Cowamundo schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 19:18:
Nu de hele week in de ochtend een paar uurtjes kunnen pakken.. heerlijk rustig en dan maximaal minen.
Als het wat drukker begint te worden om snel een volle rugzak bij elkaar te krijgen ga ik vaak skinnen en hout hakken en eind van de middag en savonds als het drukker is ga ik voor de expeditions.
Tussendoor wat craften maar momenteel niet super veel nut meer aangezien het meeste al 100+ is en ik nog lvl 28 ben en de items pas op lvl 40 kan gebruiken.
Het is wel waar dat je in de vroege ochtend/Midden de nacht rustig ore kan minen.
Alleen stel ik me de vraag of het wel nodig is om je eigen gear te maken en je prof te lvl'en.
Op Barri word alles aan bodem prijzen verkocht.
Ik kan epic 1h sword kopen met perfecte stats op lvl50 voor 50g.
Een heel tank set gekocht voor maar 400g, met goede stats op, op lvl50.
Ik moet meer betalen voor een lvl50 respec dan voor alle gear & wapens te samen.
Neen, rijk word je niet van armoring profession in dit spel, voorlopig toch niet.
Wat wel z'n waarde houd zijn die specifieke luck/farm setjes.
Ondertussen ook al een war kunnen meespelen en gewonnen.
De global chat op Barri, die staat op mute.
Wat wel positief is op barri zijn de vele wars, en de faction verdeling. Die is bijna gelijk.
Die server transfer is 'positief', als ze rekening houden met de faction balance. Want op sommige servers is 90% van de gebieden/steden in handen van 1 faction. En wat gaan de verliezende factions dan doen op zo'n server: een server transfer pakken en weg wezen.
Net zoals je had op PVP server van WoW indertijd: 80% is dan 1 faction. En dan is er van Open World PVP geen sprake meer.
[
Voor 19% gewijzigd door
Qinshi op 16-10-2021 10:39
]