Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ook ik deel de mening over het geluid. Muziek te hard, gesprekken te zacht.
Ik heb het inmiddels losgelaten om tips te zien. Ik zie de laatste jaren eigenlijk geen 1 zelf meer. Ligt waarschijnlijk aan mij maar als er tips voorbij zijn gekomen, dan heb ik ze niet gezien of begrepen.
Het probleem is vooral dat je voor elke kandidaat wel goede tips kunt vinden. Dus leuk dat ze achteraf straks allemaal tips laten zien van wat de mol nu wel niet gedaan heeft, maar je zou diezelfde aflevering met tips van elke willekeurige kandidaat kunnen vullen.streamnl schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:03:
Ik heb me toch weer vermaakt met de aflevering. Het waren geen moeilijke opdrachten voor de Mol om te saboteren want dat deden de kandidaten zelf wel.
Ook ik deel de mening over het geluid. Muziek te hard, gesprekken te zacht.
Ik heb het inmiddels losgelaten om tips te zien. Ik zie de laatste jaren eigenlijk geen 1 zelf meer. Ligt waarschijnlijk aan mij maar als er tips voorbij zijn gekomen, dan heb ik ze niet gezien of begrepen.
Daarnaast mis ik dit jaar de afleveringen waar de mol echt iets kan doen waarbij hij ook risico loopt. Enveloppen omwisselen als er toch niemand in de buurt is, is niet zo'n probleem. Een hele rits opdrachten die toch al nooit gaan lukken in de soep laten lopen is ook niet zo moeilijk.
[removed]
Het programma is slachtoffer van zijn eigen succes, ze kunnen niks meer laten zien, het komt dan zeker uit. Grappig zo'n laatste aflevering met de "mollenacties", maar als kijker heb je dit dus nooit gezien.redwing schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:07:
[...]
Het probleem is vooral dat je voor elke kandidaat wel goede tips kunt vinden. Dus leuk dat ze achteraf straks allemaal tips laten zien van wat de mol nu wel niet gedaan heeft, maar je zou diezelfde aflevering met tips van elke willekeurige kandidaat kunnen vullen.
Daarnaast mis ik dit jaar de afleveringen waar de mol echt iets kan doen waarbij hij ook risico loopt. Enveloppen omwisselen als er toch niemand in de buurt is, is niet zo'n probleem. Een hele rits opdrachten die toch al nooit gaan lukken in de soep laten lopen is ook niet zo moeilijk.
Dit jaar vind ik ook veel opdrachten als kijker ook niet leuk om te volgen, dat was vorig jaar beter.
Het 1e snap ik ook best, maar de opdrachten zijn ook niet echt opdrachten waar de mol ook echt iets kan doen. Veel van de opdrachten zijn ook zonder mol al onmogelijk te halen. Wat dat betreft vind ik de laatste jaren de Belgische mol veel leuker. Veel meer psychologische opdrachten waarbij je echt kunt aan de hand van wat er gebeurt kunt gaan bedenken wat de mol zou doen.Exocet schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:12:
[...]
Het programma is slachtoffer van zijn eigen succes, ze kunnen niks meer laten zien, het komt dan zeker uit. Grappig zo'n laatste aflevering met de "mollenacties", maar als kijker heb je dit dus nooit gezien.
Dit jaar vind ik ook veel opdrachten als kijker ook niet leuk om te volgen, dat was vorig jaar beter.
[removed]
Ik vrees alleen dat we dat nooit meer gaan zien in de Nederlandse versie, want het halve kijkerspubliek was al in rep en roer bij het stelen van een joker.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Sneaky ja! Zo'n hint die je snel over het hoofd ziet.Piet_Piraat7 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:55:
Volgens mij had Buddy de uitkomst ook. Hij zei 7 x 3 x 3.. 63? De drie antwoorden waren 7, 3 en 3.
[ Voor 8% gewijzigd door Froggle op 23-02-2020 20:43 ]
XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Ik hoop ook stiekem dat Nathan de Mol is en dan bij de finale een lege pot overhandigtdrooger schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:36:
Doe mij maar gewaagde acties zoals geld uit de pot stelen.
