Wie is... de Mol? 2020 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
Die had ik ook gezien, alleen een aantal tattoo's komen niet helemaal overeen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
Ik zet in op Miljuschka

- Rik die de naam nogal vaak uitspreekt als Miloeska - Zou een mooie verwijzing zijn naar oud-mol Miloeska Meulens (die overigens haar hoogtevrees ook overdreef om opdracht anders te laten lopen)
- Daarnaast MW - Net als oud-mol Merel Westrik
Voor een 20e seizoen waarin allerlei verwijzingen naar oude seizoenen zitten, zou ik dit wel mooi vinden.

- Veel verwijzingen naar eten
- De kandidaten werden vooraf bekend gemaakt met namen op waaiers. Mil stond een aantal keer met een waaier

- Verder nog wel wat acties in opdrachten waarin ik wel molacties kon vinden.
- Andere acties die ook totaal anti-mol gedrag waren - Wat weer doet twijfelen...
Maar ja, je moet ergens een keuze maken en maar een beetje aan vasthouden. Want geen zin om steeds te blijven switchen en rare theorien te volgen. We weten het toch allemaal pas bij de ontknoping komend weekend... en dan gaan we ook pas zien welke molacties er echt allemaal waren, wat de gedachte daarbij was en hoe goed/ effectief het allemaal geweest is... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chillz op 10-03-2020 13:14 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Hoi Mosterd, hier maaltijd. :>
Audiowaste schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:14:
Van alle hints die ik overal voorbij heb zien komen, vind ik dit misschien nog wel de beste:

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:50

ralpje

Deugpopje

MaakmeGek schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:11:
[...]

Ja maar ook sowieso dat er gewoon 'normale mensen' mee doen bij de Mol is leuk en vind ik interessanter. Ik ben wel klaar met alle (wannabe) BN'ers die in elke show opduiken. Denk dat ze dan sowieso ook meer geld overhouden voor een grotere prijzenpot en groter opgezette spellen wanneer ze alleen 'normale Nederlanders' casten.
Die NL BN'ers die aan WIDM meedoen worden daar niet voor betaald hoor. Dat maakt weinig uit, denk ik.
Wat je wel ziet is dat in NL de kandidaten meer voor de exposure en minder voor het geld gaan. Dit is in de Vlaamse 'De Mol' duidelijk anders, er wordt fanatieker gespeeld. Al denk je na het zien van de pot na de eerste opdracht in Vlaanderen wellicht wat anders ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:39
Een pot van € 11.000 is voor de NLse kandidaten toch ook een leuk bedrag? Het zijn BN'ers, maar niet allemaal met een bankrekening als Linda de Mol gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:54

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

ralpje schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:47:
[...]

Die NL BN'ers die aan WIDM meedoen worden daar niet voor betaald hoor. Dat maakt weinig uit, denk ik.
Wat je wel ziet is dat in NL de kandidaten meer voor de exposure en minder voor het geld gaan. Dit is in de Vlaamse 'De Mol' duidelijk anders, er wordt fanatieker gespeeld. Al denk je na het zien van de pot na de eerste opdracht in Vlaanderen wellicht wat anders ;)
Nee maar denk wel dat ze meer gepamperd worden in duurdere overnachtingslocaties dan dat noodzakelijk is. :)

Haha ja dat was een leuk begin van de Mol inderdaad. Maar zoals je al zegt, omdat het bekenden zijn en ze allemaal meer voor exposure gaan dat de groepsdynamiek en inzet in de spellen anders is dan in de Mol.

[ Voor 11% gewijzigd door MaakmeGek op 10-03-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:50:
Een pot van € 11.000 is voor de NLse kandidaten toch ook een leuk bedrag? Het zijn BN'ers, maar niet allemaal met een bankrekening als Linda de Mol gok ik.
True. De pot in Vlaanderen is echter gemiddeld 3x zo hoog, simpelweg omdat men daar meer voor het spel (en dus het geld) gaat dan dat in Nederland gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:07
ralpje schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:36:
[...]
True. De pot in Vlaanderen is echter gemiddeld 3x zo hoog, simpelweg omdat men daar meer voor het spel (en dus het geld) gaat dan dat in Nederland gebeurt.
Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. De eerste opdracht van dit jaar in Belgie was
spoiler:
5000 euro

, is er in NL wel eens zoveel voor 1 opdracht uitgekeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

SpeedQber schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:39:
[...]

