Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er is sinds gisteren (29-4-2021) weer een update beschikbaar, versie 1.07.22
Met deze update voor ios zijn er heel veel wijzerplaten bijgekomen.
Nu tenminste echte keuze (of te veel keuze...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter.bier
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:13
boomsma schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:08:
Er is sinds gisteren (29-4-2021) weer een update beschikbaar, versie 1.07.22
Met deze update voor ios zijn er heel veel wijzerplaten bijgekomen.
Nu tenminste echte keuze (of te veel keuze...)
Dat was wel een van de grootste gemissen, fijn dat het nu wel kan.

Hoeveel kan je er op het horloge kwijt?

Is er een change log van de update beschikbaar waar ik kan zien wat er nog meer gewijzigd is.

gr.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
pieter.bier schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:02:
[...]

Dat was wel een van de grootste gemissen, fijn dat het nu wel kan.

Is er een change log van de update beschikbaar waar ik kan zien wat er nog meer gewijzigd is.

gr.

Pieter
Geen idee ik er kwijt kan op mijn horloge, ik heb er zo'n 12 geïnstalleerd en dat is voor mij meer dan voldoende

De changelog kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58
Ik zou graag wat meer 'always on' wijzerplaten zien. Liefst een hele duidelijke met wijzers en datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeoles
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Ik heb een gt2e en met de nieuw update [1.0.7.22] zag dat bij "weer" (vanuit menu, niet watchface) ik naast zon en maan info nu ook getijde informatie zou moeten hebben maar er staat : Getijde-informatie niet beschikbaar in uw regio.

Hebben mensen met een Gt2 PRO hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:04
Ik krijg inderdaad getijde te zien… maar terwijl ik dit tikte, kreeg ik ook de melding dat het niet beschikbaar is in de regio… even terugscrollen en opnieuw en ik zie de getijde info weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:10
Dat is dan de 1.0.12.20 voor de GT2. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UY09BIFlY_aSnqV_Xw-AX2z2WXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MexEjifipjhqJ0hnn991bdys.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSs5PDDxImNzy6BOPZDMX_Sg86A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2d2wmfzpGq9dKrb0VoLwU1jp.jpg?f=fotoalbum_large

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
pieter.bier schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:02:
[...]

De bestanden zijn vrij klein, ik heb er nu zo'n 28 op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik zie sinds kort enkele felle pixels in m'n always on schermen (gt2e).
De omcirkelde pixels zijn met blote oog goed zichtbaar, ze lijken zelfs te knipperen.
Zodra ik een knop indruk zijn ze weg, dus ook als ik door het menu ga. Hebben meer mensen dit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clc-3CkijnEFNAjDxt_6Yn98djs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3oEBTUhn33Se5YGuBm4ivC9f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
Nee, hier nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:26
german8 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 00:42:
Ik zie sinds kort enkele felle pixels in m'n always on schermen (gt2e).
De omcirkelde pixels zijn met blote oog goed zichtbaar, ze lijken zelfs te knipperen.
Zodra ik een knop indruk zijn ze weg, dus ook als ik door het menu ga. Hebben meer mensen dit?
Lijkt mij een geval zoals een televisie waar een pixel kapot?
Zal ook niet snel bij anderen voorkomen.

Weet niet of je nog garantie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Is het waard om Pro te nemen ipv standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
lHybridl schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:50:
Is het waard om Pro te nemen ipv standaard?
Volgens mij weinig grote verschillen:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1462446;1606830/

Het is naar mijn idee vooral uiterlijk en wat meer "meetmogelijkheden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
CoachKoos schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:28:
[...]

Volgens mij weinig grote verschillen:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1462446;1606830/

Het is naar mijn idee vooral uiterlijk en wat meer "meetmogelijkheden".
las ook dat het glas een stuk beter was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
lHybridl schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:40:
[...]

Ja, zou kunnen.

In deze is Google je beste vriend. Zijn voldoende reviews en vergelijkingen tussen de 2 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanaLover
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 23:01
lHybridl schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:40:
[...]

Hier zijn alle verschillen duidelijk:
GT 2 Pro vs GT 2e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
PanaLover schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:41:
[...]

Hier zijn alle verschillen duidelijk:
GT 2 Pro vs GT 2e
Hier wordt de Pro met de 2e vergeleken. Dat is toch een andere dan de normale GT2, die is (nog) goedkoper o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16:56
Meer mensen met smalle polsen (+-17 cm)?

Hoe bevalt de GT2 (Pro)? Niet te groot?
Gisteren geprobeerd bij de Mediamarkt, maar twijfel nog steeds of het horloge niet te groot is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
  • Laatst online: 15:38
Sinds deze week synchroniseert de healthsync app ook de GPS gegevens mee naar Strava.
Voor mij valt hiermee het enige nadeel voor mijn gt2 pro weg _/-\o_

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
bramv82 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:56:
Sinds deze week synchroniseert de healthsync app ook de GPS gegevens mee naar Strava.
Voor mij valt hiermee het enige nadeel voor mijn gt2 pro weg _/-\o_
Dit zou stop zijn zeg! Maar even voor de zekerheid, ook voor NIET Huawei telefoons?