Ik vrees alleen dat we dat nooit meer gaan zien in de Nederlandse versie, want het halve kijkerspubliek was al in rep en roer bij het stelen van een joker.
Daar moet je als kandidaat/mol een stevige dosis schijt aan hebben, als mensen niet op hun spullen letten dan vraag je er om. Je moet het spel niet zien als het normale leven, en dat lijkt half Nederland dus wel te doen. Wat dat betreft mogen ze het van mij soms best wel wat harder spelen, dat heb ik vele al vaker horen zeggen IIRC.drooger schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:36:
[ Voor 8% gewijzigd door Lanfear89 op 23-02-2020 21:08 ]
Mocht het nog niet onmogelijk genoeg zijn...
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Met de niks zeggen de uitleg hadden de vragen ook kunnen zijnraiders schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:53:
De auto’s waren niet uniek, je moest ook kijken naar de chauffeur aldus dus podcast.
Mocht het nog niet onmogelijk genoeg zijn...
- hoeveel koplampen waren er aan
- hoeveel platte banden waren er
- Hoeveel lichtmetalen velgen waren er.
Het was gewoon, zoals zovele opdrachten, een onmogelijke opdracht.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
[Video: https://www.telegraaf.nl/video/392545722/domme-fout-verklapt-wie-de-mol-is]
Beetje klikbeet, beetje vergezocht soms, maar ook weer niet zo heel ver van wat hier soms voorbij komt.
Computing bit by bit
Wil je het toelichten? Ik heb geen zin om ze die clickbait te gunnen.Taakbalk schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:07:
Beetje klikbeet, beetje vergezocht soms, maar ook weer niet zo heel ver van wat hier soms voorbij komt.
Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:22:
[...]
Wil je het toelichten? Ik heb geen zin om ze die clickbait te gunnen.
én
Die Max gaat nogal diep in op sommige zaken, onder andere inderdaad die lasergame pakken. Dat gaat een enorme lap tekst worden waar ik dan weer geen zin in heb. Ik zou zeggen, kijk het filmpje even.Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:22:
[...]
Wil je het toelichten? Ik heb geen zin om ze die clickbait te gunnen.
Computing bit by bit
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:17
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Alleen het breed uit meten van montage fouten, tja uiteindelijk kan het alsnog niks zeggen
De Mol weet natuurlijk hoe hij zich moet gedragen, tijdens dit spel en zal elke keer dezelfde tacktiek hanteren.
Het viel me dus op dat de volgende dag Nathan wat rodere ellebogen had
10:41 omdat dit als tijd staat in de telefoon van de intro.
Mocht dit niks blijken te zijn dan lijkt me dat overduidelijk bewijs dat de regie widm dusdanig in elkaar zat om je bewust op een dwaalspoor te zetten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Maarten schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:25:
[...]
spoiler:over wat Leonie zegt tijdens de test; dit meten ze uit als ENORME MONTAGE FOUT!!!111oneoneone...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Zag er iets voorbij komen maar heb iets gemist vermoed ik.
1 of andere hint die ze lieten zien?
masauri schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:25:
Weet iemand trouwens wat dat gedoe met Schiphol is op twitter?
Zag er iets voorbij komen maar heb iets gemist vermoed ik.
1 of andere hint die ze lieten zien?
✈️ Heb jij er altijd al van gedroomd om mee te gaan met Wie is de Mol? Ga nu naar https://t.co/6NkbtNgk71 en check in! #widm #wieisdemol pic.twitter.com/dKVc7AzKJh
— Wie is de Mol? (@WieIsDeMol) 24 februari 2020
Verkapte ledenactie voor de AVRO TROS.

https://www.ad.nl/show/gr...we-seizoen-widm~aac8954e/Vandaag wordt duidelijk wat AvroTros precies bedoelde. Grote fans van het spelletjesprogramma kunnen zich aanmelden en kans maken mee op reis te gaan. Daar staat natuurlijk wel iets tegenover: de Molloten krijgen een test met 20 vragen over 20 seizoenen toegestuurd en moeten die foutloos zien te beantwoorden. Net als in het programma geldt: wie de test het best én het snelst maakt, wint.
