Het grote Ford Mustang Mach-E & Leveringen Topic

Pagina: 1 ... 45 ... 179 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 15:08
Maurice_S schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:04:
[...]

Ik had al een eerdere compound in met datum 21-4. dat was van het lossen van de boot :) (halifax). Goed om te zien dat de auto ergens anders op de parkeerplaats in Antwerpen staat :) :) want dan zit er in ieder geval wat actie in. op de site van grimaldi staat de auto trouwens nog steeds op de boot....
4 GFO0321S Veracruz Antwerp 22/04/2021 18:12 S3-20082609 New Small Van(s) FORD MUSTANG MACH E xxxx DISCHARGED 23/04/2021 00:00

Die van mij welke op de florida stond is wel geupdate. Het kan dus wel....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ik heb ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gebeld.
Mijne staat óók in Antwerpen (jeuj xD)

De laatste datum afleverdatum die ik had gekregen (in februari) was 30 mei.
De persoon die ik aan de lijn had zei: dat zal krap worden om 30 mei te halen, maar reken er dat het maximaal 2/3 weken later is, dus uiterlijk 21 juni.

Al om al, positieve geluiden. xD

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:59
Renevdw84 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:11:
[...]

Het gaat inderdaad om bij de drempels oprijden. De bandenspanning is volgens de ford pass app 2,7 bar.

Mij vallen inmiddels wel wat meer vreemde dingen op. Gisteravond de auto opgeladen en eindstand was 395 km op 100% geladen. Dit terwijl in de documentatie over 450 km werd gesproken. Vanmorgen naar mijn werk gereden (ca 20 km) en nu staat hij al op 329 km rijbereik. Wel geeft hij aan 96% accu vol. Dat zou dan weer betekenen dat 20km 4% verbruiken dus totaal bereik 20 km x 25 = 500 km 8)7 . Ben ik nu zo stom of ... :?
Gisterenavond was het een goede temperatuur voor de accu, vanochtend een stuk minder, dit is redelijk normaal gedrag van de GOM!

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ikke_Niels schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:07:
Ik heb ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en gebeld.
Mijne staat óók in Antwerpen (jeuj xD)

De laatste datum afleverdatum die ik had gekregen (in februari) was 30 mei.
De persoon die ik aan de lijn had zei: dat zal krap worden om 30 mei te halen, maar reken er dat het maximaal 2/3 weken later is, dus uiterlijk 21 juni.

Al om al, positieve geluiden. xD
Staat die van jou nog op de boot of is hij al in Antwerpen? Als hij op de boot staat welke volgende week aan komt in Antwerpen dan is midden Juni reeel en is eind mei inderdaad zeer krap. Als hij al in Antwerpen staat dan hoop ik dat ze erg voorzichtig zijn geweest met de datum anders betekend het niet veel goeds voor vele van ons.

Edit,
Het is wel zo dat het nogal verschilt per dealer hoeveel tijd ze rekenen voor aflevering. De ene zegt 1 week de andere 3...

[ Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:14:
[...]

Staat die van jou nog op de boot of is hij al in Antwerpen? Als hij op de boot staat welke volgende week aan komt in Antwerpen dan is midden Juni reeel en is eind mei inderdaad zeer krap. Als hij al in Antwerpen staat dan hoop ik dat ze erg voorzichtig zijn geweest met de datum anders betekend het niet veel goeds voor vele van ons.

Edit,
Het is wel zo dat het nogal verschilt per dealer hoeveel tijd ze rekenen voor aflevering. De ene zegt 1 week de andere 3...
Nee hij is al gelost in Antwerpen.
Dit was trouwens de "centrale zakelijke sales" of hoe die afdeling ook heet ;) die in de "de systemen" kon inloggen en niet een specifieke dealer die me het vertelde.

[ Voor 11% gewijzigd door Ikke_Niels op 29-04-2021 13:51 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexE71
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23-08-2021
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:50:
[...]

4 GFO0321S Veracruz Antwerp 22/04/2021 18:12 S3-20082609 New Small Van(s) FORD MUSTANG MACH E xxxx DISCHARGED 23/04/2021 00:00

Die van mij welke op de florida stond is wel geupdate. Het kan dus wel....
Bij mij exact hetzelfde, ook grande Florida en ook DISCHARGED 23/04/2021 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ikke_Niels schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:17:
[...]

Nee hij is al gelost in Antwerpen.
Zucht, ik ben toe aan wat meer positieve berichten.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
  • Laatst online: 22-11-2024
Zijn er al anderen waarvan de auto op de halifax stond welke al op discharged staat? Mijn laatste status is nog steeds, booked met datum 31-3. Via de f12 truc heb ik wel kunnen zien dat op 21-4 de auto er is in Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan O
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-09-2021
AlexE71 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:17:
[...]

Bij mij exact hetzelfde, ook grande Florida en ook DISCHARGED 23/04/2021 00:00
Helaas die van mij staat nog op loaded on vessel! Mag hopen dat ie wel gelost is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-09 17:28
https://www.autoweek.nl/a...r-verwacht-moeilijkheden/

Ford heeft een ijzersterk eerste kwartaal achter de rug. Dat is uiteraard een mooie opsteker maar er wacht door de chipcrisis een flink productietekort in de rest van het jaar.

Het eerste kwartaal van 2021 is door Ford afgesloten met een winst van maar liefst 3,3 miljard dollar, omgerekend €2,7 miljard. Dat is de grootste kwartaalwinst voor Ford sinds 2011. Een mooie prestatie, zeker nu de auto-industrie opkrabbelt van de coronacrisis en er ondertussen door het chiptekort een nieuwe crisis bij is gekomen. Vorig jaar leed Ford in Q1 nog een verlies van omgerekend €1,65 miljard. In Europa boekte Ford ook winst het afgelopen kwartaal; 341 miljoen dollar, omgerekend €281 miljoen. Vorig jaar was het merk in het eerste kwartaal ook hier nog verlieslijdend.

Toch is het niet alleen maar rozengeur en maneschijn voor Ford. De effecten van de chipcrisis zijn tot op heden nog redelijk beperkt gebleven, maar het tweede kwartaal is een flinke deuk in de productie niet meer te voorkomen. Ford verwacht dat het in Q2 maar liefst 50 procent minder auto's kan produceren dan aanvankelijk gepland. In de tweede helft van dit jaar rekent het bedrijf op een misgelopen productie van 10 procent door het chiptekort.