Daar ben ik niet helemaal van overtuigd. De eerste opdracht van dit jaar in Belgie was
spoiler:
5000 euro

Vind ik in dit geval niet heel relevant, aangezien de makers vóór dat spel al weten wat er met die pot gebeurt. Ze hadden er bij wijze van spreken ook het dubbele van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:07
ralpje schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:45:
[...]
Vind ik in dit geval niet heel relevant, aangezien de makers vóór dat spel al weten wat er met die pot gebeurt. Ze hadden er bij wijze van spreken ook het dubbele van kunnen maken.
Dat klopt, maar ik heb toch het gevoel dat de opdrachten in Belgie gemiddeld een stuk meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:49
[...]
Ik ben seizoen 7 gaan kijken (op aanraden van jullie in dit topic, waarvoor dank) en het valt mij wel op dat opdrachten meer waard lijken, maar dat sommige opdrachten ook echt meer consequenties hebben en daardoor meer beleefd worden door de kandidaten. Bijvoorbeeld
spoiler:
het moeten roeien in een bootje per tweetal, waarbij de volgorde van aankomst bepaald in wat voor een bed en met voor een beest je slaapt

Misschien zouden we in de NL versie een echte strijd moeten maken: al het geld dat verloren wordt tijdens een opdracht gaat naar de Mol. En als de Mol bij de finale meer geld heeft dan de kandidaten, krijgt de winnaar niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 15:29
SpeedQber schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:39:
[...]

spoiler:
5000 euro

Ik begreep ook dat de totale pot in BE bijna € 100K is, waar dat in NL "slechts" bijna € 50K is.
Met ongeveerd 20 opdrachten in beide versies maakt dat, dat je de pot per opdracht ook structureel hoger kan inzetten.

Bron BE: de mol van dit jaar
Bron NL: Rick

Sidenote:
Heerlijk ook die belgische "Infographic" en voice over om het eerste spel uit te leggen en te begeleiden (en niet helemaal OT hier want dit is voor mij het grootste gemis om de nederlandse opdracht goed te begrijpen..)

Anyway.. Op naar volgende week -> eerst het laatste filmpje vanuit China met het afvallen van diegene die de finale-test het allerslechts heeft gemaakt, en dan de gebruikelijke 3 finalisten in Vondel CS..(vermnoed ik ;) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CryptoNL
Vergeet niet dat de Belgische Mol bij de commerciële omroep zit en de Nederlandse versie bij de Publieke Omroep ;) Maakt een groot financieel verschil.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Zeker een groot verschil
Reclame inkomsten + specifieke sponsoren voor het programma Vs. Publieke omroep geld

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
https://soundcloud.com/ar...ol-2020-de-mol-ontmaskerd

Deze vind ik sterker dan de Miljuschka versie moet ik zeggen...

Ik blijf bij Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Maareh.. Zou de live uitzending doorgaan met publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:13:
;( Jynx het nou niet please. D'r gaat al genoeg niet door, dit is niet in Brabant dus laat het alsjeblieft gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
SmurfLink schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:57:

Ik blijf bij Rob.
Niet echt sterk. Je kan er iedere stem onder plakken ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik hoop van niet. Laat ze maar een uitzending maken met wat meer achtergronden, molacties etcetera in plaats van een uitzending die voor de helft bestaat uit beelden van willekeurige mensen die "..... is de Mol" roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
zacht schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:24:
[...]
Laat ze maar een uitzending maken met wat meer achtergronden, molacties etcetera in plaats van een uitzending die voor de helft bestaat uit beelden van willekeurige mensen die "..... is de Mol" roepen.
Hier kan ik me ook wel in vinden.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
zacht schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:24:
[...]