Er staat de grote winnaar overigens een bijzondere reis te wachten. Tot aan de eerste executie reist, eet en slaapt de gelukkige winnaar waar de crew ook is. Zo ziet de Molloot met eigen ogen hoe het programma wordt gemaakt en hoe het er achter de schermen aan toegaat.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
'Montagefoutje' onthult: Nathan is de Mol!
https://delagarde.nl/montagefoutje-onthult-nathan-is-de-mol
Ja of de accu van vest nummer 4 was leeg..CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:04:
Spoileralert (misschien)![]()
'Montagefoutje' onthult: Nathan is de Mol!
https://delagarde.nl/montagefoutje-onthult-nathan-is-de-mol
[ Voor 4% gewijzigd door Mathijs14 op 25-02-2020 21:10 ]
Lijkt mij niet. Opvallend is ook dat hij +200 schoot. Als Mol wil je dat juist, want dat geld telt namelijk niet mee. Als De Mol +geld heeft geschoten gaat dat geld UIT de pot NA de finaleCFC-Mathijs schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:09:
[...]
Ja of de batterijen van het vest waren leeg..
Er gaat ook een morse hint richting Nathan trouwens:
Het valt me al een aantal afleveringen lang op dat opdrachttitels soms rare spaties hebben. Vak Werk, Kleur Rijk, etc. Dit heeft me aan het denken gezet, want Wie Is De Mol? zou Wie Is De Mol? niet zijn als er geen addertje onder het gras zit (of de productie moet net als half Nederland niet weten wanneer je wel of geen spatie moet plaatsen).
Wanneer je alle opdrachttitels bestaande uit één woord (d.w.z. zonder spatie) rekent als een streepje, alle titels bestaande uit meerdere woorden (d.w.z. inclusief spaties) als een punt, krijg je het volgende:
Aflevering 1
Wijsheid en geluk (•)
Beltegoed (-)
Parkeertarief (-)
Aflevering 2
Kleur werk (•)
Afhaal Chinees (•)
Wereldbeeld (-)
Aflevering 3
Lijn(ver)diensten (-)
Beeldig (-)
Thee Pot (•)
Aflevering 4
Porseleinen Kamer (•)
Verkeer(d) (-)
Vrijstellingsroute (-)
Aflevering 5
Beeld & Geluid (•)
Lettergreep (-)
Lezen & Schrijven (•)
Aflevering 6
Voice Mol (•)
Vak Werk (•)
Alles Kenners (•)
Aflevering 7
Kleur Rijk (•)
Mol Laser (•)
Scherp Stellen (•)
Dat levert tot nu toe de volgende reeks op:
• - - • • - - - • • - - • - • • • • • • •
Hiermee kun je maken:
ANJEATRH
Wanneer je dit een beetje door elkaar husselt, ontstaat er:
N A T H A . R . T J E .
De nog ontbrekende letters zijn dus nog:
-. = N
..- = U
... = S
Echter, aan het einde van de morsereeks houden we op dit moment nog twee puntjes over. Deze kan dus voor de U of de S gebruikt worden. Dat betekent tevens dat we nog 6 opdrachttitels nodig hebben om de code te kraken, precies genoeg voor het resterende aantal opdrachten in aflevering 8 en 9.
Die vind ik eigenlijk bijzonder sterk, dat is niet meer ver gezocht.
De morse hint, in combinatie met de vesten is voor mij voldoende bewijs dat Nathan de mol is.
Hij is dan wel direct een van de beste Mollen ooit samen met Dennis Weening. NIEMAND verdenkt hem he hahahaha GENIAALeltweako schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:27:
Nou, dat is dan ook duidelijk.
Die vind ik eigenlijk bijzonder sterk, dat is niet meer ver gezocht.
De morse hint, in combinatie met de vesten is voor mij voldoende bewijs dat Nathan de mol is.
Rik (presentator) vertelde tijdens de aflevering; De Mol is brutaal, onder de radar en niet verdacht (Nathan i guess?). Als je weet wie de Mol is komt dat als een verrassing (zoiets dergelijks vertelde Rik)
Ook vond ik het persoonlijk opvallend dat Miljuschka voor de tweede keer in een aflevering zei; Nathan kan de Mol niet zijn. Met nadruk op niet
ALS hij daarwerkelijk de Mol is, dan is hij inderdaad een hele goeie mol
Ik twijfel zelf nog steeds, maar het zou toch fantastisch zijn. In die aflevering met die letters zoeken tegen die Chinezen: Opgepast HETE SOEP HETE SOEPstreamnl schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:30:
Oke oke je hebt me overtuigd. Ik ga all-in op Nathan.