Ford waarschuwt dan ook dat er na deze opsteker weer zwaardere tijden aan zitten te komen. In totaal rekent het voor 2021 op maar liefst 1,1 miljoen minder geproduceerde auto's dan gepland. Het drukt de winst naar verwachting met 2,5 miljard dollar. Pas in 2022 verwacht Ford dat het chiptekort de productie niet meer beïnvloedt. Desondanks rekent Ford voor dit jaar op tussen de 5,5 en 6,5 miljard dollar winst, het had echter flink meer kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:25:
[...]

Zucht, ik ben toe aan wat meer positieve berichten.... :N
Anders ik wel.....

Net gepost op het Mach E forum: :( :(

Pre order 23 november 2019 (correct 2019)
Build date 8 december 2020 (Lets collect dust!)
Transit date 10 februari
Arrival Antwerp 30 march (Lets collect some more dust!)
Expected delivery dealer 8 may
For me to drive in it 15 may

So I am grumpy, very grumpy and start to lose faith, if I could choose again I would choose not to....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:56
MarcelGo schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:43:
[...]

Anders ik wel.....

Net gepost op het Mach E forum: :( :(

Pre order 23 november 2019 (correct 2019)
Build date 8 december 2020 (Lets collect dust!)
Transit date 10 februari
Arrival Antwerp 30 march (Lets collect some more dust!)
Expected delivery dealer 8 may
For me to drive in it 15 may

So I am grumpy, very grumpy and start to lose faith, if I could choose again I would choose not to....
Eerste serie auto's van voor de wereldwijde vrijgave eind dec. Die van mij is van 28.11 en vandaag bij de dealer. Die eerste versies hebben een lange wachttijd. Nog even volhouden zou i zeggen 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy001
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:09
MarcelK64 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:55:
[...]

Uit de mail van de lease:
Voor u is een nieuwe Ford Mustang Mach-E door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 6 juni 2021.
Zodra het voertuig gereed is voor aflevering, neemt de dealer contact met u op om een afspraak te maken.

Uit de mail van Ford NL:
Ik heb u beloofd om samen met uw dealer achter de leveringsstatus van uw Mustang Mach-E aan te gaan. Uw dealer zou ons hiervan op de hoogte houden, gezien wij natuurlijk per dag een groot aantal aan aanvragen en dan ook chassisnummers voorbij zien komen, waardoor een specifieke bestelling niet altijd zichtbaar blijft op dagelijkse basis.

Nadat ik reeds geruime tijd niets van XXXX hoorde, ben ik zelf op zoek gegaan naar de status van de wagen. Op basis van interne informatie, mocht ik vernemen dat uw Mustang Mach-E in Antwerpen moet staan. Hier worden de laatste check-ups en de douane-werkzaamheden doorgevoerd, waarna de modellen per land en regio worden verdeeld op de auto-trailers. Dit proces kan er voor zorgen, dat uw Mustang Mach-E tussen medio mei en medio juni bij XXXX staat.

Nogmaals: Deze informatie betreffende de aankomsttijd bij de dealer is momenteel puur indicatief en baseert op de laatste informatie welke ons ter beschikking werd gesteld.

Wij hopen u hiermee voor nu voldoende te hebben geinformeerd. Indien u nog verdere vragen heeft, horen wij graag van u.

Mijn antwoord naar Ford NL:
Bedankt voor uw mail en de update hierin.
Maar ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over de door u aangegeven afleverdatum.
Ik kreeg ook vanmorgen een mail van lease maatschappij dat de aflevering waarschijnlijk rond 8 juni pas gaat plaats vinden. Weer een 4 weken extra vertraging.
Ik weet dat de auto op 20 april is gelost in Antwerpen (de dealer wist dit niet maar dankzij speurwerk van anderen weten we meer dan de dealers ons als toekomstige berijders kunnen vertellen):
[Afbeelding]

Ik dacht dat Ford met de MME in Nederland en Noorwegen als eerste landen wilde gaan rijden, het lijkt er nu op dat Ford mondjesmaat de landen waar de MME's verkocht zijn gaat uitleveren om zo de gemoederen tot rust te krijgen.

Ik begrijp dat er een vertraging zit i.v.m. de Covid pandemie wat ik u ook in het gesprek eerder aangaf, maar het bericht dat er weer een 4 weken extra vertraging bij komt is niet uit te leggen. Volgende week komen er nog 2 boten aan in Antwerpen en het is duidelijk dat Ford zijn zaakjes niet op orde heeft m.b.t. de uitleveringen.
Het begon al met de communicatie waar ik u over had gesproken (nadat u contact op heeft genomen met mij nadat onze Fleetmanager een direct lijntje binnen Ford NL heeft gebruikt en ik de volgende dag door u werd gebeld, wat ik waardeerde. Laat dit duidelijk zijn) anders ben ik bang dat ik nog niets zou hebben gehoord van de Ford klantenservice.

Het zou dus betekenen dat mijn auto ruim 2 maanden op de kade in Antwerpen zal staan voordat deze op transport zal worden gezet naar Nederland toe. Onbegrijpelijk.
Het zou een compliment zijn als de auto na alle vertragingen gewoon in de week van 8 mei zal worden afgeleverd bij de dealer zoals begin februari is aangegeven, en dat Ford de landen waar ze de MME als eerste wilde laten rijden ze daar ook daadwerkelijk de weg op krijgen. Op dit moment zijn er pas een kleine 20 MME's op kenteken gezet (info RDW).

Ik had mijn huidige lease auto al lang in moeten leveren en mijn werkgever en ik hebben met elke maand extra vertraging te maken met extra kosten doordat levering op blijven schuiven.
Het is toch gewoon bij de beesten af....
Deze auto is ons door Ford belooft in 2020. Met een schammele tegemoetkoming denken ze vervolgens ons achteraan de rij te zetten.

Ik kijk echt wel uit naar deze auto, maar Ford heeft er op deze manier een hele klucht van gemaakt.

Bij mij op mijn werk hebben we het Vaak over PAR's (Positieve Actieve Referenten). Door ons zo te behandelen veranderen we toch in NAR's......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
  • Laatst online: 23-03 11:25
F1dude schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:09:
[...]

