Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:07
President schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:32:
Ik las hier laatst een topic over de geleiders, volgens mij iets over met of zonder haren of borstel of iets dergelijks... Kan er niks over terugvinden.
Je hebt geleiders met borstel of rubber. Geleiders met borstel is meestal de standaard. Gewoon even naar informeren dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:47
MailMan schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:06:
[...]

Dat was ook mijn gedachte, met als opvolgende vraag: houdt een volledig verduisterende screen (veel) minder stralingswarmte tegen dan een rolluik?
Na een paar warme dagen kan ik je melden dat het achter de rolluiken koeler blijft dan achter de screens, zelfs als we ze op de ventilatie stand zetten ipv helemaal dicht. Voor de slaapkamers vind ik dat echt wel een pre, voor de woonkamer vind ik dat minder van belang. Omdat de screens wel wat licht doorlaten vind ik die voor de woonkamer weer wat prettiger.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:56
St00mwals schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:15:
[...]

Na een paar warme dagen kan ik je melden dat het achter de rolluiken koeler blijft dan achter de screens, zelfs als we ze op de ventilatie stand zetten ipv helemaal dicht. Voor de slaapkamers vind ik dat echt wel een pre, voor de woonkamer vind ik dat minder van belang. Omdat de screens wel wat licht doorlaten vind ik die voor de woonkamer weer wat prettiger.
Rolluik is besteld! Jammer van de 13 weken levertijd :'(

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
@www.outer Ben je nog verder gekomen met de rolluiken met kantelbare lamellen?
Wij zijn ondertussen ook aan het kijken en zag van alles en nog wat voorbij komen.
Screens met zonnepanele (scheelt weer boren), rolluiken en de rolluiken met kantelbare lamellen.
Mijn vrouw vind logischerwijs de screens mooier ogen, maar de rolluiken met kantelbare lamellen vind ze ook wel fijn.
Vind het moeilijk, kom ik geen bedrijf in de buurt tegen (nabij Rotterdam) die ze heeft/levert. Kan ze wel bestellen, maar lijkt me niet handig dat ik het zelf ga doen. :+

• www.outer
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

www.outer

——-

Arunia schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:15:
@www.outer Ben je nog verder gekomen met de rolluiken met kantelbare lamellen?
Wij zijn ondertussen ook aan het kijken en zag van alles en nog wat voorbij komen.
Screens met zonnepanele (scheelt weer boren), rolluiken en de rolluiken met kantelbare lamellen.
Mijn vrouw vind logischerwijs de screens mooier ogen, maar de rolluiken met kantelbare lamellen vind ze ook wel fijn.
Vind het moeilijk, kom ik geen bedrijf in de buurt tegen (nabij Rotterdam) die ze heeft/levert. Kan ze wel bestellen, maar lijkt me niet handig dat ik het zelf ga doen. :+
We hebben https://www.sunmaster.nl/buitenjaloezieen besteld voor de schuifpui. Komen ze plaatsen en alles, hoop nog net voor de bouwvak.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True