Ik hoop van niet. Laat ze maar een uitzending maken met wat meer achtergronden, molacties etcetera in plaats van een uitzending die voor de helft bestaat uit beelden van willekeurige mensen die "..... is de Mol" roepen.
Oke, stiekem bevalt dit idee me ook wel. Maar ik wil niet dat ze het gaan uitstellen en dat we dus 2 maanden moetne wachten om te horen wie de Mol is. Dat zou écht niet oke zijn. Maar een aflevering met meer footage uit de opnamen ipv die idiote build up met onzin? Graag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:38
Hopelijk niet. De ontknoping zal wel door gaan, dus zonder publiek kan het alleen maar beter worden. Krijgen we misschien een uitzending die weer eens echt over mol-akties gaat en niet een hoop geblaat van het publiek over wie ze denken dat de mol zou kunnen zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

simpelweg omdat men daar meer voor het spel (en dus het geld) gaat dan dat in Nederland gebeurt.
toch lijkt me dat sterk. Als ik zelf aan de mol mee zou doen als TN-er, dan zou ik ook niet vol voor de pot gaan, gewoon omdat het mijn kansen vergroot uiteindelijk die pot te winnen. En zoals Nathan zou zeggen: iets is beter dan niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
't Is te hopen van niet, of iig zonder (nutteloos) publiek. Doe maar wat al eerder gezegd is, molacties, praten over wie waardoor op wie zat, en wellicht wat extra behind-the-scenes zoals het testen of opzetten van bepaalde opdrachten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

SmurfLink schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 17:57:

Ik blijf bij Rob.
Ik hoor daar echt absoluut geen Rob in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 04:13

drooger

Falen is ook een kunst.

redwing schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:01:
[...]

Hopelijk niet. De ontknoping zal wel door gaan, dus zonder publiek kan het alleen maar beter worden. Krijgen we misschien een uitzending die weer eens echt over mol-akties gaat en niet een hoop geblaat van het publiek over wie ze denken dat de mol zou kunnen zijn.
Maar... wat denkt Jannie dan, of Piet, of ... :?

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

drooger schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:39:
[...]

Maar... wat denkt Jannie dan, of Piet, of ... :?
T IS DE SCHULT VAN RUTTE!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 04:13

drooger

Falen is ook een kunst.

apNia schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:46:
[...]

T IS DE SCHULT VAN RUTTE!!!!!!!!
Dus toch Mark Rutte als mol. Dat is zeker een plottwist. :P

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:41

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

SmurfLink schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:21:
[...]

;( Jynx het nou niet please. D'r gaat al genoeg niet door, dit is niet in Brabant dus laat het alsjeblieft gewoon doorgaan.
want? Die hele live uitzending is één grote flop. Drie kwartier lang zitten kijken naar terugblikken, niets zeggende interviews met de reeds afgevallen kandidaten, daarna op dat plein waar een aantal nobuddies mogen zeggen dat ze Miljoeska verdenken, of Rob, of Nathan of toch Buddy. Daarna nog wat meer terugblikken en de, oeh oeh wat spannend, ontknoping. Om in de resterende 10 minuten nog 3 flauwe molstreken te laten zien die eigenlijk nergens op slaan.

Jou als kijker achterlatend met het idee: waarom heb ik dit jaar weer 10 uur besteed aan die waardeloze programma waar je als kijker volledig overgeleverd bent aan de grillen van de regie. (lees: de echte mol)

Nee dank je :) Skippen die onzin van de livefinale graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Van mij mogen ze echt een hele aflevering wijden aan molstreken, maar vraag me af of er ook echt daadwerkelijk wat interessants te zien zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Arunia schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:13:
Van mij mogen ze echt een hele aflevering wijden aan molstreken, maar vraag me af of er ook echt daadwerkelijk wat interessants te zien zal zijn.
Zoveel Molstreken zijn er simpelweg niet. 60 minuten lang hebben we het dan over he ;) Zelfs in de tijd waar de finale in een kasteel plaats vond zag je geen vol uur aan Molstreken. Beetje koetjes kalfjes gelul tussendoor etc.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:05:
[...]