Goede mail van jou naar Ford teruggstuurd. Op zich netjes dat iemand van Ford NL het voor je uitzoekt, ook al maakt dat de frustratie niet minder. De communicatie en updates is ronduit slecht - bij welke leasemaatschappij zit je? Ben benieuwd hoeveel andere nu ook vertraging krijgen door de file in Antwerpen.
Zodra ik iets weet laat ik het ook weten we zitten allemaal in het zelfde schuitje....langer door leasen met een tijdelijke auto, weinig communicatie vanuit de dealer en vanuit Ford NL al helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandje06
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:04
Net met dealer gebeld. In hun systeem is ie nog steeds niet in Antwerpen terwijl hij volgens Grimaldi daar al bijna een week is. Ze houden nog vast aan levering half mei aan dealer, maar ze hebben verder geen enkele info of indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
Maurice_S schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:25:
Zijn er al anderen waarvan de auto op de halifax stond welke al op discharged staat? Mijn laatste status is nog steeds, booked met datum 31-3. Via de f12 truc heb ik wel kunnen zien dat op 21-4 de auto er is in Antwerpen.
9 GHL0321S Baltimore Antwerp 19/04/2021 04:15 S3-20058935 New Small Van(s) FORD MUSTANG MACH E WF0TK1EMX..... DISCHARGED 20/04/2021 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonAnastacia
  • Laatst online: 16-09 20:38
Jan O schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:30:
[...]

Helaas die van mij staat nog op loaded on vessel! Mag hopen dat ie wel gelost is. ;)
Hier precies hetzelfde. Grande Florida en laatste status Booked 30-03-2021 15:07

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tolfree
  • Laatst online: 17:47
Mustang_ordered schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:49:
[...]

Weet jij of wellicht anderen of de trekhaak zonder de geïnstalleerde kogel ‘onzichtbaar’ is, of dat er toch nog een ‘cut-out’ in de bumper gemaakt moet worden. Heb nog wat budget over en zou voor een trekhaak kunnen kiezen maar niet als het de auto minder aantrekkelijk maakt ;)
Zojuist bij de dealer geweest. Volgens de dealer valt de trekhaak achter de bumper en dus niet zichtbaar als de kogel eraf is.

PS Wat een bak die MME overigens. Gaat niemand spijt van krijgen en moete van het wachten zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mustang_ordered
  • Laatst online: 12-10-2022
Tolfree schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:35:
[...]

Zojuist bij de dealer geweest. Volgens de dealer valt de trekhaak achter de bumper en dus niet zichtbaar als de kogel eraf is.

PS Wat een bak die MME overigens. Gaat niemand spijt van krijgen en moete van het wachten zeker waard!
Dank voor het checken v.w.b. de trekhaak. Ik ga de trekhaak er nog bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME4Me
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-07-2021
Net nog even naar de tracker gekeken middels de bekende "F12" methode en zag een verandering:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gP2xG-7V3GB9ZeNDJbPXt-WcSao=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r7xUMZ5UZEtX0ah8NmUcRf9n.png?f=user_large

Nu dus niet meer "AtPort" met "COMPOUND IN", maar "InTransit" met "COMPOUND OUT"...

Ik zou bijna gaan denken dat ie nu echt onderweg is vanuit Antwerpen..... het zal toch niet......?! :D

Laatste PTI update staat nog altijd op 23-03-2021 (is dus nog in Veracruz of de fabriek geweest)....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mcie
  • Laatst online: 03-09 21:41
12 mei komen ze mijn auto brengen, besteldatum was dus 14 januari 2021. Exact 4 maanden dus, en ik vond dit al lang duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
Mcie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:33:
12 mei komen ze mijn auto brengen, besteldatum was dus 14 januari 2021. Exact 4 maanden dus, en ik vond dit al lang duren.
Als een van de laatste besteld en als 1 van de eerste krijgen |:( hahaha

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 11:32
weet je zeker dat je het jaartal goed gelezen heb?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

Je wint denk ik wel de prijs voor kortste levertijd :) 15 months and counting... eta ergens in Juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
m24 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:36:
[...]

Je wint denk ik wel de prijs voor kortste levertijd :) 15 months and counting... eta ergens in Juni
Kan nog sneller. Vandaag bestellen, volgende week rijden.

https://www.broekhuis.nl/...t&ss_fk_voertuigtype=Auto

Obv de foto's staan deze allemaal bij Broekhuis op de stoep. Ik wed dat er tich bestellingen bij Broekhuis lopen van dezelfde auto's met dezelfde specs welke nu smachtend zitten te wachten op hun auto.

[ Voor 23% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
Mid maart 2021 besteld (verwachte levering eind mei) en ik vind het nu al te lang.... Helemaal nu de F12 truc weer werkt, refresh de hele dag door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem_van_raak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Volgens mijn contact bij Broekhuis zijn het stock foto’s en niet auto’s die beschikbaar zijn. Zou er namelijk ook niet heel blij mee zijn als ik nog 1,5 maand moet wachten en een ander rijdt er uit voorraad mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
jochem_van_raak schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:41:
Volgens mijn contact bij Broekhuis zijn het stock foto’s en niet auto’s die beschikbaar zijn. Zou er namelijk ook niet heel blij mee zijn als ik nog 1,5 maand moet wachten en een ander rijdt er uit voorraad mee weg.
Stock = voorraad? Of bedoel je als in verkochte auto's voor klanten? Ik vraag het mij serieus af.
Die auto's staan in ieder geval gewoon bij hen. Kijk maar naar de witte met 20 inch, precies dezelfde achtergrond van hun terrein en die is gewoon van van Broekhuis zelf, daar reed iemand hier gisteren nog in rond.

Edit,
De witte is al uit hun verkoopvoorraad.

https://www.google.nl/sea...ECAEQBQ&biw=1920&bih=1057

zie bovenste regel

[ Voor 14% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBMachFI
  • Laatst online: 11-03-2022
MME4Me, ik heb dezelfde MME.
Stond op zelfde boot.
Shipdate ook zelfde.
Hoop maar dat die van mij ook onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
https://www.macheforum.co...-review-front-suspension/

Nog een leuk stukje over de bouw kwaliteit.
Bmw kwaliteit in de mustang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
rvee schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:45:
https://www.macheforum.co...-review-front-suspension/

Nog een leuk stukje over de bouw kwaliteit.
Bmw kwaliteit in de mustang...
Benieuwd wat hij gaat zeggen over de "back suspension".... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
MME4Me schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:22:
Net nog even naar de tracker gekeken middels de bekende "F12" methode en zag een verandering:

[Afbeelding]

Nu dus niet meer "AtPort" met "COMPOUND IN", maar "InTransit" met "COMPOUND OUT"...

