Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalletje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:06
Riqy schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:29:
[...]

Dan moet dat het geweest zijn, we hebben in het begin van de avond Amrine gedaan :*)
De radar / kompas is van slag, zodra er iemand in de party een waypoint zet of gaat pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Ik vind de game heerlijk. Ben wel een PvE speler maar waarschijnlijk zal ik wel eens een war of outpost rush mee gaan maken. Ik ben nu level 47 dus heb nog even te gaan.
Mijn vrouw met wie ik normaliter ook WoW speel heeft het ook opgepakt en is level 15 geworden puur door te gatheren en craften. Voor haar is het puur relaxen :P

Dus er zijn gewoon meerdere mogelijkheden om het spel te spelen en dat is een groot plus punt.
Er moet nog veel gedaan worden en dat de server nu dankzij die server move tokens leeg loopt is natuurlijk ook niet goed. Hopelijk mergen ze binnenkort wat servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
59.5 vanmiddag geworden. Vanavond ga ik niet slapen voor ik 60 ben :P
Daarna even gemiddeld gear setje farmen. Ik twijfel alleen of ik op 60 wel de build wil spelen die ik nu ook ben voor het levelen. Speel nu tank omdat ik makkelijk party's kan vinden enzo.

Maar nijg terug te gaan naar Rapier, bow/musket.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 01-11-2021 17:02 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
This gonna be fun....

Alle trades zijn disabled, AH werkt niet meer momenteel...
Zelf kan ik nieteens meer inloggen :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cvKPtVnN1b_kePSMYjQQIzSCpUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YiJkXebxZEyaTp6iuVTfPROz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Zullen vast binnenkort weer klachten krijgen van mensen die 'zonder reden' gebannt zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ja dat sowieso... maar het is wel rete irritant dat je helemaal niks kan kopen in de AH of andere trades kan doen. Hopelijk gaat dit niet te lang duren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Yay we made itAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ySxtVU_-A_7ZsDNJyIU4HFHIP4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n5K0UWynQHWMtjmO76DjFZ6j.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Gefeliciteerd *O*. Toch nog op een redelijke tijd gelukt :9.

Halverwege 46 hier. Verwacht nog een weekje of 2 - 3 voor ik 60 zal zijn. Iets sneller zal in ieder geval harvesting 200 gaan zijn. Als het een beetje meezit ergens dit aankomend weekend die skill achter de rug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Nog een item/gold dupe exploit. This makes number 8.
Ik ga lekker verder met AOE IV en kijk wel weer in een jaartje of deze shit show nog online is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
psychodude schreef op maandag 1 november 2021 @ 07:58:
[...]

Voor mij de reden dat ik zelden PvP in games. Soms heb je het geluk dat je op een server zit zonder dat soort onzin, maar vaak is dat niet zo. Gaat niet alleen op voor MMO's, maar ook competitive multiplayer in general. Het blijft kinderachtig gedrag, exploits en hacks aantrekken in zeer storende mate. New World is hier helaas geen uitzondering op.
Wij hebben met onze tegenstanders afspraken gemaakt over bug abuse zoals icestorm, hatchet, firestaff Gatling etc.. de meeste houden zich daar gelukkig aan :)

Wel hoorde ik via via tijdens een defense die wij uiteindelijk hebben gewonnen dat er in de laatste 5 minuten een call was dat iedereen naar de hatchet moest switchen (tegenstanders) om te pushen :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Carthrax schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:41:
Ik vind de game heerlijk. Ben wel een PvE speler maar waarschijnlijk zal ik wel eens een war of outpost rush mee gaan maken. Ik ben nu level 47 dus heb nog even te gaan.
Mijn vrouw met wie ik normaliter ook WoW speel heeft het ook opgepakt en is level 15 geworden puur door te gatheren en craften. Voor haar is het puur relaxen :P

Dus er zijn gewoon meerdere mogelijkheden om het spel te spelen en dat is een groot plus punt.
Er moet nog veel gedaan worden en dat de server nu dankzij die server move tokens leeg loopt is natuurlijk ook niet goed. Hopelijk mergen ze binnenkort wat servers.
Voordeel voor de wederhelft van legere servers is natuurlijk wel dat er wat te gatheren is. Ben zelf ook meer van het verzamelen en maken en moet zeggen dat het door minder spelers op de server de tasjes vol mooi wat sneller gaat. Inmiddels level 50 geworden en heb nog steeds de token voor bezoeken eerste dungeon voor de quest in de tas zitten. Vermaak me prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Het mag wel wat minder met het vingerwijzen, jullie gaan elkaar toch niet van mening laten veranderen en het is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het topic.

[ Voor 93% gewijzigd door Ircghost op 03-11-2021 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Vanavond mijn eerste outpost rush ervaring gehad.

Dat is toch wel flink kut in de huidige staat hoor.
Had DutchFinest in mijn team die manno was al aan het cappen voordat de game begonnen was.
En Daalman hakte elke keer iedereen kapot met zijn hatchet exploit.. echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Vooral die eerste link wel een goeie post. Zijn redelijk open en eerlijk daar in. Ook dat bepaalde zaken zoals zien of een ice storm van jou team of enemy team is niet gauw komt omdat het erg veel coding vereist.

Als ik het goed begrijp gaat de lock van 120 dagen er af voor faction change? Behalve dan dat je naar de grootste faction kan switchen.

Ook de changes met open world pvp is wel nice. Meer luck dus en als level 60 ook iets meer kans om je high watermark (HWM) te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Duidelijke posts.. hopelijk laat het allemaal niet te lang op zich wachten.

Ze hebben er nu voor gezord dat je bij steam nogmaals een popup krijgt ivm de regels:
"When you purchase and play New World, you agree to the Amazon Games Terms of Use. Please read our Privacy Notice. Note, New World installs anti-cheat software to protect fair play: learn more."

Fijn dat trading weer enabled is!

Ik durf alleen niet te zeggen of de 120 dagen lock er vanaf is, maar dat je niet allemaal naar de grootste faction kan wisselen is wel een prima idee, alleen kan het natuurlijk ook problemen opleveren zoals het niet kunnen spelen met vrienden etc. maar zo is er voor alles wel iets negatiefs te bedenken.

Hoop gewoon dat vooral het dupen van items en gold goed is\wordt opgelost en er voor het eind van de dag niet weer iets nieuws is bedacht... we will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Zoals ik het lees veranderd er niks wat dat betreft. Er staat niks over het wijzigen van de 120 dagen (overigens kan de eerste keer wijzigen gelijk) en je kon al niet naar de grootste zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
We do have two systems in place to help with Faction balance. We allow players to switch Factions, but don’t allow them to switch into the dominate Faction. We also increase the influence underdog factions earn for PvP faction missions to give them a better chance at earning the right to declare war., but we may need to do more

Hmja denk dat je dan gelijk hebt ja. Ik las het als.. we hebben nu 2 nieuwe systems in place om uit te rollen :P
Maar zal wel over het huidige gaan inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
https://twitter.com/playn...cRTebN2lFwtag46IjVew&s=19

Tweet van new world devs over het herinrichten van de wealth transfer

[ Voor 29% gewijzigd door Khaelos op 03-11-2021 09:12 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Khaelos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:12:
https://twitter.com/playn...cRTebN2lFwtag46IjVew&s=19

Tweet van new world devs over het herinrichten van de wealth transfer
Was vannacht om 4 uur die patch :)
Als het goed is moet het nu dus allemaal weer werken :P

Benieuwd welke bug/exploit nu weer naar boven komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Ricmaniac schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:18:
[...]

Vreemd dan dat is letterlijk 5 min geleden een push bericht krijg dat zij dat tweeten.. 8)7

Edit: ja inderdaad 01:33 vannacht gepost..

[ Voor 5% gewijzigd door Khaelos op 03-11-2021 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Wat is een go to server nu? Liefst niet vol met 12 jarige NL-kids, beetje volwassenheid is wel gewenst.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09 18:13
Ricmaniac schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:18:
[...]