ALS hij daarwerkelijk de Mol is, dan is hij inderdaad een hele goeie mol
Do { Ping } while ( LOL )
Morse komt niet van mij. Via WIDM forumShadow_Agent schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:34:
All in op Nathan numorse hint(heel erg sterk gevonden) en die vesten hebben mij overtuigd
Vorig jaar heb ik alle afleveringen op 1 persoon gestemd waardoor ik de maximale punten heb behaald die je kon halen. Dit jaar doe ik weer "normaal" stemmen dmv hint/tips die ik zie en lees.
Dit jaar wil een vriendin van mij dat ook een keer proberen (zij stemt op Leonie) en tot nu toe staat zij hoger dan mij.
Als Leonie het is, dan is mijn "presentatie" van vorig jaar minder bijzonder. Dat zou ik best wel ruk vinden...
Ah okee! Dan nog erg goed gevonden van degene op het WidM forum
Do { Ping } while ( LOL )
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Is al meerdere keren een hint geweestSaffie_time schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:46:
Die slechte spelling in opdrachten is al jaren een feit. Met spatoevauten en dergelijke. Ik zou er niks achter zoeken
Zo zit ik dit jaar vanaf aflevering een volle bak op Nathan, om reden dat het de leukste tv zou opleveren. Ik moet zeggen dat ik wel regelmatig van het pad af wilde wijken vanwege de verschillende hints. Ik vind de tijd+Leonie sterk en de widmnonine hint hmuit de eerste aflevering.streamnl schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:39:
Eigenlijk mag het van mij iedereen zijn behalve Leonie.
Vorig jaar heb ik alle afleveringen op 1 persoon gestemd waardoor ik de maximale punten heb behaald die je kon halen. Dit jaar doe ik weer "normaal" stemmen dmv hint/tips die ik zie en lees.
Dit jaar wil een vriendin van mij dat ook een keer proberen (zij stemt op Leonie) en tot nu toe staat zij hoger dan mij.
Als Leonie het is, dan is mijn "presentatie" van vorig jaar minder bijzonder. Dat zou ik best wel ruk vinden...
Maar nu ben ik er wel van overtuigd dat Nathan het is :-)
PSN: DutchTrickle PVoutput
Zeker icm die testbeeld hint:CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:11:
[...]
Lijkt mij niet. Opvallend is ook dat hij +200 schoot. Als Mol wil je dat juist, want dat geld telt namelijk niet mee. Als De Mol +geld heeft geschoten gaat dat geld UIT de pot NA de finale
Het valt me al een aantal afleveringen lang op dat opdrachttitels soms rare spaties hebben. Vak Werk, Kleur Rijk, etc. Dit heeft me aan het denken gezet, want Wie Is De Mol? zou Wie Is De Mol? niet zijn als er geen addertje onder het gras zit (of de productie moet net als half Nederland niet weten wanneer je wel of geen spatie moet plaatsen).
Wanneer je alle opdrachttitels bestaande uit één woord (d.w.z. zonder spatie) rekent als een streepje, alle titels bestaande uit meerdere woorden (d.w.z. inclusief spaties) als een punt, krijg je het volgende:
Aflevering 1
Wijsheid en geluk (•)
Beltegoed (-)
Parkeertarief (-)
Aflevering 2
Kleur werk (•)
Afhaal Chinees (•)
Wereldbeeld (-)
Aflevering 3
Lijn(ver)diensten (-)
Beeldig (-)
Thee Pot (•)
Aflevering 4
Porseleinen Kamer (•)
Verkeer(d) (-)
Vrijstellingsroute (-)
Aflevering 5
Beeld & Geluid (•)
Lettergreep (-)
Lezen & Schrijven (•)
Aflevering 6
Voice Mol (•)
Vak Werk (•)
Alles Kenners (•)
Aflevering 7
Kleur Rijk (•)
Mol Laser (•)
Scherp Stellen (•)
Hiermee kun je maken:
ANJEATRH
N A T H A . R . T J E .