Ik zou bijna gaan denken dat ie nu echt onderweg is vanuit Antwerpen..... het zal toch niet......?! :D

Laatste PTI update staat nog altijd op 23-03-2021 (is dus nog in Veracruz of de fabriek geweest)....
Is nu vrijgegeven voor transport naar de dealer. Nog een update naar status compound in dan volgt transport naar de dealer. (mijn observatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Hou toch eens op met al die F12 statussen :(

(zegt een gefrustreerde non F12 werkende koper :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 11:32
Toch de dealer maar eens gebeld:
De mijne staat sinds 4 maart in Antwerpen te wachten op de softwareupdate. Hij zou volgende week zo ongeveer bij de dealer moeten komen.
Ik heb wel eens vlotter een softwareupdate in een apparaat gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Meester_J op 29-04-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME4Me
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:43:
[...]

Stock = voorraad? Of bedoel je als in verkochte auto's voor klanten? Ik vraag het mij serieus af.
Die auto's staan in ieder geval gewoon bij hen. Kijk maar naar de witte met 20 inch, precies dezelfde achtergrond van hun terrein en die is gewoon van van Broekhuis zelf, daar reed iemand hier gisteren nog in rond.

Edit,
De witte is al uit hun verkoopvoorraad.

https://www.google.nl/sea...ECAEQBQ&biw=1920&bih=1057

zie bovenste regel
Klopt als een bus, want dat was ik! :+

En inderdaad, ook als je de andere fotos ziet kan je op de achtergrond ontcijferen dat ze ook echt bij Broekhuis zelf staan (n elk geval op het moment dat de fotos genomen zijn... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 15-08 12:56
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:38:
[...]

Kan nog sneller. Vandaag bestellen, volgende week rijden.

https://www.broekhuis.nl/...t&ss_fk_voertuigtype=Auto

Obv de foto's staan deze allemaal bij Broekhuis op de stoep. Ik wed dat er tich bestellingen bij Broekhuis lopen van dezelfde auto's met dezelfde specs welke nu smachtend zitten te wachten op hun auto.
Alleen jammer dat ze de foto's door elkaar hebben gehaald van de zwarte MME's. Elektrische stoelen en geperforeerd bekleding op een TP pakket? Nope. Alleen op de TP+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME4Me
rvee schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:49:
[...]

Is nu vrijgegeven voor transport naar de dealer. Nog een update naar status compound in dan volgt transport naar de dealer. (mijn observatie)
Is de eerstvolgende "COMPOUND IN" dan niet al bij de dealer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
MarcelK64 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:58:
[...]

Alleen jammer dat ze de foto's door elkaar hebben gehaald van de zwarte MME's. Elektrische stoelen en geperforeerd bekleding op een TP pakket? Nope. Alleen op de TP+
Klopt dat zag ik ook al, ze hebben het zich makkelijk willen maken door niet alle zwarte op de foto te hoeven zetten. Niet echt handig van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvee
MME4Me schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:59:
[...]

Is de eerstvolgende "COMPOUND IN" dan niet al bij de dealer? :?
Om je een idee te geven: "vmacsStatusDesc":"COMPOUND IN ","vmacsStatusDate":"2021-04-22 14:24:00.0"
en 29/4 bij de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristen01
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-07 10:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Laatst online: 17-02 13:43
Wel optimaal gebruik gemaakt van de demo auto 😬🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
RWD velgen onder een AWD auto?

Gaat lekker daar bij Wensink :X

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
makooy schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:20:
[...]

RWD velgen onder een AWD auto?

Gaat lekker daar bij Wensink :X
Preproductie model. Even opletten in de video voor de details 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
Is vooral voor inwoners van Illinois ivm het netwerk aldaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy E
rvee schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:26:
[...]

rvee schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:26:
[...]

Duitse kentekenplaat... :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Derknl
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UKjR7Pg6P0M7PZHSK4gz--hQ08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LNuEcs2yaBo4uNOGbHUBBDxY.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet nu ook waarom er de afgelopen weken onze auto's niet zijn gekomen.
Er is een hele partij vanuit Antwerpen naar Noorwegen gebracht. Speciaal gecharterd door Ford Noorwegen. Dus deze moesten eerst even gecontroleerd en geüpdatete worden!
Kom op Ford Nederland!!
dit is de tekst van het artikel: https://www.tv2.no/a/13971348/
Het oorspronkelijke plan was dat de eerste auto's van klanten vorig jaar voor Kerstmis in Noorwegen zouden aankomen. Toen kwamen de vertragingen. En uiteindelijk waren er veel ongeduldige kopers van een nieuwe Ford Mustang Mach-E in dit land.

Maar nu is het wachten voorbij. Vandaag is een speciaal gecharterd vrachtschip beladen met de Ford Mustang Mach-E aangekomen in de haven van Drammen, vanuit Antwerpen in België.

De leveringen aan Noorse klanten zullen dus in de komende weken volledig van start gaan, en ze zullen doorgaan met grote volumes tot mei en juni.

Verdeeld over het hele land
- De belangstelling voor Mach-E is overweldigend sinds de Europese première in Oslo. Helaas heeft de covid-19-situatie ertoe geleid dat de wachttijd voor onze vele opgewonden klanten langer is geweest dan we hadden kunnen voorzien, maar nu komen de eerste leveringen dichterbij. Dit is een jubileum voor Ford in Noorwegen, zegt een duidelijk trotse CEO van Ford Motor Noorwegen, Per Gunnar Berg.

De eerste door klanten verkochte auto's worden nu vanuit Drammen naar dealers in heel Noorwegen gestuurd. Deze zullen vervolgens samen met de klanten een grondige review van de elektrische auto voorbereiden en uitvoeren, voordat ze de dealers kunnen verlaten in hun nieuwe Mustang Mach-E.

Een groot aantal auto's wordt nu geproduceerd of per boot onderweg naar Europa en Noorwegen. Dit betekent dat het merendeel van de eerste bestellingen in mei en juni aan Noorse klanten wordt geleverd. In totaal verwachten we in deze maanden enkele duizenden auto's af te leveren, zodat velen voor de zomervakantie van dit jaar hun nieuwe elektrische auto krijgen, zegt Berg in een persbericht.