Ik heb de app weer geïnstalleerd, maar kan een loop van dinsdag niet synchroniseren. Vanavond weer lopen en dan gelijk testen of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
CoachKoos schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:32:
[...]

Dit zou stop zijn zeg! Maar even voor de zekerheid, ook voor NIET Huawei telefoons?

Ik heb de app weer geïnstalleerd, maar kan een loop van dinsdag niet synchroniseren. Vanavond weer lopen en dan gelijk testen of het werkt.
Ja ook voor niet Huawei telefoons. Ik heb zelf een Samsung. Je moet wel even de Huawei app gallery installeren en daar de Huawei Health app updaten en HMS Core installeren / updaten.
Eventueel kan je in Health sync nog kiezen om specifiek afgelopen dinsdag te syncen.(sync opnieuw voor specifieke dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:52
bramv82 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:40:
[...]

Ja ook voor niet Huawei telefoons. Ik heb zelf een Samsung. Je moet wel even de Huawei app gallery installeren en daar de Huawei Health app updaten en HMS Core installeren / updaten.
Eventueel kan je in Health sync nog kiezen om specifiek afgelopen dinsdag te syncen.(sync opnieuw voor specifieke dag)
Lijkt maar tot 2 dagen terug te kunnen syncen? of doe ik daar iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
weertenaar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:09:
[...]

Lijkt maar tot 2 dagen terug te kunnen syncen? of doe ik daar iets fout?
Drie puntjes rechtsboven, sync opnieuw voor specifieke dag en dan de dag selecteren. Ik kan hier terug gaan tot 1970...

Wel moet ook de Huawei health app gesynchroniseerd zijn, want de healthsync app haalt de gegevens weer van de Huawei server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
bramv82 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:40:
[...]

Ok, mooi!

Krijg alleen de sync niet werkend. Hij blijft vragen om mijn HUAWEI HEALTH autorisatie, deze geef ik akkoord en bij opnieuw syncen komt de melding weer. En er wordt ook niet gesynchroniseerd...

Heb de app eerder geïnstalleerd gehad, maar omdat de GPS data niet mee kwam weer verwijderd.

Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackouts
CoachKoos schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:43:
[...]

Ok, mooi!

Krijg alleen de sync niet werkend. Hij blijft vragen om mijn HUAWEI HEALTH autorisatie, deze geef ik akkoord en bij opnieuw syncen komt de melding weer. En er wordt ook niet gesynchroniseerd...

Heb de app eerder geïnstalleerd gehad, maar omdat de GPS data niet mee kwam weer verwijderd.

Iemand hier ervaringen mee?
Ik had exact hetzelfde. Probleem log gestuurd via de app en binnnen een uur had ik reactie van de ontwikkelaar. Bij mij was de HMS core app niet up to date. Te updaten via de Huawei app gallery. Die even updaten en de instellingen in de sync app even opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:18
Eerder deze week een GT 46mm (met bruine band) gekocht voor 7 tientjes. Ik ben geen horlogedrager en ook geen smartwatch persoon, maar was met mijn P30 Pro toch wel benieuwd naar de Huawei watch.

Ik vind het een mooi ding moet ik zeggen. Ook vanuit mijn directe omgeving al complimenten gekregen. Mooi scherm ook en mooie watchfaces. Ben nu het tracken van activiteiten en slaap aan het uitproberen en dat lijkt ook goed te werken. Verder lijkt die Health sync app icm Strava ook goed te werken. Ik denk wel dat ik die app ga kopen (of er iig eerst een halfjaar abo op ga nemen).

Of het verstandig is om mijn hele hebben en houden te delen met Huawei laat ik maar even in het midden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
bramv82 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:57:
[...]

Ik had exact hetzelfde. Probleem log gestuurd via de app en binnnen een uur had ik reactie van de ontwikkelaar. Bij mij was de HMS core app niet up to date. Te updaten via de Huawei app gallery. Die even updaten en de instellingen in de sync app even opnieuw instellen.
Dit was inderdaad de oplossing! Thanks! _/-\o_

Ik krijg wel meer een melding van de AppGallery dat er apps geüpdatet moeten worden, maar die heb ik ook in de Android Play app staan, dus deed er nooit wat mee (behalve de Health app).