Zo te zien volgens de post op het forum van New World is de gold dupe nog steeds aanwezig en zijn ze weer gezellig bezig met het gebruiken van de bug. Blijkbaar moet je nu wel iets sneller zijn om deze succesvol uit te voeren.

Vermoed dat het systeem weer zal plat liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsb8
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 11:40
Kidjuh schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:33:
Wat is een go to server nu? Liefst niet vol met 12 jarige NL-kids, beetje volwassenheid is wel gewenst.
Ik denk dat al die pokke kinderen er inmiddels wel uit zijn :)
Barri was eerst echt een drama maar nu zie ik vooral nog serieuzere mensen rond hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Kan iemand mij van onderstaande iets uitleggen?

Ik ben bezig met een tijdelijke respec voor betere solo dps nu mijn lifestaf lvl 20 is en ik graag ook andere wapens wil levelen maar ik snap helemaal niks van het weapon damage deel in het attributes scherm om te bepalen welke gear nou meer DPS oplevert...

Wat betekenen hier de witte en vooral groene cijfers? Wit lijkt mij de stats met de gear die je momenteel aan hebt maar groen???

Op onderstaande screenshot heb ik gloves aan met GS 382 en +15 INT. (niet echt nuttig dus lijkt mij)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdKeuiglp5MEerLV-mj-0WaITmQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QnSSpH2DoblYXok7SqT2fas0.png?f=user_large

Op onderstaande screenshot heb ik bovenstaande gloves vervangen voor gloves met GS 445 en +7 STR +10 Focus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tWE1dR47zbpzFP2WTWsRl7VxtM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RCaC2UbFVxrCkOsuAWV14YMg.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
@Cowamundo Volgens mij is dat de increase als je punten allocate. Als je er punten bij gooit of weg haald veranderd dat groene nummertje namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ricmaniac schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:58:
@Cowamundo Volgens mij is dat de increase als je punten allocate. Als je er punten bij gooit of weg haald veranderd dat groene nummertje namelijk.
Maar dan zou ik na het toewijzen van attribute points minder dps hebben? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Cowamundo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:58:
[...]

Maar dan zou ik na het toewijzen van attribute points minder dps hebben? :? 8)7
oh hahaa ik had niet eens door dat het minder was XD .. bij mij viel het me ook op gisteren maar toen was het wel meer dps dus ging ik er logisch van uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

3 dagen en 8 uur played en lvl 50
Iedere keer vraag ik mezelf af of dit de laatste keer is dat ik uitlog.
Ze hadden veel meer kunnen doen met het spel. Zeilen en tradepacks zoals in archage.
Resources gebruiken om guild dingen te bouwen etc etc. Nu moet je maar zorgen dat je een stad krijgt en hopen dat je Wars en outpost rush kan doen als je eindelijk 60 bent.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Here we go again… gold en item dupe is nog steeds mogelijk, je moet nu alleen iets sneller zijn in je handelingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cowamundo op 03-11-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Ben nu toch wel nieuwsgierig, ben level 50 geworden, nog 10 te gaan, langzaam maar zeker komt de 60 in zicht :) Maar zag op steam dat 17.8% van de spelers ook level 50 hebben gehaald. Kan me echt niet voorstellen dat dat laag percentage klopt. Of zijn er veel spelers die afgehaakt zijn maar dus wel meetellen voor het percentage. Zag bijvoorbeeld dat eerste keer dood gaan boven de 80% ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
fitznl schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:53:
Ben nu toch wel nieuwsgierig, ben level 50 geworden, nog 10 te gaan, langzaam maar zeker komt de 60 in zicht :) Maar zag op steam dat 17.8% van de spelers ook level 50 hebben gehaald. Kan me echt niet voorstellen dat dat laag percentage klopt. Of zijn er veel spelers die afgehaakt zijn maar dus wel meetellen voor het percentage. Zag bijvoorbeeld dat eerste keer dood gaan boven de 80% ligt.
Klopt denk ik wel. natuurlijk is het sowieso al dat 50% van de playerbase gestopt is met spelen. dus om een eerlijk getal te krijgen is het denk ik eerder 36% van de nog spelende spelers :P
Dat is mede dankzij alle issues maar voornamelijk zie je dat gewoon altijd bij nieuwe mmo's.

Heel veel van die 50% zijn geen level 40+ .. er is tussen level 30-40 een zogeheette level 30ish burnout :P
Er zijn ontzettend veel spelers die daar last van hadden en gestopt zijn rond dat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
Larsb8 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:42:
[...]

Ik denk dat al die pokke kinderen er inmiddels wel uit zijn :)
Barri was eerst echt een drama maar nu zie ik vooral nog serieuzere mensen rond hangen.
hoe zit het met je faction als je transfer naar een andere server? gaat dat gewoon mee? of moet je dan weer opnieuw faction kiezen? en hoe is de verdeling op barri qua factions?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Net mijn eerste invasion gedaan. dat vind ik toch wel toffe content hoor damn.
Niet gehaald. hadden nog 4 min over ofzo en toen braken ze ineens keihard door haha maar had niet verwacht dat het zo tof was :P natuurlijk ook een beetje omdat het me eerste keer is maar was gewoon beter dan ik dacht.

Heb ook nooit wars gedaan nog dus heb nog niet eerder die siege weapons in actie gezien enzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
huntedjohan schreef op woensdag 3 november 2021 @ 19:20:
[...]

hoe zit het met je faction als je transfer naar een andere server? gaat dat gewoon mee? of moet je dan weer opnieuw faction kiezen? en hoe is de verdeling op barri qua factions?
Gaat gewoon mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
https://www.newworld.com/...es/new-world-update-1-0-5

Patch 1.0.5, heel veel van de meest irritante bugs zeggen ze te hebben gefixt, zoals hatchet abuse, duping, firestaff gatling etc.

Als ze zo doorgaan word het ooit nog wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
DivineNL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:40:
[mbr]Het mag wel wat minder met het vingerwijzen, jullie gaan elkaar toch niet van mening laten veranderen en het is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer in het topic.[/]
Yikes . Op de vingers getikt worden voor "vingerwijzen" terwijl het gewoon aangeduid was met een screenshot en niemand anders ook maar in de buurt komt van die damage. Zelfs niet gasten als Shroud.

Maar mensen stream snipers noemen en bug abusers noemen valt niet onder vingerwijzen en mag wel gewoon. Oké dan. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:36:

Patch 1.0.5, heel veel van de meest irritante bugs zeggen ze te hebben gefixt, zoals hatchet abuse, duping, firestaff gatling etc.

Als alles klopt wat ze zeggen is dit de beste update tot nu toe :P

Eerst inderdaad nog maar af wachten of het allemaal wel zo is en welke bugs er nu weer terugkomen XD
Maar vooral die costs reduction om je build te veranderen is wel erg fijn hoor.

Helaas gisteren me hele build omgegooid haha maargoed voor in de toekomst :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Khaelos schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:36:

De patch notes zien er in ieder geval positief uit ja. Persoonlijk blijf ik de toekomst voor New World ook gewoon nog positief inzien. De devs en community team zijn open in hun wensen en plannen, tonen duidelijk een harde inzet om dit te doen verbeteren. En behoudens een naar mijn mening, hoe irritant ook, beperkt aantal bugs ligt er een sterke basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:58
Boermansjo schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:37:
[...]

Zo te zien volgens de post op het forum van New World is de gold dupe nog steeds aanwezig en zijn ze weer gezellig bezig met het gebruiken van de bug. Blijkbaar moet je nu wel iets sneller zijn om deze succesvol uit te voeren.

Vermoed dat het systeem weer zal plat liggen...
Wordt het niet eerlijk verkregen gold ook weer afgenomen van de mensen of heb je nu een paar miljardairs in de wereld lopen die alles bepalen? (Ik ben al een 1,5 niet ingelogd op NW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
BaseBoyNL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:34:
[...]