Volgens de CEO van Ford hebben de bestellingen voor de nieuwe Mustang Mach-E in Noorwegen alle verwachtingen overtroffen. De feedback van de vele duizenden die de auto in Noorwegen hebben getest en de resultaten van vele autotests geven Berg ook het goede vertrouwen dat de Mustang Mach-E succesvol zal blijven in Noorwegen.

- We houden iedereen die wacht op hun nieuwe Mach-E continu op de hoogte via e-mail bij belangrijke mijlpalen voor hun auto. Ze krijgen bericht zodra we kunnen bevestigen dat de auto onderweg is, wanneer hij in Europa is aangekomen en opnieuw wanneer hij bijna afgeleverd is, zegt Berg.

"Megabox" - kijk wat ze hier hebben bedacht

Hier rijden ze van de boot, enkele duizenden exemplaren moeten voor de zomervakantie geregistreerd zijn.

Lezen jullie even mee er staat we houden iedereen op de hoogte via email.
Nou dat werkt in Nederland dus niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Derknl op 29-04-2021 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreeMen
Positief gezien, deze zijn nu mooi weg en kunnen ze in hoog tempo die van ons wegwerken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• F1dude
Ik ben benieuwd wat ik eerder heb… vaccinatie of mijn Mustang..zal een close call worden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy E
F1dude schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:36:
Ik ben benieuwd wat ik eerder heb… vaccinatie of mijn Mustang..zal een close call worden 😂
:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
Panorama dak kreeg je er zeker gratis bij in Noorwegen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MME4Me
Toeval of niet, maar kreeg net een pro-actief belletje van de dealer dat ze mijn auto in de week van de 10e verwachten! _/-\o_ De eerste FE in de regio.... 8)

[ Voor 11% gewijzigd door MME4Me op 29-04-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coconed
  • Laatst online: 18-09 11:31
Had hetzelfde dilemma, helaas vandaag al een vaccinatie gekregen uit het niets. Dus die strijd heeft Ford helaas al verloren.

Voor degene waar de f12 - truc niet werkt, krijgen jullie ook een 404 error bij respons?
Die van mij moet vanuit de Florida komen en 28 mei gaan uitleveren maar heb er geen vertrouwen meer op dat dit voor eind juni gaat zijn met het tempo wat we nu zien. Maar gelukkig halen we al een tijdje veel plezier en spanning vanuit dit forum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-bLSNoi55gOt_VdiryJA9CYBTw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YuEyhJCnTYbIhckAMRCmSxTK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalpro2021
  • Laatst online: 15-09 08:45
Even een check-vraagje:

Is het niet zo dat de mensen die de auto vanuit de leasemaatschappij, maar wel een 1st edition voorraad auto vanuit de dealer hebben besteld, een 404 krijgen?

En de mensen die een order via ford hebben gedaan, wel result krijgen?

Met andere woorden: zijn er lease rijders die geen 404-krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
metalpro2021 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:44:
Even een check-vraagje:

Is het niet zo dat de mensen die de auto vanuit de leasemaatschappij, maar wel een 1st edition voorraad auto vanuit de dealer hebben besteld, een 404 krijgen?

Ik krijg geen foutmelding en heb een lease auto. Wel had ik eerder deze week een foutmelding maar gaat nu weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Ik heb ook een lease auto en 404 error vanaf het moment dat we deze truck ontdekt hebben. Ik zou wensen dat het een FE was maar het is een gewone RWD.

Maurice is inderdaad de eerste welke ik hoor welke het wel lukt en toch een lease auto heeft.

Hebben jullie ook allemaal geen plaatje in de Fordpass app noch via ford.nl?

[ Voor 44% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
MME4Me schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:12:
Toeval of niet, maar kreeg net een pro-actief belletje van de dealer dat ze mijn auto in de week van de 10e verwachten! _/-\o_ De eerste FE in de regio.... 8)
vast geen lease auto dan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Maurice_S schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:08:
[...]

Panorama dak kreeg je er zeker gratis bij in Noorwegen ;)
Wel he!? Je bent daar (maar ook hier...) veel exclusiever zonder panoramadak. Ik heb goed mijn best moeten doen om er een paar te vinden zonder glazen dak op die foto.

[ Voor 4% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:20:
Ik heb ook een lease auto en 404 error vanaf het moment dat we deze truck ontdekt hebben. Ik zou wensen dat het een FE was maar het is een gewone RWD.

Maurice is inderdaad de eerste welke ik hoor welke het wel lukt en toch een lease auto heeft.

Hebben jullie ook allemaal geen plaatje in de Fordpass app noch via ford.nl?
Ik heb inderdaad geen plaatje in de app of site. Op de etis site (pti info) staat wel het juist plaatje, maar weet niet of dat toeval is en er standaard een witte op staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10USL
  • Laatst online: 26-08-2022
Ik heb lease en 404 error. Wel de juiste foto op Ford pass en ford.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Maurice_S schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:27:
[...]

Ik heb inderdaad geen plaatje in de app of site. Op de etis site (pti info) staat wel het juist plaatje, maar weet niet of dat toeval is en er standaard een witte op staat :)
Euh, ik heb op de etis site nog nooit een plaatje gezien :?

edit
Ahhh klopt als je de vin in vult voordat je naar de details gaat. Ik heb een link gemaakt van de details zodat ik de vin niet meer in hoef te vullen dus die pagina kwam niet meer bij mij 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:30:
[...]

Euh, ik heb op de etis site nog nooit een plaatje gezien :?
hierbij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GIYy0Ms6ZVJGeAM-ly9aaP-2SEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSPH4aQqu7M1uKVefIssY1yL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Maurice_S op 29-04-2021 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
euhm... jij hebt space white ingevuld in de sheet.... :?

enne, plaatje even weghalen, staat je hele VIN in.... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_S
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:38:
[...]

Dan moet ik de sheet ff checken, ik heb wel star white :). De Vin maak ik me geen zorgen om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Maurice_S schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:40:
[...]

Dan moet ik de sheet ff checken, ik heb wel star white :). De Vin maak ik me geen zorgen om ;)
Dan hebben we beide dezelfde kleur alleen heb ik een exclusief wit dak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_S
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:38:
[...]

Even gecheckt, in de sheet staat ook star white. Denk dat je bij Maurice S. hebt gekeken, die heeft wel Space :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MME4Me
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:22:
[...]

vast geen lease auto dan....
edoch...... zeker wel lease, maar geen 404.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvee
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:23:
[...]