want? Die hele live uitzending is één grote flop. Drie kwartier lang zitten kijken naar terugblikken, niets zeggende interviews met de reeds afgevallen kandidaten, daarna op dat plein waar een aantal nobuddies mogen zeggen dat ze Miljoeska verdenken, of Rob, of Nathan of toch Buddy. Daarna nog wat meer terugblikken en de, oeh oeh wat spannend, ontknoping. Om in de resterende 10 minuten nog 3 flauwe molstreken te laten zien die eigenlijk nergens op slaan.

Jou als kijker achterlatend met het idee: waarom heb ik dit jaar weer 10 uur besteed aan die waardeloze programma waar je als kijker volledig overgeleverd bent aan de grillen van de regie. (lees: de echte mol)

Nee dank je :) Skippen die onzin van de livefinale graag!
Daar ben ik het ook zeker mee eens. Het ging mij meer om dat het dan wellicht uitgesteld zou worden, zodat we dus nog niet weten wie de mol is. Die hele liveshow kan me aan m'n reet roesten, maar ik wil verdorie weten wie het is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

SmurfLink schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:16:
[...]

Daar ben ik het ook zeker mee eens. Het ging mij meer om dat het dan wellicht uitgesteld zou worden, zodat we dus nog niet weten wie de mol is. Die hele liveshow kan me aan m'n reet roesten, maar ik wil verdorie weten wie het is :+
haha okee dan! We zitten dan helemaal op één lijn :D
Inderdaad, ik wil het ook weten! Uitstellen van het bekendmaken om die liveshow door te laten gaan zou inderdaad helemaal belachelijk zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Qua mol-acties vind ik Jan Versteegh nog altijd het best, languit in die trein liggen terwijl de kandidaten met dozen sjouwen, op het bed liggen in dat verlaten appartementencomplex en (als ik het me goed herinner) ondertussen nog wat geld verstoppen, aan de telefoon met een medekandidaat tijdens een momentje van slecht bereik voluit zeggen dat hij de mol is :')

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
ImNotnoa schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:42:
Qua mol-acties vind ik Jan Versteegh nog altijd het best, languit in die trein liggen terwijl de kandidaten met dozen sjouwen, op het bed liggen in dat verlaten appartementencomplex en (als ik het me goed herinner) ondertussen nog wat geld verstoppen, aan de telefoon met een medekandidaat tijdens een momentje van slecht bereik voluit zeggen dat hij de mol is :')
Dennis was vele malen beter joh. Jan werd gestuurd door de regie. Dennis deed alles op eigen initiatief. Die was stomdronken bijvoorbeeld en dat vond de regie niet zo leuk :D En riep doodleuk in de uitzending; Is EGO de Mol? In plaats van is EDO de Mol? _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Opvallend is dat de Avrotros een interview met de Mol op voorhand heeft afgezegd. Waar de dagbladen, waaronder het Algemeen Dagblad, normaal gesproken onder strikte voorwaarden enkele dagen voor de finale met de Mol spreken, gaat dat nu niet door. ‘Interview met de Mol slaan we dit jaar even over!’, luidt de korte boodschap van een woordvoerder aan de nieuwsredacties. Waarom dat is, wil de zender niet bekendmaken.

Wie is de Mol?-kijkers laten via sociale media weten dat de mogelijkheid van twee Mollen, die van elkaar niet weten dat beiden het spel saboteren, een ‘prachtige uitkomst’ van het 20ste seizoen zal zijn. ‘Mindblowing’, vat iemand samen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
CryptoNL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:06:
Opvallend is dat de Avrotros een interview met de Mol op voorhand heeft afgezegd. Waar de dagbladen, waaronder het Algemeen Dagblad, normaal gesproken onder strikte voorwaarden enkele dagen voor de finale met de Mol spreken, gaat dat nu niet door. ‘Interview met de Mol slaan we dit jaar even over!’, luidt de korte boodschap van een woordvoerder aan de nieuwsredacties. Waarom dat is, wil de zender niet bekendmaken.