Wordt het niet eerlijk verkregen gold ook weer afgenomen van de mensen of heb je nu een paar miljardairs in de wereld lopen die alles bepalen? (Ik ben al een 1,5 niet ingelogd op NW)
ja is wel hun bedoeling. Ze kunnen denk ik alleen nooit alles weg krijgen wat al is geschaad maar een groot deel vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Dat vraag ik me ook af.. ik denken at het wel wit gewassen is door het rond te traden via de AH en andere spelers maar het lijkt me super oneerlijk als er een aantal spelers zijn die honderdduizenden gold hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Echt grote excessen zullen vermoedelijk te achterhalen zijn. Supplies die meer verspreid zijn binnen de market, als ook gold dat zich verspreid heeft, zal gewoon blijven zoals het is. Het is niet gebruikelijk om 'tainted' gold/supplies weg te nemen bij legitieme spelers die dit toevallig verkregen hebben. Uiteindelijk maakt dit verder ook weinig uit. Power creep en MMO inflatie zorgt er uiteindelijk toch wel voor dat met een jaar of 2 dit alles vergeten geld/resources maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09 18:13
psychodude schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:40:
Echt grote excessen zullen vermoedelijk te achterhalen zijn. Supplies die meer verspreid zijn binnen de market, als ook gold dat zich verspreid heeft, zal gewoon blijven zoals het is. Het is niet gebruikelijk om 'tainted' gold/supplies weg te nemen bij legitieme spelers die dit toevallig verkregen hebben. Uiteindelijk maakt dit verder ook weinig uit. Power creep en MMO inflatie zorgt er uiteindelijk toch wel voor dat met een jaar of 2 dit alles vergeten geld/resources maakt.
Vind ik best wel een grote ramp op een mmo van nog geen 2 maanden oud.
Leuk voor de legitieme spelers die veel gold hebben. Minder leuk voor degene die bijna niks hebben en ook niks meer kunnen kopen via de AH omdat de prijzen zodanig hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Boermansjo schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:43:
[...]

Vind ik best wel een grote ramp op een mmo van nog geen 2 maanden oud.
Leuk voor de legitieme spelers die veel gold hebben. Minder leuk voor degene die bijna niks hebben en ook niks meer kunnen kopen via de AH omdat de prijzen zodanig hoog zijn.
Laat ik het zo zeggen. In FFXIV was er post ARR launch sprake van een soortgelijk probleem. Het was mogelijk om database instructions te versturen om indefinite gold te verkrijgen. Daarnaast was het voor bot legers mogelijk om eveneens vele miljoenen aan gil te vergaren door in early game gil te gatheren, te versturen naar mules, de bot slaves te deleten en dit op repeat.

Na een jaar, merkte je als normale speler daar gewoon niets meer van. De economie balanceert zich namelijk gewoon uit rondom een nieuw evenwicht. Die iron ingots bijvoorbeeld die je verkoopt, zullen gewoon voor een hogere prijs de deur uitgaan zodra mensen met meer gold deze willen hebben. Op die manier verspreid het geld zich binnen de economie. Waardoor ook mensen met initieel minder gold, dit makkelijker / sneller terugzien.

Daarnaast, is alle voidbent stuff nu leuk. Maar zodra we 1, zeker 2 iteraties aan gear verder zijn, is dit waardeloos in termen van endgame perspectief. En dan heb je het binnen MMO's veelal over een periode van zo'n 4 - 8 maanden. Terwijl de levensduur van een MMO toch al snel 10+ jaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ricmaniac schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:04:
[...]

Klopt denk ik wel. natuurlijk is het sowieso al dat 50% van de playerbase gestopt is met spelen. dus om een eerlijk getal te krijgen is het denk ik eerder 36% van de nog spelende spelers :P
Dat is mede dankzij alle issues maar voornamelijk zie je dat gewoon altijd bij nieuwe mmo's.

Heel veel van die 50% zijn geen level 40+ .. er is tussen level 30-40 een zogeheette level 30ish burnout :P
Er zijn ontzettend veel spelers die daar last van hadden en gestopt zijn rond dat level.
30ish burnout.
Grappig, die term heb ik nog nooit gehoord, maar is wel van toepassing.
Ook in New World trouwens. ;)
Soms start ik het spel op, loop ik een stukje, en sluit ik hem weer af. Ik heb geen doel meer, geen richting. Nog 100 keer dezelfde " maak hier 5 kistjes open" of "kill 8 mannetjes in dit gebied" kan ik niets mee.

Met andere spellen had ik altijd nog "oeh maar nog 1 level, dan kan ik dit of dit qua gear dragen, of dit item eindelijk craften!"
Dat mis ik hier helaas volledig.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
hexta schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:13:
[...]

30ish burnout.
Grappig, die term heb ik nog nooit gehoord, maar is wel van toepassing.
Ook in New World trouwens. ;)
Soms start ik het spel op, loop ik een stukje, en sluit ik hem weer af. Ik heb geen doel meer, geen richting. Nog 100 keer dezelfde " maak hier 5 kistjes open" of "kill 8 mannetjes in dit gebied" kan ik niets mee.

Met andere spellen had ik altijd nog "oeh maar nog 1 level, dan kan ik dit of dit qua gear dragen, of dit item eindelijk craften!"
Dat mis ik hier helaas volledig.
Persoonlijk vind ik het wel weer grappig / frappant daarin om te zien wat het verschil is tussen de wens van de gemiddelde MMO speler en de praktijk.

Al jaren klagen MMO spelers dat men teveel bij het handje meegenomen wordt. Storylines zijn veel te heroisch. Te weinig sandbox, te weinig eigen vrijheid.

Nu, ben je gewoon een pleb, wordt je niet tot nauwelijks gestuurd en kun je zelf kiezen waar je mobs gaat killen, waar je resources gaat gatheren, wat dan ook. En geven veel mensen aan de sturing te vinden ontbreken.

Zelf heb ik er geen moeite mee, sterker nog, vind ik het een pluspunt. Je hebt nog wel iets van objectives, dat houdt het voor mij juist interessant. 100% pure sandbox heb ik vaak minder mee. Maar een A naar B objective, is voor mij eigenlijk al wel voldoende. Zo speel ik ook al jaren met plezier games als ETS2/ATS, theHunter: CotW, etc. En doe ik dit bijvoorbeeld liever als Flight Simulator, waarin er echt geen sturing is.

Ik snap dat dit niet voor iedereen weggelegd is, maar hetzelfde gaat eigenlijk ook op voor een te sterke theme park experience. Iedereen tevreden houden gaat nu eenmaal gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Coin Sellers

We know many of you have seen the pesky chat messages from players spamming messages, and we’re continuing to investigate solutions to this issue. We discovered that many coin sellers were creating new characters and transferring money to other accounts. To combat this, we’ve:
  • Banned and suspended many of the reported accounts. Thank you for your reports for players spamming chat.
  • Added restrictions to prevent player-to-player trading and currency transfer from characters under level 10, or whose account is less than 72 hours old. Logging in after your account is 72 hours old will enable your ability to trade and transfer currency once you’ve hit level 10.
  • Redistributed coin value from some early quests to later in the Main Story questline, keeping the total amounts of coin earned the same, just delivered in quests slightly later.
  • Trading Post usage will be restricted until new characters accept the “Introduction to Trading Post” quest in their first settlement.
We will monitor the impact this has on bots and the health of the game, and continue to adjust as necessary.

Bij ons op de server gelukkig niet zo'n heel groot probleem (2 bekende accounts) maar nog steeds niet banned. Wel vraag ik mij af of de lvl 10 restrictie veel gaat tegenhouden.

Verder ziet het eruit als een goede en nuttige patch ronde, ook de verlaging van respec en chisels kosten zijn welkom en zorgen hopelijk voor meer dungeon groups!