Dit was voor mij ook wel een zwaar minpunt van de GT2, maar blij dat het zo opgelost is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Apart van het klokje hou ik allerlei statistiekjes bij.
Gisteravond zie ik tot mijn verbazing dat de dagteller op 27280 stappen staat. Gemiddeld zet ik 12500 stappen per dag. soms meer en soms minder.
Het staafdiagrammetje erboven (van die dag) geeft dat niet aan. De week en maand diagram wel.
Ook in allerlei totalen.
- Iemand een idee hoe het kan.?
- weet iemand of ik ergens kan corrigeren?
Ik hoor graag, dank
Wobbel53

[ Voor 8% gewijzigd door Wobbel53 op 25-06-2021 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Laatst online: 17:10
Wobbel53 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:52:
Apart van het klokje hou ik allerlei statistiekjes bij.
Gisteravond zie ik tot mijn verbazing dat de dagteller op 27280 stappen staat. Gemiddeld zet ik 12500 stappen per dag. soms meer en soms minder.
Het staafdiagrammetje erboven (van die dag) geeft dat niet aan. De week en maand diagram wel.
Ook in allerlei totalen.
- Iemand een idee hoe het kan.?
- weet iemand of ik ergens kan corrigeren?
Ik hoor graag, dank
Wobbel53
Helaas, ik heb in anderhalf jaar lezen op forums (ook het Duitse) nooit iets over een correctie mogelijkheid gezien. Volgende keer maar afdoen als je met de jackhammer aan de gang gaat. ;)

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoachKoos
Blackouts schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:57:
[...]

Mijn synchronisatie loopt weer niet lekker... Duurt vrij lang voordat de Health Sync gelopen heeft en vervolgens komt in Strava de GPS weer niet mee.

Iemand anders daar ook problemen mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoachKoos
CoachKoos schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:37:
[...]

Mijn synchronisatie loopt weer niet lekker... Duurt vrij lang voordat de Health Sync gelopen heeft en vervolgens komt in Strava de GPS weer niet mee.

Iemand anders daar ook problemen mee?
Mail gestuurd naar Appyhapps en met onderstaande opgelost:
Bedankt voor je bericht. Er is een probleem met Huawei dat een aantal gebruikers treft. Je kunt het oplossen door de HMS Core te resetten: https://appyhapps.nl/hms-core-reset/

Als je een resync wilt doen voor de activiteit die zonder gps is gesynchroniseerd, dan kan dat met het resync menu in Health Sync. Wel moet je dan eerst de activiteit in Strava verwijderen, omdat Health Sync een bestaande activiteit niet kan overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
henkzelf schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 07:41:
[...]

Helaas, ik heb in anderhalf jaar lezen op forums (ook het Duitse) nooit iets over een correctie mogelijkheid gezien. Volgende keer maar afdoen als je met de jackhammer aan de gang gaat. ;)
:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 15:34
Een vraagje ik heb een pols dikte van 23 cm (rechts) en 22,7 cm (links) en zit al te zoeken of dit om mijn pols past. Ik lees bandje lengte 22 cm, maar iemand ervaring met d E GT2 Pro (199,00 euro) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Ik heb gisteren een update van de app gekregen en zie nu dat bij sporten ook de vo2max wordt gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
ilfamo schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:37:
Ik heb gisteren een update van de app gekregen en zie nu dat bij sporten ook de vo2max wordt gemeten.
Bij ‘sporten’ of specifiek bij hardlopen? Ik zie het nl niet bij sporten…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
SpeedyDH schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 07:06:
[...]

Bij ‘sporten’ of specifiek bij hardlopen? Ik zie het nl niet bij sporten…
Ik heb een wandeling opgenomen en als je de gegevens terug kijkt staat bij details onderdaan Vo2max Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDd3Way5eOUwTlOmRVAPinybV8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y1OhDSWqjDtsOFJsrjqxUx7B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Vo2max is alleen bij rennen/lopen/wandelen...

Snap niet dat ze dit niet bij andere sporten implementeren!!

Net als de autopauze functie, hoe lang wachten we hier al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Riziko schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:36:
Vo2max is alleen bij rennen/lopen/wandelen...

Snap niet dat ze dit niet bij andere sporten implementeren!!

Net als de autopauze functie, hoe lang wachten we hier al op?
Net zoals dat de GPS ondersteuning maar beperkt is, sporten zoals Suppen registreren je route niet, dat is ook jammer. Zal toch niet zo'n groot probleem zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 13:19
Deze op de kop kunnen tikken voor nét iets meer dan 60 euro, nieuw in doos.
Had altijd een Fossil Gen. 5 maar die is voor een of andere reden altijd heel snel leeg en heel beperkt qua fitness.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/grf8atGJwofOyWmUeKdabkHwaAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vZzdccTyAt25e8blNlmxnVUz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Silvin schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:08:
Voor wat betreft de accuraatheid van de sleeptracking en hartslagmeting kan ik je het Youtube kanaal van The Quantified Scientist aanraden (YouTube: YouTube).

