Die speel ik altijd versneld afCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:05:
[...]
Dat kan Kees van de Grint goed ja. Ook in die vodcast 'Slipstream' met Alard Kalff lult hij graag een eind weg.

⛔ Trackers of betalen ⛔
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die speel ik altijd versneld afCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:05:
[...]
Dat kan Kees van de Grint goed ja. Ook in die vodcast 'Slipstream' met Alard Kalff lult hij graag een eind weg.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[Voor 40% gewijzigd door iichel op 20-09-2020 12:45]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
iichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:45:
nee nee nee rebellion!
Karma, moeten ze maar meedoen in BahreinCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:46:
Als de #3 Rebellion pech heeft, valt ie nog uit ook, zou jammer zijn voor hun laatste race.
Dat hangt er schijnbaar van af, of ze nog meedoen om het kampioenschap.
[Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 12:53]
Dus BoP sandbagging?Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:08:
[...]
ze zouden nu sneller zijn dan normaal aldus rtl7.
Ford kwam er mee weg. Dus als de FIA consistent is
Nooit...
Hij wil gewoon nog ff een nieuwe neus zodat de sponsors wat beter te lezen zijn op t einde.Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:23:
Zo, dat was bijna foute boel voor de #3
Hoever loop je achter? Hier alweer op Mulsanne straight...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Tja, dat is moeilijk uit te vinden zonder feedback. maar ik gok zo'n 30 sec.MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:28:
[...]
Hoever loop je achter? Hier alweer op Mulsanne straight...
Als de #1 Rebellion voor de #7 Toyota blijft, scoren ze hoe dan ook meer punten dan hun grootste concurrent, terwijl de #3 Rebellion weer gaat rijden.Mu.siQ schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:28:
Nou zeg, wat is daar opeens aan de hand? Jammer als die dubbel podium niet doorgaat als 'afscheid'
[Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 13:30]
Zeg t anders, nog een uurtje! verdomd spannend!MAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:29:
Goed, 95.8% van de race achter de rug!
Spannuuhund!!!!!
[Voor 42% gewijzigd door ge-flopt op 20-09-2020 13:34]
13:34:15
Race Control
PREPARE FOR SLOW AT ZONES 2, 3 AT 13:35:00 (NEXT SLOW AT MP 3, SLOW AT MP 4, MP 6)
13:34:02
Race Control
DEBRIS ON TRACK ON LHS MP6 MP7
Hij redt het nog aardig toch...
[Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 13:36]
Ik zorg wel voor hetMAX3400 schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:36:
Ik pak er nog ff een zakje chips bij 👍
Nee dat was de #1, die rijdt op mulsanne straight. De #3 reed in de porsche curvesCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:35:
Ah, kak! De #3 Rebellion rijdt in de slow-zone!
Als je rustig aan rijdt kom je een aardig eindje...masauri schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:38:
Dat die Porsche überhaupt nog in de pit is geraakt als je die bandenschade ziet...
Jazekerge-flopt schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:40:
Was de 24 uur voor motoren niet een paar weken geleden al geweest?
Michelin Mafia?CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:41:
[...]
Ja, dit zijn de gevreesde leden van de 'Banden Bende'.
De Dunlop Dudes
Je verward je met die andere mm. Media Markt.
Oh nee dat is allemaal al geregeld. Ik dacht dat hij het had over de weerkaart zelf. Ik heb alle requests al gecached. Maak inderdaad al gebruik van die API. Toch bedankt voor het meedenkenCH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 11:17:
[...]
Ah, dat is inderdaad zonde dan zeg, dit wist ik niet!
EDIT:
Je zou kunnen kijken of je kan werken met een back-end dat eea cached, dan kun je in elk geval het aantal requests verminderen en volgens mij is https://openweathermap.org/api wellicht een alternatief?Mij lijkt althans de One Call API prima en die is gratis, als je dat combineert met een cache, ben je er lijkt me.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[Voor 30% gewijzigd door iichel op 20-09-2020 13:46]
Ze kunnen hier wel een paar Air Titans gebruiken ja, wat een bende ondertussen.CH4OS schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:46:
Wordt wellicht nog een slowzone, om daar te bezemen.
Ook leuk in de herfst op straatHippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:48:
[...]
Ze kunnen hier wel een paar Air Titans gebruiken ja, wat een bende ondertussen.
dus maw, gewoon altijd het laatste uurtje komen kijken?Hippocampus schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:48:
[...]
Ze kunnen hier wel een paar Air Titans gebruiken ja, wat een bende ondertussen.
LMP2 in de banden in de porssche curves/kartingMu.siQ schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:51:
Moet de colonne weer vertrekken, daarom SC?
[Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2020 13:53]
Ja, da's APK afkeur...iichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:52:
Pff die is kapot
I see, spoke to soon. Nou, wordt het finish onder slow zone / sc?iichel schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:52:
[...]
LMP2 in de banden in de porssche curves/karting
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details