Fingers crossed dat er niet binnen een dag weer nieuwe bugs bijkomen :+

Edit\Toevoeging:
Ik verwacht ook niet dat er veel items verwijderd zullen worden, misschien de gene waarvan overduidelijk is dat het dupped is maar who knows, bij ons op de AH zie je meerdere sell orders met 10.000 crafting mats zoals flux,weave,solvent en tannin dat ruikt natuurlijk niet fris maar ik verwacht niet dat ze gaan verdwijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Cowamundo op 04-11-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
psychodude schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:26:
[...]

Persoonlijk vind ik het wel weer grappig / frappant daarin om te zien wat het verschil is tussen de wens van de gemiddelde MMO speler en de praktijk.

Al jaren klagen MMO spelers dat men teveel bij het handje meegenomen wordt. Storylines zijn veel te heroisch. Te weinig sandbox, te weinig eigen vrijheid.

Nu, ben je gewoon een pleb, wordt je niet tot nauwelijks gestuurd en kun je zelf kiezen waar je mobs gaat killen, waar je resources gaat gatheren, wat dan ook. En geven veel mensen aan de sturing te vinden ontbreken.
Goede post, maar toch een kleine toevoeging. Sturing ontbreekt, maar dat is nog niet zo'n valkuil, het is eerder gewoon overweldigend.
Ik persoonlijk heb vooral dat het doel ontbreekt. Loot? Altijd instant opbreken. En is het iets dat beter is dan je vorige wapen/armor piece? Dan is het een paar puntjes sterker. Een paar dmg puntjes, wat armor.
Ik heb niets om voor verder te gaan. Niets waar ik naar uitkijk, niets waar ik naar toe werk.
Dan is het quests doen om het quests doen. Monsters daar, monsters daar. wat xp, wat geld, een item om te salvagen.
En ik heb het idee dat ik dat al 10 levels doe. en nog wel 25 levels moet blijven doen voor het wellicht interessanter wordt?

Maar goed, ik ben denk ik niet de juiste doelgroep voor dit soort spellen. Ik had hetzelfde met wow en guildwars. Leuk om met vrienden mobs te slopen, maar uiteindelijk voelt het doelloos.

Misschien weet ik ook gewoon te weinig over wat er nog aan komt? Bij Diablo kon ik wel dagen grinden voor net die 1e upgrade, of zelfs hetzelfde item maar dan met betere roll. :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
hexta schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:04:
[...]

Goede post, maar toch een kleine toevoeging. Sturing ontbreekt, maar dat is nog niet zo'n valkuil, het is eerder gewoon overweldigend.
Ik persoonlijk heb vooral dat het doel ontbreekt. Loot? Altijd instant opbreken. En is het iets dat beter is dan je vorige wapen/armor piece? Dan is het een paar puntjes sterker. Een paar dmg puntjes, wat armor.
Ik heb niets om voor verder te gaan. Niets waar ik naar uitkijk, niets waar ik naar toe werk.
Dan is het quests doen om het quests doen. Monsters daar, monsters daar. wat xp, wat geld, een item om te salvagen.
En ik heb het idee dat ik dat al 10 levels doe. en nog wel 25 levels moet blijven doen voor het wellicht interessanter wordt?

Maar goed, ik ben denk ik niet de juiste doelgroep voor dit soort spellen. Ik had hetzelfde met wow en guildwars. Leuk om met vrienden mobs te slopen, maar uiteindelijk voelt het doelloos.

Misschien weet ik ook gewoon te weinig over wat er nog aan komt? Bij Diablo kon ik wel dagen grinden voor net die 1e upgrade, of zelfs hetzelfde item maar dan met betere roll. :D
Het zijn doorgaans inderdaad allemaal kleine stapjes binnen een MMO. Maar in dat opzicht eigenlijk weinig anders dan bijvoorbeeld Diablo als je mij vraagt :9. Zeker in dit spel met de random perks en langzame increase is het erg diablo-esque.

Waarom je het uiteindelijk doet is... nergens om. Hetzelfde als ieder spel om heel eerlijk te zijn. Je moet het gewoon leuk vinden om te doen, of niet. Endgame komen er een aantal zaken bij, zoals outpost rush, invasions en wars. Maar in essentie zal natuurlijk ook best veel hetzelfde blijven.

Zeker indien games als WoW en GW je ook niet liggen, is inderdaad gewoon de kans dat dit niet helemaal je ding is :9. Hoewel de games zeker niet veel op elkaar lijken vanuit MMO perspectief, blijven er natuurlijk de nodige overeenkomsten die gewoon bij het genre te verwachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 20:13
hexta schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:04:
[...]

Het is toch altijd zo dat je voordat je endgame haalt het looten voor betere gear weinig zin heeft? Een uur later ben je alweer level up en is de loot alweer beter. Je kan best op level 40 voor een legendary gaan grinden in een dungeon, maar ook dan heb je 5 levels later alweer rare/epics die beter zijn.

Het echte loot grinden begint pas ver na level 60, je moet namelijk eerst nog je watermarks hoog krijgen. Om dat een beetje in perspectief te zetten: na 1 week no-lifen was ik level 60, en nu een maand later zijn mijn watermarks nog steeds niet hoog genoeg om max-level items te looten van bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Qzar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:27:
[...]

Het is toch altijd zo dat je voordat je endgame haalt het looten voor betere gear weinig zin heeft? Een uur later ben je alweer level up en is de loot alweer beter. Je kan best op level 40 voor een legendary gaan grinden in een dungeon, maar ook dan heb je 5 levels later alweer rare/epics die beter zijn.

Het echte loot grinden begint pas ver na level 60, je moet namelijk eerst nog je watermarks hoog krijgen. Om dat een beetje in perspectief te zetten: na 1 week no-lifen was ik level 60, en nu een maand later zijn mijn watermarks nog steeds niet hoog genoeg om max-level items te looten van bosses.
Voor weapons en armor is dit wel redelijk het geval.
Voor jewelry zijn er bepaalde epic ringen/kettingen en oorbellen die prima tot end game mee kunnen voor bepaalde classes en dus zeker de moeite waard om te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
psychodude schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:58:
Level 44, /played 5 dagen, 13 uur en 34 minuten.

Logging 97 114
Mining 122 135
Harvesting 137 151
Tracking & Skinning 182 200 *O*
Fishing 28 37
Smelting 110 118
Woodworking 108 118
Leatherworking 110 122
Weaving 103 111
Stonecutting 110 113

Armoring inmiddels level 85. Blijft langzaam vooruitgaan dit soort crafting skills. Maar uiteindelijk komen we er wel :+.

Afgelopen dagen story quest weer een beetje bij kunnen werken. Zit nu op quest level 25, nog altijd veel te doen :9. Qua Side Stories gaat het wel lekker. Territory Stories op dit moment 11/45 arcs completed. Komen week ga ik denk ik hoofdzakelijk een beetje weer richten op Cutlass Keys en First Light daarin, nog best wat openstaande quests staan daar na afgelopen dagen wat meer in Brightwood en Weaver's Fen doorgebracht te hebben.

Verder in ieder geval fijn om bijna level 45 te zijn, die 3e bag is wel welkom :9.
Weer een weekje verder, nu als volgt:

Played: 6 dagen, 21 uur en 9 minuten
Character level: 44 48

Gathering
Logging 114 118
Mining 135 149
Fishing 37 45
Harvesting 151 169
Tracking & Skinning 200

Refining
Smelting 118 124
Woodworking 118 122
Leatherworking 122 129
Weaving 111 127
Stonecutting 113 115

Crafting
Weaponsmithing 13
Armoring 85 100
Engineering 64
Jewelcrafting 28
Arcana 62
Cooking 118
Furnishing 7

Gestaag allemaal weer een beetje vooruitgang. Blijf gewoon een beetje rustig aan gatheren en craften rondom het doen van sidequests. Dan ook bijna alle Gathering achievements inmiddels binnen, 19/20. En ook Gather Count achievement bijna de 175k variant van binnen. Op dit moment 15/45 Territory Stories achievements. Aantal quests completed op 183. Afgelopen week daarvan best wat quests weg kunnen werken in Cutlass Keys en First Light. Nu nog redelijk wat openstaande quests in Weaver's Fen en Great Cleave. Dat zal deze week een beetje de focus gaan krijgen denk ik.

