
Kan je die niet kweken in je voliere?masauri schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:20:
...en kip nuggets.
Kan vlak erlangs nog een BBQ voorzien ja!