Deze kerel test de hartslag en slaapfuncties van wearables in combinatie met medische apparatuur. Dat geeft een veel beter idee dan wat techjournalisten kunnen. Korte samenvatting:
  • Fitbit is heer en meester op sleeptracking, komt opvallend dicht in de buurt van ECG-sleeptracking.
  • Apple heeft de meest accurate hartslagsensor, hoewel het sommigen in de buurt komen.
  • Huawei Watch (GT-serie en Fit) doen het erg goed op hartslag, zijn erg accuraat in slaaptijden maar matig in slaapfases
  • De Huami Amazfit GTR2 is nu net voor het eerst getest en dit is by far het slechtste horloge als het aankomt op accurate data. Zowel slaap als hartslag. Zonde want het is echt een mooi ding.
Dus het lijkt dat Huami nog wel wat werk te verzetten heeft qua data. De sensors kunnen wel goed zijn maar uiteindelijk moet de software die data ook nog goed kunnen interpreteren.
Ik was 'm ook tegengekomen, goede review!! Is dit ondertussen nog verbeterd met updates toevallig? Ik zit met slaapapneu en nu een keer of 4 atrium fibrilaties gehad, dus ik zoek een horloge om dit zelf beter in de gaten te kunnen houden. Harstlag zit wel snor, maar de slaapresultaten zouden wel erg interessant zijn als het tenminste bruikbare data oplevert. SpO2 is wellicht ook interessant in dat opzicht. B)

Ik zit te dubben tussen de GT2 en de GT2 Pro. Ik vind de GT2 classic mooier maar ben wel bang voor krassen.

Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/grover/image/upload/e_trim/f_auto,q_auto/v1573644611/w53o3qgvvbp0m05vawhm.png

De GT2 Pro met een bruine band vind ik minder mooi door het titanium maar daar moet ik maar aan wennen denk ik. De keramische achterkant spreekt me ook wel aan als je hem 24/7 dragen gaat. Normaliter sliep ik nooit met mijn horloge dus dat wordt ook wennen.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/H77b80082270b4b7abcac1e5779611f16X/Leather-Strap-For-HUAWEI-WATCH-GT-2-Pro-Band-Straps-For-huawei-GT2-Pro-gt2Pro-Smartwatch.jpg_Q90.jpg_.webp

edit:
toch maar de knoop doorgehakt en de GT2 Pro Grey met bruine leather strap besteld en €10 korting dus €202,98 .. niet gek met 2 bandjes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-07-2021 11:58 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Iemand als eens watchfaces aangekocht in de health app? En hoe gaat dit mbt betalen.

Er staat wel in de app, bij mijn profiel dat ik de app moet bijwerken. Maar wanneer ik deze aanklikt verwijst die naar een apk file die ik moet downloaden. Is dit allemaal veilig?

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

Klopt het dat het lezen van berichten niet wordt gesynchroniseerd tussen telefoon en horloge? Ik krijg bijvoorbeeld een email binnen, die lees ik op mijn telefoon, maar op het horloge blijft een notificatie staan. Is dit normaal? Ik vind het vrij vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
SaN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:24:
Klopt het dat het lezen van berichten niet wordt gesynchroniseerd tussen telefoon en horloge? Ik krijg bijvoorbeeld een email binnen, die lees ik op mijn telefoon, maar op het horloge blijft een notificatie staan. Is dit normaal? Ik vind het vrij vervelend.
Klopt, je moet zelf de berichten zelf wissen op je horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 13:19
Riziko schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 21:20:
Iemand als eens watchfaces aangekocht in de health app? En hoe gaat dit mbt betalen.

Er staat wel in de app, bij mijn profiel dat ik de app moet bijwerken. Maar wanneer ik deze aanklikt verwijst die naar een apk file die ik moet downloaden. Is dit allemaal veilig?
Wel meer dan eentje gekocht. Je moet hier huawei mobile services voor hebben. Ik weet niet of het werkt met de Huawei Health App uit de PlayStore, dit is een iets oudere versie. Als je de versie op deze pagina pakt, werkt het geheid. Verder kun je gewoon betalen via Paypal, werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:47

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

SaN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:24:
hier verdwijnen notificaties na lezen op telefoon.
Gebruik wel een huawei p30 dus geen idee of dat van invloed is.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:54
Ik heb sinds gister de gt2 pro. Erg blij mee!
Echter krijg ik geen Whatsapp meldingen binnen.
Als ik in de App naar meldingen ga zie ik alle apps welke op mijn telefoon staan behalve Whatsapp.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alles is geüpdate.

Alvast bedankt!

(reeds opgelost door de Huawei app opnieuw te installeren)

[ Voor 10% gewijzigd door BlueSS50 op 30-08-2021 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:29
vraagje, iemand al ervaringen met de watch 3? En dan de pro variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
Nu in de aanbieding bij Amazon.de Voor € 79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 16:35
Vraagje over het koppelen aan Strava, want ik zie door de bomen het bos even niet meer...

Ik heb de Gallery App gedownload en geïnstalleerd, de Health app daarmee geüpdatet naar versie 11, de firmware van het horloge geüpdatet. Ook HMS Core geïnstalleerd en geüpdated.

Wat moet ik nu nog doen om mijn gegevens inclusief gps in Strava te krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door Superjef op 06-09-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Superjef schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:52:
Vraagje over het koppelen aan Strava, want ik zie door de bomen het bos even niet meer...

Ik heb de Gallery App gedownload en geïnstalleerd, de Health app daarmee geüpdatet naar versie 11, de firmware van het horloge geüpdatet. Ook HMS Core geïnstalleerd en geüpdated.