Qua server keuze zit ik nog een beetje in een spagaat op dit moment. Zit nog op Pointland. Is redelijk dood aan het gaan doordat veel guilds vertrekken. Eigen guildies zitten op Midgard, maar veel zijn tijdelijk gestopt met spelen tot meer content. Tevens veel queues op Midgard. Het is jammer dat AGS nog niet toe wil aan server merging op dit moment. Veel servers zouden daar toch echt baat bij hebben denk ik.

Edit:
Hey there, world merges are on the horizon, but require additional scale testing before we are confident enough to use the tech on the live worlds. As you can imagine given the first few rocky weeks, we are using an over abundance of caution here.

Keep an eye out in the official news area for an update from our Community Managers on this in the near future.
Server mergers lijken er dan toch aan te gaan komen. ETA onbekend.

[ Voor 8% gewijzigd door psychodude op 06-11-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Van mij mogen die merges nog wel even weg blijven… maar financieel gezien zal dit er wel doorheen gedrukt worden door de hoge pieten.
Nu maar hopen dat alles goed gaat want ze hebben nog niet een fijne track record.

Nu kan ik tenminste nog gatheren zonder overal in de rij te moeten gaan staan bij camped nodes. En zie liever dat AGS eerst de focus legt op bugs fixen maar dat is financieel minder boeiend.

Toch zijn basic dingen zoals de chat en radar die na elke expedition bugged wel erg hinderlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Cowamundo schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:16:
Van mij mogen die merges nog wel even weg blijven… maar financieel gezien zal dit er wel doorheen gedrukt worden door de hoge pieten.
Nu maar hopen dat alles goed gaat want ze hebben nog niet een fijne track record.

Nu kan ik tenminste nog gatheren zonder overal in de rij te moeten gaan staan bij camped nodes. En zie liever dat AGS eerst de focus legt op bugs fixen maar dat is financieel minder boeiend.

Toch zijn basic dingen zoals de chat en radar die na elke expedition bugged wel erg hinderlijk.
"Ergens december" zijn de laatste vermoedens voor server mergers.

Verder weet ik niet goed op welke server jij zit. Maar bijvoorbeeld Pointland waar ik vooralsnog op zit heeft op dit moment bijvoorbeeld 144 spelers ingelogd.

Ja, nodes zijn zonder problemen te minen, want er is nagenoeg geen competition. Met gemiddeld nog geen 12 spelers per region binnen de map blijft er tenslotte weinig competitie over. Maar je ziet ook dat mensen vast beginnen te lopen op bepaalde quests, dat sommige towns terug beginnen te lopen in upgrades. En dat ook het gebruik van de market in veel plaatsen echt uitgestorven begint te raken.

En dan zijn er nog 37 servers met nog minder spelers. Duat, als minst bespeelde server, heeft momenteel 83 spelers online.

Veel van de systemen in het spel zijn niet gemaakt voor dit soort kleine spelersaantallen. Waardoor op veel van dit soort servers de ervaring op veel fronten sterk achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Speelt er nog iemand van de Tweakers clan? Anders ga ik een server transfer doen, wat een hoopje NL'se zielepoten in die chat op Barri zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Kidjuh schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:28:
Speelt er nog iemand van de Tweakers clan? Anders ga ik een server transfer doen, wat een hoopje NL'se zielepoten in die chat op Barri zeg.
Weet niet zo zeer van de tweakers clan maar er zijn nog wel genoeg tweakers op barri :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
psychodude schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:58:
[...]

"Ergens december" zijn de laatste vermoedens voor server mergers.

Verder weet ik niet goed op welke server jij zit. Maar bijvoorbeeld Pointland waar ik vooralsnog op zit heeft op dit moment bijvoorbeeld 144 spelers ingelogd.
……
Ik speel op Jacquet daar zijn in het weekend en s’avonds rond de 350-400 mensen.

Bij ons is het wel merkbaar aan de AH dat sommige zaken gewoon niet (meer) verkopen. Zeker de mensen die lower lvl zijn komen niet meer van hun spullen af omdat er geen nieuwe aanwas is van spelers. Zelf zit ik op lvl 50 en bepaalde zaken verkopen nog wel maar wordt wel minder.

Zat te denken om naar Abaton te gaan die WAS nog rond de 1800 de afgelopen dagen maar die is rap gegroeid tot nu een queue van 200.

Ik blijf nu, net als vele uit onze company maar plakken tot de merge (flink inslaan in mats) en als de merge tegenvalt alsnog de free token inzetten om te verhuizen als die dan nog beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Ricmaniac schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:01:
[...]

Weet niet zo zeer van de tweakers clan maar er zijn nog wel genoeg tweakers op barri :P
Okok, als iemand nog een leuke Company heeft waar gewoon volwassen mensen inzitten, hit me up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
Ricmaniac schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:01:
[...]

Mijn broertje en ik denken aan transfer naar barri :D nog active in de clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Vraagje, wordt nu voor de main quest echt de hele map over gestuurd om vervolgens iets te killen en terug te keren naar degene die de Q heeft gegeven. Is de enige manier om alles te lopen? Meerendeel van de plekken ook nog geen settlement eerder bezocht... loop 9 v/d 10 keer ook door gebieden die veel te laag level zijn om iets aan te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9EWd7fxdhD6AnVLyK_5G9v29HU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0eJ0Qki76sVQVtVIcb5f0yS3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Kidjuh schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:04:
Vraagje, wordt nu voor de main quest echt de hele map over gestuurd om vervolgens iets te killen en terug te keren naar degene die de Q heeft gegeven. Is de enige manier echt om alles te lopen? Meerendeel van de plekken ook nog geen settlement eerder bezocht... loop 9 v/d 10 keer ook door gebieden die veel te laag level zijn om iets aan te hebben.

[Afbeelding]
Lopen is niet de enige manier, zoals je ziet staat er een teleport direct naast. Vanaf iedere town kun je hier naar toe teleporten. Kost uiteraard wel Azoth.

Persoonlijk ben ik het iedere keer gewoon gaan lopen. Je hebt uiteindelijk best wel wat aan die lagere level zones, veel resources die je onderweg kunt pakken als gathering run. Ook verzamel ik vaak faction quests en townboard quests die op de route vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
psychodude schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:28:
[...]

Lopen is niet de enige manier, zoals je ziet staat er een teleport direct naast. Vanaf iedere town kun je hier naar toe teleporten. Kost uiteraard wel Azoth.

Persoonlijk ben ik het iedere keer gewoon gaan lopen. Je hebt uiteindelijk best wel wat aan die lagere level zones, veel resources die je onderweg kunt pakken als gathering run. Ook verzamel ik vaak faction quests en townboard quests die op de route vielen.
Yes, dan moet je die town dus wel eerder bezocht hebben. Maar gathering technisch is het nog wel te doen, merk wel dat levelen ontzettend traag gaat op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Kidjuh schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:29:
[...]

Yes, dan moet je die town dus wel eerder bezocht hebben. Maar gathering technisch is het nog wel te doen, merk wel dat levelen ontzettend traag gaat op deze manier.
Klopt in principe doe je levelen niet in een dagje. de snelste mensen deden er volgens mij alsnog wel zo'n beetje 4-5 dagen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ricmaniac schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:48:
[...]

Klopt in principe doe je levelen niet in een dagje. de snelste mensen deden er volgens mij alsnog wel zo'n beetje 4-5 dagen over.
Was er in het begin geen bug met boars waardoor je heel snel kon levelen en sommige mensen daarom zo snel 60 waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Net level 51 geworden. Ik had de main story quest nog open staan voor The Depths dus afgelopen weekend deze maar even gedaan. Leuke dungeon op zich. De laatste boss ben je echt wel afhankelijk van een goede tank maar zodra je die hebt is het easy peasy ;).