-. = N
..- = U
... = S
Echter, aan het einde van de morsereeks houden we op dit moment nog twee puntjes over. Deze kan dus voor de U of de S gebruikt worden. Dat betekent tevens dat we nog 6 opdrachttitels nodig hebben om de code te kraken, precies genoeg voor het resterende aantal opdrachten in aflevering 8 en 9.
YouTube: 🔥😱 Het Testbeeld uit Wie is de Mol? 2020 VERTRAAGD!
-.-... . -CryptoNL schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:02:
@Jpjedi Ik kan daar geen soep van maken eerlijk gezegd. Ik zie niks
Dat testbeeld was raar idd, dat geknipper toevallig tijdens widm, dat komt vrijwel nooit meer voor geloof ik, helemaal niet op deze manier. Toch is het wel gek dat het alleen in de live uitzending zat, maar aan de andere kant, als het echt gemonteerd was geweest was het overduidelijk een hint en was het te opzichtig misschien.Jpjedi schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:58:
[...]
Zeker icm die testbeeld hint:
YouTube: 🔥😱 Het Testbeeld uit Wie is de Mol? 2020 VERTRAAGD!
Maar goed, morse code in het testbeeld, het kan, maar wat zou het moeten zijn dan?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Mooie hint idd, maar er is geloof ik wat onduidelijkheid over of je de titels in de uitzending of van de website moet hebben. Plus in bovenstaande uitleg van je missen we ook nog een tweede T, dus missen we nog 4 letters, wellicht niet meer precies genoeg voor het resterende aantal afleveringen.CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:11:
[...]
Lijkt mij niet. Opvallend is ook dat hij +200 schoot. Als Mol wil je dat juist, want dat geld telt namelijk niet mee. Als De Mol +geld heeft geschoten gaat dat geld UIT de pot NA de finale
Aflevering 1
Wijsheid en geluk (•)
Beltegoed (-)
Parkeertarief (-)
Aflevering 2
Kleur werk (•)
Afhaal Chinees (•)
Wereldbeeld (-)
Aflevering 3
Lijn(ver)diensten (-)
Beeldig (-)
Thee Pot (•)
Aflevering 4
Porseleinen Kamer (•)
Verkeer(d) (-)
Vrijstellingsroute (-)
Aflevering 5
Beeld & Geluid (•)
Lettergreep (-)
Lezen & Schrijven (•)
Aflevering 6
Voice Mol (•)
Vak Werk (•)
Alles Kenners (•)
Aflevering 7
Kleur Rijk (•)
Mol Laser (•)
Scherp Stellen (•)
Hiermee kun je maken:
ANJEATRH
N A T H A . R . T J E .
-. = N
..- = U
... = S
Ik geloof dat met een wat andere opvatting je op iets uitkwam als NATHAN DE MOL, waarbij wederom nog wat letters gemist werden voorlopig.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ik denk het niet. Het potje van de Mol heeft gewoon nooit plaatsgevonden. Dat is helemaal niet eerlijk. Ze moeten dan OF iemand van de productie in zo'n pakkie hijsen waardoor het al geen kandidaat is. Of de mol rond laten rennen tegen niemand. Dat laatste hebben ze gedaan voor de beelden. Maar om daar dan ook een echt potje van te maken is denk ik helemaal niet eerlijk, vooral omdat kandidaten dan dus geen invloed hebben op deze opdracht en wat de mol presteert. En dat is ook de reden waarom ze het geld niet kenbaar maken. Als ze het kenbaar maken en iedereen spreekt de waarheid over zijn/haar opbrengst is de mol gelijk ontmaskert.CryptoNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:11:
[...]
Of de Mol heeft gelasergamet tegen RikRule schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:16:
[...]