Wie is de Mol?-kijkers laten via sociale media weten dat de mogelijkheid van twee Mollen, die van elkaar niet weten dat beiden het spel saboteren, een ‘prachtige uitkomst’ van het 20ste seizoen zal zijn. ‘Mindblowing’, vat iemand samen.
2 mollen blijft ook mijn scenario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
@Jpjedi Wie wint er dan? Beide finalisten? 8)7

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ga uit van vier mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Overigens bedacht ik mij net dat Rob dus NIET de Mol kan zijn. De pot wordt namelijk pas in de finale bekend gemaakt, maar Rob zijn bedragen zijn al bekend, dus dat zou geen reden zijn om het niet nu al bekend te maken ;) Daar zit meer achter.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

En over welke bedragen heb je het dan?
De pot wordt in de finale bekend gemaakt omdat de bedragen die bij het laserschieten zijn verdiend nog moeten worden verrekend. Het bedrag wat de mol daar bij elkaar geschoten heeft gaat niet de pot in. We weten wat een ieder verdiend heeft, maar omdat we niet weten wie de mol is weten we dus niet welk bedrag er wel of niet de pot in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
@ralpje Ook na de laatste opdracht richtingsgevoel is de pot niet bekend gemaakt. Daar is ook nog wat aan de hand en Rob zijn bedragen zagen we wel heel duidelijk in beeld.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Van iedereen was wel duidelijk wat ze daar hebben opgehaald hoor. Zelfs in Moltalk zat daar nog een netjes overzicht van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Jpjedi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:08:
[...]

Rob en Nathan de mol! 8)

Het zou wel mooi zijn, wanneer bijvoorbeeld bij het lasergamen Rob aan de beurt is, hij weet dat hij de mol is dus denkt dat ie tegen een regielid speelt. Maar dat dus uiteindelijk nathan blijkt te zijn en vice versa. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Nathan: HEYYYY MOLLETJE _/-\o_ _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shdx
  • Laatst online: 21:49
CryptoNL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:06:

Of helemaal geen mol... Al zou dat het 'nut' van de andere mollen nogal onderuit schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
shdx schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:48:
[...]

Of helemaal geen mol... Al zou dat het 'nut' van de andere mollen nogal onderuit schoppen.
Dat kan helaas niet anders zou er geen winnaar van de pot zijn ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Jpjedi schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:08:
Het zou het seizoen wel leuk maken, maar volgens mij kan dat niet. In ieder geval niet zonder dat de twee mollen het van elkaar weten.
Bij de laseropdracht speelden de kandidaten namelijk tegen de mol. Dat zou dan betekenen dat één van de twee mollen niets te doen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
CryptoNL schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:53:
[...]

Dat kan helaas niet anders zou er geen winnaar van de pot zijn ;)
Gewoon de kandidaat die het meeste geld uit de pot houdt als mol benoemen :P Laten we wel wezen er is geen mol die tegen de kandidaten op kan als het gaat om geld uit de pot houden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Nog even om iedereen uit de droom te helpen:
(maar zeg nooit nooit :P )

<+Rick> Dit is definitief een no-go zone. Er is en zal altijd maar 1 mol zijn!

Molchat met Rick McCullough

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
@Chillz Dan is het wel vreemd dat De Mol geen interview geeft bij het AD, iets wat men altijd deed. Er is iets geks aan de hand in ieder geval.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:13:
Van mij ook. Er zijn twee redenen waarom ik denk dat ze dat nooit doen:
1. er zijn te weinig echte mollenstreken, waardoor iedereen door zou krijgen dat de mol altijd een Suzan Visser is;
2. ze willen het een beetje mysterieus houden zodat het in volgende seizoenen niet moeilijker voor de mol en makkelijker voor kandidaten en kijkers wordt.