Aangezien bij level 50 invasions vrij komen, is dat een beetje leuk om te doen?

[ Voor 13% gewijzigd door Carthrax op 08-11-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
Cowamundo schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:20:
[...]

Voor weapons en armor is dit wel redelijk het geval.
Voor jewelry zijn er bepaalde epic ringen/kettingen en oorbellen die prima tot end game mee kunnen voor bepaalde classes en dus zeker de moeite waard om te farmen.
Er is 1 ring met dubbel luck erop die als PvE ring goed is, en er is 1 strength 570 strength amulet uit quest chain. Echter zal je beiden voor PvP/serieuze dingen niet gebruiken omdat het zoveel stat attribute punten mist. Je moet alles GS600 hebben om aan je 500 attribute points te komen, dus alle non-600 gear is niet relevant IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Qzar schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:53:
[...]

Er is 1 ring met dubbel luck erop die als PvE ring goed is, en er is 1 strength 570 strength amulet uit quest chain. Echter zal je beiden voor PvP/serieuze dingen niet gebruiken omdat het zoveel stat attribute punten mist. Je moet alles GS600 hebben om aan je 500 attribute points te komen, dus alle non-600 gear is niet relevant IMO.
Weaver's Knot: ?
+16 CON
2x 1.9% luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
Cowamundo schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:57:
[...]

Weaver's Knot: ?
+16 CON
2x 1.9% luck
Ja precies dat is die dubbele luck ring waar ik het over had. Die is wel nice voor de elite runs/dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Carthrax schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:00:

Aangezien bij level 50 invasions vrij komen, is dat een beetje leuk om te doen?
Invasion zijn wat mij betreft echt super leuk om te doen. Alleen het is hele pittige content. Acht de kans daardoor klein dat je als 51 mee genomen word omdat het met een vol level 60 team al heel moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ricmaniac schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:50:
[...]

Invasion zijn wat mij betreft echt super leuk om te doen. Alleen het is hele pittige content. Acht de kans daardoor klein dat je als 51 mee genomen word omdat het met een vol level 60 team al heel moeilijk is.
Ah thx, dan wacht ik wel tot ik level 60 ben, gewoon voor de zekerheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Eerder vandaag de first light defense succesvol afgerond. Zelfs alle punten weten te behouden :*)
Dit was tegen skullflame en defense was the night order (oude collaboration 4)

Ja en daarover gesproken.. wat een rommeltje is het geworden he :X
C 1 2 3 4 allemaal een andere naam gekregen en volledig uit elkaar gevallen, erg jammer maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
De meningen lagen op meerdere te ver uit elkaar om nog door te gaan( casuals en hardcore pvpers bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Zijn er mensen die de Overwolf minimap gebruiken?

Als ik deze officiële post lees is het tracken van nodes, chests, mobs etc. dus NIET toegestaan in de minimap.

Maar kun je de Overwolf overlay ook gebruiken puur als minimap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Cowamundo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:25:
Zijn er mensen die de Overwolf minimap gebruiken?

Als ik deze officiële post lees is het tracken van nodes, chests, mobs etc. dus NIET toegestaan in de minimap.

Maar kun je de Overwolf overlay ook gebruiken puur als minimap?
Ik gebruik niet de overwolf minimap maar een andere en volgens mij doet die zo goed als het zelfde.
Past niks aan in de game files en leest gewoon je coordinaten van je scherm zodat die je locatie heeft en plaatst het eigenlijk op die interactive map van https://newworldfans.com/map.

Dat is ook gewoon een overlay op je pc en niet van de game bijv. Je kan hem ook open hebben zonder de game open te hebben dus lijkt me niet echt mogelijk dat ze je daarvoor kunnen bannen.

Het is eigenlijk niks anders dan een map op je 2e scherm open hebben.
Je ziet alle resources maar je kan niet zien of ze gepakt zijn of niet dus in dat opzicht vind ik het nou niet echt iets waarvoor ze actie moeten ondernemen... maarja gaan het zien wat ze uiteindelijk zeggen.

Dit is de discord van die ik gebruik: https://discord.gg/rVmaJpypkP en vanuit daar kan je hem downloaden. Gebruik hem al sinds week 1 en hij update hem heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ricmaniac schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:42:
[...]

Ik gebruik niet de overwolf minimap maar een andere en volgens mij doet die zo goed als het zelfde.
Past niks aan in de game files en leest gewoon je coordinaten van je scherm zodat die je locatie heeft en plaatst het eigenlijk op die interactive map van https://newworldfans.com/map.

Dat is ook gewoon een overlay op je pc en niet van de game bijv. Je kan hem ook open hebben zonder de game open te hebben dus lijkt me niet echt mogelijk dat ze je daarvoor kunnen bannen.

Het is eigenlijk niks anders dan een map op je 2e scherm open hebben.
Je ziet alle resources maar je kan niet zien of ze gepakt zijn of niet dus in dat opzicht vind ik het nou niet echt iets waarvoor ze actie moeten ondernemen... maarja gaan het zien wat ze uiteindelijk zeggen.

Dit is de discord van die ik gebruik: https://discord.gg/rVmaJpypkP en vanuit daar kan je hem downloaden. Gebruik hem al sinds week 1 en hij update hem heel vaak.
Ja volgens mij doet NWMM het zelfde en haalt deze idd geen data op van de server of een node wel of niet mined is maar alleen je locatie.
Vandaag maar eens proberen want wordt helemaal gek van elke keer op mijn telefoon kijken waar ik nu weer heen moet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Laatst zag ik op youtube voorbij komen dat er straks gekocht kan worden van 1 plaatsje op alle veilinghuisjes. Maakt het koopproces wel een heel stuk duidelijker, al kan ik me voorstellen dat verkopers er niet zo blij mee zullen zijn. Mensen die townboard missies doen en voldoende goud hebben rennen naar het lokale veilinghuisje om tegen soms pittige prijs de questitems te kopen. Weet iemand wanneer dit wordt ingevoerd?

Zelf kabbel ik vrolijk door en inmiddels level 53 geworden. Heb een paar leuke azeroth springplekjes gevonden als mijn azeroth weer vol zit om daar dan snel tassen vol te gatheren met hoger materiaal, maar voor de rest nog steeds rondjes aan het rennen rondom WW. Dan krijg ik maar 12xp per kill, ik vind gatheren toch leuker om te doen :) Zie er toch wel een beetje tegen op, op level 60 verwacht ik in het beruchte zwarte gat terecht te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
fitznl schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:00:
Laatst zag ik op youtube voorbij komen dat er straks gekocht kan worden van 1 plaatsje op alle veilinghuisjes. Maakt het koopproces wel een heel stuk duidelijker, al kan ik me voorstellen dat verkopers er niet zo blij mee zullen zijn. Mensen die townboard missies doen en voldoende goud hebben rennen naar het lokale veilinghuisje om tegen soms pittige prijs de questitems te kopen. Weet iemand wanneer dit wordt ingevoerd?
Waarom zouden verkopers dit vervelend vinden, zodat mensen niet meer hun overpriced items kopen voor townboard quests maar ze nu moeten concurreren met andere sellers? tja...

Het AH systeem nu is gewoon super onhandig. Als de wijziging die jij noemt er komt, kunnen Towns veel meer gaan "stunten" met de tax rates die je moet betalen om hun AH te gebruiken om zo meer mensen en inkomsten naar zich toe te trekken. Lagere tax is uiteraard goed voor de verkoper en de seller.

Op onze server zitten bijna alle AH items in Everfall maar de tax is daar veel te hoog en toch moet je daar zijn als je iets wilt verkopen.. super irritant en zonde geld. en mensen zijn te lui om ergens anders heen te gaan en de meeste hebben een huis in Everfall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Cowamundo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:44:
[...]