Ik denk het niet. Het potje van de Mol heeft gewoon nooit plaatsgevonden. Dat is helemaal niet eerlijk. Ze moeten dan OF iemand van de productie in zo'n pakkie hijsen waardoor het al geen kandidaat is. Of de mol rond laten rennen tegen niemand. Dat laatste hebben ze gedaan voor de beelden. Maar om daar dan ook een echt potje van te maken is denk ik helemaal niet eerlijk, vooral omdat kandidaten dan dus geen invloed hebben op deze opdracht en wat de mol presteert. En dat is ook de reden waarom ze het geld niet kenbaar maken. Als ze het kenbaar maken en iedereen spreekt de waarheid over zijn/haar opbrengst is de mol gelijk ontmaskert.
Poll: Wie is...de Mol?
• Miljuschka Witzenhausen
• Buddy Vedder
• Rob Dekay
• Nathan Rutjes
• Leonie ter Braak
Ook een poll maken? Klik hier
Try SCE to Aux
Uhh nee, in de podcast geeft Rick al aan dat het potje van de mol niet mee telt.CryptoNL schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:24:
@Rule Uhh jawel. De Mol speelt gewoon mee tegen de productie. Iedere kandidaat dient bijvoorbeeld 30 minuten te wachten zodat het niet opvalt wie er net iets langer binnen is en dergelijke. Dit soort opdrachten zijn in het verleden ontzettend vaak gedaan en altijd speelt de Mol gewoon mee. Bedragen maken ze in de finale bekend wat De Mol bij elkaar heeft geschoten. Als dat een + bedrag is, gaat dat bedrag uit de pot.
Het kan niet uit de pot gaan omdat het er ook niet inzit.CryptoNL schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:30:
@Rule Het telt niet mee, omdat dat geld geschoten is door De MolIk denk dat je zijn uitleg verkeerd begrijpt
Tijdens de finale wordt dat bedrag bekend en dan gaat dat dus uit de pot en telt dus inderdaad niet mee.
In aflevering 10 worden de scores bekend gemaakt en opgeteld/afgetrokken waarbij de score van de Mol, in zijn eigen potje, niet meegeteld wordt.
De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord
[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 26-02-2020 23:57 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat moet wel wel want ik zit op iemand anders
[ Voor 5% gewijzigd door mercapto op 27-02-2020 06:51 ]
Hij was wel erg bezweet en hij liep drie keer heen en weer schoot 1 x 100 euro groen en daarna schoot hij 'de Mol' af en was het spel klaarCapacitor schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:03:
Het feit dat Nathan een ander vest aan had kan ook verklaard worden doordat hij als laatste moest spelen en het pak van z'n voorgangers leeg was.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren Wie is de Mol is dat hints nooit zó opvallend zijn als dit. Neemtniet weg dat hij wel wat opvalt zo nu en dan, maar hij lijkt ook wel echt zichzelf te zijn, zo goedgehumeurd en vrij in zijn doen.Jumpman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 23:55:
Een mooie hint blijft dat iedereen met lasergamen tegen de mol een vest aan had met nummer vier enspoiler: kandidaat naamhad als enige een vest aan met nummer drie. Dit vind ik toch wel erg opvallend, maar kan natuurlijk prima door de regie met opzet gedaan zijn.Nathan
De hint was ook niet opvallend. Het was slechts een halve seconde in beeldjbdeiman schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:40:
[...]
Als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren Wie is de Mol is dat hints nooit zó opvallend zijn als dit. Neemtniet weg dat hij wel wat opvalt zo nu en dan, maar hij lijkt ook wel echt zichzelf te zijn, zo goedgehumeurd en vrij in zijn doen.
iemand anders mijn punten inzetten
Je vergeet dat kijkers tegenwoordig beter geïnformeerd zijn en allerlei randzaken meekrijgenraiders schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:08:
32% van Nederland zit op Nathan. Dat kan de editing natuurlijk niet toelaten, snel op
Ja want dat is sinds dit jaar het gevalExocet schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:55:
[...]
Je vergeet dat kijkers tegenwoordig beter geïnformeerd zijn en allerlei randzaken meekrijgen

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het was meer bedoeld als een grapje omdat hier in het topic wel vaker langs komt dat de editing veel echte mol streken uit uitzending gehaald worden. Zeker aan het begin van het seizoen vliegen er vaak mensen uit waarvan iedereen denkt dat die de mol wel eens kan zijn.Exocet schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:55:
[...]