Wat moet ik nu nog doen om mijn gegevens inclusief gps in Strava te krijgen?
Ik gebruik hiervoor de app health sync voor.
https://play.google.com/s...d=nl.appyhapps.healthsync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
Die heb ik ook geïnstalleerd maar ik kan maar tot enkele dagen terug gaan in die app? En ik heb nu 7 dagen gratis, betekent dit dat na die periode de app niet meer te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Ik heb hem gekocht toen ik zag dat het werkte.
Daarna kan je tot het begin terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
kaasszje schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:09:
Ik heb hem gekocht toen ik zag dat het werkte.
Daarna kan je tot het begin terug
De app zegt dat de gegevens in Strava zijn gesynchroniseerd maar in Strava zelf vind ik daar nergens iets van terug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Hier weer een kleine update binnengekomen.
Nu op 1.0.8.10; "update verbetert de systeemstabiliteit in bepaalde scenario's"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

zijn er meer hier die baantjes zwemmen met hun Huawei ? Hij registreert het niet geheel optimaal heb ik het idee. Hij bleef op een gegeven moment langere tijd op 500m hangen terwijl ik nog enkele baantjes deed. Op zich wel een erg geinige functie, hij detecteert nota bene met welke slag je zwemt :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvW5B_gBxP_xuB4PlKBO68xC0qY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tFyPTmgqi5f6SSsbz0B80z8b.jpg?f=fotoalbum_large

Wat jammer is dat hij ook de rusttijd tussen baantjes schijnbaar optelt bij de zwemtijd, dus de SWOLF gaat alle kanten op..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8OK7AoEIEYq3pkcdFFqxfXOvEw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXgmklXGYQqvs2azogXUt0nA.jpg?f=fotoalbum_large

een enkel baantje is 25m en ongeveer 13 slagen, dus 50m retour en ca. 26 slagen. Dus baantjes 6, 7 en 8 lijken wel okay, maar baantje 9 met 50 slagen zijn dus feitelijk 2 baantjes en baantje 10 met 95 slagen zouden feitelijk 4 baantjes geweest moeten zijn..

Nu had ik pas halverwege in de gaten dat badlengte op 50m ingesteld stond, dus mogelijk moeten de algoritmes nog wennen aan de kortere baan .. :?

[ Voor 73% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-09-2021 12:55 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Mijn Gt2e heeft een firmware update gehad (1.0.8.10) en nu duurt het minuten voordat hij de GPS gevonden heeft. Dit duurde eerst +/- een halve minuut. Zijn er tips waardoor dit weer naar het oude niveau kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:01

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@ilfamo Dat is mij ook overkomen, maar bij mij was dat alleen de 1e keer dat ik hem gebruikte na de firmware update. De volgende dag werkte het wel normaal. Zal wel een initialisatie geweest zijn.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Chrasher schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:07:
@ilfamo Dat is mij ook overkomen, maar bij mij was dat alleen de 1e keer dat ik hem gebruikte na de firmware update. De volgende dag werkte het wel normaal. Zal wel een initialisatie geweest zijn.
Ok, wacht ik nog even af. Ik heb niet zo'n zin om een reset uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@ilfamo Vandaag weer de GPS gebruikt voor een fietstocht en moet toch tot de conclusie komen dat er iets niet helemaal goed zit met die GPS fix. :/
Met de eerder firmware kon ik gewoon mijn rit starten zonder dat ik een fix had, hij pakte die dan toch wel automatisch op tijdens het rijden. Als ik dat nu doe, komt er geen fix meer (ook niet na 20km rijden). :(
Ik moet dus voordat ik start wachten op de fix, ook al duurt dat nu bij mij geen meerdere minuten meer zoals bij de eerste dag. Lijkt mij toch niet helemaal OK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
@Verwijderd door wat jij omschrijft kwam ik er gisteren achter dat de GPS moeilijk deed. Toen ik thuis kwam na een wandeling van 14km kwam ik er achter dat hij geen route weergaf. Ik heb hetzelfde als jouw gedaan, niet gewacht op een fix maar gewoon aangezet, dan doet hij het normaal gesproken wel. Ik heb nu wel weer sneller een fix, binnen de minuut, maar weer niet of dat andere probleem er nog is. Dat ga ik zo even proberen.

Edit: ook het starten van een workout zonder GPS fix lijkt het nu weer te doen. Net in de auto naar de sportschool even geprobeerd en hij heeft nu ook weer een route geregistreerd. Misschien een kwestie van geduld.

[ Voor 20% gewijzigd door ilfamo op 20-09-2021 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Weet iemand of, en waar, er een mooie titanium band te bestellen is voor een gt2 pro zwart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:40
SaN schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:24:
Weet iemand of, en waar, er een mooie titanium band te bestellen is voor een gt2 pro zwart?
Aliexpress is je vriend, als ik goed zit zou een band van 22mm moeten passen, je kunt ook kijken op amazon of bol maar dat zijn vaak dezelfde bandjes als ali voor de dubbele prijs...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
izzet3838 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:49:
[...]