Waarom zouden verkopers dit vervelend vinden, zodat mensen niet meer hun overpriced items kopen voor townboard quests maar ze nu moeten concurreren met andere sellers? tja...
Het nadeel is met name dat een deel van de 'moeilijkheid' in item verkrijgbaarheid nu zit in de transportkosten. Dit zorgt er voor dat in 'verre gebieden' een item meer waarde krijgt. Dit element gaat verloren met de beoogde linking van market places.

Niet alleen voor de verkoper is dit nadelig, maar ook voor de koper. Het wordt namelijk hierin voor de verkoper namelijk minder interessant om af te reizen naar een verdere zone om ingredients daar te verzamelen om aan de andere kant van de map tegen meerwaarde te verkopen.

Een zekere diepgang in de economie wordt dan ook met name weggehaald. Daarentegen denk ik niet zozeer dat de prijzen daarin nu echt zullen gaan dalen, omdat in veel gevallen het aanbod vermoedelijk evenredig zal gaan dalen.

Voor de prime collectors onder ons, Robin Hood pack #2 beschikbaar vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
psychodude schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:52:
[...]

Voor de prime collectors onder ons, Robin Hood pack #2 beschikbaar vanaf nu.
Beetje vreemd net op amazon gekeken bij het prime game gedeelte, maar new world (rond 18.00 uur) staat er ineens niet meer tussen?

Vorige keren kon ik op new world klikken en het kadootje claimen.

en edit: werkt weer, refresh pagina paar keer gedaan en ineens staat new world weer als eerste in de rij

en edit 2: het kadootje voor 23 november ziet er interessant uit...

[ Voor 17% gewijzigd door fitznl op 09-11-2021 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
PTR komt er aan:
https://www.newworld.com/...articles/ptr-announcement

Tevens in dat artikel ook aankomende content beschreven:
- New weapon: Void Gauntlet
- New enemy type: Varangian
- Enemy variety: Withered Swarmancer, Beetle, the Lost Shaman, Pirate Alligator, Ancient Guardian Pyromancer, and enhanced Corrupted Laborers.
- Quests:
-- New enemy quests
-- New legendary weapon quest: Void Gauntlet
-- Story quest improvements: new task types and quest variants, including wave events, destructible objects, and proximity nodes for tracking.
- PvP faction missions overhaul.
- Trading Post linked.

Veel nadruk op met name de leveling experience. En nog meer hierin te veranderen. Goede zaak, zeker voor de longevity van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Best nice die void gauntlet verwacht ik. iig ziet die er vet uit. En scaled met intelligence / Focus dus goed voor healers denk ik die wat extra damage nodig hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Nieuwe content terwijl ik al weken zit te wachten op een aantal legendary crafting items die nog altijd niet droppable zijn. Wat een onzin, lijkt me toch dat ze eerst current "bugs" moeten fixen. Naja ben benieuwd, misschien zit mijn wens wel in de patchnotes (Etched Handguard en Empowered Counterbalance).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Azerox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:40:
Nieuwe content terwijl ik al weken zit te wachten op een aantal legendary crafting items die nog altijd niet droppable zijn. Wat een onzin, lijkt me toch dat ze eerst current "bugs" moeten fixen. Naja ben benieuwd, misschien zit mijn wens wel in de patchnotes (Etched Handguard en Empowered Counterbalance).
Ik denk dat ze ook natuurlijk gewoon een planned roadmap hebben met windows waarin zij bepaalde content willen launchen.

Ze kunnen hier niet te lang mee wachten anders gaan er nog meer spelers weg.

Tevens denk ik niet dat dev X die met de void gauntlet bezig is ook dev Y is die de bug moet fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
Azerox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:40:
-Radar die steeds bugged raakt na een expedition.
-Wapens die geen dmg doen na mining/gathering.
-Attacks die random geen damage doen.
-Heals die niet healer maar wel in cooldown gaan.
-Weapon swapping werkt voor geen meter.
-Auto run die random niet meer werkt.
-Als je meerdere pm’s hebt verdwijnen andere chats en heb je ineens geen global en recruitment chat meer.
-Chat die regelmatig bugged raakt na en group en/of expedition en je niks meer in andere chats kan zeggen behalve groupchat.
-Private message windows niet kunnen sluiten
-Quests en Items die marked blijven als je tussen 2 characters op een andere world switched (heb op een andere server een low lvl char die moet leathers verzamelen voor een quest, als ik dan naar mijn main switch op een ander realm en server blijven leathers marked als quest items. Ook blijven mobs marked als nodig voor quests op andere characters.
-Server merges die hard nodig zijn!
- nog wel 30 dingen….

Ja, het wordt idd tijd voor nieuwe content *kuch*

Edit: Het lukt mij overigens al regelmatig om een dodge roll uit te voeren in heavy armor! ;)
Meerdere typo’s opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Cowamundo op 10-11-2021 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Vanavond weer even meegedaan met een elite farm om mijn Watermark omhoog te krijgen. Helaas gaat het niet zo snel als ik dacht :P blijf maar 502-506 items gedroopt krijgen over het algemeen. Heb nu 2 keer zo'n run gedaan in zowel reekwater als shattered mountain.

• Ricmaniac
  • Nu online
Nu de voidgauntlet aan het testen op de PTR :)

Best een cool wapen hoor! jammer dat je hem niet equiped ziet als je weapons seathed zijn maarja dat is hetzelfde als ice gauntlet.

Heeft wel een dikke skill waarbij het een melee weapon word voor 15 seconden ofzo :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbLExvAS1HmYW0S-vGhFqpXcmfY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4MRgX6boeRkdGrOWxYhxQ6kp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Ricmaniac op 11-11-2021 01:50 ]

• Khaelos
Zodra die void gauntlet live gaat, gaan iedereen en hun moeders dat spelen natuurlijk :+

Eens even een void resistance setje samenstellen >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cowamundo
Khaelos schreef op donderdag 11 november 2021 @ 04:07:
Zodra die void gauntlet live gaat, gaan iedereen en hun moeders dat spelen natuurlijk :+

Eens even een voor resistance setje samenstellen >:)
Haha dat is natuurlijk te verwachten, Als full focus healer zit ik hier dan ook met smart op te wachten!
Want de dps van de lifestaff is nou niet super.

• Ricmaniac
  • Nu online
Khaelos schreef op donderdag 11 november 2021 @ 04:07:

Eens even een void resistance setje samenstellen >:)
Ik denk oprecht dat het mee valt. Op de ptr servers zie ik gewoon heel veel mensen die andere wapens gebruiken.

Denk wel dat veel het zullen proberen natuurlijk.

Zullen nu natuurlijk allemaal verschillende builds proberen.

Opzich hebben ze het wel tof gedaan op de ptr je kan dus een level 60 char aanmaken en heb je allemaal crates in je inventory. Alle type armors met verschillende stats. Alle wapens meerdere keren. 125 van alle tier V gems.

Je kan echt goed testen zeg maar.

• psychodude
Ricmaniac schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:13:
[...]

Ik denk oprecht dat het mee valt. Op de ptr servers zie ik gewoon heel veel mensen die andere wapens gebruiken.

Opzich hebben ze het wel tof gedaan op de ptr je kan dus een level 60 char aanmaken en heb je allemaal crates in je inventory. Alle type armors met verschillende stats. Alle wapens meerdere keren. 125 van alle tier V gems.

Naast goed testen kan ik het mij ook voorstellen dat voor een bepaald type PvP crowd dit ook gewoon populair zal gaan worden om zonder het gehele MMO aspect gewoon lekker endgame wat PvP te kunnen doen.

Qua void gauntlet gebruik denk ik inderdaad ook dat dit mee zal gaan vallen op live zodra de patch komt. Veel mensen hebben toch een zekere preference met het type wapen waarmee ze spelen.

Zo gebruik ik sporadisch ook wel eens bijvoorbeeld ice gauntlet, maar is toch wel erg minimaal. Net genoeg om te komen tot weapon level... 5 als ik mij niet vergis.