Wel he!? Je bent daar (maar ook hier...) veel exclusiever zonder panoramadak. Ik heb goed mijn best moeten doen om er een paar te vinden zonder glazen dak op die foto.
Die star white met in kleur gespoten dak ziet er top uit. Zag hem dit weekend staan in Zeist Broekhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
rvee schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:50:
[...]

Die star white met in kleur gespoten dak ziet er top uit. Zag hem dit weekend staan in Zeist Broekhuis
Dat is goed om te horen _/-\o_ ;)

edit
En zo niet, dan laat ik hem alsnog zwart wrappen maar dat zien we wel als hij hier op de stoep staat (ooit).

[ Voor 18% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
MME4Me schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:50:
[...]

edoch...... zeker wel lease, maar geen 404.....
Zo, dat is dan één van de weinige dealers die dat doet voor een lease rijder.

En waarom krijg ik toch steeds die verdomde 404
Diverse browsers geprobeerd, via VPN, via werk...niks :(

[ Voor 17% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 21:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MME4Me
FreeMen schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:52:
[...]

Zo, dat is dan één van de weinige dealers die dat doet voor een lease rijder.
Ben toch net zo goed een klant als ieder ander lijkt me.... en heb ook net zo hard geklaagd over vertragingen, gebrek aan comms en transparantie als alle anderen... en nog steeds trouwens.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelK64
  • Laatst online: 15-08 12:56
Of misschien wel de eerste AOW overgemaakt. Zeker met deze snelheid :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waps61
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:59
metalpro2021 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:44:
Even een check-vraagje:

Ik lease en krijg ook die foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Degene met een infinite blue en carbonized grey gaan een exclusieve kleur krijgen naar het uit ziet

Beide kleuren zijn niet meer te bestellen op de ford.com site, voor blauw (nog) geen alternatief, voor grijs is er nu dark matter gray. :?

edit
Schijnt dat alle Carbonized gray's orders in de USA al omgezet zijn naar Dark Matter gray. Of en wat het verschil ik kleur is helaas onduidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBXzkfhGnZFqgx47XAVIr4cgndI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HWXgY6HG142NY8U4Pql4BmRM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door FreeMen op 29-04-2021 23:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m24
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 19:07

m24

MarcelK64 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:46:
[...]

Of misschien wel de eerste AOW overgemaakt. Zeker met deze snelheid :w
Ik denk dat we de volgende alvast moeten bestellen..... ik heb het geduld niet meer om 1,5 jaar op een auto te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-05-2022
CarloH1 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:36:
[quote]Rickie070 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:10:
[...]

Ben wel benieuwd hoeveel verschil er zal zitten tussen de uiteindelijke levering van de auto. Ik heb het 1 maand later besteld en volgens de sheet zou mijn auto wel al op de Halifax van deze week zitten. Loopt het contact van je leasemij via de dealer Stern Den Haag?

Die van mij via Leasemaatschappij maar ik heb contact met Stern in Den Haag.
Deze reactie kreeg ik dinsdag dus denk dat het klopt dat die van mij nog niet op een boot staat:

Uw Mach-E staat in de uitgaande slag in de haven van Mexico, met een verwachte leverdatum bij ons op 28-5.
Heb jij nog een update van stern DH ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1dude
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVYR4Ho-f4buLsQEIRgFAo05CQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UkVQtMDVGHCvgstcVFL9hj1i.jpg?f=fotoalbum_large

Ondertussen draait de marketingmachine in de usa overuren…(wel vette campagne tbh)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarloH1
  • Laatst online: 08-07-2021
Rickie070 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:13:
[...]

Heb jij nog een update van stern DH ontvangen?
Nee niets meer gehoord maar ook niet meer gevraagd. Ik leg mij er maar gewoon bij neer en hoor het wel als de auto er eindelijk is. Ze roepen toch maar wat dus daar heb ik ook niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
CarloH1 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:25:
[...]

Nee niets meer gehoord maar ook niet meer gevraagd. Ik leg mij er maar gewoon bij neer en hoor het wel als de auto er eindelijk is. Ze roepen toch maar wat dus daar heb ik ook niets aan.
Inderdaad. Hier nog wat leuke foto's van de voorraad:

https://www.elbil24.no/ny...-ventet-lenge-pa/73703047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvee
Die Noren weten wel van doorpakken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice_S
makooy schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:12:
[...]

Kreeg ik afgelopen zaterdag inderdaad ook te horen voor mijn auto, die de 24ste zou binnenkomen.

de datum die de dealer ziet is altijd op een zaterdag, zover ik door heb gekregen wordt er nooit op zaterdag geleverd en wordt er altijd "in de week van de zaterdag" geleverd.
Dus "levering aan dealer" van 1-mei zal dus tussen maandag 26-april en vrijdag 30-april worden (uitgezonderd koningsdag).
Veel plezier vandaag! :) we zien de foto’s wel voorbij komen, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht na al dat lange wachten en is het het wachten waard geweest! :) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddy E
Ja ik leg me er ook maar bij neer ze nemen pas contact op als ze de auto hebben....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derknl
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-11-2022
Eddy E schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:14:
[...]

Ja ik leg me er ook maar bij neer ze nemen pas contact op als ze de auto hebben....
Gisteren nog even bij de dealer geweest en ook zij tasten in het duister en weten niet wat en wanneer het binnen komt. Het is voor hun ook een verassing. Ze appen me als ie er is 8)7

Als ze voor Noorwegen 1000 auto's in 2/3 weken kunnen controleren dan Voor Nederland de komende week ook 1000 Stuks?. De boot voor Noorwegen is 19 april geladen dus daarna tijd genoeg voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickie070
Eddy E schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:14:
[...]

Had even een andere stern dealer (amsterdam) gebeld. Die maken het nog bonter: halverwege mei bij de dealer verwacht, halverwege juni levering aan de klant :+ :+ :+ :+
Ik ga me er ook maar bij neerleggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Waarom krijg Noorwegen zoveel voorgang?
Waarom duurt het zolang?
Het lijkt tevens ook wel alsof zo gratis zijn! Een Oprah Show! Jij een ME! En jij een ME! Iedereen een ME!
Toch auto's van 50+K, maar zijn niet aan te slepen! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreeMen
Ik heb het gevoel dat het tot rond die tijd van de 19e inderdaad extreem langzaam is gegaan met de afhandelingen maar als ik de F12 statussen bekijk welke ik voorbij heb zien komen dan lijkt er toch wel wat schot in te zitten. Ik meen ook al 1 of 2 van de halifax gezien te hebben welke in QPDI of zelfs al voorbij deze status zijn.