Ik gok dat ze voor zichzelf reden 2 gebruiken om het recht te praten, maar dat het feitelijk reden 1 is.

Iemand die nog andere redenen kan bedenken?
Chillz schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:06:
Nog even om iedereen uit de droom te helpen:
(maar zeg nooit nooit :P )

<+Rick> Dit is definitief een no-go zone. Er is en zal altijd maar 1 mol zijn!

Molchat met Rick McCullough
en dat lijkt me ook meer dan logisch. Twee mollen is als voetbal met je handen gaan spelen op een kleiner veld in een zaal. Terwijl de spelers niet weten dat de regels zijn veranderd. Lijkt me gewoon echt totaal afbreuk doen aan het programma en spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Twee mollen zou dan de grote verassing van dit seizoen moeten zijn? En dan iedereen op TV "wat een sensatie blah blah blah". Tsja......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Twee mollen kan gewoon niet. Dat is voor de andere kandidaten totaal oneerlijk, tenzij je dit van tevoren bekend maakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apNia

apNia

Twee mollen is al uitgesloten, hou eens op met huilen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Die twee mollen theorie komt echt ieder jaar voorbij, en het is nooit waar. Ook Rick heeft gezegd dit nooit te zullen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dan heeft iedereen altijd wel veel vragen goed bij de test als er twee zouden zijn.

Ik zit zelf op Nathan maar ik twijfel ook aan Rob.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Finalisten Wie is de Mol? gewoon naar Vondelpark

It giet oan!

En AD slingert meteen de twee-mollen-theorie weer de lucht in met hun pol:
POLL
Wie is de Mol?
Buddy Vedder (9%)
Nathan Rutjes (34%)
Miljuschka Witzenhausen (16%)
Rob Dekay (20%)
Er zijn twee Mollen (21%)
47797 stemmen

[ Voor 45% gewijzigd door ImNotnoa op 12-03-2020 13:46 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Als dit een officiële hint wordt dan kijk ik nooit meer..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online

Met maximaal 100 toeschouwers begrijp ik.

[ Voor 5% gewijzigd door zacht op 12-03-2020 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIVM meld net dat evenementen met meer dan 100 mensen niet door gaan.
Daar zal WIDM live ook wel onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
... nou.. dat was de liveshow.

Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:47
SmurfLink schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:34:

Live zonder publiek. Win-Win situatie.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19:32

Nog meer, herhalen herhalen en herhalen om de uitzending tot een uur lang te kunnen rekken zoals ze nu ook al deden. Vond deze variant sowieso al minder dan die van hiervoor waarbij je gewoon een finale aflevering had en een aflevering met alle hints/molstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik denk dat het inderdaad gewoon een soort MolTalk wordt. Dus zonder buiten publiek.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:25:
RIVM meld net dat evenementen met meer dan 100 mensen niet door gaan.
Daar zal WIDM live ook wel onder vallen.
nee WIDM gaat gewoon door, is al eerder opgenomen namelijk. :Y)

geintje natuurlijk! O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow_Agent op 12-03-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Shadow_Agent schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:45:
[...]

nee WIDM gaat gewoon door, is al eerder opgenomen namelijk.
Is niet eerder opgenomen. Finale is live in het Vondelpark.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:45:
[...]

nee WIDM gaat gewoon door, is al eerder opgenomen namelijk.
Een live show die al eerder is opgenomen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08

Ze kunnen prima kleine groepjes fans buiten hebben staan, of mensen bellen op tijdens de uitzending ofzo.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
GreatDictator schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:52:
[...]
Ze kunnen prima kleine groepjes fans buiten hebben staan, of mensen bellen op tijdens de uitzending ofzo.
Breng ze nu niet op ideeen......

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
redwing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:54:
[...]

Breng ze nu niet op ideeen......
Angst om een virusje lol. Niks aan de hand hoor. SARS was dodelijker.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19:32
[...]

Nee, want net zo als bij straatperformers als er een klein groepje staat dan komen er meer mensen bij staan en daarna nog meer mensen als die live op tv zien dat er toch mensen buiten staan. Zeker in een openbaar park als het Vondelpark zit je binnen de kortste keren ruim over de 100 mensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
CryptoNL schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:56:
[...]