• Cowamundo
psychodude schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:48:
[...]

Naast goed testen kan ik het mij ook voorstellen dat voor een bepaald type PvP crowd dit ook gewoon populair zal gaan worden om zonder het gehele MMO aspect gewoon lekker endgame wat PvP te kunnen doen.
De PTR is maar tijdelijk beschikbaar...

https://forums.newworld.com/t/welcome-and-thank-you/528728
The Public Test Realm will be available from November 10th until our November Monthly Release.

• psychodude
Cowamundo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:40:
[...]

De PTR is maar tijdelijk beschikbaar...

https://forums.newworld.com/t/welcome-and-thank-you/528728
The Public Test Realm will be available from November 10th until our November Monthly Release.
Het PTR concept zal vermoedelijk weer terugkomen voor de daaropvolgende patch. Mogelijk niet permanent aanwezig. Maar ik denk dat er toch best wel een ruim aantal dagen zal zijn waarin de PTR toegankelijk zal zijn, mits de feedback en het gebruik van de PTR positief uitvalt en kwaliteit van patches hiermee vooruit gaat.

• Khaelos
Ricmaniac schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:13:
[...]

Hah dit doet me herinneren aan een private wow server waar ik op speelde, daar hadden we een GM island waar je letterlijk alle items zelf kon spawnen en er zelfs kisten waren met belachelijke items die 100x stars hadden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
psychodude schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:57:
[...]

Weer een weekje verder, nu als volgt:

Played: 6 dagen, 21 uur en 9 minuten
Character level: 44 48

Gathering
Logging 114 118
Mining 135 149
Fishing 37 45
Harvesting 151 169
Tracking & Skinning 200

Refining
Smelting 118 124
Woodworking 118 122
Leatherworking 122 129
Weaving 111 127
Stonecutting 113 115

Crafting
Weaponsmithing 13
Armoring 85 100
Engineering 64
Jewelcrafting 28
Arcana 62
Cooking 118
Furnishing 7

Gestaag allemaal weer een beetje vooruitgang. Blijf gewoon een beetje rustig aan gatheren en craften rondom het doen van sidequests. Dan ook bijna alle Gathering achievements inmiddels binnen, 19/20. En ook Gather Count achievement bijna de 175k variant van binnen. Op dit moment 15/45 Territory Stories achievements. Aantal quests completed op 183. Afgelopen week daarvan best wat quests weg kunnen werken in Cutlass Keys en First Light. Nu nog redelijk wat openstaande quests in Weaver's Fen en Great Cleave. Dat zal deze week een beetje de focus gaan krijgen denk ik.

Qua server keuze zit ik nog een beetje in een spagaat op dit moment. Zit nog op Pointland. Is redelijk dood aan het gaan doordat veel guilds vertrekken. Eigen guildies zitten op Midgard, maar veel zijn tijdelijk gestopt met spelen tot meer content. Tevens veel queues op Midgard. Het is jammer dat AGS nog niet toe wil aan server merging op dit moment. Veel servers zouden daar toch echt baat bij hebben denk ik.

Edit:

[...]

Server mergers lijken er dan toch aan te gaan komen. ETA onbekend.
Weekje verder, weer wat progressie. Wat druk geweest met werk deze week afgelopen dagen. Maar toch weer een aantal levels kunnen behalen.

Played: 7 dagen, 22 uur en 32 minuten
Character level: 48 51

Gathering
Logging 118 120
Mining 149 160
Fishing 45 58
Harvesting 169 182
Tracking & Skinning 200

Refining
Smelting 124 129
Woodworking 122 123
Leatherworking 129 136
Weaving 127 133
Stonecutting 115 119

Crafting
Weaponsmithing 13
Armoring 100 107
Engineering 64
Jewelcrafting 28
Arcana 62 63
Cooking 118
Furnishing 7

Met name weer gewoon beetje doorgegaan met questing, territory stories completed nu op 19/45, 4 nieuwe arcs daarmee afgerond. De Gather Count achievements inmiddels volledig afgerond, Gathering nog op 19/20, maar ook bijna klaar met nu 49.4k/50k op harvesting als laatste te behalen achievement.

Dev Blog Update on Current Issues #2:
https://forums.newworld.c...n-current-issues-2/538731

Interessant leesvoer, wel een aantal goede punten waar aan gewerkt wordt. Sure, veel hiervan blijft om de ervaring van nieuwe spelers te doen verbeteren, maar ik denk dat voor de lange termijn dat een goede move is. Ook om veel spelers die rond bijvoorbeeld level 30 gestopt zijn, op termijn weer aan te kunnen trekken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• psychodude
Goed overzicht van alle datamined info:
https://aeternum-adventure.com/datamining/

Aantal highlights voor de mensen die dit niet zo volgen:
spoiler:
- Nieuwe dungeon difficulty scalings.
- Dungeon finder
- Mounts
- Holiday event (kerst/nieuwjaar)
- Nieuwe wapens: daggers, mace (1h, 2h), celestial gauntlet, pistols, greatsword
- Post cap profession rewards
- Wat meer info over de nieuwe zone en nieuwe dungeons

In ieder geval voldoende nieuwe content en 'quality of life' features die er aan zitten te komen. Hoewel zeker niet iedereen er voor wat betreft alles voorstander van zal zijn, denk ik dat het voor de algemene waardering positief uit zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
psychodude schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:31:
Goed overzicht van alle datamined info:
https://aeternum-adventure.com/datamining/

Aantal highlights voor de mensen die dit niet zo volgen:
spoiler:
- Nieuwe dungeon difficulty scalings.
- Dungeon finder
- Mounts
- Holiday event (kerst/nieuwjaar)
- Nieuwe wapens: daggers, mace (1h, 2h), celestial gauntlet, pistols, greatsword
- Post cap profession rewards
- Wat meer info over de nieuwe zone en nieuwe dungeons

In ieder geval voldoende nieuwe content en 'quality of life' features die er aan zitten te komen. Hoewel zeker niet iedereen er voor wat betreft alles voorstander van zal zijn, denk ik dat het voor de algemene waardering positief uit zal vallen.
Dus toch mounts?! Wow dacht dat ze daar heel stellig over waren..

En Dungeon finder is ook meh.. je wilt niet met een pug groep naar Lazarus of die in edengrove :+

Verder lijkt het me wel een aardige toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Khaelos schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:53:
[...]

Dus toch mounts?! Wow dacht dat ze daar heel stellig over waren..

En Dungeon finder is ook meh.. je wilt niet met een pug groep naar Lazarus of die in edengrove :+

Verder lijkt het me wel een aardige toevoeging
Ligt er aan hoe ze dungeon finder doen. Misschien word het gewoon een party finder zoals de custom group findr in wow zeg maar. of Party finder in FFXIV.

Dan kan je alsnog zelf de groep maken en met de mensen praten alvorens je ze invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Voor iedereen die het nog niet gelezen of gezien heeft:
Alle trading is weer stil gelegd omdat er een item dupe is met trophies en andere housing items :X

Je verwacht het niet he, zolang ze nu maar eens flinke perma bans gaan uitdelen aan die lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
RubenSaurus schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:44:
Voor iedereen die het nog niet gelezen of gezien heeft:
Alle trading is weer stil gelegd omdat er een item dupe is met trophies en andere housing items :X

Je verwacht het niet he, zolang ze nu maar eens flinke perma bans gaan uitdelen aan die lui.
Het gaat ook nog steeds om de zelfde manier van duping als de eerste twee keer. Ze misbruiken nog steeds server lag. Dus de 2 fixes die er al voor geweest zijn hebben het wel iets minder gemaakt maar absoluut niet onmogelijk.
Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste

Let op:
Samenspelen in een (Tweakers) clan? Kijk in de startpost van het topic
(neem contact op met een topicstarter om je clan toe te voegen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Samen spelen, chatten en lobbies:
Check de Tweakers Discord