Het verontrustende is met name dat de dealers zelf in het duister tasten.

Ik ben zeer benieuwd naar het verloop de komende dagen. Hopelijk kunnen de F12'ers ons niet F12'ers een beetje op de hoogte houden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 30-04-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aboma
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 13:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drzA6KeImmrRCBmeDObpCHK96Kg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUBNPWrmItQP1RH1vkGRao9U.jpg?f=fotoalbum_large

Vraag me nog wel even af of de PTI datum na die vermeende 8-3 nog zal veranderen?

MME (01/07/2021)/RWD/SR/IB - 7,2kWp solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIKX
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 16:21
Hier nog een auto die volgens de VIN details nog "In Transit" staat.

Wat ik heb kunnen vinden mbt "Transit Date" is dat dit nummer een aantal dagen is na "Shipment Date" dat de auto de boot op gaat??
Nu zie ik wel dat de VICTORIA HIGHWAY net is aangekomen in VERACRUZ.
19 dagen na mijn "Shipment Date" komt overeen met dat de auto dit weekend de boot op moet. Is er ergens een schema te vinden welke havens de Victoria Highway aan gaat doen?
Volgens dealer is levering mid juni, lease geeft aan eind juni..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
RIKX schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:32:
Hier nog een auto die volgens de VIN details nog "In Transit" staat.

Wat ik heb kunnen vinden mbt "Transit Date" is dat dit nummer een aantal dagen is na "Shipment Date" dat de auto de boot op gaat??
Nu zie ik wel dat de VICTORIA HIGHWAY net is aangekomen in VERACRUZ.
19 dagen na mijn "Shipment Date" komt overeen met dat de auto dit weekend de boot op moet. Is er ergens een schema te vinden welke havens de Victoria Highway aan gaat doen?
Volgens dealer is levering mid juni, lease geeft aan eind juni..
https://www.net.grimaldi....s_ScheduleInfo/WFSchedule

Vertrek en aankomst haven invullen

Transitdate 19 zegt helaas weinig, we hebben dit al uitvoerig geanalyseerd de afgelopen weken maar zijn tot geen enkele logica gekomen helaas. Er zijn boten geweest met 53, 3 en 19.... you tell me...

[ Voor 10% gewijzigd door FreeMen op 30-04-2021 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Deth]Roses
  • Laatst online: 17-02 13:43
FreeMen schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:05:
Ik heb het gevoel dat het tot rond die tijd van de 19e inderdaad extreem langzaam is gegaan met de afhandelingen maar als ik de F12 statussen bekijk welke ik voorbij heb zien komen dan lijkt er toch wel wat schot in te zitten. Ik meen ook al 1 of 2 van de halifax gezien te hebben welke in QPDI of zelfs al voorbij deze status zijn.

Het verontrustende is met name dat de dealers zelf in het duister tasten.

Ik ben zeer benieuwd naar het verloop de komende dagen. Hopelijk kunnen de F12'ers ons niet F12'ers een beetje op de hoogte houden ;)
Klopt mijne heeft status QPDI op 26-4..... en stond op de Halifax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Voor degene bij wie F12 niet werkt (maar ook graag bij wie het wel werkt als check!) ben ik iets interessants tegengekomen tijdens mijn zoektocht naar data.

Deze werkt ook via F12 maar op een ander gedeelte waar ik enkel bij kom via via de ford.no site (.de werkt ook maar NL niet...) via het onderstaande "link"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSIDdwjHyIHkdtYgfkijknvznek=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2o4CWj2H9jtXuOYF7CJaQYWR.png?f=user_large

Vervolgens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVNMdbSmNl50uXx73BPwWFLp8bM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8fxaDOZGNFzqTWX0F4eYNiEn.png?f=user_large

Je komt op de webpagine met de MME op de achtergrond waar je verder kan maar je moet op die pagina blijven.

Vervolgens F12 -> network ->XHR-> je vin onder name

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70AbxKzu_ULsx8L5l_kmJEjMepg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NNCvvwa8vqPADTtT4UDYuvYP.png?f=fotoalbum_large

De onderstaande data is er te vinden

CycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":3276,"vehicleDateTime":"2021-04-26T08:44:20Z","tappsDateTime":"2021-04-29T20:21:26.242Z"}},"vinFeature":{"vin":"WF0TXXXXXXXXXX","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-04-29T20:06:53.603","packageCode":"RMVS_PK00201","model":null}}

In de regel staan diverse datums in en er staat ook een veld met de staat van je auto achter "lifecyclemode", in mijn geval TRANSPORT (ofwel, hij is niet wakker).
Het intressante veld is mijnziens het veld wat ik ook omcirkelt heb zijnde "updateDate":"2021-04-29T20:06:53.603

Ik heb dit gisteravond rond 22:00 gevonden maar de tijd is 20:06:32. De printscreens zijn van zojuist en bevatten overal nog dezelfde datum en tijd en worden dus niet getriggerd door de website.

Wat het zegt durf ik niet te zeggen maar er is gisteren nog iets gedaan met mijn auto lijkt het al zou het ook de datum/tijdstip kunnen zijn van de update van de data ophaling maar dat kan eigenlijk niet gezien de tappsdatetime later is.

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 30-04-2021 13:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tolfree
Vandaag bij Ford Utrecht mijn Mach E even gaan bekijken omdat ik de velgen in het echt wilde zien en de remschijven mogelijk wil gaan kleuren . Ik krijg overigens een RWD ER Tp+ met de standaard 18 inch RWD velgen. Volgens de dealer zijn er formeel via Ford nog geen 19 inch velgen toegestaan op de RWD dus als ik het zou wensen zou het niet via de dealer kunnen. Persoonlijk vind ik het niet nodig. Ik ga overigens wel de remschijven rood laten maken, dat maakt het net wat af, maar dat doe ik bij een ander bedrijf.