Aliexpress is je vriend, als ik goed zit zou een band van 22mm moeten passen, je kunt ook kijken op amazon of bol maar dat zijn vaak dezelfde bandjes als ali voor de dubbele prijs...
Wel opletten voor de verhoogde invoerkosten via dat soort sites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

izzet3838 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:49:
[...]

Bedankt! Ik dacht dat er een speciale band voor nodig was, maar alle normale 22mm bandjes moeten dus passen?

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:40
SaN schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:25:
[...]

Bedankt! Ik dacht dat er een speciale band voor nodig was, maar alle normale 22mm bandjes moeten dus passen?
Ja normaal wel, check effe wel voor de zekerheid dat die van jouw 22mm is
Superjef schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:36:
[...]

Wel opletten voor de verhoogde invoerkosten via dat soort sites...
Normaal worden die tegenwoordig al aangerekend bij het afrekenen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Moet toch mijn eerdere woorden terugnemen over de GPS fix na de laatste update. Heb de laatste dagen geen normale fietstocht kunnen loggen omdat er gewoon geen fix kwam. :( Echt een wereld van verschil met de vorige firmware die bij mij geen enkel probleem gaf.
Zie bij het Huawei forum nu ook meerdere posts verschijnen over dit probleem, dus hoop dat er een update gaat komen op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
Chrasher schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:11:
Moet toch mijn eerdere woorden terugnemen over de GPS fix na de laatste update. Heb de laatste dagen geen normale fietstocht kunnen loggen omdat er gewoon geen fix kwam. :( Echt een wereld van verschil met de vorige firmware die bij mij geen enkel probleem gaf.
Zie bij het Huawei forum nu ook meerdere posts verschijnen over dit probleem, dus hoop dat er een update gaat komen op korte termijn.
Hier precies hetzelfde, het leek weer oke, maar gisteren weer geen route beschikbaar. Vanochtend met de wandeling met de hond geen fix. Nu weer heel moeizaam, er lijkt toch iets nog goed gegaan te zijn met de laatste update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@ilfamo Heb nu maar via de telefoon de route gestart, wist eigenlijk niet dat de Watch dit netjes over zou nemen (zie verder geen verschil in werking). Blijkbaar houdt de telefoon nu alles bij en stuurt dat netjes door naar de Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:06

ThaDude

Hang Loose

Hier ook problemen met GPS. Altijd goed gewerkt afgelopen jaar en sinds laatste update al 2 keer 20 minuten moeten wachten. Heel frustrerend.

Vraag installeren jullie de Huawei gezondheid app van apk of die uit Google store? Heb al eeuwen zo'n rood balletje en kan updaten.. Google App store is van juli 2020 en apk is com.huawei.health.2109161840.apk

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
ilfamo schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:55:
Mijn Gt2e heeft een firmware update gehad (1.0.8.10) en nu duurt het minuten voordat hij de GPS gevonden heeft. Dit duurde eerst +/- een halve minuut. Zijn er tips waardoor dit weer naar het oude niveau kan?
Bedankt, elke keer dat hij de app start vraagt hij of hij mag updaten, tot nu toe nee gezegd...gelukkig. Ik hoop dat je probleem snel wordt opgelost!

• ilfamo
ThaDude schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:24:
Hier ook problemen met GPS. Altijd goed gewerkt afgelopen jaar en sinds laatste update al 2 keer 20 minuten moeten wachten. Heel frustrerend.

Vraag installeren jullie de Huawei gezondheid app van apk of die uit Google store? Heb al eeuwen zo'n rood balletje en kan updaten.. Google App store is van juli 2020 en apk is com.huawei.health.2109161840.apk
Bij mij geeft de app zelf aan dat er een update is, gaat dus niet via de store. De tip hierboven om je workout via de app te starten bespaart een hoop wachttijd, maar ik hoop dat er snel een update van horloge komt dat dit probleem fixt. Het werkte altijd prima.

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
SaN schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:24:
ik heb sinds maandag ook een GT2 Pro. Zelf gebruik ik het liefst een Milanese bandje. Heb een Space Graybandje besteld op https://www.123watches.nl...ds/huawei-watch-gt-2-pro/ . Zal vast goedkoper kunnen op Ali maar ik heb de mijne nu al in huis..

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Ik heb contact met de support van Huawei gezocht betreffende die GPS die niet werkte. Moet zeggen dat ik erg skeptisch was over waar het heen zou gaan.. Het lijkt er wel op dat het geholpen heeft. Ik moest uiteindelijk een rest van het horloge doen volgens:
U kunt het horloge resetten via:

Druk vanaf het startscherm op de omhoog-knop en veeg totdat u Instellingen hebt gevonden. Tik erop, ga naar Systeem > Reset en tik dan op √ om te bevestigen. Aangezien alle gegevens op uw horloge worden verwijderd wanneer u het horloge naar de fabrieksinstellingen herstelt, moet u goed opletten voordat u bevestigt.
Hierna uiteraard direct buiten getest. Ik kreeg zowaar weer een GPS signaal :)

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
ThaDude schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:19:
Ik heb contact met de support van Huawei gezocht betreffende die GPS die niet werkte. Moet zeggen dat ik erg skeptisch was over waar het heen zou gaan.. Het lijkt er wel op dat het geholpen heeft. Ik moest uiteindelijk een rest van het horloge doen volgens:

[...]