Je vergeet dat kijkers tegenwoordig beter geïnformeerd zijn en allerlei randzaken meekrijgen
Maar vermoed zelf nu ook wel dat het Nathan is. Al vind ik het dit jaar wel echt super moeilijk. Ze zijn allemaal zo vaag bezig. Er is echt niemand die ik uitsluit.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Meest tactische zet is om nu alle punten in te zetten op iemand die wél een scherm heeft gekregen, want de kans dat hij er de volgende aflevering uit gaat is kleiner dan iemand die géén scherm gezien heeft.raiders schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:08:
32% van Nederland zit op Nathan. Dat kan de editing natuurlijk niet toelaten, snel op
Maar ja, denk niet dat veel mensen zo tactisch zijn met punten inzetten.
We hebben NATHA_ R__JE_geerttttt schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:27:
[...]
Mooie hint idd, maar er is geloof ik wat onduidelijkheid over of je de titels in de uitzending of van de website moet hebben. Plus in bovenstaande uitleg van je missen we ook nog een tweede T, dus missen we nog 4 letters, wellicht niet meer precies genoeg voor het resterende aantal afleveringen.
Dus de volgende letters zijn nog over: NUTS
N = 2 (-.)
U = 3 (..-)
T = 1 (-)
S = 3 (...)
Opgeteld 9. Met 3 afleveringen te gaan en 3 opdrachten per aflevering komt dat precies uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-02-2020 23:30 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Try SCE to Aux
Zijn er niet nog maar 6 spellen? Vandaag 3 en volgende week 3. In aflevering 10 wordt er alleen teruggeblikt.Jaap-Jan schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:45:
[...]
We hebben NATHA_ R__JE_
N = 2 (.-)
U = 3 (..-)
T = 1 (-)
S = 3 (...)
Opgeteld 9. Met 3 afleveringen te gaan en 3 opdrachten per aflevering komt dat precies uit.
Try SCE to Aux
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik had de finale ook per ongeluk meegeteld idd.TheFes schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:35:
[...]
Zijn er niet nog maar 6 spellen? Vandaag 3 en volgende week 3. In aflevering 10 wordt er alleen teruggeblikt.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ja.TinusTegengas schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:43:
Stond daar nou SMOL -》 naar buddy op de stoeprand
Dus, dan kan de morse-hint niet met kloppen? Of wel?Jaap-Jan schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:52:
[...]
Ik had de finale ook per ongeluk meegeteld idd.
Life is what happens while you're busy making other plans
Ben je nu te laat voorCartman! schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:06:
Mil heeft groene vrijstelling, dan kun je in de app toch alles op haar zetten om al je punten te verdubbelen?
Try SCE to Aux
Kan toch nog? Je hebt dacht ik 7 games nodig om de laatste 4 letters te maken.Jaap-Jan schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:56:
Het was schijnbaar ook nog mogelijk om NATHAN DE MOL te spellen, maar NATHAN RUTJES kan niet, inderdaad.
9:chengbondkwok schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:07:
[...]
Kan toch nog? Je hebt dacht ik 7 games nodig om de laatste 4 letters te maken.
Jaap-Jan schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:45:
[...]
We hebben NATHA_ R__JE_
N = 2 (.-)
U = 3 (..-)
T = 1 (-)
S = 3 (...)
Maar er waren nog twee puntjes/streepjes over van de vorige keer.
Life is what happens while you're busy making other plans
Yep, maar je krijgt ook een molbonus. Op het eind krijg je het aantal punten wat je op de mol hebt ingezet erbij. Dus als Miljuschka de mol niet is, dan krijg je daar geen extra punten voor.Cartman! schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:06:
Mil heeft groene vrijstelling, dan kun je in de app toch alles op haar zetten om al je punten te verdubbelen?
Ik laat t op Rob en Nathan staan... Ik vrees toch voor een zwarte vrijstelling en Mil die alsnog naar huis moet.frumper schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:09:
Pfff punten gewisseld... helft op mil en de helft op nathan.. tunnelvisie op nathan en de groene vrijstelling van mil
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Discussie over het nieuwe zomerseizoen 2020 mag in Wie is... de Mol? 2020 Zomereditie NL