Wel een top top auto overigens. Kan niet wachten tot ik 12 mei ermee kan wegrijden....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nJCKTAQHG7Ebc7hhRv7os7AuMXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U3HkO93OOZ05NYUq7rhckXXO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Tolfree op 30-04-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baghus26
  • Laatst online: 12-06-2021
Tolfree schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:58:
Vandaag bij Ford Utrecht mijn Mach E even gaan bekijken omdat ik de velgen in het echt wilde zien en de remschijven mogelijk wil gaan kleuren . Ik krijg overigens een RWD ER Tp+ met de standaard 18 inch RWD velgen. Volgens de dealer zijn er formeel via Ford nog geen 19 inch velgen toegestaan op de RWD dus als ik het zou wensen zou het niet via de dealer kunnen. Persoonlijk vind ik het niet nodig. Ik ga overigens wel de remschijven rood laten maken, dat maakt het net wat af, maar dat doe ik bij een ander bedrijf.

Wel een top top auto overigens. Kan niet wachten tot ik 12 mei ermee kan wegrijden....[Afbeelding]
Maar die van jou staat nu bij de dealer en dan pas 12 mei rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolfree
Baghus26 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:08:
[...]

Maar die van jou staat nu bij de dealer en dan pas 12 mei rijden?
Yes, stond 26 April al bij de dealer, moet nog een trekhaak op, die was in back order. Daarnaast was het druk in de werkplaats en valt 5 mei ertussen uit volgende week. Maar na 14 maanden wachten kunnen die 2 weken er ook nog wel bij.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tolfree op 30-04-2021 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen366
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:33
[Deth]Roses schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:38:
[...]

Klopt mijne heeft status QPDI op 26-4..... en stond op de Halifax.
Die van ons stonden naast elkaar, dus hou ik me maar aan jou vast.
Ik heb trouwens een voorlopige leverdatum aan Ford den Haag van maandag 17 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:16
FreeMen schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:52:
[...]

De onderstaande data is er te vinden

CycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":3276,"vehicleDateTime":"2021-04-26T08:44:20Z","tappsDateTime":"2021-04-29T20:21:26.242Z"}},"vinFeature":{"vin":"WF0TXXXXXXXXXX","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-04-29T20:06:53.603","packageCode":"RMVS_PK00201","model":null}}

In de regel staan diverse datums in en er staat ook een veld met de staat van je auto achter "lifecyclemode", in mijn geval TRANSPORT (ofwel, hij is niet wakker).
Het intressante veld is mijnziens het veld wat ik ook omcirkelt heb zijnde "updateDate":"2021-04-29T20:06:53.603

Ik heb dit gisteravond rond 22:00 gevonden maar de tijd is 20:06:32. De printscreens zijn van zojuist en bevatten overal nog dezelfde datum en tijd en worden dus niet getriggerd door de website.

Wat het zegt durf ik niet te zeggen maar er is gisteren nog iets gedaan met mijn auto lijkt het al zou het ook de datum/tijdstip kunnen zijn van de update van de data ophaling maar dat kan eigenlijk niet gezien de tappsdatetime later is.
Heb dit zojuist even gereproduceerd. Het veld updateDate wordt gevuld met de UTC-0 tijd op moment dat je die pagina voor het eerst bezoekt (omdat het registratieproces van de auto dan wordt gestart?). Als je de pagina opnieuw bezoekt enige tijd later zonder het proces verder te gaan, blijft de tijd staan. Waarschijnlijk verandert deze dus pas weer wanneer je 'm daadwerkelijk registreert.

De velden vehicleDateTime en tappsDateTime zijn bij mij:
"vehicleDateTime":"2021-04-18T08:55:51Z","tappsDateTime":"2021-04-21T06:28:45.857Z"

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Tolfree schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:17:
[...]

Yes, stond 26 April al bij de dealer, moet nog een trekhaak op, die was in back order. Daarnaast was het druk in de werkplaats en valt 5 mei ertussen uit volgende week. Maar na 14 maanden wachten kunnen die 2 weken er ook nog wel bij.... 8)7
Het is toch totaal onbegrijpelijk en totaal onacceptabel dat er na zooooo'n lange tijd echt totaal 0 haast of drang is om klanten van hun auto te voorzien.......
Zet dat ding maar een maandje daar... een maandje hier.. paar weekies op die plak... lalalala..
Wellicht over een paar weken heeft er iemand zin om hem klaar te maken.. we zien wel.

Ik erger me kapot aan al die berichten.. ik ben het wachten ook zo beu..

Ik wil weten waar m'n kar is, waarom en wanneer.. NU.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• werff69
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik kreeg net een telefoontje van mijn dealer dat de auto net bij hen is afgeleverd. Volgende week zaterdag kunnen we hem ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
Serial-X schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:34:
[...]

Heb dit zojuist even gereproduceerd. Het veld updateDate wordt gevuld met de UTC-0 tijd op moment dat je die pagina voor het eerst bezoekt (omdat het registratieproces van de auto dan wordt gestart?). Als je de pagina opnieuw bezoekt enige tijd later zonder het proces verder te gaan, blijft de tijd staan. Waarschijnlijk verandert deze dus pas weer wanneer je 'm daadwerkelijk registreert.

De velden vehicleDateTime en tappsDateTime zijn bij mij:
"vehicleDateTime":"2021-04-18T08:55:51Z","tappsDateTime":"2021-04-21T06:28:45.857Z"
Ah ok, bedankt voor het testen. De update datum zegt dus weinig.

Deze is dan wel interessant "tappsDateTime":"2021-04-21T06:28:45.857Z"... die is bij mij de 29e. Maar goed, ben bang dat we er dus niet veel mee kunnen behalve wellicht de status :"lifeCycleMode":"TRANSPORT". Ik heb er even op gegoogled en kom op het toevallig ook tegen op het US forum waar ze dezelfde pagina ook ontdekt hebben. Daar zijn er bij met andere statussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
werff69 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:51:
Ik kreeg net een telefoontje van mijn dealer dat de auto net bij hen is afgeleverd. Volgende week zaterdag kunnen we hem ophalen.
Stond op de MSC immacolata... dat mag ook wel :X

Ik wacht met smart op de eerste van de Halifax of Florida maar gezien die net een week gelost zijn is het reeel als dit nog ca 2 weken zou duren. Het feit dat de auto van [Deth]Roses al bij QPDI staat (sinds 26-4 :? ) en op de Halifax stond geeft wel hoop.

Edit,

zojuist update van distill op de rdw site, maar liefst 8 9 nieuwe kentekens erbij op de 28e }:O

[ Voor 20% gewijzigd door FreeMen op 30-04-2021 16:31 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 179 Laatste