Het gaat niet om dat virusje, het gaat om die toeschouwers. Zijn we ze net kwijt, gaan we weer ideeen geven om toch toeschouwers te kunnen hebben....

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
redwing schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:58:
[...]

Het gaat niet om dat virusje, het gaat om die toeschouwers. Zijn we ze net kwijt, gaan we weer ideeen geven om toch toeschouwers te kunnen hebben....
Ah op die manier hahaha :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yankovic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:18
[...]

Nee joh, ze gaan geen mensen bellen. We krijgen een enorm 0900 nummer in beeld van 3 euro per gesprek en elke 10de beller heeft kans om in de live uitzending te komen om heel hard de naam van hun mol te roepen. Uiteraard wordt dit nummer na elke zin die een kandidaat heeft gezegd nog even uitgebreid herhaald :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gewoon thuisblijven. Geeft toch altijd tenenkrommende afleveringen met publieksbeelden en interviews die niks toevoegen.

Doe maar gewoon 30 minuten molacties ipv de net 5 minuten waarvoor anders nog net ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

CryptoNL schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Is niet eerder opgenomen. Finale is live in het Vondelpark.
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Een live show die al eerder is opgenomen :? 8)7
No shit!
ik had er een smilie bij moeten plaatsen denk ik :+
Alsnog gedaan ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:43
CryptoNL schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:56:
[...]

8000 SARS besmettingen, bijna 130.000 Coronabesmettingen. And counting.. Simpel volk wat het blijft bagatelliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
DCNY schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:08:
[...]

8000 SARS besmettingen, bijna 130.000 Coronabesmettingen. And counting.. Simpel volk wat het blijft bagatelliseren.
Je moet het zeer zeker niet te serieus nemen allemaal. Zeker niet als je niet in de risicogroep valt.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
DCNY schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:08:
[...]

Je triggerde mij met simpel volk. Ik ben een simpele man, ik klik op quote.

Je hebt het over bagatelliseren en daarna over besmettingen. Maar je quote iemand die het over dodelijkheid heeft. Iets met appels en peren.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Ik wil geen modje zijn maar voor Corona is een apart topic :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
carpebios schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:15:
[...]

Je triggerde mij met simpel volk. Ik ben een simpele man, ik klik op quote.

Je hebt het over bagatelliseren en daarna over besmettingen. Maar je quote iemand die het over dodelijkheid heeft. Iets met appels en peren.
Daarnaast moet je ook niet vergeten dat alleen in Nederland er een paar jaar geleden zo'n 10k doden door het 'normale' griepvirus zijn gevallen. Aan de andere kant weten we nog te weinig over het Corona virus om echt te bepalen hoe gevaarlijk het is maar vooral kan worden.

Maar volgens mij gaat dit off-topic. Laten we de mol weer gaan zoeken :)

[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 12-03-2020 16:18 ]

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
ImNotnoa schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:16:
Ik wil geen modje zijn maar voor Corona is een apart topic :+
Je hebt helemaal gelijk!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
Volgens mij zullen/kunnen de bioscopen nu een slaatje hieruit halen door Wie is de Mol finale live te uitzenden en kan de liveshow gebruik maken van de zalen voor input en dergelijke? Het aantal in de zalen moet dan wel steeds onder de 100 blijven. Moet lukken lijkt mij, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
WIDM op Facebook
Helaas zal de live finale van Wie is de Mol? van aanstaande zaterdag plaatsvinden zonder publiek.
De finale van Wie is de Mol? wordt opgenomen in een besloten studio en live uitgezonden om 20.30 uur op NPO1.

Heel veel kijkplezier en vergeet niet op tijd je punten in te zetten in de Wie is de Mol? app!