Dat heb ik ook geprobeerd maar heeft bij mij niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

njitter schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:43:
[...]

ik heb sinds maandag ook een GT2 Pro. Zelf gebruik ik het liefst een Milanese bandje. Heb een Space Graybandje besteld op https://www.123watches.nl...ds/huawei-watch-gt-2-pro/ . Zal vast goedkoper kunnen op Ali maar ik heb de mijne nu al in huis..
Bedankt! Ik had toevallig net een, niet al te goedkoop, bandje op Ali besteld. Hij wordt als het goed is binnen tien dagen geleverd. Ik ben benieuwd.

[ Voor 8% gewijzigd door SaN op 01-10-2021 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Laatst online: 13:16

MartNL

Heeft iemand al de Huawei 3 Pro Watch?

[ Voor 7% gewijzigd door MartNL op 04-10-2021 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 15:04
ThaDude schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:19:

[...]

Ha, ik dacht al dat mijn 2E stuk was! Ik had reset ook al geprobeerd, maar ook bij mij hielp het niet. Overigens dacht ik dat ik dit issue al vóór die laatste FW update had. Zou dan ook nog een app issue kunnen zijn waarbij de AGPS data niet goed geupdated wordt.

Als ik het horloge midden in de tuin los neerleg dan heb ik in minuten een fix, als ik hem aan heb in 90% van de gevallen überhaupt geen fix. Voorheen had ik normaal gesproken echt <10s een fix. Anyway, we wachten nog even af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@iisworks ik weet alleen niet waar je dit als bug kan indienen bij Huawei oid. Zo vlot volgen software updates zich niet op helaas.

Uiteindelijk heeft support aangegeven dat ik hem ter reparatie aan moet melden. Ik twijfelde nog tot vanavond. Helaas bij het hardlopen weer geen fix na enkele minuten. Baal er flink van weer km's gelopen zonder GPS :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Update 1.0.8.12 voor GPS Issue GT 2E (helaas nog niet beschikbaar hier):
https://consumer.huawei.c...-properly/topicId_138987/

[ Voor 105% gewijzigd door iisworks op 11-10-2021 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
iisworks schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 07:32:
Update 1.0.8.12 voor GPS Issue GT 2E (helaas nog niet beschikbaar hier):
https://consumer.huawei.c...-properly/topicId_138987/
Hopen dat dit de oplossing is, dan hebben ze nog aardig snel gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Lijkt erop dat de GPS update voor de 2E uitgesteld is tot midden-eind oktober, dus nog even geduld. Ik snap echt niet dat ze niet direct een spoed-downgrade hebben aangeboden, want 2 maanden een GPS horloge zonder bruikbare GPS laten zitten is nou niet echt netjes. Overigens gaat de accu nu ook extra hard...

Gisteren heb ik de truc weer toegepast om eerst fix te zoeken met horloge los in de tuin. Daarna bleef hij de hardloop route wel volgen, maar dit leek een stuk minder nauwkeurig dan normaal (flink naast de weg).

[ Voor 5% gewijzigd door iisworks op 13-10-2021 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
tHeb zelf nu de GTe 2 Pro.
Hierbij heb ik totaal geen probleem met het verkrijgen van een GPS fix.
Mag ik hier uit afleiden dat dit probleem zich alleen voordoet bij de laatste update op de GTe-2?

[ Voor 5% gewijzigd door loneranger56 op 11-10-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
loneranger56 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:31:
Mag ik hier uit afleiden dat dit probleem zich alleen voordoet bij de laatste update op de GTe-2?
Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

loneranger56 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:31:
Volgens mij bestaat er geen GTe 2 Pro.. :?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:54
Als ik met mijn gt2 pro van de achterdeur naar het trottoir loop heb al gps.
Binnen 10 seconden heb ik wel een fix die hij niet meer los laat. ook niet met de meest recente firmware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loneranger56
Gutteguttegut schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:12:
[...]
Volgens mij bestaat er geen GTe 2 Pro.. :?
Je hebt gelijk... het is de GT2 pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn vrouw is ineens ook op zoek naar een smartwatch, waar dan vooral het uiterlijk ook belangrijk is. Hij moet eigenlijk goudkleurig zijn, berichtjes erop kunnen lezen en de stappenteller zal ze voornamelijk gebruiken.

Nadat ik eerst bij de dure Fossils en Michael Kors zat te kijken, zag ik ineens dat de GT2 er ook in 42mm (rose)goud is. Nou vond ze hiervan het bandje weer niet het mooiste bandje.