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
https://twitter.com/WieIsDeMol

De reveal gaat gelukkig gewoon door. Phew!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Lelletje schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:38:
Volgens mij zullen/kunnen de bioscopen nu een slaatje hieruit halen door Wie is de Mol finale live te uitzenden en kan de liveshow gebruik maken van de zalen voor input en dergelijke? Het aantal in de zalen moet dan wel steeds onder de 100 blijven. Moet lukken lijkt mij, toch?
als danwel WIDM danwel de bioscopen enig besef van realiteitsbesef hebben doen ze dit natuurlijk niet. WiDM kan toch gewoon verbieden dat een Pathe/Kinepolis/whateven dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56
Shadow_Agent schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:06:
[...]

als danwel WIDM danwel de bioscopen enig besef van realiteitsbesef hebben doen ze dit natuurlijk niet. WiDM kan toch gewoon verbieden dat een Pathe/Kinepolis/whateven dit doet?
Ik heb kaartjes voor de live uitzending in de bioscoop. Er is nog niets gecommuniceerd over het wel of niet doorgaan van het event. Ze lijken toch iets overvallen door het besluit vanmiddag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
.NCK schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:12:
[...]

Ik heb kaartjes voor de live uitzending in de bioscoop. Er is nog niets gecommuniceerd over het wel of niet doorgaan van het event. Ze lijken toch iets overvallen door het besluit vanmiddag.
Same. Weet ook eigenlijk niet of het in een grote zaal zou zijn of niet. Dus wellicht hangt het daar vanaf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
Lol, bijna alleen maar positieve reacties dat de hysterische finale niet doorgaat
Klein signaaltje voor de makers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog een leerpunt: neem de uitleg van opdrachten over van De Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Heb nog niks gehoord over het mogelijk cancellen van m'n bioskaartjes. Op de website van Kinepolis staat dat ze ermee bezig zijn. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
'live uitgezonden', dat blijft toch altijd een dijenkletser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:09
zacht schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:42:
'live uitgezonden', dat blijft toch altijd een dijenkletser.
Bedoel je niet "live opgenomen"?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Het zou wel zonde zijn als Nathan of Mil de Mol blijkt te zijn en het blijkt toch een epische Mol te zijn dat er dan 0 publiek is :D Dijenkletser wel :P

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
CryptoNL schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:56:
Het zou wel zonde zijn als Nathan of Mil de Mol blijkt te zijn en het blijkt toch een epische Mol te zijn dat er dan 0 publiek is :D Dijenkletser wel :P
De programmamakers weten dat natuurlijk al,
dus die kunnen nu lekker aan de slag om toch een zo spectaculair mogelijk alternatieve show te bedenken :)

Kan goed voor de creativiteit zijn om zo onder druk even te moeten presteren iets neer te zetten.
Misschien komt er wel een tof nieuw concept uit... je weet maar nooit

of het wordt echt gewoon de 'liveshow' als vanouds, maar dan zonder publiek
wat jammer zou zijn

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Chillz schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:06:
[...]

De programmamakers weten dat natuurlijk al,
dus die kunnen nu lekker aan de slag om toch een zo spectaculair mogelijk alternatieve show te bedenken :)

Kan goed voor de creativiteit zijn om zo onder druk even te moeten presteren iets neer te zetten.
Misschien komt er wel een tof nieuw concept uit... je weet maar nooit

of het wordt echt gewoon de 'liveshow' als vanouds, maar dan zonder publiek
wat jammer zou zijn
Nu had ik het Vondelpark wel willen horen als Nathan naar voren zou stappen :D _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ik vermoed dat t een soort Moltalk ish wordt. Dus steeds online kijken wat men tweet wie de mol is ipv publiek vragen. Misschien kunnen we vragen aan de regie stellen met livechat ofzo. Verder aan tafel met de afgevallen kandidaten lekkere hoop geneuzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SmurfLink schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:34:
Dus steeds online kijken wat men tweet wie de mol is ipv publiek vragen.
Oh dear God no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
Dat zou echt de hel zijn
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Discussie over het nieuwe zomerseizoen 2020 mag in Wie is... de Mol? 2020 Zomereditie NL