Zoektocht naar wat bandjes gedaan en volgens mij zijn er voldoende goudkleurige bandjes op de markt. Maar wat me nou nog niet helemaal duidelijk is, zijn al die bandjes van de GT, GT2, GT2 en pro etc uitwisselbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
Er is nu schijnbaar echt een 1.0.8.16 update onderweg voor de GT 2E, dus hopelijk binnenkort weer een werkende GPS: https://www.huaweicentral...ving-october-2021-update/

Hier op Android nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
iisworks schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:33:
Er is nu schijnbaar echt een 1.0.8.16 update onderweg voor de GT 2E, dus hopelijk binnenkort weer een werkende GPS: https://www.huaweicentral...ving-october-2021-update/

Hier op Android nog niet beschikbaar.
Ik heb de nieuwe firmware gedownload en het GPS probleem lijkt hier opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

ilfamo schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:30:
[...]

Ik heb de nieuwe firmware gedownload en het GPS probleem lijkt hier opgelost.
Hoe en waar doe je dat?

lol voor de middag nog niks binnen nu wel! :)

[ Voor 11% gewijzigd door ThaDude op 15-10-2021 14:58 . Reden: check heb hem ook! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
hars73 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:44:
Mijn vrouw is ineens ook op zoek naar een smartwatch, waar dan vooral het uiterlijk ook belangrijk is. Hij moet eigenlijk goudkleurig zijn, berichtjes erop kunnen lezen en de stappenteller zal ze voornamelijk gebruiken.

Nadat ik eerst bij de dure Fossils en Michael Kors zat te kijken, zag ik ineens dat de GT2 er ook in 42mm (rose)goud is. Nou vond ze hiervan het bandje weer niet het mooiste bandje.

Zoektocht naar wat bandjes gedaan en volgens mij zijn er voldoende goudkleurige bandjes op de markt. Maar wat me nou nog niet helemaal duidelijk is, zijn al die bandjes van de GT, GT2, GT2 en pro etc uitwisselbaar?
Ik dacht dat de bandjes van de GTE watch met een diameter van 46 mm onderling uitwisselbaar zijn de breedte is 22mm.

De bandjes voor de GTE watch met een diameter van 42 mm zijn 20 mm breed en wijken dus iets af.
Hieronder een link naar een goudkleurig bandje met een breedte van 20 mm:

https://www.gsmpunt.nl/ba...j-staal-met-schakels-roze

En hieronder een link naar bandjes van 20 mm op Alie :

https://nl.aliexpress.com...2212000024497388902%22%7D

[ Voor 12% gewijzigd door loneranger56 op 16-10-2021 10:42 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
ThaDude schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

Hoe en waar doe je dat?

lol voor de middag nog niks binnen nu wel! :)
Mmm, gisterne en vanmorgen aantal keer vol goede hoop FW update check gedaan voor de GT 2E, maar nog steeds niks. :(
Kregen jullie net van tevoren een Health App update (via de Huawei App Gallery), of komt de FW echt als OTA?

[Update 18/10] De .16 FW update eindelijk binnen na 3 dagen refreshen! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door iisworks op 18-10-2021 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Nee kreeg de update gewoon terwijl ik in de app op firmware controleerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
ThaDude schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:48:
Nee kreeg de update gewoon terwijl ik in de app op firmware controleerde!
Hier precies hetzelfde, in de Health app kan je een firmware update uitvoeren en dan controleert hij of er één beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

hars73 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:44:

Uiteindelijk is het toch een Michael Kors geworden (op uiterlijk). Gekocht bij Coolblue, waar de verkoper zei dat het verbinden van de GT2 met niet - huawei telefoons niet altijd even goed werkt. Soms zou de verbinding wegvallen en krijg je hem niet meer verbonden met de telefoon zonder de boel te resetten. Nou heb ik zelf misschien nog wel interesse in de GT2 en heb een Xiaomi telefoon.. Is dit echt een issue? Of valt dat wel mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyDH
Goede verkoper :);)
Heb zelf 1+ met de gt pro maar dat werkt zonder problemen.
Vind het wel onhandig dat de app niet meer vanuit google wordt geupdate… denk dat dat wel automatisch werkt met Huawei (met hun eigen app store)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
Ik gebruik hem met een Oppo en dat geeft ook geen problemen ( met de juist firmware ). Bij mij geeft de app zelf aan dat er een update beschikbaar is, ik heb de Huawei store er niet meer voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
ilfamo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 00:00:
Ik gebruik hem met een Oppo en dat geeft ook geen problemen ( met de juist firmware ). Bij mij geeft de app zelf aan dat er een update beschikbaar is, ik heb de Huawei store er niet meer voor nodig.
Idem met iphone 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobbel53
hars73 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:53:
[...]

Uiteindelijk is het toch een Michael Kors geworden (op uiterlijk). Gekocht bij Coolblue, waar de verkoper zei dat het verbinden van de GT2 met niet - huawei telefoons niet altijd even goed werkt. Soms zou de verbinding wegvallen en krijg je hem niet meer verbonden met de telefoon zonder de boel te resetten. Nou heb ik zelf misschien nog wel interesse in de GT2 en heb een Xiaomi telefoon.. Is dit echt een issue? Of valt dat wel mee?
werkt vanaf dag 2 prima met mijn Doogee S95pro
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste